als ik nu naar de stats kijk dan gaan we lekker....
we staan op dit moment eerste daily en dat is een plek die we natuurlijk moeten blijven behouden, anders komen we er nooit natuurlijk
[ Voor 0% gewijzigd door fenrir op 31-10-2002 12:58 . Reden: morgen->vandaag; stats zijn morgen van vandaag ]
Van klussen krijg je grijze haren
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Want wij zijn eerlijkDukeBox schreef op 31 oktober 2002 @ 13:22:
Ik ben blij te zien dat wij bijna geen dupes hebben, toppie DPC !

Bij mij zei die dat toen ik hem in het register geknald had bij 'Run'... Dat wil dus nietBurnHard schreef op 31 oktober 2002 @ 13:37:
Iemand de hidden client draaien. krijg bij starten foutmelding "File Not Found" Welke file zoekt ie?
[ Voor 0% gewijzigd door Jack Flushell op 31-10-2002 13:41 . Reden: typo ]

Jij hebt hem ook gewoon in de dir gezet?? of moet je iets anders mee doen
user.txt ?BurnHard schreef op 31 oktober 2002 @ 13:37:
Iemand de hidden client draaien. krijg bij starten foutmelding "File Not Found" Welke file zoekt ie?
Op NT/2k/XP bakken is het vaak een defecte auto*.sav die zorgt voor problemen... Ik heb het al verscheidene malen gehad.... Misschien ook iets voor de FAQ?BurnHard schreef op 31 oktober 2002 @ 14:04:
Die staat er wel degelijk want de normale versie draaid wel maar de hidden client niet
Edit: de oplossing is dan het sav bestandje weggooien (jammer voor het werk, maar goed).
[ Voor 0% gewijzigd door Jack Flushell op 31-10-2002 14:35 . Reden: toevoegsel ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 15:16:
zucht... ik dacht al dat het vandaag zou gebeuren.. TeamNWW is ingehaald door Duke... GOTzijdank rekent ie voor DPC..
In de vorige versie van de best250 file stonden die >3,5% yields wel! Zelfs bij DPC heeft Dukebox al 3,3 gehaald...
Verwijderd
ik heb gemerkt bij muon commandline dat hij spaties is een dir niet echt leuk vond, spatie weggehaald en hij liep meteen, ik had geloof ik ook zo'n melding.BurnHard schreef op 31 oktober 2002 @ 13:37:
er is trouwens ook een nieuwe versie van muon monitor uit. hiermee kan je ook de score zien die een result in de stats zal opleveren ( dus met bomus/omrekenings factor). er staat een linkje in de FAQ.
[edit]
ik zie net dat we (DPC) nu 99 leden hebben, wie o wie word de honderdste??
[ Voor 0% gewijzigd door fenrir op 31-10-2002 19:04 . Reden: kleine toevoeging ]
Van klussen krijg je grijze haren
Dit was mijn oplossing ook...Jack Flushell schreef op 31 oktober 2002 @ 14:33:
[...]
Op NT/2k/XP bakken is het vaak een defecte auto*.sav die zorgt voor problemen... Ik heb het al verscheidene malen gehad.... Misschien ook iets voor de FAQ?
Edit: de oplossing is dan het sav bestandje weggooien (jammer voor het werk, maar goed).
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
32. [DPC]DukeBox 3h - - - 1`639 --- 635`122`502 (.664%) 3.366% (3rd)
33. [DPC]TeamNWW 0h - - - 1`361 --- 630`472`082 (.660%) 3.047% (52nd)
of gaat de #3 ermee vandaoor ( * _DPC_Scorpion dus)
heheh
Denk 't niet_DPC_Scorpion schreef op 31 oktober 2002 @ 22:08:
oe oe gaat TEAMNWW de #1 overall terugpakken?
