Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Hm, daar ga je dan met je 56k6MaxOW schreef op 04 november 2002 @ 14:10:
ernstig, internet explorer is gewoon 150mb(bij pagina 32 dan hè
)
Ik heb net de Meljet gevlogen, wat een bagger apparaat eigenlijk. Je kijkt dwars door alle onderdelen heen. Toch nog maar even wachten op de 744 van Posky.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Helaas kreeg ik de meest wazige fout melding in FS aangaande de CACHE DIRECTORY.
Toch nog ff wat shots kunnen maken.

More luck next time
Ja weer Boeing, niemand gezien toch
Radius afcads maken volgens mij overlays overbodig. Door middel van de aircraft radius te wijzigen worden de planes naar de juiste gate gestuurd.achappey schreef op 04 november 2002 @ 14:29:
Weet iemand het verschil tussen de conventionele afcad's en de radius afcad's? Ik las er net snel wat over maar was nie helemaal duidelijk. Is dit goed nieuws in AI land?
Zwakte hiervan is dat je praktisch alle planes in aparte dirs moet zetten. Aan de US planes wordt een andere radius gegeven dan europese enzovoort. Wanneer je net zo als met overlays de planes van een maatschappij aan de dezelfde pier wilt hebben, moet je ze naast aircraftype ook nog eens per airline in een dir zetten.
Dat is althans wat ik ervan begrepen heb, geef mij maar overlays.

had geen zin meer om te taxiën
Verwijderd
Nice pics, maar stuiter je hier nou op?jos_zwa schreef op 04 november 2002 @ 14:52:
zo ik ben ook weer terug. hier de rest van mijn pics naar EDDF
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
had geen zin meer om te taxiën
Ja dat zou ik ook zeggen, als ik zo geland zou zijn
Btw over mijn probleem dat ie vanzelf optrekt, ik stijg op met 5 flaps.
En over dat trimmen, dat doen jullie toch ook niet? Waarom zou ik het wel doen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn een directe link te geven naar de Dash-7 all cargo van 24mb die op FS Planet staat, want hier werkt de download weer niet, dank u.
Verwijderd

allemaal te vinden op PAI-forumVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 15:28:
Wie kan mij ff helpen met PAI en FP's voor alle planes? Ik zie namelijk nu niks (alleen KLM)
Op AVsim staat hij op de FRONT pagina, kan niet missen.Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 15:26:
Maar ik zou toch proberen op te stijgen met flaps 10 dan ofzo, en ja, misschien plane opnieuw installeren?
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn een directe link te geven naar de Dash-7 all cargo van 24mb die op FS Planet staat, want hier werkt de download weer niet, dank u.
Zoals ik twee dagen terug al zei.
Verwijderd
Ready for Touch and Go
En daar gaan we weer
Poepoe, gezien de kero is het snel tijd om te landen
Netjes geland want ik had geen fuel meer
En wie zien we daar een paar ft onder de grond?
Was erg leuk Gilles.
Ow en om een post te besparen....
Nice piccas he Sam?
Verwijderd
Moet je FSUIPC hebben om afcad's te installeren of traffic van PAI te zien? Ik snap echt niks van decompilen enzo...wie kan helpen?
Hey Ricardo, ik heb alle FP's uit flightplans.txt gehaald alleen ik zie nog steeds al die kleine K*T FS vliegtuigen..
Verwijderd
Sorry hoor met je "zoals ik twee dagen terug al zei".Gilly schreef op 04 november 2002 @ 15:42:
[...]
Op AVsim staat hij op de FRONT pagina, kan niet missen.
Zoals ik twee dagen terug al zei.

