Heeft iemand TS2 al?? Hoe is het???
sittard winkel : GC
This is the Way.
oi
voor de mensen met fifa
hoe de *piep* score ik?
alle ballen gaan gewoon naast...
voor de mensen met fifa
hoe de *piep* score ik?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zou dit kunnen betekenen dat de prijzen voor gamecube spellen gaan dalen? Of zie ik het verkeerd? want dat zou mooi zijn.DarkReuvers schreef op 30 oktober 2002 @ 13:57:
Hoge kartelboete voor Nintendo
BRUSSEL - Nintendo, de Japanse fabrikant van spelletjescomputers, heeft een fikse boete gekregen van de Europese Commissie. Concurrentiecommissaris Monti maakte woensdag bekend dat Nintendo en zeven van zijn Europese distributeurs 167,8 miljoen euro boete moeten betalen.
Volgens de Commissie maakten de spelletjesfabrikant en zijn verkooppartners zich schuldig aan ontoelaatbare kartelafspraken. Binnen Europa bestaan er grote prijsverschillen. In Groot-Brittannië betaal je voor een Nintendo circa 65 procent minder dan in dure landen zoals Duitsland en Nederland. De Japanners hielden de prijsverschillen kunstmatig in stand.
Van de totale boete moet Nintendo 149 miljoen euro voor zijn rekening nemen. Brussel neemt het de Japanse fabrikant kwalijk dat hij gewoon doorging met zijn handelwijze terwijl er al een onderzoek liep. "We kunnen dit soort praktijken om prijzen kunstmatig hoog te houden niet tolereren", legde Monti uit.
Hoeveel goedkoper zijn de games dan in duitsland? Wat ik wel denk is dat "vertaalde" versie schaarser worden. Bijvoorbeeld. Nu wordt alles nog in het engels, duits, spaans, frans, etc. in de code / handleidingen gepropt. Nu daar geen hogere prijs meer aan kan worden gehangen denk ik dat veel titels standaard in het engels komen. Niet dat dat moeilijk is voor mij maar misschien voor anderen wel?
Aan de andere weet ik niet of dit effect heeft voor het aantal te verschijnen titels? Het lijkt me niet, omdat Engeland in Europa, geloof ik, het grootst is en die waren als "goedkoop". Maar wat denken jullie er van?
het kan ook dat de prijzen nu in andere landen omhoog gaan
Weet iemand een site met info over de levels van Pikmin. Ik heb soms wel erg veel problemen er mee.
Verwijderd
Hmm ik heb geen problemen met scoren...misschien moet je wat zachter en niet de control stick helemaal tot de rand induwen.Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 15:05:
oi
voor de mensen met fifa
hoe de *piep* score ik?
Dan lijkt me wel meer dan reeelVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 14:52:
[...]
En dan krijgen wij allemaal een spel naar keuze gratis?
dit is het vervolg:
Volgens de commissie was Nintendo de gangmaker. Onder zijn leiding werkten distributeurs samen om parallelhandelaren op te sporen. Bedrijven die zich met zulke handel inlaten, kwam dat duur betaald te staan. Zij kregen minder waar dan besteld of werden volledig geboycot.
Intussen heeft de situatie op de markt zich volgens de woordvoerster van Monti ’genormaliseerd’. Nintendo heeft parallelimporteurs deels gecompenseerd. Daardoor pakt de boete minder hoog uit.
De fabrikant kan tegen het besluit beroep aantekenen bij de rechter. Autoproducent Volkswagen deed dat met enig succes. Het EU-Hof van Justitie verlaagde de in 1998 door Brussel opgelegde boete van 102 naar 90 miljoen euro.
Voorlopig staat Nintendo op de vierde plaats in de toptien van zwaarst aangeslagen bedrijven. Onbetwist lijstaanvoerder is het Zwitserse concern Hoffman-La Roche, vorig jaar goed voor een prent van 462 miljoen voor jarenlange ongeoorloofde prijsafspraken met vitamines. In die zaak beboette Brussel in totaal acht bedrijven voor ruim 855 miljoen euro.
