Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
http://www.those-russians.com/muon/
Hier zijn o.a. ook de athlon optimized clients te vinden
[ Voor 0% gewijzigd door Jack Flushell op 01-11-2002 11:34 . Reden: typo ]
Das de daily #1
Blijven we die nu houden om Ars hier even lekker in te halen ??
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Verwijderd
Kun je niet overal een k achter zetten of nergens een k? dat maakt het heel wat duidelijker imho...
En is er niet een statsposter die gewoon de html wil posten? Lijkt me een redelijk volwaardig project dit...
Om direct door de stomen, eens kijken of we vandaag op #1 kunnen eindigen ...
Tussenstand:
01/11/2002
1. (4) 60507874 Alphen 226854908 (4) 3.016636%
2. (1) 38840645 TeamNWW 671062515 (1) 3.046563%
3. (76) 23382201 Kluizenaar 85322145 (15) 3.035757%
4. (91) 19822934 FlAsH 56764352 (26) 3.013958%
5. (93) 19680979 Thorin 86615768 (14) 3.021804%
[ Voor 0% gewijzigd door Zephyer op 01-11-2002 12:17 . Reden: Extra ... ]
Welke criteria leg jijEn is er niet een statsposter die gewoon de html wil posten? Lijkt me een redelijk volwaardig project dit...
Dus omdat jij er geen zin meer in hebt moeten andere mensen het maar oplossen...Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:08:
Zoals je ziet doe ik het nu dagelijs posten. Maar ik heb er eigenlijk niet zo veel trek in om dit elke dag te blijven doen. Ik hoop dus ook dat er snel een HTML poster komt die het van mij wil overnemen. Wie voelt zich geroepen en hoe krijgt diegene HTML rechten?????
Gewoon wat vraagjes tussendoor
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
hoe krijgen we het voor elkaar dan dat iemand van de statsposter de DPCH gaat posten dan ....MarkB schreef op 01 november 2002 @ 12:25:
[...]
Welke criteria leg jij![]()
[...]
Dus omdat jij er geen zin meer in hebt moeten andere mensen het maar oplossen...
... * _DPC_Scorpion heeft DukeBox al gevraagd of hij HTMLDPCH output kan maken zodat de stats makkelijk gepost kunnen worden
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Nou het probleem is eigenlijk dat ik binnen kort op stage ga en dus de stats niet meer KAN maken. Vandaar.MarkB schreef op 01 november 2002 @ 12:25:
[...]
Welke criteria leg jij![]()
[...]
Dus omdat jij er geen zin meer in hebt moeten andere mensen het maar oplossen...
Soi... als iemand een linkje legt naar http://muon.qik.nl met de goede datum kan't ook.... Hoeveel werk kan't trouwens zijn om de stats te posten... ik wilt zo doen elke dag (met html rechtenVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 13:08:
[...]
Nou het probleem is eigenlijk dat ik binnen kort op stage ga en dus de stats niet meer KAN maken. Vandaar.
heeft iemand al een Athlon XP optimized client voor windows ontdekt/gevonden??Jack Flushell schreef op 01 november 2002 @ 11:30:
Hehe.. 8e gister, niet slecht... en ook nog 2e bij de muon results.... Die 3,07% heb ik trouwens gehaald met een p4-optimized client voor linux:
zo lopen die linux users natuurlijk wel hard op de rest uit
[ Voor 0% gewijzigd door fenrir op 01-11-2002 16:07 . Reden: sign ]
Van klussen krijg je grijze haren
fenrir schreef op 01 november 2002 @ 16:07:
[...]
heeft iemand al een Athlon XP optimized client voor windows ontdekt/gevonden??
zo lopen die linux users natuurlijk wel hard op de rest uit
Maar nee.... ik heb hem ook al gezocht voor mijn windhoos bakken
Verwijderd
1234567k is al beter dan 1234567890, maar 1,234,567k is natuurlijk nog overzichtelijker.
En in dat geval mogen de k'tjes ook wel weg maar moet er gewoon ergens staan dat het allemaal duizendtallen zijn...
total (*1000) ??Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 16:27:
Misschien een ideetje om overal de stats in duizendtallen te maken? (dus overal zo'n k-tje) Zo wordt het een beetje onoverzichtelijk. Verder zou het ook handig zijn als er scheidingstekens stonden....
