Street Legal

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 805 views sinds 30-01-2008

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-01 11:25

QuasaR

One ring to rule them all

Scorpie: You've got mail.

Daddy of 3 :)

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:56

scorpie

Supra Addict

So do you :P

BTW iemand al nieuws over patch #2?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-01 20:50
BTW iemand al nieuws over patch #2?
dat vroeg ik me ook al af. kep best een aardig systeem al zeg ik het zelf maar ik kan niet op een verzoenlijke manier spelen. erg irri. binnekort krijg ik een gf4 en watercooling }), kijken of da beter gaat B)

Verwijderd

wanneer komt ie nou uit!?!?!?!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 19:48:
wanneer komt ie nou uit!?!?!?!
Kijk dan op hun website }:O

ik zal het maar weer quoten voor de te-lui-om-te-zoekende mensen...
Q: When will Street Legal be available in Europe?
A: It is up to the publishers, hopefully it will be in the European shops for Christmas
zo, there you have it.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Verwijderd

thx..

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zo, even een samenvatting van wat ik allemaal gedaan/gemaakt heb :

Truesoft/streetlegal

Zelf heb ik een Sunset met V8 + Supercharger gebouwd, op m'n kleine page staan de specs daarvan + een aantal pics.

De topspeed en topaccel moet ik nog even gaanuitproberen, heb net mijn motorblok aangepast.

Die V10 heb 'k van |3ClipZ| gehad ( _/-\o_ ), en zelf nog wat getuned eraan natuurlijk. Terr ook bedankt voor je hulp, als ik weer ergens niet uitkwam (:+ :X)

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
The_tWiStEr schreef op 11 November 2002 @ 21:38:
Zo, even een samenvatting van wat ik allemaal gedaan/gemaakt heb :

Truesoft/streetlegal

Zelf heb ik een Sunset met V8 + Supercharger gebouwd, op m'n kleine page staan de specs daarvan + een aantal pics.

De topspeed en topaccel moet ik nog even gaanuitproberen, heb net mijn motorblok aangepast.

Die V10 heb 'k van |3ClipZ| gehad ( _/-\o_ ), en zelf nog wat getuned eraan natuurlijk. Terr ook bedankt voor je hulp, als ik weer ergens niet uitkwam (:+ :X)
Geef mij die savegame eens :) kees@afferden.net :) :)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Verwijderd

Hehe, ik zou ook wel graag weten hoe 3ClipZ die V10 in zo'n Sunset krijgt :)
Die auto is nl. een van de beste qua wegligging door z'n 4WD

Verwijderd

Heey man vette car die Zwarte Sunset met v10 ;)
Kun je mijn die save sturen?
of kun je me maybe vertellen hoe ik een V10 in een Sunset kan krijgen???
biohazard_88@hotmail.com :9~

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
woei.. ik wordt nog populair.. ik zal de config van de sunset ff posten hier... kan je alle engines erin gooien :)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-01 16:58
anc schreef op 10 November 2002 @ 16:13:
owja TIP voor mensen waarbij het spel crasht.
Als je van je auto alle skirts en moterkap ed versie 3 koopt en je begint dan te rijden en je crasht ergens tegen aan dan liep het bij mij vast. Dat heb ik verholpen om alle onderdelen die aan me chassis zitten weg te halen :) nu kan ik het wel spelen.
Nouuuu ik had het ook, maar dan iets anders.
Als ik op mijn Coyote de sideskirts 3 eraf haalde werkte het allemaal perfect. Met sideskirt 2 no problemo, alleen dus met nr 3.

Het probleem wat ik met mijn Stage 2 auto heb (780pk) is dat ie onhandelbaar is. Slipt in de 1/2/3, ook met de grootste banden die erop kunnen. Grmbl, mijn Coyote + NOS rijdt veel relaxter :)

• Eeruku
$Activision Value\Street Legal\cars\racers\Sunset_V8\scripts
http://members.ams.chello.nl/eelke3/_main_.cfg

• scorpie

scorpie

Supra Addict

3CLipZ schreef op 11 November 2002 @ 22:30:
$Activision Value\Street Legal\cars\racers\Sunset_V8\scripts
http://members.ams.chello.nl/eelke3/_main_.cfg
onder deze line:
attach 0x000400CF 1 ; v6 blocks

eventjes dit toevoegen:

attach 0x000400CF 1 ; v8 blocks
attach 0x000400CF 1 ; v10 blocks

w00w00, spannende hack :P

anyweej, thnx :)

• Eeruku
Scorperito schreef op 11 november 2002 @ 23:38:
[...]