Opel Nederland en P&O Nedlloyd kwamen er in 2000 en 1998 dan nog genadig vanaf met boetes van 43 miljoen en 41 miljoen euro. Dat geldt ook voor zeven Nederlandse fabrikanten van industriële en medische gassen die deze zomer een duw van ruim 25 miljoen euro kregen
Volgens de commissie was Nintendo de gangmaker. Onder zijn leiding werkten distributeurs samen om parallelhandelaren op te sporen. Bedrijven die zich met zulke handel inlaten, kwam dat duur betaald te staan. Zij kregen minder waar dan besteld of werden volledig geboycot.
Intussen heeft de situatie op de markt zich volgens de woordvoerster van Monti ’genormaliseerd’. Nintendo heeft parallelimporteurs deels gecompenseerd. Daardoor pakt de boete minder hoog uit.
De fabrikant kan tegen het besluit beroep aantekenen bij de rechter. Autoproducent Volkswagen deed dat met enig succes. Het EU-Hof van Justitie verlaagde de in 1998 door Brussel opgelegde boete van 102 naar 90 miljoen euro.
Voorlopig staat Nintendo op de vierde plaats in de toptien van zwaarst aangeslagen bedrijven. Onbetwist lijstaanvoerder is het Zwitserse concern Hoffman-La Roche, vorig jaar goed voor een prent van 462 miljoen voor jarenlange ongeoorloofde prijsafspraken met vitamines. In die zaak beboette Brussel in totaal acht bedrijven voor ruim 855 miljoen euro.
Opel Nederland en P&O Nedlloyd kwamen er in 2000 en 1998 dan nog genadig vanaf met boetes van 43 miljoen en 41 miljoen euro. Dat geldt ook voor zeven Nederlandse fabrikanten van industriële en medische gassen die deze zomer een duw van ruim 25 miljoen euro kregen
Maar ik snap 1 ding niet hoe the fuck komen de prijzen van PS2 games dan zo hoog???
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
die zijn inderdaad schandalig hoog. Ik vind 150 Nederlnadse Florijnen behoorlijk veel voor een game
boehoe....
kom net terug maar ze hadden uhm nog niet
Als troost heb ik mezelf maar getrakteerd op de Mac (wel gezond hoor, heb een McChicken genomen
) en op de DVD van Fight Club
Als troost heb ik mezelf maar getrakteerd op de Mac (wel gezond hoor, heb een McChicken genomen

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
hmm 6 wedstrijden 2 goals gemaakt... bleghVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:24:
[...]
Hmm ik heb geen problemen met scoren...misschien moet je wat zachter en niet de control stick helemaal tot de rand induwen.
snap er echt helemaal niks van
als ik minder hard schiet heeft de keeper ze en als ik harder schiet gaan ze naast...
Heb het zelfde probleem met de pc versie...Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 16:14:
[...]
hmm 6 wedstrijden 2 goals gemaakt... blegh
als ik minder hard schiet heeft de keeper ze en als ik harder schiet gaan ze naast...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Beter moeilijk goals maken dan makkelijk zou ik zeggen. Anders komen er weer van die belachelijke scores van 10-2, 8-1, 9-3 en dat is denk ook niet realistisch
omg... de story of the unkown game...
hehehe. In mijn zoektoch naar TS2 kwam ik bij de Toy's R Us het volgende spel tegen:
Largo Winch - Empire Under Threat.
En echt bijna nergens kennen ze deze game. De enige info die ik er over heb kunnen vinden is een review op een duitse site waar ie een 7.7 krijgt.
Op ign, planet gamecube, planet nintendo, n-philles, nergens is ie te bekennen.
Ook D+ heeft uhm nog als een TBA game staan.. Echt wazig dit
hehehe. In mijn zoektoch naar TS2 kwam ik bij de Toy's R Us het volgende spel tegen:
Largo Winch - Empire Under Threat.
En echt bijna nergens kennen ze deze game. De enige info die ik er over heb kunnen vinden is een review op een duitse site waar ie een 7.7 krijgt.
Op ign, planet gamecube, planet nintendo, n-philles, nergens is ie te bekennen.
Ook D+ heeft uhm nog als een TBA game staan.. Echt wazig dit
Verwijderd
Hmm ik scoor meer met subtiele tikjes dan met loeiharde schoten, hoewel ik toch ook wel met afstandschoten gevaarlijk werd.Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 16:14:
[...]
ik vind t maar zwaar *piep*...
plus ik ben me de tyfus aan t ergeren op de NS... aaaaaargh
plus ik ben me de tyfus aan t ergeren op de NS... aaaaaargh
iemand als de freeloader of al bestelt?