En dat is niet die van 24mb maar van 2,8mb.
Het is trouwens alleen maar een liv, heb ik niet echt veel aan.
New! Dash 7 All-Cargo EditionVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 15:50:
[...]
Sorry hoor met je "zoals ik twee dagen terug al zei".![]()
En dat is niet die van 24mb maar van 2,8mb.
Filename: dash7c1.zip
License: Freeware, limited distribution
Added: 2nd November 2002
Downloads: 3485
Author: Designed by Milton Shupe, Scott Thomas, Joao Paz; Textures by Andre Folkers, Bill Womack, Bob Patton, John Makani, Walter Wilson
Size: 24224kb
Eerst kijken en dan

En toen het stunt werk

Doen we snel nog eens.
Ik moet zekkers zeggen de piccas zijn goed gelukt, of niet Fly High.
Ik denk dat ik je wel kan helpen met je AI.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Ze slaan wel degelijk ergens op hoor!! anders vraag ik het niet natuurlijk. Maar ik hoor ze nog wel hoor op schiphol approach!!!, misschien dat je naar een andere approach luistertbennierex schreef op 04 november 2002 @ 12:57:
[...]
Ik vind dat soort klaringen dus echt nergens op slaan. Zullen IRL volgens mij nooit gegeven worden.
Maar wel handig om te weten natuurlijk
en laat ik uncle sam ook maar ff na doen, nica picca's mensen
Het niveau word echt met de dag lager hoor jongens, hou het nou gewoon gezellig en creeer niet zo sfeer van, ik ben beter!!!!!!!!!!!!!!We doen het toch allemaal voor de lol dat flight simulator
New! Pratt & Whitney SoundEdit for Wilco's 767 Pilot in Command
File Description:
After much experimentation, I've combined my experience from being a passenger in the first-class cabin of a B767-322, and from watching several flight-deck videos, to come up with a great impression of the P&W engines on the Boeing 767-300ER. Very special thanks to Ryuji Ozawa and Daniel Careri! (JW)
ftp://205.252.89.41/dynam...e46db6007eb7592/pwpic.zip
Hee ik heb me ff wat ingelezen in die gein, maar het is echt koel, zo kan je makkelijk verkeer van meerdere runway's gebruik laten maken zonder dat je er om hoeft te bekommeren of heavy's en small jets wel aan de juiste gates staan.rdluca schreef op 04 november 2002 @ 14:51:
[...]
Radius afcads maken volgens mij overlays overbodig. Door middel van de aircraft radius te wijzigen worden de planes naar de juiste gate gestuurd.
Zwakte hiervan is dat je praktisch alle planes in aparte dirs moet zetten. Aan de US planes wordt een andere radius gegeven dan europese enzovoort. Wanneer je net zo als met overlays de planes van een maatschappij aan de dezelfde pier wilt hebben, moet je ze naast aircraftype ook nog eens per airline in een dir zetten.
Bijv: je gebruikt 2 overlays voor eham en daarna vervang je met een tool de helft eham voor 1ham. De planes kiezen automatisch de juiste gates. Verschillende folders heb je alleen nodig als je de nationale en internationale vluchten gescheiden wil houden bijv.
Correct me if I'm wrong.
Nee je zit helemaal goed.achappey schreef op 04 november 2002 @ 16:24:
[...]
Hee ik heb me ff wat ingelezen in die gein, maar het is echt koel, zo kan je makkelijk verkeer van meerdere runway's gebruik laten maken zonder dat je er om hoeft te bekommeren of heavy's en small jets wel aan de juiste gates staan.
Bijv: je gebruikt 2 overlays voor eham en daarna vervang je met een tool de helft eham voor 1ham. De planes kiezen automatisch de juiste gates. Verschillende folders heb je alleen nodig als je de nationale en internationale vluchten gescheiden wil houden bijv.
Correct me if I'm wrong.
En je kunt ook radiale maken, dat bijvoorbeeld ATR's en DASHen Fokker 50 op de A parking komen te staan.
Hoop werk, maar dan hebbie ook wat.
Nog een tip
maar runway 6/24 , 01L/19R en 09/27 even lang.
Open voor Landing 6 en 27.
Open voor Take off 01L en 24.
De wind bepaald welke er gebruikt word en ze worden dus ook nooit voor zowel take off als landing gebruikt.
Eventueel kun je 01R nog toevoegen voor de Landing.
En volgens mij, maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van, worden bij weinig wind 06 en 27 voor de landing gebruikt, teminste ik had een paar landend verkeer op veide banen.
Maar dat zoek ik nog uit.
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Jaachappey schreef op 04 november 2002 @ 16:35:
Huh? Weet je dat zeker Gilly dat je bij evenlange runway's de wind het bepaald??!?! Dat zou een hoop werk schelen.
24/6
01L/19R
09/27
PRECIES evenlang maken.
24 en 01L openen voor Take off
6 en 27 openen voor Landing.
De wind bepaald dan 100% gegarandeerd door Airbus Master
--------------
Over dat tegelijk landen op 2 verschillende banen weet ik niet zeker, dat heeft mijn volledige aandacht, zal ik maar zeggen. KAn ook toeval zijn dat de wind net draaide, maar dat lijkt me wel erg toevallig.

