Doom III: The Legacy

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.646 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:26
Heb trouwens een leuke launcher in mijn bezit. Kun je van alles instellen (resolutie, show FPS, enz.) Hoef je geen gebruik meer te maken van de console. Download hem hier!

Launcher is naar mijn idee niet illegaal. Is door iemand geschreven om het 1 en ander makkelijker te maken.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vos08754/lauch.JPG

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
thnx! het ziet er nu nog beter uit... geen lagere fps :? maar goed, dat wel op 2500 mhz + 512 ddr 333 + radeon 8500 die het ook nog wel trekt :D
Devil N schreef op 05 november 2002 @ 16:19:
[...]

Je kunt de resolutie wel degelijk veranderen, met r_mode in de console.
'r_mode 3' is 640x480
'r_mode 4' is 800x600
enzovoort
Tiep daarna 'vid_restart' in de console en de resolutie is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb hem net op cd gehad van een collega, vanavond ff voor grap kijken hoe het er uit ziet, SP is zowiezo niet mijn grootste hobby maar toch wel benieuwd of het draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Chakotay schreef op 04 november 2002 @ 22:07:
[...]

Neuh, had em al doodgemaakt daar.

Kheb em nu mij laten doodmaken, je krijgt dan inderdaad hetzelfde te zien als in het E3 filmpje :)

[afbeelding]

(yuk, hij kwijlt :P )
Sodejuh, mooie perfomance heb je met zulke specs, hoe heb je em zo getweaked :? ( ja er zijn een hoop .cfg's maar da's dan ook alles :+)

Anywayz, dit belooft al heel wat. :9~

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MarkTheFOX schreef op 05 november 2002 @ 16:28:
Heb trouwens een leuke launcher in mijn bezit. Kun je van alles instellen (resolutie, show FPS, enz.) Hoef je geen gebruik meer te maken van de console. Zou iemand deze kunnen hosten?

Launcher is naar mijn idee niet illegaal. Is door iemand geschreven om het 1 en ander makkelijker te maken.
Mits legaal wil ik hem wel hosten.

MSN->vreemdelingendienst@hotmail.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
MaxOW schreef op 05 november 2002 @ 13:14:
[...]

blaat blaat blaat, ik denk het ook wel ja.... je hebt die demo zeker niet gedaan... alleen voor de graphic-geilers? jij weet niet hoe goed de gameplay alleen al in de alpha is en hoe goed de sfeer is. Zelfs Max Payne doet het in zun broek voor doom3!
hehe, het verhaal van max payne iz is wel iets beter, maar echt niet zo ENG. Ik vind het gevoel dat je krijgt tijden het spelen van die aplha gewoon ÜBER, kun je nagaan als de game strax af iz :9, net alsof je een thriller/horror aant spelen bent _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
NaliXL schreef op 05 november 2002 @ 13:00:
[...]

Heb de alpha niet gespeeld, maar zou dat niet de dynamic lighting zijn? Ik kan me nl. zo voorstellen dat op plaatsen met vaste geometrie en vaste verlichting, de lichteffecten voorberekend zijn. Zodra er een beest o.i.d. in beeld komt moeten schaduwen en verlichting daarvan dynamisch berekend worden...
Er is voor zover ik weet GEEN vaste verlichting,dat is net het leuke aan de engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb em net op een radeon9700 pro+ p4 2,4Ghz+512 DDR kunnen testen maar hij draait lechter dan thuis op mijn 1400 athlon+gf3ti200 en is ook een STUK lelijker. Weet iemand hoe dit kan komen?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Brakke OS, slechte drivers, slechte instellingen, kan van alles zijn :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

MarkTheFOX schreef op 05 november 2002 @ 16:28:
Heb trouwens een leuke launcher in mijn bezit. Kun je van alles instellen (resolutie, show FPS, enz.) Hoef je geen gebruik meer te maken van de console. Zou iemand deze kunnen hosten?

[afbeelding]
waar heb je hem zelf vandaan gehaald dan? of is het via een minder legale weg gegaan :7

BTW, het spel draait hier tegen 25 fps op 1024, weet zo snel niet welk detail.

