Toon posts:

intern modem analoog nummerweergave

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hellup.
Ik ben opzoek naar een intern analoog PCI modem wat gebruikt kan worden voor faxen en, het belangrijkste, voor nummerweergave. Ik heb een aantal topics gezien die hier op ingaan. Hierbij wordt als enige een tornado extern modem genoemd.

Ik ben echter alleen opzoek naar een intern modem die dit voor DTMF van KPN ondersteund. Het is niet nodig voor internet omdat ik via een vaste verbinding op internet zit.

Wie kan mij helpen.

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Volgens mij is dat Tornado modem dat jij noemt een van de weinige modems (misschien wel de enige), die iets met nummerherkenning kan... En dan weet ik niet eens of dat wel KPN-nummerherkenning is... Zou wel eens een ander systeem kunnen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Met iedere ISDN kaart kan het, echter voor modems is het zeer zeldzaam.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dat de search niet goed werkt, wil niet zeggen dat hij helemaal niet werkt en dat je daarom niet hoeft te zoeken voordat je een topic opent. Dit onderwerp is namelijk al eerder besproken.

Nummerherkenning op analoog intern modem
Geen nummerweergave op de PC?
nummer tonen met een analoge modem op pc?
DTMF & CLID herkenning op een modem, werkend in nederland...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Zie [Airwolf] :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.