aanmelden geeft aankoop verplichting?
of vrijwillige aanmelding om op de hoogte te worden gehouden?
Verwijderd
Hier ben ik het ook mee eens is toch weer 150 euro goedkoperJokerLash schreef op 29 oktober 2002 @ 15:11:
Waarom kopen we niet met 20 man samen die van €150 per stuk op marktplaats??
Heb met hem gemaild en die prijs staat vast we hoeven dan te betalen bij ontvangst dus.......ik zie eigenlijk geen probleem.
Alleen dat ik er geen 20 in een keer ga kopen.
Maybe dat dit een betere oplossing is.....
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
van de site:Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 15:11:
aanmelden geeft aankoop verplichting?
Verstandiger is gewoon nu allemaal effe af te wachten tot de modjes gereageerd hebben en hij zelf vanavond wat meer info heeft en ons meer te melden heeft. Deze discussie gaat nu nergens meer over en is steeds meer van hetzelfde.Meld je hier aan wanneer je interesse hebt in
een NOKIA 7650 voor € 300,-
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
'Gierigheid bedriegd de wijsheid' leerde mijn mama me altijd!Borduif81 schreef op 29 oktober 2002 @ 15:17:
[...]
Hier ben ik het ook mee eens is toch weer 150 euro goedkoper
/gulden modus
FL330.5565
/gulden modus
ik denk dat als je bij die persoon zelf gaat ophalen dat je dan geen baksteen krijgt ( je gaat gewoon met een paar man en betaald pas als alles in orde is!)Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 15:18:
veel plezier met je baksteen... hehe
sorry maar 150 euro is niet echt realistisch
ARME AOW’er
Verwijderd
Zeker rijk, je maFire69 schreef op 29 oktober 2002 @ 15:20:
[...]
'Gierigheid bedriegd de wijsheid' leerde mijn mama me altijd!
he dick, hoe je heet, wat je bent he
Onder rembours als je goed leest
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Daar ben ik het dan ook wel eens met je. Zou je voor 250 a 300 eentje legaal kunnen kopen met bon en alles erbij okFire69 schreef op 29 oktober 2002 @ 15:20:
[...]
'Gierigheid bedriegd de wijsheid' leerde mijn mama me altijd!
Thank you!Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 15:28:
[...]
he dick, hoe je heet, wat je bent he
ga ergens anders "grappig" lopen doen
ARME AOW’er
Eeuwige n00b
Loop sinds '99 rond met een 6110. Display is al tig keer hersteld, paar keer gevallen dus brokken eraf en zo. Ik ben toe aan een nieuwe dus.Borduif81 schreef op 29 oktober 2002 @ 15:29:
[...]
Daar ben ik het dan ook wel eens met je. Zou je voor 250 a 300 eentje legaal kunnen kopen met bon en alles erbij ok
daar moeten we nog even op wachten.
Zou onder de zelfde omstandigheden de helft goedkoper worden, (soms kunnen dingen heel goedkoop worden aangeboden, zie topic over de dvd brander voor 99 eurootjes. vriend van me heeft hem, ik was jammergenoeg ietsjes te laat)
Niet dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten maar heb net een nieuwe foon, en dan vind ik weer 300 redelijk veel. Het is wat je er voor over wil hebben
Verwijderd
Idd, dat zou heel nuttig zijn om te wetenLeon schreef op 29 oktober 2002 @ 15:32:
Laten we nou niet lopen flamen en gewoon afwachten tot er wat meer zekerheid is: vanavond dus.
Phusebox: Hoe laat denk je ongeveer dat je de info online kunt gooien mbt de prijs/levertijd/garantie/legaliteit/kvk nummer etc.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
"got inkoop-actie knokploeg"Roeligan schreef op 29 oktober 2002 @ 15:35:
Mocht je erheen willen gaan en je weet niet zeker of het veilig is wil ik wel meegaan.
Heb meer ervaring met "niet veilige" situaties.
RatPack #814
Daar komt de naam wel vandaan ja
RatPack #814
Stond er eerst welPhusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 15:41:
he johhnyv.nl die dit in schop een modje postte:
"Hij is nu in Internet en Telefonie een inkoopactie begonnen zonder toestemming... (zie [SP]IA)"
waar verwijs je nu naar?
[SP] spielerij? IA inkoopactie?
niks van bekend
harde kern van feyenoord dus pas maar op
Als een god in Nijmegen.
Verwijderd
Wat ben jij? Een prof-mod-kont-kusser ofzow?johnnyv.nl schreef op 29 oktober 2002 @ 15:43:
[...]