32. [DPC]DukeBox 3h - - - 1`639 --- 635`122`502 (.664%) 3.366% (3rd)
33. [DPC]TeamNWW 0h - - - 1`361 --- 630`472`082 (.660%) 3.047% (52nd)
of gaat de #3 ermee vandaoor ( * _DPC_Scorpion dus)
heheh
Die wil ik dus ook ff voorzien van MUON... maar voordat ik de boel echt verziek; hoe doen ik dat ? Het is nml een FreeSCO (versie 0.27) doosje (zie mijn sig.) en ik ben dus een complete Linux/FreeSCO n00b... heb het ding welliswaar (met een beschrijving in de hand) in 15 minuten up-and-running gekregen... maareh... di's andere koek.. zeg maar andere MUON
Kan iemand een MUON'tje opsteken ?
enne Duke; denk ut ook niet
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Volgens mij zijn op freesco niet de benodigde libraries aanwezig.
Ik heb eigenlijk nog niet getest of dat ding onder dos werkt, zo ja dan kan ik wel een bootflop met tcp/ip support + ramdisk maken..
Maar dan ben ik mijn verbinding met mijn leven...errrr...internet kwijt !!!DukeBox schreef op 31 oktober 2002 @ 23:29:
[...]
dan kan ik wel een bootflop met tcp/ip support + ramdisk maken..
Vinnik hartstikkel leuk dat het op DOS zou kunnen draaien... maar is, wat mij betreft, geen optie
Maareh... Duke... jij las dat het hier om een PRO (!!) versie gaat... en bent natuurlijk bang dat ik die melkfabriek van jou er helemaal zoek mee crunch... dit zijn dus gewoon ontwijkende antwoorden ! IK HEB JOU WEL DOOR !!
PS: je hebt idd gelijk.... `tis niet zomaar een Pentium200... nee... een Pentium200PRO !

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Yep, ik kan er mee telnetten... secureHTTP staat ook aan (ivm het remote 'beheren' *cough* (wat weet ik ervanmcDaedalus schreef op 31 oktober 2002 @ 23:38:
*knip* Heb je iets van telnet of ssh aangezet in freesco?
Ook draait het hele spul vanaf hdd... vinnik gewoon leuk... hele spul is ge-reboot in 30 sec. (als ie ooit al moet rebooten
We hebben minder in totaal, maar wel een hogere dagoutput (ARS is eerder begonnen met dit project)Jack Flushell schreef op 01 november 2002 @ 00:03:
Kloppen de daily's wel op http://muon.qik.nl ? En dan bedoel ik de daily teamstats... wy hebben minder dan ARS en toch staan we boven ze?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Nee net voor 12en stond het met de dagoutput ook verkeerd.... of heb ik ut nou verkeerd gezienDuracell schreef op 01 november 2002 @ 00:04:
[...]
We hebben minder in totaal, maar wel een hogere dagoutput (ARS is eerder begonnen met dit project)
* Jack Flushell gaat maar slapen en ziet morgen de stats wel
--------------------------------------------------------------------------------
pos daily user total total best muon
1. (1) 1341211k DPC 4888444k (5) 3.365844%
2. (1) 785006445 [ARS] 16222165k (2) 3.339958%
niks mis mee we staan lekker vandaag 1ste
wij hebben bladieblaatk dat betkent nog ff 3nullen erbij he
hun hebben alleen bladieblaat
oftewel hun hebben 800 en wij 1400 afgerond naar boven
overall staan hun 2de en wij 5de
snappie
als je goed kijkt staat er een k achter het getal... je moet er dus nog 000 achter denkenJack Flushell schreef op 01 november 2002 @ 00:03:
Kloppen de daily's wel op http://muon.qik.nl ? En dan bedoel ik de daily teamstats... wy hebben minder dan ARS en toch staan we boven ze?

Nu je hier toch bentDukeBox schreef op 01 november 2002 @ 00:20:
[...]
als je goed kijkt staat er een k achter het getal... je moet er dus nog 000 achter denken
Met een windows client.. wel heb ik de thread divide aangepast voor mijn omgeving, maar verder is ie exact gelijk aan de win32 client.Duracell schreef op 01 november 2002 @ 00:22:
[...]
