Nee spaar door tot 15.000 en je kan een Hyman appartement kopen. 3 Garage's, Police Bribe, Savepoint en 90% kans op een helicopter op het dak.
Waar kan je dan dat Hyman appartement vinden?Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 10:05:
Nee spaar door tot 15.000 en je kan een Hyman appartement kopen. 3 Garage's, Police Bribe, Savepoint en 90% kans op een helicopter op het dak.
Kijk links boven op de map die je hebt gekregen, ligt bij stadion
Dan heb je niet goed gezochtVerwijderd schreef op 24 November 2002 @ 13:58:
are u sure ?!? ik heb die hele area afgezocht.
De ingang is in een steegje
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Ik denk dat ik eerst maar een normaal appartementje koop, anders mis je ook weer wat van het spel, met meteen een van de mooiste villa's te kopen 
Maar bij de rest van de huizen, heb je daar meestal maar een garage ?
Verwijderd
Moet je kijken ligt aan het appartement zelf
meestal is het wel zichtbaar als er een garagebox bijstaat
meestal is het wel zichtbaar als er een garagebox bijstaat
De autoshowroom heeft er bv. wel 4... en dat ene flatgebouw met heli op het dak heeft er ook 3 dacht ik...Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 17:10:
Ik denk dat ik eerst maar een normaal appartementje koop, anders mis je ook weer wat van het spel, met meteen een van de mooiste villa's te kopen
Maar er is een verschil tussen hideout's en bedrijven die je kunt kopen. Op het 1ste eiland vind je bijna alleen maar hideout's en op het 2de heel veel bedrijven... ik heb bijna al alle asset's klaar
verder is het wel jammer als je alles al gekocht hebt, heb je niks meer om voor te sparen
uhm, vraagje ik heb die showroom gekocht maar hoe ken je nu geld ermee verdienen?
Door alle auto's in te leveren die op dat lijstje staan bij die garages beneden.console schreef op 24 november 2002 @ 18:11:
uhm, vraagje ik heb die showroom gekocht maar hoe ken je nu geld ermee verdienen?
Verwijderd
Hebben jullie die missie al gedaan waar je met lance cop clothes moet jatten en daarna naar die mall gaan om bom te plaatsen? Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Na het plaatsen van die bom krijg je wanted level 5!!! Dan moet je nog helemaal met je autotje naar je villa rijden! vet moeilijk! en dan nog op lance wachten
Geen probleem in 1 keer gehaaldVerwijderd schreef op 24 november 2002 @ 22:07:
Hebben jullie die missie al gedaan waar je met lance cop clothes moet jatten en daarna naar die mall gaan om bom te plaatsen? Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Na het plaatsen van die bom krijg je wanted level 5!!! Dan moet je nog helemaal met je autotje naar je villa rijden! vet moeilijk! en dan nog op lance wachten
Gewoon paintshop in.
Vond die vrij makkelijkVerwijderd schreef op 24 november 2002 @ 22:07:
Je villa is vlak bij
Rij via de Malibu club en dan de brug over recht naar je villa toe
Is me in 1x gelukt iig
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Met een politie-autoAlbinoraptor schreef op 24 November 2002 @ 22:09:
[...]
Geen probleem in 1 keer gehaald
Gewoon paintshop in.
Gaat dat ook al?
Geen probleem in 1 keer gehaaldVerwijderd schreef op 24 november 2002 @ 22:07:
Gewoon paintshop in. Die ligt redelijk in buurt. Moest wel 3 auto's jatten om er te komen
Wie weet wat de snelste boot is die je kan vinden? Ik weet nu waar de "Predator" ligt, dat is een politieboot met twee machinegeweren aan boord.
Deze is best wel snel, maar voor sommige jumps niet snel genoeg.
Je kan hem vinden onder aan het begin van de brug naar het tweede eilend vlak na de Golf-club. Ga rechts het trapje naar beneden, loop dan naar links onder de brug door en daar ligt hij verscholen.
Je kan hem vinden onder aan het begin van de brug naar het tweede eilend vlak na de Golf-club. Ga rechts het trapje naar beneden, loop dan naar links onder de brug door en daar ligt hij verscholen.