hm ik zie trouwens nu dat EGCC geen centerline lichten heeft
Verder de laatste vier pagina's superveel shots iedereen
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd

Hoe kom je op het idee uit te testen hoeveel shots je kan maken van 1 positie, LOL
Vette pics, hoe fix je zo'n static postition?Evilernie schreef op 04 november 2002 @ 16:46:
ff zitten experimenteren hoeveel shots je kan maken van 1 positie van je vliegtuig. Best veel kwam ik achterNiet bewerkt dit keer
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hm ik zie trouwens nu dat EGCC geen centerline lichten heeft![]()
Verder de laatste vier pagina's superveel shots iedereenzeer mooie ook
![]()
![]()
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
is 1 van jullie zo vriendelijk even wat interior en exterior shotjes van een boeing-737 te maken (doet er niet toe welke boeing 737)?
en nee ik ben geen terrorist
Precies iedere keer op PRT SCR drukken als er geen pauze in beeld staat
Volgens mij is er geen 737 die dat soort shots toestaat.LiToKi schreef op 04 november 2002 @ 17:08:
ik weet niet of 't mag en heb me al suf gezocht in die 40 delen (zo hier en daar), maar toch vraag ik 't ff;
is 1 van jullie zo vriendelijk even wat interior en exterior shotjes van een boeing-737 te maken (doet er niet toe welke boeing 737)?
en nee ik ben geen terrorist, maar moet voor m'n stage een 3d real-time walktrough maken van die boeing 737.
Je zou wel ff op www.airliners.net kunnen kijken voor war IRL pic's. Daar zou je er toch genoeg moeten kunnen vinden.
Misschien vind je hier nog wat pics.LiToKi schreef op 04 november 2002 @ 17:08:
ik weet niet of 't mag en heb me al suf gezocht in die 40 delen (zo hier en daar), maar toch vraag ik 't ff;
en nee ik ben geen terrorist, maar moet voor m'n stage een 3d real-time walktrough maken van die boeing 737.
http://www.b737.org.uk
http://www.smartcockpit.com/
mijn dank is grootGilly schreef op 04 november 2002 @ 17:11:
[...]
Volgens mij is er geen 737 die dat soort shots toestaat.
Je zou wel ff op www.airliners.net kunnen kijken voor war IRL pic's. Daar zou je er toch genoeg moeten kunnen vinden.
Nouja je kan het ook oud news noemenachappey schreef op 04 november 2002 @ 14:29:
Weet iemand het verschil tussen de conventionele afcad's en de radius afcad's? Ik las er net snel wat over maar was nie helemaal duidelijk. Is dit goed nieuws in AI land?
Ja dit klopt helemaal.rdluca schreef op 04 november 2002 @ 14:51:
Radius afcads maken volgens mij overlays overbodig. Door middel van de aircraft radius te wijzigen worden de planes naar de juiste gate gestuurd.
Ik gebruik die radius alleen om bepaalde vliegtuigen op bepaalde plaatsen te krijgen. Ik heb gewoon de standaard radius van PAI gebruikt dus dan hoe je niet bij iedereen de radius teveranderen
Ik vind het nietsGilly schreef op 04 november 2002 @ 16:18:
Nu ik toch met 767 bezig ben, mischien een tip voor zei die hem gemist hebben.
File Description:
After much experimentation, I've combined my experience from being a passenger in the first-class cabin of a B767-322, and from watching several flight-deck videos, to come up with a great impression of the P&W engines on the Boeing 767-300ER. Very special thanks to Ryuji Ozawa and Daniel Careri! (JW)
[ Voor 0% gewijzigd door The_FrankO op 04-11-2002 17:49 . Reden: ja! >:) ]
Najah ik heb het iig nog nooit gehoord, maar ik zal eens wat beter luisteren danVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 16:10:
[...]
Ze slaan wel degelijk ergens op hoor!! anders vraag ik het niet natuurlijk. Maar ik hoor ze nog wel hoor op schiphol approach!!!, misschien dat je naar een andere approach luistert
en laat ik uncle sam ook maar ff na doen, nica picca's mensen![]()
Het niveau word echt met de dag lager hoor jongens, hou het nou gewoon gezellig en creeer niet zo sfeer van, ik ben beter!!!!!!!!!!!!!!We doen het toch allemaal voor de lol dat flight simulator
Verwijderd
Je hoort het ook niet vaak hoor, 'vaak' hoor je het als een vliegtuig inbound PAM is en dat die dan naar 4west abeam CH moet als ze landen op 06. Dus je moet het geluk hebben dat er een vliegtuig over PAM vliegt en dat de landingsgbaan 06 is. Dus als de kans op PAM 1/5 is en de kans van de baan 06 1/3 is, dan is de kans dat je zoiets hoort op de radio 1/15bennierex schreef op 04 november 2002 @ 17:30:
[...]
Najah ik heb het iig nog nooit gehoord, maar ik zal eens wat beter luisteren dan

