Toon posts:

"Arikara mogi do itarumar" zou dit spel hier aanslaan?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier dus om een PC spel, een RPG dat een beetje tussen LOTR en Final Fantasy inhangt. Het spel komt niet in Amerika of Europa uit, alleen in wat wazige Aziatische landen. Ik ken zelf ook nog niet alle details over hoe het speelt, maar heb wel een zooi screenies en de minimale specs...en de hamvraag is dus, ziet dit eruit als een spel dat "wij" zouden willen spelen, hoe populair is het genre op PC (op consoles is het heel populair, maar van PC weet ik het zo niet).

Het character building gebeurd (zoals in zoveel RPG's) met speciale items, die je kan combineren en kan "dragen"...de combinatie in samenwerking met je eigen spirituele auro bepaalt het eindresultaat, wat niet alleen sterker/sneller etc kan zijn, maar ook uiterlijke veranderingen. (als ik het goed heb begrepen) Oh ja, het is een singleplayer spel, dus geen MMORPG ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/shot1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/shot2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/shot3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/shot4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/shot5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/shot6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/shot7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/shot8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/shot9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/babe.jpg

Minimale specs:
CPU : Intel Pentium Celeron 466MHz
Graphic card : Voodoo3, Riva TNT2 M64 (16MB) or above
RAM : 64MB
CD-ROM : 8X above

Aangeraden:
CPU : Intel Pentium III 500MHz
Graphic card : Geforce2 MX (32MB) or above
RAM : 256MB
CD-ROM : 8X or above

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-01 21:44
Ligt het aan mij of heeft dit spel geen naam :?
Ziet er trouwens wel erg mooi uit en cool dat het op de PC komt. Alleen minder dat ie niet hier te koop is :P

The devil is in the details.

Verwijderd

damn dit spel ziet er geil uit ik wil deze hebben :D:D:D was de naam?

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 24 oktober 2002 @ 19:36:
Ligt het aan mij of heeft dit spel geen naam :?
Ziet er trouwens wel erg mooi uit en cool dat het op de PC komt. Alleen minder dat ie niet hier te koop is :P
Geen naam die ik heb kunnen ontcijferen :D Het is van Koreaanse makelij.

Verwijderd

Ik geloof dat veel europeanen dat om de buurt hakken (turn based) stom vinden, ik ben daar 1 van iig

Verwijderd

Dat is "arikara mogi do itarumark".
Nu wel dus :+

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
leuk spel denk ik, maar denk ut neit nee...

Verwijderd

jij denkt raar :)

• Hahn
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 19:40:
Dat is "arikara mogi do itarumark".
Nu wel dus :+
Moeten we dat kunnen uitspreken of vonden ze het gewoon leuk staan :?

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-01 19:19
Leuk spel, wil ik waarschijnlijk wel hebben (als het hier zou uitkomen :) )
Moeten we dat kunnen uitspreken of vonden ze het gewoon leuk staan
vertaling is: Lord of Fantasy (mix tussen Lord of the rings en Final fantasy :P ) wat ben ik weer grappig, ik lig in een deuk :|

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

marco: het is zelfs voor een niet Koreaans sprekend persoon goed uit te spreken :)
Aan de tekst te zien zijn het 1ste en laatste woord namen/plaatsen.

MrRudi: ja, ik vind het mooi uitzien en TB is altijd leuk om af en toe eens te spelen (ik heb ooit 2 jaar CaveWars gespeeld :) is ook Tb )

• Hahn
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 19:52:
marco: het is zelfs voor een niet Koreaans sprekend persoon goed uit te spreken :)
Aan de tekst te zien zijn het 1ste en laatste woord namen/plaatsen.
Ik kan het wel uitspreken, maar ik denk niet dat ik het goed zeg :D
En het ziet er moeilijk uit :+

Verwijderd

"Phantom of the Avalanche" >:)

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:58

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ziet er strak uit zeg. :9~ Lijkt me een leuk spel. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
Goh hoe weet je dat :P :P

Afbeeldingslocatie: http://www.magnacarta.co.kr/en/image/poster.jpg

Dankzij de vertaling, dit is de website: www.magnacarta.co.kr

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het ziet er wel bijzonder uit ja.. :o
Of het hier aanslaat? Ik denk het niet, van zulk soort spellen moet je altijd toch wel begrijpen waar het over gaat, als het dan in een taal staat die de rest van de wereld begrijpt gaat dat zo moeilijk.. Nou ja, misschien wil ItSnows het vertalen? :+ :D

Maargoed, je moet er van houden he, ikzelf ben niet zo dol op zo'n spel als dit, maar misschien als ik het een tijdje gespeeld heb dat ik het ook wel leuk ga vinden :)
Waar ik wel een hekel aan heb, is dat dan gelijk gezecht wordt dat iedere Europeaan een hekel aan zo'n spel heeft, dat is toch voor iedereen verschillend. Altijd die shooters gaat ook vervelen :(