[ Voor 3% gewijzigd door Chrasher op 24-11-2002 23:40 ]
PSN-id: Chrasher
Snelste boot krijg je als je de bootwerf hebt gekocht en de missies daarvan hebt uitgespeeld.
Heb de verhaallijn uitgespeeld! Beetje flauw einde... Maar wel een leuke missie.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Verwijderd
met d emissie copland kun je ook op de policebribes afgaan, als je in de omgeving van de mall kijkt liggen er zoiezo 3-4 police bribes.
Weet iemand wanneer de versie voor de pc uitkomt (in Europa, Japan of Amerika)
Lees de thread (die is misschien wat lang) en kom er dan achter dat nog niemand het weet. (misschien 2004, ben ik blij dat ik een ps2 heb)wwillem schreef op 25 november 2002 @ 09:45:
Weet iemand wanneer de versie voor de pc uitkomt (in Europa, Japan of Amerika)
Ok bedankt, btw, 24 pagina's x25 reacties doorlezen. D8 het nietpeetman schreef op 25 November 2002 @ 10:05:
[...]
Lees de thread (die is misschien wat lang) en kom er dan achter dat nog niemand het weet. (misschien 2004, ben ik blij dat ik een ps2 heb)
Verwijderd
Eindelijk weer eens een missie gehad waarbij je echt de bewegingsvrijheid had
dat je die tank moet stelen. hopelijk komen er no meer van dat soort missies
Verwijderd
damn, denk ga "ff" op zoek naar die hidden packages >>>> heb ik er 99 en kan de 100ste niet vinden, maar die kom ik wel tegen (hoop ik), ben kwa missies nu bij het redden van lance, best lastig.
ik denk toch eerder 2003 hoor.peetman schreef op 25 november 2002 @ 10:05:
[...]
Lees de thread (die is misschien wat lang) en kom er dan achter dat nog niemand het weet. (misschien 2004, ben ik blij dat ik een ps2 heb)
Ook krijgt de PC versie internet support.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Tuurlijk is nog niets over bekend, maar jij weet dat hij internet support krijgt, ja patches kan je misschien downloaden, meer niet
Volgende versie wordt pas weer multiplayer
of voor mensen die saven zonder te kijkenVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 16:32:
double saven, altijd handig voor irritante broertjes
Verwijderd
Kan iemand a.u.b nog even een paar screenies posten? Ik wacht op gta Vice city pc, maar omdat het zo lang duurt wil ik het liefst zoveel mogelijk screenies van het spel zien.
Toevallig paar keer de digicam z'n werk laten doen gisteren 

ps die missie bij die Phil op die schroothoop, ik moet nu een paar vrachtwagens van wapens beroven en krijg scooters achter me aan. Geen probleem om ze kapot te krijgen, maar er gebeurt niks als ik ze kapot maak (heb wapens gepakt). Er verschijnt een gele stip op de golfbaan, maar als ik daar heen ga is er helemaal niks
Wat te doen daar?
ps die missie bij die Phil op die schroothoop, ik moet nu een paar vrachtwagens van wapens beroven en krijg scooters achter me aan. Geen probleem om ze kapot te krijgen, maar er gebeurt niks als ik ze kapot maak (heb wapens gepakt). Er verschijnt een gele stip op de golfbaan, maar als ik daar heen ga is er helemaal niks
Verwijderd
Ey Jow Jow Jow waar haal je die laatste car manTAG_Speedy schreef op 29 November 2002 @ 15:52:
Toevallig paar keer de digicam z'n werk laten doen gisteren
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ps die missie bij die Phil op die schroothoop, ik moet nu een paar vrachtwagens van wapens beroven en krijg scooters achter me aan. Geen probleem om ze kapot te krijgen, maar er gebeurt niks als ik ze kapot maak (heb wapens gepakt). Er verschijnt een gele stip op de golfbaan, maar als ik daar heen ga is er helemaal niksWat te doen daar?
ik zit erg vast.. ik werk nu voor een harley club.. ik moet binnen een minuut 6 police sterretjes hebbuh
hoe hebben jullie dit gedaan ?!?!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 18:59 ]
Voor die auto moet je alles missies bij Sunshine Auto's doen, dus dat inleveren van die auto's enz. Zes sterretjes binnen een minuut? Bedoel je die chaos-missie?