onder deze line:

eventjes dit toevoegen:

ach.. kan ook wel stage/money hacken... maar daar vraagt hier niemand om :P

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09-2025
als iemand nou een plug-in maakte voor zmodeler :P

Verwijderd

Ej 3ClipZ kun jij een level 2 en 3 hack maken voor me?? zou wel lijp zijn met veel geldjes natuurlijk :*)

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik hoorde hier iemand laatst over dat ie de muziek van the fast and the furious wil hebben in dit spel,

Nou ja je kan mp3's gebruiken in de game, en ja ik heb the fast and the furious music cd, dus ja je kan het wel realiseren die gedachte,

Ik vind het een tegek spel ik hoop dat er binnenkort snelle en goede verbeteringen komen, ik ga hem zeker kopen als ie hier uitkomt.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• MNeMoNiCS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-10-2012
=Foutje=

Verwijderd

Kan iemand mij (als auto leek) uitleggen wat die grafiek bij de engine inhoud? hoe moeten die curves nu lopen?
Is het goed als de rode lijn hoog staat, of is het beter als hij gelijk of onder de blauwe lijn loopt.

Ook heb ik problemen met een auto uit de tweede stage (klein autootje met de achterwiel aandrijving) Dat ding blijft maar vanachter wegglijden bij het optrekken, zelfs met een standaard motor. Hoe kan ik dat zwenken tegengaan?

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 20:56:
Kan iemand mij (als auto leek) uitleggen wat die grafiek bij de engine inhoud? hoe moeten die curves nu lopen?
Is het goed als de rode lijn hoog staat, of is het beter als hij gelijk of onder de blauwe lijn loopt.

Ook heb ik problemen met een auto uit de tweede stage (klein autootje met de achterwiel aandrijving) Dat ding blijft maar vanachter wegglijden bij het optrekken, zelfs met een standaard motor. Hoe kan ik dat zwenken tegengaan?
dat ligt geheel aan stage 2.. zodra je in stage 3 en 4 bent heb je dat probleem niet meer... tis een bug

Verwijderd

damn .. ik heb hem zonet ook...

als ik hem opstart ... dan zie ik het filmpje, en dan flitst ie terug naar windows :?
(en als ik dan al+tab doe ... dan krijg ik een klein scherm .. en daar zie ik niks)

bij me broertje werkt die wel goed :(
weet iemand waar dit aan ligt?

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 21:27:
damn .. ik heb hem zonet ook...

als ik hem opstart ... dan zie ik het filmpje, en dan flitst ie terug naar windows :?
(en als ik dan al+tab doe ... dan krijg ik een klein scherm .. en daar zie ik niks)

bij me broertje werkt die wel goed :(
weet iemand waar dit aan ligt?
patch #1 geinstalleerd?

BTW meer details over je systeem etc..

Verwijderd

Stom zuig spel :Z :P. Leuk idee, bar slecht uitgewerkt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 20:56:

De helft van de wegen in stage2 zijn bijna niet berijdbaar door dat slippen, maar je moet je eens op die grote ring rond de stad begeven, daar doet dat probleem zich niet voor...

• scorpie

scorpie

Supra Addict

hmmm nu ik die "hack" met die sunset heb uitgevoerd, krijg ik geen sunsets meer te zien in "buy cars" (heb het ongeveer 15x geprobeerd).
ook kan ik niet meer in m'n huisjes in de andere stages... nu had ik nog een savegame met een sunset erin, dus ik allemaal V10 spul kopen.. past het er niet in!!!! :?

anyway, obviously doe ik iets verkeerd, maar wat? :P

Verwijderd

Ik heb zelf ff een line veranders in het main bestandje van de ninja nu kan er een v6 in maar als ik em erin heb zitten en ik ga em testen op de test track dan gaat ie geen centimeter vooruit :'( de motor start niet hoe moet ik dit verhelpen?

• Eeruku
Scorperito schreef op 13 November 2002 @ 09:39:
hmmm nu ik die "hack" met die sunset heb uitgevoerd, krijg ik geen sunsets meer te zien in "buy cars" (heb het ongeveer 15x geprobeerd).
ook kan ik niet meer in m'n huisjes in de andere stages... nu had ik nog een savegame met een sunset erin, dus ik allemaal V10 spul kopen.. past het er niet in!!!! :?

anyway, obviously doe ik iets verkeerd, maar wat? :P
...
* Eeruku Bekijkt:
Scorperito schreef op 11 November 2002 @ 23:38:
[...]

onder deze line:

eventjes dit toevoegen:

* Eeruku zegt: |:( .. laterz

• scorpie

scorpie

Supra Addict

3CLipZ schreef op 13 november 2002 @ 17:48:
[...]

