Deze plek is te koop.
Verwijderd
meme kijk goed die luchtfilter ziet niet aangesloten.. net alsdat je supercharge of turbocharge moet nemen kan niet allebei maar daar kom je wel bij de v6 achter (-:Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:59:
dat is de turbocharge filterallebei een andere filter, en er hoort een buis naar te lopen die zit er ook op maar daar zit een error in daarom staat die 90gragen fout gedraaid ofzo, want hij is aan 2 kanten niet aangesloten maar heet wel "turbo to air filter tube"
owja: gebruik edit
en nee is geen error in de buis het is een andere buis (-:
Ik heb het met mijn remo met zwaarste motorblok nog een keer nagekeken. en bij het optrekken is er bijna 4 sec verschil tussen turbo en supercharge en de topspeed veranderd
Verwijderd
Ik, als auto-digi-beet zeg maar, had natuurlijk de verkeerde auto gekocht, en de verkeerde spullen, zodat ze niet op elkaar pasten
damn dit spel heerst, alleen ff hopen dat ie met patch wel lekker speelt
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Wel jammer dat echt alles geladen wordt terwijl je bezig bent, je ziet gewoon de auto opgebouwt worden, me standaard bak rijdt al wel iets van 90mph
En me muis speed is veels te hoog
Verwijderd
Niet dat die er nog in zat dus dat scheelt weer wat kosten maar moet mijn complete motorblok opnieuw halen alle kappen kapot alleen rechtsachter was mijn running gear nog heel )-:
En voor als je wou weten hoehard ik reed maar 130 (-;
Verwijderd
lol goed bezig.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:09:
Hmm dis wat minder net een bak van 30K tegen een lantaarnpaal geparkeerd. meer eigenlijk eromheen mijn linkerdeur zit waar ooit mijn rechterbijrijders stoel zat (-:
Niet dat die er nog in zat dus dat scheelt weer wat kosten maar moet mijn complete motorblok opnieuw halen alle kappen kapot alleen rechtsachter was mijn running gear nog heel )-:
En voor als je wou weten hoehard ik reed maar 130 (-;
Het draait hier niet echt super, en heb ook nog niet helemaal door hoe de camera werkt, hopen dat die patch snel komt, ik kon daarnet gewoon ni me garage een gedeelte van me scherm verslepen en zag me windows desktop tevoorschijn komen
Waar kan je eigenlijk zien hoe snel je van 0 naar 60 gaat?
Zie alleen een motor met paar cilinders in m'n ding, waar moet ik dan die turbo op zetten?
't gaat nu veele malen beter
maar waarom zeikt niemand over die kut camera, ben nu een kwartier bezig geweest om die camera goed te krijgen, maar je kan hem niet richten, hij gaat alle kanten op, hoe krijg ik die k*t camera goed, of kan dat niet, je moet gaan sleutelen met de camera tegen de deur aan ?
van 0-60 tijden kun je testen op die testbaan.
Verwijderd
Verwijderd
rechter muisknop indrukken, dan kan je bewegen. Als je op een onderdeel klikt kun je daar omheen kijken. Als je op niet klikt kun je om je heen kijken. Met scrollwiel kun je in en uit zoomen.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Verwijderd
Geluid van je eigen motor is rauw = lijp. Voor de rest valt er niet veel te horen, muziek is ook niet echt super dus mooi zachter gedaan.
Gameplay is een 9.5/10
Kheb de Remo gekocht, zat geeneens een deur in :x
Beetje klooien, veel verkeerde dingen gekocht.
Heb nu V4 152cu geloof ik, 67mm ding erop (weet niet hoe het heet), 14.5psi Supercharger erop.
0-60 : 8.0sec (met standaard bandjes die slippen in de eerste 3 versnelling
Top haal ik 114 en bij Info zegt ie 86, maar dat zal wel die 400m zijn.
328BHP en een Torque van 197
Dan staat er ook zo dat een andere club jouw challenge afwacht ergens.. Moet ik daar iets mee?
volgens mij kun je dan over de brug naar het volgende gedeelte...DanceTrend schreef op 31 oktober 2002 @ 21:31:
Hoe zit het dan als je voor t eerst te horgen krijgt dat je de beste van de club bent?
Dan staat er ook zo dat een andere club jouw challenge afwacht ergens.. Moet ik daar iets mee?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Hier is mijn bak:
Verwijderd
Wat heb je aan een rpm limiter.
En hoe kom ik aan een bak waar een V6 of meer in kan
Hiers mijn bak. Moet je alleen wel link ff copy pasten of slepen naar je adres balk.
Tja dit was een Remo
http://rubenpost.tripod.com/Remo.jpg
Kleuren zijn beetje vaag maar dat komt geloof ik door drivers.
2) RPM limiter zal je in het begin nog wel niets aan hebben. weet ik ook niet.
3) Voor V6 moet je denk ik veel verder zijn in het spel..
[edit]
W0ei mijn bakkie gaat van 0-60 in ongeveer 4.5 sec
Met werkende NOS
Nouja, het idee is zeer ok, ik wacht de patches af..
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Verwijderd
Ik heb nu geloof ik zo'n beetje alles et grootst.. maar die kar wil maar niet vooruit.. luchtfilter (wel eentje maar, hierboven had iemand er 2:?) 6speed-quick versnellingsbak, grootste motor (152ui ofzo), turbo charge, allergrootste supercharge, maar dat ding is niet vooruit te branden.. top speed tot nu toe iets van 95 ofzo...
maar volgens mij zit het probleem zich in het volgende: (zag ik hierboven ook al)
Ik heb een supercharge, en een turbocharge.. hoe link je die aan elkaar? want afzonderlijk heeft het weinig zin geloof ik..
enne, volgens mij zit er een bug in het spel, als het goed is moet je je hele auto naar repair kunnen slepen, dat hij je chassis repareert, maar dat werkt niet, ook al zet ik: engine en die andere uit...
je moet dus echt alles van je chassis uitklikken (wat zeeeeeer irritant is..) wil je je chassis in 1x kunnen laten repareren...
oh verder nog iets.. je kunt heel makkelijk geld verdienen.. vraag aan iemand of ze weten waar een race is, daag die gast dan uit, en je kunt zelf je vlaggetjes neerzetten waar je wilt... (lange rechte weg?
zo kun je dus maximaal iedere keer 1000 credits vergaren
er is geen demo van het spelVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:43:
Ik heb dus het hele internet af gestruind maar kan nergens een demo vinden van dit spel, is die er wel??
PS. Ik krijg zelfs NOS niet aan de gang
ik = auto-n00b
maar zo leer ik en het ruleert
kan ik later aan m'n supra sleutelen
Verwijderd
Turbo en supercharge werken neit samen. Ik ben vrij ver in stage 2 en heb al 8 verschillende auto's dus geloof me en wees dus niet eigenwijs (-:
Wel is er de mogelijkheid in stage 2 om 2 turbo's tegelijk te gebruiken
De v6 is in stage 2 te krijgen voor de nieuwe auto's
Om die nieuwe auto's te krijgen moet je in de map van stage 2 van een tegenstander rijden en winnen. Deze zal in het schermpje rank 20 hebben en jij rank 1 schrik niet dat klopt en nee is ook geen bug hijs tenslotte rank 20 van de 2e divisie en jij 1ste van de 1ste. Ook heb ik gemerkt dat ik meer auto's van stage 2 kreeg aan de hand van mijn prestige 45 was die toen ik in stage 2 kwam voor het eerst en ik kreeg meteen alle modellen de zed teg kuruma en de corado als ik me niet vergis. heb nachtdienst gehad dus dat zou best kunnen.
De 2e savegame waarmee ik in stage 2 kwam had 40 prestige en ik kreeg alleen de zed )-:
De rpm limiter werkt niet, koop hem dus ook niet (-:
Hier wat simpele trucs speel je easy betaal dan gewoon je boetes aan de politie schade aan je auto kost 10 keer meer.
Haal je achterbank en je bijrijders stoel eruit ziet er A leuker uit B scheelt wat gewicht. Ik heb 25 testruns gereden met en 25 zonder en gemiddeld ging ik 5 mph harder zonder de bank en stoel erin en das mooi meegenomen bracht tevens mijn record op 185 mph (-:.
Heb je een lage auto haal dan je sideskirts front en rear bumper eraf want elke keer als je de stoep opgaat of een plotseling helling in de weg hebt (stage 2 en verder) dan beschadigt die en dat kost geld. Tevens meer kans op chassis beschading doordat je erdoor kan stuiteren en de besturing kwijt kan raken over je auto. En door de v6 en zijn dubbele NO2 heb je toch genoeg kracht om dat kleine stukje aero dynamica te overbruggen (-:
Verder weet ik ff niks maar geniet van deze info weet zeker dat jullie erwat mee kunnen.
Ow en zorg ervoor dat je running gear als eerste word verhoogd je auto is stabieler en dat heb je nodig als je de races ook bochten geeft (-:
Verwijderd
Mijn fout sryScorperito schreef op 31 oktober 2002 @ 23:43:
Kan een autotechnicus even helpen?
Ik heb nu geloof ik zo'n beetje alles et grootst.. maar die kar wil maar niet vooruit.. luchtfilter (wel eentje maar, hierboven had iemand er 2:?) 6speed-quick versnellingsbak, grootste motor (152ui ofzo), turbo charge, allergrootste supercharge, maar dat ding is niet vooruit te branden.. top speed tot nu toe iets van 95 ofzo...
maar volgens mij zit het probleem zich in het volgende: (zag ik hierboven ook al)
Ik heb een supercharge, en een turbocharge.. hoe link je die aan elkaar? want afzonderlijk heeft het weinig zin geloof ik..
enne, volgens mij zit er een bug in het spel, als het goed is moet je je hele auto naar repair kunnen slepen, dat hij je chassis repareert, maar dat werkt niet, ook al zet ik: engine en die andere uit...
je moet dus echt alles van je chassis uitklikken (wat zeeeeeer irritant is..) wil je je chassis in 1x kunnen laten repareren...
oh verder nog iets.. je kunt heel makkelijk geld verdienen.. vraag aan iemand of ze weten waar een race is, daag die gast dan uit, en je kunt zelf je vlaggetjes neerzetten waar je wilt... (lange rechte weg?)
zo kun je dus maximaal iedere keer 1000 credits vergaren
Semi: Hoe verhog je je running gear? Hogere vering?
Verwijderd
Ik zit ook nog bij het begin en mijn bakkie gaat 120 en van 0-60 in 8 rond.Scorperito schreef op 31 oktober 2002 @ 23:43:
Kan een autotechnicus even helpen?
Ten eerste koop NIET een grote Super of Turbocharger, dat gaat in het begin alleen maar langzamer omdat je kleine Motor hebt. Dus koop de 14.5Psi die doet z'n werk best goed
Heb ook zo'n 152ui ding, daarbovenop een 67mm ding, standaard 56 ofzo?
Vervolgens een Supercharger want Turbo lukte bij mij niet. Dan heb je 2 luchtverbindingsstukken nodig. Van Super naar Fuel injecter en van Filter naar Super geloof ik, gewoon ff de 2 luchtstukken kopen bij Catalogus waar Super bij staat, komen na elkaar geloof ik.
En dan nog zo'n band voor je Super, ben ook vergeten hoe dat heet, maak je aan je Super vast en vervolgens aan je engine waar ook de andere band zit.
Ik kreeg met Supercharger in hogere toerentallen veel meer kracht en ging van +/- 100 naar dik 120 en optrekken ging ook 1.5 sec af.
Weet iemand wat je eraan kan doen dat ik niet weg slip in de eerste 3 versnellingen? Kheb al andere bandjes dan de standaard maar dat helpt niet echt.
=================
Ik lees dit op een fansite van SL
News from Invictus...
I went and talked with Invictus about car modeling and releasing us an importer,
Here is what they said....
Yes, it'll be possible to make extra cars and parts to Street Legal, and we'll make a tutorial as soon as the patches are ready and the users are happy with the performance.
all the best,
Invictus
Lijp, krijgen we straks een GT3 met paar honderd auto's en net zo veel onderdelen
Yes, it'll be possible to make extra cars and parts to Street Legal, and we'll make a tutorial as soon as the patches are ready and the users are happy with the performance.
all the best,
Invictus
btw. Ik zoek mensen die willen joinen.... Stuur mailtje naar Don3k@phreaker.net met waar je goed in bent, of graag zou willen doen..... (onderdelen maken, auto's modellen, faq schrijven, textures modden etc.)
wet NOS geinstaleeerd met een bottle ?Scorperito schreef op 01 november 2002 @ 00:01:
[...]
er is geen demo van het spel
PS. Ik krijg zelfs NOS niet aan de gang
ik = auto-n00b
maar zo leer ik en het ruleert
kan ik later aan m'n supra sleutelen![]()
Even kijken wat mijn kennis over auto's allemaal gaat brengen.
Trouwens welke Merken autos zijn er?
Zitten er BMWs in of Honda Civicjes? of zijn het allemaal amerikaanse bakken?
Signature
Verwijderd
Het zijn geen echte merken die erin zitten.BMW_M3 schreef op 01 november 2002 @ 11:22:
Zo eindelijk tijd gevonden om het spel voor de eerste keer op te starten!!
Even kijken wat mijn kennis over auto's allemaal gaat brengen.
Trouwens welke Merken autos zijn er?
Zitten er BMWs in of Honda Civicjes? of zijn het allemaal amerikaanse bakken?
nog niet ...... just wait... komt nog wel. Ik denk dat we over paar weken de mogelijkheid krijgen zelf te modellen
Verwijderd
watvoor bottle? ik zie nergens geen bottle's staan
Ik heb zo'n wet NOS ding gekocht, voor bovenop je benzineinlaat in je motor en 2 van die kleinste NOS vatten..
maar ik moet ook zo'n aan-elkaar-zet ding kopen, toch?
Zo'n apparaat met draadjes werkt iig niet. (allebei geprobeerd).
enne, weet iemand hoe je mensen van hogere "rang" kunt krijgen?
ik ben nu plaats 15 en kom alleen maar die nr 16 gast tegen...
Verwijderd
Verwijderd
En bij de eerste 4 auto's merk je eigenlijk alleen dat je NO2 hebt in je eerste versnelling vanaf het moment dat je v6 rijd word het echt interesant
gister ff geprobeerd maar het loopt voor gene meter.. te muis gata in het spel veeeeeel ste snel en het spel is erg sloom..
AThlon 1,33 - 640 MB - radeon 7000
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Je kan trouwens alleen plaatsen stijgen door te racen, van iemand winnen, terug naar garage, dan weer racen en dan kom je iemand tegen die iets boven je staat en dan weer racen.
Alleen nog Multiplayer erin om met je mede streetraces sprintjes te trekken.
Signature
Een ninja auto gekocht, heb er dit aan veranderd
- betere air filter
- 6 versnellingsbak erop gepleurd
- 67 cm cilinderkop shit erop gezet
- en mooiere banden
gaat nu van 0-60 in +/- 25 seconden, veel ste langzaam... Iemand tips voor een beginner
+ plaatjes van jullie bakken, dan kan ik er weer wat van leren
Kan iemand ook duidelijk plaatje maken van waar supercharger en turbocharger moet neerzetten? ik kan alleen die sueprcharger links in m'n ninja zetten onder de motorkap
Verwijderd
Maar zoals ik al 3 keer eerder had gezegd je kan er maar 1 kwijt
Verwijderd

Kan ik btw daar bij het 2de plaatje waar ik me muis heb staan nog iets aanzetten?
Paint op wagen is beetje vreemd komt door drivers denk ik. Maarja mijn bak heeft 6 versnelling ook 67cm cilinderkop, maar 152cu cilinders denk niet dat jij dat hebt, eerder standaard 111 of 121 ofzo, dus koop 152
Koop ook een SuperCharger en 2 luchtslangen daarvoor die ook supercharger..... nogwat heten. En je kan ook nog Nitro opzetten werkt wel leuk in de versnelling boven 3.
Verwijderd
dan doe je echt iets fout, want ik heb met het begin bedrag en een ninja hem opgebouwd tot kar die rond de 7 sec. optrekt naar 60. Heb er alleen supercharger extra opgezet.RedHat schreef op 01 november 2002 @ 15:25:
Ben even opnieuw begonnen.
Een ninja auto gekocht, heb er dit aan veranderd
- betere air filter
- 6 versnellingsbak erop gepleurd
- 67 cm cilinderkop shit erop gezet
- en mooiere banden
gaat nu van 0-60 in +/- 25 seconden, veel ste langzaam... Iemand tips voor een beginner
+ plaatjes van jullie bakken, dan kan ik er weer wat van leren
Kan iemand ook duidelijk plaatje maken van waar supercharger en turbocharger moet neerzetten? ik kan alleen die sueprcharger links in m'n ninja zetten onder de motorkap
hoe komt het dat jij wel die supercharge kan aansluiten en ik niet?Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 16:15:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik btw daar bij het 2de plaatje waar ik me muis heb staan nog iets aanzetten?
Paint op wagen is beetje vreemd komt door drivers denk ik. Maarja mijn bak heeft 6 versnelling ook 67cm cilinderkop, maar 152cu cilinders denk niet dat jij dat hebt, eerder standaard 111 of 121 ofzo, dus koop 152
Koop ook een SuperCharger en 2 luchtslangen daarvoor die ook supercharger..... nogwat heten. En je kan ook nog Nitro opzetten werkt wel leuk in de versnelling boven 3.
ik heb alles geprobeerd, andere drivebelts, gezocht naar andere crankshafts.. ik snap er niks meer van
kun je plz een lijstje maken met onderdelen?
Verwijderd
Lijsje + hoe het moetScorperito schreef op 01 november 2002 @ 17:08:
[...]
hoe komt het dat jij wel die supercharge kan aansluiten en ik niet?
ik heb alles geprobeerd, andere drivebelts, gezocht naar andere crankshafts.. ik snap er niks meer van
kun je plz een lijstje maken met onderdelen?
Verwijderd

- 224cui V6 Engine Block
- Stock Oil Pan n' stuff
- Stock 5 Speed Transmission
- 244 cui Cylinder Head Left & Right
- Exhaust Manifold Turbo
- 15psi Turbocharger Left & Right
- 2x Big Airfilter
Nog geen nitro dus dat komt later
0-60 : 5.450 eerste run
0-100: 13.540
Top 1/4mile 96.950
Wat ik gemeten heb was 140mph ongeveer.
Ik heb net een ninja gekocht, met supercharger, nou, die haalt echt niet de 7 seconden hoor... Vind ik een beetje bull-shit. Zelfs een beter getune'de auto haalt dat niet zo snel hoor, een V6 natuurlijk wel, maar daar hadden we het niet over.
Hey, kan je me terug mailen? Heb een mailtje gestuurd op je GoT adres, please?Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 17:39:
Vet ben in Stage 2 en heb een Kuramma v6 ofzo. Heb ik zitten tunen maar gaat niet zo super hard als ik had verwacht. Hier lijstje en pic voor de lui die al in Stage 2 zijn en me kunnen helpen.
[afbeelding]
- 224cui V6 Engine Block
- Stock Oil Pan n' stuff
- Stock 5 Speed Transmission
- 244 cui Cylinder Head Left & Right
- Exhaust Manifold Turbo
- 15psi Turbocharger Left & Right
- 2x Big Airfilter
Nog geen nitro dus dat komt later
0-60 : 5.450 eerste run
0-100: 13.540
Top 1/4mile 96.950
Wat ik gemeten heb was 140mph ongeveer.
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
Verwijderd
Hier staat hij dan met zijn hood open en mijn spoilertje achterop (-:
De snelheden die ik haal liggen tegen de 180mph en soms eroverheen maar dat lukt alleen op het testcircuit.
0-60 in 5.7 sec zonder supercharge
waarde van de auto bij verkoop is 29516
wie er meer info wil laat weten zometeen screenies van mijn v8 motortje stage 3
ondanks dat je et plaatje niet zelf hebt gemaakt natuurlijk
BTW heb je ook de andere kant van de motor? daar hoort geen turbocharge, maar wat verbind de motor dan met de uitlaat? (normaal zit daar dus die turbo tussen..)
waar kun je eigelijk racen?
[/n00b mode]
by the way, best lollig spel
Geforce 2 MX 64-DDR-400
256 SDRam
alle spellen deden het perfect hier, nu komt dit spel, loopt echt bagger, en is geneens zo mooi
Verwijderd
je kan bij mensen aan de kant stoppen...en dan toeteren (H(orn)) naar ze, en dan komt er een popupje en kan je 'zoeken' naar eeen racer
kaasz | specs | i kick ass for the lord
waarom zet iedereen toch die smilies verkeerd om
dus vandaar dat je die kleinere moet nemen... (wisten jullie uiteraard allang..)
maargoed, nou vond ik op deze site een patch'je, maar ik kan em niet downloaden
http://members.cox.net/eqjunkie/downloads.html
Temp Bug Fix's
22.5psi Supercharger fix
By:Nzain2k
iemand een werkende link?
ja idd, dat viel mij ook al op..MaxOW schreef op 01 november 2002 @ 18:53:
offtopic:
waarom zet iedereen toch die smilies verkeerd om
Verwijderd
argh, weer zo'n verkeerde smilieVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 18:59:
dat zijn geen officiele patches ik wacht wel op de echte die komen maandag als ik me niet vergis maar ik ben fucked kan gewoon niet saven ndat ik nieuwe auto koop in stage 3 loopt ie vast )-:
Verwijderd
Even zorgen dat er een auto in je garage staat uit stage 1 of 2 (of gewoon eentje waarmee je kan saven) en je probleem is opgelost
wat er in je carlot staat maakt niet uit maar wel wat er in je garage staat (-:
veel succes ik ga bezig met me v8tje tunen
(-: )-: who cares ik gebruik die smilies al sinds de c64
en de topic gaat er ook niet over
daarom zet ik er ook offtopic bij, maar ik zal ermee stoppen
Verwijderd
jawel hoor. Ik heb de ninja helemaal leeg geplukt. Standaard running gear onder. Zo min mogelijk body, alleen dat je in praktijk erin zou kunnen rijden (vooruit en motorkap en zo). Ik heb dat motor blok met 152 cc genomen en een 67 cm cilinder erop, verder supercharge en iets grotere airfilter. Dan kun je echt in 7 sec. nogwat naar de 60.RedHat schreef op 01 november 2002 @ 17:49:
Wat kun je het beste het eerste kopen dan als je nieuwe wagen maakt?
Ik heb net een ninja gekocht, met supercharger, nou, die haalt echt niet de 7 seconden hoor... Vind ik een beetje bull-shit. Zelfs een beter getune'de auto haalt dat niet zo snel hoor, een V6 natuurlijk wel, maar daar hadden we het niet over.
Ik heb nu de running gear wel wat aangepast, maar hij rijdt hier alleen lekkerder door, hij gaat niet sneller.
Welke wielen kunnen er eigenlijk allemaal op de ninja ? of wat moet ik aanpassen wil ik andere willen er op kunnen zetten, en is het slecht als ik voor andere wielen als achter zet ?
Verwijderd
echt niet. Moet ik een screenie posten ?Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 17:55:
Ik haal 11 seconden naar de 60 met een supercharged blok (4 cilinder), ik heb nu alles getuned en dit is het beste wat er uit een stage 1 auto te halen is, behalve als je der nitro bij doet.
graag ja
ik haal ook 11 sec voordat ik op de 60 zit
Verwijderd
heeft er iemand wat webspace dan ?Scorperito schreef op 01 november 2002 @ 19:38:
[...]
graag ja
ik haal ook 11 sec voordat ik op de 60 zit
ik ga nu weg, maar post het morgen..
theforumisdown.com geloof ik enVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 19:40:
[...]
heeft er iemand wat webspace dan ?
ik ga nu weg, maar post het morgen..
picsserver.utwente.nl don't shoot me if it's wrong
Verwijderd
(met zo'n zware auto, weet ff niet meer hoe die heet..)
BTW wel irritant dat er zo weinig volk rondloopt en dat ze je dan altijd wijzen op personen die een hoger nr dan jij hebben.
ik zoek nu nog steeds naar de nummer 1 van stage 1, maar iedereen weigert hem naar mij te sturen
Verwijderd
Verwijderd
dit probleem heb ik ook,weet iemand een hoe ik het aan het werk krijgt?Vos schreef op 31 oktober 2002 @ 12:13:
bij mij knalt ie na het opstarte terug naar desktop
bij processen (ctrl+alt+del) staat dan de exe geladen
iemand dit ook ?? of wat kan de oplossing zijn ?
ik wil het spel ook wel eens spelen
thnx, gevondenVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 21:10:
in north zit ie helemaal bovenin in witte simpele remo maar laat je niet verrassen was pittig op hard
BTW ik snap het nut van al die winkels niet hoor (1 per regio..) ze verkopen dezelfde zooi als dat je in je garage in de catalogus kunt kopen
enne, als ik in stage 2 naar buy a car ga, zie ik niet echt brute wagens waarin ik een V6 / V8 kan zetten, klopt dat?
zie ook hier:Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 19:10:
Even een oplossing voor de mensen met saveproblemen
Even zorgen dat er een auto in je garage staat uit stage 1 of 2 (of gewoon eentje waarmee je kan saven) en je probleem is opgelost
wat er in je carlot staat maakt niet uit maar wel wat er in je garage staat (-:
veel succes ik ga bezig met me v8tje tunen
(-: )-: who cares ik gebruik die smilies al sinds de c64
en de topic gaat er ook niet over
http://pub55.ezboard.com/...owMessage?topicID=3.topic
hier trouwens vette textures die je kunt downloaden:
http://pub55.ezboard.com/...wMessage?topicID=10.topic
BTW ik zie allerlei screenshots dat je incar kunt rijden, maar ik zie die optie nergens, en met page up en down kom ik niet _in_ die auto...
Ff kijken of ik nu ook een V6je kan kopen...
Verwijderd
En me V6 uit Stage 2 gaat bijna zachter dan me V4 Remo maar dat kan wel aan de versnellingsbak liggen, toch zie ik alleen een paar posts hiervoor iemand met een V6 , zo'n blauwe, dat ie 160mph zonder Turbo haalt.
Naja, dit spel roeleert heel erg zwaar
ik deed een dag later me pc aan en hij deed het wel...rebooten is dus misschien de oplossing ??Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 21:32:
[...]
dit probleem heb ik ook,weet iemand een hoe ik het aan het werk krijgt?
ik wil het spel ook wel eens spelen
Tip: eerst NOS werkend krijgen, dan gewoon bij de start in de 3e versnelling vol met NOS wegrijden.. Zo kreeg ik m zo snel...Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 23:56:
Hoe de f*ck kan je3.8 seconden doen? Khad met me Remo 8 rond zonder nitro maar Supercharged dik veel vanaf gesloopt en 152 cui cilinder + groot luchtfilter. Mijn bak slipt donders in de eerste 3 versnellingen komt omdat ie voorwiel aandrijving heeft slijten die bandjes net zo ranzig snel
Ik heb nu V6je maar die is traag
Heb wel getuned enzo.. Nja doe wel iets fout denk ik
Verwijderd
Paar ontdekkingen.
Een Part Shop kan je goedkopere onderdelen halen.
Probleem dat ik maar 120mph ging met me V6 was dat ik geen Dubbele Luchtpijp had van me beide turbochargers maar van alleen de linkerkant. Scheelt dat veel? Ja, nogal, als je die slang helemaal weg haalt heb je 150BHP minder
Je kan ook 1 Supercharger erop zetten inplaats van 2 Turbo's of dit veel uitmaakt weet ik nog niet. Had namelijk net ff een 22.5psi Supercharger erop gezet nogal groot ding in vergelijking met me 14.5psi SC van Stage 1. Ik ga testen, gaat me motor aan dan weer uit, ik zelf de clutch bedienen gaat me auto helemaal flippen paar duizend toeren, banden in paar seconden rood en me engine ook
Morgen test ik wel of een 14.5 psi beter werkt.
Verder staat er 2x 6x High speed Transmission 1 voor 2900 en 1 voor 2400, die van 2900 kwam ik in de derde en toen was ik al aan einde van de baan dus dat lijkt me de High speed
Nu nog een vraagje voor de lui die wat verder zijn, wat zijn die copper cilinders voor dingen, zijn dat de V10s?
Verwijderd
OW+mail.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2002 17:07 ]
Verwijderd
Neuj maar dat went welVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 01:15:
Hoe spelen jullie dit spel? bij mij gaat ie echt abnormaal traag. Draait die bij jullie wel goed?
Verwijderd
Bij zo'n 100mph schakelt ie pas over moet ik trouwens handmatig doen (-:
Oh en vergeet niet dubble NO2 aansluitingen op je v6 blokje te zetten
Vanmiddag als ik wakker ben mijn v8 in elkaar knutselen (-:
Heb 2 brute bakken uit stage 3 gekocht vanmiddag komen de screenies
Als er trouwens mensen zijn die Hun auto kwijt willen op inet geef mij de pic. hij moet trouwens wel vanuit de garage genoemen zijn lieft schuin van voren kan je al je spoilers en je banden het mooist zien..
Heb je achterop brute paintart staan host ik ook stuur dit alles maar naar mijn email sowhat@planet.nl en het liefst jpg diezelfde dag staatt het nog op het net en heb je email met url terug.
Don3k zoals je ziet ben ik alvast met gallery begonnen (-;
Verwijderd
-Mijn savegame doet het niet meer.November 1, 2002
Patch #1 is now available for download
6:00pm CST
Issues addressed in Patch #1:
- missing textures on certain cars and parts
- tweaked parts pricing to add realism
- problems with decal placing
- problems with purchasing decals
- loading screens
- memory leaks
- better AI
- damage on traffic cars
- frame rate has been increased
- crash when saving game
- random crash bugs fixed
- vehicle handling has been fine tuned
- improved handbrake behavior
- improved auto-clutch, auto-transmission
- improved rev limiters
- plus a lot more...
*NOTE* There is a possibilty that some save game files may no longer function after this patch is applied.
We will now begin work on a second patch that is specifically designed to address performance issues experienced on some systems. Until then, setting pedestrian density to low will help improve fram rates. Also, for further performance tweaks, you can rename the 'music' folder in the installed directory (e.g. 'music_2'), this effectively disables the in-game music and will help improve frame rates.
Patch is 30Mb
This link will bring you to the download link on our website:
http://www.activisionvalue.com/Support/FAQAnswers.asp?C=169
-Mijn framerate is omhoog!!!!
-Alle optie staan nu op High en het loopt nog mooi!!!
-Ik begon met 22000 geld en een auto kosten 21500 (de goedkoopste) dus je heb niet veel om te tunen.
-Betere muziek in de Garage.
Framerate is vet omhoog en kan op hogere resolutie spelen!!!! het hapert niet!!!
Het is mogelijk om naar stage 4 te gaan zonder eerst door stage 1,2,3 te gaaan.
Binnekort op mijn site
Het zou wel handig zijn als je de links emailde en misschien ook thumb versies van maakte... kijk maarVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 06:45:
Don3k zoals je ziet ben ik alvast met gallery begonnen (-;
patch heeft helaas niet geholpen bij mij... op win2k loopt hij nog stees brak
Ik heb m'n hele auto kaal gemaakt, geen deuren ramen, lichten, banken, alleen rijdersstoel niets. (de ninja)... heb die 152 motor gekocht, 67 cm cilinderkop, 6 speed close ding, big air filter, en nos dingetje.
1) Ik trek van 0-60 in 13.52 seconden : (
2) Mijn nos doet he tniet, ook al heb ik die tank erop gezet, mis ik wat?
3) Waarom kan ik geen uitlaten wisselen onder m'n ninja in stage 1 ?
4) Wat een mooi spel!!
Tips hoe jullie begonnen?
Stage 1 auto's zijn niet zo snel, het eerste wat ik doe is de hele body kaal maken, achterbanken weg, deuren, lichten, bijrijdersstoel, achterkleppen, spiegels etc, dan heb je minder gewicht, die verpats je, voor dat geld koop je betere motor + cilinderkop + 6 speed close ratio versnellingsbak, zet je erop, ouwe spul verkoop je steeds weer, zo krijg je steeds veel geld terug!
ik gebruik voor cilinderkop in het begin die van 67 mm.
Ziet er goed uit
bdw, wat ik ook heb is dat het linker portier (rijdersportier) heel vaak iets lichter van kleur is, kun je dit ook veranderen, heb al 300x overgespoten, maar helpt niet echt (zal wel amateur-spuiter zijn
thanx..RedHat schreef op 02 november 2002 @ 09:57:
[...]
Ziet er goed uit
bdw, wat ik ook heb is dat het linker portier (rijdersportier) heel vaak iets lichter van kleur is, kun je dit ook veranderen, heb al 300x overgespoten, maar helpt niet echt (zal wel amateur-spuiter zijn).
bij mij is dat ook zo. Zal wel aan de game liggen mdat ik ook bijna van alles heb geprob. door bv. eerst alles wit te spuiten en daarna de kleur naar keuze... maar 't blijft lichter.
Kheb nu een Axis met 2 Nos
Hij trekt 16.123 seconden van 0-16 op, goed begin? (Zonder NOS he!)
Dit topic is gesloten.
![]()