Zo ja, dak op aan de overkant, naar die hoek toe lopen waar de snelweg zich splitst zeg maar en knallen maar met je rocket launcher (je moet zeker 20 raketten hebben).
Weet iemand trouwens hoe het komt dat ik af en toe zomaar al m'n granaten en m'n rocketlauncher kwijt ben? Nee, ik ben ze niet vergeten na zo'n poortje.
Zo ja, dak op aan de overkant, naar die hoek toe lopen waar de snelweg zich splitst zeg maar en knallen maar met je rocket launcher (je moet zeker 20 raketten hebben).
Weet iemand trouwens hoe het komt dat ik af en toe zomaar al m'n granaten en m'n rocketlauncher kwijt ben? Nee, ik ben ze niet vergeten na zo'n poortje.
Verwijderd
owjah en waar haal ik een rocketlauncherVerwijderd schreef op 29 November 2002 @ 19:06:
Voor die auto moet je alles missies bij Sunshine Auto's doen, dus dat inleveren van die auto's enz. Zes sterretjes binnen een minuut? Bedoel je die chaos-missie?
Als je naar het vliegveld rijdt zie je als het goed een rood gebouw, daar ligt een zwembad achter met een rocketlauncher erin. Of: Vanuit Sunshine Auto's links, eerste rechts, eerste links, de straat waar je nu op zit loopt uit op een zwembad met een rocketlauncher erin.
Die kar heb ik inderdaad bij Sunshine auto's verdient (samen met een Nascar, nog een snelle kar en een vette jeep), dat is een bedrijf waar je redelijk makkelijk aan veel geld kan komen!!
Die chaos missie kan je ook fixen door eerst een tank zien te krijgen, dus eerst op je gemak chaos schoppen en een tank jatten zodra ze het leger in zetten. Dan ergens een auto sprayen zodat je van die lui af bent. Dan met je tank die chaos missie doen, heel easy dan
Die chaos missie kan je ook fixen door eerst een tank zien te krijgen, dus eerst op je gemak chaos schoppen en een tank jatten zodra ze het leger in zetten. Dan ergens een auto sprayen zodat je van die lui af bent. Dan met je tank die chaos missie doen, heel easy dan
LOL LOL LOL!
Dit is best leuk, ik cruise wat rond in de stad van Vice
en besluit zonder erbij na te denken die ramp over te gaan vlakbij de Malibu club , maar mijn auto rijd te zacht om het over het kanaal te halen, ik zie mijn verdrinkingsdood tegemoet komen
dus ik spring uit de auto en ineens midden in de lucht blijft de auto hangen, valt niet naar beneden maar blijft gewoon in de lucht steken, en ik had het geluk dat ik eruit sprong en in principe gewoon op het dak terecht kwam

ik bedenk me nu dat het best leuk geweest was als ik niet gejumped had, dan had ik nog in de auto gezeten en vanuit daar kunnen kijken..lol...
en besluit zonder erbij na te denken die ramp over te gaan vlakbij de Malibu club , maar mijn auto rijd te zacht om het over het kanaal te halen, ik zie mijn verdrinkingsdood tegemoet komen
dus ik spring uit de auto en ineens midden in de lucht blijft de auto hangen, valt niet naar beneden maar blijft gewoon in de lucht steken, en ik had het geluk dat ik eruit sprong en in principe gewoon op het dak terecht kwam
ik bedenk me nu dat het best leuk geweest was als ik niet gejumped had, dan had ik nog in de auto gezeten en vanuit daar kunnen kijken..lol...
Verwijderd
Cross poster!!!!!!!devilsnight schreef op 30 November 2002 @ 17:08:
LOL LOL LOL!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
He Conker.
