LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Ben nou alweer dood
/edit:
Boontje net alsof ik JOU niet ken
[ Voor 33% gewijzigd door Valentino Rossi op 21-10-2003 20:27 ]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
startpost is zwaar verouderd trouwens
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 20:31 ]
Verwijderd
Geinig trouwens dat ik herkent wordt
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 21:02 ]
Woei.. de Cocaine is weer eens lekker goedkoop voor mij: $5500
Wij hebben wel eens wat geluld op IRCVerwijderd schreef op 21 October 2003 @ 20:58:
looooolIronFist is cool hoor
en ik wack met dit account nog niet eens
ben boss nu, wil een crew hebben..
Geinig trouwens dat ik herkent wordt
Wat is trouwens jullie mening over de huidige situatie op Mafia? Het begint er vaak op te lijken dat het indut en saai wordt, er zijn geen wars en dergelijke.
Persoonlijk denk ik dat het allemaal bij het spel hoort. De ene generatie leiders kiest een meer vredelievende manier van leven, de ander leeft liever wat agressiever. En dus krijg je organisaties als IF, BlackHand en rogue crews om eens een flinke rimpel in het stille water aan te brengen.
Vaak hoor je ook: "Maar, ik wil wacken!" Kan ik begrijpen, dat maakt het allemaal wat spannender. Maar je moet je ook realiseren dat je zelf dan ook vaker gewacked wordt en dat schijnen sommige mensen weer niet te kunnen aanvaarden.
Veel mensen vergeten ook dat het forum een wezenlijk onderdeel uitmaakt van Mafia. Er waren/ zijn vaak RP threads en ik moet zeggen dat ik die altijd wel leuk vind.
Een beetje een onsamenhangend verhaal, maar ik wil gewoon eens weten hoe mensen hier over de situatie op Mafia denken.
[ Voor 62% gewijzigd door Croccifixio op 22-10-2003 11:08 ]
Verwijderd
over dat wacken en dood gaan, als je actives wackt, kies je gewoon voor het risico van gewackt worden, en normaal kan me dat ook niets schelen, dat dood gaan, maar met dit account zo ik wel wat langer willen leven dan tot morgen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 17:52 ]
Verwijderd
het begin van de war van IronFist vs. Merciless_SoldierSerial-X schreef op 21 October 2003 @ 23:43:
Iemand van jullie de hitlist gezien? -Merciless_Soldier- staat er op voor 4 miljoen!(+ nog 4 mensen van zijn crew voor 400k en 200k als ik me niet vergis.)
Verwijderd
sinds gisteravond geloof ik..Serial-X schreef op 22 oktober 2003 @ 17:52:
Ik hoop voor je dat je niet doodgaat! (ik wil bij je in de crew) En sinds wanneer hebben IF en MC een war?
Tja, dat zoek je zelf maar uit. Al vermoed ik niet dat je dat zal lukken.

