Mp3 beltoon omzetten naar Midi beltoon

Pagina: 1
Acties:

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03 12:48
Hoi,

Zoals de titel al zegt heb ik een beltoontje in Mp3 die ik graag in midi formaat wil hebben. Ik heb de search al bekeken en daar heb ik een aantal topics gevonden over dit onderwerp. Maar na een aantal proggies geprobeerd te hebben kwam ik niet tot het gewenste resultaat. Vaak werd mijn beltoon zo vern**kt dat ik niet meer kon horen welk deuntje het was.
Heeft iemand hier nog een tip/ervaring over/met een goed programma??

Apple en Joppiesaus all the way

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?
Welke programmaatjes gaat het precies is om die je al geprobeerd hebt? Via www.download.com zijn er genoeg te vinden volgens mij als je zoekt naar 'mp3 midi'. En het is natuurlijk even testen of het het gewenste resultaat bereikt :).

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03 12:48
Compubiter schreef op 25 oktober 2002 @ 15:52:
Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?
Welke programmaatjes gaat het precies is om die je al geprobeerd hebt? Via www.download.com zijn er genoeg te vinden volgens mij als je zoekt naar 'mp3 midi'. En het is natuurlijk even testen of het het gewenste resultaat bereikt :).
ik heb All4 MP3 MIDI Maker 4.0 gebruikt. Maar daar kwam het ritme van het deuntje er niet goed uit.
Verder heb ik ook al een 3tal programma's van download.com gehaald (zover was ik ook al) maar die verdraaiden ook het hele wijsje. Hoe die 3 proggie's heten moet je me niet meer vragen - ik heb ze rap weer van de pc afgegooid.

Ik heb overigens ook wel het wijsje in een .wav dus het mag ook van .wav naar mp3 zijn - als het daar makkelijker van wordt.

Apple en Joppiesaus all the way

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heb je verder ook al gezocht met de GoT-search? Dan zou je er namelijk achter zijn gekomen waarom het niet goed klinkt als je het omzet.
[rml][ progie] MP3 2 MIDI[/rml]
MP3 naar MIDI
mp3 naar wav of midi
De programmaatjes zijn er dus wel, maar het zal er nooit zo mooi uitkomen als het er in gaat ;).