Stond er eerst welzo van: offtopic: Wie wil er een 7650 voor 150 euro kopen... (En dan nog een verhaaltje erbij)
Ik HAAT voetbal, dus als ik iets zo moeten weten van die feyenoord, zul je het eerst effe moeten uitleggen.
bij zijn sig staat Feyenoord Rotterdam dusch misschien dat ie dat isFire69 schreef op 29 oktober 2002 @ 15:47:
[...]
Ik HAAT voetbal, dus als ik iets zo moeten weten van die feyenoord, zul je het eerst effe moeten uitleggen.
Als een god in Nijmegen.
Heb wel interesseVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:37:
[afbeelding]
Best lomp eigenlijkiemand nog die s45 kopen? 100 euro
A-Hou je kiddy gezeik maar voor je.
Verwijderd
Ja meneer de wanna-be mod, maar natuurlijk meneer..johnnyv.nl schreef op 29 oktober 2002 @ 15:52:
[...]
A-Hou je kiddy gezeik maar voor je.
B-Er zitten erg veel twijfelachtige zaken aan deze IA (niet eerst gemeld, vooruit betalen etc.) welke wel even het controleren waard zijn.
Maar ga jij je spaarcentjes maar mooi aan een baksteen van 250 euro uitgeven jongen...
Oeh dit was je 28e berichtje...Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 15:54:
[...]
Ja meneer de wanna-be mod, maar natuurlijk meneer..
*Smak smak*
I know, maar dan is het toch zaak dat de mod erbij gehaald wordt, probeer anders ff een lief adje of een modschop...Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 15:55:
johnnyv.nl: ik heb de mods gemaild, geen reactie, wacht nog steeds... inmiddels al bijna 3!!! uur... en vooruitbetalen is geen sprake van
wil de mensen zelfs laten komen ophalen om te bewijzen dat het geen bezeikte zooi is...
RatPack #814
RatPack #814
En dan nog? De postcount zegt niets over de user behalve dan dat hij óf net nieuw is, óf dat hij een lurker is en dat is alleen maar goed, er zouden meer mensen moeten lurken voordat ze GoT beginnen te vervuilen (ik zeg niet dat jij het doet).
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik doe nog een poging om je te beschermen al lijkt het me dat je dat niet op prijs stelt.Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 15:55:
ik snap jullie twijfels en ik ga dan ook eerst alles controleren voordat ik jullie daadwerkelijk en definitief laat bestellen
en johnnyv.nl: ik heb de mods gemaild, geen reactie, wacht nog steeds... inmiddels al bijna 3!!! uur... en vooruitbetalen is geen sprake van
wil de mensen zelfs laten komen ophalen om te bewijzen dat het geen bezeikte zooi is...
ARME AOW’er
Nu is de vraag, wat is vrijwel non profit? Ook het bedrag kan een probleem zijn...Vanaf heden gelden forumwide de volgende regels aangaande inkoopacties:
Toestemming via mail van de crew van het forum in kwestie is benodigd
Leverancier moet reeds bekend zijn, en er moet een concreet voorstel/offerte op tafel liggen
Tweakers.net B.V. en haar crew is op geen enkele manier aansprakelijk voor mislukte acties en is niet bereid te bemiddelen
Geen bootlegs, namaak of andere shit
Acties gebeuren volledig op eigen risico
Geen eigen handel; de actie moet vrijwel non-profit zijn <---
De waarde van het ingekochte mag per man niet duurder zijn dan €100; deze waarde geldt als richtlijn en wordt per geval bekeken.
hou toch es op met zeiken... jezus... ik weet het verdomme nu wel...!!!!!johnnyv.nl schreef op 29 oktober 2002 @ 16:19:
Gevonden:
[...]
Nu is de vraag, wat is vrijwel non profit? Ook het bedrag kan een probleem zijn...
Sorry hoor, was nietPhusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 16:23:
[...]
hou toch es op met zeiken... jezus... ik weet het verdomme nu wel...!!!!!
ik heb toch gezegd dat ik een kleine winst maak omdat ik fokking veel risico loop!!!
sommige mensen op dit forum... echt...
Verwijderd
Mwah, vind 't goed dat je wat winst maakt, maar had dan iig gewacht totdat je prijzen wist.Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 16:23:
[...]
hou toch es op met zeiken... jezus... ik weet het verdomme nu wel...!!!!!
ik heb toch gezegd dat ik een kleine winst maak omdat ik fokking veel risico loop!!!
sommige mensen op dit forum... echt...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Prijs verlagen? Hoe laag wil je 'm hebben? Dit is dus echt de laagste prijs die kan...Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 16:25:
Info!!, ik weet wel dat je die vanavond krijgt maar je kan toch wel zeggen wie die 'vrienden' ofzo zijn(en volgens mij krijg je een hoop meer kopers als je de prijs iets verlaagd)
Als je zijn laatste reactie leest wil hij niet tegenwerken alleen maar adviseren/waarschuwenThermo schreef op 29 oktober 2002 @ 16:45:
Behoorlijk wat zeikerds hier... ik weet niet of het dick zijn bedoeling is om de topicstarter zo veel te pesten dat hij het niet meer wil doen? Maar zo gaat het wel die kant op..
Eeuwige n00b
Weet je, ik ben net iets te oud om aan plagerijen te doen.Thermo schreef op 29 oktober 2002 @ 16:45:
Behoorlijk wat zeikerds hier... ik weet niet of het dick zijn bedoeling is om de topicstarter zo veel te pesten dat hij het niet meer wil doen? Maar zo gaat het wel die kant op..
ARME AOW’er
Eeuwige n00b
Tegen oudere mensen moet je respect tonen, en ik wist niet dat je al zooooooooo oud wasDick schreef op 29 oktober 2002 @ 17:00:
[...]
Weet je, ik ben net iets te oud om aan plagerijen te doen.
Als je nu eens de moeite nam om GOED te lezen wat ik bedoel? Dan begrijp je mijn goede bedoelingen misschien wél.
Denk dat je meer geïnteresseerd bent in het afnemen van jouw 4 toestellen dan in het risico wat de topic starter loopt en dat zegt mij voldoende. Je zult ze wel willen doorverkopen met winst.
Door mee te doen aan deze i.m.o. wat lichtzinnige actie ben je mede verantwoordelijk voor het verlies wat hij zou kunnen lijden. Als je daar vrede mee hebt, in die zin dat het je niets uitmaakt dat hij mogelijk de boot in gaat, is dat een vorm van mentaliteit die ik niet graag zou willen hebben. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke....
Het komt er nu op neer dat Tweakers die elkaar willen helpen elkaar nu afzeiken en dat is waar je in mijn geval dus mee bezig bent.
Mede om deze reden heb ik maar sluiting van dit topic gevraagd.
[ Voor 0% gewijzigd door Christoph op 29-10-2002 17:19 . Reden: van 1949? pfffffff :) ]
fijn dat je dat hebt gedaan dick...Dick schreef op 29 oktober 2002 @ 17:00:
[...]
Weet je, ik ben net iets te oud om aan plagerijen te doen.
Als je nu eens de moeite nam om GOED te lezen wat ik bedoel? Dan begrijp je mijn goede bedoelingen misschien wél.
Denk dat je meer geïnteresseerd bent in het afnemen van jouw 4 toestellen dan in het risico wat de topic starter loopt en dat zegt mij voldoende. Je zult ze wel willen doorverkopen met winst.
Door mee te doen aan deze i.m.o. wat lichtzinnige actie ben je mede verantwoordelijk voor het verlies wat hij zou kunnen lijden. Als je daar vrede mee hebt, in die zin dat het je niets uitmaakt dat hij mogelijk de boot in gaat, is dat een vorm van mentaliteit die ik niet graag zou willen hebben. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke....
Het komt er nu op neer dat Tweakers die elkaar willen helpen elkaar nu afzeiken en dat is waar je in mijn geval dus mee bezig bent.
Mede om deze reden heb ik maar sluiting van dit topic gevraagd.
Eeuwige n00b
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2002 17:34 . Reden: aangemeld ... ]
ARME AOW’er
En ik vind dat je helemaal gelijk hebt maar hoop dat je nog wel door gaat met de aktie want ik wil graag mee doenPhusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 17:25:
ik bedoel gewoon te zeggen dat ik na al het gezeik hier steeds minder zin erin heb...
ik regel mezelf en mijn vrienden wel een telefoon maar zoals het hier gaat hoeft t voor mij niet
ik wacht nog even af wat de mods zeggen overigens
ik hoop dat zij wel aan mijn kant staan
...
in de winkel kost deze telefoon gemiddeld 560-650 euroVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:30:
Ik kom net thuis van m'n werk, zie dit topic en vraag me nu 2 dingen af
1. Wat kost zo'n ding in de winkel, want ik het er totaal GEEN idee van
2. Gaat het nog door, want ik denk dat ik nog nooit zo'n super actie geweten heb op GoT
argh DICKDick schreef op 29 oktober 2002 @ 17:32:
En als je nu op de site kijkt kun je ook X-boxen kopen. Hoe dan ook, dit is commercieel zoals ik in mijn eerste posting dus al zei dus verboden.
Maar ok, "we" wachten op een modje.....
