onee daar komt dukebox en die boxt me weer terug naar #3
ik wil eindleijk eens een #1 overall binnen DPC halen
oja ik zit nu zwaar in de spaarstand want site is nogsteeds down
och geeft niks
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Enne Dukebox.. mooi zo die 'more' linkjes in de stats bij de best muons! Bedankt!
[zeurzeikmodus(8>]Ik mis ze echter nog in deze stats[/zeurzeikmodus(8>]
[ Voor 0% gewijzigd door Jack Flushell op 30-10-2002 11:31 . Reden: iets te zeiken ]
Ja, dat zou betekenen dat is dus nog weer 3 plaatjes meer zou moeten maken.Jack Flushell schreef op 30 oktober 2002 @ 11:22:
21e.. tevreden
Enne Dukebox.. mooi zo die 'more' linkjes in de stats bij de best muons! Bedankt!![]()
[zeurzeikmodus(8>]Ik mis ze echter nog in deze stats[/zeurzeikmodus(8>]
Misschien als ik morgen zin heb. Heb nu nog wel even de links (more) naar de goede pagina gelinked.
Ja is toch wel jammer dat je dan nu geen 5e staatNG schreef op 30 oktober 2002 @ 12:13:
Hmm.. zou toch zweren dat ik gisteren een zooi results opgestuurd heb voor Team ColdFusion
Me to ..._DPC_Scorpion schreef op 30 oktober 2002 @ 11:17:
...
oja ik zit nu zwaar in de spaarstand want site is nogsteeds down
...
Ze moeten toch echt een keer gemolken worden
[ Voor 0% gewijzigd door Zephyer op 30-10-2002 12:38 . Reden: Toevoeging ... ]
Nou, je kan je voorstellen dat het ontzettend kutis als je een tijdje bezig bent zonder resultaatVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 12:25:
[...]
Ja is toch wel jammer dat je dan nu geen 5e staat
1 Huh? Plaatjes?Ja, dat zou betekenen dat is dus nog weer 3 plaatjes meer zou moeten maken.![]()
Misschien als ik morgen zin heb. Heb nu nog wel even de links (more) naar de goede pagina gelinked.
2 Ik bedoel de 'more' links die Dukebox gisteren gemaakt heeft op muon.qik.nl onder aan de drie 'beste' muon's (die percentages) zodat we daarvan ook een competitie in hebben (of die volledig kunnen zien)....
Wat ik bedoel is dat deze post bestaat uit 4 plaatjes met daar tussen links. Ok, nu zou ik dus als ik ook de "more" links onder de beste muon's moet plaatsen zoals ik dat ook bij de andere 3 plaatjes heb gedaan, ik dus het 4 plaatje (general) weer als 4 plaatjes moeten posten omdat ik die link er dan ergens tussen moet zetten. Ik vind het nl mooier deze "more" link te gebruiken dan het hele plaatje als link te nemen!Jack Flushell schreef op 30 oktober 2002 @ 13:27:
[...]
1 Huh? Plaatjes?Wat bedoel je het zijn toch links?
2 Ik bedoel de 'more' links die Dukebox gisteren gemaakt heeft op muon.qik.nl onder aan de drie 'beste' muon's (die percentages) zodat we daarvan ook een competitie in hebben (of die volledig kunnen zien)....
Het kwartje is gevallenVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:31:
[...]
Wat ik bedoel is dat deze post bestaat uit 4 plaatjes met daar tussen links. Ok, nu zou ik dus als ik ook de "more" links onder de beste muon's moet plaatsen zoals ik dat ook bij de andere 3 plaatjes heb gedaan, ik dus het 4 plaatje (general) weer als 4 plaatjes moeten posten omdat ik die link er dan ergens tussen moet zetten. Ik vind het nl mooier deze "more" link te gebruiken dan het hele plaatje als link te nemen!
Moet ik een dnet effect verwachten ?_DPC_Scorpion schreef op 30 oktober 2002 @ 14:10:
nee ....ik denk dat iedereen wil dat de site weer up is ....achja het gebeurd bij ieder project vooral als het een relatief klein project is ..... ff stiekum megaflushen straks
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Megaflushen... YEAH..._DPC_Scorpion schreef op 30 oktober 2002 @ 14:10:
nee ....ik denk dat iedereen wil dat de site weer up is ....achja het gebeurd bij ieder project vooral als het een relatief klein project is ..... ff stiekum megaflushen straks
jammer dat elk team dit gaat doen ...

