ik heb alleen een korte vraag ik heb een homepage op yahoo! en je kunt daar alleen wav en midi als achtergrondmuziek gebruiken dus wou ik vragen hoe kan ik van mp3 wav of midi maken?want zolang mijn vader flash niet download kan ik alleen kut achtergrondmuziek gebruiken
Eigenlijk zeg je het zelf al...
"kut achtergrond muziek"
IMHO is achtergrond muziek altijd kut, zeker als het midi is die door mijn eigen muziek heen komt blèren..
een mp3 omzetten naar wav kan met plenty of tools, zelf gebruik ik meestal easy cdcreator of de output plugin van winamp maar er zijn vast betere tools voor.
De vraag is alleen.. wie is er meegediend dat jij een mp3 van 3mb om gaat zetten naar wav van een kleine eeeh laten we zeggen 30 mb, die wil ik zelfs met mijn kabelmodempje nog niet binnen halen
Mp3 naar Midi geen idee, lijkt me niet eerlijk gezegd.
Vergeet die achtergrond muziek, dat is ZO nineties
HOE MAAK IK NOU GVD DIE EVIL GRIN ???
(en wat moet er voor wereldwonder gebeuren om mijn junior status te verliezen ?)
"kut achtergrond muziek"
IMHO is achtergrond muziek altijd kut, zeker als het midi is die door mijn eigen muziek heen komt blèren..
een mp3 omzetten naar wav kan met plenty of tools, zelf gebruik ik meestal easy cdcreator of de output plugin van winamp maar er zijn vast betere tools voor.
De vraag is alleen.. wie is er meegediend dat jij een mp3 van 3mb om gaat zetten naar wav van een kleine eeeh laten we zeggen 30 mb, die wil ik zelfs met mijn kabelmodempje nog niet binnen halen
Mp3 naar Midi geen idee, lijkt me niet eerlijk gezegd.
Vergeet die achtergrond muziek, dat is ZO nineties
HOE MAAK IK NOU GVD DIE EVIL GRIN ???
(en wat moet er voor wereldwonder gebeuren om mijn junior status te verliezen ?)
van mp3 naar midi is niet handig.
Midi stuurt met verzameling commando's een synthesizer aan (evt op je geluidskaart). De muziek wordt dus realtime geproduceerd. Een stuk muziek zul je dan dus helemaal op nieuw moeten arrangeren.
Wav of mp3 is gewoon een (streaming) geluidsgolf, en zijn uitwisselbaar.
Midi stuurt met verzameling commando's een synthesizer aan (evt op je geluidskaart). De muziek wordt dus realtime geproduceerd. Een stuk muziek zul je dan dus helemaal op nieuw moeten arrangeren.
Wav of mp3 is gewoon een (streaming) geluidsgolf, en zijn uitwisselbaar.
WAV naar MID http://www.winsite.com/info/pc/win95/sounds/wavmid.zip /
Pagina: 1