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
DataBeest schreef op 24 oktober 2002 @ 20:01:
Het ziet er wel bijzonder uit ja.. :o
Of het hier aanslaat? Ik denk het niet, van zulk soort spellen moet je altijd toch wel begrijpen waar het over gaat, als het dan in een taal staat die de rest van de wereld begrijpt gaat dat zo moeilijk.. Nou ja, misschien wil ItSnows het vertalen? :+ :D

Maargoed, je moet er van houden he, ikzelf ben niet zo dol op zo'n spel als dit, maar misschien als ik het een tijdje gespeeld heb dat ik het ook wel leuk ga vinden :)
Waar ik wel een hekel aan heb, is dat dan gelijk gezecht wordt dat iedere Europeaan een hekel aan zo'n spel heeft, dat is toch voor iedereen verschillend. Altijd die shooters gaat ook vervelen :(
Das mijn idee ook...en het is dus JUIST de bedoeling om eens te kijken hoeveel mensen hier dit interessant zouden vinden, zodat ik es met de makers kan gaan babbelen over een Engelse versie :)

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:02:
[...]

Das mijn idee ook...en het is dus JUIST de bedoeling om eens te kijken hoeveel mensen hier dit interessant zouden vinden, zodat ik es met de makers kan gaan babbelen over een Engelse versie :)
Need some help?

Verwijderd

MMz, Ziet er mooi uit maar dat doet bijna elk nieuw spel(das pas inovatief een lelijk spel uit brengen :p ). alhoewel ik heir te veel mist ondek. Kijk als het een MMORPG komt er meer bij kijken dan een paar mooie plaatjes.
Technisch gezien moet de netcode sterk en snel zijn. Maar 50% is toch wel de gameplay, kijk charchter building is leuk maar dat deden we al toen diablo 1 in de schapen lag.
Misschien kan MrRudi nog wat meer leuke features kan geven?

Btw: Is het niet een point-click RPG? Kijk die muis-pointer op plaatje 1.

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
whoaaaa

dit spel wil iiiiik :P

:D :D :D :D

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:07:
MMz, Ziet er mooi uit maar dat doet bijna elk nieuw spel(das pas inovatief een lelijk spel uit brengen :p ). alhoewel ik heir te veel mist ondek. Kijk als het een MMORPG komt er meer bij kijken dan een paar mooie plaatjes.
Technisch gezien moet de netcode sterk en snel zijn. Maar 50% is toch wel de gameplay, kijk charchter building is leuk maar dat deden we al toen diablo 1 in de schapen lag.
Misschien kan MrRudi nog wat meer leuke features kan geven?
Character building deden we al toen jij nog niet geboren was...letterlijk. Character building is de essentie van een RPG, niet het hakwerk van Diablo (wat gewoon verboden zou moeten worden, het spel Diablo noemen in een RPG context :P). Ennuh...elk nieuw spel, dit spel is al bijna een jaar oud (2001). Op de site die ik net vond staat in gebrekkig Engels wat meer over het verhaal en het spel trouwens.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ziet er heel erg flex uit. Ik stem voor.

TMAXTINT

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01 10:44

daaf258

For Aiur

Ja ziet er goed uit. Ik heb zelf Final Fantasy 7&8 gespeeld en die spellen bevielen me wel. Maar misschien is wat meer info wel makkelijk. Speelduur bijvoorbeeld. Kan ik nog niet terug vinden.
Btw artwork ziet er goed uit.

- specs - audioscrobbler -

Verwijderd

WAAAAAH :D
sweet, ik wel hem hebben, ik sta hier zomaar te kwijlen bijna :9~

Verwijderd

Dus MrRudi zijn de Zelda series dus ook charchterbuilding? Het is wel een RPG.
Maar hoe meer ik er na kijk hoe meer ik het op FF vind lijken, en ik vind FF maar nix.
Een beetje meer Zelda(Hack'nSlash

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:29:
Dus MrRudi zijn de Zelda series dus ook charchterbuilding? Het is wel een RPG.
Maar hoe meer ik er na kijk hoe meer ik het op FF vind lijken, en ik vind FF maar nix.
Een beetje meer Zelda(Hack'nSlash
maa FF is zeker een RPG, anders moet je Diablo eens proberen
(GEEN RPG, HACK 'N SLASH IS GEEN RPG)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-01 13:40

^^0nMe

Got Babana's?

Volgens mij wil je niet weten hoeveel goeie(ongetwijfeld) rpg's er in HK uitkomen, maar wegens slechte verkrijgbaarheid en omdat mijn chinees waarschijnlijk niet zo goed is dat ik al die tekst kan lezen , zal ik die nooit kunnen spelen. Ik heb een keer toch aan een van die rpg's kunnen komen, Storm Riders , gebaseerd op de welbekende film, heb ik gewoon gespeeld met plezier.
Van mij mogen ze gerust hiermee komen, alleen zullen de makers het wel niet aandurven...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

DUS is zelda geen RPG maar een adventure?!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO,
:'( :'( :'( :'( en :'(

ik znap er nu nix meer van.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:49:

in feite wel, want je speelt niet echt een rol die je kan ontwikkelen

(mrRudi, correct me if I'm wrong)

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Damn dit spel ziet er goed uit

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:45

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hmm. ziet er goed uit.. en wat ik heb gelezen hier ziet er ook goed uit :)
Ik ben alvast geinterreseerd in een engelse versie.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:49:

who cares? Tis toch een mooi spel? Net als final fantasy 10 maakt het niet uit wat voor categorie het is. Het zijn meesterwerken :)

TMAXTINT

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Wow ziet er wel goed uit ik denk dat wanneer deze game een beetje een goeie verhaallijn heeft en mbv. een beetje goeie marketing (reclame in bladen enzo) dat het wel wat kan worden.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Qua grahpics heeft het niet veel te klagen iig :P
Ziet er zeker goed uit, lijkt me ook erg leuk om te spelen..

Alleen euh.. dat is hier niet uitkomt is vervelend, zie je zo'n mooi spel, kan je het niet spelen :(

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Zelda vind ik in de verste verte GEEN RPG. Echt een adventure. De FF reeks bijvoorbeeld is imho een RPG. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.

Dit spel heeft wel potentie denk ik. Ik stem dus ook voor.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Jumpiefox
  • Laatst online: 09:06

Jumpiefox

Hoi ?

hmm ziet er leuk uit zou mij denk ik wel boeien :)

The first casualty in war is always the truth...

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:39
Hmmm ziet er leuk uit, alleen jammere is dat ik niet zo houd van RPG, heb FF ooit gespeeld en alleen vanwege mooie filmpjes en al :D

Maar ziet er iig er goed uit, misschien wel demotje proberen :)

offtopic:
MST_Morpheus kan je geen ander icoon pakken?
Denk steeds dat je Mr_Rudi bent :)

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:02:
[...]
Ik mag hieruit afleiden dat er dus nog geen engelse versie is..

En dat babbelen met de makers bedoel jij daar mee dat jij hun wilt manipuleren/stimuleren om hun een engelse versie te laten maken, of wil jij hier zelf mee aan de slag... Vertel on wat zijn jouw misterieuze plannen :) :Y)

Verwijderd

Ziet er wel goed uit!

Verwijderd

^^0nMe schreef op 24 oktober 2002 @ 20:49:
Volgens mij wil je niet weten hoeveel goeie(ongetwijfeld) rpg's er in HK uitkomen
Games uit de HK :+
Die mensen daar lopen alleen maar te blaten :+

Maar ff serieus
ziet er erg mooi uit, draait op mijn TNT2 kaartje :P en als het een leuk verhaal heeft en een gameplay die OK is dan kan je mij wel als koper erbij zetten

FF7 & 9 heb ik ook met plezier gespeeld dus het type spel zal bij mij zeker wel in de smaak vallen
Kan ik mijn PC weer eens onder het stof vandaan halen :P
DarK_M schreef op 25 oktober 2002 @ 09:06:
[...]

En dat babbelen met de makers bedoel jij daar mee dat jij hun wilt manipuleren/stimuleren om hun een engelse versie te laten maken, of wil jij hier zelf mee aan de slag... Vertel on wat zijn jouw misterieuze plannen :) :Y)
Idd wat zijn je plannen :?
Heb je nog hulp nodig door middel van een getekende petitie

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik wil hem ik wil hem ik wil hem :P :D :+

There is no art to find the minds construction in the face

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Kwamen er maar "wat meer" van dit soort spellen naar Europa, is tenminste weer eens wat anders dan al die FPS en RTS zooi.

Als dit hier uitkomt is het zeker de mijne, Zolang het maar een betere gameplay heeft dan Septerra Core ben ik al tevreden ;)

Misschien dat er over een paar jaar wat vertalingen door liefhebbers worden gemaakt alla. SNES etc.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Heb el geprobeerd die knakker bij die site te "contacten" maar die link doet het niet :(

There is no art to find the minds construction in the face

• Snowdog
  • Nu online
Ziet er wel strak uit en japanse RPG's rulen (of oosterse dan) dus lama komen 8{

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Albinoraptor schreef op 24 oktober 2002 @ 23:00:
offtopic:
MST_Morpheus kan je geen ander icoon pakken?
Denk steeds dat je Mr_Rudi bent :)
:D
Tja. Ik vind Yuna nou ook errug cute. Mits jij een andere weet van Yuna die hieraan kan tippen. Dan houd ik me van harte aanbevolen ;)

Verwijderd

Topicstarter
DarK_M schreef op 25 oktober 2002 @ 09:06:
[...]

De plannen zijn om contact met die Koreanen op te nemen om te kijken of er te praten valt over een Engelse versie. Om de rechten van het spel van hun te kopen voor Europa dus, het te vertalen en er hier een uitgever voor te zoeken. Dat laatste is waarschijnlijk het moeilijkste. Om de een of andere reden barst het hier in de achterhoek van de Koreanen, dus vertalen zal niet zo'n probleem zijn ;)
MST_Morpheus schreef op 25 oktober 2002 @ 10:45:
[...]

Tja. Ik vind Yuna nou ook errug cute. Mits jij een andere weet van Yuna die hieraan kan tippen. Dan houd ik me van harte aanbevolen ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/yuna2.gif :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 11:24:

De plannen zijn om contact met die Koreanen op te nemen om te kijken of er te praten valt over een Engelse versie. Om de rechten van het spel van hun te kopen voor Europa dus, het te vertalen en er hier een uitgever voor te zoeken. Dat laatste is waarschijnlijk het moeilijkste.
Ik kan het hier intern wel proberen te pluggen :?
Maar weet ook niet zeker of ze er mee instemmen
Maar als de rest van dit topic zo goed blijft gaan (het enthousiasme over de game) wil ik het zeker proberen.

Verwijderd

Ziet er echt gaaf uit. Ik moet hem echt wel hebben.

• cybermans
  • Laatst online: 31-12-2025
darn wou dat ik zo goed kon 3ds maxen. ZIet er eg wl chill uit

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 12:05:
[...]

Ik kan het hier intern wel proberen te pluggen :?
Maar weet ook niet zeker of ze er mee instemmen
Maar als de rest van dit topic zo goed blijft gaan (het enthousiasme over de game) wil ik het zeker proberen.
Nou Infogrames heeft een magazijn zo groot als een huis volliggen met complete spellen die ze opgestuurd hebben gekregen om uit te brengen, dus of ze interesse hebben betwijfel ik. Maar ze zouden natuurlijk een goede partij zijn, samen met EA hebben de beste distributie in Europa. De positieve reacties in deze thread hebben er iig al voor gezorgd dat ik contact heb gezocht met die Koreanen...als we met hun een deal kunnen sluiten kan ik je daar wel wat meer info over geven zodat je het eens bij Infogrames kan rondbazuinen? :) (niet eerder, anders doen ze het zelf :P)

Verwijderd

ziet er goed uit :D

• cybermans
wat is goedkoper het zelf te laten vertalen of een cursus koreaans bij de loi :+ :+ 8)7 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door cybermans op 25-10-2002 12:50 . Reden: tiepuh blijft moeilijk ]

Verwijderd

Topicstarter
cybermans schreef op 25 oktober 2002 @ 12:46:
wat is goedkoper hetz lef te laten vertalen of een cursus koreaans bij de loi :+ :+ 8)7 8)7
Het laatste....ik weet niet wat een cursus Koreaans kost, maar vast geen 20.000 euro.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 12:30:
[...]

Nou Infogrames heeft een magazijn zo groot als een huis volliggen met complete spellen die ze opgestuurd hebben gekregen om uit te brengen, dus of ze interesse hebben betwijfel ik. Maar ze zouden natuurlijk een goede partij zijn, samen met EA hebben de beste distributie in Europa. De positieve reacties in deze thread hebben er iig al voor gezorgd dat ik contact heb gezocht met die Koreanen...als we met hun een deal kunnen sluiten kan ik je daar wel wat meer info over geven zodat je het eens bij Infogrames kan rondbazuinen? :) (niet eerder, anders doen ze het zelf :P)
Is goed ik hou me nog wel ff in :P
Hou me maar ff op de hoogte anders ken ik ook nog wel iemand bij EA die het daar zou kunnen pluggen :+

hopelijk word het wat ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de game.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 12:50:
[...]

Is goed ik hou me nog wel ff in :P
Hou me maar ff op de hoogte anders ken ik ook nog wel iemand bij EA die het daar zou kunnen pluggen :+

hopelijk word het wat ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de game.
Ik ook, maar er is geen demo of filmpje van te vinden....dus het blijft vooralsnog gokken dat het ook nog een LEUK spel is :D

Verwijderd

het ziet er mooi uit jammer dat ik dat met me pc niet zo goed zal trekken maar ik kan het altijd proberen
nu allen nog iets van kereans leren om te begrijpen wat ze zeggen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 13:02:

Ik ook, maar er is geen demo of filmpje van te vinden....dus het blijft vooralsnog gokken dat het ook nog een LEUK spel is :D
Nou niet meteen terug gaan trekken :)
Dit soort spellen zijn in 9 v/d 10 gevallen leuk (tenminste de titels die in Europa uitkomen :+) en dat percentage moet zo blijven :)

Maar hoe kom jij nou weer op deze game :?
Kan ik niet echt duidelijk uit je post halen (of is dat juist het geheim :))

Je was aan het surfen en klikte op pr0n maar kreeg dit :? :+

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 13:37:
[...]