Nu je hier toch bent: Welke results.dat heb je gebruikt om op die 3,36 te raken? En was het met een Linux client (omdat op het muon forum gesugereerd wordt dat je enkel met een linux client op +3,1 kan raken)
Ik heb wel een toevoeging gemaakt aan het opslaan in de results.dat, hij laat de 100 beste results er in staan, de overige filtert hij er automatisch uit.
Oh ja, ik heb de results.dat helemaal zelf gevult.
Je hebt hem dus gerecompiled begrijp ik? Zou je ook in staat zijn om een athlon xp optimized versie te maken, of mij een tutorial geven hoe je daaraan begintDukeBox schreef op 01 november 2002 @ 00:28:
[...]
Met een windows client.. wel heb ik de thread divide aangepast voor mijn omgeving, maar verder is ie exact gelijk aan de win32 client.
Ik heb wel een toevoeging gemaakt aan het opslaan in de results.dat, hij laat de 100 beste results er in staan, de overige filtert hij er automatisch uit.
Met gcc, heb geen amd cpu's. Op ARS site staat geloof ik een amd client.Duracell schreef op 01 november 2002 @ 00:31:
[...]
Je hebt hem dus gerecompiled begrijp ik? Zou je ook in staat zijn om een athlon xp optimized versie te maken, of mij een tutorial geven hoe je daaraan begint
Ik heb is gekeken naar de flop waar bij mij Freesco opstaat en ik denk dat wel heel wat kunst en vliegwerk wordt wil je daar Muon opzetten. Ik heb het namelijk op m'n IPCop bak gekregen door de tar.bz2 eerst uit te pakken naar tar. Daarna heb ik die tar gekopieerd naar de IPCop bak m.b.v. WinSCP.
mm, ik ben wel een beetje paranoide om bestanden via een ssh verbinding aan te leggen terwijl de pc achter me staat
Via putty (weer ssh) heb ik dan die tar uitgepakt in m'n home-directory. Om te zorgen dat Muon elke opstart als de pc opstart heb ik m'n rc.sysinit de volgende regels toegevoegd:
1
2
| echo "Starting Muon client" cd /root/muon/ ; /usr/bin/nohup /bin/nice -n19 ./linuxmuon >& /dev/null & |
Nu zal het denk ik wel een probleem worden om hetzelfde kunstje op je freesco router te flikken, aangezien er niet zo iets bestaat als tar, nice, nohup of vi.
Kun je niet IPCop installeren? Je draait je Freesco toch al vanaf een hardeschijf en er zit ook een cd-speler in je computer dus dat hoeft geen probleem te zijn. Heb je gelijk een betere firewall een pakket waar tenminste nog een beetje ontwikkeling in zit.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Thanx 4 the tip... enne, wil ik dan MUON erop draaien weet ik waar ik aan kan kloppen
PS: Damn close momenteel in de DPC top... scheelt 500k
hehe, graag gedaan. Dat nog iemand kan helpen met mijn 'kennis' van linuxMetalRush schreef op 01 november 2002 @ 09:57:
Hmmm, wellicht een goed idee mcDaedalus... ik zal er van het weekend eens naar kijken
Thanx 4 the tip... enne, wil ik dan MUON erop draaien weet ik waar ik aan kan kloppen
Verwijderd
1. (1) 660915648 TeamNWW 28693778 (2) 3.046563%MetalRush schreef op 01 november 2002 @ 09:57:
Hmmm, wellicht een goed idee mcDaedalus... ik zal er van het weekend eens naar kijken
PS: Damn close momenteel in de DPC top... scheelt 500k
2. (1) 658873136 DukeBox 18027901 (6) 3.365844%
En hop....we zijn weer voorbij DukeBox. Moehahahahaha
Bren
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 10:39:
[...]
1. (1) 660915648 TeamNWW 28693778 (2) 3.046563%
2. (1) 658873136 DukeBox 18027901 (6) 3.365844%
En hop....we zijn weer voorbij DukeBox. Moehahahahaha![]()
Bren