1234567k is al beter dan 1234567890, maar 1,234,567k is natuurlijk nog overzichtelijker.
En in dat geval mogen de k'tjes ook wel weg maar moet er gewoon ergens staan dat het allemaal duizendtallen zijn...
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Verwijderd
Nu nog een versie voor windowsJack Flushell schreef op 01 november 2002 @ 11:30:
Hehe.. 8e gister, niet slecht... en ook nog 2e bij de muon results.... Die 3,07% heb ik trouwens gehaald met een p4-optimized client voor linux:
Verwijderd
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Er is al eens eerder een discussie over nieuwe statsposters geweest (op Lieve Adjes) en toen maakte DSmarty bekend dat hij het niet nodig vond om een nieuw iemand HTML-rechten te geven. Pas toen er een html-er wegging, ik geloof [EnErGy], kon er een nieuwe statsposter bijkomen.m.m schreef op 01 november 2002 @ 21:03:
Ik wil eventueel ook wel statsposten, maar ik denk niet dat iedereen die het O-Zo-Graag wil dat hier maar rond moeten gaan schreeuwen, ik denk dat overleg met DSmarty ook wel handig, tenslotte moet hij hier de boel in de gaten houden, en zal hij ook degene zijn die de eventuele dpchtml-rechten zal moeten uitdelen, want wat kposthuma ook al zegt, altijd met plaatjes blijven werken is ook niet alles...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
net niet.. 2de
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Of je hebt een hele trage pc of er is iets niet helemaal lekker met je muon.white_panther schreef op 02 november 2002 @ 00:51:
damm, ik moet me een goeie muon krijgen strax, die machine van mij is al 2 dagen aan het rekenen over 1 muon geval
Verwijderd
hehe.white_panther schreef op 02 november 2002 @ 00:51:
damm, ik moet me een goeie muon krijgen strax, die machine van mij is al 2 dagen aan het rekenen over 1 muon geval
Gisteren hier ook..... was een 0,030 % ding :((
WhoehahahahahaVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 06:40:
[...]
hehe.
Gisteren hier ook..... was een 0,030 % ding :((
Ik neem aan dat je november bedoeld ?X-G schreef op 02 november 2002 @ 19:51:
Waar zijn de stats van 1 oktober?
http://muon.qik.nl?date=2002-11-01
p.s. lees eens de faq, 'gij zult niet vragen om een dpch'
P.s .ligt dat % aan Muon aan de PC of maakt da weinig uit?
Nope, het is een questie van toeval.. alleen kan je het toeval vergroten door een best results.dat file te gebruiken (zie faq).X-G schreef op 02 november 2002 @ 20:01:
P.s .ligt dat % aan Muon aan de PC of maakt da weinig uit?
Ik ben bezig de 'core' van de client na te maken in assembly, alleen heb ik niet veel verstand van de x86 instructies. Ik heb hem gemaakt voor de powerpc (v31) set. Op dit moment heb ik een snelheids winst van 800%(!!) (je kan dit vergelijken met een p1 200Mhz /p3 850Mhz)
Nu ben ik op zoek naar iemand die zin heeft om de instructies te porten naar x86.
Echter, er is 1 ding... ik gebruik gedeeltes die niet open source zijn, ik zal je dan een contract opsturen waarin je bevestigt dat je de gebruikte source niet publiceert en/of gebruikt voor andere doeleinden. Dat je moet ondertekenen en retour sturen. Helaas moet het allemaal zo 'officieel' omdat het source is die op mijn werk ontwikkeld is.
Das geil.. 800% sneller
Ennee... DPC only hé!
Wow... bij de 1800+ gaat het heeeeel snel ...
Hoe kan ik dit hidden laten draaien ?
Betekent dat dat ik 'm op mijn G4 kan draaien? Ik miste dat altijd bij ECCp-109, een Mac-client. Ik zat er toen over na te denken om het porten maar liep een beetje tegen de assembler op, omdat ik nog nooit in assembler heb geprogrammeerd (iets wat wel binnekort gaat gebeuren, in PowerPC nog welDukeBox schreef op 02 november 2002 @ 20:35:
[...]
