Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Nee hoor, al veel eerder. Heb je wel opgelet toen je dat spel speelde?Kez schreef op 14 December 2002 @ 14:32:
euhmm,pas na de missie "copland" waar je die coffeeshop op moet blazen kun je bedrijven kopen
Pas na die missie begint Versetti Estate ook geld op te leveren
Welk bedrijf kun je dan al kopenVerwijderd schreef op 14 December 2002 @ 21:06:
[...]
Nee hoor, al veel eerder. Heb je wel opgelet toen je dat spel speelde?![]()
Pas als ik Copland gedaan heb begint Lance te zeuren over bedrijven te kopen,krijg ik een scherm te zien dat ik verschillende property kan kopen en krijg ik een telefoontje van Avery over dingen te kopen?
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Ik heb nu met chopper geprobeerd, met shotgun, met 'nades, maar die Lance komt echt niet mee
Of ik, of hij gaat soieso dood
Wat ik had gedaan chopper, voor uitgang parkeren, je pakt je M-16 schiet die gastjes achter auto's dood, daarna je UZI/MP5 en rent en schiet zo af en toe iemand neerVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 18:18:
Argh, Death Row is écht veel te moeilijk voor mij
Ik heb nu met chopper geprobeerd, met shotgun, met 'nades, maar die Lance komt echt niet mee
Dan snel met Lance heli in en vlieg naar het hospital.
[ Voor 8% gewijzigd door Albinoraptor op 15-12-2002 18:55 ]
Verwijderd
Ben nu bij de missie waar je die vent moet redden van de Fransen op die boot.
Je moet ook niet door de ingang gaan,rij eerst eens rond voor je de missie doet,er is ergens een achteringang waar je ook door kuntVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 18:18:
Argh, Death Row is écht veel te moeilijk voor mij
150 armor: Vigilante missies tot level 12.
150 health: Pizzamissies tot level 10.
1ste keer: met auto erheen, ik gebruikte de magnum{de gun waarmee je mensen met 1 schot sloopt} toen de 3 ventjes bij lance gemold, met lance in die auto gestapt ,uit de junkyard gereden, ineens om de hoek komt het groepje mensen van Diaz op me af en knallen keihard tegen mn auto aan, de auto vat vlam en exlodeerd,shit gefaald!
2e keer: Vanaf Hyman condo met helikopter naar Malibu gevlogen
daarna meteen richting junkyard gevlogen, ik heb de heli achter het gebouw aan de linkerkant van het hek gezet, uitgestapt, naar junkyard gegaan, weer alle ventjes gemold met magnum, met lance in auto richting helikopter, lance treuzelt met in de heli te stappen, de mannen van Diaz komen er al aan, maar net op tijd springt lance erin en we vliegen weg naar het ziekenhuis
Echt zo tof dat je zelf mag bepalen hoe je een missie gaat doen, met wat voor voertuig of welke wapens..geweldig!
[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 15-12-2002 23:06 ]
Verwijderd
Wat is eigenlijk de bedoeling bij die harley gasten... Je moet binnen 2 1.50 minuut ofzo 5 sterren krijgen ofzo?? lukt me niet
Ge moet genoeg chaos veroorzaken voor ge een job moogt doen,Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 23:35:
Hmm dat jullie alle mission names nog onthouden....Ik heb pas alle auto;s van sunshine gehaald... En ben bezig met missions bij die negerin
![]()
Wat is eigenlijk de bedoeling bij die harley gasten... Je moet binnen 2 1.50 minuut ofzo 5 sterren krijgen ofzo?? lukt me niet
*spoiler* schiet gewoon op een auto & blijven doorschieten ookal ontploft die.