I know i know, gamer.nl 
Vind het zo onnodig om voor deze forum weer dat bericht in te tikken, daar hebben we Copy&Paste voor
Vind het zo onnodig om voor deze forum weer dat bericht in te tikken, daar hebben we Copy&Paste voor
Hmm.. GTA: Vice City nu 49,99 bij Mediamarkt...
talking about prijs-stunten
talking about prijs-stunten
Weet iemand hoe je een onbeperkt aantal kogels kan krijgen? (dat de getallen dus weg zijn, bij mij is dat alleen met de uzi)
Hey, ik heb net gisteren gta3 ff bekeken op m'n tv, lijkt hier wel wat op
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Hoe kom ik aan de Apache? Ik heb het spel nu uitgespeeld (storyline, rest zit op 60% ofzo). Volgens gamefaqs.com zou ik na het uitspelen van de storyline de Apache moeten vinden op de militaire basis, maar daar staat hij niet.
En weet iemand nog een goeie map waar alle hidden packages op staan?
En weet iemand nog een goeie map waar alle hidden packages op staan?
007, nope geen cheats, ik reed gewoon dat "ramp" ding op en sprong uit de auto en ineens blijft de auto steken in de lucht en ik ga erbovenop.
Volgens mij krijg je die Apache als je alle 100 hidden packages hebt gevonden.TAG_Speedy schreef op 03 December 2002 @ 16:21:
Hoe kom ik aan de Apache? Ik heb het spel nu uitgespeeld (storyline, rest zit op 60% ofzo). Volgens gamefaqs.com zou ik na het uitspelen van de storyline de Apache moeten vinden op de militaire basis, maar daar staat hij niet.
Mijn vraag was eigenlijk voor Aerox.2000.devilsnight schreef op 03 December 2002 @ 16:35:
007, nope geen cheats, ik reed gewoon dat "ramp" ding op en sprong uit de auto en ineens blijft de auto steken in de lucht en ik ga erbovenop.
Deze dus... Zonder cheats gedaan met die uzi?Aerox.2000 schreef op 02 December 2002 @ 22:55:
Weet iemand hoe je een onbeperkt aantal kogels kan krijgen? (dat de getallen dus weg zijn, bij mij is dat alleen met de uzi)
Zijn er nog missies na Copland? Want ik kreeg nog wel een telefoontje van Lance, maar geen nieuwe telefooncellen meer of zo. En ik heb nog geen credits gezien...
Ik weet ook niet hoe dat komt, opeens stonden er geen getallen meer bij de uzi.... (zonder cheats)...dus als iemand weet hoe je een onbeperkt aantal kogels krijgt....Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 21:16:
[...]
Deze dus... Zonder cheats gedaan met die uzi?
Zijn er nog missies na Copland? Want ik kreeg nog wel een telefoontje van Lance, maar geen nieuwe telefooncellen meer of zo. En ik heb nog geen credits gezien...
Na Copland zijn er nog een aantal missies volgens mij... (heb je alle gebouwen gekocht?)
Volgens mij is het bij die uzi zo als je boven een bepaald aantal keer kopen komt, dat ie dan infinite wordt, maar weet het niet zeker.
Gebeurt er trouwens nog iets bijzonders als je 100% haalt (GRAAG ALLEEN EEN JA OF NEE, geen spoilers)...want heb 'm net uitgespeeld qua verhaal en staat pas op 58%....
Gebeurt er trouwens nog iets bijzonders als je 100% haalt (GRAAG ALLEEN EEN JA OF NEE, geen spoilers)...want heb 'm net uitgespeeld qua verhaal en staat pas op 58%....
Ik had idd al veel uzi kogels gekocht....Walkman schreef op 04 December 2002 @ 00:20:
Volgens mij is het bij die uzi zo als je boven een bepaald aantal keer kopen komt, dat ie dan infinite wordt, maar weet het niet zeker.
JAGebeurt er trouwens nog iets bijzonders als je 100% haalt (GRAAG ALLEEN EEN JA OF NEE, geen spoilers)...want heb 'm net uitgespeeld qua verhaal en staat pas op 58%....
Whoa, gisteren ff gta3 weer in de ps2 gedrukt om de radiostations te luisteren en natuurlijk om weer ffies te kijken of er nog veel verschil zat tussen de levels. VET WEL! Ik was gewoon vergeten groot gta3 was en dat was heel wat kleiner dan ik verwacht had
Vice City is echt wel 2 keer groter of meer
TMAXTINT
[quote]Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 21:16:
[...]
Volgens mij krijg je die Apache als je alle 100 hidden packages hebt gevonden.
Ik weet niet wat je moet doen voor de apache, maar wel dat het niet met de hidden packages te maken heeft. Bij mij staat hij er al een tijdje, maar ik had toen pas een stuk of 6 hidden packages. Wat we de trigger is geweest weet ik niet. Ik heb alle missies gespeeld, en ook alle gebouwen gekocht met de daarbij behorende missies. Misschien dat dat het is.
[...]
Volgens mij krijg je die Apache als je alle 100 hidden packages hebt gevonden.
Ik weet niet wat je moet doen voor de apache, maar wel dat het niet met de hidden packages te maken heeft. Bij mij staat hij er al een tijdje, maar ik had toen pas een stuk of 6 hidden packages. Wat we de trigger is geweest weet ik niet. Ik heb alle missies gespeeld, en ook alle gebouwen gekocht met de daarbij behorende missies. Misschien dat dat het is.
Vincere Per Belli
Apache kan je op 2 manieren krijgen :
1) Alle story-line missies uitspelen, de Apache verschijnt helemaal achterin de legerbasis. Alleen goed te bereiken als je een politie-uniform hebt.
2) Alle 100 hidden packages vinden, de Apache verschijnt helemaal onderaan het 1e eiland, op een verlaten heli-pad.
1) Alle story-line missies uitspelen, de Apache verschijnt helemaal achterin de legerbasis. Alleen goed te bereiken als je een politie-uniform hebt.
2) Alle 100 hidden packages vinden, de Apache verschijnt helemaal onderaan het 1e eiland, op een verlaten heli-pad.
1) Je kan ook vanaf het noorden komen aanvliegen in een heli en dan naast die apache landen, dan kan je zo instappen en wegvliegen, werkt (bijna) altijdNergunsman schreef op 04 December 2002 @ 10:00:
2) Ik heb juist alle 100 packages en dan staat die ook op de legerbasis, ik heb ook gelezen dat ie bij 100 packs op dat helipad staat, maar ik heb hem daar nog nooit gezien. Misschien heeft het wat te maken met de volgorde, ik heb namelijk nog niet de storyline uitgespeeld.
[ Voor 15% gewijzigd door Peetman op 04-12-2002 10:07 ]
Als je zowel alle 100 packages als de main-story missies hebt, dan schijnt ie om-en-om te spawnen op de twee lokaties. Ik heb hem iig zowel op de legerbasis als op het helipad gehad.
Infinite ammo krijg je pas als je 100% hebt.
Infinite ammo krijg je pas als je 100% hebt.
Ik zocht op het heli pad (die grote H) van de basis, maar dat bedoel je dus niet ... zo nog is ff met een Maverick erover vliegen.Nergunsman schreef op 04 December 2002 @ 10:00:
Ik ben btw weer verder, wist niet dat die bootdinges ook een missie had.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 19:07 ]
nogmaals ff zeggen; zeer kewl spel. heb de storyline nu al een tijdje uitgespeeld en ga voor de 100%
ben trouwens ook weer miami vice aan het kijken. dat ruled echt als je ff gta:vc hebt gedaan! (18:15 v8 ma-vr)
ben trouwens ook weer miami vice aan het kijken. dat ruled echt als je ff gta:vc hebt gedaan! (18:15 v8 ma-vr)
Verwijderd
Normale missies dus alle telefooncellen alle bedrijven kopen? zoveel! Hebben jullie niks beters te doen?
ik ben pas bij 20% ofzo

n00bVerwijderd schreef op 04 December 2002 @ 23:15:
Normale missies dus alle telefooncellen alle bedrijven kopen? zoveel! Hebben jullie niks beters te doen?ik ben pas bij 20% ofzo

Verwijderd
Ja ik ga niet 27/7 vice city spelen... ik heb gta3 niet eens uitgespeeld... wel alle normal missies niet alle telefoons en ook niet alle packages
27/7 nog welVerwijderd schreef op 04 December 2002 @ 23:27:
Ja ik ga niet 27/7 vice city spelen... ik heb gta3 niet eens uitgespeeld... wel alle normal missies niet alle telefoons en ook niet alle packages
Hij staat bij de noordelijke muur naast een tent, je moet er vrij dicht langs vliegen.TAG_Speedy schreef op 04 December 2002 @ 11:00:
[...]