This is the Way.
ja freeloader deze week my ass dus...HIValicious schreef op 30 oktober 2002 @ 16:35:
iemand als de freeloader of al bestelt?
kreeg een mail dat ie pas over 3 weken op zijn vroegst komt
Ben net bij de plaatselijke gameverkopende shops geweest. Geen Eternal Darkness helaas. Wel twee zakjes Chinese kippensoep gescoord.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Animal Crossing hopelijk dan toch naar Europa? 't spel is net een maand uit in Amerika en het is al meer dan 100.000 keer over de toonbank gegaan.. Lees DIT stukje maar eens van cubezone.. 't Schijnt zeer goed aan te slaan in de USA... Let's hope..
Ben nog wezen kijken bij de FRS daarnet of ze TS2 of ED al binnen hadden, maar van beide games nog nix te zien.. morgen maar weer eens proberen dan.. Is er eigenlijk al een datum bekent wanneer Pro Evolution Soccer 2 op de Cube uit komt?
Heb btw gisteren Need For Speed: Hot Persuit 2 weten te bemachtigen voor de pc.. zeker wel een cool spel.. vooral de muziek erbij is gaaf.. Maar nu hoef ik 'm niet meer voor de gamecube hoor.. Ik heb zoiets van, als er een game uitkomt én op de PC én op de Gamecube, dan ga ik toch meestal wel voor de PC versie..
Ben nog wezen kijken bij de FRS daarnet of ze TS2 of ED al binnen hadden, maar van beide games nog nix te zien.. morgen maar weer eens proberen dan.. Is er eigenlijk al een datum bekent wanneer Pro Evolution Soccer 2 op de Cube uit komt?
Heb btw gisteren Need For Speed: Hot Persuit 2 weten te bemachtigen voor de pc.. zeker wel een cool spel.. vooral de muziek erbij is gaaf.. Maar nu hoef ik 'm niet meer voor de gamecube hoor.. Ik heb zoiets van, als er een game uitkomt én op de PC én op de Gamecube, dan ga ik toch meestal wel voor de PC versie..
zie je dat d8 ik al ze naaien je waar je bij staatPhusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 16:36:
[...]
ja freeloader deze week my ass dus...
kreeg een mail dat ie pas over 3 weken op zijn vroegst komt
This is the Way.
zoals ik al had gehoord.. hij komt gewoon niet meer.. als je zo weinig over iets hoort dan is het meestal niet goed.. zie die hele rare situatie tijden still.. blijven zeggen dat ze door gaan en alle spellen nog komen maar uiteindelijk komt alleen Sartfox nog en zelfs die valt zwaaaaaar tegen (voor mij zeker iig)
This space is occupied
Nee, sorry. Vind het icoon dat ik aan HIValicious heb gegeven al irritant, ik denk steeds dat ik het benVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 16:52:
Echt vet die icoontjes D³ mag ik d'r een aub???
Zet je toch gewoon een link in je sig en dan als iemand wat vraagt, 'zie sig'. Werkt prima toch?Phusebox schreef op 29 oktober 2002 @ 17:44:
ja maar mag hier helaas niet over praten, wordt gezien als spam geloof ik
Bedankt voor deze mededeling
Hij ook al? SmeerlapdaFubar schreef op 29 oktober 2002 @ 20:12:
he? ds, jij had je gamecube toch verkocht?
Mwoah, de GC zuigt dus zit er niet zo meeVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 11:15:
Nee, ik denk dat je in de war bent met D³. Die heeft zijn cube verkocht. Geeft verder niet hoor, zijn wel meer mensen die dezelfde fout hebben gemaakt
.
Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 14:00:
bah net 1e filmpje gezien van f-zero
valt dat ff tegen
het is nu net een XG clone.... shame on sega...
en waar is die cockpit view???
hmm ik had me zo verheugd op fzero
dit filmpje valt best tegen
hopelijk maken ze er nog wat fatsoenlijks van
Wat heeft dat er nou weer mee te makenschnumi schreef op 30 oktober 2002 @ 15:33:
Maar ik snap 1 ding niet hoe the fuck komen de prijzen van PS2 games dan zo hoog???