Bespaar je die moeite,die race is écht gemakkelijkdevilsnight schreef op 16 december 2002 @ 15:17:
Ik moet bij die Biker gang van Mitch baker een soort race doen, wat ik ga doen is eerst de weg blokkeren met een zware auto, dan smijt ik al die 3 gasten van hun bike af en neem eentje mee, en zo win ik een stuk sneller
Die gozers knallen iedere bocht eraf
Verwijderd
Rij voor je die missie gaat doen eerst eens rond in de buurt van die vuilnisbult,vlieg er ff overheen met de heli ofzoVerwijderd schreef op 16 December 2002 @ 19:09:
Jezus! Death Row blijft onmogelijk. 150 health (pizza is makkelijk) heb ik al.. Met chopper lukt niet.. (Lance wil d'r niet in?
), met auto kom ik niet eens tot die schuur. Iemand nog tips?
Je ziet dan een steegje en een rode brug,daar in de buurt is een achteringang van de vuilnisbult
Zet in de missie daar je vluchtauto neer,via achteringang naar de hal waar Lance zit,knal paar mannetjes neer,met Lance naar ziekenhuis en klaar
Dan krijg je 'Mission Failed: Racers were attacked" of zo.devilsnight schreef op 16 december 2002 @ 15:17:
Ik moet bij die Biker gang van Mitch baker een soort race doen, wat ik ga doen is eerst de weg blokkeren met een zware auto, dan smijt ik al die 3 gasten van hun bike af en neem eentje mee, en zo win ik een stuk sneller
Verwijderd
Jawel 007, ik heb eerst 2 vrachtwagens voor de bikers gezet, toen eentje ervan af gemept, eentje ging me nog voor, maar gelukkig bij de laatste cirkel ging ie op z'n bek en dat was m'n redding...en Kez, de biker die voor me was viel amper...ik knalde nog een keer van me motor af, komt die andere biker die ook crashde en jat zo'n m'n motor mee "thank you, i'll take this"
Daarbij ook nog eens te weinig tijd
Verwijderd
en de workers kan je killen met dat apperaat (-:
Ik heb die workers gewoon genegeerd of dood gemaaktWarfare schreef op 17 December 2002 @ 11:35:
Ik ben nu bij die missie met dat kleine vliegtuigje die bommen moet plaatsen (tja, schiet niet erg op). Maar ik wordt belaagd door die workers.. Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Wazig...devilsnight schreef op 17 december 2002 @ 02:10:
en Kez, de biker die voor me was viel amper...ik knalde nog een keer van me motor af, komt die andere biker die ook crashde en jat zo'n m'n motor mee "thank you, i'll take this"
Bij mij vliegen ze zowat iedere bocht eraf
Ik heb eerst die mensen allemaal genekt met die heli,zonder eerst een bom te pakken,dan loopt je tijd ook niet en kun je daarna in alle rust de bommen plaatsenWarfare schreef op 17 December 2002 @ 11:35:
Ik ben nu bij die missie met dat kleine vliegtuigje die bommen moet plaatsen (tja, schiet niet erg op). Maar ik wordt belaagd door die workers.. Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?
Voor meer info http://www.gamer.nl/nieuws/15762
Heel mooi!Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 09:16:
Jep. En een paar maanden later krijgen de PS2-ers alweer de volgende uitbreiding van Take 2; GTA: San Andreas.
Heeft er btw iemand al eens de PS2 DVD van Vice City in zijn PC gedaan om te kijken hoe groot hij is? Zo niet, zou iemand dat dan eens willen doen (en als je toevallig ook nog Total Commander en de DiskDir plugin hebt, er een .lst van kunnen maken)? BVD.
Verwijderd
Voor degene die GTA: Vice City op de PC willen: hij komt uit op de PC!!!
Dit is officieel aangekondigd. De meeste hadden al een flauw vermoeden, maar het was NIET officieel. Nu wel!!!
nu nog ff wachten
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 14:44:
Note:
Dit is officieel aangekondigd. De meeste hadden al een flauw vermoeden, maar het was NIET officieel. Nu wel!!!
GTA: Vice City op de PC
![]()
nu nog ff wachten![]()
![]()
Heb je bewijs?
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Storyline uitgespeeld,moet alleen nog Malibu en Boatyard,maar das ook een lastige
Jat een snelle auto en zet die ergens langs route, niet te kort bij (natuurlijk ook niet te verKez schreef op 18 December 2002 @ 20:57:
Dammit "The Driver" wil absoluut niet lukken
Storyline uitgespeeld,moet alleen nog Malibu en Boatyard,maar das ook een lastige
Moet je niet doen want dan is er een mogelijkheid dat je geen 100% meer haaltinterp schreef op 19 December 2002 @ 01:08:
spawn een hotring racer is wel cheaten maar als ge er echt ni voorbij raakt..
Ik wil niet heel betweterig zijn ofzo, maar 4 post er boven staat precies hetzelfde...Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 14:44:
Note:
GTA: Vice City op de PC
![]()
nu nog ff wachten![]()
![]()
Wat ik gedaan heb is nadat je weer wat aan het inlopen bent op die auto,op het rechte stuk hem een tik geven van achteren
De missie erna ook gelukt,die van Phil ook
Nu alleen boatyard nog en dan kan ik met rampages enzo beginnen,of komen er nog meer missies
Verwijderd
heozo niet?Albinoraptor schreef op 19 december 2002 @ 01:23:
[...]
Moet je niet doen want dan is er een mogelijkheid dat je geen 100% meer haalt
Auto in richting van spray zetten en rijden maarpeetman schreef op 19 december 2002 @ 15:06:
Het lukt mij gewoon niet om die eerste missie van de malibu club te doen. Als die vent die je moet bevrijden in je auto zit, zijn altijd binnen de korste keren mun banden lek en gaat de auto uiteindelijk in vlammen op, een helicopter stijgt niet snel genoeg op. Iemand tips?
Lukte mij iig in 1x
Verwijderd
Verwijderd
2 jaar lang heb ik mijn PS2 stof laten bijten en heb ik alleen wat DVDtjes erop gekeken...
nu heb ik m verkocht komen deze meesterwerken uit... EN PS2 ONLY NOG WEL!
Verwijderd
Woei! Daarna apache helicopter
Ik hoefde niet alle assets af te maken,toen ik Print Shop af had begonnen de laatste 2 missies bij terwijl ik ze niet allemaal af hadVerwijderd schreef op 22 December 2002 @ 20:54:
Ik ben nu bezig met alle Assets te completen. Daarna kan ik nl. de laatste 2 story missies doen
Nu sta ik voor "West Haven Community Healthcare Ctr." in Little Havana maar ik kan de ingang niet vinden?!?
Het ziekenhuis is "Schuman Healthcare Ctr." in Downtown. Maar hoe krijg ik Lance uit de vuilniswagen zonder dat Lance gelijk dood gaat?maffie schreef op 22 december 2002 @ 22:39:
Death Row: Naar welk ziekenhuis breng ik Lance?
Nu sta ik voor "West Haven Community Healthcare Ctr." in Little Havana maar ik kan de ingang niet vinden?!?
Verwijderd
Die helicopter is wel vet ja, vlieft alleen een beetje slomer en logger dan dat andere helicoptertjeVerwijderd schreef op 22 December 2002 @ 20:54:
Ik ben nu bezig met alle Assets te completen. Daarna kan ik nl. de laatste 2 story missies doen
In die roze stip rijden,je krijgt dan een filmpje te zienmaffie schreef op 22 December 2002 @ 23:13:
[...]
Het ziekenhuis is "Schuman Healthcare Ctr." in Downtown. Maar hoe krijg ik Lance uit de vuilniswagen zonder dat Lance gelijk dood gaat?
Verwijderd
Echt waar? Goh... *rent naar de Print Works*Kez schreef op 22 December 2002 @ 21:12:
[...]
Ik hoefde niet alle assets af te maken,toen ik Print Shop af had begonnen de laatste 2 missies bij terwijl ik ze niet allemaal af had
Thx!
Je moet geloof ik wel de Malibu assets afhebbenVerwijderd schreef op 23 december 2002 @ 09:59:
[...]
Echt waar? Goh... *rent naar de Print Works*
Thx!
