M'n nick is gauloises. Maar ik denk dat je nog effe moet wachten, want mijn ouders hebben het helemaal gehad met mafia.org, en zolang ik op mijn eigen pc nog geen i-net heb moet ik me maar effe gedragen...Serial-X schreef op 12 November 2002 @ 16:19:
Hmm wat is jouw nick @ mafia? Want m'n broer hier had 300 messages voor hij Goomba werd, dus moeten we nog heel wat mobmails maken!
Oeioei, wat heb je nu weer gedaan? Zeker helemaal mafia verslaafd(ken het gevoelVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 16:50:
[...]
M'n nick is gauloises. Maar ik denk dat je nog effe moet wachten, want mijn ouders hebben het helemaal gehad met mafia.org, en zolang ik op mijn eigen pc nog geen i-net heb moet ik me maar effe gedragen...
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
Heb gelukkig geen modem, maar de familie pc de hele dag bezet houden kan hier helaas niet. Zeker als je zusje en je 2 broertjes zo graag op msn (Serial-X schreef op 12 november 2002 @ 16:56:
[...]
Oeioei, wat heb je nu weer gedaan? Zeker helemaal mafia verslaafd(ken het gevoel). Heb je dadelijk een telefoonrekening(als je modem hebt) van €20483,- op de mat liggen
![]()
![]()
.

Verwijderd
gewoon wat petty crimes doen dan heb je dat zo weer terug verdiendSerial-X schreef op 12 november 2002 @ 16:56:
[...]
Oeioei, wat heb je nu weer gedaan? Zeker helemaal mafia verslaafd(ken het gevoel). Heb je dadelijk een telefoonrekening(als je modem hebt) van €20483,- op de mat liggen
![]()
![]()
.
Tsja, ik wist niet dat 'ie ruzie ging maken, dat was nog niet zo erg, maar wij mochten TONI CAPRIANI niet aanvallen, dat wilde hij per se zelf doen

Nu zit ik bij Izzy, mag ik het nog steeds niet
Verwijderd
ik zoek iemand om FLINK mee te mobmailen, ff mijn rank wat boosten =D nick op mafia.org is
Steve_Urkel
Steve_Urkel
helpt dat mobmailen wel zo goed dan?
trouwens, zit er geen beveiliging op dat je niet te snel na elkaar mag doen? dacht het wel
trouwens, zit er geen beveiliging op dat je niet te snel na elkaar mag doen? dacht het wel
Verwijderd
volgens mij niet, als je er maar flink wat achter elkaar doet gaan je stats in iedergeval wel goed omhoog
Waarom zijn jullie nu niet ingelogt op mafia.org? dan kunnen we ff mobmailen!
Verwijderd
RaGe en ik (gauloises) zijn een pool cafe begonnen. Je kan daar spelen voor weddenschappen. Check:
http://www.mafia.org/comm/streetshow.php?ID=331634
http://home.quicknet.nl/q...genstrijd/pool/index.html
http://www.mafia.org/comm/streetshow.php?ID=331634
http://home.quicknet.nl/q...genstrijd/pool/index.html
Verwijderd
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar er is tenminste 1 iemand flink boos op je. Je staat namelijk voor 500k op de hitlist...Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 10:59:
ik zoek iemand om FLINK mee te mobmailen, ff mijn rank wat boosten =D nick op mafia.org is
Steve_Urkel
Zo, steve_urkel, prepare to move of ranks....
Verwijderd
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAat?????
Ik ga naar mafia.org en internet explorer kan hem niet meer vinden???
Ligt mafia er weer eens uit ofzo?
Verwijderd
same here....Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 18:04:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAat?????
Hopelijk is het omdat ze de nieuwe server installeren
Verwijderd
Ze moesten geloof ik nog maar 1 onderdeel. En dat zouden ze vandaag of gister kopen ofzo. Dus hopelijk komt het daardoorVerwijderd schreef op 16 november 2002 @ 18:16:
Oh.... is het al zover?
Na, dan mag ie wel ff off-line zijn
Denk dat 't wel komt door de nieuwe server, anders kregen we wel een melding dat 't er uit was, die melding kregen we ook toen 'ie 'de stekker er uit had getrokken'.
Nou ja, ik kan toch nog niet vliegen
Nou ja, ik kan toch nog niet vliegen
hopen dat het de nieuwe server is ja!