Nou niet meteen terug gaan trekken :)
Dit soort spellen zijn in 9 v/d 10 gevallen leuk (tenminste de titels die in Europa uitkomen :+) en dat percentage moet zo blijven :)

Maar hoe kom jij nou weer op deze game :?
Kan ik niet echt duidelijk uit je post halen (of is dat juist het geheim :))

Je was aan het surfen en klikte op pr0n maar kreeg dit :? :+
Ik zoek elke week het net af naar spellen die niet in Europa/Amerika uitkomen...zoals iemand al eerder opmerkte barst het in Japan/China van de spellen die nooit worden vertaald. Daar moet je de cultuur een beetje voor kennen, Japanners weten niet/geloven niet dat wat zij leuk vinden door een Europeaan leuk gevonden kan worden :) Een van die sites stonden de screenshots op ik in mijn openingspost heb staan en de onbegrijpelijke naam...vandaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 13:42:
[...]

Ik zoek elke week het net af naar spellen die niet in Europa/Amerika uitkomen...zoals iemand al eerder opmerkte barst het in Japan/China van de spellen die nooit worden vertaald. Daar moet je de cultuur een beetje voor kennen, Japanners weten niet/geloven niet dat wat zij leuk vinden door een Europeaan leuk gevonden kan worden :) Een van die sites stonden de screenshots op ik in mijn openingspost heb staan en de onbegrijpelijke naam...vandaar.
Hmm leuk initatief :)
Er zijn echt zoveel goede Japanse games die de westerse markt niet halen.
Tenminste van de dingen die ik af en toe lees of zie.

heb je al eerder iets geprobeert in Europa uit te geven ?
Op deze manier dan
En was dat succesvol ? (als je het uberhaupt een keer geprobeert heb :+)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2002 14:51 . Reden: enorme schrijvvaut gelukkig dat Dark_M hem zag :p ]

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

'k Denk dat dit de eerste keer zal zijn dat een Nederlands bedrijf zoiets gaat doen (correct me if I'm wrong) :)
Ik kan dit alleen maar aanmoedigen.. en over marketing hoef je je denk ik niet echt druk te maken aangezien wanneer dit bekend wordt (en doorgaat) je voldoende aandacht zult krijgen van de Nederlandse pers

-> eh uberhaupt is toch met een P of niet Gamegod :)

• FunkyTrip
  • Laatst online: 11:39

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Real time sucks! Turnbased rules! Al dat gemis aan strategie omdat je als een wezenloos zit te klikken. Zou wat zijn: Real time monopoly... iedereen als een gek met zijn dobbelstenen rollen :D

Ik heb turnbased spellen altijd al veel leuker gevonden. Op je gemak de diepte qua complexiteit ingaan...

Dit dus.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 14:03:
[...]

Hmm leuk initatief :)
Er zijn echt zoveel goede Japanse games die de westerse markt niet halen.
Tenminste van de dingen die ik af en toe lees of zie.

heb je al eerder iets geprobeert in Europa uit te geven ?
Op deze manier dan
En was dat succesvol ? (als je het uberhaupt een keer geprobeert heb :+)
Dit hebben we een keer eerder geprobeerd met Ys Eternal...een remake van een oud MSX RPG uit '87. De deal met de maker (Falcom) hadden we al rond maar er waren geen uitgevers in geinteresseerd...kan ik me ook wel voorstellen, het was een 2D RPG, echte old-skool stijl zeg maar. Op console zou het wel verkocht hebben, op PC niet. En als je ziet hoe de spellen die WEL vertaald worden uiteindelijk SLECHT zijn vertaald...sjah, dan wil ik wel een poging wagen.
DarK_M schreef op 25 oktober 2002 @ 14:41:
'k Denk dat dit de eerste keer zal zijn dat een Nederlands bedrijf zoiets gaat doen (correct me if I'm wrong) :)
Ik kan dit alleen maar aanmoedigen.. en over marketing hoef je je denk ik niet echt druk te maken aangezien wanneer dit bekend wordt (en doorgaat) je voldoende aandacht zult krijgen van de Nederlandse pers

Dat is natuurlijk ook het idee erachter. Ik bedoel, wij hebben het spel niet gemaakt, maar we krijgen toch flink aandacht omdat het een full-price artikel is van triple-a kwaliteit. Je plakt er je logo voor en je naamsbekendheid schiet door het plafond heen.

Verwijderd

DarK_M schreef op 25 oktober 2002 @ 14:41:
Aandacht van de pers ik ook niet alles (wel handig :))
Er zijn veel spellen die enorm veel in de pers zijn geweest (Black & White, Max Payne) maar die uiteindelijk slecht verkochten of zelfs verlies maakten.

Denk zelf ook dat dit de 1ste keer is dat het gebeurd (als het lukt !!) maar het zal vast al vaker geprobeerd zijn.
Het lijkt me geweldig als het lukt, en zeker als het een succes word want als dat het geval is zullen er meer 'japanse' games op de westerse markt komen wat er voor zorgt dat er meer variatie in het spel aanbod komt.

Hoewel 1ste keer :?
Animal Crossing komt misschien ook nog voor Europa uit terwijl dat in 1ste instantie ook niet de bedoeling was
Huh wie wat waar :? :+
Check Monopoly Party maar eens :+
Release 29 Nov

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

heheh leuk he die edit functie :) :+

Maaruh nog ff wat hé..
Voor welk platform is deze game? ik neem aan dat het niet voor de pc is of wel :?

• Justice
  • Laatst online: 07-08-2025
DarK_M schreef op 25 oktober 2002 @ 15:44:
[...]

heheh leuk he die edit functie :) :+

Maaruh nog ff wat hé..
Voor welk platform is deze game? ik neem aan dat het niet voor de pc is of wel :?
pentium III 500 mhz recommended.
denk de gamecube |:(

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Justice schreef op 25 oktober 2002 @ 15:49:
[...]

pentium III 500 mhz recommended.
denk de gamecube |:(
LOL :D

Voor de PC dus ja...ik heb intussen ook gelezen dat Bandai co.,Ltd er een PS2 versie van wil gaan maken, ook deze alleen voor Japan/Korea trouwens.

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

How dom ik had het wel gelezen maar blijkbaar niet tot me door gedrongen :+
Maar zou het niet veel beter zijn als hij ook voor meerdere platformen uitgebracht zou worden en dan bedoel ik niet voor de PS2 want ik ben anti-sony :) op die manier bereik je wel een veel grotere doelgroep..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 15:52:
[...]

LOL :D

Voor de PC dus ja...ik heb intussen ook gelezen dat Bandai co.,Ltd er een PS2 versie van wil gaan maken, ook deze alleen voor Japan/Korea trouwens.
Hmm wij doen ook andere games voor Bandai
Dat zal het pluggen wat makkelijker maken :+

Verwijderd

Van mij mag die geimporteerd worden vanuit Azie....het ziet er heel mooi uit!

• Mystic_X
  • Laatst online: 22-09-2025

Mystic_X

What does this button do

laten we eerst een paar rpgs die niet in europa zijn uitgekomen maar wel in amerika hier heen halen.
Xenogears legaal , FF tactics legaal ow dat zou fijn zijn of chrono cross , ooeerrrr de lunar serie fijn fijn, of okage shadow king + vele andere rpgs.
maar kan helaas niet of ik mot importeren en vind ik te duur

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Ziet er *erg* mooi uit! En dit soort RPG's zijn er sowieso al veels te weinig op de pc, dus ik stem zeker voor. En als die requirements enigzins realistisch zijn bestaat de kans dat zelfs ik dat spel op mijn pc kan spelen :D

Verwijderd

Topicstarter
/me heeft een rolling demo :)

Ziet er nog wel goed uit, alleen tis geen speelbare demo dus dat schiet ook weer niet op. De muziek is wel lekker trouwens...zal zo es wat opnemen.

[edit]

Hierbij dus een stukje intromuziek: *KLIK*

• Creepy
  • Laatst online: 14-01 20:45

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Die eehh... demo.. is die ook ergens beschikbaar voor mensen die NIET in de games industrie werkzaam zijn?? ;)
Zou anders naast de mp3 ook de mogelijkheid bestaan voor een avi o.i.d. bestaan??

Hmm.. hadden we hier in Europa bijna Ys in het engels gehad??? *kwijl* Zonde dat dat niet door is gegaan..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Dit spel zouden ze juist wel hier uit moeten brengen , het ziet er gewoon erg goed uit :) en de gameplay zal ook wel ok zijn , de characters lijken me erg goed :) maar helaas komt het hier niet uit :(

Verwijderd

Mag ik het nederlands na synchroniseren?
:p

Btw Mr Rudi mooie muziek maar wat is duivenschieten hoe en waar komt het ooit uit?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2002 22:51 . Reden: muziek add-on ]

• cybermans
dat geluidje klinkt behoorlijk midi achtig op de effects na

enne mrrudi kunnen wij ook aan die rolling demo ergens komen

Verwijderd

"CPU : Intel Pentium Celeron 466MHz"

daar gaat het bij mij al mis |:(

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op 25 oktober 2002 @ 22:24:
Die eehh... demo.. is die ook ergens beschikbaar voor mensen die NIET in de games industrie werkzaam zijn?? ;)
Zou anders naast de mp3 ook de mogelijkheid bestaan voor een avi o.i.d. bestaan??
Demo beschikbaar -> nope, stukje AVI -> ik zou niet weten hoe...het is geen AVI gewoon een executable.
Hmm.. hadden we hier in Europa bijna Ys in het engels gehad??? *kwijl* Zonde dat dat niet door is gegaan..
De MSX versies zijn wel in het Engels te krijgen hoor ;) maarruh, zeg zelf, welke PC gamer die Ys niet kent uit het verleden zou dezer dagen een old-skool 2D RPG kopen? Geen hond!
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 22:31:
Mag ik het nederlands na synchroniseren?
:p

Btw Mr Rudi mooie muziek maar wat is duivenschieten hoe en waar komt het ooit uit?
What part of "Duivenschieten" did you NOT understand? Het spreekt toch aardig voor zich...en het zou de komende weken in de winkels moeten liggen eigenlijk :D es kijken of jullie mijn hiscore kunnen verbeteren :P Maar goed wat het is...ken je Moorhuhn? ja, fijn, dat in 3D en in Amsterdam. Niks meer, niks minder.

• cybermans
zou je wat je hebt kunnen posten je maakt ons namelijk wel heel erg nieuwschierig

Verwijderd

Topicstarter
cybermans schreef op 26 oktober 2002 @ 00:27:
zou je wat je hebt kunnen posten je maakt ons namelijk wel heel erg nieuwschierig
Zoals ik al zei kan ik de demo niet posten. *mocht* er inderdaad een deal rondkomen voor een Engelse versie wil ik wel iedereen die hier heeft gereageerd (positief of negatief) laten betatesten, en de definitieve versie voor een zacht prijsje (zeg kostprijs) aanbieden. Ik heb een NDA getekend om de demo niet te verspreiden (waarom ze dat wilden voor een niet-speelbare demo van een spel dat al uit is snap ik ook niet, maar toch hou ik me eraan)

Verwijderd

Creepy schreef op 24 oktober 2002 @ 21:16:
Hmm. ziet er goed uit.. en wat ik heb gelezen hier ziet er ook goed uit :)
Ik ben alvast geinterreseerd in een engelse versie.
ik had het niet beter kunnen zeggen :) Mijn vote heb je iig.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2002 04:29 . Reden: Quote verneukt ]

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Dit spel ziet er dus echt wel gelikt uit :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• cybermans
aha zo. slaat weer als een lul op een drumstel dat je die demo niet mag posten.

• Eeruku
cybermans schreef op 26 oktober 2002 @ 06:27:
aha zo. slaat weer als een lul op een drumstel dat je die demo niet mag posten.
das dus niet waar :)

copyright enzo :P
en alles wat in de NDA staat moet je je aan houden natuurlijk, aangezien je handtekening eronder staat :)

verder wil ik echt zwaaaaar zeker deze game spelen :P
desnoods in het japans/chinees/koreaans ;)

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 03:47:
[...]

Zoals ik al zei kan ik de demo niet posten. *mocht* er inderdaad een deal rondkomen voor een Engelse versie wil ik wel iedereen die hier heeft gereageerd (positief of negatief) laten betatesten, en de definitieve versie voor een zacht prijsje (zeg kostprijs) aanbieden. Ik heb een NDA getekend om de demo niet te verspreiden (waarom ze dat wilden voor een niet-speelbare demo van een spel dat al uit is snap ik ook niet, maar toch hou ik me eraan)
Hm dus je hebt al een beetje contact gehad met die lui enzo begint toch wel aardig serieus te worden..
*Dark_M bied zich iniedergeval alvast aan voor het testen van de beta :)

• Eeruku
DarK_M schreef op 26 oktober 2002 @ 15:02:
[...]

Hm dus je hebt al een beetje contact gehad met die lui enzo begint toch wel aardig serieus te worden..
*Dark_M bied zich iniedergeval alvast aan voor het testen van de beta :)
* Eeruku zeker ook 8) hopelijk engels, anders hopelijk japans (ben ik aan het leren :P )

Verwijderd

Aaaaah, dit zijn pas de games :). Na al die FF's (en tussendoor Septerra Core) eindelijk weer een PC TB rpg :D

Ik hou hier wel wat spaarcentjes voor achter, oh yes!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

3CLipZ schreef op 26 oktober 2002 @ 08:06:
[...]
verder wil ik echt zwaaaaar zeker deze game spelen :P
desnoods in het japans/chinees/koreaans ;)
Dan mag je eerst wel een cursus gaan volgen ;)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

cybermans schreef op 25 oktober 2002 @ 23:08:
dat geluidje klinkt behoorlijk midi achtig op de effects na
Dat klinkt als klassiek :P
Ik heb tot nu toe nog niet veel RPG's (game's zelfs) gezien die ECHT betere kwaliteit muziek hebben.

Filmpje klinkt wel insterresant trouwens, je kan zo bijna raden wat er gebeurd :P

Wel een nobel doel hoor, hele game importeren/vertalen en uitgeven, ik hoop echt dat het je lukt _/-\o_

• Vincent_Valentine
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-10-2025
Magna Carta lijkt me inderdaad een prachtige game van de makers van War of Genesis. Er zal best een markt voor zijn (ook in landen als USA)

De set die je thuis gestuurd krijgt als je hem koopt is heel mooi. De 4cd's van het spel, met een prachtige artbook van het spel.

Je kunt eens contact opnemen met SoftMax (makers van Magna Carta)

er is een kans.. ze zeggen immers zelf
As for the western market, we have been looking for good partner.
Cooperation with trustworthy partner would be the best way to introduce our games.
Please wait more to enjoy Softmax games in English.
Misschien ook een handige link: Jumpstation zijn net onderweg met eigen vertaling. Als Patch bedoelt, niet om de game opnieuw in westerse landen uit te brengen. Deze hebben ook een screendump van alle koreaanse tekst in het spel.

Alvast veel succes, ik hoop dat het je lukt!

• cybermans
idd als het lukt reden genoeg om dan alsnog de koreaanse versie te kopen met een english patch. En maybe handig viir een uitgever om die texten te gebruiken (dus kopen) lekker cheap en snel

Verwijderd

Topicstarter
Timpie schreef op 26 oktober 2002 @ 16:34:
[...]
Dat klinkt als klassiek :P
Ik heb tot nu toe nog niet veel RPG's (game's zelfs) gezien die ECHT betere kwaliteit muziek hebben.
Dat heet nou Symfonisch Orchestraal...dat heeft niks met klassiek te maken, dat is een stijl. Een hele mooie imho, die per definitie (net als gregoriaans) bij RPG's past. Praktisch elk RPG heeft orchestrale muziek en god zij dank geen techno dreun (aaaaaaargh). De Wild Arms reeks heeft het meer op akoestiek gegooid wat ik trouwens ook niet verkeerd vond.

Verwijderd

----=====gezwets modus====--------

ben te lui om op het moment het topic door te lezen maar dit spel lijkt mij in ieder geval super.Je zegt dat hij niet voor Europa of amerika uitgebracht wordt.Het kan dus niet aanslaan hier omdat het niet in andere talen uitgebracht wordt zoals engels (:().Jammer , 'k had hem toch graag gespeeld.Gelukkig geen multiplayer ( als ik hem ooit onder handen kan krijgen en koreaans geleerd heb :P) want daar heb ik dus echt een pesthekel aan bij dit soort spellen.Bij dit soort spellen gaat het mij bijna geheel om het verhaal en niet om mensen aan de andere kant van het glasvezel lijntje te laten zien hoe goed ik wel of niet ben (ok dit klinkt zelfs in mijn oren als dom gezwets maar ok)

edit:
Hmm over die techno dreun , daar ben ik het volkomen mee eens.Als dat bijvoorbeeld bij Final fantasy erbij had gezeten in het begin had ik hem waarschijnlijk niet eens langer als 10 minuten gespeeld

---====einde gezwets modus=====-----

• cybermans
techno ok maar niet bij fantasy. Daar wil ik liever idd wat orchestrals bij. Geeft een betere sfeer. techo --> FPS

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

cybermans schreef op 27 oktober 2002 @ 02:55:
techno ok maar niet bij fantasy. Daar wil ik liever idd wat orchestrals bij. Geeft een betere sfeer. techo --> FPS
Idd. Zie je het al voor je? Ben je net een spell aan het casten komt er ineens een techno crap geval voorbij :X :r

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 01:34:
----=====gezwets modus====--------

ben te lui om op het moment het topic door te lezen maar dit spel lijkt mij in ieder geval super.Je zegt dat hij niet voor Europa of amerika uitgebracht wordt.Het kan dus niet aanslaan hier omdat het niet in andere talen uitgebracht wordt zoals engels (:().Jammer , 'k had hem toch graag gespeeld.
---====einde gezwets modus=====-----
Eh misschien toch wel handig om voortaan alles te gaan lezen, want het gaat er juist om dat het spel hierheen wordt gehaald en vertaald wordt in het engels :) en of het dan eventueel zal aanslaan of dat het binnen een maand of wat in de budgetbak verdwijnt zoals het alle niet goed verkopende games betreft..

Verwijderd

Topicstarter
MST_Morpheus schreef op 27 oktober 2002 @ 10:25:
[...]

Idd. Zie je het al voor je? Ben je net een spell aan het casten komt er ineens een techno crap geval voorbij :X :r
Dat zou hetzelfde zijn als dat je de (fantastische) muziek van John Williams in Jurassic Park vervangt door de muziek van The Matrix, of the Fast & The Furious :D

Maar goed, das wel een offtopic discussie. Viel me net op in die rolling demo dat de makers geen moeite hebben genomen om lip-sync te programmeren, maar wel extra power hebben gestopt in een routine die ervoor zorgt dat de borsten van de dames mooi met de bewegingen mee "stuiteren"...BH's hadden ze in die tijd nog niet blijkbaar. ;) :P

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 13:46:
[...]

Dat zou hetzelfde zijn als dat je de (fantastische) muziek van John Williams in Jurassic Park vervangt door de muziek van The Matrix, of the Fast & The Furious :D

Maar goed, das wel een offtopic discussie. Viel me net op in die rolling demo dat de makers geen moeite hebben genomen om lip-sync te programmeren, maar wel extra power hebben gestopt in een routine die ervoor zorgt dat de borsten van de dames mooi met de bewegingen mee "stuiteren"...BH's hadden ze in die tijd nog niet blijkbaar. ;) :P

Volgens mij denken de makers van dit spel dat het grootste deel toch van het mannelijk geslacht is wat dit spel gaat spelen. O-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 13:46:
[...]

ook een manier om het populair te maken bij de jeugd
Pagina: 1 2 Laatste