Street Legal

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 781 views sinds 30-01-2008

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09-2025
ok voor de (street)racers onder ons weer een lekkere game:

Street Legal

Game is zelf top! Zelf je auto's tunen met de bekende merken zoals luchtfilters van K&N en de bekende fabrikant van de uit Fast n Furious gebruikte nitrous... NOS.

Wel is verstand van auto's genoodzaak omdat je zelf alle onderdelen erop moet zetten.

Garage:
Afbeeldingslocatie: http://www.activisionvalue.com/salespages/StreetLegal/Screenshots/SL_03.jpg

Vol gevuld met NOS:
Afbeeldingslocatie: http://www.activisionvalue.com/salespages/StreetLegal/Screenshots/SL_02.jpg

Elk deeltje kan los:
Afbeeldingslocatie: http://www.activisionvalue.com/salespages/StreetLegal/Screenshots/SL_06.jpg

Politie doet ook meej :):
Afbeeldingslocatie: http://www.activisionvalue.com/salespages/StreetLegal/Screenshots/SL_07.jpg

Graphics zijn wel redelijk:
Afbeeldingslocatie: http://www.activisionvalue.com/salespages/StreetLegal/Screenshots/SL_04.jpg

The power of NOS, ja je kunt hem ook zelf inschakelen :P:
Afbeeldingslocatie: http://philosophy.gafware.com/images/StreetLegal16a.jpg

- 16 auto verdeeld ver 4 levels

* 1 tip! Zorg voor een krachtige pc want dit spel looopt egt traag. Ja zwaarder dan GTA3

Min. systeem eisen:
Pentium II 600Mhz
128MB RAM
4x CD-ROM
DirectX 8.1 compatible graphics card w/16MB video memory
DirectX 8.1 compatible
700MB Hard Drive Space

- meer screenshots
http://www.gamershell.com/game/Racing_Street_Legal.shtml
- eventuele patch (deze week uitkomen) http://www.activisionvalue.com/Support/FAQByTitle.asp?G=65
- officiele site
http://www.activisionvalu...ges/StreetLegal/Index.htm

Spel is nog niet uit in Nederland, maar ik hem hem al via de "beruchte" kanalen. Waneer hij hier uitkomt is onbekend, maar zal waarschijnijk pas hier komen als het in Amerika verkoopt.

Ik ben al bezig een onofficiele site te maken voor in de toekomst add-on cars en tracks!

Verwijderd

Dit is volgens mij al een keer langs gekomen. Ik heb hem
nog nooit in de winkel zien liggen.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:35:
Dit is volgens mij al een keer langs gekomen. Ik heb hem
nog nooit in de winkel zien liggen.
Spel is nog niet uit in Nederland, maar ik hem hem al via de "beruchte" kanalen. Waneer hij hier uitkomt is onbekend, maar zal waarschijnijk pas hier komen als het in Amerika verkoopt.
;)

ziet er wel leuk uit.. ben benieuwd

Bier, Whiskey en Metal!!

• Don3k
release was geloof ik paar dagen geleden

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dit spel lijkt me wel kewl.

Het vorige streetrace spel: Midnight Outlaw Illegal Street Drag is wat aan de mindere kant, als ik deze zo zie gaat deze het beter scoren

*bookmarked dit topic*

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Don3k
GGS_VR6 schreef op 28 oktober 2002 @ 14:39:
Dit spel lijkt me wel kewl.

Het vorige streetrace spel: Midnight Outlaw Illegal Street Drag is wat aan de mindere kant, als ik deze zo zie gaat deze het beter scoren

*bookmarked dit topic*
idd... die probeerde ik nog te modden.. maar als ik naar dit spel kijk is die andere bijna nix.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Cool! Doet me een beetje denken aan die spellen uit de jaren 90: StreetRod 1 en 2 !

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
ja streetrod was super.. helaas heb ik iets tegen al dat 'fast en furious' / opgezet / max power werk, autostyling noemen ze dat ;(..

maar d'r zou gewoon een remake moeten komen van streetrod [dus amerikaanse bakken.. en ik wil GEEN MCO] , want het was tof om dure items te kopen en er dan achter te komen dat ze niet pasten ;).

• Don3k
agentorangina schreef op 28 oktober 2002 @ 15:14:

maar d'r zou gewoon een remake moeten komen van streetrod [dus amerikaanse bakken.. en ik wil GEEN MCO] , want het was tof om dure items te kopen en er dan achter te komen dat ze niet pasten ;).
dit spel hetzelfde. Gister hoop nieuwe spullen gekocht. Openluchtfilter, Spruitstuk, clutch... starter etc. maar de helft bleek niet te passen |:(

Ojwa.. in dit spel zitten wel een paar amerikaanse bakken.

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
ik had het spel ook.. alleen me pc is kut.. maar het lijkt me wel een koewl spel

• Don3k
zr0 schreef op 28 oktober 2002 @ 15:27:
ik had het spel ook.. alleen me pc is kut.. maar het lijkt me wel een koewl spel
het spel op zich is best zwaar (komt dek ik mede door de nieuwe engine).

Met win2k loopt het spel voor geen meter, maar als ik het met win98 draai krijg ik een framerate van 200% ivm. win2k.

zal strax de nieuwe detonator drivers proberen

Dus ik denk dat hij op winxp op niet lekker zal lopen.. Laat het ons even weten als je ervaring hebt op xp met het spel.

Verwijderd

Streetrod was kickass lekker over mullholland scheuren :)

Verwijderd

Hmm ben benieuwd
Ben nu aan het zoeken waar ik em krijgen kan.

Verwijderd

de moeite waard om is te proberen :9

Verwijderd

Streedrod idd, streetrod in een nieuw jasje.Wat heb ik een plezier gehad van streetrod 1, streedrod 2 was een beetje moeilijk voor mij toendertijd.

Yea en dan tegen de King racen, wat een nostalgie!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
hm
gemaakt door Invictus.. die gasten hadden ook Insane gemaakt.
dat maakt het een stuk interessanter >:)
toch ff zoeken naar een demo.. (ja demo niet full version)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

ik heb hem ook getest. Maar draaide voor geen meter. Leek net of ie in software mode draaide. Heel veel bugs, en loopt ook zeer traag. Ik heb trouwens 1200mhz + gf2

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:57
Ik had em ook, echt super slecht die game .... graphics zijn om te janken, besturing en geluid waren m'n tranen voor op. Ligt bij mij nu in zo'n groot grijs ding op 2 wielen met een klep erop :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

hij heeft ook zwaar systeem rond omdat ie ramdom challenges genereerd opstraat en ik ben zoeken naar full version in winkels maar helaas niks )-: en rzr hebt em ook nggs )-:

Verwijderd

IMO baggerspel, waardeloze graphics... dat kan echt niet meer tegenwoordig

Verwijderd

ach ja sommige mensen vinde graphics belangrijk andere mensen hebben liever een goede leuke en lang speelbare game

Verwijderd

als tie zo slecht is, dunno of het dan de moeite waard is om te downloaden sst.
Het idee van streetrod vind ik gewoon zeer goed en ik vind het dan jammer als er een look alike komt in een nieuwe jasje die er niets van bakt...

Verwijderd

alleen graphics schijnen klote te zijn verder is ie erg uitgebreid.. ben em nu spele (-:

lekker je auto painten enzo. en ala streerrod moet je je hele auto openhalen omdat ene odnerdeeltje te vervangen..
en je car komt met damage enal in je garage te staan (-:

• Don3k
de graphics hangen sterk af wat voor videokaart je hebt. Ik heb screens op inet gezien die egt te erg zijn. Maar op mijn gf2 ziet het er voor geen meter uit.

• Don3k
Ingame screenshot van mijn ride:

[img]dooie link was hier[img]

• Speedy
  • Laatst online: 16:57
Dat kan imho echt meer, zelfs op mijn pauper GF2 heb ik veel mooiere graphics met andere games. Maar goed, graphics zegt niet alles (RCT2 rulez :)), maar die besturing 8)7

Flickr | Lego collectie

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

El_Quedro

Pininfarina

wh000t voor zo'n realistisch race spelletje zoek ik al een hele tijd !
ik bedoel, streetrod is een beetje uit de tijd.. eindelijk :)
nou moet ik em nog ergens vinden :\

maar ik moet eruit begrijpen dat de besturing bagger is? (graphics interreseert me niet zoveel, gaat mij om de gameplay.)

Verwijderd

ik vind het te doen nergens problemen mee
ik heb em net en ben dus zo'n 3 uur spelen leuk gedaan vooral het in elkaar schroeven van de auto's en je paintjobs

Verwijderd

Ja ik denk dat dat nog het leukste is van het hele spel.
Niet racen maar knutselen. :)

Verwijderd

ik vind het jammer dat het geluid zeer brak is. De graphics bij 800x600 zien er niet uit en als ik hem op 1024x768 zet dan schokt hij te veel. Dat maakt het jammer, het idee is super goed. Het spel is gewoon te zwaar voor mijn pc waardoor het niet fijn loopt en niet echt goed speelt, erg jammer. Heeft iemand nog tips hoe ik het beter kan laten lopen ? want het zou toch redelijk moeten lopen op een P3 1000 Mhz, 256 MB Ram, Geforce 2 mx 440 (hercules).

had niet gezien/opgemerkt dat hij op 32 bits stond. Met 16 bits loopt hij een stuk beter.

Verwijderd

Ik heb GeForce 4 64 MB DDR
Ik denk dat dat wel lekker loopt. :)

Verwijderd

ik een 128 en het loopt perfect

Verwijderd

tijd om de down...uh kopen :)

• Don3k
owja guys, ik heb een mail binnen van de makers... 1ste patch komt deze week nog uit om veel bugs eruit te halen..

2de patch zit er ook al aan te komen met een fix voor de lage framerates

- tip voor mensen met lage framerates: Tijdens het spelen op F1 drukken voor inside view. Dat geeft wel een boost in je frame rate!!

- Aan de sounds wordt gewerkt. Site (van mij) is ook al in de maak voor het downloaden van add-ons enzo...

I'll keep you guys posted...

Verwijderd

Don3k contact me op icq ofzo had nogwel wat leuke ideetjes zelf voor een site en ik ben druk bezig want faq's te schrijven

• Don3k
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 06:59:
Don3k contact me op icq ofzo had nogwel wat leuke ideetjes zelf voor een site en ik ben druk bezig want faq's te schrijven
Ik hoop dat je email adres klopt, want het klinkt heel erg ongeloofwaardig >:)

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Don3k schreef op 30 oktober 2002 @ 07:27:
[...]

Ik hoop dat je email adres klopt, want het klinkt heel erg ongeloofwaardig >:)
Kan je contact opnemen met mij via ICQ of MSN (thomasvbeek@hardwarefaq.nl)?

http://flickr.com/photos/itommy/

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:29

peternator

Shoop da whoop.

kan iemand me vertellen waar ik de demo kan downen????

Lijkt me vet gaaf, tunen!!! :P:P

• Don3k
NizMo PTR schreef op 30 oktober 2002 @ 08:20:
kan iemand me vertellen waar ik de demo kan downen????

Lijkt me vet gaaf, tunen!!! :P:P
voor de demo kun je me mailen... die is d8 ik nergens te downloaden >:)

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb het gister gespeeld, en.. bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!
Je kan echt de coolste dingen doen.. ik had ook een motor helemaal verkocht en alles nieuw gekocht.. alleen gebrek aan motor kennis bezorgde me toch een vrij leuke power >:)
misschien kan iemand mij ook helpen hoe ik een Turbo erin schop.. (ik zit nu op mijn stage, dus ik kan niet zeggen om wat voor auto het gaat :( )

• Don3k
El_Quedro schreef op 30 oktober 2002 @ 09:19:
Ik heb het gister gespeeld, en.. bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!
Je kan echt de coolste dingen doen.. ik had ook een motor helemaal verkocht en alles nieuw gekocht.. alleen gebrek aan motor kennis bezorgde me toch een vrij leuke power >:)
misschien kan iemand mij ook helpen hoe ik een Turbo erin schop.. (ik zit nu op mijn stage, dus ik kan niet zeggen om wat voor auto het gaat :( )
Postieve reactie >:)

om een turbo aan te sluiten raad ik je eerst een andere motorblok erop te zetten. je kun een turbocharger + een supercharger aansluiten, maar je auto zal niet zo snel optrekken dan met een supercharger alleen (bij mij tenminste).

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Don3k schreef op 30 oktober 2002 @ 09:46:
[...]

Postieve reactie >:)

om een turbo aan te sluiten raad ik je eerst een andere motorblok erop te zetten. je kun een turbocharger + een supercharger aansluiten, maar je auto zal niet zo snel optrekken dan met een supercharger alleen (bij mij tenminste).
Tnx :)
Het is wel een rulerend gamepie.. maar het loopt alleen zo fok.. en om er nou windows 98 ervoor te installeren :\ enneh, hoe krijgen jullie em op 16 bit kleuren? als ik ff door klik dan gaat ie op resoluties als 100545644561x465461651651x646846 :'( nee, echt geen grapje.
Als ik thuis ben kut ik wel ff verder :)

Iemand al een leuk autooje voor mekaar? want dat painten gaat nog vrij lastig :(

Ik ga denk vanaaf aan mijn GoT auto beginnen.. ff kijken of ik het logo als "Decal" kan saven :D

Verwijderd

Wat draait dit spel onzettend bagger zeg, het spel zelf is een beetje een slechte mix van gearhead garage en streetrod, al doe ik beide spellen een beetje tekort om het hiermee te vergelijken. Wacht wel ff op die patch voordat ik het nog een keer ga proberen.

Verwijderd

El_Quedro schreef op 30 oktober 2002 @ 09:59:
[...]

Tnx :)
Het is wel een rulerend gamepie.. maar het loopt alleen zo fok.. en om er nou windows 98 ervoor te installeren :\ enneh, hoe krijgen jullie em op 16 bit kleuren? als ik ff door klik dan gaat ie op resoluties als 100545644561x465461651651x646846 :'( nee, echt geen grapje.
Als ik thuis ben kut ik wel ff verder :)

Iemand al een leuk autooje voor mekaar? want dat painten gaat nog vrij lastig :(

Ik ga denk vanaaf aan mijn GoT auto beginnen.. ff kijken of ik het logo als "Decal" kan saven :D
dat die resolutie op 100545644561x465461651651x646846 staat heb ik ook! en dan start ik hem opnieuw op.... en dan ken k um o[nieuw insteleren want hij start nie meer :P

• Don3k
Direct X 8.1?? met 8.0 werkt tie namelijk niet

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 12:51:
[...]

dat die resolutie op 100545644561x465461651651x646846 staat heb ik ook! en dan start ik hem opnieuw op.... en dan ken k um o[nieuw insteleren want hij start nie meer :P
mooi he sux :)

ik had trouwens gewoon de directory 'save' weggeflikkerd en diezelfde directory vanaf de cd gekopieerd.

ik heb trouwens een goede site gevonden om in de gaten te houden!

Ze hebben ook een forum waar wel aardig wat info staat!

http://members.cox.net/eqjunkie/index.html

trouwens, deze kerels ruleren ook wel _/-\o_
http://streetlegal.freeweb.hu/

maar let niet op de taal hoor :+

Verwijderd

Ik ben nu in de 2e stad aan het rijden heerlijk maar moet iets meer voor de coppers uitkijke kost me iets teveel.
Maarja de nieuwe auto's rulen vooral die mooie v6 engines erin (-:

En voor de mensen die het nog neit door hadden de rev limiters werken nogniet

• Fire_Bird
  • Laatst online: 30-12-2025
ik heb het spel nu ook, draait brak onder XP, 98 = ok,
*knip*
heb ut al gevonden :)

• Kouwe_Arie
  • Laatst online: 28-12-2025
cool idee.. eindelijk een spel waarmee je kan streetracen :D
maar hoe is de muziek in het spel ?
want in de fast and the furious zat brute muziek :)

Verwijderd

Kouwe_Arie schreef op 30 oktober 2002 @ 16:56:
cool idee.. eindelijk een spel waarmee je kan streetracen :D
maar hoe is de muziek in het spel ?
want in de fast and the furious zat brute muziek :)
muziek is kut.

Maar hoe repareer je je chasis, ik zat ff te cruisen zonder bumper en al die rotzooi en nu is mij chasis verbogen. Ik weetet dom :+ Heb geen geld voor nieuwe auto, ook niet als ik deze verkoop.
Kvind et trouwens veel leuker om te cruisen dan een beetje te klooien met die auto. Voor het klooien heb je ook geld nodig en ik heb geen zin om daar voor te racen want daar loopt het bij mij veels te brak voor. Heeft iemand een career met leuke auto's en een beetje geld. Zodat ik het spel gewoon op mijn eigen manier kan spelen..

edit: je moet alles van het chasis afhalen en dan kan je hem in de repair slepen.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.cox.net/eqjunkie/images/boost.jpg

waa, dit is ziek

mijn snelste bakje trekt op naar 60 in 9 sec nogwat volgens mij, vind ik al redelijk snel.

• Fire_Bird
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:18:
[afbeelding]

waa, dit is ziek

mijn snelste bakje trekt op naar 60 in 9 sec nogwat volgens mij, vind ik al redelijk snel.
wow 1337!!
waar heb je het geld weg man?!

Verwijderd

Fire_Bird schreef op 30 oktober 2002 @ 17:20:
[...]

wow 1337!!
waar heb je het geld weg man?!
dan heb ik niet gedaan hoor.. anders schreef ik er ook niet ziek onder..

Verwijderd

hehe ik ben dus wel career bezig en heb een auto die em nou lekker tot de 180 doortrekt maar daarna hoef ik maar een stoeprandje of wat dan ook te raken en er is niks meer van mijn auto over letterlijk niks meer

en geld das simpel blijf tegen hetzelfde persoon rijden en zet je eigen checkpoints om het kort te rijden das een manier maar als je gewoon al speelt om de punten krijg je ook al zat geld voor coole goodies

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:18:
[afbeelding]

waa, dit is ziek

Whaha fun :D

‹(◕‿◕)›

Verwijderd

w0000t waar koop je dit 1337 spel???

• Don3k
Wie lukt het om in stage2 te saven?? mij ieder geval niet!

Ik probeer wel om de site einde van de week in de lucht te krijgen!!

Verwijderd

Ik hoor wat over dat het brak op xp loopt en directx 8.1. Ik heb wel directx 8.1 dus daar zalt niet aan liggen, maar wel xp, ik draai nu op 640 x 480 x 16 ent ziet er niet uit, beetje raar. Hopen dat die patch daar wat aan doet.

Verwijderd

zijn er al demos te downloaden??
want dat lijkt me een tofe gamepie!!!

Verwijderd

Wil iemand die het spel op een geforce 2 speelt onder win98 even een screenie posten dan kan ik zien of het de waard is om win98 te installeren. vermeld ook even of het soepel loopt en op welke res.

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Maandag of Dinsdag zal de 1e patch uitkomen. Deze zal vele bugs oplossen en daardoor zal de frame rate omhoog schieten. Hierna komt een 2e patch uit (datum onbekend) en deze is puur voor de graphics, dus framerate + detail zal omhoog gaan.

Nou nog hopen dat het ook daadwerkelijk verschil maakt :+

Bron: http://members.cox.net/eqjunkie/index.html

• Vos
  • Laatst online: 21:50

Vos

AFCA

bij mij knalt ie na het opstarte terug naar desktop
bij processen (ctrl+alt+del) staat dan de exe geladen

iemand dit ook ?? of wat kan de oplossing zijn ?

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

De CD moet er inzitten.. door een foutje in het spel gaan de introfilmpjes over de 'Insert CD' message heen...

Dus zie je die message niet..
Ik hoop dat dat de oplossing is.

• Fire_Bird
zow, ff n screenie van mijn bakkie :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jeroenjager/racer.jpg
edit:

specs coming up

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Dat heb je mooi gedaan zeg :) ik ben bezig aan mijn Remo'tje .. als die af is post ik em ook wel ff :Y)

Verwijderd

Ik heb een hele mooie uit de volgende stage alleen ik kom er wel mee als de patches uitzijn

hoofdje steekt nog buiten dak (-:
beetje nare screenie dus

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Fire_Bird schreef op 31 oktober 2002 @ 14:03:
[afbeelding]
edit:

specs coming up
Vetjes, is dat een honda :?

‹(◕‿◕)›

• Fire_Bird
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 14:12:
Ik heb een hele mooie uit de volgende stage alleen ik kom er wel mee als de patches uitzijn

hoofdje steekt nog buiten dak (-:
beetje nare screenie dus
volgende stage? dat vraag ik me af, hoe kom je daaro?
heb inmiddels 20 races gedaan, allemaal gewonnen, sta nog maar op 14e plek in de ranking van de Club...

Verwijderd

Fire_Bird schreef op 31 oktober 2002 @ 14:03:
[afbeelding]
edit:

specs coming up
ik heb de zelfde bak, body maakt niet uit, maar hoe snel trekt ie op en wat is je top ?

• Fire_Bird
trekt van 0 naar 60 in 13.891sec.
Top staat nog maar op 69,43 Mph maar heb m nog niet voluit getrokken, alleen ff die 1/4 mile gerede :)
niet bepaald snel dus :(
zit de zwaarste motor in die hierow in kan, die van de 1e page gloof k..V6 paste nie :'(
Verder met turbocharger en de rest :)

Verwijderd

Fire_Bird schreef op 31 oktober 2002 @ 14:37:
trekt van 0 naar 60 in 13.891sec.
Top staat nog maar op 69,43 Mph maar heb m nog niet voluit getrokken, alleen ff die 1/4 mile gerede :)
niet bepaald snel dus :(
zit de zwaarste motor in die hierow in kan, die van de 1e page gloof k..V6 paste nie :'(
Verder met turbocharger en de rest :)
niet echt snel (optrekken). Op de testtrack heb ik nog net geen 100 gereden, snelste is iets van 98 ofzo. Ik heb er 6 versnellingen in gezet, dat is wel lekker anders kom niet ver over de 80 (met standaar shit dan).

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

mm.. mijn remo doet 0-60 in 10.12 seconden.. en alleen de grootste 4 cilinder, turbocharger en groot luchfilter.. voor de rest alles een tikkeltje beter gekocht..
(alles eruit gesloopt en met alleen een chassis begonnen :Y) )

Verwijderd

mijn auto zijn top ligt nu op 184mph
En eerlijk verdiend de auto (-: enige probleem is dat ik opstraat dus zonder bumpers en sideskirts rijd omdat ik bij het minste geringste verhoginkje een klapper van jewelste maak.
In zijn 1 trekt hij em al naar de 80 a 90 mph (-:

10 races rijden en mijn 19" 375mm bandjes zijn naar de klote (-:

Verwijderd

El_Quedro schreef op 31 oktober 2002 @ 14:44:
mm.. mijn remo doet 0-60 in 10.12 seconden.. en alleen de grootste 4 cilinder, turbocharger en groot luchfilter.. voor de rest alles een tikkeltje beter gekocht..
(alles eruit gesloopt en met alleen een chassis begonnen :Y) )
heb ik ook gedaan, had alleen geen geld voor alles net iets beter.

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

Sen

<-->

Ej mijn topic :) Maar de mijne werd gesloten omdat mensen over een ander kut spel zaten te zeiken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 14:44:
mijn auto zijn top ligt nu op 184mph
En eerlijk verdiend de auto (-: enige probleem is dat ik opstraat dus zonder bumpers en sideskirts rijd omdat ik bij het minste geringste verhoginkje een klapper van jewelste maak.
In zijn 1 trekt hij em al naar de 80 a 90 mph (-:

10 races rijden en mijn 19" 375mm bandjes zijn naar de klote (-:
waarom zet je dat er niet even op dan ? anders ligt je chasis zo in puin..

• corné
  • Laatst online: 14-11-2024
Don3k schreef op 28 oktober 2002 @ 15:40:
[...]

het spel op zich is best zwaar (komt dek ik mede door de nieuwe engine).

Met win2k loopt het spel voor geen meter, maar als ik het met win98 draai krijg ik een framerate van 200% ivm. win2k.

zal strax de nieuwe detonator drivers proberen

Dus ik denk dat hij op winxp op niet lekker zal lopen.. Laat het ons even weten als je ervaring hebt op xp met het spel.
ik speelde em op winxp.. en me specs
p2 350
196sdram
geforce2
enz..

dus me OS maakt niet uit :P

• Fire_Bird
nog ff de specs van mijn bak dan;

Engine:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
152cui inline-4 engine block
67mm cylinder head
exhaust manifold for turbo applications
6 speed close ratio transmission
22.5 psi turbocharger
stock alternator, crankshaft, oil pan, clutch, starter, intake manifold & fuel injector
14.5 psi turbocharger
high flow air filter
en uiteraard de benodigde buisjes :)

Rear:
code:
1
2
3
4
2x Bear 13.0" grooved rotor brakes
2x Bilstein pro racer 3200 N/m/s shock absorbers
2x H&R 18000.0 N/m 13" aftermarket lowering springs
2x Gliss 255mm 17"

Front:
code:
1
2
3
4
2x Bear 14.0" grooved rotor brakes
2x Gliss 215mm 17"

Verwijderd

Fire_Bird schreef op 31 oktober 2002 @ 14:51:
nog ff de specs van mijn bak dan;

Engine:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
152cui inline-4 engine block
67mm cylinder head
exhaust manifold for turbo applications
6 speed close ratio transmission
22.5 psi turbocharger
stock alternator, crankshaft, oil pan, clutch, starter, intake manifold & fuel injector
14.5 psi turbocharger
high flow air filter
en uiteraard de benodigde buisjes :)

Rear:
code:
1
2
3
4
2x Bear 13.0" grooved rotor brakes
2x Gliss 255mm 17"

Front:
code:
1
2
3
4
2x Bear 14.0" grooved rotor brakes
2x Gliss 215mm 17"
Waar haal je deze info zo vandaan

• Fire_Bird
in de garage, en dan in het rechter menu; Car Info
heb ut ff opgeschreve ;)

Verwijderd

ah ok dacht dat je het uit txt ofzo had omdat er code bovenstaat (-:

Verwijderd

ok, mischien stomme vraag maar ik heb mijn bak getubocharged en supercharged, maar nu gaan er van allebei een buis naar de "Air Filter Tube" dus ik d8 kopen dat ding :P en ik kan um dus nergens vinden niet in de catalogus niet in de shop, nergens! plz help me!

Verwijderd

uhmmm nee :P das heeeeel anders dat is alleen dat is alleen recht rijen en je stuur nooit aanraken :P Street Legal is echt door de stad racen en dat je meer dan 1 of 2 knopjes indrukt :P En dit is mooier en je moet zelf je auto tunnen en niet op een knopje drukken dat je opeens turbo heb :P

Maar Street Legal is dus veeeel leuker :)

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
*cencuur*(ik lees de faq eigenlijk nooit :P)
ik vind het btw een vette game. bij gearhead garage kun je nix fout doen eigenlijk... das dus heel simpel

Verwijderd

niet echt slim primus

je mag daar niet om vragen dus krijgt ook geen andwoord

En meme je kan of alleen supercharge of turbocharge..
Heb nu op mijn v6 een dubbele turbocharge zitten (-:

• Fire_Bird
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 15:58:
niet echt slim primus

V6? zeker in de 2e stage, ik race echt gigantisch veel, heb inmiddels $ 30.000 sta op de 11e plek in de ranking met een prestige van 39
maar wanneer kom je in die 2e stage :?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:18
Ik zal morgen ook nog ff wat screenshots maken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 15:58:
niet echt slim primus

Al gedaan :P kan wel hoor en hij is sneller dan of alleen turbo of alleen supercharge dus het heb nut...

en ik dacht dat die "turbo to air filter tube" betekende dat die naar de "Air filter tube" gaat maar het is dus dat het een tube is die naar de Air Filter gaat :P

Nu heb ik 2 airfilters erop en hij werkt perfect zo :P

Alleen zit een error in de "turbo to air filter tube" die staat een beetje fout.

Verwijderd

heb in een nieuwe career turbo charge derin, trek nu op naar 60 in 7 sec nogwat. Top ligt nu ook veel hoger. Haal iets van 120/130

rijden jullie met automatische koppeling of koppel je zelf ? of hebben jullie helemaal automaat ?

Ik heb manual + manual clutch, dat vind ik het leukste.

• RedHat
Ik speel alles ook manual.

Verwijderd

manual ga je sneller maar meme1000 de eerste auto's kunnen er maar 1 hebben kijk maar hoe de aansluitingen lopen (-:
Ik heb het zelf namelijk geprobeerd.
Je kan bv ook 2 uitlaten eronder gooien als je op je dak ligt zie je dat er maar 1 is aangesloten (-:

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:37:
manual ga je sneller maar meme1000 de eerste auto's kunnen er maar 1 hebben kijk maar hoe de aansluitingen lopen (-:
Ik heb het zelf namelijk geprobeerd.
Je kan bv ook 2 uitlaten eronder gooien als je op je dak ligt zie je dat er maar 1 is aangesloten (-:
Er zit een error in 1 buis ja maar die is aan allebei de kanten niet aangesloten omdat er een error zit! denk als de patch komt dat ze dat wel maken, hier is een screenshot: Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~frouwkje/motorblok.jpg

hij trekt naar de 60 in 17 sec :P (slecht ja maar ik heb alleen turbocharge en supercharge + betere airfilters)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:50:
[...]

Er zit een error in 1 buis ja maar die is aan allebei de kanten niet aangesloten omdat er een error zit! denk als de patch komt dat ze dat wel maken, hier is een screenshot: [afbeelding]

hij trekt naar de 60 in 17 sec :P (slecht ja maar ik heb alleen turbocharge en supercharge + betere airfilters)
ik heb alleen supercharge en iets dikkere motor en 67 cm cilinders, ik trek op naar 60 in 7, nog wat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:50:
[...]

Er zit een error in 1 buis ja maar die is aan allebei de kanten niet aangesloten omdat er een error zit! denk als de patch komt dat ze dat wel maken, hier is een screenshot: [afbeelding]

waarom heb je 2 luchtfilters ? wat doet die daar onder ?

Verwijderd

dat is de turbocharge filter :P allebei een andere filter, en er hoort een buis naar te lopen die zit er ook op maar daar zit een error in daarom staat die 90gragen fout gedraaid ofzo, want hij is aan 2 kanten niet aangesloten maar heet wel "turbo to air filter tube"

owja: gebruik edit :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:59:
dat is de turbocharge filter :P allebei een andere filter, en er hoort een buis naar te lopen die zit er ook op maar daar zit een error in daarom staat die 90gragen fout gedraaid ofzo, want hij is aan 2 kanten niet aangesloten maar heet wel "turbo to air filter tube"

owja: gebruik edit :P
jaja, volgens mij doet dat ding niks..
normaal doe ik dat wel, maar had ik nu geen zin in.

• RedHat
Mensen die hem al hebben, misschien idee om nog wat screenshotjes te posten, want ik vind dit er wel héél mooi uitzien.

Verwijderd

Ik kan niet wachten totdat ik em binnen heb, en dan bedoel ik niet via de post :)

Kan je btw ook je auto beetje cool kleuren, of stickers e.d. zoals in Street Rod :D

• Fire_Bird
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 17:27:
Ik kan niet wachten totdat ik em binnen heb, en dan bedoel ik niet via de post :)

Kan je btw ook je auto beetje cool kleuren, of stickers e.d. zoals in Street Rod :D
yep, je kan decals erop zetten, je kan per onderdeel spuiten maar ook als het ware met een paintbrush
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.