Maar, wat houdt die nieuwe server eigenlijk in?
Maar, wat houdt die nieuwe server eigenlijk in?
Is er nog iemand waar ik zinloos mee kan mobmailen?
Zekers, met mijHeineken schreef op 17 november 2002 @ 17:29:
Is er nog iemand waar ik zinloos mee kan mobmailen?
Nick = Unknown_Gotti.
MMmmm, m'n baas is dood: Good_Fella.
't Gaat de laatste tijd wel hard met de wacks....
't Gaat de laatste tijd wel hard met de wacks....
Verwijderd
Damn, dacht ik dat ik inmiddels wel alles had gezien, wat blijkt. Heeft TonyB effies een opruim actie gehouden. NIEMAND heeft nu nog geld (behalve degene die op dat moment nog units drugs in hun handen hadden), en ALLE topics in ALLE fora (dus ook de HQ) zijn gewist 
mensen, we gaan weer opnieuw beginnen

mensen, we gaan weer opnieuw beginnen
Ja klopt, best wel vervelend! Als je bij een crew zat, kan je snel wat geld verdienen door naar het HQ te gaan. Heb ik ook gedaan kreeg net dik 2000$
Ik had namelijk helemaal niets meer, had ook geen drugs in handen.
Dat is me nog niet gelukt.Turb0M4n schreef op 20 november 2002 @ 11:05:
verdienen door naar het HQ te gaan. Heb ik ook gedaan kreeg net dik 2000$Ik had namelijk helemaal niets meer, had ook geen drugs in handen.
Ik had wel nog wat drugs in m'n bezit en heb nu dus wel al wat geld. Das wel lekker.
Verwijderd
Sorry dat ik het zeg, maar die Tony is ECHT EEN KLOOTZAK! De site en spel mag dan wel beta zijn, maar vermeld dan even van te voren dat geld e.d. gewist kan worden. Ik had meer dan 1,5 miljoen, en dat ben ik nu allemaal kwijt!
mee eens, ff inloggen, ben ik opeens vet arm 
edit:
hey woohoo ik had nog 5x PCP
edit:
hey woohoo ik had nog 5x PCP
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 19:00 ]
godver domme kom net op de site kheb nu opeens 0$ wtf ik had 40000!
Komt door cheaters, dus tony had er niks tegen kunnen doen
Hits van 8 mil per persoon is leuk zeker
Doe toch een wat speur werk in de fora van mafia
Hits van 8 mil per persoon is leuk zeker
Helemaal mee eens.SaURoN schreef op 21 november 2002 @ 21:00:
Komt door cheaters, dus tony had er niks tegen kunnen doen
Hits van 8 mil per persoon is leuk zeker![]()
Only fools are enslaved by time and space.
Je kunt er ook anders tegenaan kijken.
Er was een bug in het Money Transfer systeem waardoor je jezelf oneindig veel geld kon toewerpen. Hiervan werd door enkele personen misbruik gemaakt.
De reactie van Tony was om "iedereen" (tussen aanhalingstekens omdat ik niet geloof dat echt iedereen de dupe is geweest) op $0 te zetten, van iedere crew het HQ af te pakken en alle fora leeg te kiepen.
In mijn ogen staat de reactie niet in verhouding tot de 'misdaad'. Hoe simpel is het om een backup terug te zetten? Of hoe simpel is het om na te gaan wie er misbruik hebben gemaakt van deze bug?
Nee, in plaats van enkele slachtoffers is "iedereen" slachtoffer.
In mijn ogen is dit een emotionele reactie van Tony. En slechter kon het niet.
In het hele spel wordt gehamerd op respect. Echter de ontwerper/bedenker van het spel laat op deze manier niet blijken dat hij respect heeft voor diegenen die dit spel populair maken.
Ik zal het explicieter neerzetten. Kort nadat vrijwel alles was gereset werd ik gewacked. Op zich niet zo'n enorm probleem. Echter, ik ben ervan overtuigd dat deze wack niet had plaatsgevonden als Tony de zooi niet had gereset.
Ik heb besloten om niet verder te gaan op mafia.org of om opnieuw te beginnen.
