Hmz, sounds interesting, ik ga is ff zoeken!
#StopBurningStuff
Ja dit kan. Zit voor zover ik weet op Enermax en Bloemen power
ik denk dat jij het hebt over de regelbare fan in de voeding, de topic start wil zijn 5V lijn kunnen bijsturen indien die te weinig begint te geven door overclocken. Als ik mij niet vergis is dit mogelijk met Chieftec voedingen, maar dan zitten die potmeterjes intern, dus niet aan de achterkant van de voeding, je moet ze open halen om eraan te kunnenBlizzarD schreef op 25 oktober 2002 @ 20:37:
Ja dit kan. Zit voor zover ik weet op Enermax en Bloemen power
Indien ik toch fout zit, gelieve mij dan te verbeteren, maar zelf heb ik een enermax met potmetertje achteraan en dat is voor de fanspeed te regelen, echter intern weet ik het niet bij deze
wootYouk schreef op 25 oktober 2002 @ 21:11:
[...]
ik denk dat jij het hebt over de regelbare fan in de voeding, de topic start wil zijn 5V lijn kunnen bijsturen indien die te weinig begint te geven door overclocken. Als ik mij niet vergis is dit mogelijk met Chieftec voedingen, maar dan zitten die potmeterjes intern, dus niet aan de achterkant van de voeding, je moet ze open halen om eraan te kunnen
Indien ik toch fout zit, gelieve mij dan te verbeteren, maar zelf heb ik een enermax met potmetertje achteraan en dat is voor de fanspeed te regelen, echter intern weet ik het niet bij deze
Ik heb de Enermax SilentPlus, die heeft idd potmetertje aan de achterkant. Werkt prima, hij is erg stil, behalve als hij op maximaal staat. Maar ook al zet je hem behoorlijk zachtjes heeft nog redelijke airflow, omdat hij twee fans heeft. Een grote neemt de hete lucht boven je proc weg en de kleinere aan de achterkant blaast het eruit. Ik ben erg tevreden!
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Verwijderd
uhm, heb je verder gelezen dan de eerste regel?JayVee schreef op 25 oktober 2002 @ 21:40:
Ik heb de Enermax SilentPlus, die heeft idd potmetertje aan de achterkant. Werkt prima, hij is erg stil, behalve als hij op maximaal staat. Maar ook al zet je hem behoorlijk zachtjes heeft nog redelijke airflow, omdat hij twee fans heeft. Een grote neemt de hete lucht boven je proc weg en de kleinere aan de achterkant blaast het eruit. Ik ben erg tevreden!
ontopic:
Zo'n voeding zou idd erg handig zijn, ook voor casemodding, want als je een ledje op je 5 volt lijn zet, wil je niet dat er 5,50 op staat, want dan is je ledje dood
Verwijderd
Mja je hebt wel voedingen die dat bij kunnen stellen, als het goed is zitten die potentie meters daan de BINNENKANT van de voeding, ik ken helaas alleen geen specefieke merken die deze optie bevatten... (oke dit is niet de taal waarin ik graag typ.. maar als we toch zo gaan typuh
)
als die aan de binnen kant zit, moet dat met een beetje mod-werk wel naar buiten gebracht kunnen wordenVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 22:38:
Mja je hebt wel voedingen die dat bij kunnen stellen, als het goed is zitten die potentie meters daan de BINNENKANT van de voeding, ik ken helaas alleen geen specefieke merken die deze optie bevatten... (oke dit is niet de taal waarin ik graag typ.. maar als we toch zo gaan typuh)
Misschien bedoel je ToPower? Hierbij zit achter een knopje waarmee je kunt instellen wat de (1, 2 of 3 fans) moeten doen: automatisch harder/zachter, medium draaien, low draaien(geruisloos dus).
Deze kun je krijgen bij de Computerland... kga er binnenkort ook eentje halen, 370 Watt is zat voor een XP 1700+
Deze kun je krijgen bij de Computerland... kga er binnenkort ook eentje halen, 370 Watt is zat voor een XP 1700+
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Verwijderd
Lees es man, het gaat over bijstellen van de 5 volt lijn. Je bent nu al de 3e die dit zegt. Het gaat dus NIET over de snelheid van de fans.freaky20 schreef op 25 oktober 2002 @ 23:05:
Misschien bedoel je ToPower? Hierbij zit achter een knopje waarmee je kunt instellen wat de (1, 2 of 3 fans) moeten doen: automatisch harder/zachter, medium draaien, low draaien(geruisloos dus).
Hmm ... beetje onzin he ?Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 21:43:
[...]
uhm, heb je verder gelezen dan de eerste regel?![]()
ontopic:
Zo'n voeding zou idd erg handig zijn, ook voor casemodding, want als je een ledje op je 5 volt lijn zet, wil je niet dat er 5,50 op staat, want dan is je ledje dood
er moet zowiezo een weerstand in serie met een led en die vangt de 0.5V echt wel op
bepaalde ic's zijn minder blij met spanningen hoger dan 5V
let wel op dat als je de 5volt omhoog gooit de 12 volt ook meegaat (ik weet niet of dat bij elke voeding waarbij je kan instellen zo is)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Ik heb eerst met mn glowpad geprobeerd 2 rode ledjes (die 2.3V aan konden) op mn USB aan te sluiten. Je USB geeft 5V, en mooi dat die ledjes binnen 10 minuten dood warenSine schreef op 25 oktober 2002 @ 23:40:
[...]
Hmm ... beetje onzin he ?
er moet zowiezo een weerstand in serie met een led en die vangt de 0.5V echt wel op
bepaalde ic's zijn minder blij met spanningen hoger dan 5V
CWT voedingen hebben slechts een afwijking van 3% (t.o.v. 5 % bij andere merken). Zelf heb ik de 550 watt gekocht en ben zeer tevreden.
is er niet een methode waarmee ik m'n 5 volt lijn atrificieel kan boosten door (ik ze maar wat) bv. m'n 12 volt lijn met een potmeter parallel aan m'n 5 v te hangen, zodat ie gewoon amperes van m'n 12 vreet?
Pagina: 1