Het gaat hier dus om een PC spel, een RPG dat een beetje tussen LOTR en Final Fantasy inhangt. Het spel komt niet in Amerika of Europa uit, alleen in wat wazige Aziatische landen. Ik ken zelf ook nog niet alle details over hoe het speelt, maar heb wel een zooi screenies en de minimale specs...en de hamvraag is dus, ziet dit eruit als een spel dat "wij" zouden willen spelen, hoe populair is het genre op PC (op consoles is het heel populair, maar van PC weet ik het zo niet).
Het character building gebeurd (zoals in zoveel RPG's) met speciale items, die je kan combineren en kan "dragen"...de combinatie in samenwerking met je eigen spirituele auro bepaalt het eindresultaat, wat niet alleen sterker/sneller etc kan zijn, maar ook uiterlijke veranderingen. (als ik het goed heb begrepen) Oh ja, het is een singleplayer spel, dus geen MMORPG ofzo.

Minimale specs:
CPU : Intel Pentium Celeron 466MHz
Graphic card : Voodoo3, Riva TNT2 M64 (16MB) or above
RAM : 64MB
CD-ROM : 8X above
Aangeraden:
CPU : Intel Pentium III 500MHz
Graphic card : Geforce2 MX (32MB) or above
RAM : 256MB
CD-ROM : 8X or above
Het character building gebeurd (zoals in zoveel RPG's) met speciale items, die je kan combineren en kan "dragen"...de combinatie in samenwerking met je eigen spirituele auro bepaalt het eindresultaat, wat niet alleen sterker/sneller etc kan zijn, maar ook uiterlijke veranderingen. (als ik het goed heb begrepen) Oh ja, het is een singleplayer spel, dus geen MMORPG ofzo.

Minimale specs:
CPU : Intel Pentium Celeron 466MHz
Graphic card : Voodoo3, Riva TNT2 M64 (16MB) or above
RAM : 64MB
CD-ROM : 8X above
Aangeraden:
CPU : Intel Pentium III 500MHz
Graphic card : Geforce2 MX (32MB) or above
RAM : 256MB
CD-ROM : 8X or above