Kijk eens aan, ToeT doet ook weer mee ![]() Ow, enne, als we elke dag twee plekken stijgen in de overalls, dan staan we over 8 dagen toch eerste? Ja toch? Mooi! ![]() Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Jippie.
1000 puntjes mijlpaal.
Iedereen natuurlijk gefelici met de mijlpaaltjes.
1000 puntjes mijlpaal.
Iedereen natuurlijk gefelici met de mijlpaaltjes.
wow de ranglijsten worden hier echt bestormd! DPC voor 1!
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Anoniem: 17029
Dat gaat echt hard hier
, wat een gekkuhhuis zeg 
Gelukkig ga ik hier nu ook lekker hard (denk ik), gisteren ff 2 p4 1.7tjes op TSC gezet
Kom ik vanmorgen op mijn werk staan er al 100 candidates klaar dus dat moet leuk worden.
Kijken of ik in 1 keer in de top 10 van DPC kan komen
He Scorpion ben je aan het sparen ofzo?

Gelukkig ga ik hier nu ook lekker hard (denk ik), gisteren ff 2 p4 1.7tjes op TSC gezet
Kom ik vanmorgen op mijn werk staan er al 100 candidates klaar dus dat moet leuk worden.
Kijken of ik in 1 keer in de top 10 van DPC kan komen
He Scorpion ben je aan het sparen ofzo?
Anoniem: 11979
Huh? Where did they come from? 
Toen ik om 10 uur nog even Pjabber's mooie uurstats bekeek stonden we nog ruim bovenaan
Zeker nog een vergeten node geadd, of doen jullie het vandaag weer?
Toen ik om 10 uur nog even Pjabber's mooie uurstats bekeek stonden we nog ruim bovenaan
Zeker nog een vergeten node geadd, of doen jullie het vandaag weer?
Anoniem: 21125
Welke mooie stats
Tja, Mr Vulcano riep nog op het forum dat we moesten flushen oom eerste te blijven, maar ik lag al te slapen....
PS zijn er nog meer mensen die zin hebben om op 11 november een MF te houden hier
Tja, Mr Vulcano riep nog op het forum dat we moesten flushen oom eerste te blijven, maar ik lag al te slapen....

PS zijn er nog meer mensen die zin hebben om op 11 november een MF te houden hier
Nice flush ToeT!!
Mijlpaaltje voor ons
morgen nummer 1 overall voor Switch?
DPC stijgt lekker, ga de nummer 1 maar vast waarschuwen, we komen eraan!!
Mijlpaaltje voor ons
morgen nummer 1 overall voor Switch?

DPC stijgt lekker, ga de nummer 1 maar vast waarschuwen, we komen eraan!!

Pjabber, misschien is het een leuk idee om een soort mf-counter voor TSC te maken, zoals er eerst ook voor ECCp is geweest.
dus gewoon waar alle teams/members kunnen invullen wat ze al hebben gespaard.
dus gewoon waar alle teams/members kunnen invullen wat ze al hebben gespaard.
Heb je gelijk in, maar ik weet niet hoed dat moet. Ik kan leuk met Excel spelen en weet een tabel te maken in HTML, maar een mf-counter is wel heel wat anders. Maar als iemand zich geroepen voelt.....
Lopen we trouwens met de 11de niet het gevaar dat andere teams ook een MF gaan houden....
Lopen we trouwens met de 11de niet het gevaar dat andere teams ook een MF gaan houden....
ooh, ik dacht dat jij dat wel kon 
maargoed, dan moeten we iemand anders vinden met een php/asp oid kennis die zoiets kan maken.
verder zouden we ff wat fora van andere teams moeten gaan bekijken op 11-11 flushes
maargoed, dan moeten we iemand anders vinden met een php/asp oid kennis die zoiets kan maken.
verder zouden we ff wat fora van andere teams moeten gaan bekijken op 11-11 flushes
Anoniem: 17029
Nou dan wacht ik nog maar ff met het joinuh van DPC
Doe ik de 11 van de 11 wel
De teller staat ondertussen op 160 and stil counting
Doe ik de 11 van de 11 wel
De teller staat ondertussen op 160 and stil counting
Kloppen de inhaalstats hier wel 
Als ik naar de laatste hitparades kijk, dan gaat RIVAL_Earth2025 een stuk sneller dan TA. Bovendien gaan ze eerdaags TA voorbij. Dat zou toch betekenen dat we eerst TA gaan inhalen
code:
1
2
| RIVAL_Earth2025 -943 42214 21 days Team AnandTech -398 42366 49 days |
Als ik naar de laatste hitparades kijk, dan gaat RIVAL_Earth2025 een stuk sneller dan TA. Bovendien gaan ze eerdaags TA voorbij. Dat zou toch betekenen dat we eerst TA gaan inhalen
funcracker jij kan wel ff een extra countertje maken toch
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Anoniem: 22672
ik kan wel een scrippie maken voor de mf counter, alleen zit ik hier maar op een chello lijn, en zal ik dus een max aantal users in moeten stellen, of iemand anders moet ff kunnen hosten 
php/mysql
php/mysql
De laatste tijd hier erg veel GROTE cans... meer die er last van hebben?
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Lekkere toevoeging van tOEt
Volgende bewaren voor de MF van 11-11?
En waarom zouden meer mensen dat doen? Maar een pagina met het aantal nodes en hoeveel er per node is zou handig zijn. Kan je de datum zelfs daar vanaf laten hangen.
En waarom zouden meer mensen dat doen? Maar een pagina met het aantal nodes en hoeveel er per node is zou handig zijn. Kan je de datum zelfs daar vanaf laten hangen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Dat is inderdaad niet lastig, maar dat kan er dus niemand met een buffer sparen :?:
En C001JU135.. ik heb hier wel mysql en php ivm ons forum, maar ik snap er geen reet van
Bovendien zit ik met een @Home lijntje. Da's ook niet echt fijn....
En C001JU135.. ik heb hier wel mysql en php ivm ons forum, maar ik snap er geen reet van
Das toch juist leuk als andere teams op die dag ook een MF houden, moeten wij gewoon nét ff iets meer doen
Hebben er mensen ervaringen met het draaien van TSC op een Mac?
Van de inhaalstats klopt niks, die worden echt vreemd en verkeerd berekent, maar hoe precies verdiep ik me niet in zolang ze niet kloppen
ToeT gefeliciteerd, nice flush and milestone
Mijn pc's vannacht uitgehad, had zo'n koppijn en werd gek van elk ruisje dat mijn oor bereikte
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Gizmooh: okok, ik heb de user stats even bekeken en ik hou me al stil 
HH ook lekker bezig
HH ook lekker bezig
Vraag Innuedo, die had de Dolphin counter ook staanAnoniem: 22672 schreef op 23 oktober 2002 @ 13:17:
ik kan wel een scrippie maken voor de mf counter, alleen zit ik hier maar op een chello lijn, en zal ik dus een max aantal users in moeten stellen, of iemand anders moet ff kunnen hosten
php/mysql
Anoniem: 27862
Justme_ ik had het beloofd, maar ik wist niet wanneer hij toegevoegd zou worden.JustMe_ schreef op 23 oktober 2002 @ 18:00:
Gizmooh: okok, ik heb de user stats even bekeken en ik hou me al stil
HH ook lekker bezig
Voor de duidelijkheid, dit is niet echt een MF van ToeT, maar een toegevoegde node van mij. Er waren wat problemen met toevoegen en daarom duurde het ff, maar nu het werkt ga ik vanaf het weekend aktiever TSC'en
Reken maar op een 30-tal XP's van Team[SPAM] als de client een beetje fatsoenlijk is
Anoniem: 49384
Gefeliciteerd Switchers met de 1e plek
Nu ECCp afgelopen is kunnen we hier pas echt wat gas gaan geven
Hier nog eentje die gaat grazen voor dit project.
Nu nog kijken of hij door de firewall heen komt op werk
lading NC komt hier ook grazen 
Don't F34r us, just luv us
Don't F34r us, just luv us
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
AMD XP 1800+ doet bij mij gemiddeld 59.2 per dag (candidates).
Hij draait op Windows XP.
Dus minimaal 50 moet kunnen (als ie 24/7 aanstaat).
Hij draait op Windows XP.
Dus minimaal 50 moet kunnen (als ie 24/7 aanstaat).
* JustMe moet als een gek gaan assimileren wil ie die top10 nog halen
Ik doe dit project nog maar 1 dag, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar de tijdsduur per candidate is verschillend. De ene duurt hier 20 minuten, de ander weer anderhalf uur.made schreef op 23 oktober 2002 @ 22:47:
Kan iemand zeggen hoeveel Candidates / Conformers ik per uur kan doen ( XP 1800 ) en wat zijn dat en wanneer flusht die ze ?
En net zoals met d2ol bestaat een candidate uit 20 conformers.
Alvast een warm welkom!Jack Flushell schreef op 24 oktober 2002 @ 15:43:
Ik doe ook mee! (voormalig ECCP)
In de oude dagen bij ECCp waren we geloof ik bijna tegelijk begonnen. De strijd heb ik toen van je verloren. Nu heb ik gelukkig al een voorsprong.
Oeps... verkeerde topic gepost... ik doe mee met MUON.... TSC leek me wel het leukste, maar ik heb een aantal bakken met <500 MHz en dan kan je beter nte met TSC meedoen heb ik begrepen...Heineken schreef op 24 oktober 2002 @ 15:53:
[...]
Alvast een warm welkom!
In de oude dagen bij ECCp waren we geloof ik bijna tegelijk begonnen. De strijd heb ik toen van je verloren. Nu heb ik gelukkig al een voorsprong.
Wel grappig trouwens dat je het nog weet
Pagina: 1