Valt me nog mee, kan ik iig de full version straks fatsoenlijk spelen, als zelf de alpha meevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:26
Kwam hem tegen op een FTP. Launchers zijn naar mijn idee gewoon legaal hoor. Download hem hier!

Bedank me later 8)

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Kwou hem net gaan posten, zag je mail pas net.
Wie heeft me dan op MSN toegevoegd? Ene dirk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Aikon schreef op 05 november 2002 @ 18:20:
Kwou hem net gaan posten, zag je mail pas net.
Wie heeft me dan op MSN toegevoegd? Ene dirk ofzo?
Wie zou dat zijn ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Afbeeldingslocatie: http://abu.kicks-ass.net:8000/~cybertim/uploadz/getUpload.php?id=273

die laucher is wel makkelijk ...

thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Met "recorddemo naamvandemo" kan je een demootje opnemen.
Ik las ergens dat je die kon omzetten naar een AVI (mits een extern programma)
Weet iemand hoe je dat doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

ja :) je record eerst een demo, daarna typ je in console: avidemo <demonaam> en ram je op enter, nu maaktie allemaal .TGA files aan (wordt flink groot!!!) en dan gebruik je zo'n programmaatje en zet je het om :) (framerate tijdens het avidemo-proces kwam bij mij niet hoger dan 3 fps, dus schiet het niet heeel erg op :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
als ik die lancher instel op 1280x1024 maakt ie een map op 640x480. Ik denk dat ie nogal buggy is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Voor een video te maken van DOOM ]|[ :
-------> Start een level
-------> in console : "recorddemo testvideo"
-------> na het spelen : "recorddemo" om recorden af te zetten
-------> TGA-bestanden maken van de frames : "avidemo testvideo"
(de bestanden komen in de map "demos\testvideo"
------->Videomach om de TGA's om te zetten in een avi
------->Virtualdub om er divxjes van te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

exe-cuter, haje dat al geprobeerd? zoja, hoeveel fps had je tijdens het avi-demo proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
een vraag die absoluut al gesteld zal zijn: wat is het paswoord van die deur in map e2

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

ik d8 924 maar ben niet zeker van :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
MaxOW schreef op 05 november 2002 @ 21:52:
exe-cuter, haje dat al geprobeerd? zoja, hoeveel fps had je tijdens het avi-demo proces?
Ik heb de video geupload,daar zie je de fps (het maken van de tga's gaat heel snel,maar opt einde kon mijn pc het niet bijhouden en schreef die niet meer)

Mijn eerste video (wel beetje sneller dan gewild,maar tja)

http://users.skynet.be/executer/Badkamerdivx.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de editor al aan de praat gekregen, bij mij loopt ie steeds vast, ben een qe4 bestand nodig ofzow....

editor start je dus door editor in te typen in de console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu zal ik wel weer zo'n domme opmerking maken :) maaruh.... is die engine nu gewoon de quake 3 engine maar dan een beetje aangepast voor ietsje moojere grefix?
Ik dacht dat Doom 3 op een geheel nieuwe engine zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 18:55
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 22:24:
Nu zal ik wel weer zo'n domme opmerking maken :) maaruh.... is die engine nu gewoon de quake 3 engine maar dan een beetje aangepast voor ietsje moojere grefix?
Ik dacht dat Doom 3 op een geheel nieuwe engine zou komen...
de q3 engine is zeker als basis gebruikt maar is op zoveel punten opnieuw opgebouwd dat het echt geen opgepoetste engine genoemd kan worden, de gehele belichtings engine is zelfs vanaf de grond af aan opnieuw gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 05 november 2002 @ 22:29:
[...]

de q3 engine is zeker als basis gebruikt maar is op zoveel punten opnieuw opgebouwd dat het echt geen opgepoetste engine genoemd kan worden, de gehele belichtings engine is zelfs vanaf de grond af aan opnieuw gemaakt
Vandaar dus ook die gare rocketlauncher...