Tripod/Redkef heeft dit vertelt aan Tony. Zijn reactie was "he's prolly a cheater anyway". En dat staat me tegen. Tony velt hier een oordeel op basis van een veronderstelling. En dat staat mijns inziens gelijk aan gebrek aan hersencellen en gebrek aan respect. In mijn ogen heeft Tony compleet de verkeerde instelling voor dit spel.
Iedereen moet werken om aan skill points te komen, iedereen moet werken om hogerop te komen. Een gegeven is dat de status van je crew boss invloed heeft op je "wack evasion skills". De status van Tony is niet te benaderen (hij ontwerpt immers het spel), edoch heeft hij een crew met 1 lid (die uiteraard de effecten van de invincibility van Tony meekrijgt). Geen idee wat jullie hier van vinden maar ik vind dat dit niet klopt.
En da's dus weer een argument voor mijn stelling dat de houding van Tony niet strookt met het idee van het spel.
Wat wil hij nou? Een succesvol online spel bezitten of voor God spelen?
Hij stelt spelregels op maar houdt zichzelf daar niet aan, hij reageert op een exploit emotioneel in plaats van rationeel. (Mijn vriendin is een week geregged, ze is al blij dat ze een computer aan kan zetten... exploit?? wasda? Helaas... niks mee te maken, Ik ben God, en jullie zullen RESPECT voor mij hebben... al haar zuurverdiende dollars weg).
Mja... zo maak je een spel populair.
Tony heeft mij een cheater genoemd omdat ik stopte... hij probeerde dit uit te leggen aan mij... en toen werd ik in plaats van een cheater een leugenaar... Ook goed. Hij heeft iets gedaan wat hij misschien helemaal niet wilde doen, achteraf. Maar hij heeft het toch gedaan. En zo is dat nu eenmaal.
Het was niet de bedoeling van Tony dat die cheat in het spel zat, en al helemaal niet dat die cheat misbruikt werd. Dat kun je hem ook niet verwijten.
Alleen over zijn reactie had hij naar mijn mening wel iets langer kunnen nadenken.
Voor hen die het gesprek willen zien: http://www.angelbears.org/got/chanlog.txt
Ik heb er een aantal niet relevante zinnen uit verwijderd overigens.
Redkef/Tripod, als de plaatsing van dit log niet kan laat het dan ff weten dan haal ik het weer weg.
Er was een bug in het Money Transfer systeem waardoor je jezelf oneindig veel geld kon toewerpen. Hiervan werd door enkele personen misbruik gemaakt.
De reactie van Tony was om "iedereen" (tussen aanhalingstekens omdat ik niet geloof dat echt iedereen de dupe is geweest) op $0 te zetten, van iedere crew het HQ af te pakken en alle fora leeg te kiepen.
In mijn ogen staat de reactie niet in verhouding tot de 'misdaad'. Hoe simpel is het om een backup terug te zetten? Of hoe simpel is het om na te gaan wie er misbruik hebben gemaakt van deze bug?
Nee, in plaats van enkele slachtoffers is "iedereen" slachtoffer.
In mijn ogen is dit een emotionele reactie van Tony. En slechter kon het niet.
In het hele spel wordt gehamerd op respect. Echter de ontwerper/bedenker van het spel laat op deze manier niet blijken dat hij respect heeft voor diegenen die dit spel populair maken.
Ik zal het explicieter neerzetten. Kort nadat vrijwel alles was gereset werd ik gewacked. Op zich niet zo'n enorm probleem. Echter, ik ben ervan overtuigd dat deze wack niet had plaatsgevonden als Tony de zooi niet had gereset.
Tripod/Redkef heeft dit vertelt aan Tony. Zijn reactie was "he's prolly a cheater anyway". En dat staat me tegen. Tony velt hier een oordeel op basis van een veronderstelling. En dat staat mijns inziens gelijk aan gebrek aan hersencellen en gebrek aan respect. In mijn ogen heeft Tony compleet de verkeerde instelling voor dit spel.
Iedereen moet werken om aan skill points te komen, iedereen moet werken om hogerop te komen. Een gegeven is dat de status van je crew boss invloed heeft op je "wack evasion skills". De status van Tony is niet te benaderen (hij ontwerpt immers het spel), edoch heeft hij een crew met 1 lid (die uiteraard de effecten van de invincibility van Tony meekrijgt). Geen idee wat jullie hier van vinden maar ik vind dat dit niet klopt.