Ik zocht op het heli pad (die grote H) van de basis, maar dat bedoel je dus niet ... zo nog is ff met een Maverick erover vliegen.
Verwijderd
PC versie is nog geen release dat van vrij gegeven
maar ik reken op ongeveer dezelfde periode als GTA3 die kwam op de PC ongeveer 6 maanden later dan de PS2 versie ik geloof dat 2004 alleen geld voor consoles maar niet zeker
maar ik reken op ongeveer dezelfde periode als GTA3 die kwam op de PC ongeveer 6 maanden later dan de PS2 versie ik geloof dat 2004 alleen geld voor consoles maar niet zeker
Ik heb em gevonden, meteen maar ff vigilante level 12 gehaald (eitjepeetman schreef op 05 december 2002 @ 09:40:
[...]
Hij staat bij de noordelijke muur naast een tent, je moet er vrij dicht langs vliegen.
Ik ben op zoek naar de Sparrow, das ook een helicopter, de missie die ik nu doe is death row en ik kan de maverick heli's al gebruiken, waar vind ik sparrows?
ik heb de heli map bekeken en toen gekeken in vice city , maar ik kan de sparrow maar niet vinden.
ik heb de heli map bekeken en toen gekeken in vice city , maar ik kan de sparrow maar niet vinden.
LOL jullie zielig doen met zo'n digicam en dan fotos maken, ik capture zo wel ff wat
Dit moeten jullie trouwens echt ff checken
Car floats on water:
Press Right, R2, Circle, R1, L2, Square, R1, R2 during game play
de wielen zijn net zoals met de Delorean in Back to the future wanneer ie vliegt..echt fun..je zweeft gewoon over het water.
Car floats on water:
Press Right, R2, Circle, R1, L2, Square, R1, R2 during game play
de wielen zijn net zoals met de Delorean in Back to the future wanneer ie vliegt..echt fun..je zweeft gewoon over het water.
Ja, ik ben toch level 30 gegaan. Maar ik had al 150hp van die pizza-missies, dus ik had er niets aan, behalve dan dat ik bijna $350000 ermee heb verdient.TAG_Speedy schreef op 05 december 2002 @ 11:10:
Ik heb em gevonden, meteen maar ff vigilante level 12 gehaald (eitje), vet ding!!
Edit: Ik heb nu ook 150 armor, dat heeft het me dus opgeleverd.
Ik heb trouwens de credits geskipped (per ongeluk), heb nu toch niet iets vets gemist of zo?
Wat zijn die hidden packages goed verstopt. In GTA3 had ik er zo 70 te pakken, maar hier heb ik er pas 32. Ben nu op 64%.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 17:13 ]
* Kez is op zoek naar 1 package,maar kan hem maar niet vinden
Verwijderd
ik heb een tijdje geleden dat huis van ricardo diaz "geerft", je moet daar een missie doen, een paar winkels overvallen maar hoe doe je dat
je moet ze niet overvallen maar je moet alle ramen inslaan dacht ik
Gewoon met een gun die dingen aan flarden schieten
Gewoon met een gun die dingen aan flarden schieten
Verwijderd
Whaa, ik heb em nu dus ook (voor Sinterklaas gekregen, met Playstation
) en hij roelt errug hard. Ben nog niet zo ver, moet nu een paar missies doen voor die Coke Baron op dat eilandje..
In het begin vond ik em een beetje meer van hetzelfde (als de gewone GTA3 op de PC dus), maar nu vind ik em echt zoo veel beter. Met dat motortje rond crossen, RC helikopters. Zo gaaf!