...
* scorpie Bekijkt:

[...]

* scorpie zegt: |:( .. laterz
het werkt al hoor...

• Keesr
Niettus :)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• scorpie

scorpie

Supra Addict

eggwel :)

met die sunset haal ik nu 0 - 60mph in 1,612 sec en 1/4mile in 7, nog iets seconden...
ik had een screenshot.. alleen bij het saven crashte het spel weer (ja, ik savete met een auto uit stage 1...). dus nu is mijn savegame weer mol :/

Verwijderd

Ik heb nu een Ninja met een v6 erin :*) hij loopt nu wel lekker (een kleine 184 Mp/h) en ik heb er nu 20 inch wielen onder zitten zeeeer lijp

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:13

Vuvuzela

My spire is forming

Laatste nieuws:

The second patch to the game Street Legal is nearing completion. And as i understod it its now being sent to the test team, they will test it out for a few days and then it will be released to the public. This patch is mostly gonna fix performance problems. And we all just have to cross our fingers and hope there will be no delays.

Nog paar daagjes :)

I served in a company of heroes.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

NexY schreef op 14 november 2002 @ 16:22:
Laatste nieuws:

The second patch to the game Street Legal is nearing completion. And as i understod it its now being sent to the test team, they will test it out for a few days and then it will be released to the public. This patch is mostly gonna fix performance problems. And we all just have to cross our fingers and hope there will be no delays.

ik dank u voor deze verlossende woorden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :)

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

:> O-)

Ik vind het jammer dat ze die patch niet nu al downloadbaar maken als een beta an Patch 2.. om nou 2/3 dage op wat testers te gaan wachten.. :O

• scorpie

scorpie

Supra Addict

NexY schreef op 14 november 2002 @ 17:56:
:> O-)

Ik vind het jammer dat ze die patch niet nu al downloadbaar maken als een beta an Patch 2.. om nou 2/3 dage op wat testers te gaan wachten.. :O
waarom melden we onszelf niet aan als (beta)tester? >:)

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 22:03
Help!,
Mijn auto (ninja) doet weird. Hij schakelt niet automatisch naar z'n 2 of 3, en te snel naar 4,5 en 6 :?. Dat heb ik pas sinds ik er een turbo ingezet hebt ;(.

edit: Ligt waarschijnlijk aan me versnellingsbak. Weet iemand of de ratio's apart in te stellen zijn?

tvw

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Iemand al kunnen ontdekken hoe je de Wheel drive kunt veranderen? ik zou m'n Yotta graag 4wd zien :P
anyway, ik kan er niks over vinden in _main_.cfg...

Verwijderd

Okee, t staat vast ergnes maar heb geen tijd om t allemaal nogmaals door te spitten ;) :

Zit nu in Stage 2:

Heb een V6 (duurste) met 2 turbo's. Levert 180 pk ofzo maar als ik wil op trekkentrekt ie binnen 0.1 sec em door ze eerste/tweede/3de versnelling heen en pas vanaf de 4 gaat ie trekken maar top ligt daardoor maar op 60 :( Hij blijft ook ontzettend slippen met ze achterwielen

Wat doe ik nou mis,..heelllup

Heb alle 2 de 6 speedversnellingsbakken geprobeert maar wat doe ik nou mi

• Keesr
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 15:03:
Okee, t staat vast ergnes maar heb geen tijd om t allemaal nogmaals door te spitten ;) :

Zit nu in Stage 2:

Heb een V6 (duurste) met 2 turbo's. Levert 180 pk ofzo maar als ik wil op trekkentrekt ie binnen 0.1 sec em door ze eerste/tweede/3de versnelling heen en pas vanaf de 4 gaat ie trekken maar top ligt daardoor maar op 60 :( Hij blijft ook ontzettend slippen met ze achterwielen

Wat doe ik nou mis,..heelllup

Heb alle 2 de 6 speedversnellingsbakken geprobeert maar wat doe ik nou mi
Probeer 20/21" 375 mm tyres. Anders schaf een auto aan die 4 wheel drive heeft en dan leg je daar een v6 in.. Moet te doen zijn dacht ik zo.

Verwijderd

ow wist nie dat die wielen er onder pasten , niet eens geprobeerd want bij me stage 1 auto wat ik ook probeerde hij wilde alleen t aantal inch wiele wat er standaard onder lag..

• MNeMoNiCS
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 15:03:

Heb een V6 (duurste) met 2 turbo's. Levert 180 pk ofzo
Volgens mij heb je iets verkeerd aangesloten want met het grootste V6 blok en twee turbo's zat ik op 720 PK.

