*update*
Na het grootste blauwe scherm in mijn geschiedenis met xp
ga ik maar terug naar de compaq set
Na het grootste blauwe scherm in mijn geschiedenis met xp
Suggesties zijn er genoeg te vinden in topics, waar in deze thread ook naar verwezen wordt, maar vooruit.....Cue schreef op 07 november 2002 @ 21:53:
Heb het er helemaal mee gehad heb denk ik 30 andere install's achter de rug.
Full install
Custom install
Package van 155 en 175 mb...het wil allemala niet helpen.
Nu kan ik dat eax control centre ook niet eens meer opstarten wat eerst nog wel kon....
Ben het wel eens dat het geluid echt stukken beter klonk...maar helaas ik krijg het niet goed aan de praat...
als iemand ideen suggesties heeft hoor ik ze graag...
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
www.triathlete.nl
Bij jou misschien, maar dat is geen garantie dat het bij iedereen zo makkelijk gaat.Neogenic schreef op 08 november 2002 @ 14:01:
Kom op jongens eerst de vorige driver/software goed verwijderen, dan rebooten en Windows vindt de kaart vervolgens blader je naar de map waar driver staat en laat Windows vrolijk de goede driver installeren. Gamakkelijker krijg je het niet geen gezeur met een patch en geen gezeik dat je niet de juiste kaart zou hebben.
En geen rare melding in NFS Hot pursuit 2.
Verwijderd
Verd... !!!STINGnl schreef op 09 november 2002 @ 10:04:
En ik heb weer een ander probleem
Steeds bij elke Creative app die ik opstart krijg ik een melding xxxx.crl cannot be found.
Bij "Luidsprekerinstellingen" krijg ik bijv. SpkSet.crl cannot be found. Gezocht op m'n HD, nergens dat bestand kunnen vinden.
Vervolgens SpkSet apart geinstalleerd, geen resultaat
De drivers zelf doen het weer wel.
Dan maar weer terug naar de Compaq Drivers
(ik heb een Sb Live Platinum)
[ Voor 0% gewijzigd door grimson op 09-11-2002 12:44 . Reden: Taalgebruik ]
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 12:32:
heeft er iemand nog een links voor die patch?
Ja sorry dat het bij mij wel lukt hoor misschien lees ik wel wat beter of zo als het zo zie worden er steeds dezelfde vragen gesteldSwinnio schreef op 08 november 2002 @ 15:41:
[...]
Bij jou misschien, maar dat is geen garantie dat het bij iedereen zo makkelijk gaat.
Bovendien heb jij alleen de driver geinstalleerd, dat is nog wel het makkelijkste deel
Verwijderd
eerst kijken dan zeiken
Je kan ook gewoon de patch downengrimson schreef op 09 November 2002 @ 12:41:
[...]
Verd... !!!
LEES TOCH EENS MAN !!!
![]()
uit je ini bestanden de KEY regels weghalen !!
Je installeert nu de NL versie die geript is uit deze release, waardoor je deze melding krijgt van niet gevonden bestanden.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Iets meer info, zou voor de vraagsteller wel wenselijk zijn. B.v. De één is nieuwer dan de ander, en dan ook aangeven welke.star-saber schreef op 13 november 2002 @ 17:07:
zijn niet dezelfde
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ik heb het nu nog eens doorgespit en vind de meest belangrijke vraag op mijn antwoord mbt 5.1 geluid echt niet. Ik heb wel geluid op mijn achterste speakers, dus de oplossing met CMSS3D aanzetten heeft geen nut.star-saber schreef op 13 november 2002 @ 17:14:
als hij dit topic goed doorleest dan worden z'n meeste vragen al beantwoord.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Lightah op 25-11-2002 20:09 ]
The Unpredictable Striker!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
He who controls the Spice, controls the Universe.
http://raptr.com/Doppert/about
[ Voor 16% gewijzigd door cue op 29-11-2002 15:27 ]
M'n Japans is helaas niet zo goedGameFreak schreef op 29 November 2002 @ 16:38:
http://www.mydrivers.com/dir63/d25334.htm
Hier staan nieuwe drivers voor audigy 1/2 en Live 5.1. Ze zijn gedateerd op 27 november van dit jaar. Dus nog maar 2 dagen uit. Heb ze zelf nog niet geprobeerd.
PS. Ze zijn wel 178 Mb
These drivers seems to be modified for having better Asian language support.
[ Voor 36% gewijzigd door cue op 30-11-2002 16:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Met de drivers die ik als laatste hier poste doet de surround mixer het gewoon. Geen melding over missende bestanden of wat dan ook.Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 17:51:
Heeft iemand de surround mixer ook aan de praat gekregen?
Bij mij krijg ik een fout melding dat een bestandje mist die blijkt dus ingepakt te staan, dus uitpakken en weer proberen, maar dan krijg ik dus weer een fout melding namelijk: ..... helemaal niks dus, gewoon een leeg venster met ok. (winxp trouwens)
Heb je een NL versie OS? In deze thread staat beschreven dat je dan in alle setup.ini files van het pakket de languague keys moet verwijderen. De eerste poging tot installeren heb ik dat nagelaten en ik miste ook wat ingepakte files. De tweede keer heb ik alle setup.ini's wel aangepast en er missen nu iig geen files meer. Surround mixer en zo doet het ook gewoon. Ander proggies helaas niet (diagnostic bijv) maar dat kan ook komen omdat ik "slechts" een audigy1 player en win98se heb.Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 17:51:
Heeft iemand de surround mixer ook aan de praat gekregen?
Bij mij krijg ik een fout melding dat een bestandje mist die blijkt dus ingepakt te staan, dus uitpakken en weer proberen, maar dan krijg ik dus weer een fout melding namelijk: ..... helemaal niks dus, gewoon een leeg venster met ok. (winxp trouwens)
Verwijderd
Verwijderd
ik hoop dat het dezelfde drivers zijn als in deze topic.. dunno waar ik ze anders vandaan zou moeten halen.GameFreak schreef op 29 november 2002 @ 23:55:
Nou zal ik dan toch maar eens iets brengen dat mensen misschien wel interessant vinden. De complete audigy 2 driver cd. Met dus alle apps en multilang. ondersteuning.
Ingepakt zijn ze 119 Mb, uitgepakt iets van 480 mB geloof ik.
http://users2.ev1.net/~dallasstar/sb_install_multilang.rar
Verwijderd
Verwijderd
zijn er al mensen die deze drivers hebben geinstalleerd?GameFreak schreef op 29 November 2002 @ 23:55:
Nou zal ik dan toch maar eens iets brengen dat mensen misschien wel interessant vinden. De complete audigy 2 driver cd. Met dus alle apps en multilang. ondersteuning.
Ingepakt zijn ze 119 Mb, uitgepakt iets van 480 mB geloof ik.
http://users2.ev1.net/~dallasstar/sb_install_multilang.rar
Verwijderd
Verwijderd
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
[ Voor 88% gewijzigd door Vincent Meijer op 18-12-2002 01:34 ]
De drivers werken met de Audigy Platinum. Ik heb deze kaart ook namelijk. Alleen ik heb de originele drivers + updates van de Audigy weer draaien, want ik kreeg geregeld blauwe schermen.Soepster schreef op 13 december 2002 @ 00:11:
Werken die nieuwe drivers nou ook als je een Audigy 1 Platinum hebt?
En bezorgen de hogere samplefrequenties van Audigy 2 geen problemen?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
jammer, maar niet iedereen is bij driverheaven geregged
Verwijderd
Iemand ?Damian schreef op 21 December 2002 @ 19:10:
domme vraag denk ik,
Maar op die audigy 1 krijg je toch geen DTS aan de praat of wel
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 17:09 ]
Dat komt wel van het ASIA gedeelte, dus ik weet niet of dat zo goed gaat werken met een normale Euro-Live!Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 16:27:
Creative heeft overigens voor de Live! een compleet nieuwe driver uitgegeven met datum 28-02-2003 !!!
http://asia.creative.com/...Submit=Get+Files&x=31&y=2
Ceci n'est pas une signature!
Verwijderd
Het werkt er prima.vehpol schreef op 02 March 2003 @ 16:37:
[...]
Dat komt wel van het ASIA gedeelte, dus ik weet niet of dat zo goed gaat werken met een normale Euro-Live!
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 22:43 ]
Verwijderd
Alleen met games is het niks!tweakduke schreef op 04 maart 2003 @ 23:32:
Vergeet die creative drivers mensen
Op reply van Dabuzzzz heb ik die KX drivers ook even geinstalleerd en ze klinken fenominaal!
Ook doen opeens al mijn uitgangen het weer. Ik had toen een vage bug met ander mobo en was kapoet
Enfin hij heeft het nooit goed gedaan en met deze drivers perfect!
Hulde![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq