Zo dan, 5 niuewe leden, dat belooft nog wat Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
hmm, jammer we (noizy cows) komen binnen op 2. helaas
morgen zal noizy cows nog wel wat beter scoren.
we hebben redelijk wat user die vanwege het einde van eccp-109 nu overstappen naar TSC en OGR.
dus dat belooft leuke dingen voor morgen.
morgen zal noizy cows nog wel wat beter scoren.
we hebben redelijk wat user die vanwege het einde van eccp-109 nu overstappen naar TSC en OGR.
dus dat belooft leuke dingen voor morgen.
ChaosCow zn team is omgezet naar Noizy_Cows, vandaar dat we met 914 op plaats 2 staan.
NC is still adding Nodes op het moment...
aah tuurlijk das logisch.ParaNoiMia schreef op 24 oktober 2002 @ 10:24:
ChaosCow zn team is omgezet naar Noizy_Cows, vandaar dat we met 914 op plaats 2 staan.

enne mijn node al toegevoegd??
Sorry dudes.
Ik heb mn naam verandert aan de DPC standaard.
Van DPCKippie naar DPC_Kippie.
Staat ff beter
Staat ff beter
DPCKippie schreef op 24 oktober 2002 @ 10:29:
Sorry dudes.
Staat ff beter
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Gdag allen,
nu vannacht eccp is afgelopen had ik besloten om maar TSC te gaan doen.
Ik heb alleen het idee dat die (Linux)client niet alle idle cpu-cycles gebruikt.
Als ik 'top' of 'ps aux' doe in een console, dan zitten al die 'java' processen/threads maximaal op 10%. Maar dit schommelt erg en 10% is ook wel het absolute maximum, terwijl dr nog 80% idle time over is.
Alleen als ik de Agent open heb staan gebruikt dat proces 23% maar dat is juist weer teveel.
Heeft iemand een idee hoe dit komt?
Duron 800Mhz
Linux Mandrake 9.0
256MB RAM
Edit:
ik las ook ergens dat een client zoals D2OL aan moest blijven staan omdat hij anders weer opnieuw moest beginnen. Is dat met de D2OL ook zo of was dat een andere client.
nu vannacht eccp is afgelopen had ik besloten om maar TSC te gaan doen.
Ik heb alleen het idee dat die (Linux)client niet alle idle cpu-cycles gebruikt.
Als ik 'top' of 'ps aux' doe in een console, dan zitten al die 'java' processen/threads maximaal op 10%. Maar dit schommelt erg en 10% is ook wel het absolute maximum, terwijl dr nog 80% idle time over is.
Alleen als ik de Agent open heb staan gebruikt dat proces 23% maar dat is juist weer teveel.
Heeft iemand een idee hoe dit komt?
Duron 800Mhz
Linux Mandrake 9.0
256MB RAM
Edit:
ik las ook ergens dat een client zoals D2OL aan moest blijven staan omdat hij anders weer opnieuw moest beginnen. Is dat met de D2OL ook zo of was dat een andere client.
Anoniem: 26550
De D2OL en TSC client zijn van dezelfde makers en lijken op zeer veel punten op elkaar. Ze zijn echter niet uitwisselbaar. En clients moeten altijd aanblijven 
Maar even serieus: de TSC client werkt met redelijk grote WU's, en als je halverwege een WU (=candidate) afbreekt dan gaat het werk aan die candidate verloren. De volgende keer als je de client weer opstart dan begint de client weer vrolijk opnieuw. Let dus bij het rebooten / afsluiten even op of je client niet toevallig bijna klaar is met een candidate, zou zonde zijn als hij bijna klaar is en je dan reboot. Je kunt zien hoever een client is aan het aantal conformers wat hij gedaan heeft: 1 candidate bestaat uit 20 conformers. Na de 20e conformer moetie nog eventjes reutelen en dan istie klaar met de candidate.
Maar even serieus: de TSC client werkt met redelijk grote WU's, en als je halverwege een WU (=candidate) afbreekt dan gaat het werk aan die candidate verloren. De volgende keer als je de client weer opstart dan begint de client weer vrolijk opnieuw. Let dus bij het rebooten / afsluiten even op of je client niet toevallig bijna klaar is met een candidate, zou zonde zijn als hij bijna klaar is en je dan reboot. Je kunt zien hoever een client is aan het aantal conformers wat hij gedaan heeft: 1 candidate bestaat uit 20 conformers. Na de 20e conformer moetie nog eventjes reutelen en dan istie klaar met de candidate.
Gefeliciteerd Team_Switch met het veroveren van de nummer 1 positie. Knap en snel gedaan. Hopelijk kunnen de nieuwe leden (waaronder Noizy Cows) het jullie moeilijk maken en vol mee gaan in de battle. Dan zal die nummer 1 positie niet lang wegblijven gok ik zo.
Voorlopig staan we nog 16 met een behoorlijk gaatje naar 15, maar daarna zitten er weer een aantal vlak bij elkaar.
En ik zie dat Anandtech ons al tegemoet komt
Voorlopig staan we nog 16 met een behoorlijk gaatje naar 15, maar daarna zitten er weer een aantal vlak bij elkaar.
En ik zie dat Anandtech ons al tegemoet komt
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Aan Marble:

We zouden trouwens graag ff met je willen praten over je solo-actie, kun je weer es in het kanaal langskomen? Lijkt ons wel grappig om te weten of je überhaupt nog wel iets met ons team te maken wilt hebben

We zouden trouwens graag ff met je willen praten over je solo-actie, kun je weer es in het kanaal langskomen? Lijkt ons wel grappig om te weten of je überhaupt nog wel iets met ons team te maken wilt hebben
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Anoniem: 17029
Vaag, ik krijg de client op de NT bak niet goed aan de praat hoor
Hij slurpt wel candidates naar binnen maar wil ze vervolgens (als ze berekend zijn) niet meer terugsturen
De client verstuurd ze pas wanneer ik hem afsluit en weer opstart. (en dan nog komen ze niet allemaal aan
Iemand een ide wat dit zou kunnen zijn?
p.s. er draaid niets anders op dan NT en kheb ook al eens de client opnieuw geinstalleerd.
Hij slurpt wel candidates naar binnen maar wil ze vervolgens (als ze berekend zijn) niet meer terugsturen
De client verstuurd ze pas wanneer ik hem afsluit en weer opstart. (en dan nog komen ze niet allemaal aan
Iemand een ide wat dit zou kunnen zijn?
p.s. er draaid niets anders op dan NT en kheb ook al eens de client opnieuw geinstalleerd.
Woei, mijlpaaltje. 
Dit is toch wel positief te noemen voor TSC:

* Heineken
naar Elteor
Dit is toch wel positief te noemen voor TSC:

* Heineken

mmm, dat wordt nog leuk hiero! Btje competitie voor Switch 
Nog bijna vergeten dat wij nummer 1 staan
WOEI!!
Nog bijna vergeten dat wij nummer 1 staan
WOEI!!
griz: hoelaat is de dag afgelopen met TSC? Dus hoe laat tellen cans nog mee voor vandaag en hoe laat voor morgen?
Totale Modjesgekte
Dan denk ik dat er bij mij iets verkeerd gaat, want de candidates vliegen me om de oren:
Linksboven heb ik het target staan (Target I - PTEN of soms Target II - PI3K) die zullen veel meer wel hebben.
In het begin werd mn queue vrolijk volgegooid met 30 candidates.
En nu die draait heb ik nog 0 candidates completed.
De client switcht binnen 10 seconden naar de volgende candidate, waarbij de queue tijdelijk 29 bevat (wat natuurlijk meteen aangevuld wordt).
Bij Task startted staat hierdoor dan ook maar heel even een tijd en dan wordt er alweer een nieuwe candidate geladen ("pending...").
Blijkbaar rekent het kreng helemaal niets aan de candidates...
Edit:
kwam vast omdat het laat was, maar er waren 2 errors (nonfatalinstallexception):
Maar de uiteindelijke installatie gaf wel "succesful". Stom ding....
Ik probeer eerst ff een reinstall.
Linksboven heb ik het target staan (Target I - PTEN of soms Target II - PI3K) die zullen veel meer wel hebben.
De client switcht binnen 10 seconden naar de volgende candidate, waarbij de queue tijdelijk 29 bevat (wat natuurlijk meteen aangevuld wordt).
Bij Task startted staat hierdoor dan ook maar heel even een tijd en dan wordt er alweer een nieuwe candidate geladen ("pending...").
Edit:
kwam vast omdat het laat was, maar er waren 2 errors (nonfatalinstallexception):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <action name="Custom Action" target="com.zerog.ia.customcode.util.fileutils.DeleteFile" status="error"> <AdditionalNotes> <error> class com.zerog.ia.customcode.util.fileutils.DeleteFile NonfatalInstallException.</error> </AdditionalNotes> </action> <action name="Custom Action" target="com.zerog.ia.customcode.util.fileutils.DeleteFile" status="error"> <AdditionalNotes> <error> class com.zerog.ia.customcode.util.fileutils.DeleteFile NonfatalInstallException.</error> </AdditionalNotes> </action> <action name="Execute Target File" status="successful"> <destination>/</destination> </action> |
Ik ben vandaag ook maar overgestapt van Eccp naar TSC, en ik vroeg me af of iemand me kon vertellen wat die gekke nummertjes die DSpy me laat zien nou allemaal betekenen.
Misschien kan iemand een keer een screenshot van DSpy maken en hier uitleg bij tekenen?
Thx alvast
Misschien kan iemand een keer een screenshot van DSpy maken en hier uitleg bij tekenen?
Thx alvast
yay NC vandaag al 125 cands ingelopen op Team_Switch
PSN
Reinstall hielp ook niet.
Beetje vaag dat de client het niet doet, omdat een DeleteFile class mist...
Als ik dit probleem niet opgelost krijg moet ik helaas overstappen naar een ander project.
En dan zoek ik ook meteen eentje met een lightweight client op.
Als ik dit probleem niet opgelost krijg moet ik helaas overstappen naar een ander project.
Hier staat het allemaal uitgelegd.Killa schreef op 24 oktober 2002 @ 13:18:
Ik ben vandaag ook maar overgestapt van Eccp naar TSC, en ik vroeg me af of iemand me kon vertellen wat die gekke nummertjes die DSpy me laat zien nou allemaal betekenen.
Thx alvast
Anoniem: 33795
Whoosh, nu gaat iedereen meedoen aan TSC *HEFTIG* denk dat ik nog een paar extra nodes ga inzetten.
Om 00:30 worden elke nacht de stats gefetched, dus als je voor deze tijd je cands inleverd dan ben je op tijd voor de hitparde van volgende dag.Freakertje schreef op 24 oktober 2002 @ 12:31:
griz: hoelaat is de dag afgelopen met TSC? Dus hoe laat tellen cans nog mee voor vandaag en hoe laat voor morgen?
De stats lopen van middernacht tot middernacht, dus als je om 23:30 wat flushed staat dat de volgende ochtend op GoT. De stats van de TSC site lopen iets anders, ergens smorgens vroeg begint de nieuwe dag bij hun.
* JustMe vind het ook heel positief voor DPC TSC, maar iets minder voor onze daily plek
* JustMe vind het ook heel positief voor DPC TSC, maar iets minder voor onze daily plek
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
ArmEagle schreef op 24 oktober 2002 @ 12:59:
Dan denk ik dat er bij mij iets verkeerd gaat, want de candidates vliegen me om de oren:
Edit:
code:
1 .. een heel verhaal..
Dit is een bekend Linux probleem bij de D2OL client..ArmEagle schreef op 24 oktober 2002 @ 13:28:
Reinstall hielp ook niet.
Dus TSC client heeft er ook last van
De oplossing :
Je mist libstdc++.so.3
Dit is te downloaden (op het D2OL forum staan verschillende links, maar ook via rpmfind.net kan je op libstdc zoeken)
Natuurlijk download je niet libstdc++.so.3 maar bijvoorbeeld libstdc++3.0-3.4.so
makkelijk is dan even om een symbolic link te maken met
"ln libstdc++3.0-3.4.so libstdc++.so.3" ( zonder de " quotes" )
Als je dit alles gedaan hebt, even een reboot voor de zekerheid en dan
in een TTY scherm "./TSC controller:cli" ( of ipv cli -> file) ZONDER quotes
suc 6..
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
geintje
bedankt!
ik had wel een
/usr/lib/libstdc++-3-libc6.2-2-2.10.0.so staan een link daarnaartoe maken werkt ook. (Of het ook stabiel blijft...
maar dan zoek ik wel een betere op.
GridWin.exe gebruikt nu netjes de idle time en de client raced niet door alle candidates heen, dus alles lijkt goed te gaan.
Hmm op die pagina waar ik de client gedownload heb kon ik geen forum vinden. Vanavond maar weer even zoeken.
bedankt!
ik had wel een
/usr/lib/libstdc++-3-libc6.2-2-2.10.0.so staan een link daarnaartoe maken werkt ook. (Of het ook stabiel blijft...
GridWin.exe gebruikt nu netjes de idle time en de client raced niet door alle candidates heen, dus alles lijkt goed te gaan.
Hmm op die pagina waar ik de client gedownload heb kon ik geen forum vinden. Vanavond maar weer even zoeken.
Tijd voor wat veraqndering, Team Noizy Cows is here to beat up Team Switch 
//edit vanaaf ff me XP2200 en Duron950 omzetten alsik tijd heb, anders morgen
. Weet niet of dit het project wordt voor NC dus de rest laat ik nog ff ^_^
//edit vanaaf ff me XP2200 en Duron950 omzetten alsik tijd heb, anders morgen
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Anoniem: 26005
hmmm, ik heb een vraagje, ik ben beginnende met TSC (na ECCp) en ik weet niet precies wat ik bij 'member' moet invoeren..
moet ik daar nou mijn eigen naam, of team naam invullen? of kan dat team later? zijn er stats per persoon of alleen bij team?
iemand die me in kan lichten?
moet ik daar nou mijn eigen naam, of team naam invullen? of kan dat team later? zijn er stats per persoon of alleen bij team?
iemand die me in kan lichten?
Idd, kunnen wij binnenkort weer een ander project aandoen omdat jullie genoeg power leveren...
Al een schatting van jullie daily output kunnen maken?
Killa schreef op 24 oktober 2002 @ 13:18:
Thx alvast
Daar staat dus een prachtige changelist, je kan dspy er downloaden en er staan heel summier de features uitgelegd, maar het legt me nog niet uit wat die -10.10 is.
Misschien meer een vraag over hoe TSC werkt dan een DSpy vraag maar ik ben dan ook TSC n00b en ik ben nieuwsgierig. Kan ik dit ergens vinden? Of kan iemand mij dit vertellen?
[ Voor 0% gewijzigd door Killa op 24-10-2002 17:51 . Reden: typo ]
ik heb lekker al een -10.15Killa schreef op 24 oktober 2002 @ 17:49:
[...]
[...]
Daar staat dus een prachtige changelist, je kan dspy er downloaden en er staan heel summier de features uitgelegd, maar het legt me nog niet uit wat die -10.10 is.
Misschien meer een vraag over hoe TSC werkt dan een DSpy vraag maar ik ben dan ook TSC n00b en ik ben nieuwsgierig. Kan ik dit ergens vinden? Of kan iemand mij dit vertellen?

PSN
We gaan vandaag al over jullie heen gok ik en dan zijn we nog niet op volle krachtMy schreef op 24 oktober 2002 @ 17:38:
[...]
Idd, kunnen wij binnenkort weer een ander project aandoen omdat jullie genoeg power leveren...
Al een schatting van jullie daily output kunnen maken?
mjah ons doel voor vandaag is om #4 overall binnen DPC te wordenParaNoiMia schreef op 24 oktober 2002 @ 18:12:
[...]
We gaan vandaag al over jullie heen gok ik en dan zijn we nog niet op volle kracht
PSN
Ik heb in ieder geval ff genoten van mn 4e plaats 
Als ik maar binnen de top 10 kan blijven.
Als ik maar binnen de top 10 kan blijven.
Anoniem: 37655
Ik krijg geen kandidaten binnen, moet ik iets bij de proxy-info invullen?
Client draait ca. 18h.....
Gaarne voorbeeldjes/info
Gaarne voorbeeldjes/info
Dat ligt eraan of je achter een proxy zit.Anoniem: 37655 schreef op 24 oktober 2002 @ 19:06:
Ik krijg geen kandidaten binnen, moet ik iets bij de proxy-info invullen?
Gaarne voorbeeldjes/info
Hierzo draait alles met standaard niks ingesteld bij de proxie en het werkt allemaal prima.
Anoniem: 21125
Jakkes, wat een lawaai hebben die Noizy Cows
Teveel Grolsch gehad zeker
We zien jullie binnenkort wel aan de top, dan moeten we toch eens een hartig woordje met jullie praten, want jullie zijn niet erg beleef. "zomaar" ff de eerste plek van ons over nemen, zonder eerst te vragen....
Bah
We zien jullie binnenkort wel aan de top, dan moeten we toch eens een hartig woordje met jullie praten, want jullie zijn niet erg beleef. "zomaar" ff de eerste plek van ons over nemen, zonder eerst te vragen....

Bah
Whehe jammer My maar dit is tijdelijk ben ik bang, voor mij iig, ik ga denkik rc5-72 of eccp2 doen. Meesten van NC gaan dit doen btw
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Anoniem: 37655
Jammer, hier dus nix, nada, nakkes.Heineken schreef op 24 oktober 2002 @ 19:30:
[...]
Dat ligt eraan of je achter een proxy zit.
Hierzo draait alles met standaard niks ingesteld bij de proxie en het werkt allemaal prima.
Dit leek me een leuk project, maar de client is na 22h nog steeds aan het initialiseren...
over 2 h gaat deze bak over naar OGR...
Sorry, maar ik heb nu bijna een dag cycles verloren...
Blijf wel naar DPC-projecten speuren.....
Vooral waar een makkelijke client rondzwerft en DPC nog een duwtje nodig heeft...
PSN
* YakuzA zwaait naar Kippie:
4e: 407 DPC_Noizy_Cows 46 1,485 29,700
5e: 408 DPC_Kippie 5 1,480 29,600
//edit:
ik bedoelde meer de #3
//edit:

PSN
had je maar bij ons moeten blijven, dan kan je veel langer genieten van een #1 spot
hehe, NC al 3de wereldwijd in de dagtop
Hey krijg nou wat die client ging zomaar zichzwelf updaten
ik ga uiteraard wel toestemming
client had ik vanmorgen nog opnieuw geinstalled ivm verjaardagsflush
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Hierzo ook een update, 't zal wel..._DPC_Scorpion schreef op 24 oktober 2002 @ 21:48:
Hey krijg nou wat die client ging zomaar zichzwelf updaten
hmmz mijne heeft een dik zware candidate waar ie 1 uur 20 minz over doet ipv tussen de 20 en 30 minz voor de rest
PSN
Gefelici met de daily top 3 wereldwijd.YakuzA schreef op 24 oktober 2002 @ 21:40:
* YakuzA zwaait naar Kippie:
//edit:
[...]
ik bedoelde meer de #3
![]()
![]()
En natuurlijk plaatsje 4 binnen DPC.
Kenne jullie wel, met 48 tegen 5
Maar ik vond het wel verrassend dat ik daar op plaatsje 26 stond.
Jammer? Dan krijgen we wel de nr 1 spot trugFlapmo schreef op 24 oktober 2002 @ 20:22:
Whehe jammer My maar dit is tijdelijk ben ik bang, voor mij iig, ik ga denkik rc5-72 of eccp2 doen. Meesten van NC gaan dit doen btw
ach team_switch zout toch wel weer op
daar zijn ze voor gemaakt
PSN
Anoniem: 61461
ik keek juist even naar de stats http://d2ol.childhooddise.../topTeams.jsp?t=yesterday en wat zie ik dpc staat op nr 2
whiiieeeeeeeeeeee voor vandaag dit gaat goed en morgen nog beter hoop ik op naar nr 1
Anoniem: 21125
Zomaar op 1 zonder MF, dat kon ik vorige week niet geloven
Ik wist al dat we erg hard gingen, kijk maar naar die uurstats in mijn sig
Ik wist al dat we erg hard gingen, kijk maar naar die uurstats in mijn sig
jullie hadden mij zowiezo wel eens eerder kunnen aanspreken, en tsjah sorrie maar ik heb gewoon geen zin meer in een team waar allemaal dingen gebeuren waar ik het niet mee eens ben. ik respecteer jullie regels en manier van doen, maar ik heb geen zin meer om daar rekening mee te houden.Freakertje schreef op 24 oktober 2002 @ 11:45:
Aan Marble: [afbeelding] [afbeelding]
verder spaar ik vanaf nu voor 11/11... awaiting further instructions
Ik had je een aantal dagen geleden ook al eens geprobeerd te bereiken, maar dat heb je waarschijnlijk gemist. Daarnaast herinner jij je misschien dat je geen gegevens wou afgeven... damn sorry, ik was vergeten dat jij ook ergens tussen mijn MSN-lijst stond
Helemaal vergeten, das dus mijn fout.
Ik ben blij dat je iig eerlijk bent. Ik vind het uiteraard jammer dat je weg bent, maar het ga je goed. Hopelijk mogen we je nog wel eens zien in het kanaal, of je nou teamlid bent of niet.

Ik ben blij dat je iig eerlijk bent. Ik vind het uiteraard jammer dat je weg bent, maar het ga je goed. Hopelijk mogen we je nog wel eens zien in het kanaal, of je nou teamlid bent of niet.
Totale Modjesgekte
* YakuzA sends instructions to d33nMarble schreef op 24 oktober 2002 @ 23:32:
[...]
jullie hadden mij zowiezo wel eens eerder kunnen aanspreken, en tsjah sorrie maar ik heb gewoon geen zin meer in een team waar allemaal dingen gebeuren waar ik het niet mee eens ben. ik respecteer jullie regels en manier van doen, maar ik heb geen zin meer om daar rekening mee te houden.
verder spaar ik vanaf nu voor 11/11... awaiting further instructions
PSN
Overdreven
Totale Modjesgekte
Anoniem: 5832
Anders gaan we bij TSC verder met soapen...
plz dit gaat over kinderziektes... Nog ff en die kinderen krijgen een ziekte van al die ruziënde "volwassenen" over hun hoop.
pssssst ik ken d33n al bijna 2 jaarFreakertje schreef op 25 oktober 2002 @ 00:30:
J***S YakuzA, dit vindt ik geen stijl. Hij is net een team uit en dan probeer jij hem binnen te vissen?![]()
Doe het dan iig niet zo openbaar. Want deze binnenvisserij neigt naar persoonlijke reclame...
Dit is hoe ik erover denk, niet bedoeld als flame. Je bent misschien een toffe kerel, maar dit ging me net iets te ver. Misschien bedoelde je het ook wel heel anders, als grapje ofzo, maar mij schiet het ff in het verkeerde keelgat

Ps.
hij heette Marble maar zit nu in een identiteitscrisis
PPs.
die ander

PPPs.
waar zie jij subteamreclame?

PPPPs.
als ik hem echt wil laten joinen vraag ik ut em toch gwoon via MSN ??

bladiebla bier bladiebla...
PPPPPs.

PSN
Ok ik had dus een link gemaakt naar een veel nieuwere libstdc. Daarbij startte de client wel, maar bleef continue met "computing docking grid" oid. bezig.
Ik heb nu toch maar de juiste libstdc geisntalleerd en nu gaat hij binnen een minuut echt bezig.
Ik heb nu toch maar de juiste libstdc geisntalleerd en nu gaat hij binnen een minuut echt bezig.
Joh, blijf eens van het bier af.
(Dat doet Heineken ook

twas alleen een sixpack Grolsch Herfstbok + nog restje andere Grolsch dah ik had staanHeineken schreef op 25 oktober 2002 @ 02:04:
[...]
Joh, blijf eens van het bier af.
(Dat doet Heineken ook)
PSN
Ik kan me voorstellen dat je van dat soort brouwsels rare dingen gaat doen.YakuzA schreef op 25 oktober 2002 @ 02:15:
[...]
twas alleen een sixpack Grolsch Herfstbok + nog restje andere Grolsch dah ik had staan
mjah Heineken valt natuurlijk dichter bij categorie bronwater als bij brouwsels hehHeineken schreef op 25 oktober 2002 @ 02:17:
[...]
Ik kan me voorstellen dat je van dat soort brouwsels rare dingen gaat doen.
PSN
Mja, eigenlijk zouden ze Grolsch in de apotheek met bijsluiter moeten verkopen, pas op voor de bijwerkingen.YakuzA schreef op 25 oktober 2002 @ 02:22:
[...]
mjah Heineken valt natuurlijk dichter bij categorie bronwater als bij brouwsels heh
![]()
![]()
[02:37] <ParaNoiM> !heineken YakuzA-
[02:37] <NoizyCow> ParaNoiM tapt een glaasje water voor YakuzA-
Oops
[02:37] <NoizyCow> ParaNoiM tapt een glaasje water voor YakuzA-
Oops
mjah in die bijsluiter staat dan:Heineken schreef op 25 oktober 2002 @ 02:27:
[...]
Mja, eigenlijk zouden ze Grolsch in de apotheek met bijsluiter moeten verkopen, pas op voor de bijwerkingen.![]()
![]()
Kan boetes van de Politie veroorzaken.
Kan zorgen voor zwalkend lopen.
enz
PSN
Erm, ik geloof dat ik hier in de minderheid ben.

* Heineken geeft niet op, ze kunnen gewoon niet zo helder meer denken door het vele Gr*lsch drinken
* Heineken ken hier nog wel een paar voorbeelden van
Edit: Tssss, zijn we al aan het slapen?
* Heineken geeft niet op, ze kunnen gewoon niet zo helder meer denken door het vele Gr*lsch drinken
* Heineken ken hier nog wel een paar voorbeelden van
Edit: Tssss, zijn we al aan het slapen?
Anoniem: 19463
En om met monty phyton te spreken: wat is de overeenkomst tussen Heineken en vrijen in een kano?
Anoniem: 22659
"It's fucking close to water!"Anoniem: 19463 schreef op 25 oktober 2002 @ 03:15:
En om met monty phyton te spreken: wat is de overeenkomst tussen Heineken en vrijen in een kano?
Lang leve google!!
zie hier: http://www.google.com/sea...+en+vrijen+in+een+kano%3F
Euh..... natte broek?Anoniem: 19463 schreef op 25 oktober 2002 @ 03:15:
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Ja, als je elkaar al 2 jaar kent dan ligt het idd wat anders. Dan zie ook ik er niks in.
Goed, ik had een stressy, lange dag achter de rug maar dat doet er niks aan af. Hier reageerde ik iets te heftig, dat zie ik nu ook in. Vandaar dat ik de post gewijzigd heb.
YakuzA: Ik zat hier fout. Mijn excuses hiervoor.
Goed, ik had een stressy, lange dag achter de rug maar dat doet er niks aan af. Hier reageerde ik iets te heftig, dat zie ik nu ook in. Vandaar dat ik de post gewijzigd heb.
YakuzA: Ik zat hier fout. Mijn excuses hiervoor.
Totale Modjesgekte
Freakertje
Zo kan het dus ook!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1