Bij mij draait hij op 800*600 of 640*480 net zo brak als op 1280*1024 :?
(AMD XP2200+, 512MB mem, Gforce4 Ti4200 128MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 22:22:
Heeft iemand de editor al aan de praat gekregen, bij mij loopt ie steeds vast, ben een qe4 bestand nodig ofzow....

editor start je dus door editor in te typen in de console
www.xs4all.nl/~ramdjan/Doom.zip
unzip em naar doom_iii\base\scripts\ en start dan je editor, open een map van de alpha en druk ff op F3 en aanschouw de realtime lighting :9~ _/-\o_

druk F6 om ook ff flikkerende lichten enzow te zien :)

die bewegende lichten zal ook wel met een van die functies gaan

naja tzal wel ff een tijdje duren voor ik deze versie van radiant weer goed onder de knie heb maar dat zal wel lukken, verschilt wel erg van de q3 versie, veel meer opties en dergelijke magoed

link werkt al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
  • Laatst online: 24-08-2024
link iz d00d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Zow ik zie dat mijn mening over deze game niet door iedereen gewardeert/geaccepteerd wordt :)
OcNewB schreef op 05 november 2002 @ 15:27:
[...]
Ik heb net een tijdje nfs hp 2 op een gamecube zitten spelen, maar naast de fijne controllers kots ik op dat ding. Ik heb ook nfshp2 op de pc en dat is gewoon kwijlend mooi, maar als ik dat zie op een gamecube met die popup en al die leleijke pixels dan denk ik dat ik gewoon een psx spel zit te spelen, zo lelijk is het. maw, oordeel niet te snel over je mooie gamecubeje. Ik speel nfshp2 met een sidewinder gamepad op 1024x768 4xaa 8xfsaa op mijn sony breedbeeld trinitron in een luie stoel. Kom maar eens kijken hoe mooi het is daar kan jouw gamecubje niet aan tippen. maaaaaatje!
Afgaande op jouw reactie neem ik aan dat jij niet weet dat nfshp2 (wat een shitafkorting 8) ) door verschillende developers is ontwikkeld en dat van de verschillende versies die voor de gamecube het slechtste is qua graphics. Tevens basseer je je mening over de kwaliteiten van de gamecube op één game en die vergelijk je dan met een andere versie van het spel die ook nog eens op de pc gaat zitten spelen...

En nog wat mijn gamecube kan inderdaad niet tippen aan jouw sony breedbeeld trinitron (patser!!! >:) ), want ik heb namelijk geen gamecube in mijn bezit 8)7

Voor wat mijn mening betreffende Doom3 zal het naar alle waarschijnlijkheid wel zo zijn dat ik van mening ben dat ze hem nooit hadden moeten maken...

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 06:43
IK heb hem nu eindlijk ook binnen :(
Alleen nu wil hij niet lopen alles gaat goed maar als ik single play opstart dan gaat hij laden maar slaat daarin vast :(

Ik loop hier met een P3 1gig , Radeon 8500 (128mb) 400mbram en ik draai onder windows XP en met een SB LIVE.

Ik weet dat een beta is maar weten jullie een oplosing

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Blackhole schreef op 05 november 2002 @ 23:02:
IK heb hem nu eindlijk ook binnen :(
Alleen nu wil hij niet lopen alles gaat goed maar als ik single play opstart dan gaat hij laden maar slaat daarin vast :(

Ik loop hier met een P3 1gig , Radeon 8500 (128mb) 400mbram en ik draai onder windows XP en met een SB LIVE.

Ik weet dat een beta is maar weten jullie een oplosing
Lees het topic eens door 8)7

't een alpha btw

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
DarK_M schreef op 05 november 2002 @ 22:46:
Zow ik zie dat mijn mening over deze game niet door iedereen gewardeert/geaccepteerd wordt :)

[...]

Afgaande op jouw reactie neem ik aan dat jij niet weet dat nfshp2 (wat een shitafkorting 8) ) door verschillende developers is ontwikkeld en dat van de verschillende versies die voor de gamecube het slechtste is qua graphics. Tevens basseer je je mening over de kwaliteiten van de gamecube op één game en die vergelijk je dan met een andere versie van het spel die ook nog eens op de pc gaat zitten spelen...