edit: ik bedoelde eigenlijk gang-wars.com
[ Voor 22% gewijzigd door scorpie op 24-10-2003 01:06 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Tja het was vroeger altijd mooier/leuker/spannender.Croccifixio schreef op 22 October 2003 @ 08:55:
[...]
Wij hebben wel eens wat geluld op IRC
Wat is trouwens jullie mening over de huidige situatie op Mafia? Het begint er vaak op te lijken dat het indut en saai wordt, er zijn geen wars en dergelijke.
Persoonlijk denk ik dat het allemaal bij het spel hoort. De ene generatie leiders kiest een meer vredelievende manier van leven, de ander leeft liever wat agressiever. En dus krijg je organisaties als IF, BlackHand en rogue crews om eens een flinke rimpel in het stille water aan te brengen.
Vaak hoor je ook: "Maar, ik wil wacken!" Kan ik begrijpen, dat maakt het allemaal wat spannender. Maar je moet je ook realiseren dat je zelf dan ook vaker gewacked wordt en dat schijnen sommige mensen weer niet te kunnen aanvaarden.
Veel mensen vergeten ook dat het forum een wezenlijk onderdeel uitmaakt van Mafia. Er waren/ zijn vaak RP threads en ik moet zeggen dat ik die altijd wel leuk vind.
Een beetje een onsamenhangend verhaal, maar ik wil gewoon eens weten hoe mensen hier over de situatie op Mafia denken.
Maar als het altijd oorlog is vallen periodes zoals b.v. the december wars [Morbid] minder op en zijn ze minder leuk.
Let maar op, d'r staat vanzelf wel weer een sims of een rumblefish of een morbid [wannabe?] op.
Het probleem [denk ik] is dat bosses een beetje teveel bezig zijn met het behalen van de godfather rank en aangezien daar best een tijd overheen gaat raken ze op den duur een beetje verveeld/geiriteerd. [geven op of krijgen/zoeken ruzie]
Verbeter me maar als ik het mis heb.
Only fools are enslaved by time and space.
@LoneRanger: Ik ben het absoluut met je eens dat de bosses te veel bezig zijn met het halen van de GF rang. Daardoor nemen ze te weinig risico's en zetten ze zeker hun leven niet op het spel. En ik mis het roleplaying aspect een beetje wat er voor Valentine's Day Massacre wel was. Juist dat vond en vind ik zo leuk aan Mafia. En ja, ik kan zelf ook een RP thread starten, ik moet alleen even wat inspiratie opdoen.
Klopt RP is een must voor de sfeer van dit spel.Croccifixio schreef op 24 October 2003 @ 21:38:
Ok, het is allemaal weer wat rustiger, TheGouger_ is dood.
@LoneRanger: Ik ben het absoluut met je eens dat de bosses te veel bezig zijn met het halen van de GF rang. Daardoor nemen ze te weinig risico's en zetten ze zeker hun leven niet op het spel. En ik mis het roleplaying aspect een beetje wat er voor Valentine's Day Massacre wel was. Juist dat vond en vind ik zo leuk aan Mafia. En ja, ik kan zelf ook een RP thread starten, ik moet alleen even wat inspiratie opdoen.
Heb best veel vrienden gemaakt in mijn verleden en speel het spel eigenlijk nog alleen maar met hun. [als je begrijpt wat ik bedoel]
Beetje rollplaying chat met oude vrienden
Verwijderd
07:17 Oct 27 HarryKewell Consigliere Dead
09:26 Oct 27 Ms_Molson Consigliere Dead
09:42 Oct 27 -Merciless_Soldier- Don Dead
mooi
Verwijderd
voor jailbreak moet je 11114425 gebruiken, kan je snel ranken.. wacking answers weet ik niet zeker
me nick is -Vicente-
* Croccifixio zet timer op 24 uur
Gandalf, heb je je weer geregistreerd of niet? Zie net dat je gewacked bent.
[ Voor 42% gewijzigd door Croccifixio op 31-10-2003 15:31 ]
[ Voor 23% gewijzigd door lvh op 01-11-2003 14:41 ]
Racoontje, als je echt geld nodig hebt kun je me gewoon ff mailen.
[ Voor 88% gewijzigd door Serial-X op 01-11-2003 14:50 ]
Als het goed is heb jij er 50k bij gekregenracoontje schreef op 01 november 2003 @ 15:17:
Serial: Hoeveel mag ik dan meepikken? Ik heb op dit moment maar 400$, maar ik zou graag Acid/PCP dealen tussen Chicago en LA. Acid kost hier in Chicago $1017 en PCP $2799, maar ik heb geen idee hoeveel het in LA kost en bijgevolg dus ook niet hoeveel winst ik er kan op maken.
Topicstart kan trouwens ook wel weer eens geupdate worden, is namelijk al heel wat veranderd....
Verwijderd
Zo: 32344535GandalfTheGrey schreef op 02 november 2003 @ 16:14:
ik ben gewacked, dus moet ff nieuwe aanmaken
hoe moet ik de vragen beantwoorden?
Hmm, jammer Racoontje, jij ookal dood?
Name: racoontje (CLICK TO MSG)
Rank: Gangster
Status: Dead
Url:
Sponsor: None
Home City: Funeral Home
Wealth: Wealthy
Crew Members: 0
Start Date: Nov 01 07:37
Last Active: Nov 02 08:37
Messages Sent: 18
Original Threads: 0
Quote:
' '

