18e alweer, en 6e in de dailies. Doe allemaal als Team Switch, want die hebben er zin an Ow ja, de rest is ook wel goed bezig hoor Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Thx Blis!
Maar waar zijn de mijlpalen gebleven? Wij iig 600 en al bijna 700
Alleen heeft mijn client vannacht op misterieuze wijze niks gedaan
ToeT here we come
Maar waar zijn de mijlpalen gebleven? Wij iig 600 en al bijna 700
Alleen heeft mijn client vannacht op misterieuze wijze niks gedaan
ToeT here we come
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
YEEHAA!!!
Na 1 weekje meedoen in de top 10.
Als ik kijk bij de up to date stats, dan sta ik zelfs al 8e.
Hopelijk aan het eind van de dag 6e
Na 1 weekje meedoen in de top 10.
Als ik kijk bij de up to date stats, dan sta ik zelfs al 8e.
Hopelijk aan het eind van de dag 6e
Anoniem: 61101
Mijn client had vanmorgen ook wat kuren.. bleek mn firewall aan te staan.. met de vraag of ik de actie wilden blokkeren of toelaten.. weer al 4 uur verloren tijd.. gisteren ook al 8 uur.. pffff...
Maar wel weer een plaatsje gestegen in de dagtop15
Maar wel weer een plaatsje gestegen in de dagtop15
gewoon ff instellen dat je client een buffer van 100 cands heeft
als je dan 4 uur niet door je firewall heenkomt dan is er niks aan de hand als je dan er weer door kan flushed ie gewoon een bergje
maar het gaat zeer goed met TSC
op naar de top-10
als je dan 4 uur niet door je firewall heenkomt dan is er niks aan de hand als je dan er weer door kan flushed ie gewoon een bergje
maar het gaat zeer goed met TSC
op naar de top-10
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
glurp_oc mag nog denk ik morgen ook nog genieten van de 1ste plaats ... maar vanaf donderdag staan we ruim boven hen
... een nieuw record word dat voor team switch ... nog nooit zo snel op #1 gekomen (überhaupt nog nooit
)
Ik flush zometeen ff het winnende punt met ECCp, kan ik me daarna helemaal toespitsen op TSC
Weer 2 plaatsen gestegen in de overall rankings en over 3 dagen staan we in de Top 15.
Hoe staat het met de spaarmogelijkheden bij dit project? Want het wordt volgens mij onderhand wel eens tijd om een keer die daily #1 te pakken. Dan weet iedereen dat we eraan komen
Hoe staat het met de spaarmogelijkheden bij dit project? Want het wordt volgens mij onderhand wel eens tijd om een keer die daily #1 te pakken. Dan weet iedereen dat we eraan komen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 11979
Eh, je kan 'slechts' 100 candidates per client bufferen. Als je meer wil sparen moet je de client nog een keer installeren. Maar goed, als alle nodes ff 100 candidates sparen dan is dat volgens mij nog wel aardig watMobster schreef op 22 oktober 2002 @ 11:17:
Weer 2 plaatsen gestegen in de overall rankings en over 3 dagen staan we in de Top 15.
Geen problemen bij mij.
Ik draai de P4's onder Win2K en thuis een AMD1800+ met WinXP Pro.
Voor zover ik kan zien flushen ze elk puntje netjes door.
Ik draai de P4's onder Win2K en thuis een AMD1800+ met WinXP Pro.
Voor zover ik kan zien flushen ze elk puntje netjes door.
Kan je niet, net als bij D2OL, een node 'vergeten' toe te voegen? Als alle huidige deelnemers dan even vergeten nieuwe nodes toe te voegen en die over 2 weken ofzo toevoegen...
Of zeg ik nu (weer) iets doms?
Of zeg ik nu (weer) iets doms?
Anoniem: 11979
Oh ja, zo kan je idd wel megaflushen... Is namelijk verder precies hetzelfde als bij D2OL
Hmmm, mijn client heeft aan 1 stuk door brakke candidates en de cleaner van TSCcheck krijg ik niet werkend, dus als iemand me kan vertellen hou dit moet?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
ik heb het zelfde probleem 
ennuh nog niet toegevoegde nodes kunnen hier ook later worden toegevoegd, zoals ik in een van de eerste hitparades heb laten zien
ennuh nog niet toegevoegde nodes kunnen hier ook later worden toegevoegd, zoals ik in een van de eerste hitparades heb laten zien
Anoniem: 21125
Ik heb momenteel 4 pc's draaien. Op de 3 pc's met Win2K heb ik geen enkel probleem. Op de vierde pc met Windows NT workstation 4.0 had ik inderdaad afgelopen weekend een vaag iets.
De client liep nog wel, maar had in een heel weekend maar iets meer dan 30 candidats klaar. En dat is niet veel voor een 1 Ghz... Daarnaast had ik de buffer op 100 staan terwijl ik maximaal 63 in de buffer kreeg. Vervolgens heb ik de node.prp bewaard, en de client opnieuw geinstalleerd.. Nu wou hij helemaal niks meer in de buffer zetten...
Daarna de pc maar geformateerd en de client opnieuw geinstalleerd. node.prp weer teruggezet en crunshen maar weer .. Mooi niet dus, ik kwam nu op een buffer van maximaal 65
Ik heb toen het oorspronkelijke nodenummer maar weer teruggezet en de client weer opgestart, nu werd de buffer weer normaal tot 100 gevuld.. Lijkt er dus op dat de server van TSC bepaald hoeveel je maximaal in de buffer mag hebben.. :?:
Ik weet niet of hij nu sneller gaat, want ik ben vandaag nog niet op het werk geweest.
Verder valt het me op dat net als bij D2OL je soms een grotere buffer krijgt na enkele dagen sparen. Op mijn eigen pc had ik vanochten 141 cans in de buffer. Iemand enig idee hoe dat allemaal zit
De client liep nog wel, maar had in een heel weekend maar iets meer dan 30 candidats klaar. En dat is niet veel voor een 1 Ghz... Daarnaast had ik de buffer op 100 staan terwijl ik maximaal 63 in de buffer kreeg. Vervolgens heb ik de node.prp bewaard, en de client opnieuw geinstalleerd.. Nu wou hij helemaal niks meer in de buffer zetten...
Daarna de pc maar geformateerd en de client opnieuw geinstalleerd. node.prp weer teruggezet en crunshen maar weer .. Mooi niet dus, ik kwam nu op een buffer van maximaal 65

Ik heb toen het oorspronkelijke nodenummer maar weer teruggezet en de client weer opgestart, nu werd de buffer weer normaal tot 100 gevuld.. Lijkt er dus op dat de server van TSC bepaald hoeveel je maximaal in de buffer mag hebben.. :?:
Ik weet niet of hij nu sneller gaat, want ik ben vandaag nog niet op het werk geweest.
Verder valt het me op dat net als bij D2OL je soms een grotere buffer krijgt na enkele dagen sparen. Op mijn eigen pc had ik vanochten 141 cans in de buffer. Iemand enig idee hoe dat allemaal zit
offtopic:
Pjabber, doet het linkje van de uurstats van DFolding het nog? If so, wat was de url ook alweer?
Pjabber, doet het linkje van de uurstats van DFolding het nog? If so, wat was de url ook alweer?
Anoniem: 8489
alsjeblieftMobster schreef op 22 oktober 2002 @ 15:39:
offtopic:
http://forum.teamswitch.org/stats/DFTop15.prn
Wat een metaliteit zeg... nie praten maar assimileren die hap! En flushen maar!!Anoniem: 49384 schreef op 22 oktober 2002 @ 16:41:
Ik denk niet dat ik het nog lang volhoud op de nr. 1 positie
Aan Karmatic:

Woei! eindelijk in de top 15
Daar moet op gedronken worden!

Woei! eindelijk in de top 15

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Ik geloof dat ik hier wel zin in heb... Zijn er meer personen/teams die zin hebben hebben om voor een MF te gaan sparen?Mobster schreef op 22 oktober 2002 @ 11:17:
Want het wordt volgens mij onderhand wel eens tijd om een keer die daily #1 te pakken.
En zo ja, hoe zetten we dat op??
Waarschijnlijk wordt het inderdaad een flush waarbij we nodes toevoegen aan het team, omdat het installeren van meerdere clients op een pc niet echt handig werkt...
We hebben dan een flush-datum nodig, waarbij we ook zeker moeten weten dat we genoeg sparen op de daily nummer 1 een keer voor te zijn...
Maar laat ik eerst even afwachten of er genoeg animo is
5 december TSC sinterklaasflush? wat zeggen jullie?
animo is er bij mij
ik install vast een niet toegevoegde node
animo is er bij mij
ik install vast een niet toegevoegde node
Was er nou ook een manier om hem verborgen te draaien?
Ik zal ff kijken of ik power genoeg heb voor een MF rond 5 december.
Ik wil voorlopig nog ff doorstomen in de hitparade's
check de korte FAQDPCKippie schreef op 22 oktober 2002 @ 23:12:
Was er nou ook een manier om hem verborgen te draaien?
5 december
Dan zitten wij al lang en breed weer bij een volgend project
Bovendien hoeven we toch geen anderhalve maand te sparen om een keer eerste te zijn...
Wat dachten jullie van 11 november
Da's ruim twee weken na nu, dus genoeg tijd om wat te sparen.... En dan kan Team Switch ook nog een paar duiten in het zakje gooien

Bovendien hoeven we toch geen anderhalve maand te sparen om een keer eerste te zijn...
Wat dachten jullie van 11 november
Idd.
11 November is een betere datum voor de eerste MF.
Dan kunnen we 5 december de 2e doen
11 November is een betere datum voor de eerste MF.
Dan kunnen we 5 december de 2e doen
opzich heb je wel gelijk met 11 november, dat is wel beter, maar 5 dec. moet er natuurlijk ook een extra'tje zijn
Anoniem: 37655
Nu EEcp voorbij is, draai ik dit project tot LPC een nieuw vervolg-project heeft gevonden.
Dus tijdelijk graast mijn 1800+ even mee.....
Dus tijdelijk graast mijn 1800+ even mee.....
Pagina: 1