*knip* Ik heb hem gemaakt voor de powerpc (v31) set. Op dit moment heb ik een snelheids winst van 800%(!!) *knip*
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik had eccp gewoon draaien op een g4, alleen was die niet echt snel.mcDaedalus schreef op 02 november 2002 @ 23:54:
[...]
Betekent dat dat ik 'm op mijn G4 kan draaien? Ik miste dat altijd bij ECCp-109, een Mac-client. Ik zat er toen over na te denken om het porten maar liep een beetje tegen de assembler op, omdat ik nog nooit in assembler heb geprogrammeerd (iets wat wel binnekort gaat gebeuren, in PowerPC nog wel)
ik heb van dat soort dingen zeg maar geen verstand, onder welk OS draait hij?
ik vind nl. dat hij er nu voor een beetje goed results 2.8+% wel redelijk lang over doet op een XP 1900+ ( iets van 2.5 uur) met de cmdline client.
Het is dus nog niet een kant en klare client, alleen het gedeelte dat de berekeningen doet heb ik nagemaakt. Hij is nu ontwikkeld op een soort linux omgeving, dpox dit is een eigengeschreven os binnen ons bedrijf.fenrir schreef op 03 november 2002 @ 09:34:
DukeBox, kan je mij iets meer vertellen over die client van je??
ik heb van dat soort dingen zeg maar geen verstand, onder welk OS draait hij?
ik vind nl. dat hij er nu voor een beetje goed results 2.8+% wel redelijk lang over doet op een XP 1900+ ( iets van 2.5 uur) met de cmdline client.
Verwijderd
Theoretisch gelijk aan gcc ??DukeBox schreef op 03 november 2002 @ 12:12:
[...]
Het is dus nog niet een kant en klare client, alleen het gedeelte dat de berekeningen doet heb ik nagemaakt. Hij is nu ontwikkeld op een soort linux omgeving, dpox dit is een eigengeschreven os binnen ons bedrijf.
Ik wil best wel eens een blok copy doen.
Ik heb net de linuxmuon opnieuw gecompiled, en integen stelling tot de ars versie hoop ik dat deze wel de results.txt aanmaakt.
Maar van assembler weet ik niks.
Nee, assembly kan je niet eenvoudig compilen.. je moet meestal een hoop met de hand porten naar andere instructies.Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 12:48:
Theoretisch gelijk aan gcc ??
...
Maar van assembler weet ik niks.
het is de geporte linux versie naar w32 die geen results.txt aanmaaktVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 13:29:
mijn linux doos maakt wel die results.txt aan hoor ..
Verwijderd
Heb ik opnieuwe gecompiled.. Deze doet dat wel.fenrir schreef op 03 november 2002 @ 17:17:
[...]
het is de geporte linux versie naar w32 die geen results.txt aanmaakt
http://www.anacreon.org/MuonW32Athlon.exe
die Client is voor een windows omgeving? op een AMD Athlon?Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:22:
[...]
Heb ik opnieuwe gecompiled.. Deze doet dat wel.
http://www.anacreon.org/MuonW32Athlon.exe
hoeveel sneller gaat het dan? ik bedoel, hoe weet jij dat deze sneller is? hoe heb je dat gemeten?
ennuh, als ik deze wil gebruiken: ff in me muon dir gooien en draaien?
Verwijderd
Deze is voor een i686polo1987 schreef op 03 november 2002 @ 17:38:
[...]
die Client is voor een windows omgeving? op een AMD Athlon?
hoeveel sneller gaat het dan? ik bedoel, hoe weet jij dat deze sneller is? hoe heb je dat gemeten?
ennuh, als ik deze wil gebruiken: ff in me muon dir gooien en draaien?
Sneller, is gemeten. Dit met de originele en verschillende compilaties vna 5 minuten draaien en dan kijken waar hij is.
(uiteraard steeds met de zelfde .sav bestand).
Je kan hem in je muon dir gooien, maar wel het .sav bestand weg gooien.