I served in a company of heroes.
nadat ik hem eerst uren goed kon spelen
heb nix verandert......
w8en op patch dan maar
Verwijderd
Nog nergensVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 21:01:
Weet iemand een shop in nederland waar je dit spel kunt kopen
...
Verwijderd
JAH? je roept God aan in het Ethiopisch? of bedoel je dat de vlag niet meer verplaatst kan worden?
Greetz
Verwijderd
Bedankt voor je info, ik weet nu dat het bij mij ligt.Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 23:35:
Ik kan hem met Patch 1 nogsteeds gewoon verplaatsen.
Wel balen, want ik race liever rechte trajecten.

en nog een paar anderen te vinden op www.street-legal.tk . watt vinden jullie ervan?
me muis gaat supersnel over het beeldscherm en ik kan moeilijk om de oto heen draaien
Verwijderd
No ProblemVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 23:49:
[...]
Bedankt voor je info, ik weet nu dat het bij mij ligt.
Wel balen, want ik race liever rechte trajecten.
Ik had dit ook op het begin. Wist niet eens DAT je die vlag kon verplaatsen. Toen had ik het gehoord. Echt een stuk makkelijker... Je raced gewoon van hoek tot hoek.
Weet iemand hoe ik nos in kan bouwen?
Ik heb namenlijk nog een stage 1 auto en wil graag nos(wil harder als 120) maar weet effe ni hoe dat moet
en wie weet waneer je in stage 2 komt trouwens?
Verwijderd
beide vragen zijn al 300* gesteld
Verwijderd
ik heb zelfde probleemSaURoN schreef op 09 november 2002 @ 10:17:
heeel apart spel![]()
me muis gaat supersnel over het beeldscherm en ik kan moeilijk om de oto heen draaien
alstu..Subject: News on patch #2
MrFisse
Builders Edge Developer
Posts 53
Registered: 6-11-2002
Member Is Offline
Mood: 2 6y 4 u
posted on 8-11-2002 at 03:43 PM
News on patch #2
I sent the following mail to invictus:
Hi im on e of the team members on
buildersedge. And im getting spammed daily with questions mainly regarding the second patch of the game. People still have serious performance issues and for many of them the game isnt even playable. The first patch was really great, and i hope the second will be even greater. SO my question is how its going with the second patch and is it days,months or a year away. Just want some info that will hold back the crowd for a while =D
Sincerly John Larsson (mrfisse)
And Tamas Kozak replied with this answer:
Hi,
It'll take several days, and as it looks now it will be less than 2 weeks.
hope I could help,
Invictus
In short saying it is hopefully not to far away
edit:
ook nog dit gevonden:
toedels!Invictus Address's Patch #2
As for news on second patch:
We'll fix the followings:
- flickering on ATI Radeon 8500
- problems with certain steering wheels
- simple traffic car meshes
- newer test track, where you can much better put your car to the test
- newer and much faster car dealer and car lot
- faster loading
- faster decal placing and painting
AND IMPROVED PERFORMANCE WITH MUCH MORE THE FRAME RATE!!!
(we've found several issues in our engine to imporve
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
deze vraag is al een keer eerder gesteld maar is geen antwoord op gegeven.
Waar kan je die flessen krijgen?
ok bij de shop
maar nu kan ik hem nergens vinden om uberhaupt aan te sluiten
Heb je wel de goede nos gekocht? Ze staan ingedeeld bij de motorblokken en elk motorblok heeft zijn eigen nos-systeem (I4-V10-V6-V8 is de volgorde in de catalog geloof ik). De flessen staan logisch genoeg bij de Body spullen, net als de rev-limiters en de accu'sanc schreef op 09 november 2002 @ 17:50:
Nou ik heb nos geinstalleerd maar ik kan geen flessen vinden
deze vraag is al een keer eerder gesteld maar is geen antwoord op gegeven.
Waar kan je die flessen krijgen?
ok bij de shop
maar nu kan ik hem nergens vinden om uberhaupt aan te sluiten
Over de 2e patch: ik hoop dat mijn analoge gamepad het eindelijk eens gaat doen, zodat ik wat meer beheerst kan optrekken, remmen en sturen (zal een hoop banden en remschijven schelen
De komt in patch minder dan 2 weken en er komt ook een devkit.
Dat van die 2 weken zeiden ze 2/3 dagen geleden..
[ Voor 0% gewijzigd door Vuvuzela op 09-11-2002 19:15 . Reden: toetsenbord maakte een tiepfout ]
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Scorperito in "Street Legal"NexY schreef op 09 November 2002 @ 19:14:
Laatste nieuws dit keer van Betrouwbare bronnen ( de makers zelf ).
De komt in patch minder dan 2 weken en er komt ook een devkit.
Dat van die 2 weken zeiden ze 2/3 dagen geleden..
geeft niks hoor
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
gewoon naar het vorige gebied rijden.. dat kan altijd..
LoL
Ja ik wilde het gewoon ff snel met jullie delen en las dus de andere Posts niet
net me bak helemaal klaar stage1 om ff fijn te gaan racen krijg je dit
Ik heb ook last van die crashes hooranc schreef op 09 november 2002 @ 23:22:
Shit man na rebooten van pc kan ik street legal niet meer spelen. om een 1 of andere vage reden crasht ie dan op een willekeurig moment.
net me bak helemaal klaar stage1 om ff fijn te gaan racen krijg je dit
uhm.... had je het niet door als je op de decals klikte (op www.street-legal.tk) het al *.png files waren??SideSwipe_XP schreef op 09 november 2002 @ 21:20:
Hier ff de decals omgezet in PNG. Voor het direct invoegen in de decals map
Hier te downloaden (rar file 47.2KB)
Het gaat hier dan om de Decals van Don3k
Ben nog met meer Decals bezig
vind je het goed als ik het op mijn site zet??SideSwipe_XP schreef op 09 november 2002 @ 21:57:
Hier nog wat decals
Hier te downloaden (Rar file 38KB)
Bevat: Bridgestone, Michelin, Champion, Pirelli, Koni
Meer volgt
Ik vind alles best, hoe meer hoe beter
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Heb btw nog een vraagje.
In een remo kun je met geen mogelijkheid een v6 krijgen ofwel?
Orrigineel niet neeKeesr schreef op 10 November 2002 @ 12:18:
[...]
Heb btw nog een vraagje.
In een remo kun je met geen mogelijkheid een v6 krijgen ofwel?
Verwijderd
1) haperend niet happerend (dat doet alleen PacMan)Speedy55 schreef op 09 november 2002 @ 21:40:
Ik heb nu een probleem ik speel heerlijk de eerste stage uit, licht happerend en dat is ook zo op de 2e stage, maar als ik dan ga rijden kan ik maar een paar naar de 100 + mph optrekken en dan blijven me achterbanden of voor banden, probeerde het bij meerde auto's, als ik dan weer van 0 tot 100 + mph trek, verder is het spel super top(op de bugs na)
2) Je voor- en/of achterbanden blijven wat?!
Probeer even duidelijk uit te leggen WAT voor een zaken je ervaart.
Heb ik ook een vraagje. Hebben meer mensen er last van dat na patch #1 ze de finishvlag niet meer kunnen verplaatsen?
Hmm, ik probeerde het inderdaad bij iemand die 2 ranks boven mij zat toen het mij niet lukte.AcIDeR schreef op 10 november 2002 @ 12:34:
Sinds ik de patch heb gedaan is het draaien rond de auto wel beter te doen.
en de vlag verplaatsen kan ik niet tegen elke gozer maar alleen bij diegene die rond mijn rank liggen.
Ik ga eens kijken. Bedankt voor je tip.
en de vlag verplaatsen kan ik niet tegen elke gozer maar alleen bij diegene die rond mijn rank liggen.
Verwijderd
De decals zijn
Goodyear
Nieuwe NOs decals (stoerdere niet van die saaie dingen)
Een x aantal uit de nascar overgezette decals.
Marlboro
Vodafone
Voor requests email of icq me
PSN: DutchTrickle PVoutput
Het kan dus niet?
hm, nu met 1.0 nocd patch, maar gedaan, dat werkt wel, maar is natuurlijk niet DE manierMaverick schreef op 10 November 2002 @ 14:13:
hm ik heb een probleem hier, hij blijft om de cd vragen, ik heb de cd gemount met deamon, ook de originele cd geprobeerd, hij autorunt naar het menu, daar geef ik aan dat ik wil spelen, en daarna vraagt ie om de cd, terwijl ik hem van daaruit start, na de 1.1 patch is dit nog steeds zo. Iemand enig idee hoe dit kan komen
Ik vind ht trouwens een bagger auto .... hij trekt niet op en als je teveel gas geeft dan stuurd dat ding niet of hij schiet naar de zijkant.
owja TIP voor mensen waarbij het spel crasht.
Als je van je auto alle skirts en moterkap ed versie 3 koopt en je begint dan te rijden en je crasht ergens tegen aan dan liep het bij mij vast. Dat heb ik verholpen om alle onderdelen die aan me chassis zitten weg te halen
Kun je mij geen copie geven van je save-game?anc schreef op 10 november 2002 @ 16:13:
Ik zit nu in stage 2 en heb die kamdinges gekocht... daar zaten 16" banden onder... is het mogelijk er dan grotere banden onder te plaatsen? zo ja hoe?
Ik vind ht trouwens een bagger auto .... hij trekt niet op en als je teveel gas geeft dan stuurd dat ding niet of hij schiet naar de zijkant.
owja TIP voor mensen waarbij het spel crasht.
Als je van je auto alle skirts en moterkap ed versie 3 koopt en je begint dan te rijden en je crasht ergens tegen aan dan liep het bij mij vast. Dat heb ik verholpen om alle onderdelen die aan me chassis zitten weg te halennu kan ik het wel spelen.
Verwijderd
ik kan dat proggie niet vinden..Don3k schreef op 08 november 2002 @ 13:26:
op www.street-legal.tk nu een proggie om makkelijk je savegame te wijzigen. als je geen verstand hebt van hex stuff.
[afbeelding]
en natuurlijk kun je daar ook de GoT decal vinden
don't bother.. het werkt nieteens
Dat progje werkt zeker wel ....... Je moet alleen weten HOE je het gebruikt, en ik ben een
[...]
Dat progje werkt zeker wel ....... Je moet alleen weten HOE je het gebruikt, en ik weet dat
Verwijderd
Maar als ik spullen wil verkopen zegt ie sleep t vanuit de Parts bin in dit vak maar ik kan nix slepen of wat is die parts bin?!?!
Misschien is dit al ergens beschreven maar ik heb al redelijk wat pagina's doorgenomen en ik zie t nergens?
Verwijderd
je moet ze eerst losschroeven, dan komen ze daar onder (parts bin) te staan, dan kun je ze in sell slepen.Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 17:40:
Ik heb t nu dus ook met die patch,
Maar als ik spullen wil verkopen zegt ie sleep t vanuit de Parts bin in dit vak maar ik kan nix slepen of wat is die parts bin?!?!
Misschien is dit al ergens beschreven maar ik heb al redelijk wat pagina's doorgenomen en ik zie t nergens?
ik heb save game van stage 4, maar heb geen zin om zelf te racen, ik cruise en sleutel. Kan iemand mij save games van stage 2,3, of hoger dan 4 geven ?
Verwijderd
Verwijderd
tis btw wel een gedownde versie maarre..ach
ik ben benieuwd, want misschien dat die wat problemen verhelpen..
en dat was anders ni zo
Zelfde probleem hierAcIDeR schreef op 10 November 2002 @ 18:37:
ik heb hem getest met die 40.72 en het is kwa grafisch en fps wel veel beter maar in mijn geval is iets raken=crash
en dat was anders ni zokan nu dus ni eens normaal rijden
ik wacht met smart op patcht 2
Verwijderd
Hehehe. Hij is nog niet op de markt uitgebracht.AcIDeR schreef op 10 november 2002 @ 18:55:
Waarom hebben ze deze game eigenlijk al op de markt gebracht?hij is zo lek als een mandje(maar het is toch een top spel) maar eigenlijk wel zonde want op deze manier verlies je mensen, en eigenlijk hadden ze ook wel een multiplayer iets kunnen inbouwen(precies hetzelfde als singelplayer met clubs enzo maar dan gewoon mathes doen enzo.)
ik wacht met smart op patcht 2
Hij is alleen nog maar via het illegale curcuit te halen (ftp's, mirc enz). Dit is nog maar gewoon een beta.
Verwijderd
nee, dat heb je fout..Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 19:00:
[...]
Hehehe. Hij is nog niet op de markt uitgebracht.
Hij is alleen nog maar via het illegale curcuit te halen (ftp's, mirc enz). Dit is nog maar gewoon een beta.
dit is een spel dat gemaakt is door het "budget" developers team van activision...
daarom is het spel dus ook een "budget spel". over een tijdje als ie in de winkels ligt kun je hem waarschijnlijk voor 20 a 25 euro meenemen..
in europa is hij nog niet uit.. wel amerika...Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 19:18:
Hij is wel op de markt gebracht waarom maken ze er anders patches voor het publiek voor ..
"markt" is een groot woord.
weet iemand btw wat er allemaal in de motor hoort, en in welke volgorde, want ik vergeet telekens iets, en ik weet niet wat
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dr zaten krasjes op dus heb ik maar ff overgespoten
rev limiter doet je rev limiteren, oftewel je toeren begrensenRaVeNgEr schreef op 10 november 2002 @ 22:01:
wat doen die revlimiters nu precies, en wat is nu het nut van een zwaardere accu ?
haal AL! je onderdelen van je body af! en ga dan rijdenAcIDeR schreef op 10 november 2002 @ 18:37:
ik heb hem getest met die 40.72 en het is kwa grafisch en fps wel veel beter maar in mijn geval is iets raken=crash
en dat was anders ni zokan nu dus ni eens normaal rijden
hey zoveel geld heb ik ookVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 21:12:
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=26579
Dr zaten krasjes op dus heb ik maar ff overgespoten
btw ik zit inmiddels in stage 3
tis best simpel
Om uit te zoeken welke onderdelen je motor nodig hebben
moet je gewoon alles opschrijven beste manier om te onthouden
en je leert langzaam
Ik heb alleen een nare gewoonte om bij elke stage elke nieuwe auto te kopen en ik ga dan rijden met de auto waar de grootste banden onder passen
Kun je mij die savegame van stage 2 + 3 niet sturen? kees@afferden.net is me e-mail..anc schreef op 10 November 2002 @ 23:22:
[...]
hey zoveel geld heb ik ook
tis best simpel
en je leert langzaam
Ik heb alleen een nare gewoonte om bij elke stage elke nieuwe auto te kopen en ik ga dan rijden met de auto waar de grootste banden onder passen
Dank u
Net of dan de lol er nog in zitanc schreef op 10 november 2002 @ 23:19:
[...]
haal AL! je onderdelen van je body af! en ga dan rijden
Verwijderd
Als ik een motor maak koop ik gewoon van alles wat werk ook altijdQuote: hey zoveel geld heb ik ook
tis best simpel
en je leert langzaam
Verwijderd
Ik weer gelukkig, ik vind racen van straathoek tot straathoek veel praktischer.
Verwijderd
Als je met een nieuwe cariere begint zoek ik me de pleuris naar opponents en verlies ook vaak dan nog!!!!
Ik zet die editor in m'n street legal map.. open em.. zie netjes m'n savegames staan..
ik verander wat zooi.. save em naar main1 (waarom 1?
Geen dank
dat dacht ik dus ook.. dus ik gewoon doen wat jij nu zegt, ik probeerde hem te openen, krijg ik: this is an illegal savegame..NexY schreef op 11 november 2002 @ 16:17:
hy slaat hem op als Main1 en die main1 moet je dus ff naar main renamen.
Geen dankPatch 2 KOm nou !!!!!!!!!!
anyway, het is toch een kleine moeite om dat goed te coden?
Ik ben dus de maker van het proggie. Ik heb hm in 10 minuten gemaakt dus er kunnen nog kleine foutjes inzitten. Welk exe-bestand heb je eigenlijk en heb je de patch wel of niet geinstalleerd ?Scorperito schreef op 11 november 2002 @ 16:45:
[...]
dat dacht ik dus ook.. dus ik gewoon doen wat jij nu zegt, ik probeerde hem te openen, krijg ik: this is an illegal savegame..
anyway, het is toch een kleine moeite om dat goed te coden?
Daddy of 3 :)
Ik heb de patch geinstalleerd, gebruik geen nocd crack oid.. (gewoon iso gefikt en spelen met cd dus..).QuasaR schreef op 11 November 2002 @ 16:49:
[...]
Ik ben dus de maker van het proggie. Ik heb hm in 10 minuten gemaakt dus er kunnen nog kleine foutjes inzitten. Welk exe-bestand heb je eigenlijk en heb je de patch wel of niet geinstalleerd ?
anyway, heb je hulp nodig? mail me maar
BTW wel een beetje netter coden aub, dat edit1 en edit2 etc ziet er zo... uit..
Cheat2.exe werkt namelijk niet.
Daddy of 3 :)
sorry, ik dacht street legal zelf.. ik gebruik nummero 3QuasaR schreef op 11 november 2002 @ 16:58:
Welk .exe bestand gebruik je ? cheat2.exe of cheat3.exe ??
Cheat2.exe werkt namelijk niet.
ik zie net dat alleen prestige wel werkt.. geld en rank niet.
Dit topic is gesloten.
![]()