Het gaat er om dat Nintendo heeft verhinderd dat distributeurs/winkeliers hun games uit andere, goedkopere landen konden halen (parallel import). Foei
Nog wat gezellige opmerkingen van Fran van IGN over Metroid Prime (spoilers in het zwart):
![]()
|
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
No problem, m8.
f.k.a D³
D3 Hoe maak jij die icons? Ik heb al een bietje lopen zoeken (kan me nog herrinneren dat HlpDsk daar wat over gezegd had) maar ik heb nog niks bruikbaars kunnen vinden.
(heb BTW al 90 shines
moet alleen die blauwe rotmuntjes nog verzamelen)
(heb BTW al 90 shines
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Hmm, game/soepverkopende shop?Kramers schreef op 30 oktober 2002 @ 16:41:
Ben net bij de plaatselijke gameverkopende shops geweest. Geen Eternal Darkness helaas. Wel twee zakjes Chinese kippensoep gescoord.
Ik word er schijtziek van, ik WIL PES2 maar ik wil GEEN PS2blakez schreef op 30 oktober 2002 @ 16:41:
Is er eigenlijk al een datum bekent wanneer Pro Evolution Soccer 2 op de Cube uit komt?
[ Voor 0% gewijzigd door jOzh op 30-10-2002 17:59 . Reden: nogal domme typo... ]
Grab shell dude!
Dan zal je waarschijnlijk toch nog een poosje moeten wachten.. Misschien dat Fifa 2003 een goed alternatief is? Heb al veel berichten gelezen dat 't stukken verbeterd is tov van de oudere Fifa games.. en dat 't meer in de buurt komt van PES2..jOzh schreef op 30 oktober 2002 @ 17:58:
[...]
Hmm, game/soepverkopende shop?![]()
[...]
Ik word er schijtziek van, ik WIL PES2 maar ik wil GEEN PS2
Elroy's koop gekte slaat toe.
Ik koop gewoon effe de Logitech Z-680

Wow, dat ziet er zeker wel goed uit... ik heb net die review een beetje doorgelezen en ze prijzen dit setje echt de hemel in..Elroy schreef op 30 oktober 2002 @ 18:11:
Elroy's koop gekte slaat toe.
edit:
Ik kijk net op de site van informatique en daar staat ie geprijsd voor € 419,- Das nog best veel eigenlijk..
Ik kijk net op de site van informatique en daar staat ie geprijsd voor € 419,- Das nog best veel eigenlijk..
was dat voor ding??
This space is occupied
Pro Evolution Soccer 2 | Game Cubeblakez schreef op 30 oktober 2002 @ 16:41:
Animal Crossing hopelijk dan toch naar Europa? 't spel is net een maand uit in Amerika en het is al meer dan 100.000 keer over de toonbank gegaan.. Lees DIT stukje maar eens van cubezone.. 't Schijnt zeer goed aan te slaan in de USA... Let's hope..
1st February, 2003 http://www.issextreme.com
Ik heb hem voor 380 pleuro's gekocht, dus dat wordt afwachten of ze hem wel in voorraad hebben en of ze hem meteen opsturenblakez schreef op 30 oktober 2002 @ 18:25:
[...]
edit:
Heb het al een keer eerder uitgelegd, ff kijken.BlackSash schreef op 30 oktober 2002 @ 17:56:
D3 Hoe maak jij die icons? Ik heb al een bietje lopen zoeken (kan me nog herrinneren dat HlpDsk daar wat over gezegd had) maar ik heb nog niks bruikbaars kunnen vinden.
* zoekt met HGGCT search *
In deze post staat beschreven hoe ik te werk ga, succes
f.k.a D³
Verwijderd
Zojuist de nieuwe folders in huis gekregen. Bij Dixons staat NFS en ED voor 49,95, bij Bart Smit voor 59.95 maar daar staat wel al de wavebird in voor 49,95 (geen release datum vermeld)
Hej das vaag, ik heb de hele dag gespendeerd aan het lezen van deel 12, 13 en 14, zeker overheen gelezen... thxD³ schreef op 30 oktober 2002 @ 18:55:
[...]