Mark Jansen gebruikt het op VATSIM regelmatig. Eerste keer dat ik het opkreeg, 5nm north of PAM, dacht ik ook al wat krijgen we nubennierex schreef op 04 november 2002 @ 17:30:
[...]
Najah ik heb het iig nog nooit gehoord, maar ik zal eens wat beter luisteren dan
Verwijderd
Ja idd, maar het luk me nog steeds niet goed, moet zeggen dat ik het ook maar 10 min geprobeerd heb, maar dat invoeren is geen probleem, maar als ik dus vanuit PAM aan kom en ga naar CH, dan voer ik het dus in wat jij zei, dan gaat het vliegtuig dus eerst naar CH en dan pas naar rad 270 4 miles verwijderd van CH, wat dus gewoon ACHTER CH ligt als je vanuit PAM kom. Dus dit is niet helemaal de bedoeling wat ik eigenlijk wilde........doe ik nou iets fout?rdluca schreef op 04 november 2002 @ 17:40:
[...]
Mark Jansen gebruikt het op VATSIM regelmatig. Eerste keer dat ik het opkreeg, 5nm north of PAM, dacht ik ook al wat krijgen we nu. Had het ook nog niet eerder gehoord.
Die gast van die VFR landing view van de PiC767 heeft er ook eentje! En ik moet zeggen klinkt goed!Gilly schreef op 04 november 2002 @ 16:18:
Nu ik toch met 767 bezig ben, mischien een tip voor zei die hem gemist hebben.
File Description:
Btw Ricardo kan je ff online komen met msn?
Verwijderd
Is dat niet dezelfde dan? Sorry Gilles dan zei ik het toch verkeerd. De versie van de Rico-link is iig super.McFlipp schreef op 04 november 2002 @ 18:28:
[...]
Die gast van die VFR landing view van de PiC767 heeft er ook eentje! En ik moet zeggen klinkt goed!
Btw Ricardo kan je ff online komen met msn?
Weet iemand trouwens hoe je die motor aan de praat krijgt bij de PIC767?
Ik krijg het niet meer voor elkaar
Hmmzz zou wel eens kunnen, misschien heeft ie hem toch maar naar Avsim geupload ofzoVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 18:30:
[...]
Is dat niet dezelfde dan? Sorry Gilles dan zei ik het toch verkeerd. De versie van de Rico-link is iig super.
Hier nog ff de link naar dat VFR-panel en dus ook de sound set.
Verwijderd
Heb het al gefixt, er waren er blijkbaar meer met de klacht dus er was een patch op de site.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2002 19:15 . Reden: Omdat vlieghoog anders boos wordt :X ]
Ik zag tijdens me approach 06 trouwens ook een andere plane bezig met approach 27. Dus wel tegelijkertijd...
Gezellig zou je denken.

Gusting 200, de gek

Zet ff mijn motor uit.

Lekker ventje ben je
Ja gaaf, dus toch echt.achappey schreef op 04 november 2002 @ 19:30:
Gilly, net ff EDDF-EHAM gedaan om die runway's te testen en ut werkte perfect.
Ik zag tijdens me approach 06 trouwens ook een andere plane bezig met approach 27. Dus wel tegelijkertijd...
Drukte beetje spreiden natuurlijk.
Ik heb 01R ook maar toegevoegd, straks op 3 banen tegelijk
Is dat op een private server of op VATSIM/IVAO?Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 18:47:
Is er vanavond nog een kleine fly-in, ik wil wel graag atcen boven NL.
Hier nog een shot van mijne zeide:

Ja Gilles, je engines heb ik 2 keer uitgezet en de attitude indicator stond stil
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Mooie shotsGilly schreef op 04 november 2002 @ 19:32:
FF met Sander Flight Instructor testen.
Gezellig zou je denken.
[afbeelding]
Gusting 200, de gek
[afbeelding]
Zet ff mijn motor uit.
[afbeelding]
Lekker ventje ben je
Je blijft bezig he...........geniet er maar van nu je nog vrij bent
Maar ik vind die standaard bij de PiC zit toch mooier
Toen maar ffies een fototje gemaakt

*klikbaar*
verneukt de layout tenminste niet

voor alle boeing 767 experts: klopt het dat een 767-300 met fulltank flaps op 10 erg moeilijk de lucht inkomt? Keek ook even vanbuite en je hebt bijna een tail strike
Ik had een vraag of dit ook mogelijk is bij de PIC 767?jos_zwa schreef op 04 november 2002 @ 11:07:
ff een vraagje over de PSS airbus. ik arm de spoilers met SHIFT + / en er staat ook GRND SPOILERS ARMED maar tijdens de landing gaan ze nooit omhoog. iemand ? ik kan ze wel manual omhoog doen met / maar ik wil dat ze gewoon automatisch gaan zoals het hoort.
JAairwalker_nl schreef op 04 november 2002 @ 19:53:
[...]
Ik had een vraag of dit ook mogelijk is bij de PIC 767?
ehh hoe
Door in de lucht op SHIFT+/ te drukken, dan zie je op de pedestal die handel in de arm positie komen.
Verder is het ouwe gare zooi zo'n ding, dus geen afleesscherm ofzoGilly schreef op 04 november 2002 @ 19:59:
[...]
Door in de lucht op SHIFT+/ te drukken, dan zie je op de pedestal die handel in de arm positie komen.

Verkeerde knop, sorry
0wkeej bedanktGilly schreef op 04 november 2002 @ 20:00:
[...]
Verder is het ouwe gare zooi zo'n ding, dus geen afleesscherm ofzo
offtopic:
Verkeerde knop, sorry

Nog meer handige tips?
Nee ik kan je alleen verwennen met Airbus tips, maar dat komt wel als je straks wat groter bentairwalker_nl schreef op 04 november 2002 @ 20:04:
[...]
0wkeej bedanktOp Armed dus
heel logisch
![]()
Nog meer handige tips?
No flame
Verwijderd
Ja, private was de bedoeling, maar geloof niet dat er veel animo is.bennierex schreef op 04 november 2002 @ 19:34:
[...]
Is dat op een private server of op VATSIM/IVAO?
haha ja die Airbus heb ik ook maar hou het toch liever op de PIC767Gilly schreef op 04 november 2002 @ 20:06:
[...]
Nee ik kan je alleen verwennen met Airbus tips, maar dat komt wel als je straks wat groter bent
offtopic:
No flame
0wjah nog FF een vraagie
Verwijderd
Kan je dat ook dan niet meteen doen?Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 20:43:
als je de spoilers gearmd hebt moet je als het goed is ook eerst reverse thrust doen voordat ze omhoog gaan staan..
En waarneer zetten jullie em op de LOC?
Verwijderd
LOC is als je de FMC niet gebruikt en zeer handig voor bij VOR/DME approaches, zo kun je heel precies een inbound/outbound radiaal van een VOR vliegenVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 21:10:
Ik zet hem nooit op LOC, ik vlieg gewoon me plan en zet de APP gelijk aan, dan gaat ie vanzelf over, ik snap namelijk nogsteeds het nut ook niet van LOC.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Het vluchtje van vanavond ging van Faro naar Alicante.
Bij het landen schoot er net nog een Transavia 737 in mijn weg en de ATC riep op tot een Go Around... had ik geen zin in en we konden prima achterelkaar aan landen
Goed, plaatjes zijn in het donker, dus niet zo de moeite waard, maar ach.. laat ik ook maar weer eens wat posten

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
EXTREME MACHINES (22:00)
Investigating the risks of air travel through the stories of those who have survived the worst. Discover how they lived through explosions, hijackers, and fire in the air.
Verwijderd
mja, duidelijke taalVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 21:51:
Verdomme...M´n DF liep ´voor m´n formateren als een trein en nu als dikke stront. PIC doet het wel uistekend. Zou het kunnen komen omdat ik toen de DF goed liep goede drivers geinstalleerd had staan?
Verwijderd
Kap nou (plz) met die acute bla bla.
Mooie pics rdluca en weststar en The_FrankO
Heb net weer gevlogen, in mijn Beech Bonanza van EHGG naar EHLW.
Zal morgen de pics ff posten.
Verwijderd
Spijt me zoVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 21:55:
![]()
![]()
Kap nou (plz) met die acute bla bla.
Mooie pics rdluca en weststar.
Heb net weer gevlogen, in mijn Beech Bonanza van EHGG naar EHLW.
Zal morgen de pics ff posten.
Wat is m´n in hemelsnaam?Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 21:59:
[...]
Spijt me zoIk dacht dat ik van m´n syndroom af was!
btw, wie weet waar charts voor Frankrijk te downloaden zijn? (om maar weer ff otopic te praten
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
w000000000000t, wat een ubergeile shots zegrdluca schreef op 04 november 2002 @ 21:28:
ff de Etna wezen spotten, daarna door naar Marseille
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
1,4 Ghz 256 RAM, GF2 MX200 nieuwste drivers
Gebruik dan ook gewoon de APOSTROPHE: 'Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 21:59:
[...]
Spijt me zoIk dacht dat ik van m´n syndroom af was!
in plaats van de accent aigu!
Dezelfde dus als je voor het traantje van die smilie gebruikt!! : ' (
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
ow deze! :´(Tourniquet schreef op 04 november 2002 @ 22:36:
[...]
Gebruik dan ook gewoon de APOSTROPHE: '
in plaats van de accent aigu!
Dezelfde dus als je voor het traantje van die smilie gebruikt!! : ' (
Aaaaaaaaaaaargh!!!!!

Al nieuws over de 727 of de Dash 8??
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ow en die van mij nietVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 21:55:
Mooie pics rdluca en weststar.
m´n = mijn in gewoon nederlands. Hij wilt m'n schrijvenweststar schreef op 04 november 2002 @ 22:01:
Wat is m´n in hemelsnaam?
btw, wie weet waar charts voor Frankrijk te downloaden zijn? (om maar weer ff otopic te praten)

En voor die charts moet je op www.navdata.at zijn
En nou zegt iedereen dat ze zo'n boeing expert zijn en heb ik nog geen antwoord op mijn vraag
[ Voor 0% gewijzigd door The_FrankO op 04-11-2002 22:57 . Reden: 7(8)7 ]

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Mooi!
BTW ENHD = Haugesund Airport
Zo te zien nietDelphi32 schreef op 05 november 2002 @ 00:45:
[...]
Mooi!
BTW ENHD = Haugesund AirportIs dit standaard scenery?
Nope.. Ik denk dat het onderdeel is van dat noorwegen pakket.. (ik weet het niet zeker aangezien ik gewoon maar een random vliegveld had gepakt wat nog een beetje een fatsoenlijke baan hadDelphi32 schreef op 05 november 2002 @ 00:45:
[...]
Mooi!
BTW ENHD = Haugesund AirportIs dit standaard scenery?
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
rico hoe kom jij aan die aparte wing view ?rdluca schreef op 04 november 2002 @ 21:28:
ff de Etna wezen spotten, daarna door naar Marseille
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.