Jajajaja, een hele zooi nieuwe leden en een vierde plek! Welkom welkom welkom allemaal Het zijn wel even wat flinke gaten die we moeten dichten naar de top, maar we gaan al behoorlijk hard en doen bijna met de top 3 mee... Nu nog 1e daily en dan nog 1e overall en dan ben ik happy Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Maar dit gaat lekker
In dit tempo pakken we zondag plek 15
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Gaat lekker NC.
Vergeten we niet ff wat op de spaarstand te zetten voor 11-11?
Mijlpalers gefelici.
Vergeten we niet ff wat op de spaarstand te zetten voor 11-11?
Mijlpalers gefelici.
Whiii, La Petite Cows zijn ook van de partij. Niet on evengrote vorm als bij LPC. Zijn beetje op onderzoek uit waar we onze koetjes mee kunnen laten grazen.
Morgen waarschijnlijk wel ff verandering van mijn naam van Je_oen naar LPC_Je_oen.
Morgen waarschijnlijk wel ff verandering van mijn naam van Je_oen naar LPC_Je_oen.
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Lijkt me best een leuk project dit maar helaas zijn de specificaties voor de client me een beetje te gortig:
Om mee te kunnen rekenen met het project heb je een pc nodige met een vrij snelle processor (> 500 MHz) en veel geheugen (> 128 mb)
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Ik kreeg op mijn client net een upgrade om de oren, maar nu krijg ik bij het initialiseren van de upgrade de volgende foutmelding:
An Error ocurred while processing changes:
Error deleting: C:\ bla\die\bla\CommunityTSC\TSC\res\data\taskdata\DockWin.exe
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Voor alle duidelijkheid: mijn client is nu dus een beetje voor dood aan het spelen, haast is dus geboden!
An Error ocurred while processing changes:
Error deleting: C:\ bla\die\bla\CommunityTSC\TSC\res\data\taskdata\DockWin.exe
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Voor alle duidelijkheid: mijn client is nu dus een beetje voor dood aan het spelen, haast is dus geboden!

Totale Modjesgekte
Staan je rechten goed? Mag je files deleten ed?
Misschien kan je die client eerst killen gezien je de error krijgt dat hij DockWin nietr kan verwijderen.
Probeer anders een een herinstall.
Misschien kan je die client eerst killen gezien je de error krijgt dat hij DockWin nietr kan verwijderen.
Probeer anders een een herinstall.
bij her install stel je node .prp ofzo veilig
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Probleem opgelost!
Heineken: dank je, jij zette me op het goede spoor. Ik had de client afgesloten, was ook niet meer in de systray. Maar ondertussen liep tie vrolijk door in de taskmanager
Geen wonder dat ik hem niet mocht dellen 
Nou we het hier toch over hebben, weet iemand wat die upgrade inhield? Wat is er nu dus veranderd?
Heineken: dank je, jij zette me op het goede spoor. Ik had de client afgesloten, was ook niet meer in de systray. Maar ondertussen liep tie vrolijk door in de taskmanager
Nou we het hier toch over hebben, weet iemand wat die upgrade inhield? Wat is er nu dus veranderd?
Totale Modjesgekte
Anoniem: 26550
Op het forum staat alleen dat er inderdaad een nieuwe client versie is, maar niet wat het inhoudt...Freakertje schreef op 25 oktober 2002 @ 10:56:

Sjo, dat gaat lekker hier. Plaats 7 op de eerste dag 
En dat met maar 4 systemen.
En dat met maar 4 systemen.
griz, heb je nog wat gehoord van je email naar http://www.stsn.nl?
* Heineken is wel benieuwd.
Ovder de nieuwe client:
* Heineken is wel benieuwd.
Ovder de nieuwe client:
Dear Members of the community!
As demonstrated in the poster presentation presented at the recent Tuberous Sclerosis Conference, we have so far achieved about 24 fold enrichment. We have made some changes to the client, to enable our scientist to tweak the system to improve on this score. Late this afternoon the new client will be uploaded automatically to Windows users, and will be made available to all OsX, Linux and Solaris users. Please download the new client at the first possible opportunity if you are running one of the above mentioned operating systems.
We at the Institute are very excited about this update, since it will allow us to make adjustments to some of the docking parameters with greater ease and confidence.
We hope to continue counting on your support in the gigantic effort and would like to thank you for your support.
If you have particular questions about the science, please feel free to e-mail me at:
whinz@childhooddiseases.org
* R4NCOR ook maar gejoined, onder QU|CCC dan..
Weet iemand trouwens hoevaak, en op welke tijdstippen de stats worden geupdate, van TSC zelf.. ?
Weet iemand trouwens hoevaak, en op welke tijdstippen de stats worden geupdate, van TSC zelf.. ?
Heb gisteren de client geïnstalleerd, maar heb nog geen update voorbij zien komen. Kan het zijn dat ik de nieuwe client toevallig al heb? Is het te zien aan het versienummer bij about?
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
half 3 vannacht stond ie nog op dag van gister daar zegmaar ^_^R4NCOR schreef op 25 oktober 2002 @ 11:39:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Iets van om de 6 minuten ofzo.R4NCOR schreef op 25 oktober 2002 @ 11:39:
Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk
De stats worden een paar keer per uur geupdate, ik geloof om de 6 minuten.R4NCOR schreef op 25 oktober 2002 @ 11:39:
Vraag forumlering was een beetje slecht 
Wat ik eigenlijk bedoelde, wanneer worden de waarden bij "Today" geupdate? Loopt dat gelijk met onze eigen dag? (0:00 - 24:00)?
Wat ik eigenlijk bedoelde, wanneer worden de waarden bij "Today" geupdate? Loopt dat gelijk met onze eigen dag? (0:00 - 24:00)?
zoals ik al zei: half 3 vanacht waren hun nog niet over naar de volgende dagR4NCOR schreef op 25 oktober 2002 @ 11:57:
PSN
Ik denk dat de 'today' stats om 24:00 van hun tijd worden gereset. Het is daar 6 uur vroeger als hier, dus om 6:00 onze tijd worden de stats gereset.R4NCOR schreef op 25 oktober 2002 @ 11:57:
Het was idd een crappie formulering.
De faq is geupdate met wat vragen die de laatste tijd vaak gevraagd zijn ed. 
Nog id-en? Post ze!
Heeft er misschien iemand zin om met php & mysql (dan kan ik ze hosten) of iets anders een klein databaseje te maken waarin iedereen z'n processorsnelheid, os en gemiddeld aantal candidates per dag neer kan zetten? Dit lijkt m erg handig.
Nog id-en? Post ze!
Heeft er misschien iemand zin om met php & mysql (dan kan ik ze hosten) of iets anders een klein databaseje te maken waarin iedereen z'n processorsnelheid, os en gemiddeld aantal candidates per dag neer kan zetten? Dit lijkt m erg handig.
Whehe Team Switch is history

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Errr, er moet toch een manier zijn op DPC_Team_Westfriesland, het scheelt op dit moment zo weinig (9 puntjes per dag), maar dan wel in mijn nadeel.
code:
1
2
3
4
5
6
| [b]TSC Dagstand van 25/10/2002 13:30:51[/b] 1 () 686 DPC_Noizy_Cows 2270 4 () 2 () 315 DPC_Team_ColdFusion 1334 7 (4) 3 () 197 QUCCC 1008 12 (2) 4 () 195 DPC_Team_Switch 4203 1 () 5 () 183 DPC_Kippie 1694 5 () |
13:30 m.a.w. dit is de helft van onze dagoutput morgen...
Morgen daily nummer 1?
Nog 11 uur te gaan en dan weten we het
Anoniem: 2368
Als het aan ons ligt welMy schreef op 25 oktober 2002 @ 13:37:
code:
1 2 3 4 5 6 [b]TSC Dagstand van 25/10/2002 13:30:51[/b] 1 () 686 DPC_Noizy_Cows 2270 4 () 2 () 315 DPC_Team_ColdFusion 1334 7 (4) 3 () 197 QUCCC 1008 12 (2) 4 () 195 DPC_Team_Switch 4203 1 () 5 () 183 DPC_Kippie 1694 5 ()
13:30 m.a.w. dit is de helft van onze dagoutput morgen...![]()
![]()
Morgen daily nummer 1?
sure thing, alles draait hier nu TSC
Woei al 3e!!Van de Rothberg-stats-site:
1 TSC@Hope 2,018 40,360
2 Team-TNT.net 1,620 32,400
3 Dutch Power Cows 1,570 31,400
Nemen we daar genoegen mee? NEE!! Als dit de helft is komen we op 3K uit das dan 1K te weinig als TSC@hope ook op 50% van hun daily zitten...
Lets rock and roll....goi alles ff open en laat weten dat DPC gearriveerd is
Muahahah Noizy cows gaat lekker flushen zoals jullie nooit van te voren hebben gezien
DPC krijgt een enkeltje naar de top
DPC krijgt een enkeltje naar de top
Sodeju. Dat gaat echt als een speer. Randy en zijn mannen zijn binnenkort het haasje en de rest kan wel vast de zandzakken voor de deur gaan leggen, want met normale middelen zijn we niet meer te stoppen! 
STAMPEDE
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Wie is er nou nog aan het sparen voor 11-11?
Ik heb 2 pc's aangezet om te sparen. (staan helaas niet 24/7 aan)
Euhm, waarom kan ik de komplete lijst van overall stats niet openen?
De pagina blijft maar laden en laden en....
(Ik bedoel dus de "stat(s)" links onder elk van de 4 overzichtjes in de eerste post in deze thread.)
Edit:
DOH!
De host is duzz gewoon nogal traag. Sorry
De pagina blijft maar laden en laden en....
(Ik bedoel dus de "stat(s)" links onder elk van de 4 overzichtjes in de eerste post in deze thread.)
Edit:
DOH!
De host is duzz gewoon nogal traag. Sorry
Hoe werkt dat sparen nou eigenlijkDPCKippie schreef op 25 oktober 2002 @ 15:47:
Ik heb nou 4 nodes aangemeld, en ik heb er nog enkele bij Potential staan.
Zijn diegene bij potential nou aan het sparen??
yep, die tellen nu nog niet mee. Als je ze add worden alle punten in een keer toegevoegd. Als je lang genoeg geduld hebt, kun je dus aardig flushen...
Perfect, dan laat ik alles in potential staan. Waren er al wat data's gepland?Arnim schreef op 25 oktober 2002 @ 16:52:
yep, die tellen nu nog niet mee. Als je ze add worden alle punten in een keer toegevoegd. Als je lang genoeg geduld hebt, kun je dus aardig flushen...
Anoniem: 21125
Wij natuurlijk, nu we geen kans meer kane op de eerste plek in de daily heb ik me gestort op 11/11 Heb zelf nu 4 nodes op sparen en een teamgenoot ook 2.DPCKippie schreef op 25 oktober 2002 @ 15:47:
Ik verwacht binnenkort nog wel een paar spaarders binnen het team
Ik zie dat NC vanaf 00:30 tot 16:30 al op bijna 900 cans zit (Zie mijn sig)
als dat zo doorgaat worden dat er dus (880/16)*24=1320
--------------------------------------------------------------------------------
TSC Dagstand van 25/10/2002 16:30:44
--------------------------------------------------------------------------------
1 () 880 DPC_Noizy_Cows 2464 4 ()
2 () 430 DPC_Team_ColdFusion 1449 7 (4)
3 () 251 QUCCC 1062 11 (3)
[edit]
PS deze uurstats lopen van 00:30 tot 00:30, dat is ongeveer gelijk aan de stats van Griz (DPCH)
als dat zo doorgaat worden dat er dus (880/16)*24=1320

[edit]
PS deze uurstats lopen van 00:30 tot 00:30, dat is ongeveer gelijk aan de stats van Griz (DPCH)
Score vandaag:
Das helemaal geen vervelende score.
Way 2 go DPC!
code:
1
2
3
| 1 TSC@Hope 2,904 58,080 2 Dutch Power Cows 2,237 44,740 3 Team-TNT.net 2,212 44,240 |
Das helemaal geen vervelende score.
Way 2 go DPC!
jezus we ownen echt compleet!
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
een van me nodes blijft steken op een candidate. nou zag ik wel dat proggie TSCCheck voor Win95/98 maar ik krijg geen candidates in beeld ofzo en hij blijft nog steeds hangen. er word in het begin wel gevraagd om een map/bestand. maar ik weet niet waar ik dat op moet zetten
Specs van mijn bak Hier!
Anoniem: 37655
Hoe krijg je de client in "file-mode"??
gaarne info, zoek al een dag, maar kan nix vinden.
gaarne info, zoek al een dag, maar kan nix vinden.
They can better ph34r usAnoniem: 21125 schreef op 25 oktober 2002 @ 17:16:
Ik zie dat NC vanaf 00:30 tot 16:30 al op bijna 900 cans zit (Zie mijn sig)
als dat zo doorgaat worden dat er dus (880/16)*24=1320![]()
![]()
![]()
[edit]
//edit
1 () 1003 DPC_Noizy_Cows 2587 4 ()
1 otlg_TNT 781 15,620
2 DPC_Noizy_Cows 739 14,780 (official site)
Die TNT-er zit aardig in de weg, gelukkig rijdt hij hard genoeg, komen er ook geen ongelukken
Na een paar uur diet ie nu wat hij hij zet achter elke conformer unditermined
Specs van mijn bak Hier!
Woeiii!!! hij doet ut, 1tje opgelost (berekend..)
ben benieuwd hoe ut verder gaat.
dank...
Je hebt jet programma TSCcheck al draaiend?
Nog even wat advies voor de mensen die een DPC-faq (gaan) schrijven voor TSC:Anoniem: 37655 schreef op 25 oktober 2002 @ 19:17:
[...]
Woeiii!!! hij doet ut, 1tje opgelost (berekend..)
ben benieuwd hoe ut verder gaat.
dank...![]()
hoe candidates binnen te halen
hoe de max performance (de beste prestatie) uit xde client te halen
gedachtenkronkel van mij....
Biertjah???
* Heineken obderhoudt de tsc-faqAnoniem: 37655 schreef op 25 oktober 2002 @ 19:19:
[...]
Nog even wat advies voor de mensen die een DPC-faq (gaan) schrijven voor TSC:
hoe candidates binnen te halen
hoe de max performance (de beste prestatie) uit xde client te halen
gedachtenkronkel van mij....
Biertjah???
Wat bedoelt je precies met: 'hoe candidates binnen te halen'
De andere zet ik er zo in. Thnx voor de tip.
Een biertje gaat d'r wel in.
tcscheck opgestart, het aantal candidates daalde van 18 naar 9....
Ben benieuwd....
Slechte candidates afgewezen?
Ben benieuwd....
Slechte candidates afgewezen?
Waar zijn jullie allemaal mee bezig, wij horen minstens derde achter switch en kippie te staan met deze score!!!!!! 
Allemaal welkom
Allemaal welkom
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
code:
1
2
3
4
5
6
7
| TSC Dagstand van 25/10/2002 19:30:45 ------------------------------------------------------------------------ 1 () 1061 DPC_Noizy_Cows 2645 4 () 2 () 510 DPC_Team_ColdFusion 1529 7 (4) 3 () 305 DPC_Team_Switch 4313 1 () 4 () 292 QUCCC 1103 11 (3) 5 () 256 DPC_Kippie 1767 5 () |
The roof! The roof! the roof is on Fire!!!
Paar dagen geleden zei je dat je al bang voor ons begon te worden, en nu?JustMe_ schreef op 25 oktober 2002 @ 20:02:
Waar zijn jullie allemaal mee bezig, wij horen minstens derde achter switch en kippie te staan met deze score!!!!!!
Allemaal welkom
Zou de statsontwikkelaar van Team Switch contact met mij willen opnemen via het mailadres in mijn profiel?
Totale Modjesgekte
Anoniem: 61461
1 TSC@Hope 3,774 75,480
2 Dutch Power Cows 2,971 59,420
dit gaat goed voor vandaag
btw die hiden client gaat dat veel sneller? of is het niet de moeite
2 Dutch Power Cows 2,971 59,420
dit gaat goed voor vandaag
btw die hiden client gaat dat veel sneller? of is het niet de moeite
node doet nog steeds hetzelfde
ik krijg er helemaal geen verandering in
Specs van mijn bak Hier!
bedoel je dit?
Specs van mijn bak Hier!
Bestaan er eigenlijk al subteam-statistieken die "realtime" (lees: om de 6 minuten update) zijn?
Of zit ik al de hele middag voor niks te coden?
Of zit ik al de hele middag voor niks te coden?
die m_m was ik... maar das een foutje als het goed is gaan we meedoen onder Team_OCE, maar het wil allemaal nog niet bepaald lukken
Eigenlijk had ik het niet moeten doen, want ik voel me nu net een huisdier dat door zijn baasje is geroepenZou de statsontwikkelaar van Team Switch contact met mij willen opnemen via het mailadres in mijn profiel?
Maar check je mail
Mjah hij vraagt het toch snoezig?
Mijn lief koetjeAnoniem: 21125 schreef op 25 oktober 2002 @ 22:27:
[...]
Eigenlijk had ik het niet moeten doen, want ik voel me nu net een huisdier dat door zijn baasje is geroepen![]()
Maar check je mail
Totale Modjesgekte
/edit
yoooohooooo daily #1
1 DPC_Noizy_Cows 1,028 20,560
2 otlg_TNT 1,023 20,460
PSN
http://d2ol.childhooddise...opMembers.jsp?t=yesterday -->
ik miste wat volgens yakkerT[23:17] <YakuzA-> 1 DPC_Noizy_Cows 1,028 20,560
[23:17] <YakuzA->
[23:17] <YakuzA-> 2 otlg_TNT 1,023 20,460
[23:17] <YakuzA->
[23:17] <flpm>
[23:18] <ChaosCow> !palm
[23:18] <Yggie|afk> Wie zorgt er voor de bank??
[23:18] <ChaosCow> !bank
[23:18] <ChaosCow>
1e!!!!!!!!!! 1e world wide for today!! NC to tha top!![23:23] <flpm> 8 ( 2) d*.cable.wanadoo.nl - 25.14 G 25.14 G 5 hours 0.86%
[23:23] <flpm> dat ben ik
[23:23] <YakuzA-> je post klopt niet echt
[23:23] <flpm> yak?
[23:23] <flpm> @ got?
[23:23] <YakuzA-> [23:15] <ChaosCow> !palm
[23:23] <YakuzA-> [23:15] <NoizyCow> Yes ! Is er weer een lanparty of een clanmeeting ?
[23:23] <YakuzA-> [23:15] <Yggie|afk> Wie zorgt er voor de bank??
[23:23] <YakuzA-> [23:15] <ChaosCow> !bank
[23:23] <YakuzA-> [23:15] <NoizyCow> Gezocht: bank voor clanmeeting
[23:23] <YakuzA-> [23:15] <ChaosCow>
[23:23] <YakuzA-> je log klopt niet
[23:23] <flpm> lol
die naam Noizy komt nie zomaar uit de lucht vallen hoor
PSN
Maar van harte gefeliciteerd hoor NC !! Ik ziet dat jullie vandaag al 1340 candidates hebben gedaan, en daar moet het laatste uur nog bij!!
Als jullie morgen nog harder gaan staan jullie na morgen 1e overall !
En jullie hebben het eerlijk verdient
Ook jullie eerste plek in de Realtime stats van TSC is erg netjes
, alleen jammer dat DPC nog niet op de eerste plek staat.. Regelen jullie dat ook nog ff
En jullie hebben het eerlijk verdient
Ook jullie eerste plek in de Realtime stats van TSC is erg netjes
Is er een manier om TSC te draaien op pc's die geen vaste internetverbinding hebben.?
dus.... de results en nieuwe candidates per disk/zip of wat dan ook te verwerken?
dus.... de results en nieuwe candidates per disk/zip of wat dan ook te verwerken?
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Reken daar maar alvast op dan, zijn vandaag nog redelijk wat nodes toegevoegd, we gaan ervoorAnoniem: 21125 schreef op 26 oktober 2002 @ 00:18:
Doe je zelf dan ook ff mee met assimileren ? Samen moet dat toch lukken ?Ook jullie eerste plek in de Realtime stats van TSC is erg netjes, alleen jammer dat DPC nog niet op de eerste plek staat.. Regelen jullie dat ook nog ff
![]()
Dat is helaas nog niet mogelijk, maar er wordt aan gewerkt.leothart schreef op 26 oktober 2002 @ 00:18:
Is er een manier om TSC te draaien op pc's die geen vaste internetverbinding hebben.?
Valt wel mee toch?Anoniem: 5832 schreef op 26 oktober 2002 @ 02:10:
Ja alleen jammer dat die client een kinderoppas nodig heeft
* Heineken heeft nog nooit problemen gehad.
En net nu DPC zo hoog staat stoppen griz zn stats ermee..de teamsstats doen het wel, ik zal ze hier voorlopig neerzetten
Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
En Griz is een weekendje Belgie ook nogjeroon schreef op 26 oktober 2002 @ 09:35:
En net nu DPC zo hoog staat stoppen griz zn stats ermee..de teamsstats doen het wel, ik zal ze hier voorlopig neerzetten
Dat zul je weer net zien 
WTF ook nog 4e ipv 2e? Halen die TNT-ers op het laatste moment in en komt er doodleuk nog een brutaal teampie bij...
Maar ook al staan we vierde, dit is een ZEER respectabele score!!

WTF ook nog 4e ipv 2e? Halen die TNT-ers op het laatste moment in en komt er doodleuk nog een brutaal teampie bij...
Maar ook al staan we vierde, dit is een ZEER respectabele score!!
Anoniem: 22659
We moeten er nog ff een team als NC bij hebben, dan hebben we die daily number one zo voor elkaar. BTW vandaag of morgen eerst ff overall een plekkie opschuiven.
1. () 5580 TSC@Hope 634717 (1)
2. 5333 TSC@Ulm 5333 (38)
gekke lui die TSC@ ?
2. 5333 TSC@Ulm 5333 (38)
Pagina: 1