Heb het al een keer eerder uitgelegd, ff kijken.
* zoekt met HGGCT search *
In deze post staat beschreven hoe ik te werk ga, succes
Verwijderd
Godverdomme, ben ik net weer verder aan het gaan met RE, blijft me de Cube tot 2 keer toe gewoon hangen met de volgende melding: "An error has occured. Turn the power off and refer to the Nintendo GameCube instruction booklet for more information."
Ben ik toch weer ff een potje genaaid. heb je weer groot aantal vijanden verslagen en dan kun je weer opnieuw beginnen.
Is trouwens al vaker voorgekomen. Laatst al een keer met Burnout en met ISS2, maar wel zonder die melding. Volgens mij zit die melding bij RE ingebouwd.
Ben ik toch weer ff een potje genaaid. heb je weer groot aantal vijanden verslagen en dan kun je weer opnieuw beginnen.
Is trouwens al vaker voorgekomen. Laatst al een keer met Burnout en met ISS2, maar wel zonder die melding. Volgens mij zit die melding bij RE ingebouwd.
waarschijnlijk is je lens kapot.. want die van mij is nog nooit vastgelopen
This space is occupied
Resident Evil is bij mij ook wel eens vast blijven zitten met dezelfde error.
Bij mij was de disc gewoon vies, effe schoon gemaakt disc erin en ik kon gewoon weer verder spelen
Bij mij was de disc gewoon vies, effe schoon gemaakt disc erin en ik kon gewoon weer verder spelen
Verwijderd
Lijkt me sterk dat die kapot is, anders zou hij helemaal niks meer horen te doen.TheEvilCuber schreef op 30 oktober 2002 @ 19:27:
waarschijnlijk is je lens kapot.. want die van mij is nog nooit vastgelopen
ik heb die disc ook maar eens schoongeschrobt. Er zaten idd een paar zeer kleine vlekjes op. Als hij het nu nog niet doet dan ga ik terug naar de MM in Herzogenrath.Resident Evil is bij mij ook wel eens vast blijven zitten met dezelfde error.

Begint er al mooi uit te zien
Nog wel iets te groot, maar ik kan er nog wel wat frames afsnoepen hier en daar.
Dan doe je toch echt iets fout... speel nu de competitie met Arsenal, en het scoren lukt vrij aardig. Ene wedstrijd 3-2, dan weer eens 1-0 enzo. Schiet steeds van schuin voor de goal in de verre hoek, of tik een voorzet in.Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 16:14:
[...]
Hij heeft een in 1 zittende DPL2, DTS, DD5.1 versterker met meegeleverde boxen gekocht. Vooral de DPL2 is er leuk voor de Kubus, als je bedenkt dat er toch al een aantal games zijn die dit 'bijna' 5.1 geluid ondersteunen.wat voor ding hebbie gekocht
Edit >> OMG! Lees ik die review op IGN, staat gewoon het THX logo op dat ding. Ikke ook hebbe wille
Mijn DVD speler ondersteund zelf geen DD5.1, DTS, DPL2.. maar wanneer ik deze set koop dan wil dat dus zeggen dat ik én versterker én boxen heb? M.a.w de hele mik mak bij elkaar, toch?DouweGNL schreef op 30 oktober 2002 @ 20:17:
[...]
Dan doe je toch echt iets fout... speel nu de competitie met Arsenal, en het scoren lukt vrij aardig. Ene wedstrijd 3-2, dan weer eens 1-0 enzo. Schiet steeds van schuin voor de goal in de verre hoek, of tik een voorzet in.
[...]
Hij heeft een in 1 zittende DPL2, DTS, DD5.1 versterker met meegeleverde boxen gekocht. Vooral de DPL2 is er leuk voor de Kubus, als je bedenkt dat er toch al een aantal games zijn die dit 'bijna' 5.1 geluid ondersteunen.
