Toon posts:

Mafia.org Deel 3

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 873 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deeltje 3 alweer, met ruim 1000 posts werd het erg onoverzichtelijk.
De vorige delen zijn:

Mafia.org Deel 2
Mafia.org
------------------------------------

Mafia.org is een web/text based Mafia spel, waarin je drugs zult moeten verhandelen, mensen uit de gevangenis bevrijden, geld stelen en natuurlijk je vijanden uit de weg ruimen. Laten we maar even beginnen bij het begin, als je, je registreerd dan moet je een aantal vragen beantwoorden. Deze vragen bepalen jouw lot. De antwoorden die je geeft zullen verwerkt worden tot een persoonlijk profiel en zullen bepalen waar jij goed in bent. Wil je goed zijn in het stelen van geld en verhandelen van drugs dan kunnen we je deze antwoord volgorde aanraden: 4, 2, 2, 2, 3, 3!

Stijgen in rang:
Je kunt stijgen in rang en zodra je de vierde rang bereikt hebt (Earner) dan kun je een eigen Crew (Clan) opstarten. Om dit te doen heb je wel veel geld nodig.
Om te kunnen promoveren tot de eerste 3 rangen moet je skillpunten verzamelen, dit kun je doen dmv het posten op het forum (hun forum) versturen van berichten, eigenlijk alles wat je doet daar krijg je skillpunten voor zelfs, voor de tijd dat je online bent op de site.

GoT Crew:
We zijn van plan een GoT Crew te maken maar eerst moeten we nog wat meer earners hebben zodat we niet meteen worden gewacked (vermoord).
Voorlopig kun je de crew van Redkef (Tripod op Mafia.org), beschouwen als de GoT crew.

Geld lenen:
Redkef is een GoT-user die dit spel al een tijdje speelt en heeft zodoende de nodige bakken met geld al binnen. Zijn nick op mafia.org is Tripod. Hij biedt voor de mensen op GoT een service aan. Je kunt een zakje geld bij hem lenen, hier lees je hoe het precies in z'n werk gaat.
Veel andere users doen dit ook, waaronder ikzelf, mij kan je mobmailen via username -JanMaster-, vergeet de streepjes niet, want anders heb je een oude account!

Petty Crimes:
Zoals al eerder gezegd hangt veel af van hoe je de vragen beantwoord. Er zijn veel mensen die al een account hebben aangemaakt voordat ze deze info hadden. De mensen kunnen 2 dingen doen, in het geval dat je steeds faillure's krijgt. Je zou een nieuwe account aan kunnen maken en de vragen op de juiste manier beantwoorden, ook zou je het op deze manier kunnen proberen:
Probeer steeds snatch a purse tot het vaker lukt dan ga je over tot rob a gasstation tot het lukt en dan knock 7/11.. dit gaat alleen wel heel veel tijd kosten wil dit je ooit gaan lukken, en echt heel goed zul je er nooit in worden.
Ook zul je zelf wel merken dat het per stad verschilt hoe moeilijk het is, en dat hoe moeilijker het is, hoe meer je krijgt.

Het vermoorden van mensen:
Wacken van mensen: Niet doen als je Gangster of Goomba bent, of je moet hier specifiek rekening mee hebben gehouden bij het invullen van de eerste vragen. Als je faalt, gaan je wacking-skills naar beneden, en wordt het alleen maar moeilijker. Kleine handleiding: Alleereerst: Een Thug kan niet vermoord worden, en kan ook niet iemand vermoorden. Het heeft bijna geen zin om als Gangster of Goomba te gaan wacken. Dat heeft alleen zin als je de openingsvragen geheel op het wacken hebt afgestemd en hebt geantwoord.
Het zit zo (en voor vele andere skills):
Stel je hebt voor wacking 50 skillpoints
-Je besluit iemand te wacken:
-je faalt: Wacking skillpoints veranderen naar 40
-je bent succesvol: Wacking skillpoints veranderen naar 60 ETC.

Daarnaast, NOOIT iemand in een crew wacken, als je faalt en diegene vertelt het tegen zijn baas, dan ben je dood. Of, de baas vermoord jou, of de baas verteld jou baas dat je verkeerde dingen doet en jouw baas vermoord je.

Hoe hoger je rank, hoe makkelijker het is om mensen te vermoorden. Hoe groter het verschil tussen ranks van degene die wackt en die gewackt wordt, hoe groter de kans dat het lukt. MAAAR, je hebt ook defense-skill points. Hoe vaker iemand mist, hoe beter de defense point van degene die aangevallen wordt .