Dat jullie dit nog spelen
Och.. ik hou meer van Mafia.. Meer het Mafia gevoel, en het gaat allemaal lekker rustig aan(op een war enzo na danVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 20:47:
WOW!
Dat jullie dit nog spelenZelf ben ik inmiddels overgestapt op Dark Future, meer mogelijkheden, betere interface, meer tempo, en je wordt niet direct gewacked als je de 2e rank bereikt
Wackback is a bitch!
[ Voor 23% gewijzigd door Croccifixio op 03-11-2003 20:32 ]
Naja, ik heb iig m'n eigen subcrew
Sprak net iemand in soultakers familie, het schijnt dat daar niks bekend is van een [eventuele] war behalve dat er op hun geschoten wordt.Croccifixio schreef op 04 november 2003 @ 10:23:
Is dat even balen, ben vannacht gewacked. Ik zat in de crew van -mrevilman, weet nog niet precies wat er aan de hand is. Alleen dat het niet botert tussen -mrevilman en Soultaker. Iemand van jullie misschien wat meer informatie over de war?
Veel meer weet ik niet.
had een hoge rang toen werd ik gekild door die webmaster

omdat ik een kloon had

vuile hufter 2 maanden me tijd ingestopt en toen gekild zonder 1 enkele waarschuwing
Lekker taalgebruik... zucht.... Het staat gewoon in de regels. 1 account per persoon, niet meer. Het is gewoon je eigen schuld. Klaar.Shyne schreef op 04 november 2003 @ 22:53:
Ik heb het ook 2 maanden gespeeld
had een hoge rang toen werd ik gekild door die webmaster
omdat ik een kloon had
vuile hufter 2 maanden me tijd ingestopt en toen gekild zonder 1 enkele waarschuwing
Voorlopig houdt hij het nog uit.Serial-X schreef op 04 november 2003 @ 20:58:
Ja. -mrevilman is ten dode opgeschreven
Naja, ik heb iig m'n eigen subcrew
Opvallend trouwens wat er met PUREGOLD is gebeurd.
Ja man.. De oorlog is tótaal anders verlopen dan ik had verwacht!! Soultaker dood, Ironcurtain- dood, PUREGOLD dood, damn zeg..Croccifixio schreef op 05 november 2003 @ 11:31:
[...]
Voorlopig houdt hij het nog uit.![]()
![]()
Opvallend trouwens wat er met PUREGOLD is gebeurd.
Verwijderd
gaat goed man
beter lukt het hem om iedereen te killen en mafia.org over te nemen
Ik hoop dat we weer een beetje die richting op gaan hierna.
Verwijderd
/me Serial-X heeft trouwens zelfmoord gepleegd
Ik kreeg geen unsponsord gangstertjes om, dus ben ik maar eens fijn overnieuw begonnen met de wack answers
Betekent dit dat je weer wat actiever gaat spelen? Afgaande op je posts op Mafia.org zou ik zeggen: ja.Keida schreef op 07 november 2003 @ 08:24:
Woooei, earner... Kan maar weinig spelen, dus een maandje voor earner... ach ja... Maar nu wel felony crimes en 15 units... dat schiet tenminste op
'k hoop het welCroccifixio schreef op 07 november 2003 @ 09:03:
[...]
Betekent dit dat je weer wat actiever gaat spelen? Afgaande op je posts op Mafia.org zou ik zeggen: ja.
Verwijderd
Lol. Wedden dat hij over een jaar niet meer leeft?Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 16:36:
zo ver ik weet, zijn alle oude leiders dood.. volgens mij gaat die evilman er een dictatuur van maken ofzotering
Verwijderd
over die veranderingen, klopt wel, maar veel mensen die nu spelen zijn het er niet mee eens.. evilman zal binnenkort wel omgelegd worden..
Verwijderd
Ik ben ondertussen alweer opnieuw begonnen onder de naam -Riina-.
Kan ik misschien van iemand wat geld lenen?
Ik zit nu in chicago en kan 1 coke inkopen voor +- 5000
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 13:04 ]
Verwijderd
Rank: Earner
Status: Dead
Url:
Sponsor: None
dat was toch iemand van hier?
[ Voor 15% gewijzigd door BitByter op 28-11-2003 16:43 ]
Verwijderd
Uhm.. ja en?Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 17:10:
gepost @ 16 nov en gekilled @ nov 28..
*edit: Terwijl ik dit schrijf ben ik ineens dood.
[ Voor 30% gewijzigd door hayate666 op 02-12-2003 12:31 ]
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Het kan zelfs al na 1 dag.hayate666 schreef op 02 december 2003 @ 12:24:
Ik ben er ook pas eens mee begonnen. Ik zit nu in Los Angeles (nick hayate666). Dat verdienen in het begin schiet niet erg op zeg
*edit: Terwijl ik dit schrijf ben ik ineens dood.Schiet wel op als je al na 3 dagen gedood kan worden.
lol er zijn geen goede koersen meer, drug prices zijn randomVerwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 18:47:
weet iemand nog wat goede koersen?waar ik me drugs kan verkopen zit nu in New York

