Het grote, 1337, Need 4 Speed: Hot Pursuit2 topic

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.476 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De muziek staat in de Audio\Music dir, in .ASF formaat en in de music.ini staat precies welk nummer wat is... dus je zou in principe zelf je muziek erin kunnen gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:26
Ik heb bij een vriendje last van dat ie alles installeert, en dan wil die opstarten (Het is gecrackt), en dan start je hem , krijgt ie gewoon een zwart scherm en voor de rest doet ie nix :? Hij heeft een athlon 600 en een tnt (2?) m64 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn mening:

NFS 5 0wnt Nfs 6. Simpel.
Ik vind de graphics van de auto's eigenlijk nix. Glimt me te veel... Verder is de politie no way realistisch. 0-200 in 2 sec met een ford weet ik het wat als je met je 360 modena 240 gaat. Ook is het geluid hélémaál nergens naar. Ik heb vanmiddag nog ff nfs 5 gedaan. '75 911 Turbo erbij. Je voélt gewoon de cilinders lopen, je hoort de turbo fluiten, je voelt hem brommen 8) Ik mis gewoon het gevoel, het contact met de weg, het lijkt alsof je zweeft.... Verder is er nog een extra spacy 3d sound toegevoegd merkte ik toen ik van 5 naar 6 ging. Verder zijn die tonnen uit die helikopter zwaar onrealistisch, is de AI veeels te zwak en zijn de tracks mjah, wel aardig. Nfs 5 rocks, iedere auto heeft een ander gevoel, trekt anders op etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Zelf heb ik Deel 1(jajaaaaaah) ooit es gekocht voor 120 gulden. Daar is het ook begonnen met een demo. Dat vond ik zo enorm ruig om met de dodge viper een burnout te maken. Deel 2 altijd bij een vriend gespeeld, maar dat was al veel meer arcade. In Deel 1 had je mooie crashes, sloeg je werkelijk 5 keer over de kop. Maar dat was beëindigd in deel 2. Vond ik dus een beetje een tegenvaller. Deel 3 heb ik ook gekocht. Ook helemaal grijs gespeeld. Om de zoveel tijd pak ik er nog es mijn zelfgemaakte auto bij, die 800km/u haalt. Ik vond namelijk altijd dat wanneer de teller 100 km/u aangaf, dat het niet eens leek alsof je die snelheid ook had. Deel 4 High Stakes, beetje boring, alleen maar rijden. Heb deze via internet "gekregen", en ben blij dat ik hem niet gekocht had. Vond die schade maar irritant. En echt goed geld was er niet te verdienen. Hier ook weer geen echt gevoel van snelheid. Deel 5 de porsche versie. Zelf niet zo'n fan van porsche, dus die versie bij vriend die hem wel had paar keer gespeeld. Factory Driver altijd leuk. En het knipperlicht. Jammer dat dit niet in deel 6 zit. :)
Dan deel 6. Ik speelde de demo, en werd helemaal gek. Supervet getekend, de auto's gewoon geweldig. Tracks zien er ook beter uit dan ooit. Wilde hem echt gaan kopen. Kon niet wachten. Demo wel 100 keer gespeeld. Soms wel 10 keer per dag. Nou ja, uitgesteld 1. Toen dus weer uitgesteld 2e keer. Had er toen geen zin meer in. Zag hem ergens, en heb het geprobeerd. Het is gelukt. En nu ik hem heb, ben ik weer blij dat ik hem niet gekocht heb. Maar wil mensen dus niet demotiveren om dat niet te gaan doen. Of het die 50 euro echt waard is. Maar goed.
Graphics zijn stunning, hoewel dat ook went na zo vaak spelen. Als je het spel begint te spelen dan valt op dat het echt veel van hetzelfde is. De parcours lijken in globale opzet veel op elkaar. Maar eigenlijk zijn het er ook weer zoveel dat je ze nog altijd niet echt kunt kennen. Het leukste van de tracks vind ik dat er veel alternatieve routes zijn. Die coastal in de demo had niet veel opties. In sommige tracks zijn de mogelijkheden echt zeer uitgebreid. Nadeel vind ik dan wel weer (maar ook een voordeel) dat de tracks erg lang zijn. Hierdoor gaan ze niet snel vervelen (hoewel er toch veel overeenkomsten zijn). Nadeel is, dat als je een track hebt met een rondetijd van 3.50 minuten, en je een knock out krijgt van 5 ronden, dat me dat net wat te veel van het goede is.
Gevoel van snelheid is hier dus wel dik in orde.
Besturing vond ik in het begin tricky, maar nu wel gewend. Hoewel met een McLaren F1 Le Mans op snelheden boven de 250km/u bijna niet meer te rijden is als er bochten zijn.
De replay heb ik nog niet geprobeerd. Weet dus niet of die beter is. Demo zoog inderdaad. Wil minimaal meerdere camerastandpunten.
Maar het is inderdaad iets teveel van hetzelfde. Heb hem nu een dagje, zo'n 5 uur in totaal gespeeld. Heb al best veel punten, kan dus veel tracks kopen. Maar ook een beetje afgezaagd dat spiegelen en in de tegengestelde richting.
Wat betreft de arcadevorm, dat vind ik niet jammer, ik wil gewoon actie. Zou misschien wel leuk zijn als de schade iets realistischer was geweest, nu moet je echt een aantal keer met 200+km/u ergens tegenaan rijden wil je iets aan de auto zien. Terwijl het in werkelijkheid bij die snelheid meteen over is.
Politie is goed gelukt vind ik. Alleen vind ik dat er te weinig auto's achter je aanzitten. Heb nog nooit 5 sterren gehad. Spike strip is cool, banden gaan echt lek. Helicopter is ook wel aardig, maar net iets te makkelijk te ontwijken.
Traffic is nog altijd vrij overbodig, hoewel het vaak irritant is, want je rijdt er toch nog wel vaak tegenaan. Ook helemaal omdat de lichten niet meer beschikbaar zijn, vorige versies deden de auto's die nog wel aan als je op hun weghelft reed, nu niet en rijd je er dus eerder tegenaan.
Maar goed, leuk voor een thrill, vooral als je goede auto's hebt, die rijden echt pittig.
Be the cop is ook erg gaaf, doet me weer denken aan Chase HQ, waarbij je de auto die je achtervolgt kapot moest beuken. Hier dus ook. Alleen is het vaak iets te makkelijk.
Eigenlijk heeft het hele spel daarmee te kampen. Het is wat te easy. Ben tot nu toe op alle events in the hot pursuit mode (m.u.v. 3 events) 1e (gold medal) geworden. Te makkelijk dus. Maar goed, het is geen slecht spel, heb nog geen spel dat hier aan kan tippen, maar dat was eigenlijk nooit het geval met de NFS reeks. Tenzij iemand andere opvattingen daarover heeft.
Laatste nadeel wat ik nog wil toevoegen, is de handrem, die vind ik vrij waardeloos. Genoot altijd om flinke slides te maken in vorige delen. Lukt nu dus niet goed meer.
Goede besturing: door tikjes te geven als er bochten niet zo scherp zijn, als je de pijltjes ingedrukt houdt, ga je ook van links naar rechts en weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
jasjenl schreef op 30 oktober 2002 @ 14:53:
Heb dit spel vandaag voor de Gamecube, PS2 en Xbox gezien. Mijn god, wat een bagger... Met name de Gamecube versie is slecht, gewoon schandalig.. Een framerate om te huilen en je ziet op de cube screen tearing - op een console notabene! En zelfs op de Xbox liep de boel niet mooi soepel. Dit is echt belachelijk, op de huidige consoles (en zeker op de Xbox) moet je zo'n spel als dit makkelijk op een constante 50 of 60 fps kunnen draaien, dit is gewoon heel erg slecht. Eigenlijk zag de PS 2 versie er relatief nog het minst beroerd uit...
hijs ontwikkeldvoor ps2, rest is port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:29

DDX

ook erg jammer :

geen schermpje met tijdverschillen met andere rijders
nu kan het 5 sec zijn, maar ook 2 minuten (zo had ik laatst iedereen op 1 ronde gezet)

en natuurlijk blijft het jammer dat je geen politie kan spelen in multiplayer mode

maargoed voorlopig blijft multiplayer wel even leuk (zijn toch iedere keer 100 server ongeveer online)
alleen op lan party ga ik denk maar weer snel terug naar nfs porsche (rijd lekkerder en auto's zitten wat dichter bij elkaar kwa speeds e.d.)
of nfs3 (lekker met politie achter elkaar aan)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 13:52
Goed, gisteravond het spel ook maar eens geinstalleerd.. Ik moet zeggen, het werkt erg verslavend! :)

Nu ben ik het met het overgrote deel van de mensen hier wel eens dat EA nog een hoop te doen heeft...

Met name de politie, dit is alles behalve realistisch, zelfde geldt ook voor de snelheid van de rest van de deelnemers, als jij spint, en hun het gat dicht moeten rijden, dat gaat allemaal veel te snel.

Ook nog positief geluidje, volgens mij zit er dus wel degelijk verschil tussen de demo en de full version, nu in de full version aanbelandt is de speelbaarheid veel beter dan in de demo. Heb ik nog één vraag: waar is mijn force feedback gebleven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:31

PoweRoy

funky!

damn met mijn ati radeon9700 pro krijg ik een zwart scherm bij opstarten en dan gaat mijn pc opeens rebooten :( in readme is het al bekend .......maar is er al een oplossing :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Hmmz.. staat volgens mij ook vermeld hier ergens in het forum, maar ik dacht dat als je het spel in Windows XP op compatibility met W98 zet, het dan wel schijnt te werken... Zeker weten doe ik het niet, heb zelf 'slechts' een GF2mx... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Nu online
Sc0rPi0N schreef op 30 oktober 2002 @ 14:36:
Officiele (op CD-ROM) komt op 7 november uit.

Dat uit-gestel van games wordt ik een beetje moe.
Eerst 24 okt. dan 30 okt. nu weer 7 nov.
Komt dat spel nu echt pas 7 november uit, of toch vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

G33RT schreef op 30 oktober 2002 @ 22:16:
[...]

hijs ontwikkeldvoor ps2, rest is port
Volgens Gammo (ja dat programma op V8) is het spel ontwikkeld door 2 ontwikkel teams waarvan de ene voor de ps2 gewoon beter z'n best heeft gedaan :/ maargoed ze zeiden bij Gamma (ja dat programma op V8) dat de NES/Famicom één van de best verkochte 16-bits consoles was.... tja daar gaat je geloofwaardigheid :+

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:38
PoweRoy schreef op 31 oktober 2002 @ 08:44:
damn met mijn ati radeon9700 pro krijg ik een zwart scherm bij opstarten en dan gaat mijn pc opeens rebooten :( in readme is het al bekend .......maar is er al een oplossing :?
Gebruik de 6193 (beta) driver van ATI. Met die driver werkt NFSHP2 perfect op mijn Radeon 9700 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/damage.jpg

met schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/5%20sterren.JPG
5 sterren. door te kiezen voor de optie advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
ik probeer het spel te spelen via internet (met kameraad van me) . ik heb een router ertussen die ik niet begrijp maar ik kan zelfs niet als hij host een game spelen. Private internet game niet en ook geen public internet game (met wachtwoord).

Zijn er speciale settings van internet of om het online te spelen? hij heeft geen router en nog lukt het dus niet :/

ehm... help :?

ik kan btw wel gewoon bij iemand anders joinen als iemand een private internet game host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:06
Heb hem net op PS2 gehaald, man super :D
Had PC demo geprobeerd, weet niet hoeveel final daar van anders is, maar vind PS2 versie iig super lekker spelen, en Splitscreen :9~ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
amdrulezzz schreef op 31 oktober 2002 @ 17:09:
ik probeer het spel te spelen via internet (met kameraad van me) . ik heb een router ertussen die ik niet begrijp maar ik kan zelfs niet als hij host een game spelen. Private internet game niet en ook geen public internet game (met wachtwoord).

Zijn er speciale settings van internet of om het online te spelen? hij heeft geen router en nog lukt het dus niet :/

ehm... help :?

ik kan btw wel gewoon bij iemand anders joinen als iemand een private internet game host.
Je moet met die router de volgende porten forwarden als je wilt hosten:

TCP 80 (heb ik niet gedaan) , 8511, 28900
UDP 1230, 8512, 27900, 61220 through 61230

Maar waarom je niet bij hem in kunt logen weet ik niet.....

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPOXER schreef op 31 oktober 2002 @ 15:05:
[afbeelding]
5 sterren. door te kiezen voor de optie advance.
???

Ik snap geen ene moer van die sterren en dat balkje... Jij schijnbaar wel. Kan je een korte uitleg geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 15:02
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 09:15:
[...]

???

Ik snap geen ene moer van die sterren en dat balkje... Jij schijnbaar wel. Kan je een korte uitleg geven?
die sterren is je wanted-level en dat balkje is hoe ver de politie gevorderd is met jou arresteren.

correct me if im wrong

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Breepee schreef op 01 november 2002 @ 09:17:
[...]
die sterren is je wanted-level en dat balkje is hoe ver de politie gevorderd is met jou arresteren.

correct me if im wrong
helemaal gelijk, je krijgt ook meer punten hoe hoger het wanted level is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 09:15:
[...]

???

in het optie scherm kun je kiezen of je de politie, verkeer aan wilt. Je kan ook kiezen hoe hoog de moeilijkheids graad moet zijn. Als je kiest voor de advance optie, wanneer je wordt achtervolgd begint het wanted level gelijk bij 3 sterren. Er wordt dan ook sneller naar een spikestrip of helicopterassistence gevraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Laatst online: 11-02 12:38
Afbeeldingslocatie: http://www.nfshome.com/downloads/nfs6/cars/911tdutch.jpg

Tis nu mogelijk om texture te editen in nfs6 :) eindelijk is VIV magic uit dus kan je de viv files uitpakken, deze auto hierboven is trouwens gemaakt zonder dat programma :P
maar gewoon met een hex editor :P meer op www.nfshome.com over VIV magic daar is hij trouwens ook te downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
ik heb nu alle races gedaan in championship mode. Maar er staat onderaan next waar je niet op klikken, Is er dan nog een championship ofzo :/

en dan nog iets. Wat the hell is dat 360 view :? Ik heb dat dus echt nooit gehad/ gezien wat moet ik er me bij voorstellen?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:37
Evilernie schreef op 01 november 2002 @ 14:53:
en dan nog iets. Wat the hell is dat 360 view :? Ik heb dat dus echt nooit gehad/ gezien wat moet ik er me bij voorstellen?
In hot persuit eens tegen zo'n tonnetje wat uit die heli's komt aanrijden... dat is 'm.
Uitzetten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op 01 november 2002 @ 09:17:
[...]

correct me if im wrong
Dat balkje is juist hoe ver jij bent gevorderd bent met ontsnappen.

ben je ver genoeg verwijderd van de politie, dan zal dat balke lichtblauw zijn en langzaam teruglopen, is dat balkje rood dan is er politie in de buurt en zal het balkje hetzelfde blijven of zelfs weer groter.

Als het balke leeg is houdt de achtervolging van de politie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het spel wel leuk als vermaak, meer niet.
i.v.m. bijv. Porsche 2000 valt het echt tegen.
Ik vindt de hele opbouw wel leuk gedaan, dat je steeds hogere klasse's kan rijden. Vindt daarin echt wel de keus beetje beperkt.
Echt minpunt: als ik aangereden wordt door een wout, en ik sta bijv. scheef, moet ik echt helemaal achteruitrijden. Wat dan helemaal irritant is, dat er een soort van lag inzit, dus ik ben al aan het rijden, maar het beeld is net later, krijg je soms wel zwabber-actie's.

Wat ik wel leuk vindt is die filmpjes als je gebust bent.
Had het gister, een wout houdt me aan, heel stuk achter me.
Personage rent naar links, gevolgd door een dikke wout.
3 sec later zie je personage terugrennen, achtervolgt door een hele optocht van wouten :D
Wel droge humor in die films.
Damage is echt onrealistisch, had een deuk in een Z8 zitten, waarbij je normaal de caburateur als passagiers had ;)

Maarja leuk tijdverdrijf, meer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schade :)
Waarom hebben niet alle auto's zo'n schademodel :?

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hicham100/screenshots/NFS-HP20003.jpg

En deze auto rijdt wel lekker :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hicham100/screenshots/NFS-HP20005.jpg

BTW: check ook best lap time

3.00.00 :). Precies de tijd die je nodig hebt voor een goude medaille :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01-2023

Wits

fka Witsflow

Net toch een vreemde bug: opeens hield de weg (en de omgeving op) :D De rest was gewoon een grote blauwe vlakte. Gelukkig verscheen de rest na een paar seconden, waardoor ik toch de gouden plak wist binnen te slepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de demo kon je schade krijgen enzo, maar als ik een single race doe in de echte versie geen enkele schade! Wat kan je ertegen doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:30

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Weet iemand ook, als je vehicle.ini opent, welke waardes je moet veranderen voor andere kleuren :? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar de auto kleuren kloppen dan niet, dan pakt de nieuwe kleur de kleur van de auto daarna :/ Oplossing?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 10:49:
Met de demo kon je schade krijgen enzo, maar als ik een single race doe in de echte versie geen enkele schade! Wat kan je ertegen doen? :?
detail level van de auto's hoger zetten. Dit staat al in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 15:08:
[...]

Dat balkje is juist hoe ver jij bent gevorderd bent met ontsnappen.

ben je ver genoeg verwijderd van de politie, dan zal dat balke lichtblauw zijn en langzaam teruglopen, is dat balkje rood dan is er politie in de buurt en zal het balkje hetzelfde blijven of zelfs weer groter.
huh, ik heb dat balke nog nooit groter zien worden, alleen maar kleiner. Zelfs al waren ze vlak bij me en was de balk rood geven ze bij me op.
Of zouden ze bang voor me zijn? >:)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
I am an badass cop, u fuck with me, i will hit u, with 300 kmph in ur arse, so dont fuck with me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

DDX schreef op 28 oktober 2002 @ 10:31:
-iemand enig idee waarom force feedback niet werkt ? (elk ander spel wel)
ffb lampje op logitech momo gaat aan als ik spel start, maar als ik race begin, gaat lampje keurig weer uit, en geen ffb effecten :( (ook na update nieuwste logitech drivers niks...)
iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
laat maar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met een Hercules Kyro2 kaart en het lukt me niet op de textures goed te krijgen. Het enigste dat goed wordt weergegeven is de auto. De rest om me heen is rood :(
Is er voor dit probleem een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:26
Weet iemand dit? Als ik het spel op wil starten dan krijg ik eerst het zandlopertje van windhoos maar daarna krijg ik niks.. er staat ook niks in taakbeheer wat lijkt op een nfs executable.. iemand enig idee hoe dit te fixen is? Is namelijk irrtant

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

wil niet heel lullig doen, maar dit is game en discussies, niet problemen enzo...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap iets niet aan dat skinnen. Ik heb nu dus een nieuwe skin voor de Crown Victoria, ook als je die .viv uitpakt zie je gewoon mijn skin. Maar in het spel zie je wel de originele, terwijl die niet eens meer bestaat?! Hoe kan dat nou?

Ik heb dus al de vernieuwde skin in die .viv zitten, want als je die uitpakt zie je dat ook. Maar toch laat hij de originele zien, waar moet ik het nog meer veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik ben even bezig geweest met een 'GoT-copcar'. :)

Afbeeldingslocatie: http://olle.najkneh.nl/pics/gotcrnvic1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://olle.najkneh.nl/pics/gotcrnvic2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://olle.najkneh.nl/pics/gotcrnvic3.JPG

Hij is nu nog iets te blauw, maar dat verander ik vanavond nog wel. En er moet nog meer aan veranderd worden, dus als jullie suggesties hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Nu online
Ik vind het een heel leuk spel, maar je speelt hem veel te makkelijk uit. in de hoge races scheur ik iedereen voorbij en alleen de politie achter me aan. Had een race track (weet nu niet welke ) met 5 laps gespeeld duurde 18 minuten en ik kon niet hoger komen dan 4 sterren. heb overigens geen road spikes gezien waar sommige mensen het over hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
die wagen is wel leuk maar misschien moet je dat wat nu blauw en wit is (ik vind het meer paars maarja) geel doen met paarse strepen. En dan voorop of op de zijkant dat logo.. of is dat te lastig? :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

weet iemand welke poorten ik op mijn router moet forwarden om een internet game te kunnen hosten ?

in de readme kom ik dit tegen :
FIREWALLS AND NETWORK ADDRESS TRANSLATION (NAT)
======================================================
-Only Advanced users will be able to run Servers from behind a firewall
or with NAT. Running a server behind a firewall without NAT will require
ports to be opened. Running a server from behind a firewall with NAT will
require port forwarding. Some NAT products will allow you to set up a
De-Militarized Zone (DMZ) where you can host Servers. Refer to your product
manual on how to set this up and the risks involved.
-If you are protected by a firewall, and are not sure whether it uses NAT,
you can determine this by comparing your local and external IP addresses.
If they are different, then you have a NAT firewall, and you will not be
able to run a Server over the internet without a DMZ or port forwarding.
-A simple way to determine your local IP address is to use the "ipconfig"
command from a command prompt. You can determine your external IP address
from certain web sites and utility programs.
-The following ports are used by the game:
TCP 80, 8511, 28900
UDP 1230, 8512, 27900, 61220 through 61230
alleen op poort 80 heb ik al een webserver draaien ? (hoop mensen denk ik?)
moet je dus echt al deze poorten forwarden, of kan het ook met minder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

ok al gelukt , deze iptables regels zijn voldoende :

iptables -t nat -A PREROUTING -j DNAT -i eth0 -p tcp --dport 8511 --to-destination <localip>
iptables -t nat -A PREROUTING -j DNAT -i eth0 -p udp --dport 8512 --to-destination <localip>
iptables -t nat -A PREROUTING -j DNAT -i eth0 -p tcp --dport 1230 --to-destination <localip>
iptables -t nat -A PREROUTING -j DNAT -i eth0 -p tcp --dport 61220 --to-destination <localip>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:06
Iemand enig idee hoe je Dashboards krijgt bij PS2 versie?

Want mijn broertje had opeens Dashboard :?
Ja ik heb het zelf gezien, was bij een Ferrari, ben ze allemaal af gegaan maar ik krijg het niet, hij weet het ook niet, dus waarschijnlijk een code, iemand een idee wat code is?

[ edit ]
Ik snap het al, na laatste race in championship unlocked een 31e event, en daar rij je in een F50 en die heeft Dashboard view :)
[/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Albinoraptor schreef op 03 november 2002 @ 22:37:
Iemand enig idee hoe je Dashboards krijgt bij PS2 versie?

Want mijn broertje had opeens Dashboard :?
Ja ik heb het zelf gezien, was bij een Ferrari, ben ze allemaal af gegaan maar ik krijg het niet, hij weet het ook niet, dus waarschijnlijk een code, iemand een idee wat code is?

[ edit ]
Ik snap het al, na laatste race in championship unlocked een 31e event, en daar rij je in een F50 en die heeft Dashboard view :)
[/edit]
Is er al iemand die de PC versie heeft uitgespeeld, en daarbij een dashboard heeft gekregen bij een nieuw 'event'? Hoop het van wel, Blijf het een heel leuk spel vinden, maar dat gedoe zonder dashboard doet wel een beetje (...) afbreuk aan het geheel.

O ja, nog klein tipje voor de mensen die het nog niet wisten, als je de NFS versies 'koopt' van je credits, dan krijg je dus auto's die net een fractie harder gaan, en daarmee blijf je politie dus voor, ze plakken wel achter je, maar rammen lukt ze niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Laatst online: 11-02 12:38
CorteXx schreef op 03 november 2002 @ 16:24:
Ik ben even bezig geweest met een 'GoT-copcar'. :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hij is nu nog iets te blauw, maar dat verander ik vanavond nog wel. En er moet nog meer aan veranderd worden, dus als jullie suggesties hebben?
Hij is wel erg mooi al :)
www.nfshome.com/upload.php << even uploaden?" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Heeft iemand het spel al legaal gekocht? En waar?
Ik ben het namelijk van plan, maar ik wil het spel met cd bonnen kopen, dan wordt het al lastig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:18
Ik heb een probleem waar na 350 posts nog geen oplossing voor is gegeven (probleem is trouwens ook nog niet eerder voorbij gekomen ;) ), dus ik vraag het toch maar ff (sorry als het al besproken is, dan lees ik nog ff verder).

Bij mij start het spel in 640x480@60Hz ook al is de standaard res 800x600, ik zie dus de rechterkant en onderkant van de menus niet en ook tijdens het racen laat hij alleen de eerste 640x480 pixels zien...
Als ik in de file "rendercaps.ini" (in die MyDocs dir) "Fullscreen=1" op 0 zet gaat het wel prima in een windowtje, maar ik speel toch liever full screen (1280x1024 loopt niet echt lekker op mijn systeem...), nu dacht ik dat "LimitResolution=1" op 0 zetten misschien zou helpen, maar dat doet ook niks.

Weet iemand hoe ik wel fatsoenlijk full screen kan spelen (in 1024x768 ofzo ipv 640x480)?

Ohja, specs: Epox 8KHA+, AMD XP 1700+, 512 MB DDR, MSI 4200Ti 64 MB (Detonator 40.72), SBLive 1024 en dit alles onder Windows XP SP1 (voor meer details, check de specslink in mijn sign.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, vanavond is hij eindelijk in mijn bezit (schaam)

dan zal ik jullie ff vertellen hoe alles moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
wel leuk spel hoor, ik heb hem alleen gekocht om on-line te kunnen racen, want qua realisme enzo kan ie nooit tippen aan nfs 5. Ik ben ook wel blij dat de 550 barchetta en Z8 erin zitten, dan kan ik rond gaan racen als [LPF]Heinsbroek [helaas past dat niet dus gebruik ik [LPF]HermanH ]. Nu nog een bentley gaan modden, en een Quote challenge MOD maken :).. ha ha..

Het is wel fijn dat het langere tracks zijn, maar ik mis gewoon de echte routes die je rijd,[zoals in nfs 1 en 5] dat vond ik altijd een erg sterk punt van het spel. Ook snap ik dat lag probleem niet, ik speelde gisteren samen met 3 vrienden die allemaal ook adsl/kabel hebben, en nog steeds vlogen ze vreemd over de baan enzo. Is het nou zo moeilijk in een racespel dit een beetje goed te maken ?, want in NFS 4 & 5 had ik er ook altijd last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/revision/pics/ikroelz.jpg

Was het niet destruction derby? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:20
Wat is eigenlijk de grap van die NFS editie's van auto's? Ik heb er wat gekocht van mijn credits, maar buiten het apparte kleurtje heb ik geen verschil gevonden zo snel.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
TAG_Speedy schreef op 10 november 2002 @ 18:05:
Wat is eigenlijk de grap van die NFS editie's van auto's? Ik heb er wat gekocht van mijn credits, maar buiten het apparte kleurtje heb ik geen verschil gevonden zo snel.
Paar posts boven je:
_Astra_ schreef op 03 november 2002 @ 23:14:
[...]
O ja, nog klein tipje voor de mensen die het nog niet wisten, als je de NFS versies 'koopt' van je credits, dan krijg je dus auto's die net een fractie harder gaan, en daarmee blijf je politie dus voor, ze plakken wel achter je, maar rammen lukt ze niet. :P
Dan mijn vraag:
Zijn er nog extra (verborgen) auto's te unlocken? Van die NFS versies die iets harder gaan en een ander glimmend kleurtje hebben word ik niet echt warm of koud ..
Misschien als je alle tracks/cars geunlockt hebt? Ik moet nog 2 tracks in 1 richting unlocken (backwards mirrored ofzo :)) en dat kost me nog 100.000 punten .. die sprokkel ik zonder medal bonusses niet zo snel meer bij elkaar :( (heb alles gold).
En als ik die dan geunlockt heb wil ik eigenlijk wel een extraatje .. voor alle 'moeite' :D.

Mijn bondige review: als grote NFS-fan (1 gekocht paar jaar geleden :)) vind ik het spel stukken minder goed dan NFS4 (High Stakes), mijn favoriet. Veel te arcade-achtig, vooral doordat je auto niet kapot kan, de politie bommen uit helikopters gooit enz. Ook is het spel te makkelijk, vergeleken met de vorige versies. Zelfs in advanced mode rij je je tegenstanders met dezelfde auto's in no-time voorbij. Wel te merken dat dit eigenlijk een geport consolespel is.

Weet iemand of nummer 7 in de NFS-serie High Stakes 2 gaat worden? Zou mooi zijn! De goede graphics van 6 gecombineerd met de geweldige gameplay van 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damned, ik heb hem sinds gister in bezit.

Maar jezus is er een manier om snel van die politie af te komen. Ik heb ik de hot pursuit maar 1 race weten te winnen en dat is de instaprace, daarna red ik eht gewoon niet, omdat ik elke keer door die woute wordt afgeremd.

Echt niet te harden, en dan staat het nog wel op beginner.

Behoorlijk vreemd, want andere racespellen heb ik toch echt geen moeite mee, maar hier is de politie toch wel zo irritant. Het lukt me dan vaak wel om hem even achterstevoren zetten, maar al komen ze met twee wagens dan gaat dat niet meer zo snel.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 21:41:

Maar jezus is er een manier om snel van die politie af te komen. Ik heb ik de hot pursuit maar 1 race weten te winnen en dat is de instaprace, daarna red ik eht gewoon niet, omdat ik elke keer door die woute wordt afgeremd.

Behoorlijk vreemd, want andere racespellen heb ik toch echt geen moeite mee, maar hier is de politie toch wel zo irritant. Het lukt me dan vaak wel om hem even achterstevoren zetten, maar al komen ze met twee wagens dan gaat dat niet meer zo snel.

Misschien eerst wat trainen op de openbare weg... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
hoe kun je de schade aanzetten?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Laatst online: 22-08 07:07
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 21:41:

Goed tegensturen als je geduwd wordt, en goed rijden .. Als je maar hard genoeg doorrijdt en spikestrips/bommen ontwijkt heb je niet zoveel last van de wouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ineens gaat het een stuk beter, zodra ik in een cup met bmwtjes mocht rijden werd ik DIK 1e. Alleen de races met die speedsters en die lotussen zijn zo vernaggeld. Verder hoop ik toch ook wel op een hele dikke patch. Er mankeert wat mij aangaat nog te veel aan de gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 14-08 10:07
voor diegenen die online tegen elkaar willen
#nfshp2 @ irc.tweakers.net :)

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
kun je in multyplayer geen race doen met cops?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej, weet iemand of je ook in de replay mode een andere camera kunt kiezen? Nu kan ik alleen de camera zien die ik tijdens de race had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

evilpin0/laurentz: nee kan beide niet
(zie begin topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff topic snel doorgezocht op het woord "multiplayer"... klopt het nou dat je geen Hot Persuit mode kunt spelen in Multiplayer (LAN)...

waarom is DAT in hemelsnaam |:( Daar DRAAIT het hele spel toch om :? :?

ik vind de mogelijkheden maar errrrug beperkt in dit spel zeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de Sidewinder Precision racing wheel (1.0) analoog krijgt. In het calibratie scherm van windows xp is tie wel analoog maar onder HP2 doet tie precies hetzelfde als de pijl toets voor gas. Stuur is wel analoog btw.

Zo kan ik dus niet ff 'toeren' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Download mijn getunede Aston Martin v12 Vanquish hier http://www.kutkip.homestead.com Hij gaat makkelijk over de 300 (de coppers houden je niet meer bij!) en heeft een veel betere wegligging en rijdt veel realistischer vind ik. Je moet hem in de cars/vanq directory plaatsen en natuurlijk wel eerst een back-up maken van het bestandje. Het is wel zo dat ie geoptimaliseerd is voor het rijden met een stuurtje, met het keyboard heb ik het niet geprobeert. Veel succes ermee en laat me weten wat je ervan vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er weer easter eggs in dit spel? Zo ja, welke allemaal? En hoe unlock je ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Tipje om de boel weer wat spannender te maken: kies eens de Holden HSV, krijg je nota bene eens te maken met overstuur ipv het saai weggedrag van het overgrote deel van de cars. Doet weer een klein beetje denken aan mijn NFS5-favoriet, de '75 3.0 Turbo (of 3.3). Daarbij merkte je tenminste nog dat de motor achterin zat, en kon je dit mooi zie in de replay, schwarzwald en praktisch elke bocht schuin nemen :)

Jammer genoeg is de Holden qua speed natuurlijk niks in verhouding tot de Ferrari die iedereen online rijdt...alleen maar gewonnen omdat ik de shortcuts kende.
Nogmaals klachten over de (online) gameplay:
-Schandalig dat de boel gaat laggen als je in-car view gebruikt. (Fraps lost dit op)
-Schandalig dat de boel praktisch altijd lagt en de online opponents qua weggedrag er debiel uitzien, rijdend op hun motorkap en crashend waar dat helemaal niet gebeurt (ik heb overigens ADSL dus aan mijn connection ligt het niet)
-Super irritant dat, wanneer de connection slecht is en je opponents steeds stilstaan, je (wanneer crash aan staat) 100x tegen dezelfde auto aanrijdt. Vaak genoeg gehad dat ik tegen auto's aancrash die ik niet eens zie enzovoort.

Ze mogen inderdaad een hele dikke patch uit gaan brengen, maar ik vrees dat veel van deze problemen niet meer te redden zijn. Jammer...

[ Voor 3% gewijzigd door agentorangina op 23-11-2002 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 27-09 23:29
ik heb net ff online gespeeld..
wow das was cool :D
idd wat problemen qua lag die eigenlijk niet mochten gebeuren maar verder niks te klagen..
alleen dat t nivo an mn tegenstanders wat laag lag (en ik speel t pas sinds vandaag :D)
oh en de Mercedes CLK GTR (ofzo) verslaat de McLaren F1 makkelijk :P (althans.. kep nog niet verloren ermee door snelheid ofzo)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzal hem eens vroeg op de zondag morgen proberen :P
zijn vast wel USA servers online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
kutkip schreef op 23 November 2002 @ 12:27:
Download mijn getunede Aston Martin v12 Vanquish. Veel succes ermee en laat me weten wat je ervan vindt :)
Ik het gisteren even geprobeerd. Hij rijd heel fijn en reageert ook beter dan de andere wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 27-09 23:29
kan je met die getunde en costum wagens ook op inet spelen?
dus zonder dat je eerst de files moet terug zetten.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb t spel net maar isser al een patch, want sommige races worden echt niet geladen en als ik bijvoorbeeld in het wagen menutje op de vauxhall kom dan slaattie ook al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
SPOXER schreef op 24 november 2002 @ 12:21:
[...]

Ik het gisteren even geprobeerd. Hij rijd heel fijn en reageert ook beter dan de andere wagens.
Thx :) Heb je met stuur of toetsenbord gereden? Ik heb hem nl alleen met stuur getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online is vet n33t :)
Mc laren rulez :)
--
Ik heb eigelijk nog nooit NFS gespeelt,
maar ben wel meestal 1e Online :D
da's wel n33t :)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Lord_Mithril schreef op 24 november 2002 @ 12:52:
kan je met die getunde en costum wagens ook op inet spelen?
dus zonder dat je eerst de files moet terug zetten.
ja, als je online speelt download hij cars nml van server
dus als jij server bent (en getunde auto's hebt) heeft iedereen dezelfde auto's

alleen wel ff melden denk ik
voordat mensen verkeerde auto kiezen

(ik heb bijv zelf porsche gt wat sneller gemaakt, zodat hij zelfde speed als f50 e.d. zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
kutkip schreef op 24 November 2002 @ 14:54:
[...]

Thx :) Heb je met stuur of toetsenbord gereden? Ik heb hem nl alleen met stuur getest.
Met stuurtje :P :P. toetsenbord vind ik niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 22:55:
Ik heb ff topic snel doorgezocht op het woord "multiplayer"... klopt het nou dat je geen Hot Persuit mode kunt spelen in Multiplayer (LAN)...

waarom is DAT in hemelsnaam |:( Daar DRAAIT het hele spel toch om :? :?

ik vind de mogelijkheden maar errrrug beperkt in dit spel zeg |:(
ja dit wou ik ook al posten
weet iemand een antwoord?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

joostve schreef op 24 november 2002 @ 20:19:
[...]

ja dit wou ik ook al posten
weet iemand een antwoord?
nee zoals aantal al gemeld, (nog?) niet mogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
vind het echt debiel. Maar ja aan de andere kant hoe stel je dat voor. Stel je gaat met 10 man racen.. hot pursuit doen. alle 10 willen wout spelen.. hoe in hemelsnaam denk je dan dat dat moet gebeuren want het doel van wout zijn is nou juist om andere coereurs te pakken.. toch?

just an example..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Da Monkey schreef op 24 November 2002 @ 21:59:
vind het echt debiel. Maar ja aan de andere kant hoe stel je dat voor. Stel je gaat met 10 man racen.. hot pursuit doen. alle 10 willen wout spelen.. hoe in hemelsnaam denk je dan dat dat moet gebeuren want het doel van wout zijn is nou juist om andere coereurs te pakken.. toch?

just an example..
onzin, gewoon 1e die bijv cop kiest kan erin rijden
met nfs3 kon het ook gewoon

kan me alleen niet meer precies herinneren hoe het toen ging

zou ook leuk zijn om verkeer op de weg te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hele multiplayer-lay-out is ook gewoon zwaar brak.

Hoe start je bijv. een game :? Als iemand een auto kiest, dan start de game binnen 30 sec :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja, nog een vraagje:

wat is nou precies het verschil tussen die Mclaren F1 en Mclaren F1 LM :? Die LM lijkt sneller op te trekken dan de gewone F1, maar heeft een minder hoge topsnelheid ofzo :?

En nog een:

wanneer krijg je bonus cars/tracks :? ik heb nou heel de hot persuit tree gehaald (niet alles gold)... :>

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 23:11:
De hele multiplayer-lay-out is ook gewoon zwaar brak.

Hoe start je bijv. een game :? Als iemand een auto kiest, dan start de game binnen 30 sec :? :?
Je kan wel instellen dat dit NIET automatisch gebeurd; dat kan met enkele server-commands (de hele lijst is in de readme te vinden) ... een paar voorbeelden:

/docountdown 0
stopt de countdown die jij noemt.

/startrace
Dit commando moet je intypen om de race te starten, aangezien dit nu niet meer automatisch gebeurd.

nog wat dingen om je server in te stellen:

/server laps #
Aantal laps per race

/server numraces #
Aantal races op zelfde parcour voordat er een nieuw track wordt gekozen.

/server direction [0,1,2,3,4]
De rij richting:
0 = forward
1 = backward
2 = forward/mirrored
3 = backward/mirrored
4 = random

/server class 1
alleen Class 1 auto's

enzovoorts ....
Owja, nog een vraagje:

wat is nou precies het verschil tussen die Mclaren F1 en Mclaren F1 LM Die LM lijkt sneller op te trekken dan de gewone F1, maar heeft een minder hoge topsnelheid ofzo

En nog een:

wanneer krijg je bonus cars/tracks ik heb nou heel de hot persuit tree gehaald (niet alles gold)...
Wat het preciese verschil is weet ik niet (je hebt ook geen info meer in het spel over de verschillende auto's) ... maar uiteindelijk is de F1LM een heel stuk sneller dan de F1.

Bonus cars/tracks zijn er niet; je verdient NFS-points met de trees (hot pursuit en championship) en daarmee kan je voor singleplayer auto's en tracks unlocken ... (elk track, verschillende richtingen, een aantal cop-carren en alle 'normale' auto's en daarvan ook nog een NFS-editie (die weer iets sneller accelereren als de normale). -> Een gouden medaille levert meer punten op dan een zilveren ... dus je kan daarmee eerder/meer auto's unlocken; je krijgt niks extra als je alles goud hebt)

[ Voor 6% gewijzigd door Kroetsjov op 26-11-2002 14:46 ]

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 14:07

-ET-

Phone Home

Kroetsjov schreef op 26 november 2002 @ 14:43:

Wat het preciese verschil is weet ik niet (je hebt ook geen info meer in het spel over de verschillende auto's) ... maar uiteindelijk is de F1LM een heel stuk sneller dan de F1.
in single player en dan description van de auto dan krijg je luttle gegevens van de auto. Top snelheid. acc. 0-100 in x sec en het aantal pk geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dit spel gaat heel snel vervelen door alle gebreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riezebosch
  • Laatst online: 18-09 10:39
Is er ook een mogelijkheid om je savegame's uit je My Documents folder te halen en gewoon in de EA Games map op te slaan? Zou dit namelijk wel prettig vinden omdat het anders zo'n zooi wordt daar...

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een race rijdt dan loopt hij vet en is goed te besturen met me logitech momo force stuurtje
als ik dan een 2de race er achteraan rijdt, dan lijkt het of hij inhoudt, de wagen trekt wel maar niet meer als in de 1ste race en sturen gaat ook trager.

Me specs: zie ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is al opgelost, heb van de site een beta patch gedownload en nu werkt hij goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

beta patch ?
Waar ?
(en wat is er verbeterd ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
van Need for Better Speed:
Still technically a beta but the QA guys say it's good to go:

Released here first:

ftp://ftp.ea.com/pub/EACom/MCO/

(this is the only FTP space I have access to. Also, I just posted it there this morning so it might take a minute or two to propagate.)

The files are:

NFSHP2_patch242_Beta.zip
NFSHP2_patch242_Beta_FRE.zip (French version)

Here is the readme.txt:

EA GAMES(TM) presents
NEED FOR SPEED(TM) HOT PURSUIT 2
PATCH 242 BETA README

WHAT THIS FILE IS
=================
This file contains information in regards to Patch 242 for NEED FOR
SPEED(TM) HOT PURSUIT 2.

TABLE OF CONTENTS

1. BETA PATCH
2. INSTALLATION
3. PATCH 242 CHANGES
4. KNOWN ISSUES

1. BETA PATCH

This is an unofficial release of Patch 242 for NEED FOR SPEED HOT
PURSUIT 2. Final patch will be released after public testing.
Please report problems through NEED FOR SPEED Message Boards at
http://www.needforspeed.com. Thank you.

2. INSTALLATION

1) Unzip the patch to your hard drive.
2) Run the setup program

An error message "Old file not found" or "contents do not match" indicates
that a file being patched is missing or has been modified from the original
installation. To remedy this, you must reinstall HP2. Select Add/Remove
Programs from the Control Panel. Uninstall NEED FOR SPEED HOT PURSUIT 2,
select 'No, do not delete my saved profiles'. Insert the game disk and
select Install. Reapply the patch.

3. PATCH 242 CHANGES

MULTIPLAYER ENCRYPTION
===========================
All multiplayer races are now encrypted to provide an added level of
security.

FORCE FEEDBACK OPTIONS MENU
Force feedback settings under the Options menu are now properly linked
to the device.

FORCE FEEDBACK BEHAVIOR
Force feedback settings will now produce torque on steering wheels and
flight sticks. Game pads will remain rumble only. Some game pads will
attempt to emulate torque by rumbling. You may adjust the amount of
vibration using force feedback settings under the Options menu.

MULTIPLE FORCE FEEDBACK DEVICES
If you have multiple force feedback devices, force feedback will only be
active through the device that is mapped to steering input.

LOGITECH (TM) WINGMAN FORMULA GP & LOGITECH MOMO FORCE WHEELS
The game now recognizes separate gas and brake mappings for Logitech
Wingman Formula GP and Logitech Wingman Formula Force GP pedals. To
use this feature, go to the Start menu, select Settings, select Control
Panel. Within Control Panel, double-click Game Controllers, select
your Logitech device, and click on Properties. Click on Settings within
the Properties window, and uncheck "Pedal reported as... Combined".
Note: This only applies to LOGITECH wheels, other wheels should assume
combined axis mode to work properly with NFS HP2.

THURSTMASTER (TM) FORCE FEEDBACK RACING WHEELS
The game now maps the gas and brake pedals correctly for Thurstmaster
Force Feedback Racing Wheels.

4. PATCH 242 KNOWN ISSUES

MICROSOFT (TM) RACING WHEEL PEDALS
Setting the pedals to split axis mode is not currently supported. From
the controler properties in the control panel select combined axis mode.

MICROSOFT (TM) RACING WHEEL VIBRATIONS
When using the Win98 drivers for the MS Sidewinder (TM) Force Feedback
wheel under Windows (TM) XP and Windows 2000, vibrations may not be present.
See documentation for your device to install the appropriate drivers.

AUTO-CENTERING FORCES
Most racing wheels support device auto-centering. These forces can dampen
other forces such as collision and grip effects. It is suggested you turn
off or down these effects if you are not experiencing force feedback in
game play. See documentation for your particular device.

END OF NEED FOR SPEED HOT PURSUIT 2 PATCH 242 README
Pas wel op als je online speelt; je ziet alleen nog maar v242 games (ik heb nog niet geupdate, heb ook geen idee hoeveel mensen dat al wel hebben gedaan); ik heb nog niet geupgrade omdat het voor mij toch nog geen probs oplost en de patch is een beta |:(

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 10:48

Maxow

Hidden Sound System

Topicstarter
woei, FF ondersteuning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 21:27

Glorificationer426

come we hero rush yes?

zijn dat alle bugfixes in die changelog? dan schiet t nog geen fuck op zo.
het spel is gewoon niet af imho...

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

alleen FF ondersteuning dus, no sign of multiplayer HP |:(

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 14-08 10:07
Hoe maak je nou in hemelsnaam de screen's ??? Welke knop is dat / waar komen ze terrecht :?

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• SPOXER
Mr.CeeJay schreef op 28 November 2002 @ 12:32:
Hoe maak je nou in hemelsnaam de screen's ??? Welke knop is dat / waar komen ze terrecht :?
dat kan met print screen, en dan plakken in paint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ik heb nu ook de CLK-GTR getuned :) Je vindt hem hier: http://www.kutkip.homestead.com/Files.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

(jarig!)
Ik heb een probleem:
Ik heb eigen muziek ingevoerd en het werkt. Alleen nu als ik het spel speel, een race uitrij en dan ff niks ga zitten doen, dan houdt de muziek op met spelen als ie door zijn playlist heen is.
Nou is dat op zich geen probleem, maar als ik nu op "next" ofzo ga drukken, dan blijft het spel hangen!
Ik heb de nieuwste patch geïnstalleerd.
Is er iets aan te doen, kan ik misschien zorgen dat de playlist op repeat komt te staan of moet ik gewoon de playlist maar wat langer maken, zodat ie minder snel zonder muziek komt te zitten?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Lord_Asswipe: In plaats van een oud topic te kicken kun je beter een nieuw topic in Spielerij - Problemen & Vragen openen.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.