En da's dus weer een argument voor mijn stelling dat de houding van Tony niet strookt met het idee van het spel.
Hij stelt spelregels op maar houdt zichzelf daar niet aan, hij reageert op een exploit emotioneel in plaats van rationeel. (Mijn vriendin is een week geregged, ze is al blij dat ze een computer aan kan zetten... exploit?? wasda? Helaas... niks mee te maken, Ik ben God, en jullie zullen RESPECT voor mij hebben... al haar zuurverdiende dollars weg).
Tony heeft mij een cheater genoemd omdat ik stopte... hij probeerde dit uit te leggen aan mij... en toen werd ik in plaats van een cheater een leugenaar... Ook goed. Hij heeft iets gedaan wat hij misschien helemaal niet wilde doen, achteraf. Maar hij heeft het toch gedaan. En zo is dat nu eenmaal.
Het was niet de bedoeling van Tony dat die cheat in het spel zat, en al helemaal niet dat die cheat misbruikt werd. Dat kun je hem ook niet verwijten.
Alleen over zijn reactie had hij naar mijn mening wel iets langer kunnen nadenken.
Redkef/Tripod, als de plaatsing van dit log niet kan laat het dan ff weten dan haal ik het weer weg.
[ Voor 6% gewijzigd door [Jules] op 22-11-2002 04:31 ]
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Verwijderd
Jezus Jules, mijn mening over Tony gaat in 1 keer echt mega onderuit. Het mag dan wel een Beta zijn, maar het is toch zijn bedoeling om het spel leuk te maken voor iedereen. Dat hij al het geld heeft gereset kan ik nog overheen komen. Tripod moet ook niet zeuren want hij heeft geprofiteerd van het feit dat Tony alle crews had gereset. Alleen om maar iedereen uit te maken tot cheater en leugenaar om niks vind ik echt debiel.
Overigens zit ik helemaal niet met het feit dat Tallulah bij hem in de crew zit, zolang zij maar niet meer mensen gaat proberen te whacken (het Tony Capriani gevalletje). Zij kan namelijk ook niet hoger worden als earner duzzz....
edit//
btw, de site is down, kan dat betekenen dat de nieuwe server komt ??
//edit
Overigens zit ik helemaal niet met het feit dat Tallulah bij hem in de crew zit, zolang zij maar niet meer mensen gaat proberen te whacken (het Tony Capriani gevalletje). Zij kan namelijk ook niet hoger worden als earner duzzz....
edit//
btw, de site is down, kan dat betekenen dat de nieuwe server komt ??
//edit
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 08:16 ]
Ja op irc is te lezen dat ze nieuwe hardware aan het plaatsen zijn echter dat zou maar een paar uurtjes duren. Ik weet niet hoelang het nog gaat duren maar volgens wat andere gasten op irc zou het nu al 4 uur down zijn.
btw ik krijg op me werk de melding dat het domein niet bestaat en thuis krijg ik netjes een melding. Nog meer mensen die hier last van hebben?
Ow nee ik ging automatisch naar www.mafia.org/login.php
daar krijg ik die melding van dat het niet bestaat
en www.mafia.org geeft netjes de melding Site will be back soon. Check back in a few hours.
btw waar kan ik vinden hoe ik een streep door me tekst heen haal?
btw ik krijg op me werk de melding dat het domein niet bestaat en thuis krijg ik netjes een melding. Nog meer mensen die hier last van hebben?
Ow nee ik ging automatisch naar www.mafia.org/login.php
en www.mafia.org geeft netjes de melding Site will be back soon. Check back in a few hours.
[ Voor 28% gewijzigd door anc op 22-11-2002 09:18 ]
Ik had besloten in dit topic niet meer te reageren, maar ja, nu moet ik maar weer.
Log maakt mij niet uit.
Eh nee, niet een "aantal" personen, meer 1/3 van iedereen. DUs dat is nogal wat, zeg maar zo'n 300 misschien wel meer personen.[Jules] schreef op 22 november 2002 @ 04:06:
Oh, en alle inactieve personen te kicken, iets wat echt al lang had gemoetenDe reactie van Tony was om "iedereen" (tussen aanhalingstekens omdat ik niet geloof dat echt iedereen de dupe is geweest) op $0 te zetten, van iedere crew het HQ af te pakken en alle fora leeg te kiepen.