Verwijderd
Weet niet of er speeders bij liggen. Dacht het niet. Daarvoor moet je gewoon ff de Boatyard kopen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2002 21:50 ]
Hoe scoor je punten? Vegeleken bij jou ga ik het nog geen eens noemen!Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 19:20:
Hoeveel punten hebben jullie trouwens? Ik heb er nu 10066 (Butcher).
Ik ben nu op 50% maar heb alle bedrijven al en moet alleen nog maar Cherry, Malibu en Vercetti Mansion-missies! Wanneer gaat dat percentage omhoog?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zet PS2 aan, en hij slaat het savegame loaden gewoonweg over
En als ik start - load doe, staat de save game er niet.
Start ik PS2 opnieuw op zonder cd, kijk op memorycard, hij staat er wel...
Vet vaag... ben maar overnieuw begonnen... en was net zo ver
2265, wheelman ... wel 75% complete, wat doe jij dan heel de dag? Haitans mollen ofzoVerwijderd schreef op 26 december 2002 @ 19:20:
Hoeveel punten hebben jullie trouwens? Ik heb er nu 10066 (Butcher).
Verwijderd
De laatste missie van die muts waar je steeds je geheugen kwijt ben... Daar moet je de Haitians beschermen met een sniper... Ik schiet zat van die kereltjes af ma altijd ben ik te laat...Iemand die mij kan vertellen hoe ik het anders kan doen??
Tis me tot nu toe niet gelukt om het te halen maar je kan het vliegtuigje iig laten exploderen
Ik weet niet of dit al gezegd is maar zonee: probeer het
[ Voor 3% gewijzigd door ipsec op 29-12-2002 23:17 ]
Ik heb het inmiddels uitgespeeld. je krijgt $100
Verwijderd
Maar wel moeilijk. Nog niet uitgespeeld (ook nog maar 1x geprobeerd
Er ligt daar zo'n pil onder de trap, pak die en alles gaat in slowmo, dan haal je idd dat busje neer voor er mensen uit stappen. Die lui die van onderen aan komen lopen pak je ook in 1x, de rest valt dan goed te doen.Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 21:47:
Maybe is deze vraag al geweest..En het antwoord ook al gegeven, maar ik heb nu gewoon ff weinig tijd...
De laatste missie van die muts waar je steeds je geheugen kwijt ben... Daar moet je de Haitians beschermen met een sniper... Ik schiet zat van die kereltjes af ma altijd ben ik te laat...Iemand die mij kan vertellen hoe ik het anders kan doen??
had je gesaved bij de ice cream factory ? want dat savepoint schijnt bugged te zijn.DAMN!!! M'n savegame is 'ineens' fucked up
Ik zet PS2 aan, en hij slaat het savegame loaden gewoonweg over
En als ik start - load doe, staat de save game er niet.
Start ik PS2 opnieuw op zonder cd, kijk op memorycard, hij staat er wel...
Vet vaag... ben maar overnieuw begonnen... en was net zo ver
Verwijderd
Achter de pizzeria staan brommertjes, stap op een van die dingen..SuperKevin schreef op 01 januari 2003 @ 14:08:
Waar kan je de Pizza missies doen dan?
Nu staan ze er wel zie ik
[ Voor 56% gewijzigd door ipsec op 01-01-2003 14:45 ]
ook heb ik al alle telefoonmissie's enz... ik verveel me nu wel een beetje moet ik zeggen, en ik zit pas op 64%.. ik weet niet waar ik die andere 36% vandaan moet halen
Happy deliveringSuperKevin schreef op 01 januari 2003 @ 14:14:
Er stonden er geen dus ik vroeg het ff.
Nu staan ze er wel zie ik
Verwijderd
50Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 16:07:
Wat is btw de bedoeling bij die ijsfabriek? Hoeveel deals moet je maken om hem te halen?
en dat zelfs in één keer... lijkt best moeilijk, is het niet
SPOILER
Ga rijden op die brede straat waar die sprayshop aan zit, tuf een beetje op en neer en elke keer als je een ster hebt of teveel bent beschoten door die ganglui ga dan sprayen en je kan weer verder, echt makkelijk
Verwijderd
Dat wilde ik wel doen ja, maar er kwam te staan dat die regio geen zin had in Cherry Poppers Ice CreamTAG_Speedy schreef op 01 januari 2003 @ 19:07:
Die ijs missie is juist super simpel alleen super saai ook
SPOILER
Ga rijden op die brede straat waar die sprayshop aan zit, tuf een beetje op en neer en elke keer als je een ster hebt of teveel bent beschoten door die ganglui ga dan sprayen en je kan weer verder, echt makkelijk
Verwijderd
Daar heb ik inderdaad gesavedagentorangina schreef op 31 December 2002 @ 14:14:
[...]
had je gesaved bij de ice cream factory ? want dat savepoint schijnt bugged te zijn.
KUT!
<edit> En voor ijsjes verkopen moet je op het strand zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 19:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Die is toch echt niet zo moeilijk
Gewoon goed ver van ze af blijven, bukken, en een auto-target wapen gebruiken.
Suc6
Het is gelukt thxVerwijderd schreef op 02 January 2003 @ 10:27:
Heet de missie 'The Fastest Boat' ?
Die is toch echt niet zo moeilijk
Gewoon goed ver van ze af blijven, bukken, en een auto-target wapen gebruiken.
Suc6
[ Voor 39% gewijzigd door ipsec op 02-01-2003 10:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Je zou het daar eens kunnen proberen. Had zelf overigens geen problemen de Virgo te vinden. Hij ziet er wel redelijk anders uit dan andere auto's. Dus als je eenmaal weet hoe hij eruit ziet, valt hij je overal wel op.
edit: pic van een Virgo
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 12:21 ]
Verwijderd
Moet je na 50 ijsjes verkocht te hebben terugkeren naar die fabriek, je deuntje uitzetten, mensen overrijden ofzow? Hij deed gewoon he-le-maal niks.
Verwijderd
Hey Dankje, ik hoop dat ik hem daar dan kan vinden. Er is wel een auto die er op lijkt dat is de Washington geloof ik. De achterkant is hetzelfde maar de voorkant is iets anders.Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 12:12:
Virgo: Usually found driving around Washington Beach.
Je zou het daar eens kunnen proberen. Had zelf overigens geen problemen de Virgo te vinden. Hij ziet er wel redelijk anders uit dan andere auto's. Dus als je eenmaal weet hoe hij eruit ziet, valt hij je overal wel op.
edit: pic van een Virgo
[afbeelding]
Verwijderd
Euhm... na 50 deals gewoon uitstappen. Dat heb ik gedaan, en dat werkte best.Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 13:49:
GODVER! Icecream Factory - 84 deals done. En nog niet af?
Moet je na 50 ijsjes verkocht te hebben terugkeren naar die fabriek, je deuntje uitzetten, mensen overrijden ofzow? Hij deed gewoon he-le-maal niks.
Verwijderd
Moet alleen nog die boatyard missie halen en die destruction derby race en dan heb ik alles op de rampages en hidden packages na, ben nu op 74%
[ Voor 18% gewijzigd door bAdmuTs op 02-01-2003 15:45 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Tja,en als je cheat kun je volgens mij niet de 100% halen,je krijgt iig niet de bonusprijzenbAdmuTs schreef op 02 January 2003 @ 15:43:
Doe voor de gein is een politie missie en dan ga je eerst voor een garage staan, drukt op r3 en daarna de zet je je politie auto in je garage en stap je uit en ga je buiten je garage staan, zodra de deur dicht is doe je de alle auto's ontploffen cheat en voila lvl1 gehaald en je politie auto is nog heel, ben zo tot lvl 180 gekomen (ofzoiets) en heb nu 9,5 miljard
Moet alleen nog die boatyard missie halen en die destruction derby race en dan heb ik alles op de rampages en hidden packages na, ben nu op 74%
Vigilante 180 kun je ook zo halen met de Hunter,ben laatst tot 102 ofzo gegaan toen zocht ik het niet meer
Verder gaat bij mij die teller niet verder dan 99 miljoen?