N.b. Heeft Stephen z'n maandelijkse abonnements kosten wel betaald ?
Verwijderd
Kan je dan niet even regelen dat iemand met HTML rechtjes de stats hier post, of dat je zelf HTML rechten krijgt?Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:31:
[...]
Wat ik bedoel is dat deze post bestaat uit 4 plaatjes met daar tussen links. Ok, nu zou ik dus als ik ook de "more" links onder de beste muon's moet plaatsen zoals ik dat ook bij de andere 3 plaatjes heb gedaan, ik dus het 4 plaatje (general) weer als 4 plaatjes moeten posten omdat ik die link er dan ergens tussen moet zetten. Ik vind het nl mooier deze "more" link te gebruiken dan het hele plaatje als link te nemen!
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Helaas voor Windows heb ik er nog niet een gevonden.m.m schreef op 30 oktober 2002 @ 16:23:
Even kijken hoeveel je met 3,5Ghz athlon power aan kunt richten met dit projectjeis er ook een athlon (xp) optimized client beschikbaar trouwens? Mijn beste muon is tot nu toe 3,02 (hier beneden dan, mischien boven nog wel meer) iig genoeg voor een plaatsje in de oude top250, er zal binnenkort wel een nieuwe komen waar ik niet in zal staan, maar mijn yields lopen ook wat op
iemand een idee of ik de results.dat eenvoudig gesynct kan krijgen? (tussen mijn 3pcs bedoel ik)
Ik bens dus zelf maar aan het compileren geslagen.
Alleen vindt mijn compiler een code niet leuk...
Verwijderd
Er staat toch al 1.5 dagen bij elkaar 6250Mhz hard te werken, gaat dus een leuke flush worden als ze nog lang down blijven
Verwijderd
227 Entering Passive Mode (64,14,128,69,132,134).Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 16:46:
Site is vanaf vanmorgen al down volgens mij
Er staat toch al 1.5 dagen bij elkaar 6250Mhz hard te werken, gaat dus een leuke flush worden als ze nog lang down blijven
150 Opening ASCII mode data connection for file list
-rw-r--r-- 1 muon1 stephenbrooks 24960 Oct 30 16:02 20021030-161506-Zxaxf-edk_[www.rechenkraft.net].txt
drwxr-xr-x 2 muon1 stephenbrooks 4096 Sep 5 06:02 _Restore
226 Transfer complete.
V9olgens mij doet hij het gewoon................
De hele dag getracht te flushen ... ben ik weg, kan men flushen...Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:04:
[...]
227 Entering Passive Mode (64,14,128,69,132,134).
150 Opening ASCII mode data connection for file list
-rw-r--r-- 1 muon1 stephenbrooks 24960 Oct 30 16:02 20021030-161506-Zxaxf-edk_[www.rechenkraft.net].txt
drwxr-xr-x 2 muon1 stephenbrooks 4096 Sep 5 06:02 _Restore
226 Transfer complete.
V9olgens mij doet hij het gewoon................

Morgen weer een dag

N.b. Ik wilde de site checken, maar die is nog altijd offline...
FTP niet en ook die site niet

A castle wall at midnight, where a Non-DPCer stands guard. Suddenly someone approaches along the parapet.
Non-DPCer: Halt! Who goes there?
DPCer: Still thy fear, my friend, 'tis only a DPCer.
Non-DPCer: A DPCer? Indeed have I heard of thee! Thou art a queer folk, methinks.
DPCer: Speak not thusly of things thou doth not comprehend! [DPC] is a wondrous folk!
Non-DPCer: Mayhap, but they is also mighty demanding and wearisome.
DPCer: Aye, but that is the very essence of theirs power; how canst thou possibly achieve great things without great labour?
Non-DPCer: Thy words ring true, but why must one toil to achieve lesser things as well?
DPCer: Inevitably must one pay a price for the power that [DPC] holds, for 'tis not possible to have both ease-of-use and limitless cpu-power.
Non-DPCer: Why not?
DPCer: Because thou cannae achieve great things without great labour.
Non-DPCer: Thou art running out of arguments, my friend.
DPCer: Oh, go bugger off.
