[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.283 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 13:06

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ik heb wat problemen met project AI. Het installeren van de vliegtuigen gaat goed, ik krijg geen fouten te zien, maar in het spel zie ik geen een KLM of Easyjet ofzo. terwijl ik die toch geinstalleerd heb. ik heb AI trafic op 100% staan. kan iemand me hieruit helpen?

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Masterfvz schreef op 06 november 2002 @ 11:16:
Ik heb wat problemen met project AI. Het installeren van de vliegtuigen gaat goed, ik krijg geen fouten te zien, maar in het spel zie ik geen een KLM of Easyjet ofzo. terwijl ik die toch geinstalleerd heb. ik heb AI trafic op 100% staan. kan iemand me hieruit helpen?
Heb je het aantal gates vergroot op de airports? Standaard zijn er maar een paar gates beschikbaar. Om het te vergroten moet je AFCAD gebruiken, te downloaden op www.avsim.com

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 13:06

Masterfvz

AKA Freakazoid

achappey schreef op 06 november 2002 @ 11:20:
[...]

Heb je het aantal gates vergroot op de airports? Standaard zijn er maar een paar gates beschikbaar. Om het te vergroten moet je AFCAD gebruiken, te downloaden op www.avsim.com
hmmm....dat doet het ook niet echt, als ik eenmaal AFCAD geinstalleerd heb, met dat EHAM update ding dan zie ik niet meer vliegtuigen staan op het vliegveld. Alleen de standaard MS vliegtuigjes

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
achappey schreef op 06 november 2002 @ 10:59:
Vraagje aan diegene die intercontinentaal vliegen: gebruiken jullie die patch die ervoor zorgt dat in de juiste tijdzone's blijft vliegen als je naar andere werelddelen vliegt? Ik heb gelezen dat dat standaard in FS niet helemaal klopt en dus een paar keer verkeerd dag en nacht krijgt enzo...
Ja ik heb wel eens vaker zoiets gehoord maar ik snap het probleem niet helemaal. Ik zelf vlieg meestal alleen naar Spanje of Italië en soms (in de F50 :P ) naar duitsland. Maar ik wil wel een keer een lange vlucht maken en dan moet het wel goed zijn :D

Kan je wat duidelijker (of link geven waar je het hebt gelezen) wat nou precies het probleem is
Masterfvz schreef op 06 november 2002 @ 11:44:
hmmm....dat doet het ook niet echt, als ik eenmaal AFCAD geinstalleerd heb, met dat EHAM update ding dan zie ik niet meer vliegtuigen staan op het vliegveld. Alleen de standaard MS vliegtuigjes
Ik snap het niet waarom mensen altijd problemen hebben met die autoinstallers. Volgens mij zien die dan gewoon te lui om het even te lezen ofzo :? Eerst de base installer daarna pas airliners. Dat is alles. Kan niets verkeerd gaan :/ B)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-06 10:08

bennierex

Pilot_Z

Is d'r al iemand die het nieuwe topic maakt? Zo niet, dan opteer ik daar bij deze voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
bennierex schreef op 06 november 2002 @ 11:53:
Is d'r al iemand die het nieuwe topic maakt? Zo niet, dan opteer ik daar bij deze voor :D
[rml][ FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 41[/rml]

sorry net telaat

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.