"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Ja, dat is als een bepaald soort kicker koopt, maar die kost je dan ook meteen rond de 900 pleuro, die VREET energie, lust er wel pap van.Illusion schreef op 23 oktober 2002 @ 13:44:
mwah... het probleem van zo'n buttkicker is niet echt wat die butt-kicker kost, maar meer dat wat de versterker kost..... Een bedrijf waar ik voor freelance gebruikt er een als drumfill, en zij draaien er gewoon een 2KW QSC op leeg. en das dus euhm.... Duur
De mijne is een heel simpel ding, met echt goede prestaties voor het geld, ik kan met 1 zo'n ding een heel 2 persoonsbed behoorlijk laten trillen. En ik heb er een simpele oude Sony stereoversterker achterhangen die misschien continue 75watt kan leveren.
Maar zelfs met een autoversterker en een computervoeding heb ik hem erg goed kunnen aansturen.. (kosten ca. 50 gulden !).
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
De URL wordt onmogelijk lang, maar ik zie er eentje bij http://www.conrad.de/ staan voor EUR 49,95.tbusquet schreef op 23 oktober 2002 @ 13:42:
[...]
Dat is een beetje het probleem, ik heb de mijne gekocht in de tijd dat Conrad ze nog vollop verkocht. Maar helaas levert Conrad ze dus niet meer. En ik heb tot op heden nog geen andere winkel kunnen vinden die ze levert. Ze waren absoluut niet duur, ca. 12-15 pleuro per stuk.
This is my sick nature.
Ow ! ik kocht ze bij conrad.nl voor 29,95 in guldens..hbokh schreef op 23 oktober 2002 @ 13:48:
[...]
De URL wordt onmogelijk lang, maar ik zie er eentje bij http://www.conrad.de/ staan voor EUR 49,95.
En ik heb er pas weer 2 besteld, en ik kreeg keurig een brief thuis van conrad dat ze niet meer leverbaar waren.
http://www.conrad.de/scri...wMDAuMDM5My4yNjcxM2E5MSZ+
aHR0cF9jb250ZW50X2NoYXJzZXQ9aXNvLTg4NTktMSZ+U3RhdGU9MTU5MjE0NjU3N==?%7Eevent=display&%7Etemplate=PCAT_AREA_S_BROWSE&p_page_to_
display=aufriss&SPEC_AREA_GUID=70A78C3C44F660F0E10000000A010251&x=31&y=8
Pas Mulholland Dr. maar weer gezien, en dat schudt ook flink als de camera over de stad heen gaat (gebeurt meerdere malen).
Siditamentis astuentis pactum.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
bij mij thuis trilt de hele kamer als ik die film goed hard zet hehehe
(Klipsch RF3-II stereo's, RC3-II Center, RS3-II Surround en RSW-12 Subwoofer gekoppeld aan een Onkyo TX-DS595, voor de kenners
Rookworst zonder R is ook worst.
Bedoel de de Klipsch KSW-12? Die heb ik ookBezurK schreef op 23 oktober 2002 @ 14:08:
RSW-12 Subwoofer
nee, KSW is uit de Synergy serie, ik heb de RSW dat is van de Reference serie
ik denk dat ze qua techniek vergelijkbaar zijn hoor, uiterlijk is lichtelijk anders (correct me if i'm wrong)
Klipsch is iig SUPER kwaliteit, niks anders als lof over deze speakers echt waar, zelfs op auw-mijn-oren-doen-pijn-volume nog zuiver geluid, echt geweldig
Rookworst zonder R is ook worst.
This is my sick nature.
"Saving Private Ryan" maar weer eens even bekeken: de landing op het strand tijdens D-Day.
This is my sick nature.
Hmm, maar die is helaas nog niet op DVD uit, zelfs niet R1.ShadowrunR schreef op 11 november 2002 @ 13:24:
Uhm ff denken. De scène met de lawine in xXx davert ook wel lekker
www.triathlete.nl
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Verwijderd
Als het stuk "coorperate art" de trap afdonderd de "franchise coffee corner" in
Verwijderd
Vooral als er ruimteschepen
De arena mag er ook wel zijn met dat krabachtige geval.
-edit-
Hij is nu dus uit op DVD, met als bonus de geintjes die ze met R2D2 hebben uitgehaald
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
searisk
Film is niet echt goed te noemen, maar de bass was bijna continu aanwezig. Niet normaal was dat.
En wat denk je van de DVD's van Star Trek: The Next Generation? Bij de scene's op het schip hoor je op de achtergrond continu het basserige geluid van de warpengines...Frenkie567 schreef op 12 november 2002 @ 12:08:
Ik heb Vulcano in de bioscoop gezien.
Film is niet echt goed te noemen, maar de bass was bijna continu aanwezig. Niet normaal was dat.
Verwijderd
Heerlijk... kostte mij flink wat glas in de kast (6 glazen stuk, 3 met barstjes).
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Iedereen zegt altijd gelijk deze scene als ze/we het over The Matrix hebben. Maar deze scene is leuk maar verder vind ik em echt niet goed. Het geluid is alleen maar hard, maar niet, geen mooie surround effecten, niks helder ofzo, alleen maar hard.Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 21:47:
in the matrix als "the one" en trinity dat gebouw indringen met die gruwelijke schietpartij..
En het jammere is vooral dat het de hele scene door hard is, geen echte pauze ofzo, maar daardoor verveelt die scene mij toch heel snel.
Voorderest is de film echt super natuurlijk!
Divide and conquer.
Verwijderd
Swordfish, beginscene
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
* Scarp blijft maar staren naar thugbear z'n icon ...Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 15:16:
En niemand die hier van Star Wars II die scene in het astroiden veldje lekker vindt? Met die sonic charges?
Heerlijk... kostte mij flink wat glas in de kast (6 glazen stuk, 3 met barstjes).
* Resistor is aan het downloadenVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 15:16:
En niemand die hier van Star Wars II die scene in het astroiden veldje lekker vindt? Met die sonic charges?
Bij deel 2 van de demo van 3dMark2001 (lobby) kwamen er een aantal blikjes naar beneden...
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
In dit stuk zit ook best veel bass
En bij de gladiator in de arena ook als'k me niet vergis. (Weet het niet zo direct meer)
En nu ik die dvd toch gekocht heb, die introscene met dat vliegtuig met een WOII geluid, zit ook aardig wat laag in
Verwijderd
In het begin als Sauron ontploft, die schokgolfScarp schreef op 17 november 2002 @ 20:03:
Lord of the Rings (extended directors cut, dts es)... veel bas scenes. Op een gegeven moment hang zo'n zwart wezen boven een boomwortel waar een paar hobbits onder zitten. Er laag geluid komt er dan. Verder nog een hoop scenes met erg mooie zware geluiden
Second thatVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 15:22:
Gone in 60 seconds:
Als de Shelby '67 wordt gestart .......... vroem![]()
In american history X zijn de pistoolschoten wel erg lekker en gedurende de hele 5th element is het laag lekker
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Overigens zag ik dat LOTR al genoemd is, maar ik had het dan over de directors cut
Erg lekker geluid, alleen jammer dat ik geen dts-es of dd ex heb
Ook een leuke film overigens...
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ah, toevallig de matrix vandaag nog ff gekeken. Ik was inderdaad verrast door de bas hier en daar. Inderdaad zeker ook in de helicopter-scene. Verder zit aan het begin van Pearl Harbour ook een mooie scene waarbij een vliegtuig overkomt. Goede basOscar Mopperkont schreef op 23 October 2002 @ 13:39:
In The Matrix als de helicopter tegen het gebouw aan slaat!
Of in Sleepy Hollow als je die paarden schuin van onder als het ware over je heen ziet rennen!
Verwijderd
Verder zijn mijn favoriten al voorbij gekomen hier
viel ie toch tegen? goh...Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 22:48:
Ik heb net Star Wars ep II gezien (en ik vond hem erg tegenvallen.) en wat een bass zeg . Veelste veel... ik heb mn lfe level 3 db omlaag geschroefd omdat de bass gewoon teveel aanwezig was.
Verder zijn mijn favoriten al voorbij gekomen hier
Ook bij Devil's Advocate komen er een paar goede harde bassen voorbij. Alleen is dat maar gewoon 1 dreun.
[ Voor 0% gewijzigd door Da_Jackal op 17-11-2002 23:09 . Reden: devil's advocate stukje ]
Verwijderd
Als morpheus die grote sprong voordoet en neerkomt op het volgende flatgebouw.. die voel je in de buikVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 00:06:
Matrix als de lift in slomo eruit knalt, ik geloof scene 29 of zo die gaat echt tal van seconden erg laar
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
dat was wel lekker op lowlands toen met een gigantische PA set.
en The Rock als het gele monster achter die hummer aan sjeest. meer komt er nog niet in mij op
ja jammer dat er nog geen dvd uit is van de test ritten van de nieuwe ducati GP racer
the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi
Verwijderd
Wat moet ik me daarbij vorstellen ?tbusquet schreef op 23 October 2002 @ 13:35:
Uitermate prettig met een zgn. butt-kicker of body-shaker.
Ja, ik weet het, vette 80's revival, maar ik vind het gewoon een goede film. Er zitten dus hele vette "basscenes" in bij die Tomcats als ze opstijgen enzo. Echt mijn hele kamertje trilde ervan.
Verwijderd
voor de rest ook dingen zoals Apocalypse Now ( Wagner .. yeah! ) , The Haunting ( als de grote baas ff over het plafond wandelt
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Die film was echt onwijs vet
Alle proemn in n drek
Gezien in een THX bioscoop, het gedeelte waar de grote poort open gaat, waar een vijandelijk leger door heen macheert wat Frodo vanaf een berg bekijkt. Dat gedeelte had erg lage bass.
Band of Brothers heeft ook wel wat leuke explosie stukjes
Verwijderd
Verwijderd
maar ik vond zelf de intro van The Fifth Element wel lekker dreunen
Owja , die Pulse geweren daar .. sjeeses , daar had men mission het toch ff moeilijk mee hoorVerwijderd schreef op 20 September 2003 @ 14:04:
Bij Minority Report wanneer zo'n agent Tom Cruise achterna zit in van die rare geweren die voel je pas echt. (Deze werd ook vertoond op de autorai in een BMW waar ze dubbele subs in hadden liggen. Je kon er echt niet meer inzitten)
Ik moet toch stilletjesaan eens beginnen denken aan een nieuwe sub
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Verwijderd
kheb die vandaag nog gezien mijn sub kon het niet aan want ik hoorde bijna nixAdonias schreef op 20 september 2003 @ 21:01:
LOTR Deel 1, als mister badguy een vinger verliest en die schokgolf over het slagveld gaat... volgens mij gaat dat redelijk onder het bereik van de gemiddelde speaker
Verwijderd
jah! die is lekker jaAdonias schreef op 20 September 2003 @ 21:01:
LOTR Deel 1, als mister badguy een vinger verliest en die schokgolf over het slagveld gaat... volgens mij gaat dat redelijk onder het bereik van de gemiddelde speaker
ik heb trouwens een Energy e:xl s-8 subwoofer
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
In de scene waar "Eleanor" in bed ligt en dat er zo op die deur wordt gebonkt, en tegen het einde van de film als heel het plafond naar beneden begint te komen.
Dat is inderdaad een serieus ferme scene .. die heb ik al grijsgedraaidVerwijderd schreef op 20 September 2003 @ 22:07:
Bij mij is dat momenteel The Haunting, dat is echt angstaanjagende bas vind ik.
In de scene waar "Eleanor" in bed ligt en dat er zo op die deur wordt gebonkt, en tegen het einde van de film als heel het plafond naar beneden begint te komen.
Als dat glas door de kamer vliegt , is wel een prachtig effect..
dies ultiem
HODL
www.avpnews.com
Verwijderd
- Intro van DTS schermpje bij films
- Intro van DD schermpje als die helicopter langs vliegt.
- Easy Rider en dan de remaster version. Als hij langs komt rijden op dat ding VROEMMM
- The red line (vietnam oorlogs film) Gruwelijk als ze op de heuvels liggen en van achteren aanvallen...Die granaat inslagen en de napalmsss.... Film is niet echt bedoelt voor de zwakkere magen.
- Gladioter in de arena. Met die scene met de paard en wagen langs komen. Tijger aanval... enz enz
- Er is maar een film waar me sub soms van overstuur raakt (REL Stentor III) en dat is Wave of Hawai. Film over de surfers en golven van Hawai.... als die golven neerkomen....terringgggg.....
- LotR 2, De slag om Rohan (moet de film nog een keer kijken, maar bijna alle scenes met Badguys dreunen wel lekker)
- Star Wars 1, de pod race
- The Matrix, als de heli in een kantoorvliegt en als de lift opgeblazen wordt
- Die Hard with a Venguans, de openings explosie
- Jurassic Park, als T-Rex voorbij komt lopen
- X-Files the movie, de explosie in het begin en het opstarten van de UFO
- Space Jam, de muziek tijdens het intro (maar dat kan ook door mijn VHS komen)
- De THX demo's (ken 2 versies, de standaard en de kinderversie, beide erg leuk)
Meer weet ik ff niet meer.
Ik gebruik trouwens een body shaker op een versterkte subwoofer uitgang van mijn Dolby Prologic set (is een dubbele uitgang, de andere hangt nog aan een subwoofer). Errug leuk, zeker een aanrader.
Daarnaast een beetje offtopic, maar qua muziek kan ik niets anders dan Dune met Hardcore Vibes aanraden. En dan niet de studio versie, maar de Versie die op hun live album staat (Live in Rastatt). Er zit een stukje breakbeat in het midden met een bass die de meeste speakers niet aan kunnen (inc. koptelefoons). Ik hoor hem heel waarschijnlijk dankzij een lucht resonantie in mijn sub (die op dat moment een goede imitatie doet van een ventilator...)
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
als Sauron ontploft... zooooeeeeEEEMMMMM!!!!
lekker normaal die bass
¯\_(ツ)_/¯
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
klinkt uber heerlijk op mijn sub
[ Voor 28% gewijzigd door redpen op 25-09-2003 11:51 ]
beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond
Verwijderd
nou zet maar online zou ik zeggenredpen schreef op 25 september 2003 @ 11:49:
ik heb nog een leuk filmpje van een maat van mij die zijn auto een flink aantal keren op de staart traptdat geeft een laag en hard geluid
klinkt uber heerlijk op mijn sub
[afbeelding]
ik heb wel nog een ruig liedje voor je bass lekker te laten klinken
sista-nightqueen
http://217.123.169.240/10_sista-nightqueen-usf.mp3
please be gentle is temp gehost op een 16 kb upload essent ding
beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond
Schijnt niet te mogen... (wel als je het zelf doet, maar niet om te verkopen dus...)Bigfoot schreef op 25 September 2003 @ 13:02:
Misschien aardig als iemand es een leuke compilatie DVD maakt in DD met alle genoemde scenes!
www.avpnews.com
Er circuleert wel meer op het net wat daar niet zou mogen circuleren!skullsplitter schreef op 25 September 2003 @ 13:42:
[...]
Schijnt niet te mogen... (wel als je het zelf doet, maar niet om te verkopen dus...)
www.avpnews.com