Nou, kennelijk kon dat niet, ik heb dat later nog eens aan wat mensen gevraagd, en dat kon gewoon niet. Waarom? Geen idee.In mijn ogen staat de reactie niet in verhouding tot de 'misdaad'. Hoe simpel is het om een backup terug te zetten?
Niet simpel. Het was gewoon een transfer. Stel dat je direct alles wegsluist? Nooit te achterhalen.Of hoe simpel is het om na te gaan wie er misbruik hebben gemaakt van deze bug?
Oh, absoluut een emotionel reactie, hier ben ik het wel mee eens, maar de enige juiste in mijn ogen. Ik houdt rekening met het feit dat dit kan gebeuren, niet dat ik het leuk vind, maar het kan wel.Nee, in plaats van enkele slachtoffers is "iedereen" slachtoffer.
In mijn ogen is dit een emotionele reactie van Tony.
Nou dat denk ik niet. Maar dat hij jou een cheater noemde... Ja dat zei hij, maar ik lees ook ff door de regels heen. Hij was het echt al zat, voor hem was het al 5 uur 's ochtends, iedereen zat al te zeuren etc etc. Ik praat wel wat vaker met hem en zo bedoelt hij het niet, hij was het gewoon zat.En slechter kon het niet.
Onzin. Hij doet buiten mededinging mee. Evenals Tallulah-.Iedereen moet werken om aan skill points te komen, iedereen moet werken om hogerop te komen. Een gegeven is dat de status van je crew boss invloed heeft op je "wack evasion skills". De status van Tony is niet te benaderen (hij ontwerpt immers het spel), edoch heeft hij een crew met 1 lid (die uiteraard de effecten van de invincibility van Tony meekrijgt). Geen idee wat jullie hier van vinden maar ik vind dat dit niet klopt.
Sorry, ben het dus niet helemaal met je eens. Het is een Beta, dat staat in de FAQ. Dit soort dingen gebeuren, het is voor mij al vaker gebeurd.. Wil je er niet mee leven, gewoon het spel niet spelen.En da's dus weer een argument voor mijn stelling dat de houding van Tony niet strookt met het idee van het spel.
Log maakt mij niet uit.
In theorie zou ik niet moeten profiteren, maar zou ik het minst last ervan hebben.Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 08:16:
Tripod moet ook niet zeuren want hij heeft geprofiteerd van het feit dat Tony alle crews had gereset.
Theorie.
Wat ben ik kwijgeraakt: een HQ van 20.000.000 en 15.000.000 cash. Ehm, dat is 35.000.000. En zolang ik geen 20 mill heb, kan ik ook geen HQ kopen, dus zooo blij ben ik er ook niet mee kan ik je vertellen
Veel waardering touwens voor hoe je het spel speeld Redkef.
Only fools are enslaved by time and space.
Hehe... Gotti Familia is nu ook van de grond... kijken of ik nog leef als mafia.org weer online is.
Lol.. Ff een paar foutmeldingen:
Warning: Failed opening '/web/www/www.mafia.org/INCS/INC_config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /web/apache/www/www.mafia.org/htdocs/index.php on line 2
Warning: Failed opening '/INC_logincheck.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /web/apache/www/www.mafia.org/htdocs/index.php on line 3
Warning: Failed opening '/INC_promoter.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /web/apache/www/www.mafia.org/htdocs/index.php on line 4
Fatal error: Failed opening required '/INC_styles.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /web/apache/www/www.mafia.org/htdocs/index.php on line 12
Dat ze maar eens opschieten... Duurt wel errug lang!
Dat doe je met (s) en natuurlijk (/s)
( is in dit geval natuurlijk [. FF voorbeeld, Ik had 1 miljoen bij mafia! Nu is het weg
Warning: Failed opening '/web/www/www.mafia.org/INCS/INC_config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /web/apache/www/www.mafia.org/htdocs/index.php on line 2
Warning: Failed opening '/INC_logincheck.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /web/apache/www/www.mafia.org/htdocs/index.php on line 3
Warning: Failed opening '/INC_promoter.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /web/apache/www/www.mafia.org/htdocs/index.php on line 4
Fatal error: Failed opening required '/INC_styles.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /web/apache/www/www.mafia.org/htdocs/index.php on line 12
Dat ze maar eens opschieten... Duurt wel errug lang!
anc schreef op 22 november 2002 @ 09:17:
Ja op irc is te lezen dat ze nieuwe hardware aan het plaatsen zijn echter dat zou maar een paar uurtjes duren. Ik weet niet hoelang het nog gaat duren maar volgens wat andere gasten op irc zou het nu al 4 uur down zijn.
Ow nee ik ging automatisch naar www.mafia.org/login.phpdaar krijg ik die melding van dat het niet bestaat

( is in dit geval natuurlijk [. FF voorbeeld, Ik had 1 miljoen bij mafia! Nu is het weg
[ Voor 58% gewijzigd door Serial-X op 22-11-2002 14:48 ]
Verwijderd
Lul niet, je hebt er gewoon van geprofiteerd. Zo'n gunstig klimaat is er sindsdien niet meer geweest (wordt bewijst aan de hand van het feit dat jij en Izzy op dit moment het krachtigst zijn).Redkef schreef op 22 november 2002 @ 09:26:
[...]
In theorie zou ik niet moeten profiteren, maar zou ik het minst last ervan hebben.
Theorie.
Wat ben ik kwijgeraakt: een HQ van 20.000.000 en 15.000.000 cash. Ehm, dat is 35.000.000. En zolang ik geen 20 mill heb, kan ik ook geen HQ kopen, dus zooo blij ben ik er ook niet mee kan ik je vertellen
En ik vind het idd heel kut dat jij (en daarmee de hele crew) alles is verloren, maar je zegt het zelf al, het is beta. Dus wij zijn verantwoordelijk om bugs te reporten. Als we dat niet doen moet Tony gewoon een daad stellen...
EDIT//
site nog steeds down
//EDIT
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 15:12 ]
Mort bijvoorbeeld heeft geen hinder gehad van de reset, die was een uurtje erna nog ritcher than ritch.. hetgeen neerkomt op > 100 miljoen[Jules] schreef op 22 november 2002 @ 04:06:
Het schiet echt niet op... wat zijn ze toch aan't doen? Site is nu al de hele dag down
Tja, tot die tijd zal ik nog maar ff moeten gaan

Verwijderd
Ik vind het best wel irritant worden nu hoor. Wie weet gaat het nog het hele weekend in beslag nemen ook. En wie weet hoe lang het afgelopen nacht al heeft geduurd.
Damn.. Als dit maar niet het hele weekend gaat duren.. Was ik net m'n eigen crew gestart.
Verwijderd
Oeps, ik vertrouw mensen iets te snel
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 17:57 ]
Verwijderd
wat heeft dat nou weer voor zin?? was net weer een beetje geld aan het verdienen en nu dit weer, begin die tONY nu echt zat te worden...Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 17:38:
[...]
nieuwe info:
tONY gaat ALLE accounts langs om te kijken naar hun money transfers om te zien wie aan het cheaten zijn. Dit omdat er teveel mensen geklaagd hebben over de money reset (helaas).
Hopelijk word ik niet geflesd, want ik kreeg 5 uur voor de money transfer 5 million getransfered van een gangster (genaamd: 'Nes') die geprobeerd had mij te whacken maar had gemist.
Damn, dit gaat echt DAGEN duren
Verwijderd
Oeps, ik vertrouw mensen iets te snel
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 17:57 ]
Hmm, site is weer online, maar wel TRAAG!
Hmm, Merijn128, had een beetje verkeerd gelezen. Uiteraard heb ik geluk gehad dat TonyB alle crews heeft gereset. Anders had ik nu nog bij Izzy gezeten.
Never mind, hij's alweer offlineSerial-X schreef op 22 November 2002 @ 18:57:
Hmm, site is weer online, maar wel TRAAG!
Hmm.. Alleen de 1ste page wordt weergeven: verder als login.html kom ik niet... bij login2.php stopt ie.
[ Voor 24% gewijzigd door Serial-X op 22-11-2002 19:18 ]
uh?Redkef schreef op 22 november 2002 @ 18:58:
Hmm, Merijn128, had een beetje verkeerd gelezen. Uiteraard heb ik geluk gehad dat TonyB alle crews heeft gereset. Anders had ik nu nog bij Izzy gezeten.
Nou ja, het is beter dan niks... Die foutmeldingen waren leuker.Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:47:
Ja, het is maar wat je vet vind he? Ik persoonlijk vind het niet echt relaxed.
Ja wat is hij toch aan het doen? Nieuwe hardware duurt normaal maar 10 mins ofzo, hier duurt het 24u.
Verwijderd
oa database problemenSerial-X schreef op 22 november 2002 @ 21:27:
Ja wat is hij toch aan het doen? Nieuwe hardware duurt normaal maar 10 mins ofzo, hier duurt het 24u.
kijk maar es op het mafia IRC
ja, maar waar moet ik nu ff quickly een irc client vandaan halen?
Edit: Ff trillian om raad gevraagd
Edit: Ff trillian om raad gevraagd
[ Voor 25% gewijzigd door Serial-X op 22-11-2002 21:41 ]
Verwijderd
www.mirc.comSerial-X schreef op 22 November 2002 @ 21:37:
ja, maar waar moet ik nu ff quickly een irc client vandaan halen?
en dan: tombstone.ircoutlaws.net, #mafia
damn dude, deed je snel. Ene moment typ ik dit bericht, volgende moment zit je al op IRC
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 21:42 ]
en hij is weer in de lucht....
hehe
hehe
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Site is weer back up, ja... YES!!!!
Verwijderd
damn Unknown_gotti is dood 
moet vannacht zijn gebeurd, want gister was ik nog vollop in gesprek met hem. Ik heb hem 1 week gegeven als crewleader...
Rip Unknown_Gotti
moet vannacht zijn gebeurd, want gister was ik nog vollop in gesprek met hem. Ik heb hem 1 week gegeven als crewleader...
Rip Unknown_Gotti
woei, ik speel et ook nu, ik zit in Icey's crew
Jawel hoor, denk alleen dat de speler dit topic niet meer zovaak bekijken, omdat het niet zo hard meer loopt. Staan ook minder belangrijke dingen in als in het begin.
Verwijderd
damn, mijn Purple Pool concept loopt als een trein. Zit al op dik 10 klanten en verdien als een malle
Dacht het al dat jij het was, met die hoofdletters
Bah ik ben gewacked door tONYB wegens dupe accounts omdat meerdere mensen op mijn school het ook speelden
Verwijderd
hallo, lang nie meer gepost hier. Ik ben nu wiseguy en zit bij mijn (real-life) vriend Retal waar ik conseliere of right hand man of wat dan ook ben. We gaan erg goed en hebben als meer dan 100 members maar nu moeten we ff stoppen met recruiten want we hebben die 10 mil voor nieuwe HQ nog niet helemaal.
Verwijderd
Da's niet zo mooi, daar zou ik dan ook wel eens last van kunnen gaan krijgen!!!The_Silencer schreef op 28 November 2002 @ 00:57:
Bah ik ben gewacked door tONYB wegens dupe accounts omdat meerdere mensen op mijn school het ook speelden
Verwijderd
laa maar.....
ik had net dat er bij drugs stond dat de markt overspoeld werd met weed ofzo.. is nieuw volgens mij..
ik had net dat er bij drugs stond dat de markt overspoeld werd met weed ofzo.. is nieuw volgens mij..
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 01:22 ]
Lol, wat denk je dat ik net meemaakte? Pcp ingekocht voor 2030 ofzo, kom in in CH, staat er: PCP prices are skyhigh! Koste iets van 10000 per unit, grof winstVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 23:50:
Klopt, een bepaalde drug is dan sky high geprijsd, maar dan is de drug juist schaars
Verwijderd
Serial-X schreef op 03 December 2002 @ 07:35:
[...]
Lol, wat denk je dat ik net meemaakte? Pcp ingekocht voor 2030 ofzo, kom in in CH, staat er: PCP prices are skyhigh! Koste iets van 10000 per unit, grof winst![]()

Dat is flink relaxed. Maar 2030 is ook best goedkoop. Meestal koop ik PCP voor iets van 2500 tot 3000.
jah
en wat moet ik nu beginnen? kan ik reïncarneren? of ben ik voorgoed het hoekje om? want kan niet opnieuw registreren met mijn account
PSN: nicovc
Verwijderd
redkef aka TRIPOD is ddddoooooddddddd !!!!!
Hihihi
Hihihi
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 08:59 ]