xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Moet je trouwens een abbo hebben om MMS te gebruiken?
Beetje offtopic, maar wel doorslaggevend
Dom
Ik weet 't antwoord natuurlijk al, slaap nog half zeker
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
ik woon in de omgeving roermond-sittard... in nederland dus...
ophalen is mogelijk of opsturen...
nope er is ook vodafone live prepaidLiquidSilver schreef op 29 oktober 2002 @ 12:50:
Sju, erg aantrekkelijk
Moet je trouwens een abbo hebben om MMS te gebruiken?
Beetje offtopic, maar wel doorslaggevend
edit:
Dom
Ik weet 't antwoord natuurlijk al, slaap nog half zeker![]()
ARME AOW’er
Ik was net aan 't kijken
Ga ff denken.
Maarre er stond eerst €250.
Scheelt wel ff €50....
Ik heb sowieso wel interesse..
* Scipionyx voegt dit topic toe aan zijn HotTopic
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
ja eerst 250, toen kreeg ik nog een mailtje dat bij kleine aantallen de prijs hoger was
ik verdien hier wel op, dat geef ik eerlijk toe... maar dat is slechts 10 euro per foon
ik moet er 20 kopen a 290 euro... dat kost mij dus wel 5800 euro! die moet ik ff betalen...
vandaar de winst die ik er een beetje op wil maken
200 euro gaat nooit lukken
mijn prive email adres staat bovenaan in de eerste post; dit om het zeker gescheiden te houden van mijn bedrijfje
system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..
Kan ik effe je postcode? Route66 geeft nogal veel Roermonds'.Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 12:51:
mogelijk voor iedereen...
ik woon in de omgeving roermond-sittard... in nederland dus...
ophalen is mogelijk of opsturen...
Regel met die gast 25 telefoons voor €240-250 per stuk, dan krijg je vandaag nog je geld binnenPhusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 12:57:
nee niet commercieel... mijn site is een bedrijfje dat hier compleet los van staat
ja eerst 250, toen kreeg ik nog een mailtje dat bij kleine aantallen de prijs hoger was
ik verdien hier wel op, dat geef ik eerlijk toe... maar dat is slechts 10 euro per foon
ik moet er 20 kopen a 290 euro... dat kost mij dus wel 5800 euro! die moet ik ff betalen...
vandaar de winst die ik er een beetje op wil maken
200 euro gaat nooit lukken
roermond, limburg...
try sittard anders
Ach wat maakt het uit
En ff geld overmaken. sjah ik ken je niet eens. geef eens wat meer personlijke gegevens.
wil je er 25 hebben? dan kan ik ze wel voor je regelen voor 240 euro p/stLiquidSilver schreef op 29 oktober 2002 @ 12:59:
[...]
Regel met die gast 25 telefoons voor €240-250 per stuk, dan krijg je vandaag nog je geld binnen
Hmm, als jij ze koopt @ 290€, hoe kunt je dan voor ons aan een prijs van 250 geraken incl. jouw 10€?Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 12:57:
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Nee gekPhusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 13:01:
[...]
wil je er 25 hebben? dan kan ik ze wel voor je regelen voor 240 euro p/st
25 totaal hier, voor GoT, wat moet ik nou met 25 van die prullen
als ik er veel kwijtraak (lees 50 ongeveer) dan kan ik ze voor 235 inkopenFire69 schreef op 29 oktober 2002 @ 13:01:
[...]