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Nou nou... kan het wat minderHELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPP !!!!!!!
---
Weeeh

Verwijderd
Minder..... geoptimalisseerd ga ik Dukebox er uit draaien ! <G>Jack Flushell schreef op 30 oktober 2002 @ 20:37:
[...]
Nou nou... kan het wat minder
---
Weeeh.... Ik heb een muon die in DPC 2e komt en de site is down...
W8en dan maar
Site down. je bedoelt toch niet dat je niet kan uploaden he ?!?
Ik heb nog geen 5 minuten geleden (handmatig) 5 results.txt geupped....
1
2
| nslookup www.stephenbrooks.org can't find www.stephenbrooks.org: Non-existent domain |
Volges mij zit er wat fout met zijn domein-reg ... of zijn nameserver zit te fokken.
Warning: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: No address associated with hostname in /home/virtual/site100/fst/var/www/html/muon1/teamstats.php on line 61
Warning: fopen("http://stephenbrooks.org/muon1/rawstats.txt", "r") - Bad file descriptor in /home/virtual/site100/fst/var/www/html/muon1/teamstats.php on line 61
Oh heck. Raw stats file doesn't appear to exist. Aborting...
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
edit.
jouw DNS is oud ... want vuurwerk/casema/bbeyond/tudelft DNS zeggen dat stephenbrooks.org niet bestaat.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
klopt.. chello zuigt daar ook in.Jive schreef op 30 oktober 2002 @ 22:30:
Hier is de dns iig nog niet door
edit.
jouw DNS is oud ... want vuurwerk/casema/bbeyond/tudelft DNS zeggen dat stephenbrooks.org niet bestaat.
Hier kan ik wel op de site komen, maar m'n results nog niet versturenwhite_panther schreef op 30 oktober 2002 @ 22:54:
de ftp doet het inderdaad wel weer, maar de site is nog steeds down hier
Don't waste your time or time will waste you
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Nee dat is niet zo.. staat keurig een dns in.Jive schreef op 30 oktober 2002 @ 22:59:
Denk dat het ftp-adres als IP erin staat, en daarom wel werkt (ik kon ook wel results sturen)
eens gekeken op de ns server van stephens domein :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| > stephenbrooks.org Server: ns1.wh03.infopop.net Address: 64.14.128.69 Name: stephenbrooks.org > www.stephenbrooks.org Server: ns1.wh03.infopop.net Address: 64.14.128.69 *** ns1.wh03.infopop.net can't find www.stephenbrooks.org: Non-existent domain |
(ik wil het namelijk van een flop kunnen draaien)
Wil je ook kunnen sturen met de flop ?Loco-Motiv schreef op 30 oktober 2002 @ 23:36:
Vraag: welke bestanden zijn persé nodig om MUON aan de gang te houden?
alles met ALLEEN de client die je wil draaien.
Wil je alleen client draaien..
kan je ook sendmanual.exe, ftp.exe weglaten
Ik vrees dat dat onmogelijk zal zijn, de .sav bestanden zijn meerdere megabytes.Loco-Motiv schreef op 30 oktober 2002 @ 23:36:
Vraag: welke bestanden zijn persé nodig om MUON aan de gang te houden?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
ff snel dit in je host file zetten
64.14.128.69 www.stephenbrooks.org
64.14.128.69 stephenbrooks.org
* _DPC_Scorpion heeft net geflushed
hij geeft alleen geen web.
Verwijderd
host file
Verwijderd
jazeker is da twel mogelijk; moet je in je config.txt wel de auto-save tijd op 0 zetten...Duracell schreef op 30 oktober 2002 @ 23:39:
[...]
Ik vrees dat dat onmogelijk zal zijn, de .sav bestanden zijn meerdere megabytes.
voor zover ik het heb kunnen zien zaten er bij DPC niet zo veel dupes. wel wat , maar dat hoort er een beetje bij. dus als je wat punten denkt te missen de komende dagen dan zal het daar wel door komen
[ Voor 0% gewijzigd door fenrir op 31-10-2002 08:48 . Reden: sign. ]
Van klussen krijg je grijze haren
is wel goed dat die dupecheck er is !!
ps. die host file staat in je windir ... maar klungel daar maar niet mee als het niet meer nodig is
oja duke je grafiek kan niet zo goed met negatieve getallen omgaan
http://muon.qik.nl/index.php?user=[DPC]Scorpion
Te laat ik heb al geflushed en dat heb het probleem bij mij opgelost
http://muon.qik.nl/index....&date=2002-10-31&team=all_DPC_Scorpion schreef op 31 oktober 2002 @ 09:32:
ik zie dat die gasten van DPRI nog het meeste dupes hebben ingeleverd kijkook maar in de teamstats
hier zie je hetook
Negatief gaat wel hoor.. hmm.. toch wel.. ik zal ff kijken ik denk dat het een max()/min() probleempje is..oja duke je grafiek kan niet zo goed met negatieve getallen omgaan
http://muon.qik.nl/index.php?user=[DPC]Scorpion
Te laat ik heb al geflushed en dat heb het probleem bij mij opgelost
iets met lenzen
Ja en nee.. je kan ook wel es vergeten zijn of je bijv. een sneakernet floppy hebt geflushed..Morpheus_at_work schreef op 31 oktober 2002 @ 10:21:
veel dupes krijg je toch alleen maar door vals te spelen ?
btw ging jij nog een mail proxy maken ?
iets met lenzen
Die is er al, alleen ga ik die niet hosten.Morpheus_at_work schreef op 31 oktober 2002 @ 10:23:
heb het dan niet over 30 dupes
btw ging jij nog een mail proxy maken ?
kun je aangeven wat daar voor nodig is om een mail proxy te hosten
misschien dat iemand dan zich aanbied om te doen
iets met lenzen
Verwijderd
Niet als je een pendive hebtDuracell schreef op 30 oktober 2002 @ 23:39:
[...]
Ik vrees dat dat onmogelijk zal zijn, de .sav bestanden zijn meerdere megabytes.
ook mijn output is dus helaas over 2daagjes - mijn 2 dupes
nouja we gaan wel lekker op weg naar #4 overall ...met DPC
YES!_DPC_Scorpion schreef op 31 oktober 2002 @ 11:12:
Hey ik heb nu de 3de best muon weer in handen binnen DPC ^^^Jack Flushell heeft 2de plek en dukebox nogsteeds de beste
Das extreem simpel... een mailserverMorpheus_at_work schreef op 31 oktober 2002 @ 11:02:
kun je aangeven wat daar voor nodig is om een mail proxy te hosten
misschien dat iemand dan zich aanbied om te doen
Heb alleen een scriptje dat de attatchments er uit haalt, en die ftp'd.
Zo werken de kow stats ook al een hele tijd, alleen moet hij met de hand dat script draaien.
Heb eigenlijk maar 5 tot 7 pctjes draaien (2 staan vaak uit).Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 11:08:
Zeg Duke.. vertels es zo grofweg wat voor een stal jij daar hebt rekenen aan MUON... we hebben als TeamNWW zo'n 20 machines met varierend aantal paardekrachten, waarvan er een aantal alleen tijdens kantooruren draaien... Als ik zo kijk naar het tempo waarmee jij ons (misschien vandaag al) voorbij komt zetten, maak je me toch behoorlijk nieuwsgierig..
dus stel ik maak een mail account aan op mijn domeinDukeBox schreef op 31 oktober 2002 @ 11:20:
[...]
Das extreem simpel... een mailserver
Heb alleen een scriptje dat de attatchments er uit haalt, en die ftp'd.
Zo werken de kow stats ook al een hele tijd, alleen moet hij met de hand dat script draaien.
dan haalt jou script dat op en verwerkt de rest
indien dat zo is kan ik dit thuis wel opzetten
iets met lenzen
Ik wist niet dat een CRAY ook al onder de term 'pctje' viel
Kom op Duke... niet alleen bij MUON willen we stats... ook van jouw boerderie willen we details weten
ALs je ff zoekt hier op got kom je het wel te wetenMetalRush schreef op 31 oktober 2002 @ 12:47:
[...]
Ik wist niet dat een CRAY ook al onder de term 'pctje' viel
Kom op Duke... niet alleen bij MUON willen we stats... ook van jouw boerderie willen we details weten
Ut zijn idd leuke doosjes ... zulk mooi speelgoed heb ik niet om mee te spelen ..
Maar een vraagje kan wel beantwoord worden ...
Hoeveel mHz / gHz heb je staan ???