En nog wat mijn gamecube kan inderdaad niet tippen aan jouw sony breedbeeld trinitron (patser!!! >:) ), want ik heb namelijk geen gamecube in mijn bezit 9)7

Voor wat mijn mening betreffende Doom3 zal het naar alle waarschijnlijkheid wel zo zijn dat ik van mening ben dat ze hem nooit hadden moeten maken...
Ok als je geen gamecube hebt dan moet je ook niet roepen dat je gamecube "iemand zijn pctje wel ownt" terwijl dat niet zo is. Verreweg alle games die voor de pc worden uitgebracht zijn stukken mooier dan die op de gc worden uitgebracht. Bikini karate babes daargelaten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 06:43
:( hopelijk wordt hij nog wel een beetje getweakt :(

want om nu met een P3 1gig met een Radeon 8500 (128mb)

In 400 @300 in middel detail met 5 fps gemiddeld :(

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/DOOM301.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/DOOM302.jpg[/img]

:( dus als er iemand tips heeft om hem een beetje te tweaken :) graag want het is niet te doen ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Afbeeldingslocatie: http://abu.kicks-ass.net:8000/~cybertim/uploadz/getUpload.php?id=281

Afbeeldingslocatie: http://abu.kicks-ass.net:8000/~cybertim/uploadz/getUpload.php?id=282

Afbeeldingslocatie: http://abu.kicks-ass.net:8000/~cybertim/uploadz/getUpload.php?id=283

dit ziet er echt :9~ uit

screens zijn @ 1024*768 > medium detail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke andere wapens er zijn?
'Give all' laat hem crashen.

O, en draait hier op XP1800+Gf3 512
redelijk op 800x600...
naja niet echt (soms 5fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
ik haal hier toch wel de 3 FPS @ 1024x768!!!!!!!!!!! ongelooflijk 8-)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die editor is echt frick'n cool!!! Heb het eindelijk gisteren voor elkaar gekregen hem perfect aan de praat te krijgen. De ingebouwde editor in de engine is echt super met realtime camera viewport en niet meer te hoeven w8ten op het compilen.

Tis alleen nog veel uitzoekwerk met de nieuwe functies, wat best veel verschilt van de gtkradiant voor q3. Dus kom maar op met die mappen!! enne... ben nu aan m'n eerste mapje bezig incl. ragdoll-model :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Dude, heb je zo'n ranzige username in Windows dat je 'm moest censureren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
GerbenW schreef op 06 november 2002 @ 10:49:
[...]
Dude, heb je zo'n ranzige username in Windows dat je 'm moest censureren? 8)7
ja waarom? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
en dan nog duitse windows... |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Zucht al die mensen die liggen te zeiken over die alpha

|:(

Nee hij word niet getuned, ID gaat een spel uitbrengen wat op geen enkele pc draait |:(

Dat noemt zich tweakers }:O

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blah :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

bolleh schreef op 06 november 2002 @ 12:15:
[...]

en dan nog duitse windows... |:( ;)
Misschien issie wel Duits, kan toch? Als jij naar Duitsland verhuist neem je toch ook geen Duitse Windows? (er ff van uit gaande dat je nu geen Engelse hebt)

[edit]
Nouja, in het kader van dit Hackers om 20:30 op V8 topic kom ik een heel eind :+
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/pics/got/tech/2002-11/calis.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb em net hier op mn werk even gedraait op een P4 2.8 met 512MB PC2700, een Gigabyte Radeon 9700 Pro en een WB 80GB 8MB cache HD (15194 3dmarks ongetweakt), tussen de 30 en 60 FPS op 1024 in highquality :)

Het kan dus wel soepel :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan ook nog maar een screenshot van mij.. :-)

Afbeeldingslocatie: http://www.depulz.nl/doom3tnt_small.jpg
klik voor groter

vergeleken met een 'goeie'

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/DOOM302.jpg

Maar ik wil wel eens weten wie nou welke preformance heeft...

Als iemand nou een demo opneemt en hem vervolgens timed met timedemo (zit die erin???) dan kan je echt kijken waar hij goed op draait... (jaja i know het is een alpha.. maar toch leuk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QBiT
  • Laatst online: 12-09 07:35
Hij roeleert echt! Ik heb even een cvar dump gedaan en ik kwam al wat leuke commandos tegen. iemand al geprobeert een multiplayer aan de gang te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
kheb net ff een leuke demo gemaakt van het 3e level, zal zo ff een urlletje hier neer planten

offe doe maar niet hijs een kleine 340mb :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QBiT
bolleh schreef op 06 november 2002 @ 15:33:
kheb net ff een leuke demo gemaakt van het 3e level, zal zo ff een urlletje hier neer planten

Voor q3 had je zo een tooltje waarmee je het kon converten naar *.avi. probeer dat eens.

edit : Cvar/cmd dump voor de pruts0rs onder ons (like me :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
bolleh schreef op 06 november 2002 @ 15:33:

Maak er ff een divxje van he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
twas gewoon een walkthrough van het derde level, maar nu heb ik daarin wat leuks ontdekt en dat ga ik ff naar avi omzetten als het me lukt om de demo te laden want net lukte het niet of het duurt heeeeeeeeel lang met playdemo <demoname> magoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 15:00:
Ok dan ook nog maar een screenshot van mij.. :-)

[afbeelding]
klik voor groter

vergeleken met een 'goeie'

[afbeelding]

Maar ik wil wel eens weten wie nou welke preformance heeft...

Als iemand nou een demo opneemt en hem vervolgens timed met timedemo (zit die erin???) dan kan je echt kijken waar hij goed op draait... (jaja i know het is een alpha.. maar toch leuk!)
lol 5fps....wat een feest wiiiiiiiii
da wordt knallen dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb effe 2 desktops gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://www.depulz.nl/desktop1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.depulz.nl/desktop2_small.jpg

Klik om 1280 versie te tjekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Stoer! Zeer vet gemaakt :)
Heb je ze misschien ook zonder dat 'Doom III' ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahoor zal ze effe uploaden...

Space marine

Monster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 16:11:
Heb effe 2 desktops gemaakt

[afbeelding]

[afbeelding]

Klik om 1280 versie te tjekken
Oh,en dat met een TNT2 ? 8)7
(heb je die mannetjes gespawned op een zwarte achtergrond of met de editor gewerkt ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Oeh, heel erg bedankt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
damn tlukt niet meer, iig start level 3 en dan ff naar dat punt waar je net zon imp afmaakt en er komt zon dikke zombie de trap aflopen, ik had em zo afgeknald dat ie op de trap bleef liggen, toen sprong ik erop en surfte ik op die dikke naar beneden :D

tlukt nu alleen niet meer om em daar op de trap te houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
EXE-cuter schreef op 06 november 2002 @ 16:21:
[...]

Oh,en dat met een TNT2 ? 8)7
(heb je die mannetjes gespawned op een zwarte achtergrond of met de editor gewerkt ? )
zijn al eerder gereleaste shots denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 06 november 2002 @ 16:23:
[...]

zijn al eerder gereleaste shots denk ik
Heb zelfs een TnT1! :-) en ja.. van gameswallpapers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
klas hier eerder ergens dat je met virtualdub tga's aan elkaar kunt plakken tot een avi, maar hoe :?

pppft duurt me echt veel te lang, bovendien mist ie heel veel frames enzo, in q3 had je zon command dat je hem gewoon bijv 30 shots per seconden kon laten maken, magoed dat gaat een eeuwigheid duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
btw wat ook erg lachuh is aan het eind van level 3 als je die grote demon hebt neergeknald, ff een lichtje met numpad 4 op die deur daar vlakbij richten(zorg dat die demon er een beetje bij ligt) en begin ff een clip leeg te knallen vanuit de richting van die deur in die demon, na die clip leeg is(die met 60 bullets dus) draai je je ff om en aanschouw een partij bloed aan de deur/muur :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Was mijn uitleg weer niet goed ? :'( :'( :'(

Heeft er btw al iemand levels (gemaakt) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op doom3.dk forumpjes zijn een paar gassies er druk mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
net ff gespeeld, draaide op zich wel lekker, pas als je een magazijn gaat leegschieten op een zombie begint hij sloom te draaien omdat er verschrikkelijk veel bloed vanaf komt. ik snap eigenlijk niet waarom dat zo zwaar is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
MaXiMizE schreef op 06 november 2002 @ 20:13:
net ff gespeeld, draaide op zich wel lekker, pas als je een magazijn gaat leegschieten op een zombie begint hij sloom te draaien omdat er verschrikkelijk veel bloed vanaf komt. ik snap eigenlijk niet waarom dat zo zwaar is :?
veel transparante shit, en t bloed komt veelzijdig neer, op veel plekken steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Voor flashlight :

bind f "flashlight"
g_flashlight_shader lights/flashlight2
---------------------
Voor 3th person en playerschaduw :

pm_thirdperson 1
g_showplayershadow 1
---------------------
Remember die fatty die van de trap rolt ?
Dat is een ragdoll (fucking goed,shiet of loop er maar eens tegen !!!)
Ik maak er zo snel mogelijk een videootje van :

spawn monster_zombie_fat_ragdoll
---------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
edit:

Ik heb een zeer leuke demo gemaakt,maar DOOM ]|[ hangt zich op als ik avi wil maken.Morgen nog eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

avi maken gaat met 0-5 fps, ik waarschuw je vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

is er een timescale optie? dan zet je m gewoon op 4x zo langzaam en als je dan die avi 4x zo snel afspeelt lijkt het gewoon een vloeiende film :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

bij het timedemo recorden gaat hij al trager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
EXE-cuter schreef op 06 november 2002 @ 21:07:
Voor flashlight :

bind f "flashlight"
g_flashlight_shader lights/flashlight2
---------------------
Voor 3th person en playerschaduw :

pm_thirdperson 1
g_showplayershadow 1
---------------------
"toggle pm_thirdperson 1 0" als je wilt wisselen tussen third en first person
bij mij ging het spel een stuk beter lopen toen ik seta r_ext_texture_filter_anisotropic op 0 zette, en seta image_anisotropy op 0 ipv 8
het verschil zie je niet (ik iig niet)
Afbeeldingslocatie: http://wave.gamepoint.net/doom3-2.jpg
ach...
Afbeeldingslocatie: http://wave.gamepoint.net/doom3-3.jpg
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ook leuk in level 3:
ga die badkamer binnen, maar dan via de andere kant(dus niet naar het licht maar die donkere kant) ga dan voor de spiegel staan en schiet dat grote beest in het midden van de badkamer dood, ga dan door die cinematics trigger en zie een ander groot beest die hollebolle gijs zombie bewerken door dat andere dikke beest heen, en zometeen heb je 2 van die grote beesten op de vloer liggen met een hollebolle gijs, allemaal dood :7

edit:

ook leuk als die hollebolle gijs opstaat moet je vanaf die staan plees met shotgun op em schieten dan zit er allemaal bloed op die spiegel en die wasbak erachter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

who the fuck is holle bolle gijs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
MaxOW schreef op 07 november 2002 @ 13:25:
who the fuck is holle bolle gijs :?
oh die fat zombie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-09 11:55
PFFFFFFF ik heb em net gespeeld, kreeg echt een hartaanval bij een monster dat uit de muur kwam...
geluid veel te hard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

heb het gisteren 5 min gespeeld, ik was moe

vanavond ga ik 'm 's ff uitgebreid spelen

ik haalde toch nog 20fps en dat met een xp 1800 en geforce 1

als er een monster in beeld komt, gaat het wel schokkerigger, like 10 fps ofzo

en ik moest 10 minuten wachten voordat het level geladen was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlubberZwijn schreef op 07 november 2002 @ 13:52:
PFFFFFFF ik heb em net gespeeld, kreeg echt een hartaanval bij een monster dat uit de muur kwam...
geluid veel te hard :(
Lol, dat hads nu precies ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 15:04:
[...]

Lol, dat hads nu precies ook :D
ook leuk als die hollebolle gijs opstaat moet je vanaf die staan plees met shotgun op em schieten dan zit er allemaal bloed op die spiegel en die wasbak erachter
Echt ZIEK! hahaha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Edit: Dubbepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh gaat hier iets ontzettend mis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 15:07:
[...]