• iets
Ik zit ook nog steeds met een probleem. Ik zal hem ff herformuleren :P.
Mijn Ninja in stage 1 (zwaarste 4cilinderblok en turbocharger van 25PSI) schakeld niet naar z'n 2 of 3 (soms ook 4) maar na z'n 4 gaat ie meteen (al onder 5500RPM) naar de volgende versnelling (5 en 6). T/m versnelling 3 slippen de banden ook weg :(.

Al geprobeerd:
- andere versnelling
- andere banden (kunnen niet groter dan 17")
- andere swaybar
- andere schokbrekers
- andere vering

;(

tvw

Verwijderd

MNeMoNiCS schreef op 16 November 2002 @ 15:23:
[...]

Volgens mij heb je iets verkeerd aangesloten want met het grootste V6 blok en twee turbo's zat ik op 720 PK.
Huh zoveel nice,..zal ff uitleggen hoe k t heb aangesloten zit er iets mis hoor ik t wel:

V6+ 18 (dacht ik als t anders is kijk ik t zo ff na ) pound fly wheel, 6speed highspeed gearbox, dan 2x 72 cm heads. 2x exaust manifold met turbo, turbo's erop dan vanuit turbo elk een luchtfilter, en 1 zo'n grote buis die allebei trubo's op de fuelinjector aansluit...

voor dat ik t vergeet, heb natuurlijk wat dingetjes weggelaten die volgens mij nix met performance te maken hebbe,..starter enzo..

Verwijderd

Zat blijkbaar weer dom te doen, heb gewooon 720 pk, keek per ongeluk naar pk/l :+
Maar hij rijdt nog steeds klote en grotere banden dan 17" krijg ik er niet onder?

Verwijderd

ShotGun schreef op 16 November 2002 @ 17:07:
Mijn Ninja in stage 1 (zwaarste 4cilinderblok en turbocharger van 25PSI) schakeld niet naar z'n 2 of 3 (soms ook 4) maar na z'n 4 gaat ie meteen (al onder 5500RPM) naar de volgende versnelling (5 en 6). T/m versnelling 3 slippen de banden ook weg :(.

Al geprobeerd:
- andere versnelling
- andere swaybar
- andere schokbrekers
- andere vering

;(
Had ik ook, gewoon op manual zetten....

• iets
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 19:06:
[...]

Had ik ook, gewoon op manual zetten....
Hoe doe je dat? Afbeeldingslocatie: http://www.infoplace.nl/got/up/index.php?action=download&name=embaressed_smile.gif :P

Heb het al gevonden :)

tvw

• iets
Neeeee loopt SL vast bij het opslaan van men spel bij stage 2. Start ik het opnieuw op zijn mijn auto's weg :'( :( :( ;( |:(

Afbeeldingslocatie: http://www.infoplace.nl/got/up/index.php?action=download&name=GVdeGVdeGVD!!!!.JPG

Aaargh ik ga zelfmoord plegen ofzo |:(

tvw

Verwijderd

ah en in je carlot?

• iets
ook helemaal leeg ;(

tvw

Verwijderd

das goed kut voor je

sccs (-:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik snap het niet helemaal. Ik heb nu net stage 1 uitgespeeld en ben met mijn stage 1 bakkie naar mijn nieuwe garage in die andere stad gereden. Maar wanneer ik nu ga rijden met mijn stage 1 bak in die stad dan gaat hij ineens niet sneller meer dan 30 mph? Soms gaat ie even door naar 40 en dan zakt ie weer helemaal terug. Ik vind dit echt heel vreemd omdat ik in die eerste stad gewoon normaal kon racen enz. Ik heb ook al een keer mijn hele auto gestript en alles gerepareerd, toen weer in elkaar gezet.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fastfox/sl/ba/axis-1-verlaagd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fastfox/sl/ba/axis-blok-nos.jpg

Kan iemand me helpen? Ik wil het liefst namelijk nog even doorracen met deze auto om wat geld binnen te halen, want anders krijg ik m'n V6 niet af :P. Kheb trouwens zo'n Kurumma V6 (grootste V6, grootste kop, twee turbo's), slipt trouwens wel alle kanten op bij het wegrijden..

Oja, nog een vraag. Kan je die krik ook gebruiken ofzo? Ik vind het zo frustrerend als je je oto zo op de grond moet laten kletteren om alleen maar een wieltje te vervangen..

En als laatste wil ik even 2 bugs vermelden die bij mij irri zijn. Als ik ga racen is soms de muiscursor weg. Ik heb in mijn stage 1 bakkie loweringsprings gedaan, maar hij zakt pas door de vering als je er met de camera tegenaan loopt. (Als je snapt wat ik bedoel) Tijdens het rijden is ie wel gewoon laag.