730 euro zonder abbo en tussen de 470 en 600 met abbo.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:30:
Ik kom net thuis van m'n werk, zie dit topic en vraag me nu 2 dingen af
1. Wat kost zo'n ding in de winkel, want ik het er totaal GEEN idee van
2. Gaat het nog door, want ik denk dat ik nog nooit zo'n super actie geweten heb op GoT
Eeuwige n00b
Verwijderd
De link met je bedrijf is er hoe dan ook.Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 17:35:
[...]
argh DICK
ik geef een link naar een site waar geen reclame o.i.d. staat
als jij dan gaat surfen naar een andere page op diezelfde site kan ik t niet helpen ofwel?
dan kan ik ook een page zetten op geocities.com en het spam noemen omdat je ook naar geocities.com kunt gaan en niet alleen naar mijn aanmeld page...
als je wil zeiken moet je naar een plee gaan
aargh sommige lui
Technisch gezien ben jij de verkoper en zou jij dus garantie moeten geven. Maar kunnen particulieren wel garantie geven.uit een bericht hieronder:
nope sorry... zolang ik geen details heb over de phones ga ik geen deals maken
een btw bon gaat sowieso niet want ik verkoop ze als particulier... als ik ze als bedrijf ging verkopen moet er ook nog btw en belasting worden betaald...
ARME AOW’er
maar dit is voor mij veel handiger en het is niet commercieelLeon schreef op 29 oktober 2002 @ 17:37:
Phusebox:
Ik denk dat het wat beter overkomt als je gebruik maakt van laupro, is voor jou wat handiger en voor ons ook en het "commerciele" valt dan weer weg omdat het niet op jouw site staat...
nope sorry... zolang ik geen details heb over de phones ga ik geen deals makenVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:37:
check je mail ff, stuur je tel-nummer ff naar me doorkwil je eerst ff aan de lijn hebben voor paar vragen
Verwijderd
Zo, is het topic weer een beetje gekalmeerd,...? Ik zou het tof vind als je doorgaat op Got of niet op Got we zien wel, maar denk dat als het allemaal lukt je ene hoop mensen blij hebt gemaakt.Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 17:32:
[...]
in de winkel kost deze telefoon gemiddeld 560-650 euro
adviesprijs is 730 geloof ik...
als het aan mij ligt gaat het door, misschien niet hier op got maar in ieder geval wel op de aanmeldsite genoemd in de eerste post
mits alle gsm's blijken te werken en legaal zijn
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Dick, niet om het een of ander, maaruh wat ben jij een heel vervelend mannetje.Dick schreef op 29 oktober 2002 @ 17:32:
En als je nu op de site kijkt kun je ook X-boxen kopen. Hoe dan ook, dit is commercieel zoals ik in mijn eerste posting dus al zei dus verboden.
Maar ok, "we" wachten op een modje.....
Bennie gek, ben een koe!
ehm sorry maar dit mag je niet zomaar posten hier... dit vind ik echt niet normaal sorry hoor maar gvd...DoctorV64 schreef op 29 oktober 2002 @ 17:42:
Het klinkt allemaal interessant en zo'n telefoontje wil ik ook wel hebben. Alleen wat meer informatie kan geen kwaad ook over Phusebox himself. Op basis van de site van Phusebox en naam Hiscore kom ik het volgende te weten over Phusebox / Hiscore via de Kamer van Koophandel:
[removed]
[ Voor 0% gewijzigd door Xandrios op 29-10-2002 18:34 ]
Gewoon informatie die je met elke whois kunt vinden.....Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 17:46:
[...]
ehm sorry maar dit mag je niet zomaar posten hier... dit vind ik echt niet normaal sorry hoor maar gvd...
ARME AOW’er
Het is gewoon openbaar hoorPhusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 17:46:
[...]
ehm sorry maar dit mag je niet zomaar posten hier... dit vind ik echt niet normaal sorry hoor maar gvd...
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
Dit moet je maar ff weghalen ja, als mensen dat van hem willen weten is hij de enige die dat hier post! We gaan van jou toch ook niet je gegevens hier posten!DoctorV64 schreef op 29 oktober 2002 @ 17:42:
Het klinkt allemaal interessant en zo'n telefoontje wil ik ook wel hebben. Alleen wat meer informatie kan geen kwaad ook over Phusebox himself. Op basis van de site van Phusebox en naam Hiscore kom ik het volgende te weten over Phusebox / Hiscore via de Kamer van Koophandel:
[removed]
[ Voor 0% gewijzigd door Xandrios op 29-10-2002 18:35 ]
Eeuwige n00b
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Heb je je nooit afgevraagd waarom je zoveel onzinnige post krijgt sinds je bij de KVK ingeschreven staat dan?Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 17:46:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Valt mee. Maar 300E is nog een bonk geld. Als de prijs zakt naar 150E wordt ik pas wakkerVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:55:
Jongens ik ga werken ben om 21:15 weer terug, ben benieuwd waar we dan beland zijntis toch net een soap!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq