Het grote, 1337, Need 4 Speed: Hot Pursuit2 topic

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.476 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 20:10:
[...]

Leuk icon heb ik hé??? :( :( }:O :/ :X
waarom jat je men icoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:14
Chakotay schreef op 26 oktober 2002 @ 01:38:
Hm, net het championship uitgespeeld, ik had toch wel iets van een filmpje of een leuke auto verwacht...

Maar even een paar NFS auto's gekocht, die dingen gaan HARD :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb ook nog de 'gewone' NFS McLaren F1 gekocht, maar die rijd een stuk minder lekker als deze 2... (NFS McLaren F1 LM en NFS Ferrari F50)
volgens de specs gaat de need for speed editie even snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 12:30

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

marteltor schreef op 26 oktober 2002 @ 23:11:
[...]

volgens de specs gaat de need for speed editie even snel...
Volgens de specs jah, maar de NFS edities kun je in manual veer verder in het rood trekken , dus trekt veel sneller op en berijt eerder zijn top 8)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Alpha-xp schreef op 26 oktober 2002 @ 19:35:
[...]

gewoon op een toets drukken??
Ja doh, maar ik bedoel dat het helemaal niet verschijnt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
was er nou al een patch voor het spel @ ati ?
zo ja heeft iemand een link voor me... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amdrulezzz schreef op 27 oktober 2002 @ 00:41:
Bij mij werkt ie prima!
Dan heb ik het wel over de full version.

Systeem:

Xp2200
radeon 8500
epox 8k3a
winxp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
amdrulezzz schreef op 27 oktober 2002 @ 00:41:
Nog niet, gewoon World Detail en Special Effects niet te hoog zetten, dan loopt ie als een zonnetje.

Heb geen crashes meer gehad sinds ik die 2 dingen wat lager heb staan. (car detail op hoogst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

hmmz helemaal niet zo'n super spel eigenlijk, erg jammer

:) we :) lost :) contact :) with :) the :) suspect :)

alles in het spel wordt zo blij gezegd door de politie in het spel, blehg tell sell achtig!

het spel is wel leuk om gewoon even een rondje te racen (zonder politie erbij)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Homedisc schreef op 27 oktober 2002 @ 15:26:
hmmz helemaal niet zo'n super spel eigenlijk, erg jammer

:) we :) lost :) contact :) with :) the :) suspect :)

alles in het spel wordt zo blij gezegd door de politie in het spel, blehg tell sell achtig!

het spel is wel leuk om gewoon even een rondje te racen (zonder politie erbij)
Ja idd,
de pursuit missies wekken te veel ergernis ( over dat ze altijd de player pakken ) op om echt leuk te zijn. Je wint eerder door op heel veel stukken 100KM/h te rijden dan vanaf de start vol gas te geven :(

De championship missies zijn wel wat leuker, gewoon lekker racen tegen andere ongeveer gelijkwaardige auto's ... geen domme politie in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Om eerlijk te zijn vind ik het maar een erg cheapy spel, zeker in vergelijking met voorgaande nfs delen:

- Waar zijn de gave replay opties gebleven? verschillende camera standpunten? zoom?
- Menu ziet er erg saai/kaal uit. Alsof ze er echt geen tijd in hebben gestoken.
- Geen car compare. Welke auto accelereert nou sneller, en welke heeft weer een betere wegligging?
- Geen uitgebreide trackinfo met plaatjes. Waar zitten de lastige punten, en wat valt er nog meer over te vertellen?
- Geen track instellingen. Dus geen dag/nacht, regen enz.
- Geen in-car view.
- Erg baggere muziek
- Geen auto instellingen
- de wouten halen je binnen 5 seconden in als je er met 250+ langs knalt?
- Ik wordt door een of andere trage ford er dik uitgetrokken op het rechte stuk in een mercedes GTR?
- Helikopters die vaten explosieven naar beneden gooien? :?
- 'I've lost sight of suspect', terwijl ik gewoon letterlijk een meter voor de wout rij?
- Waar zijn de uitgebreide grafische instellingen, behalve alleen het niveau van detail?
- Waarom klinken alle auto's wederom haast hetzelfde?
- Weinig tracks.
- De verschillende tracks zijn gewoon random aan elkaar geplakte delen van de eerste track.
- Lelijke tracks. Als je bijvoorbeeld kijkt naar porsche 2000 ofzo, dat ziet er toch veel realistischer uit?
- En zo kan ik nog wel even doorgaan....

Veel van deze opties zijn misschien niet echt direct nuttig of van belang, maar ze dragen met velen wel met grote mate bij aan de afwerking/kwaliteit van het spel. Het racen is verder wel erg leuk, maar no way dat ik 50 euro voor een half afgewerkt spel neer ga leggen als nfs hp2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
ik heb een probleem met dit spel, heb em net pas geinstalleerd (tsja, eerder geen tijd) maar als ik et spel opstart, dan flitst de gele lambourgini voorbij en dan is et afgelopen, geen foutmelding, niets.

iemand een idee, heb dit topic wel ff doorgelezen, maar kon hier niets over vinden, met NFS5 was dit ook al een probleem, lag toen aan het geheugen swappen als je meer dan 256 mb ram hebt, dit heb ik uitgezet, maar nog steeds het zelfde probleem :'(

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 15:02
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 12:25:
[...]

Bij mij werkt ie prima!
Dan heb ik het wel over de full version.

Systeem:

Xp2200
radeon 8500
epox 8k3a
winxp
ik heb ook die specs op het mobo na en bij mij werktie ook perfect

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:40
'k vind die auto'tjes maar sneu rijden.. :(
Al die auto race spelletjes zijn vaag.. magoed.. ziet er wel geinig uit.. niet spectaculair..

Magoed, ben toch al niet zo'n auto-gek. Misschien komt het daardoor.. :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

denkut ook :) als jij elke race game vaag vind zeker :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
cypher21 schreef op 27 oktober 2002 @ 16:03:
ik heb een probleem met dit spel, heb em net pas geinstalleerd (tsja, eerder geen tijd) maar als ik et spel opstart, dan flitst de gele lambourgini voorbij en dan is et afgelopen, geen foutmelding, niets.

iemand een idee, heb dit topic wel ff doorgelezen, maar kon hier niets over vinden, met NFS5 was dit ook al een probleem, lag toen aan het geheugen swappen als je meer dan 256 mb ram hebt, dit heb ik uitgezet, maar nog steeds het zelfde probleem :'(
heeft nog niemand dit probleem gehad dan??

lijkt me stug dat et aan mijn pc ligt, heb nml alle nieuwste drivers, 2 weken geleden pc maar weer eens geherinstalleerd en de nieuwste bios voor mobo

snap er ff niets van

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
Thefirstikke schreef op 27 oktober 2002 @ 15:42:
Om eerlijk te zijn vind ik het maar een erg cheapy spel, zeker in vergelijking met voorgaande nfs delen:

- Waar zijn de gave replay opties gebleven? verschillende camera standpunten? zoom?
- Menu ziet er erg saai/kaal uit. Alsof ze er echt geen tijd in hebben gestoken.
- Geen car compare. Welke auto accelereert nou sneller, en welke heeft weer een betere wegligging?
- Geen uitgebreide trackinfo met plaatjes. Waar zitten de lastige punten, en wat valt er nog meer over te vertellen?
- Geen track instellingen. Dus geen dag/nacht, regen enz.
- Geen in-car view.
- Erg baggere muziek
- Geen auto instellingen
- de wouten halen je binnen 5 seconden in als je er met 250+ langs knalt?
- Ik wordt door een of andere trage ford er dik uitgetrokken op het rechte stuk in een mercedes GTR?
- Helikopters die vaten explosieven naar beneden gooien? :?
- 'I've lost sight of suspect', terwijl ik gewoon letterlijk een meter voor de wout rij?
- Waar zijn de uitgebreide grafische instellingen, behalve alleen het niveau van detail?
- Waarom klinken alle auto's wederom haast hetzelfde?
- Weinig tracks.
- De verschillende tracks zijn gewoon random aan elkaar geplakte delen van de eerste track.
- Lelijke tracks. Als je bijvoorbeeld kijkt naar porsche 2000 ofzo, dat ziet er toch veel realistischer uit?
- En zo kan ik nog wel even doorgaan....

Veel van deze opties zijn misschien niet echt direct nuttig of van belang, maar ze dragen met velen wel met grote mate bij aan de afwerking/kwaliteit van het spel. Het racen is verder wel erg leuk, maar no way dat ik 50 euro voor een half afgewerkt spel neer ga leggen als nfs hp2 :(
_/-\o_ _/-\o_ agreed :) Aan deze game is idd een hoop mis :( Die replays zijn zeker een gemis :(, voreger kon je je auto van alle kanten bekijken tijdens het racen, en nu helemaal niet. alleen bij die jump en 360 cams :( Omdat je dat niet kan bekijken + het feit dat er geen in-car views zijn, is het onderlinge verschil tussen de auto's minimaal :( Alleen het geluid en de snelheid

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
agree met bovenstaande

+
waarom speelt de AI vals? (trekken soms HEEL snel op dat het ongeloofelijk is)
maar doorgaans zijn ze SUPERtraag of ik rij te snel misschien? ik hoopte op een hoger niveau, enkel NFS 1 en 2 was "moeilijk" (was ook nie echt om over naar huis te schrijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 14:03
De car damage is niet echt goed.
Met veel moeite krijg ik een paar deukjes :?
En er is ook geen damage meter dus het lijkt me dat dat er dus uit is gehaald weet iemand waarom ?

En hij loopt op mijn sys ook de hele tijd vast ook al oc ik em niet.
Ik heb het idee dat het aan mijn hercules radeon 8500 fdx licht die gebruikt nu de 6193 drivers heeft iemand hier ook probleemen met een radeon ? in de readme staat dat de kaarten ondersteund worden.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op 27 oktober 2002 @ 17:26:
De car damage is niet echt goed.
Met veel moeite krijg ik een paar deukjes :?
En er is ook geen damage meter dus het lijkt me dat dat er dus uit is gehaald weet iemand waarom ?

En hij loopt op mijn sys ook de hele tijd vast ook al oc ik em niet.
Ik heb het idee dat het aan mijn hercules radeon 8500 fdx licht die gebruikt nu de 6193 drivers heeft iemand hier ook probleemen met een radeon ? in de readme staat dat de kaarten ondersteund worden.
lees deze pagina en voorgaande ff ;)

ik zal het zo ook ff met mijn Radeon8500 proberen, kheb nu een GF 2mx erin hangen :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De gameplay is idd heel wat minder.
Porsche 2000 was een heel stuk beter.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah, bij porsche 2000 was de besturing verneukt. Ik vind NFS 4 eigenlijk beter, maar daar werd het veel te moeilijk als je echt snelle karren kreeg.
Maar hier mis ik weer het schade effect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:13
In hoeverre verschilt de demo version met de full version kwa gameplay en snelheid. Want de demo is echt één grote teleurstelling.

Kun je die "bommen" uitzetten die een heli laat vallen?
En ervoor zorgen dat de police cars geen boosts meer krijgen vanaf stilstand?
Rijden er ook nog normale police cars of alleen maar Porsches etc?

Met andere woorden is er een verborgen knop om de game als NFS 3 te ervaren :)

Zo nee.. dan doe ik nog geen eens de moeite om de game te installeren maar zet er dan liever NFS 3 of 4 er opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Laatst online: 06-08 15:14
Semetrix schreef op 27 oktober 2002 @ 17:35:
In hoeverre verschilt de demo version met de full version kwa gameplay en snelheid. Want de demo is echt één grote teleurstelling.

Zo nee.. dan doe ik nog geen eens de moeite om de game te installeren maar zet er dan liever NFS 3 of 4 er opnieuw op.
De demo verschilt niet zo veel. De bommen van de helikun je uitzetten in een van de ini's. De politiewagens zijn er in veel soorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 14:03
Semetrix schreef op 27 oktober 2002 @ 17:35:

ja ik vond het ook raar dat een gewone politie auto een opel speedster makkelijk kan bijhouden.
En nfs 3 met damage en de graphix van 6 dan de ubgraids van 5 en een baan editor en het spel is perfect.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 25-09 13:34
Hoerig schijtspel is het,.... je rost zo'n copper 360 in de rondte en binnen 3 seconde zit ie weer als een magneet tegen je aan te plakken... volhouweh hey!
Waste of freaking money

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't Zal wel heel stom zijn, maar eh... kan iemand mij uitleggen wat al die sterretjes en balkjes betekenen in de HP mode...? Ik ben nu al een paar keer 'gebusted'... Soms wordt ik geraakt en maak ik een rondje en rij ik vrolijk verder. Maar soms ben ik zomaar opeens busted. Waar staan die sterretjes voor? En dat balkje is soms rood, soms zilver en raakt vol en leeg... Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik die cops kan afschudden. Soms geven ze (schijnbaar) zomaar op, maar soms blijven ze maar kleven en kleven... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

balkje kan ik je wel vertellen:
op het moment dat de wouten achter je aan komen begint het balkje vol. Als dat balkje leeg is, hebben ze het gevoel dat ze je ofwel nooit zullen krijgen "I've lost sight of the suspect" of vinden ze het te gevaarlijk worden voor lijf en ledenmaten "This is too dangerous, I'm ending this pursuit in the interest of public safety".
Dat balkje loopt echter ALLEEN leeg als ie blauw is (ik vind em iig blauw dan, niet zilver maar goed :) ) Als de politie echt vlak achter je rijd en dus een goede kans maakt om je te arresteren zal het balkje rood blijven knipperen en niet leeglopen, of als je slecht bezig bent zelfs weer langzaam volraken. Cops afschudden is dus gewoon zo ver mogelijk van ze weg blijven, want als ze je aan kunnen tikken zal het balkje niet leeg lopen. Rijden ze een paar meter achter je dan blijft ie blauw en geven ze na een tijdje op.

Die sterren: ik heb geen flauw idee :) Ik denk dat het te maken heeft met hoe graag ze je willen arresteren. Bij 1 ster 1 wout, bij twee sterren vraagt ie backup, bij 3 een roadblock, bij 4 een spike strip en bij 5 een heli ofzo. Is maar een gokje.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn problemen met de demo heb ik de voledige versie toch. Ik ben er ook achter gekomen wat het nou was/is als ik mijn gamepad aangesloten heb slaat hij vast. Jammer maar helaas, ik vind racen toch beter op toetsenbord gaan. Ik vind het dus wel een super spel, je moet even aan de besturing wennen maar dan raced het harstikke goed! Enige minpunt is het geluid, dat is nog nooit overtroffen na nfs1se (wat ik meteen de beste vind). Het is leuk om met dure auto's te racen en rammen. Het snelheids gevoel zit er ook heel goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 19:28

delorean7

Let's take the Aston toni

multiplayer in hot pursuit mode, mogelijk of niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 01-10 15:02
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 21:22:
Na mijn problemen met de demo heb ik de voledige versie toch. Ik ben er ook achter gekomen wat het nou was/is als ik mijn gamepad aangesloten heb slaat hij vast. Jammer maar helaas, ik vind racen toch beter op toetsenbord gaan.
stuurtje is nog beter

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
ik vind het trouwes ook een schandaal dat ze geen uitgebreidere showcase erin hebben gedaan. Bij Need For Speed 1 en 2 had je echt coole foto's bij de auto's zitten en uitgebreide informatie over de auto's.

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spelletje inmiddels ook gespeeld en ik heb eigenlijk een vraagje:

Ik heb een mooi tv-out kaartje en een goedkope joypad. Nou wil ik dus lekker op tv spelen alsof mijn pc een console is. Allemaal geen probleem, werkt prima. MAAR... niet alle keys zijn naar de joypad the mappen (zoals de key om in het menu te komen tijdens een race). Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Want zo moet ik steeds terug naar mijn pc lopen om te pauzeren.
Ik heb wel een programma gevonden om het keybaord te "emuleren" met de joypad, maar in de game werkt dat niet voor de Escape knop die je dus nodig hebt (Enter werkt dan dus weer wel, vreemd). Heeft iemand een suggestie of andere programma ofzo? Want ik wil gewoon achter mijn tvtje blijvenhangen en niet steeds op en neer moeten lopen :)

Tnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyPeRSTiLe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 10:01
Evilernie schreef op 27 oktober 2002 @ 16:49:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ agreed :) Aan deze game is idd een hoop mis :( Die replays zijn zeker een gemis :(, voreger kon je je auto van alle kanten bekijken tijdens het racen, en nu helemaal niet. alleen bij die jump en 360 cams :( Omdat je dat niet kan bekijken + het feit dat er geen in-car views zijn, is het onderlinge verschil tussen de auto's minimaal :( Alleen het geluid en de snelheid
Ik heb de demo van de PS2 versie gespeeld, die is echt vele malen beter dan de PC versie, qua speelbaarheid , dit komt mede door het feit dat deze versie door een ander softwarebedrijf is gemaakt.

Je hebt hier onder andere een soort "bullet-time" knop waarbij je wanneer je wil de tijd stopt en een 360 view om je auto krijgt...supergaaf _/-\o_ !
Verder heb je ook een soort pre-cognition knop waarbij je vooruit kan kijken waar die road-block komt (ja klinkt stom maar is vet gaaf, tis immers een arcade-game) of hoe de weg loopt.

Naar mijn mening is de PS2 versie beter dan de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

ScooBY_DoO schreef op 27 oktober 2002 @ 20:28:
Hoerig schijtspel is het,.... je rost zo'n copper 360 in de rondte en binnen 3 seconde zit ie weer als een magneet tegen je aan te plakken... volhouweh hey!
Waste of freaking money
eens...
als jij een mclaren f1 rijd en je tegenstander in een opel die 170 gaat en jij 350
en lekker halfe ronden voorsprong heb... en je crasht ofzo zit hij binnen 5 sec weer achter je... yeah right :D

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:53

Phydomir

Dennis

hmmz.. vanaochtend ff op m'n pctje gezet.

Alleen als ik nu met m'n stuur ga spellen (MOMO Force) dan vind ik dat alles maar traag reageerd hoor. Of hoord dit zo en wordt het bij betere auto's ook zo dat ie beter reageerd.

owja, heb de FFB effecten maar gelijk uitgezet want die zijn echt bagger.

k ga nu maar es met het toetsenbord spelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand suggestie voor mij? :( Jammer. Zonde dat je die 2 toetsen nou niet gewoon ook kunt mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik een beetje vervelend vind is de lengte van sommige evenementen.

Een afval race over vier ronden duurt op sommige tracks al gauw 10, 12 minuten. Dat vind ik best lang voor een arcade race. Ik speel het lieft een hele hoop races van maximaal 5 minuten.

En de ellende is dan ook nog dat die eerste rondes eigenlijk geen moet uit maken: in het echt kan je een vette voorsprong op bouwen, maar hier kan een voorsprong door een klein foutje totaal om zeep geholpen worden omdat de AI zo nu en dan op magische wijze weer aansluting krijgt. Je kan dan net zo goed races van 1 ronde houden.

En de puntenverdeling is ook klierig: als je de eerste drie races wint van een 4 races toernooi, kan je alsnog in de laatste rit alles verliezen omdat er altijd wel een rijder steeds tweede of derde wordt. Je moet alles haast wel winnen om een kans te maken.

Ik dacht dat mijn probleem met de demo (ontzettend zwabberende auto's) in de full version was opgelost. Maar da's dus niet zo. Het hangt er maar net van af welke auto je rijdt. Gisteren moest ik een time trial rijden in een Jaguar en dat was echt verschrikkelijk: bij het minste geringste zwabberde die als een gek heen en weer: het was haast niet te doen.

Maar... al met al blijft het wel een lollig spel: als je een goede auto hebt, kan je er best lekker mee scheuren. En zelf politie spelen is ook nog steeds lollig. Alhoewel daar van mij wel wat meer variatie in had mogen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:01

DDX

-iemand enig idee waarom force feedback niet werkt ? (elk ander spel wel)
ffb lampje op logitech momo gaat aan als ik spel start, maar als ik race begin, gaat lampje keurig weer uit, en geen ffb effecten :( (ook na update nieuwste logitech drivers niks...)

-waarom worden instellingen voor besturing niet opgeslagen ?
elke keer moet ik nu weer aangeven dat ik graag met stuur speel ipv keyboard...

-komt er binnenkort nog patch dat je multiplayer ook met cops/verkeer kan spelen ?
ook omdat je wel een optie ziet tot aanpassen van game mode, alleen dit is grijs (er is dus wel rekening gehouden dat je game mode kan kiezen)

-waarom is 'r' (reset) zo snel, er zou gewoon een timestraf op moeten zitten ofzo
nu is het soms sneller om reset te doen dan af te remmen voor een bocht....
(je komt keurig in rijrichting weer terecht, en hebt meteen gangetje van 100km/h)

-waar is 1600*1200 mode ? (die er wel in nfs porsche was)
nu moet ik een niet native resolutie draaien op mijn tft scherm :(

---
daarnaast gisteren ook fifa2003 gespeeld, ook een enorme achteruitgang in besturing e.d. tov fifa2002wc
zou EA geen zin meer hebben ofzo om leuke games te maken ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDX schreef op 28 oktober 2002 @ 10:31:
-waarom worden instellingen voor besturing niet opgeslagen ?
elke keer moet ik nu weer aangeven dat ik graag met stuur speel ipv keyboard...
Klik na het maken van je aanpassingen op 'Update driver profile': dan worden je instellingen bewaard. (Deze optie staat op een ander option scherm: klik ff met de pijltjes bovenin todat je die optie ziet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 25-09 13:34
Het verhaal wordt hier al beter en mooier... elke x na een reboot of als de pc gewoon heeft uitgestaan is het spel niet meer op te starten.
Error registry bla bla.. en tot ziens ik doe niks meer zegt ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 21:44

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik vind t vooral jammer dat de replays zo zuigen in nfs6. Met porsche unleashed vond ik ze geweldig die replays, zat ze bijna altijd te kijken maar nu is r gewoon geen ruk aan.
Voor de rest scheurt t gewoon lekker, is alleen jammer dat t niet goed uitgewerkt is :( (replays, camerastanden, auto tech info, resolutie)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

HyPeRSTiLe schreef op 28 oktober 2002 @ 01:08:
[...]

Ik heb de demo van de PS2 versie gespeeld, die is echt vele malen beter dan de PC versie, qua speelbaarheid , dit komt mede door het feit dat deze versie door een ander softwarebedrijf is gemaakt.
Het lijkt me niet dat ze een ander bedrijf het hele spel opnieuw hebben laten maken, het blijft een port.
Verder vind ik de resolutie van een ps2 (ik heb er zelf een) absoluut een gemis, als ik op 1280x960 door de bergen scheur met 60-100 fps is dat een stuk beter dan mijn arme ps2 kan leveren.
Wat bedoel je trouwens precies met 'speelbaarheid'?

** WAAROM KAN IK GEEN MULTIPLAYER HOT PURSUIT SPELEN MET EEN MAAT!!? **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Laatst online: 22:48
OMDAT JE NIET 2 DEZELFDE KEYS KAN GEBRUIKEN :P

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart schreef op 28 oktober 2002 @ 14:57:
KAN WEL!!

je kan alleen niet met 3 van dezelfde keys spelen op een private server............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delorean7 schreef op 28 oktober 2002 @ 14:43:
[...]

Het lijkt me niet dat ze een ander bedrijf het hele spel opnieuw hebben laten maken, het blijft een port.
Verder vind ik de resolutie van een ps2 (ik heb er zelf een) absoluut een gemis, als ik op 1280x960 door de bergen scheur met 60-100 fps is dat een stuk beter dan mijn arme ps2 kan leveren.
Wat bedoel je trouwens precies met 'speelbaarheid'?

** WAAROM KAN IK GEEN MULTIPLAYER HOT PURSUIT SPELEN MET EEN MAAT!!? **
ik denk dat "MULTIPLAYER HOT PURSUIT" nog wel komt als een update....

edit:
100ste post :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

het is ze verdomme geraden want anders installeer ik nfs3 maar weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:38
Bart schreef op 28 oktober 2002 @ 14:57:
Kan dus wel! Heb gisteren nog met een maat NFSHP2 gespeeld via Internet, waarbij we allebei dezelfde key hebben. Gewoon via Private Internet server.
Jouw antwoord is geen antwoord op de vraag waarom je in een MP game niet met politie vs. snelheidsovertreder kunt spelen. Blijkbaar zit die optie er NOG (?) niet in... Misschien dat ze dat later via een patch unlocken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

De vraag die alle andere vragen overbodig maakt!!!

Waarom staat mijn naam niet meer op de nummerplaat?!?

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furknell schreef op 28 oktober 2002 @ 16:02:
De vraag die alle andere vragen overbodig maakt!!!

Waarom staat mijn naam niet meer op de nummerplaat?!?
omdat er NFS HP2 in de plaats ervoor staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 21:44

Glorificationer426

come we hero rush yes?

t lijkt wel alsof ze gedacht hebben, zo nu is t af en laten we er maar lekker snel geld mee verdienen :9

offtopic:
coole icon btw leet

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:29

jbbrans

t lijkt wel alsof ze gedacht hebben, zo nu is t af en laten we er maar lekker snel geld mee verdienen
Meer van "het wordt weer tijd voor wat geld. We brengen het alvast uit, misschien dat we er later nog wat patches voor uitbrengen."

Of misschien moet na elke toptitel een flop komen:
NFS 1 was erg goed, erg vaak gespeeld.
NFS 2 (SE) was weer minder. Misschien 10 keer gespeeld, daarna doorverkocht.
NFS 3 erg goed, lang gespeeld en erg veel auto's voor gedownload. Jammer dat de graphics niet meer om aan te zien zijn.
NFS 4 was NFS3 met mooiere graphics maar slechte besturing.
NFS Porsche 2000 erg goed, van de week maar weer geinstalleerd. graphics zijn nog steeds goed en handling is zoals van de desbetreffende auto verwacht kan worden.
NFS Hot persuit 2 state of the art graphics, helaas geen dashboard view. De besturing is bagger ze hadden het beter hovercraft races kunnen noemen. De cops en computer tegenstanders zijn veel te agressief. Alleen de voorkant loopt schade op en die is gelukkig voor de autofabrikanten alleen op het eind zichtbaar. Ook het gebruik van een ffb-race stuur is niet in orde (tweede race is zonder ffb), geen aparte assen mogelijk voor rem en gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb dus nog een vraagje is volgens mij al eerder gevraagd maar kan het niet meer vinden

mijn framerate is opzich goed het hakkelt alleen erg, het beeld blijft zegmaar een tijdje stilstaan en gaat dan weer verder is echt enorm klote om mee te spelen

dus wie heeft er een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gewoon racen is saai :O
Sowieso erg jammer dat de Hot Pursuit niet online kan, want waarom heet het spel dan nou Hot Pursuit? }:O

Gewoon een beetje racen is ook wel geinig trouwens.. :+
Afbeeldingslocatie: http://www.cowhosting.com/upload/nfs_lol.jpg
Nou ja, hier parkeerden we ff :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Laatst online: 22:48
Haay schreef op 28 oktober 2002 @ 15:57:
[...]

Kan dus wel! Heb gisteren nog met een maat NFSHP2 gespeeld via Internet, waarbij we allebei dezelfde key hebben. Gewoon via Private Internet server.
Jouw antwoord is geen antwoord op de vraag waarom je in een MP game niet met politie vs. snelheidsovertreder kunt spelen. Blijkbaar zit die optie er NOG (?) niet in... Misschien dat ze dat later via een patch unlocken ofzo?
jaja sorry :) Je kan niet 3 keer de key gebruiken. Dus iemand host daar maakt de key niet van uit en dan kan er maar 1x een key joinen.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Zijn er al cheats voor of zo??

Ik reed net online tegen 7 anderen, en na de halve rit eerstes te rijden, stond ik ineens 4es??! amai, zonder dat ze me in hadden gehaald :?

hoe kan dat?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:37
FragNeck schreef op 28 oktober 2002 @ 20:30:
Zijn er al cheats voor of zo??

Ik reed net online tegen 7 anderen, en na de halve rit eerstes te rijden, stond ik ineens 4es??! amai, zonder dat ze me in hadden gehaald :?

hoe kan dat?
Zouden ze mischien een afsnijroute genomen hebben? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Xtuv schreef op 28 oktober 2002 @ 20:35:
[...]

Zouden ze mischien een afsnijroute genomen hebben? 8)7
nee.... zo n00b ben ik ook weer niet..

ze stonden in eens voor me neus...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilbren
  • Laatst online: 09-08 17:54
ik heb het spel nu net ook effies gespeeld (even hot persuit uitgespeeld, alles is nu met een goude mediale beloond 8) ) maar hebben jullie er ook last van dat je die concurenten zo langzaam zijn??
ik sta altijd 2 km voor (als ik even geen last heb van die politie) . meestal ben ik het hele groepie voor de 4e bocht al voorbij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 22:02

Lightah

Strikes Again

FragNeck schreef op 28 oktober 2002 @ 21:07:
[...]

nee.... zo n00b ben ik ook weer niet..

ze stonden in eens voor me neus...
Er is zoiets als lag, waardoor je ze soms niet ziet, maar je tog voorbij zijn en opeens 3 km voor je rijden terwijl je denkt dat ze achter je zitten ;)

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 22:02

Lightah

Strikes Again

hilbren schreef op 28 oktober 2002 @ 21:09:
ik heb het spel nu net ook effies gespeeld (even hot persuit uitgespeeld, alles is nu met een goude mediale beloond 8) ) maar hebben jullie er ook last van dat je die concurenten zo langzaam zijn??
ik sta altijd 2 km voor (als ik even geen last heb van die politie) . meestal ben ik het hele groepie voor de 4e bocht al voorbij :?
Ja ik heb hetzelfde, na 2 bochten heb ik alleen nog maar last van politie (copters roadblocks spike trips, maar die zijn zo easy te omzeilen dat het saai is om bijvoorbeeld 3 rondes uit te rijden)

Maar als je 1x crashed zitten ze alweer vlak achter je? :/

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Het is te hopen dat ze heeel snel een dikke vette patch voor dit spel uitbrengen waardoor:
*Cops niet meer in 1 sec van 0 naar 200+ optrekken
*Het schampen van de vangrail niet meteen resulteert in een monster spin
*De AI je niet met een simpel tikje meteen 180 graden omdraait
Erg jammer allemaal... Als goedmaker hebben ze er muziek van Bush ingestopt _/-\o_

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:23

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
DataBeest schreef op 28 oktober 2002 @ 18:10:
Gewoon racen is saai :O
Sowieso erg jammer dat de Hot Pursuit niet online kan, want waarom heet het spel dan nou Hot Pursuit? }:O

Gewoon een beetje racen is ook wel geinig trouwens.. :+
[afbeelding]
Nou ja, hier parkeerden we ff :+
_/-\o_ dat gewoon rondrijden 0wnt zoo hard :D met nfs2 en 3 en 4 ook over MP, helaas dat nfsHP2 voor geen meter (lees, zo goed als niet) op de andere pc (p2-400 128 mb-ram &voodoo3 2000 pci)hiero het doet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er mogen wel wat meer screenshots eigenlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:23

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
:/ blaat, niemand die nu nog wilt spelen :'( en morgen weer hele tijd stagen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:43
Keizer schreef op 28 oktober 2002 @ 22:04:
Het is te hopen dat ze heeel snel een dikke vette patch voor dit spel uitbrengen
Tja... ik hoop het ook... Maar je leest overal dat de PC versie van NFS HP2 door EA Seattle is gemaakt en deze vestiging is niet meer :(

Ben dan ook bang dat we niet snel (of helemaal niet?) een patch zullen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOEI, kep sinds half 6 een logitech momo stuur en et rox echt met dat force feedback, gewon vet >:)

en dat voor maar 129 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Laatst online: 19:13
* Semetrix heeft NFS: HP2 geuninstalled.....

Echt waardeloos dit! Ik heb ff alle tracks bekeken maar geen enkele die mooi of boeiend is. Alleen maar rechte wegen zodat je lekker hard kan.. nou yeah.. NOT..

Het spel heeft zeer lelijke en teleurstellende graphics.
Zeer spijtig ;( :'(

* Semetrix gaat NFS 4 weer installeren _/-\o_
Volgens mij nog mooiere en beter afgewerkte tracks... nee herstel. Zeker weten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Laatst online: 30-09 17:29

jbbrans

Tja... ik hoop het ook... Maar je leest overal dat de PC versie van NFS HP2 door EA Seattle is gemaakt en deze vestiging is niet meer

Ben dan ook bang dat we niet snel (of helemaal niet?) een patch zullen krijgen...
Misschien dat het daarom niet helemaal "af" aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

PilatuSSS schreef op 28 oktober 2002 @ 17:50:
ik heb dus nog een vraagje is volgens mij al eerder gevraagd maar kan het niet meer vinden

mijn framerate is opzich goed het hakkelt alleen erg, het beeld blijft zegmaar een tijdje stilstaan en gaat dan weer verder is echt enorm klote om mee te spelen

dus wie heeft er een oplossing voor ?
dat probleem heb ik dus ook precies het zelfde.. Bij sommige mensen hielp het om de nocd-crack te installeren zodat er nix meer van de cd geladen zou worden.

Maar met welk operating system speel je??
ik met win2000 nl.. misschien dat het daaraan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Is er ook een trainer ofzo zodat ik die cops wat minder agressief kan zetten? Ik haat het wanneer ik met 200km/u aan kom patsen in een M5 en dat zo'n cop dan vanuit stilstand meteen aan het bumperkleven is. :(

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
een patch geloof ik echt niet in. Dan hadden ze het beter uit kunnen stellen. Er zijn al zoveel games uitgekomen met hoge verwachtingen waar een patch voor nodig was, en die is nooit gekomen.

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waarom zeurt iedereen toch zo over het te erge effekt van de vangrail? Kan aan min liggen hoor, maar ik vind het effekt van tegen een vangrail aan komen nog vrij onrealistisch. Als je met een beetje vaart in real life de vangrail raakt ligt je wagen echt wel direct aan bagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
johnnyv.nl schreef op 29 oktober 2002 @ 10:52:
Waarom zeurt iedereen toch zo over het te erge effekt van de vangrail? Kan aan min liggen hoor, maar ik vind het effekt van tegen een vangrail aan komen nog vrij onrealistisch. Als je met een beetje vaart in real life de vangrail raakt ligt je wagen echt wel direct aan bagger...
maar dit spel is niet gemaakt voor realisme. meer arcade. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

de ini's veranderen rocks :D
lekker met een elise 320 rijden :D :D

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Laatst online: 11-08 17:20
ik weet niet hoe hard en onder welke hoek jullie in de vangrail duiken, maar ik vind de effecten zeer zwak en zelf te gebruiken in je voordeel (remt nauwelijks af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ja idd je knalt met een rotvaart in een goede hoek tegen die vangrail en je kan zo betere tijden rijden, IMHO geen fokkin aars aan dit spel echt zonde van me ".."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
wie heeft er ff een savegame voor me? moest eergister het spel opnieuw installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 02-10 04:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mijn versie knalt er steeds uit als ik in championship die mercedes trial wil doen, niet dat je 3 rondes moet rijden in een CLK 55, maar de race daarna. na het laden klaptie terug naar windows. (hele versie met no-cd crack er overheen (anders gaat men cd stuk... ;) ))

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilbren
  • Laatst online: 09-08 17:54
Keizer schreef op 28 oktober 2002 @ 22:04:
Het is te hopen dat ze heeel snel een dikke vette patch voor dit spel uitbrengen waardoor:
*Cops niet meer in 1 sec van 0 naar 200+ optrekken
*Het schampen van de vangrail niet meteen resulteert in een monster spin
*De AI je niet met een simpel tikje meteen 180 graden omdraait
Erg jammer allemaal... Als goedmaker hebben ze er muziek van Bush ingestopt _/-\o_
bush is idd erg goed !! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ok ff vraagje ik weet niet of dit in dit topic al is voorgekomen.. Maar ik zie geen schade! Doe ik iets fout..

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Officiele (op CD-ROM) komt op 7 november uit.

Dat uit-gestel van games wordt ik een beetje moe.
Eerst 24 okt. dan 30 okt. nu weer 7 nov.
En begin niet over de niet legale ;) versie want ik vind het een beetje zonde. Tegen de tijd dat ik hem binnen heb kan ik hem ook op cd-rom kopen.
:O

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:29

jasjenl

Liab A Tymo

Heb dit spel vandaag voor de Gamecube, PS2 en Xbox gezien. Mijn god, wat een bagger... Met name de Gamecube versie is slecht, gewoon schandalig.. Een framerate om te huilen en je ziet op de cube screen tearing - op een console notabene! En zelfs op de Xbox liep de boel niet mooi soepel. Dit is echt belachelijk, op de huidige consoles (en zeker op de Xbox) moet je zo'n spel als dit makkelijk op een constante 50 of 60 fps kunnen draaien, dit is gewoon heel erg slecht. Eigenlijk zag de PS 2 versie er relatief nog het minst beroerd uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
ff een vraagje ik weet niet of het al voorbij gekomen is maar ehh.. kun je sommige saaie nummers gewoon deleten en kun je er ook andere tussen stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De muziek staat in de Audio\Music dir, in .ASF formaat en in de music.ini staat precies welk nummer wat is... dus je zou in principe zelf je muziek erin kunnen gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 02-10 07:26
Ik heb bij een vriendje last van dat ie alles installeert, en dan wil die opstarten (Het is gecrackt), en dan start je hem , krijgt ie gewoon een zwart scherm en voor de rest doet ie nix :? Hij heeft een athlon 600 en een tnt (2?) m64 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Mijn mening:

NFS 5 0wnt Nfs 6. Simpel.
Ik vind de graphics van de auto's eigenlijk nix. Glimt me te veel... Verder is de politie no way realistisch. 0-200 in 2 sec met een ford weet ik het wat als je met je 360 modena 240 gaat. Ook is het geluid hélémaál nergens naar. Ik heb vanmiddag nog ff nfs 5 gedaan. '75 911 Turbo erbij. Je voélt gewoon de cilinders lopen, je hoort de turbo fluiten, je voelt hem brommen 8) Ik mis gewoon het gevoel, het contact met de weg, het lijkt alsof je zweeft.... Verder is er nog een extra spacy 3d sound toegevoegd merkte ik toen ik van 5 naar 6 ging. Verder zijn die tonnen uit die helikopter zwaar onrealistisch, is de AI veeels te zwak en zijn de tracks mjah, wel aardig. Nfs 5 rocks, iedere auto heeft een ander gevoel, trekt anders op etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Zelf heb ik Deel 1(jajaaaaaah) ooit es gekocht voor 120 gulden. Daar is het ook begonnen met een demo. Dat vond ik zo enorm ruig om met de dodge viper een burnout te maken. Deel 2 altijd bij een vriend gespeeld, maar dat was al veel meer arcade. In Deel 1 had je mooie crashes, sloeg je werkelijk 5 keer over de kop. Maar dat was beëindigd in deel 2. Vond ik dus een beetje een tegenvaller. Deel 3 heb ik ook gekocht. Ook helemaal grijs gespeeld. Om de zoveel tijd pak ik er nog es mijn zelfgemaakte auto bij, die 800km/u haalt. Ik vond namelijk altijd dat wanneer de teller 100 km/u aangaf, dat het niet eens leek alsof je die snelheid ook had. Deel 4 High Stakes, beetje boring, alleen maar rijden. Heb deze via internet "gekregen", en ben blij dat ik hem niet gekocht had. Vond die schade maar irritant. En echt goed geld was er niet te verdienen. Hier ook weer geen echt gevoel van snelheid. Deel 5 de porsche versie. Zelf niet zo'n fan van porsche, dus die versie bij vriend die hem wel had paar keer gespeeld. Factory Driver altijd leuk. En het knipperlicht. Jammer dat dit niet in deel 6 zit. :)
Dan deel 6. Ik speelde de demo, en werd helemaal gek. Supervet getekend, de auto's gewoon geweldig. Tracks zien er ook beter uit dan ooit. Wilde hem echt gaan kopen. Kon niet wachten. Demo wel 100 keer gespeeld. Soms wel 10 keer per dag. Nou ja, uitgesteld 1. Toen dus weer uitgesteld 2e keer. Had er toen geen zin meer in. Zag hem ergens, en heb het geprobeerd. Het is gelukt. En nu ik hem heb, ben ik weer blij dat ik hem niet gekocht heb. Maar wil mensen dus niet demotiveren om dat niet te gaan doen. Of het die 50 euro echt waard is. Maar goed.
Graphics zijn stunning, hoewel dat ook went na zo vaak spelen. Als je het spel begint te spelen dan valt op dat het echt veel van hetzelfde is. De parcours lijken in globale opzet veel op elkaar. Maar eigenlijk zijn het er ook weer zoveel dat je ze nog altijd niet echt kunt kennen. Het leukste van de tracks vind ik dat er veel alternatieve routes zijn. Die coastal in de demo had niet veel opties. In sommige tracks zijn de mogelijkheden echt zeer uitgebreid. Nadeel vind ik dan wel weer (maar ook een voordeel) dat de tracks erg lang zijn. Hierdoor gaan ze niet snel vervelen (hoewel er toch veel overeenkomsten zijn). Nadeel is, dat als je een track hebt met een rondetijd van 3.50 minuten, en je een knock out krijgt van 5 ronden, dat me dat net wat te veel van het goede is.
Gevoel van snelheid is hier dus wel dik in orde.
Besturing vond ik in het begin tricky, maar nu wel gewend. Hoewel met een McLaren F1 Le Mans op snelheden boven de 250km/u bijna niet meer te rijden is als er bochten zijn.
De replay heb ik nog niet geprobeerd. Weet dus niet of die beter is. Demo zoog inderdaad. Wil minimaal meerdere camerastandpunten.
Maar het is inderdaad iets teveel van hetzelfde. Heb hem nu een dagje, zo'n 5 uur in totaal gespeeld. Heb al best veel punten, kan dus veel tracks kopen. Maar ook een beetje afgezaagd dat spiegelen en in de tegengestelde richting.
Wat betreft de arcadevorm, dat vind ik niet jammer, ik wil gewoon actie. Zou misschien wel leuk zijn als de schade iets realistischer was geweest, nu moet je echt een aantal keer met 200+km/u ergens tegenaan rijden wil je iets aan de auto zien. Terwijl het in werkelijkheid bij die snelheid meteen over is.
Politie is goed gelukt vind ik. Alleen vind ik dat er te weinig auto's achter je aanzitten. Heb nog nooit 5 sterren gehad. Spike strip is cool, banden gaan echt lek. Helicopter is ook wel aardig, maar net iets te makkelijk te ontwijken.
Traffic is nog altijd vrij overbodig, hoewel het vaak irritant is, want je rijdt er toch nog wel vaak tegenaan. Ook helemaal omdat de lichten niet meer beschikbaar zijn, vorige versies deden de auto's die nog wel aan als je op hun weghelft reed, nu niet en rijd je er dus eerder tegenaan.
Maar goed, leuk voor een thrill, vooral als je goede auto's hebt, die rijden echt pittig.
Be the cop is ook erg gaaf, doet me weer denken aan Chase HQ, waarbij je de auto die je achtervolgt kapot moest beuken. Hier dus ook. Alleen is het vaak iets te makkelijk.
Eigenlijk heeft het hele spel daarmee te kampen. Het is wat te easy. Ben tot nu toe op alle events in the hot pursuit mode (m.u.v. 3 events) 1e (gold medal) geworden. Te makkelijk dus. Maar goed, het is geen slecht spel, heb nog geen spel dat hier aan kan tippen, maar dat was eigenlijk nooit het geval met de NFS reeks. Tenzij iemand andere opvattingen daarover heeft.
Laatste nadeel wat ik nog wil toevoegen, is de handrem, die vind ik vrij waardeloos. Genoot altijd om flinke slides te maken in vorige delen. Lukt nu dus niet goed meer.
Goede besturing: door tikjes te geven als er bochten niet zo scherp zijn, als je de pijltjes ingedrukt houdt, ga je ook van links naar rechts en weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
jasjenl schreef op 30 oktober 2002 @ 14:53:
Heb dit spel vandaag voor de Gamecube, PS2 en Xbox gezien. Mijn god, wat een bagger... Met name de Gamecube versie is slecht, gewoon schandalig.. Een framerate om te huilen en je ziet op de cube screen tearing - op een console notabene! En zelfs op de Xbox liep de boel niet mooi soepel. Dit is echt belachelijk, op de huidige consoles (en zeker op de Xbox) moet je zo'n spel als dit makkelijk op een constante 50 of 60 fps kunnen draaien, dit is gewoon heel erg slecht. Eigenlijk zag de PS 2 versie er relatief nog het minst beroerd uit...
hijs ontwikkeldvoor ps2, rest is port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:01

DDX

ook erg jammer :

geen schermpje met tijdverschillen met andere rijders
nu kan het 5 sec zijn, maar ook 2 minuten (zo had ik laatst iedereen op 1 ronde gezet)

en natuurlijk blijft het jammer dat je geen politie kan spelen in multiplayer mode

maargoed voorlopig blijft multiplayer wel even leuk (zijn toch iedere keer 100 server ongeveer online)
alleen op lan party ga ik denk maar weer snel terug naar nfs porsche (rijd lekkerder en auto's zitten wat dichter bij elkaar kwa speeds e.d.)
of nfs3 (lekker met politie achter elkaar aan)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 13:52
Goed, gisteravond het spel ook maar eens geinstalleerd.. Ik moet zeggen, het werkt erg verslavend! :)

Nu ben ik het met het overgrote deel van de mensen hier wel eens dat EA nog een hoop te doen heeft...

Met name de politie, dit is alles behalve realistisch, zelfde geldt ook voor de snelheid van de rest van de deelnemers, als jij spint, en hun het gat dicht moeten rijden, dat gaat allemaal veel te snel.

Ook nog positief geluidje, volgens mij zit er dus wel degelijk verschil tussen de demo en de full version, nu in de full version aanbelandt is de speelbaarheid veel beter dan in de demo. Heb ik nog één vraag: waar is mijn force feedback gebleven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 22:29

PoweRoy

funky!

damn met mijn ati radeon9700 pro krijg ik een zwart scherm bij opstarten en dan gaat mijn pc opeens rebooten :( in readme is het al bekend .......maar is er al een oplossing :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 13:52
Hmmz.. staat volgens mij ook vermeld hier ergens in het forum, maar ik dacht dat als je het spel in Windows XP op compatibility met W98 zet, het dan wel schijnt te werken... Zeker weten doe ik het niet, heb zelf 'slechts' een GF2mx... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Laatst online: 22:57
Sc0rPi0N schreef op 30 oktober 2002 @ 14:36:
Officiele (op CD-ROM) komt op 7 november uit.

Dat uit-gestel van games wordt ik een beetje moe.
Eerst 24 okt. dan 30 okt. nu weer 7 nov.
Komt dat spel nu echt pas 7 november uit, of toch vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

G33RT schreef op 30 oktober 2002 @ 22:16:
[...]

hijs ontwikkeldvoor ps2, rest is port
Volgens Gammo (ja dat programma op V8) is het spel ontwikkeld door 2 ontwikkel teams waarvan de ene voor de ps2 gewoon beter z'n best heeft gedaan :/ maargoed ze zeiden bij Gamma (ja dat programma op V8) dat de NES/Famicom één van de best verkochte 16-bits consoles was.... tja daar gaat je geloofwaardigheid :+

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:38
PoweRoy schreef op 31 oktober 2002 @ 08:44:
damn met mijn ati radeon9700 pro krijg ik een zwart scherm bij opstarten en dan gaat mijn pc opeens rebooten :( in readme is het al bekend .......maar is er al een oplossing :?
Gebruik de 6193 (beta) driver van ATI. Met die driver werkt NFSHP2 perfect op mijn Radeon 9700 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/damage.jpg

met schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/5%20sterren.JPG
5 sterren. door te kiezen voor de optie advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
ik probeer het spel te spelen via internet (met kameraad van me) . ik heb een router ertussen die ik niet begrijp maar ik kan zelfs niet als hij host een game spelen. Private internet game niet en ook geen public internet game (met wachtwoord).

Zijn er speciale settings van internet of om het online te spelen? hij heeft geen router en nog lukt het dus niet :/

ehm... help :?

ik kan btw wel gewoon bij iemand anders joinen als iemand een private internet game host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:44
Heb hem net op PS2 gehaald, man super :D
Had PC demo geprobeerd, weet niet hoeveel final daar van anders is, maar vind PS2 versie iig super lekker spelen, en Splitscreen :9~ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
amdrulezzz schreef op 31 oktober 2002 @ 17:09:
ik probeer het spel te spelen via internet (met kameraad van me) . ik heb een router ertussen die ik niet begrijp maar ik kan zelfs niet als hij host een game spelen. Private internet game niet en ook geen public internet game (met wachtwoord).

Zijn er speciale settings van internet of om het online te spelen? hij heeft geen router en nog lukt het dus niet :/

ehm... help :?

ik kan btw wel gewoon bij iemand anders joinen als iemand een private internet game host.
Je moet met die router de volgende porten forwarden als je wilt hosten:

TCP 80 (heb ik niet gedaan) , 8511, 28900
UDP 1230, 8512, 27900, 61220 through 61230

Maar waarom je niet bij hem in kunt logen weet ik niet.....

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.