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ey ! fokkie mischien zijn je blok + cilinderkoppe etc. heel erg verslete/kapot.

Ik wil patch #2 het word langzamerhand tijd dat die uitkomt.. !

• F0kke
NexY schreef op 17 November 2002 @ 11:40:
Ey ! fokkie mischien zijn je blok + cilinderkoppe etc. heel erg verslete/kapot.

Ik wil patch #2 het word langzamerhand tijd dat die uitkomt.. !
Fokke schreef:
Ik heb ook al een keer mijn hele auto gestript en alles gerepareerd, toen weer in elkaar gezet.
:), kan het dus niet zijn denk ik. :P

Die patch zit ik ook op te w88. Wat ik ook zo ontzettend vreemd vind is dat de game in 800x600 gewoon bagger loopt en nu in 1024x768 als een tierelier?!

Athlon 1.0@1.2 - GF2 GTS 32 DDR - 256 MB SD-Ram

• Keesr
ShotGun schreef op 16 November 2002 @ 17:07:

Al geprobeerd:
- andere versnelling
- andere swaybar
- andere schokbrekers
- andere vering

;(
Zet er eens een toeren limiter op, een 12K toerenlimiter wil wel helpen :)

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Fokkie schreef op 17 november 2002 @ 09:57:
Ik snap het niet helemaal. Ik heb nu net stage 1 uitgespeeld en ben met mijn stage 1 bakkie naar mijn nieuwe garage in die andere stad gereden. Maar wanneer ik nu ga rijden met mijn stage 1 bak in die stad dan gaat hij ineens niet sneller meer dan 30 mph? Soms gaat ie even door naar 40 en dan zakt ie weer helemaal terug. Ik vind dit echt heel vreemd omdat ik in die eerste stad gewoon normaal kon racen enz. Ik heb ook al een keer mijn hele auto gestript en alles gerepareerd, toen weer in elkaar gezet.

[afbeelding]

[afbeelding]

Kan iemand me helpen? Ik wil het liefst namelijk nog even doorracen met deze auto om wat geld binnen te halen, want anders krijg ik m'n V6 niet af :P. Kheb trouwens zo'n Kurumma V6 (grootste V6, grootste kop, twee turbo's), slipt trouwens wel alle kanten op bij het wegrijden..

Oja, nog een vraag. Kan je die krik ook gebruiken ofzo? Ik vind het zo frustrerend als je je oto zo op de grond moet laten kletteren om alleen maar een wieltje te vervangen..

En als laatste wil ik even 2 bugs vermelden die bij mij irri zijn. Als ik ga racen is soms de muiscursor weg. Ik heb in mijn stage 1 bakkie loweringsprings gedaan, maar hij zakt pas door de vering als je er met de camera tegenaan loopt. (Als je snapt wat ik bedoel) Tijdens het rijden is ie wel gewoon laag.
als je et topic had doorgelezen.. (begint m'n standaard openingszin te worden.. is niet goed hoor...) dan had je gelezen dat het een bug is. Alleen de ringweg om stage 2 is normaal te racen, ergens in de stad slip je gewoon als je >30mph rijdt.
En dat 800*600 verhaal klopt ook, is ook een bug.
BTW ik heb ook een bug (:P) als ik van waar dan ook in m'n garage beland, dan bouwt mijn auto pas op, wanneer ik of m'n muis beweeg, of als ik met m'n muis over dat rechtermenuutje heen scroll... beetje vaag

Verwijderd

wanneer komt die patch 2 uit?
is het spel dan ook wat sneller??

Verwijderd

heefd er iemand msn hiro ??
voor wa noob vraagjes

• F0kke
Scorperito schreef op 17 november 2002 @ 12:29:
[...]

als je et topic had doorgelezen.. (begint m'n standaard openingszin te worden.. is niet goed hoor...) dan had je gelezen dat het een bug is. Alleen de ringweg om stage 2 is normaal te racen, ergens in de stad slip je gewoon als je >30mph rijdt.
En dat 800*600 verhaal klopt ook, is ook een bug.
BTW ik heb ook een bug (:P) als ik van waar dan ook in m'n garage beland, dan bouwt mijn auto pas op, wanneer ik of m'n muis beweeg, of als ik met m'n muis over dat rechtermenuutje heen scroll... beetje vaag
Haha, vreemd, kheb het topic toch echt helemaal doorgelezen voordat ik dit poste. Maargoed, dan richt ik me wel weer even op stage 1. Want dit gekloot in stage 2 is nie leuk :'(

Dat opbouwprobleem heb ik ook. Ik ga zo ff Direct X 8.2 proberen, kijken of dat nog wat opleverd. (Ik las een paar pagina's terug dat dat bij iemand averechts werkte..)

• F0kke
Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 12:43:
wanneer komt die patch 2 uit?
is het spel dan ook wat sneller??
Patch 2 is voornamelijk gericht op memoryleaks, en zal dus voornamelijk wat aan de fps gaan doen. Ik hoop dat ze al die irri kleine bugs ook ff oplossen...

Verwijderd

kan niemand mij ff helpen via msn ?
mijn msn = da_haaz@hotmail.com

• iets
GRMBL :( zorgt die patch er ook voor dat het spel niet telkens vastloopt en dat ie niet bij het saven alles vernaait. Nadat mijn savegame verrot was en ik weer overnieuw was begonnen, had ik net iets van 15k verdient (telkens zelfde tegenstander uitdagen op een recht stukkie) maar toen vloog die tegenstader tegen een auto en zag ik hem op de map ineens wegvliegen :? over de huizen heen. Daarna liep het spel weer vast voordat ik kon opslaan.
IK HEB HET DUS NU WEL FF GEHAD MET STREET LEGAL |:( :( |:(

Zo dat moest ik ff kwijt.

tvw

Verwijderd

wat is memoryleaks en fps??

• F0kke
fps = frames per second. (beeldjes per seconde.) Hoe meer beeldjes per seconde hoe mooier (soepeler) je game loopt. :)

memoryleaks = overtollig onnodig geheugengebruik (eenvoudige benaming)
ShotGun schreef op 17 november 2002 @ 13:47:
GRMBL :( zorgt die patch er ook voor dat het spel niet telkens vastloopt en dat ie niet bij het saven alles vernaait. Nadat mijn savegame verrot was en ik weer overnieuw was begonnen, had ik net iets van 15k verdient (telkens zelfde tegenstander uitdagen op een recht stukkie) maar toen vloog die tegenstader tegen een auto en zag ik hem op de map ineens wegvliegen :? over de huizen heen. Daarna liep het spel weer vast voordat ik kon opslaan.
IK HEB HET DUS NU WEL FF GEHAD MET STREET LEGAL |:( :( |:(

Zo dat moest ik ff kwijt.
Eén troost, je bent niet de enige met gezeik :)

Verwijderd

weet je wanneer die patch uitkomt?

• F0kke
Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 14:09:
weet je wanneer die patch uitkomt?
lees :)
NexY schreef op 14 November 2002 @ 16:22:
Laatste nieuws:

Beetje vaag dat wel. De persoon die dat Engels schreef is blijkbaar ook niet echt goed op de hoogte. Dit leid ik af uit deze zin: 'And as i understood it its now being sent to the test team'...

Dus nog maar hopen of deze informatie op de realiteit berust. :)

• F0kke
Dit is echt onvoorstelbaar vreemd :D, maar wel kewl. Hoe hoger ik detail en view zet des te trager het spel gaat lopen. Ik heb nu 1280x960, detail low, shadows off, view range low. En hij loopt nog beter dan op 1024x768 of 800x600 :+ In de garage wordt nu ook niet meer de hele auto opgebouwd zoals ik eerst had maar staat hij er gewoon meteen. :)

Dit nog even om het hele verhaal om de resoluties heen te ondersteunen :P

P.S. Weet iemand of je in Stage 3,4 wel gewoon in de hele stad kunt racen. Stage 2 suckt gewoon dat je alleen op de ringwegen kunt racen..

• Icingdeath
  • Laatst online: 08-01 21:43
Is er ook een trainer die goed werkt? Ik heb wel een trainer gedownload maar die werkte dus niet

Verwijderd

Ook maar ff getest.

Had een leuk spel kunnen zijn, helaas is het realisme ver te zoeken (niet aanwezig)....

• iets
JelleStoel schreef op 17 november 2002 @ 15:03:
Is er ook een trainer die goed werkt? Ik heb wel een trainer gedownload maar die werkte dus niet
cheaten sucks :/

tvw

• F0kke
Dan is het al helemaal niet moeilijk meer 8)7

Ik ben maar ff overnieuw begonnen aangezien stage 2 klote gaat met dat racen. Ik heb nu na een hoop racejes mijn Coyote af :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fastfox/sl/bc/coyote-1.jpg

Tijdens het rijden gaan de skirts er weer af, anders loopt ie vast :+

• AcIDeR
  • Laatst online: 16:55
Ik download nu dr Rc verzie van dx 9.0 en ik zal posten of het iets uitmaakt kwa preformance!
edit:

Het scheelt ni echt super veel , maar toch wel iets kwa fps.