[...]

nee das juist bruut :7
zal zo ff een paar leuke shots maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

iemand die al een level heeft gemaakt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
even wat leuke shots: :7
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/doom1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/doom2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/doom3.jpg

een aardig bloedfestijn :D
na een tijdje is het bloed ook weer weg btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

kewle screenies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn deze instructies al langsgeweest:
Instructions for playing Doom 3 demo:

1. Unrar (duh)

2. In your Doom_III\base directory, open the runact.cfg file.

3. Comment out the last line. In other words, add the "#" sign in front of the
string "devmap $e3_intro" so it looks like the following:

#devmap $e3_intro

4. Launch the game using the main exe.

5. Press the tilde key **** in the MAIN MENU ****to bring down the console
(just like Q3)

6. Type the following: exec runact.cfg

7. Hit enter, and then go grab a soda. Seriously, it takes about 5 mins to load
all the crap.

8. Once it is done, you can launch the intro movie, or play yourself.

9. From the console, use the following commands:
map e3/intro (Loads intro movie)
map e3/e3_1 (Loads first map)
map e3/e3_2 (Loads second map)
map e3/e3_3 (Loads third map)
map fred/e3bathroom5 (won't work for some people)

Changing controls:
From the console, type: bindlist

This will list all the currently bound keys and their functions. Use the page
up and page down keys to scroll through the list. The controls for standard
movement are not bound to the regular WASD config, so type the following to put
it back to normal:
bind w _forward
bind s _back
bind a _moveleft
bind d _moveright
Check out some of the other bindings, God mode and give health are already
bound for you :-)

Checking FPS: type com_drawfps 1

Download this text file to check out some more commands to play with:
folk.uio.no/magnusn/doom3/cvarlist.txt
ps. tijdens stap 7. zat ik op een gegeven moment op 380MB ram in use door doom3.exe, dus dat sommige mensen daar ff rekening mee houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:03
heb dit van hierboven gedaan, maar ga er geen fps mee vooruit :S

heb hem op mediumconfig en verder niks veranderd loop 15 fps en bij beesten 5 - 10 :(

heb iemand nog werkende links naar .cfg files of commandos voor de ~ want dit ga zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:39
* Southern Sun was er weer eens te laat bij om de demo te downen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Southern Sun schreef op 07 November 2002 @ 17:36:
* Southern Sun was er weer eens te laat bij om de demo te downen :(
hoezo te laat? :+

en hoezo demo? :+

naja ten tijde dat de officiele demo gereleased wordt(ik verwacht begin volgend jaar) komt er een nv30 hier in huis :9~

dat wordt gewoon een monsterkaart die mij een lekkere performance gaat bieden voor doom iii :)
nog ff een nieuw proccie+mobo+mem+voeding en ik ben klaar om te schrikken :D

_/-\o_ doom iii _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
hier een link naar mijn config file:
http://wave.gamepoint.net/DoomConfig.cfg
gewoon doom starten en dan in de console de maps openen (dus niet met dat programma want dat verkloot de hele instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook, dit is mijn systeem:

P4 1.7 ghz @ 1.8, geforce 2 Ti, 512 ddram 266 mhz.

Het speelt nu met 3-20 fps :P

Als ik er een nv 30 in zet, wat voor framerate zal ik dan ongeveer gaan halen in de laatste versie denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Heb 'm net ook even gespeeld...jezus wat een sfeertje }) ...valt mij helemaal niets tegen na al die verhalen gehoord te hebben.
Max fps: 30
Min fps:2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
bolleh schreef op 07 november 2002 @ 17:50:
[...]

hoezo te laat? :+

en hoezo demo? :+

naja ten tijde dat de officiele demo gereleased wordt(ik verwacht begin volgend jaar) komt er een nv30 hier in huis :9~

dat wordt gewoon een monsterkaart die mij een lekkere performance gaat bieden voor doom iii :)
nog ff een nieuw proccie+mobo+mem+voeding en ik ben klaar om te schrikken :D

_/-\o_ doom iii _/-\o_
Denk dat je videokaart na de nv30 pas echt goed wordt voor DoomIII eigenlijk. Ik ga iig cpu+mem+mobo en denk ook voeding+muis+monitor+kast vervangen als DoomIII uitkomt. Maar me 8500128MB houd ik nog ff tot er echt een goede vga kaart komt. :)
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 18:07:
Ik heb hem nu ook, dit is mijn systeem:

P4 1.7 ghz @ 1.8, geforce 2 Ti, 512 ddram 266 mhz.

Het speelt nu met 3-20 fps :P

Als ik er een nv 30 in zet, wat voor framerate zal ik dan ongeveer gaan halen in de laatste versie denken jullie?
Denk genoeg om hem te kunnen spelen. Op een fatsoenlijke resolutie enzo. Maar denk zelf dat als je 1280x1024 en alles high wilt echt nog een generatie moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Aikon schreef op 07 november 2002 @ 18:14:
[...]

Denk dat je videokaart na de nv30 pas echt goed wordt voor DoomIII eigenlijk. Ik ga iig cpu+mem+mobo en denk ook voeding+muis+monitor+kast vervangen als DoomIII uitkomt. Maar me 8500128MB houd ik nog ff tot er echt een goede vga kaart komt. :)

[...]

Denk genoeg om hem te kunnen spelen. Op een fatsoenlijke resolutie enzo. Maar denk zelf dat als je 1280x1024 en alles high wilt echt nog een generatie moet wachten.
tzit zo:
ik game al jaren op 1204*768*32bit maximaal en ik ben er tevreden mee, ik denk dat die nv30 daarop echt wel een speelbare framerate gaat leveren met eventueel nog aniso/fsaa op een wat lagere setting aan maar dat hoeft niet eens voor mij. als ie maar op 1024*768 lekker draait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QBiT
Dan ook maar ff wat screenies van mij. Het draait bij mij op :
Athlon XP 1800+
256 sdram 2-2-2 corsair
Abit KT133a
Leadtek Titanium (geforce 2 Ti 64 mb)

De shots zijn allemaal level twee na de deur met de code (neej ik weet de code niet, gewoon devmap + noclip :p)

command cvar list hier

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/rutgerdb/doom3alpha0.02/shot0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/rutgerdb/doom3alpha0.02/shot0008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/rutgerdb/doom3alpha0.02/shot0009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/rutgerdb/doom3alpha0.02/shot0012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/rutgerdb/doom3alpha0.02/shot0015.jpg

Check ook mn FPS even, vooral in het laatste screenie. Af en toe heb ik zelfs 0 :(
Dan maar een nieuwe NV30 als et spel echt uit komt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
bolleh schreef op 07 november 2002 @ 18:39:
[...]

tzit zo:
ik game al jaren op 1204*768*32bit maximaal en ik ben er tevreden mee, ik denk dat die nv30 daarop echt wel een speelbare framerate gaat leveren met eventueel nog aniso/fsaa op een wat lagere setting aan maar dat hoeft niet eens voor mij. als ie maar op 1024*768 lekker draait :)
Dat zeg ik :+
Ik denk dat ie idd op 1024x768 speelbaar zal zijn met een NV30. Maar als je het echt goed wilt doen en er 16 mannetjes in beeld komen dat ook de NV30 het dan niet trekt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee iedereen: Willen jullie mij alsjeblieft niet meer bestoken met mailtjes als Waar kan ik DOOM 3 Downloaden, ten eerste heb ik het ook maar met een mazzeltje van iemand gekregen dus ik kan je niet helpen. Ten tweede wil ik je niet helpen gezien het feit dat dit hartstikke illegaal is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 19:41:
Okee iedereen: Willen jullie mij alsjeblieft niet meer bestoken met mailtjes als Waar kan ik DOOM 3 Downloaden, ten eerste heb ik het ook maar met een mazzeltje van iemand gekregen dus ik kan je niet helpen. Ten tweede wil ik je niet helpen gezien het feit dat dit hartstikke illegaal is
Nou bij deze heb je ff aandacht :/

Als je nou mailtjes krijgt, negeer het dan gewoon ofzo? Moet dat persé gepost worden?

Aan de andere kant (heb nog niet je posts nagekeken ofzo) als je screenies plaatst of andere 'interessante' dingen post dan lok je het ook wel uit.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.