Jongens ik ga werken ben om 21:15 weer terug, ben benieuwd waar we dan beland zijn
tis toch net een soap!
Verwijderd
Valt mee. Maar 300E is nog een bonk geld. Als de prijs zakt naar 150E wordt ik pas wakkerVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:55:
Jongens ik ga werken ben om 21:15 weer terug, ben benieuwd waar we dan beland zijntis toch net een soap!
Oke, ik ga even de fun iets beperken 
Een inkoopactie als dit is inderdaad, zoals al opgemerkt door een aantal mensen, niet de bedoeling. Nu snap ik ook, dat dit wel een erg 'leuke' aanbieding is.
Deze draad gooi ik tijdelijk dicht, en ik neem contact op met de Topicstarter voor info.
Mischien is het zo dat hij alsnog kan doorgaan, maar mischien dus ook niet.
Mocht het zo zijn dat we het toch toestaan, dan zal of deze draad weer open gaan, of er wordt een nieuwe draad aangemaakt.
Een inkoopactie als dit is inderdaad, zoals al opgemerkt door een aantal mensen, niet de bedoeling. Nu snap ik ook, dat dit wel een erg 'leuke' aanbieding is.
Deze draad gooi ik tijdelijk dicht, en ik neem contact op met de Topicstarter voor info.
Mischien is het zo dat hij alsnog kan doorgaan, maar mischien dus ook niet.
Mocht het zo zijn dat we het toch toestaan, dan zal of deze draad weer open gaan, of er wordt een nieuwe draad aangemaakt.
Dit topic is gesloten.