had ik net 60 dollar winst op marihuana word ik in de bak gegooid

oja petty crimes doen het helemaal al niet

zit dus nu met 17$ en ken dus geen kant op

Naam=Xzibit
2 jaar geleden was het trouwens leuker maja

iemand ?Shyne schreef op 26 februari 2004 @ 21:16:
Ken iemand me wat geld lenen?
had ik net 60 dollar winst op marihuana word ik in de bak gegooid
oja petty crimes doen het helemaal al nietna 20 keer nog helemaal nix
zit dus nu met 17$ en ken dus geen kant op
Naam=Xzibit
2 jaar geleden was het trouwens leuker maja
Niet schoppen binnen 24 uur.
Verder moet je misschien Dark Future eens proberen, vergelijkbaar, maar IMO leuker (en ik ben nog wel de Topic Starter
Wat een feest is mafia toch geworden, de CL's worden er steeds slechter op
Ik vind het zo klote dat angeloSDpace is afgeschoten, ik was der fijn RHM van man
btw, quick note to Redkef / whatever zijn naam nu ook alweer is: Der is iemand genaamd Tripod op mafia.org op zoek naar jou
Btw, wordt er nog wel eens wat geupdate aan de site? Blijft zoveel hetzelfde.....
Uuhm, die gast die naar je opzoek was heette Tripod, heb ff contact met hem gezocht, als het goed is moet hij je een mobmailtje gestuurd hebben
Verwijderd
Je zou een lijstje moeten maken met mensne die je hebt ge-recruit =)
Grtz,
Picture_Gallery
[ Voor 100% gewijzigd door Croccifixio op 04-04-2004 14:53 ]
Nog mensen die dit spelen? Ik heb me vandaag maar weer eens geregistreerd.
Er is een reset geweest op 22/05 en ik neem aan dat ze inmiddels nieuwe hardware hebben, want de laatste keer dat ik speelde zaten ze op 100% van het bedrag dat nodig was voor wat nieuwe hardware.
Amantes amentes
--
Be inspired!
Ik heb me een aantal weken geleden weer aangemeld, benieuwd naar de nieuwe versie die in gebruik genomen zou worden. Ik moet zeggen, ze hebben het toch wel aardig uitgebreid qua mogelijkheden en ze hebben het een stuk interactiever/ dynamischer gemaakt.