Dus het is een beetje een balans. Hoe wack je?

1) Op de Hitlist zetten, maakt dan niet uit of degene online is of in dezelde stad
2) Diegene is EN online EN in dezelfde stad
3) Iemand die op de Hitlist staat wacken: je moet in dezelfde stad zijn en diegene moet online zijn.

War->Wack!(Redkef)

Het verhandelen van Drugs:
Om drugs te kunnen verhandelen moet je natuurlijk wel weten waar welke drugs het meeste winst kan opleveren. Ook hier is weer iets handigs voor gemaakt, gebruikers hebben namelijk een route gemaakt, die de meeste winst oplevert. Hierin staat beschreven welke drugsroutes je het beste kunt bewandelen maar ook hoeveel de drugs gemiddeld in een stad waard is.
Zelf vind ik dit nogal omslachtig, een makkelijk te onthouden route, die op dit moment, met gunstige drugsprijzen, meer winst oplevert, is:
In LA de drug PCP kopen --> In Chicago deze verkopen, en hier Acid kopen --> Terug naar LA, daar weer PCP kopen --> etc.

Vliegen
Je kunt reizen tussen de verschillende steden: ga naar management > profile > airport! Een vliegticket kost geld (duh) en je kunt vliegen om de 3 uur.

De FAQ
Ik ga niet alles uitleggen, dit wad de basis, om het spel goed te begrijpen zul je de FAQ moeten doorlezen!

Toegevoegde functies sinds het laatste topic:
Deze zijn onder andere het wacken van je eigen character (zelfmoord), het veranderen van je hometown, en het verlaten van je crew, op eigen initatief. Over het laatste kan ik zeggen, dat ik toch altijd eerst toestemming zou vragen aan je sponsor, omdat sommigen het als belediging kunnen opvatten.

Lijstje met Tweakers @ Mafia:
Het lijstje met Tweakers die zich ook op Mafia.org bevinden. Dit lijstje is handig zodat je kunt zie hoe diegene van GoT op mafia heet, zodat dat niet elke keer gevraagd hoeft te worden.. Om op dit lijstje te komen moet je Tripod in Mafia even mailen *klik hier*! Ga niet in dit topic vragen om het lijstje opnieuw te posten of om het aan te passen daarvoor heb je de Mobmail

Als laatste wou ik nog even zeggen dat je eerst de FAQ moet gaan lezen, dan de site mafia.org moet raadplegen en als je er dan niet uitkomt hier vragen. A.U.B ook niet teveel onzinnig reactie's zoals ik zit weer in jail mijn petty crimes lukken niet, want dan wordt het weer een onoverzichtelijke zooi. Voor simpele vragen of ander offtopic mafia geblaat kunje het beste terecht bij het IRC kanaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 19:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Woeiii, mooi nieuw topic! :+

Ik dacht dat Thugs niet dood konden? :?
http://www.mafia.org/news/uprofile.php?ID=9847

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 29 oktober 2002 @ 18:54:

Je kunt nu je zelf "dood" maken door naam Management en dan naar Quit te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 18:55:
[...]

Je kunt nu je zelf "dood" maken door naam Management en dan naar Quit te gaan.
|:(

Lekker slim weer van mij :o
Foutje, dit wist ik namelijk al wel ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
slim, slim, slim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 29 oktober 2002 @ 18:54:

LOEL!

Dat was me eerste accountje, had verkeerde anwsers enzo.

Nu speel ik onder de naam: blinky
Heb al geld van Tripod geleend en ben aan het w88 tot het vliegtuig naar L.A. gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Laatst online: 30-09 21:49

Keida

dr.

Ok, ik krijg veel msgges, ook over mensen die op de lijst willen van GoT spelers. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet echt meer heb bijgehouden nu ik crewleader ben, iets te veel werk. Daarom post ik het hier en ik neem aan dat iemand anders het wel over wil nemen.
Excel lijstje

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:10:
[...]

LOEL!

Dat was me eerste accountje, had verkeerde anwsers enzo.