In het begin vond ik em een beetje meer van hetzelfde (als de gewone GTA3 op de PC dus), maar nu vind ik em echt zoo veel beter. Met dat motortje rond crossen, RC helikopters. Zo gaaf!
weet hier iemand hoe ik deze missie moet halen?
je moet lance redde uit de junkyard hij heet death row..
krijg uhm er echt nie uit kword de hele tijd voor me pleuris geschoten.?
ik ben gewoon met mijn maverick [heli] geland achter de loods waar Lance zit, en toen iedereen van daaruit gesloopt..
Verwijderd
ik heb een sportauto gepakt, een grote aanloop genomen en in 1 keer doorgereden naar die lance, hem opgepickt en er weer uitgereden...DeadKnight schreef op 09 december 2002 @ 16:55:
weet hier iemand hoe ik deze missie moet halen?
zorg wel dat je voor de zekerheid een uzi hebt
hoe kan je eigenlijk geld verdienen met malibu club? en hoeveel?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 19:26 ]
dah dan maar eens proberenVerwijderd schreef op 09 December 2002 @ 19:25:
[...]
ik heb een sportauto gepakt, een grote aanloop genomen en in 1 keer doorgereden naar die lance, hem opgepickt en er weer uitgereden...
zorg wel dat je voor de zekerheid een uzi hebt
Verwijderd
en ik ben nu bij een missie waar je de motor van een of andere mitch moet terug halen, maar ik kan dat ding niet vinden
waar staat ie?
en ik ben nu bij een missie waar je de motor van een of andere mitch moet terug halen, maar ik kan dat ding niet vinden
spring met een rappe fiets via de trap op het dak van de ammu-nation, daarachter is ie..
Komt GTA:VC eigenlijk ook voor de X-Box uit?
[ Voor 10% gewijzigd door Serial-X op 09-12-2002 21:00 . Reden: Typfout gvd! :( ;( B) ]
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Wat denk je zelf? Gebruik je verstand eens... Halo komt toch ook niet op de PS2?Serial-X schreef op 09 December 2002 @ 20:58:
Komt GTA:VC eigenlijk ook voor de X-Box uit?
nee duh halo is te mooi
Ik d8, misschien is dat zooitje ongeregeld bij Rockstar Games wel slim.... maarja, niet dus...
Verwijderd
OMFG Freaking FanBoy HALO mag dan wel mooier zijn..Serial-X schreef op 09 December 2002 @ 21:05:
nee duh halo is te mooiIk d8, misschien is dat zooitje ongeregeld bij Rockstar Games wel slim.... maarja, niet dus...
LEUKER is et niet
ga flamen op gamer.nl of je ma pesten
lol....
Door de club te kopen en de missies ervan te halen. Dan krijg je elke keer 10.000 credits. Meer en makkelijker geld verdien je door Sunshine auto's te kopen. Maak 4 lijsten compleet en cash veel, win alle races ... en je hebt heel veel cash! En het is prima te doen, de malibu missies zijn een stuk lastiger.Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 20:43:
Verwijderd
ok thx, en die sushine missies... is dat bij de showroom?TAG_Speedy schreef op 09 December 2002 @ 22:33:
[...]
Door de club te kopen en de missies ervan te halen. Dan krijg je elke keer 10.000 credits. Meer en makkelijker geld verdien je door Sunshine auto's te kopen. Maak 4 lijsten compleet en cash veel, win alle races ... en je hebt heel veel cash! En het is prima te doen, de malibu missies zijn een stuk lastiger.
KloptVerwijderd schreef op 10 December 2002 @ 16:56:
[...]
ok thx, en die sushine missies... is dat bij de showroom?
Ik vind die ziekenhuis/brandweer missies zo irritant... iemand tips om het wat draaglijker te maken. Vigilante in een Apache, das pas leuk.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Verwijderd
godverdomme, ben ik eindelijk bij die missie dat je die sonny forrelli moet mollen loopt mijn ps2 vast &$%&&$&&
bij missies overnieuw doen. GRRRRRRRRRRRr
Nee, bedrijven kun je kopen na een bepaalde missie. (missie waarbij je in het winkelcentrum ramen van winkels moet slopen'Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 11:49:
Bedrijven kun je zeker pas kopen nadat je de gewone storyline af hebt?![]()
Vincere Per Belli