Hmm, als jij ze koopt @ 290€, hoe kunt je dan voor ons aan een prijs van 250 geraken incl. jouw 10€?
koop ik er toch 10 voor 240per stuk
np..
waneer heb je ze en waar kan ik ophalen
gebeurt denk ik wel, maar we hebben wel meer tijd nodig.. Dit gaat allemaal veel te snel..Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 13:02:
[...]
als ik er veel kwijtraak (lees 50 ongeveer) dan kan ik ze voor 235 inkopen
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
wil je er 10 hebben?I_am_akira schreef op 29 oktober 2002 @ 13:03:
lukt makkelijk man gekkie
koop ik er toch 10 voor 240per stuk
np..
waneer heb je ze en waar kan ik ophalen
mail me dan ff
Verwijderd
I_am_akira
Scipionyx
PilatuSSS
eheijckers
LiquidSilver
Calavaro
XKB
Fire69
JAVA-Doctor
bokkie11
koen
Treenaks
Thermo
M2B
Caspar
Wel een mooie actie iig. Alhoewel het wel een beetje snel gaat
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Zet mij er ook even bij.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:06:
Volgens mij zijn dit nu de mensen die interesse hebben? nou dat in 10 minuten, dan haal je de 50 ook wel en een dag :-)
I_am_akira
Scipionyx
PilatuSSS
eheijckers
LiquidSilver
Calavaro
XKB
€399 @ Vodafone.manowar schreef op 29 oktober 2002 @ 13:05:
Die 7650 voor onder de 250 euro kom je altijd kwijt bedoel met abb kosten ze nog zelfs 460 tot 630 EURO MET ABB denk na denk na
sorry dat wist ik niet... ik zal contact opnemen met een modMaDLiVe schreef op 29 oktober 2002 @ 13:07:
Als dit een inkoop actie is heb je dan geen toestemming nodig![]()
Wel een mooie actie iig. Alhoewel het wel een beetje snel gaat
als niet hoger wordt dan €250 ,-
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
webOS all the way!
Verwijderd
Gewoon ff goede afspraken over makenI_am_akira schreef op 29 oktober 2002 @ 13:10:
en dan op het laatst.. sorry ze kunnenn nie leveren ik maak het geld mischien wel weer terug over...
Ik ben ook wel geinteresseerd, mits er een goede regeling komt waardoor ik zeker weet dat ik m'n geld niet kwijt ben als ik 't naar je overmaak.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:06:
Volgens mij zijn dit nu de mensen die interesse hebben? nou dat in 10 minuten, dan haal je de 50 ook wel en een dag :-)
I_am_akira
Scipionyx
PilatuSSS
eheijckers
LiquidSilver
Calavaro
XKB
Fire69
JAVA-Doctor
bokkie11
koen
Doe maar meteen stuk of 5
Als het door gaat mail ik je wel.
Website voor aanmelding ofzo, gaat dit stuk beter denk ik
50 haal je vandaag nog
ik vraag nog niemand geld over te maken
dat doe ik pas als ik vanavond ongeveer weet hoeveel ik er wil bestellen en ik er 1000% zeker van ben dat ik ze ook daadwerkelijk krijg.
mocht deze inkoopactie worden gesloten dan kunnen jullie me nog via email bereiken
ik zal iedereen die een bestelling plaatst zoveel mogelijk info sturen om te bewijzen dat het legaal is en geen bezeikte zooi...
huidige prijs is 300 euro
wil je er echt een bestellen (en niet, ik wil er wel een voor 230 euro mailen) stuur me dan een mailtje:
erik@london.com
met daarin:
naam
adres
telefoonnummer
aantal
zoals het er nu naar uitziet worden de gsm's onder rembours verstuurd. kosten 5 euro
Je zegt net als ik er 20 wil krijg je ze voor €240...
Als jij er 50 pakt krijg je ze dus ook minstens voor die prijs, mag je ook nog €10 zelf houden.
Ik dacht toch echt €250(gaat hard genoeg dacht ik) en is het nu niet meer vooruit betalen maar dus onder rembours?Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 13:18:
om ff alle twijfel enzo weg te nemen
ik vraag nog niemand geld over te maken
dat doe ik pas als ik vanavond ongeveer weet hoeveel ik er wil bestellen en ik er 1000% zeker van ben dat ik ze ook daadwerkelijk krijg.
mocht deze inkoopactie worden gesloten dan kunnen jullie me nog via email bereiken
ik zal iedereen die een bestelling plaatst zoveel mogelijk info sturen om te bewijzen dat het legaal is en geen bezeikte zooi...
huidige prijs is 300 euro
wil je er echt een bestellen (en niet, ik wil er wel een voor 230 euro mailen) stuur me dan een mailtje:
erik@london.com
met daarin:
naam
adres
telefoonnummer
aantal
zoals het er nu naar uitziet worden de gsm's onder rembours verstuurd. kosten 5 euro
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
liever zelfs... maar rembours kan dus ook
250 euro zou zeker mooi zijn, maar hou het voorlopig op 300
als je een cashdeal abo neemt krijg je al snel 200-240 euro's terug... dus dan heb je een megavette gsm voor 100 euro ofzo
dus met andere woorden (il)legale import versie of officiële Benelux-versie?
Verwijderd
Dat is onzin, want die 240 euro betaal je eerst zelf, met het gevolg dat jue nog steeds een telefoon van 300 euro hebt maar een gratis abboPhusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 13:22:
ja rembours... en vooruitbetalen mag ook natuurlijk
liever zelfs... maar rembours kan dus ook
250 euro zou zeker mooi zijn, maar hou het voorlopig op 300
als je een cashdeal abo neemt krijg je al snel 200-240 euro's terug... dus dan heb je een megavette gsm voor 100 euro ofzo
is misschien handig om een sitetje op te zetten waar je je kunt aanmelden en met je maximum prijs vanaf wanneer je mee doet..
Werkt wel zo handig. Alles mooi overzichtelijk.
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
ik ga ze ook eerst zelf testen, want ik ben diegene die daar zometeen een paar duizend euro betaalt
ja wil wel een site opzetten...
wat is laupro?
sorry, maar ik ga geen 300euro overmaken naar iemand die ik niet ken voor een wazige telefoon.
Have a wheelie good weekend!
zie
http://laupro.nl/ia/
als je goed had gelezen stond er ook dat ik rembours zendingen doeFragDaddy schreef op 29 oktober 2002 @ 13:29:
ik wil ook wel meedoen, maar alleen met betaling onder rembours.
sorry, maar ik ga geen 300euro overmaken naar iemand die ik niet ken voor een wazige telefoon.
www.laupro.nl heel overzichtelijk voor een inkoopactiePhusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 13:28:
ik krijg vanavond alle details omtrent de telefoons... dus of ze uit benelux komen of niet
ik ga ze ook eerst zelf testen, want ik ben diegene die daar zometeen een paar duizend euro betaalt
ja wil wel een site opzetten...
wat is laupro?
webOS all the way!
helemaal mee eens, ik ben ook wel geinterreseerd, maar eerst meer info en idd verzenden onder remboursFragDaddy schreef op 29 oktober 2002 @ 13:29:
ik wil ook wel meedoen, maar alleen met betaling onder rembours.
Heeft dit er wat mee te maken??
http://www.marktplaats.nl...=7650&oudei=0&ref=&style=
ps.
als ik ze ophaal kan ik dan ook cash betalen
150 euro.. volgens mij is dit echt onmogelijk! Dat lijkt me echt ver onder inkoopsprijs!Borduif81 schreef op 29 oktober 2002 @ 13:34:
MMM klonk interesant, totdat ik even verder zocht.
hiero heb je dan wel garantie daar betaal ik dan wel graag iets meer voor dan
hmm nee hier weet ik niks vanBorduif81 schreef op 29 oktober 2002 @ 13:34:
ophalen kan ook tegen cash betaling...
ik ben een site aan t maken voor de inkoopactie
En je betaalt aan de deur Euro 200,00 voor het pakje...... de postbode gaat weer weg en jij blij naar binnen.Unagi schreef op 29 oktober 2002 @ 13:32:
[...]
Helemaal mee eens, ik ben ook wel geinterreseerd, maar eerst meer info en idd verzenden onder rembours
Je scheurt de verpakking open, ziet een doosje, opent het doosje... en?
Bakkerdebaksteen............
Disclaimer:
Ik zeg absoluut niet dat de topicstarter niet te vertrouwen is maar ik herinner me wél een uitzending van Kassa waar mensen een videocamera kochten en er een zakje zand in het pakketje zat.
ARME AOW’er
idd lijkt er wel veel op...Borduif81 schreef op 29 oktober 2002 @ 13:34:
had ik idd nog niet aan gedacht. naja ff kijken anders haal ik m wel opDick schreef op 29 oktober 2002 @ 13:36:
[...]
En je betaalt aan de deur Euro 200,00 voor het pakje...... de postbode gaat weer weg en jij blij naar binnen.
Je scheurt de verpakking open, zie een doosje, opent het doosje... en?
Disclaimer:
Ik zeg absoluut niet dat de topicstarter niet te vertrouwen is maar ik herinner me wél een uitzending van Kassa waar mensen een videocamera kochten en er een zakje zand in het pakketje zat.
Verwijderd
Maak je em toch eerst open,...Dick schreef op 29 oktober 2002 @ 13:36:
[...]
En je betaalt aan de deur Euro 200,00 voor het pakje...... de postbode gaat weer weg en jij blij naar binnen.
Je scheurt de verpakking open, ziet een doosje, opent het doosje... en?
Disclaimer:
En dat mag dus niet van de postbode!
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Verwijderd
okee sorry,......Thermo schreef op 29 oktober 2002 @ 13:43:
Kunnen we eff ontopic blijven aub?
( arg dat ik dit zeg)
Verwijderd
Het MOGELIJK behoeden voor verkeerd aflopende zaken is wel degelijk ON-TOPIC.Thermo schreef op 29 oktober 2002 @ 13:43:
Kunnen we eff ontopic blijven aub?
( arg dat ik dit zeg)
heb zo'n donkerbruin voorgevoel dat dit topic zal leiden tot het niet doorgaan van welke aankoop dan ook
ARME AOW’er
Verwijderd
On Tue, 29 Oct 2002 04:42:26 -0800 Joris Staal <> wrote:
>Hey,
>
>Ik heb een paar vraagjes voor je over die 7650. Waar haal jij ze
>vandaan? garantie (bewijs?) hoe te betalen? Wanneer kan je ze leveren?
>
>
>Bedankt!
>
>Groeten joris
Ik koop ze massaal in samen met een aantal andere mensen, vandaar ook de prijs. Ik kan nog geen uitspraak doen over de levertijd, een ruwe schatting is een week.
Garantie zit er op, 1 jaar. Betaling in cash. Cash betaling, bank vertrouw ik helaas niet, tenzij je vooruit wil betalen, wat mij zeer sterk lijkt.
Da's waar maar het hebben over stoute postbodes is niet echt on-topicDick schreef op 29 oktober 2002 @ 13:46:
[...]
Het MOGELIJK behoeden voor verkeerd aflopende zaken is wel degelijk ON-TOPIC.
site is bijna af
Hmmm.. en toch klinkt dat HELEMAAL niet betrouwbaarVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:47:
Heb net die jongen van marktplaats een mailtje gestuurd:
>Hey,
>
>
>
>Bedankt!
>
>Groeten joris
Ik koop ze massaal in samen met een aantal andere mensen, vandaar ook de prijs. Ik kan nog geen uitspraak doen over de levertijd, een ruwe schatting is een week.
Garantie zit er op, 1 jaar. Betaling in cash. Cash betaling, bank vertrouw ik helaas niet, tenzij je vooruit wil betalen, wat mij zeer sterk lijkt.
Verwijderd
Trouwens niet om jou te dwarsbomen bij je actie hoor, maar omdat het ter sprake kwam ff de betrouwbaarheid ervan bekijken! (misschien kan jij je bestelling van 25 wel bij hem doen als ie te vertrouwen is)Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:47:
Heb net die jongen van marktplaats een mailtje gestuurd:
>Hey,
>
>
>
>Bedankt!
>
>Groeten joris
Verwijderd
Dan lijkt het me wel wat
Vooral als je kijkt naar de functies die het ding heeft.
Dit topic is gesloten.
![]()