Nu speel ik onder de naam: blinky
Heb al geld van Tripod geleend en ben aan het w88 tot het vliegtuig naar L.A. gaat.
Waar ben je nu dan?
Redkef schreef op 29 oktober 2002 @ 19:16:
Ok, ik krijg veel msgges, ook over mensen die op de lijst willen van GoT spelers. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet echt meer heb bijgehouden nu ik crewleader ben, iets te veel werk. Daarom post ik het hier en ik neem aan dat iemand anders het wel over wil nemen.
Excel lijstje
Sorry! De pagina die u heeft opgevraagd, is niet beschikbaar
controleer de url blablablabla...
FF fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janmaster: Ik ben nu in Chicago...net 5 units PCP met dikke winst verkocht en 5 units Acid ingeslagen. Ik w8 nu tot ik terug kan vliegen naar Los Angelos en het geld aan Tripod kan teruggeven.

Enige tips om snel te ranken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
snel ranken?
Naja, voor Gangster moet je minstens 1 dag geregd zijn (jahjah ik weet XeNeRgY :P), maar je moet gewoon veel posten op het forum, veel petty crimes plegen (succesvol :P), en veel messages versturen.
Ga met een vriend ofzo een totale onzin conversatie starten via mobmail, dat wil je aantal messages nog wel eens omhoog krikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal ik je even onderspammen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik spam al een 1/2 uur met limited levert ons al gauw 75msg op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:28:
zal ik je even onderspammen dan :D
spam maar met mij, moet ook nog 50 posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, Limited, bLiNk, ga maar lekker zinloos tegen elkaar aan lullen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft niet perse een X aantal messages te sturen om hogere rank te krijgen hoor.. ik heb laats een earner gezien met maar 58 messages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
egt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Jah, kan. Maare weet iemand wat het nederlandse woord is voor PCP en
ACID=(Morfine misschien?) Sorry als het een dubbelpost is uit een vorrig deel, k heb geen zin om 2k meeltjes te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt iig wel punten voor iedere message

maar ook voor online zijn, en iemand uit de jail halen, en drugs dealen, en vliegen, en forum posts ETC.

dit is gewoon een onderdeel ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij zijn de mobmail berichten wel iets waar je veel punten voor kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 20:05:
[...]

je krijgt iig wel punten voor iedere message

maar ook voor online zijn, en iemand uit de jail halen, en drugs dealen, en vliegen, en forum posts ETC.

dit is gewoon een onderdeel ervan
Sjuustem B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
als ik het goed heb onthouden is PCP gewoon PCP en ACID=LSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redkef schreef op 29 oktober 2002 @ 19:16:
Excel lijstje
tsss ik sta er niet eens op :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op 29 oktober 2002 @ 20:17:
als ik het goed heb onthouden is PCP gewoon PCP en ACID=LSD
Zeker weten :)
Maar iedereen weet toch wel dat Acid LSD is hoop ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

ik kan de faq niet openen! als ik op de link klik, dan kom ik op de site waar je moet inloggen! heeft iemand anders dit ook?

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masterfvz schreef op 29 oktober 2002 @ 20:38:
ik kan de faq niet openen! als ik op de link klik, dan kom ik op de site waar je moet inloggen! heeft iemand anders dit ook?
gek ;)

je moet je aanmelden denk ik, ook om de faq te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, denk het ook.
Maar goed, je aanmelden is zo gedaan, ik kreeg de conformation mail in 3sec. binnen :)
Vergeet niet de antwoorden uit de eerste post bij het beantwoorden van de vragen te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 20:30:
[...]

tsss ik sta er niet eens op :( :'(
Hey ik ook niet??
Ik maak wel een nieuwe, iedereen die er op wil komen, moet me mobmailen, met daarin z'n nick op GoT. Nick op Mafia.org is -JanMaster-, vergeet de streepjes niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh hebben jullie ook die foto's (als je op mafia.org drukjt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jah, vaag... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:20
zijn zeker de makers ofz:P

[edit] kzie net op ut forum dat ut TonyB is ;) [edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ow ja??
Kan wel, hij heeft in z'n profile ook een foto van zichzelf, ze lijken idd wel op elkaar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
klopt ja,ik zie nu dat de hit list een stuk minder is,misschien gaat er nu wat minder gewacked worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm op die foto's staan bekende 'mafia' acteurs, de meeste van de serie 'The Sopranos'

Wel cool als die ene gast de maker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i'm rich!B)

maar die tonyb ziet er ook uit als een gangster... weet iemand waarom die foto's er staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 23:00:
i'm rich!B)

maar die tonyb ziet er ook uit als een gangster... weet iemand waarom die foto's er staan? :)
Een lekker ding iig :X

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha denk dat dat een geintje van de creators is... ;) hebben ze vast een uitstapje ofso met daar foto's van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jah, er staat ook boven tONYB and friend hanging out with the Sopranos', elke speler hier die de Sopranos nog nooit gezien heeft, moest zich schamen!
BTW, de hitlist is, op het moment van schrijven, leeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu Goomba!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is je nick?

edit:
Lees net dat _RumbleFish_ dood is!! Muahahahaha....
Izzy heeft m gewacked... (tenminste hij postte het). Maar goed ook. Als het m mislukte, zou hij ook dood zijn nu misschien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei mijn hele post kopieren en niet eens een bronvermelding!
Dat vraagt toch bijna om een Wack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edit-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat moet je in HQ doen! niet hier dit is niet voor iedereen bedoelt man |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
wel fijn dat er nu wat minder mensen op de hitlist staan,dan lijkt het tenminste nog een beetje veilig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Aghanim schreef op 30 oktober 2002 @ 10:34:
wel fijn dat er nu wat minder mensen op de hitlist staan,dan lijkt het tenminste nog een beetje veilig
Staat niemand op de hitlist,...

ik krijg mezelf er ook niet op,.........
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
lol,dan zal het eerder een fout zijn,de laatste x dat ik keek stonden er 5 mensen op waaronder 3x dezelfde......

ben hard op weg om goomba te worden :)
als 350 messages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 10:42
ik ben nu ingelogged, maar kan http://www.mafia.org/news/href=faq.php (de faq dus) nog steeds niet lezen :(
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

probeer deze link is: http://www.mafia.org/news/faq.php

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 21:05

BachW

Tweaker in Noorwegen

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HmmZ leuk is dat, ik berichtje naar Tripod sturen, om Tripod te joinen, maar nee het zat weer niet mee, kwam na 2 messages nog steeds geen reactie, heb tjalling er ook al lastig mee gevallen maar die kon me verder ook nie helpen... dus Tripod ;) help! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou, als je al een gangster bent, snel een andere sponsor zoeken dan...
Want anders wordt je zomaar gewacked... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Laatst online: 30-09 21:49

Keida

dr.

Dr0pSHoT, heh, dat ging wel heel snel.... Bedankt voor je bijdrage aan de crew... Jammer dat je stopt.

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Laatst online: 02-07-2023
Redkef schreef op 30 oktober 2002 @ 14:13:
Dr0pSHoT, heh, dat ging wel heel snel.... Bedankt voor je bijdrage aan de crew... Jammer dat je stopt.
dat ging lekker ja :-)
Ik vond het eerst heeeel erg verslavend enzo, maar uiteindelijk werd het heel erg saai,....Steeds maar hetzelfde enzo.
Ik ga weer op zoek naar een nieuwe verslaving,.....
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben me geld weggegeven aan mijn klasgenoot ... want ik stop er ook mee :)
In het begin is het wel leuk.... maar nu gaat het vervelen :|

(over een paar daagjes is Ragnarok-Online back.... dat ga ik dan weer spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou veel succes ermee...
Janmmer maar helaas. De poort staat zeker nu wijd open voor nieuwkomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG--- Sen heeft me gewacked! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stop er ook maar mee, er is geen echt doel ofzo, en als je zelf een crew begint ben je je leven niet zeker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er mensen zijn die stoppen kunnen ze hun geld altijd achter laten bij mij : Loco
:):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Laatst online: 28-09 18:04

Sen

<-->

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 14:57:
OMG--- Sen heeft me gewacked! :'(
Shit ik dacht jij wacked me toch doe ik het zelfde terug. Ik won :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou je niet eens wacken!!
Weet je wel wat je hebt gedaan.. Ik had meer dan 5 miljoen van Tripod gehad om te bewaren voor het HQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
WTF!!?
Vage zooi bij jullie crew zeg :?

Blij dat ik niet bij GoT-crew gegaan ben :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al het geld voor ons mooie HQ weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:05:
ik zou je niet eens wacken!!
Weet je wel wat je hebt gedaan.. Ik had meer dan 5 miljoen van Tripod gehad om te bewaren voor het HQ
Ohhh ehhhh nou ja nou ben ik ook dood :( Dacht echt van hij wou er toch mee stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit allemaal voor ongein? Ik snap er nix van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sen.. pleeg zelfmoord nu je nog kan!
Ik ga niet weer helemaal opnieuw beginnen, het spel begon saai te worden maar ik wou het nog wel even verder spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lingod... ik ben ook al gestopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 bad tjalling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:07

anc

stelletje domme boeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anc stop ermee!!
Kom op ik speel ook al niet meer dus wat voor zin heeft het dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Ik vond er ook niks meer aan daarom dacht ik dus dat jij het meende. Ik heb me gewoon door iemand laten doden.

Ik dacht dus dat jij er ook niks meer aan vond en gewoon een laatste shot wou plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jah handig hoor :( :/
Echt dom, check dan nog ff... Stomme *****************

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

lingod waarom heb je sen geprobeerde te wacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anc schreef op 30 oktober 2002 @ 15:25:
lingod waarom heb je sen geprobeerde te wacken?
hij vroeg het ook al aan mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
WTF :?
Zijn jullie helemaal doorgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:25:
snel ranken?
Naja, voor Gangster moet je minstens 1 dag geregd zijn (jahjah ik weet XeNeRgY :P), maar je moet gewoon veel posten op het forum, veel petty crimes plegen (succesvol :P), en veel messages versturen.
Ga met een vriend ofzo een totale onzin conversatie starten via mobmail, dat wil je aantal messages nog wel eens omhoog krikken :)
Whehe, onzin mssgen, dat heb ik ook weleens gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

lingod vroeg aan mij of we mekaar konden wacken. Ik dacht in het begin het zal wel. Maar toen ben ik er serieus op ingegaan.

Hij kwam naar la gevlogen (toen dacht ik echt van shit we gaan het echt doen) '

Ik ging naar war ik ging naar wack en drukte zijn naam in. Ik dacht hij zal me vast wel eerder dood hebben. ik druk op submit ik win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik probeerde hem niet te wacken ik vroeg voor de grap mag ik je wacken..
Hij zegt ja kom maar bla bla.. dus ik doe er verder niets mee, gewoon voor de grap.. opeens wil ik drugs gaan kopen staat er you are wacked..

En jbalk wou ik alleen maar zijn dupe account wacken en dat mocht van hem dus dat heeft hier niets mee te maken..

p.s: jbalk stop er nu ook gewoon mee.. het is nu niet leuk meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Volgens mij zitten jullie een of ander vaag geintje uit te halen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stokkie schreef op 30 oktober 2002 @ 15:30:
Volgens mij zitten jullie een of ander vaag geintje uit te halen :?
ow ja kijk maar eens bij mijn profiel... staat toch echt duidelijk DOOD!! :'(
p.s: Jelle stop met mafia en kom gewoon net als mij maar weerin de HK hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:31:
[...]

ow ja kijk maar eens bij mijn profiel... staat toch echt duidelijk DOOD!! :'(
p.s: Jelle stop met mafia en kom gewoon net als mij maar weerin de HK hangen!
ja duh. Dat je dood bent heb ik gezien.
Maar tis gewoon vaag :o 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens zal ik zeggen dat ik door JTT vermoord ben.. en dan zorgen dat er een war ontstaat lijkt me dan toch best wel cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

ja hoor lingod start toch ff lekker opnieuw man
en probeer niet iedereen mee te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:33:
Trouwens zal ik zeggen dat ik door JTT vermoord ben.. en dan zorgen dat er een war ontstaat lijkt me dan toch best wel cool!
Ja leuk :{
Verneukt voor jezelf, verneuk het dan ook maar voor anderen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

ik wou eigenlijk jimmy nog wacken maar ik zat niet in de goede stad :( en kon niet vliegen :(

was me trouwens toch nooit gelukt. Maar he zijn members hebben mij ook proberen te wacken :(

ps. Sorry lingod dacht dat je het echt meende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:29:
nee ik probeerde hem niet te wacken ik vroeg voor de grap mag ik je wacken..
Hij zegt ja kom maar bla bla.. dus ik doe er verder niets mee, gewoon voor de grap.. opeens wil ik drugs gaan kopen staat er you are wacked..

En jbalk wou ik alleen maar zijn dupe account wacken en dat mocht van hem dus dat heeft hier niets mee te maken..

p.s: jbalk stop er nu ook gewoon mee.. het is nu niet leuk meer!
Tja, dit vind ik wel erg klote allemaal, je had *-** 5Mil bij je en dan gooit Sen dat dus ff weg :(

Ik kan het wel begrijpen van Sen, maar het is altijd nog niet leuk wat er gebeurd is....

Ik denk er nog ff overna of ik nou echt stop met het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Kan iemand mij uitleggen waarom hierboven de antwoorden op de startvragen in functie van stelen en drugs staan?
'k Bedoel dat stelen is toch 100% nutteloos? Iedereen hier leent al geld dus heeft enkel drugs nodig om rijk te worden.
Daarnaast zou het dan veel beter zijn om wat beter te scoren op wacken want dat kan je wel eens nodig hebben en kan je blijkbaar NIET meer verbeteren door oefening als'k http://www.mafia.org/comm/streetshow.php?ID=258399 zo eens lees.

Voglende tekst in het startende bericht van dit topic zou dus ook niet kloppen!
Stel je hebt voor wacking 50 skillpoints
-Je besluit iemand te wacken:
-je faalt: Wacking skillpoints veranderen naar 40
-je bent succesvol: Wacking skillpoints veranderen naar 60 ETC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
poohbeer schreef op 30 oktober 2002 @ 15:36:
Kan iemand mij uitleggen waarom hierboven de antwoorden op de startvragen in functie van stelen en drugs staan?
'k Bedoel dat stelen is toch 100% nutteloos? Iedereen hier leent al geld dus heeft enkel drugs nodig om rijk te worden.
Daarnaast zou het dan veel beter zijn om wat beter te scoren op wacken want dat kan je wel eens nodig hebben en kan je blijkbaar NIET meer verbeteren door oefening als'k http://www.mafia.org/comm/streetshow.php?ID=258399 zo eens lees.
Je moet goed kunnen stelen wil je beetje stijgen in rank. :)
+ dat het uiteindelijk best wel wat opbrengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net geregistreerd, hoe kom ik nu aan me eerste geld???

en wat moet ik dan verder doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:40:

'k Wil je anders best wat geld lenen hoor.. kan je dope kopen en starten met je carriere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

snatch a purse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot ziens mensen..
Tripod sorry van het geld maar ik ben er niet schuldig aan (blame it all on Sen :D)
----------------------
JelleB ik zie je snel in de HK je bent over maximaal 3 dagen namelijk gestopt (kan niet anders). En stokkie vergeet niet aan wie je, je leven te danken hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op 30 oktober 2002 @ 15:44:
[...]

'k Wil je anders best wat geld lenen hoor.. kan je dope kopen en starten met je carriere :)
hoe werkt dat, ben je ook in new orleans dan?? Ik heb zomaar een stad gekozen om te starten. Anders probeer ik snatch a purse wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:33:
Ik zit bij JTT, dus hierbij is je plannetje doorzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:46:
tot ziens mensen..
Tripod sorry van het geld maar ik ben er niet schuldig aan (blame it all on Sen :D)
----------------------
JelleB ik zie je snel in de HK je bent over maximaal 3 dagen namelijk gestopt (kan niet anders). En stokkie vergeet niet aan wie je, je leven te danken hebt!
Whehe, over drie dagen ben ik op een LAN dus dan zou ik iig niet zoveel spelen :)

Maar Cya in de =)HK(=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Wat dacht je van eens te beginnen met het lezen van de FAQ op de site?? De streetforums zijn ook nuttig, staan wat tips op voor startende mafiosi.

Amateurcoureur en fervent banktukker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
[...]

hoe werkt dat, ben je ook in new orleans dan?? Ik heb zomaar een stad gekozen om te starten. Anders probeer ik snatch a purse wel!!!
Nee, dan moet'k effe een vliegtuig in jouw richting nemen, maar dat kan vanavond pas weer.
Purse snatchen brengt trouwens max. 100 dollar op ofzo.. fatsoenlijke drugdeal toch wel 100 keer meer heb'k al ondervonden :)
Maareuhh.. lees het allereerste topic eens door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_GringO schreef op 30 oktober 2002 @ 15:47:
[...]

Wat dacht je van eens te beginnen met het lezen van de FAQ op de site?? De streetforums zijn ook nuttig, staan wat tips op voor startende mafiosi.
oke ik zal dat eerst ff checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
En stokkie vergeet niet aan wie je, je leven te danken hebt!
true :)
Dat vergeet ik ook niet hoor.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste