Inderdaad, ALS je volgens de normale manier installeerd dan neemt hij ze gewoon mee, maar ik beschreef de alternatieve manier, voor als hij gaat zeuren over standaard VGA. Met die alternatieve manier gebeurd het regelmatig dat hij de control panel niet doet installeren. je kan dan beter dat zelf nog doen na de 1e reboot dan dat je later voor problemen komt te staan. Dus installen vanuit de temp map die hij aanmaakt, mits je ze zo installeerd.Wildfire schreef op 01 november 2002 @ 18:26:
[...]
Bij de nieuwe bèta's zit het controlpanel al bij, wordt automatisch meegeïnstalleerd.
Ik had trouwens XP en daar werkte het "trucje" van het laten staan van de oude drivers wel. Deed ik dat niet, dan kreeg ik continu hetzelfde gezeik dat 'ie geen compatible adapter kon vinden.
En de oude drivers uninstallen en rebooten betekent bij de Radeon 9700 Pro niet dat je dan automagisch weer op de standaard VGA drivers draait. Integendeel, voor Windows is het dan een onbekende videocontroller die dus niet goed geïnstalleerd staat...
Breek je nek voorzichtig