• MNeMoNiCS
Fokkie schreef op 17 November 2002 @ 16:31:
[...]

Tijdens het rijden gaan de skirts er weer af, anders loopt ie vast :+
Ja da's een bekend probleem; gewoon overstappen op bumpers + sideskirts type 2 (alleen type 3 laat het spel hangen bij een botsing)

Verwijderd

Dat doen we niet op GoT, check je mail

[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 18-11-2002 16:43 ]

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09-2025
Niet quoten dan

warez request zijn hier niet toegestaan >:)

[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 18-11-2002 16:44 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Still no sign of patch #2... ;(

subtiel schopje..

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
ik heb al dagen niet meer gekeken naar dit topic en ik hoopte vandaag dat er wel iets in dit draadje zal staan over de 2de patch. Maar helaas ik denk dat ik nog maar een paar weken moet wachten.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

Hij komt das het belangrijkste geef die mensen ook de tijd om er wat van te maken haastige spoed is zelden goed (-;

• scorpie

scorpie

Supra Addict

hoe zat het trouwens met die 40.72 WHQL?
ik heb juist die 30.82's geinstalleerd omdat een spel het onder de 40.*'s het niet meer deed, ik dacht dat het street legal was, weet iemand het?

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Khoop dat Patch 2 morgen dan eindelijk komt..

offtopic.. voor tha real beany.
Sorry ik dacht op msn dat je een meisje was :+

[ Voor 0% gewijzigd door Vuvuzela op 18-11-2002 21:56 . Reden: bla bla blaaa ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

NexY schreef op 18 November 2002 @ 21:56:
Khoop dat Patch 2 morgen dan eindelijk komt..

offtopic.. voor tha real beany.
Sorry ik dacht op msn dat je een meisje was :+
heb je enige argumentatie / bewijs waarom hij morgen uit zou komen?

wil namelijk hard evidence hebben voordat ik dat geloof :)
anders maak ik me weer druk om niks :P

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Gwoon.. leek me wel leuk als ik opsta op een vrije dag en dan patch 2 eindelijk zou kunnen downen..

Niet dus :(

Verwijderd

w00t :)
zocht zonet met kazaa om Street legal ff wat movies gedownload
stond er ook een corvet <verder weet ik het niet meer>
Ik downloaden 56 mb oid
van 0 tot 60 mph in 1.6 seconden (zeg maar van 0 tot 100 kmh)
Die corvet versloeg een FA HORNET 18 (vlieg tuig) met optrekken :D vet n33t max speed van die kar was 250mph Snelste Street car ever build stond er :P

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09-2025
wat een bout spel, in de garage heb ik de grootste moeite om bijv de achterzijde of de recht zijkant van mijn auto ook te spuiten, de besturing laat te wensen over, de gameplay sux

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Phant0m schreef op 19 november 2002 @ 12:46:
wat een bout spel, in de garage heb ik de grootste moeite om bijv de achterzijde of de recht zijkant van mijn auto ook te spuiten, de besturing laat te wensen over, de gameplay sux
lekker onderbouwde argumenten weer...
als je nou eens clue krijgt die paintbrush selecteert, dan op part drukt en om de auto heen zweet, kun je zo die achterzijde en de rechterzijde overspuiten.
de besturing laat idd te wensen over zonder stuur, daarom is het ook een budgetspel. De gameplay is juist gaaf, de ontwikkelaars luisteren nu heel goed (zouden die grote developers moeten doen..) naar de spelers wat die graag in het spel zouden zien zoals eigen onderdelen kunnen importeren / ontwerpen en andere auto's importeren en dat soort spul.

tjongejonge.. wat kunnen we weer snel negatief oordelen :(

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09-2025
Scorperito schreef op 19 november 2002 @ 14:14:
[...]

lekker onderbouwde argumenten weer...
als je nou eens clue krijgt die paintbrush selecteert, dan op part drukt en om de auto heen zweet, kun je zo die achterzijde en de rechterzijde overspuiten.
de besturing laat idd te wensen over zonder stuur, daarom is het ook een budgetspel. De gameplay is juist gaaf, de ontwikkelaars luisteren nu heel goed (zouden die grote developers moeten doen..) naar de spelers wat die graag in het spel zouden zien zoals eigen onderdelen kunnen importeren / ontwerpen en andere auto's importeren en dat soort spul.

tjongejonge.. wat kunnen we weer snel negatief oordelen :(
Je zweeft heel erg makkelijk om de auto heen met de muis wou je zeggen :r

• F0kke
Phant0m schreef op 19 November 2002 @ 14:21:
[...]

Je zweeft heel erg makkelijk om de auto heen met de muis wou je zeggen :r
Ik heb er niet zo'n problemen mee hoor.. Het is gewoon even wennen.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Fokkie schreef op 19 November 2002 @ 14:53:
[...]

Ik heb er niet zo'n problemen mee hoor.. Het is gewoon even wennen.
my thoughts exactly

Verwijderd

Hier eigenlijk ook geen problemen mee gehad totnutoe (-:

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wat ik hier wel heb gemerkt is dat het spel vele malen soepeler loopt wanneer je maar 1 auto in je garage hebt staan (heb het getest, ik kan in stage 4 gewoon saven met een stage 4 auto...) (dus waar is die bug nou heen? :?)

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ik vind dat je best makkelijk om de auto heen kan kijken..
Je hebt 2 verschillende kijk dinges.. rechtermuisknop OP de auto en dan bewegen dit gaat best lastig.. of je rechtermuisknop niet op je auto en dan bewegen dit gaat goed als je ook nog scrollt..

• F0kke
NexY schreef op 19 november 2002 @ 15:51:
Ik vind dat je best makkelijk om de auto heen kan kijken..
Je hebt 2 verschillende kijk dinges.. rechtermuisknop OP de auto en dan bewegen dit gaat best lastig.. of je rechtermuisknop niet op je auto en dan bewegen dit gaat goed als je ook nog scrollt..
Kwam er net achter dat ik met mijn gas- en rempedaal en stuur ook om me heen kon kijken 8)7

• Keesr
noeps kunnen ook niks 7(8)7

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-01 16:58
Fokkie schreef op 17 November 2002 @ 09:57:
Ja dat probleem heb ik ook in delen van de stad, maar dat is niet overal! Het lijkt of daar een snelheidsbegrenzer zit ofzo. Uiteindelijk kom je wel op een weg die beter rijdt.

En bij mij is het spel ook al een paar keer vastgelopen onder het saven en dat de savegame weg was, dus gebruik 2 !! savegames, 1 reserve zeg maar. Wel klote dat je alles kwijt bent wat je hebt gedaan in die tussentijd, maar je bent tenminste niet alles kwijt.

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Hi all, i know all of u really want/neeed the patch reaaaalllly bad and i talked to Tamas Kozak today, and he said that the patch will be released THIS week, if activison think the patch is good enough that is. And i think they will so sit tight, and visit us every now and then. I will get it posted as fast as it is released.

MrFisse
Het laatste nieuws van www.buildersedge.org :*)

• scorpie

scorpie

Supra Addict

I think I'm gonna love you for this :D :> :P

edit: www.streetlegal.tk is down (standaard chello members page..)
en www.buildersedge.org is down omdat ie al teveel data heeft gegenereerd.

en waar moet ik nu kijken dan? :)

edit2: www.street-legal.tk had het natuurlijk moeten zijn... nu nog de content... (site zelf werkt wel) :)

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 09:47
Yeuu nouja ik laat ook ff mijn bakkie zien :) kheb net 1 dag gespeeld, is wel toffe game :)
Zit nog steeds in stage 1 :'( , ik heb u eindelijk ontdekt hoe je voetgangers kan vragen naar andere racers hehehe :) Nouja ik heb mn Coyot tot de max getuned denk ik....

Niet alleen engine en body maar ook remschijfen, schokdempers, vering, en die stang dr tussen hehe.. (ff naam kwijt) enzo... naja hier wat pics

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/picaz/SL1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/picaz/SL2.jpg

Verwijderd

Lawtje.com schreef op 20 November 2002 @ 18:24:
Niet alleen engine en body maar ook remschijfen, schokdempers, vering, en die stang dr tussen hehe.. (ff naam kwijt) enzo... naja hier wat pics

[afbeelding]
[afbeelding]
N3t3 bak :P

• AcIDeR
  • Laatst online: 16:55
hoe leg jij zulke brede banden dr onder?

ik krijg alleen de standart zooi dr onder :(

wel toffe bak , had em 100% hetzelfde alleen dan zonder brede wielen :(

• scorpie

scorpie

Supra Addict

AcIDeR schreef op 20 november 2002 @ 19:32:
hoe leg jij zulke brede banden dr onder?

ik krijg alleen de standart zooi dr onder :(

wel toffe bak , had em 100% hetzelfde alleen dan zonder brede wielen :(
breedte maakt niet uit, als ze maar dezelfde aantal " bevatten..

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.