Edit >> OMG! Lees ik die review op IGN, staat gewoon het THX logo op dat ding. Ikke ook hebbe wille
Over dat dts en 5.1 gesproken. Ik heb zelf zo'n set hier staan (stereo set) Maar hoe sluit ik dat in goed naam aan op die cube? Mijn ps2 had wel zo'n aansluiting
Dit is een stukje gequote uit die ign review van die logitech boxen:DarkReuvers schreef op 30 oktober 2002 @ 20:42:
Over dat dts en 5.1 gesproken. Ik heb zelf zo'n set hier staan (stereo set) Maar hoe sluit ik dat in goed naam aan op die cube? Mijn ps2 had wel zo'n aansluiting
Wat 't precies betekent weet ik ook niet, maar dat moet je iig hebben om die boxen op je gamecube aan te kunnen sluiten...In order to connect a GCN you need an RCA-to-1/8-inch adapter, which will set you back about four dollars. You simply run the GCN into the stereo input in front and let PLII take over.
Argh, moet je per se een Metroid Prime icon?BlackSash schreef op 30 oktober 2002 @ 20:08:
[afbeelding]
Nog wel iets te groot, maar ik kan er nog wel wat frames afsnoepen hier en daar.
//edit
Zoek de verschillen

Erg netjes voor een eerste poging! Denk dat je icon gewoon te lang is om op 100K te krijgen, of je moet met 5fps/slechtere kwaliteit gaan werken maar daar ben ik niet zo'n fan van
Done.Evilernie schreef op 30 oktober 2002 @ 21:10:
D3 : zou je me ff kunnen contacten op arjenip@hotmail.comthx
f.k.a D³
D3 : zou je me ff kunnen contacten op arjenip@hotmail.com
thx
tampert, kriminalpolizei
Dat je gewoon de twee standaardaudiokabeltjes die met de GameCube meegeleverd worden (de 'slechte' beeldkwaliteit dus) kunt inpluggen op de stereo-ingang van de set. Vervolgens kun je met de control unit het apparaat dusdanig instellen dat je DPL2 geluid krijgt.Wat 't precies betekent weet ik ook niet, maar dat moet je iig hebben om die boxen op je gamecube aan te kunnen sluiten...
PS2 aansluiting is anders, die moet voor een optimaal resultaat namelijk via de optische kabel aangesloten worden. Komt omdat PS2 DD5.1 en eventueel DTS ondersteund. Beide formaten zijn niet door te geven via standaard RCA kabels.
Maar dat wil dus zeggen, dat wanneer je een speciale RGB kabel gebruikt, geen gebruik kan maken van DPL2 geluid.. dan moet je terug over stappen naar de standaard aansluiting van je cube als ik het goed begrijp? Dat zou iig wel een stuk minder zijn..DouweGNL schreef op 30 oktober 2002 @ 21:20:
[...]
Dat je gewoon de twee standaardaudiokabeltjes die met de GameCube meegeleverd worden (de 'slechte' beeldkwaliteit dus) kunt inpluggen op de stereo-ingang van de set. Vervolgens kun je met de control unit het apparaat dusdanig instellen dat je DPL2 geluid krijgt.
PS2 aansluiting is anders, die moet voor een optimaal resultaat namelijk via de optische kabel aangesloten worden. Komt omdat PS2 DD5.1 en eventueel DTS ondersteund. Beide formaten zijn niet door te geven via standaard RCA kabels.
Dat ligt eraan, of je ook een audio uitgang op je tv hebt zitten. 
Anders moet je zo'n ding kopen die het kan splitten.
Anders moet je zo'n ding kopen die het kan splitten.
why de neuk lukt t mij dan niet?BlackSash schreef op 30 oktober 2002 @ 20:08:
[afbeelding]
This is the Way.
D³ schreef op 30 oktober 2002 @ 21:07:
[...]
Argh, moet je per se een Metroid Prime icon?En zijn zat coole games, beetje originaliteit kan geen kwaad
Nou ja, eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen
En 183K is iets te groot ja, moet ongeveer 83K af
Linkie
Nog een linkie
Erg netjes voor een eerste poging! Denk dat je icon gewoon te lang is om op 100K te krijgen, of je moet met 5fps/slechtere kwaliteit gaan werken maar daar ben ik niet zo'n fan van
[...]
Done.
Nouja... kzal dan maar es kijken of ik iets uit SMS of SMB kan rippen dan... sjit
edit:
hmm ik kijk net op die site met al je icons... het is onbegonnen werk om iets te vinden wat jij nog niet hebt...
hmm ik kijk net op die site met al je icons... het is onbegonnen werk om iets te vinden wat jij nog niet hebt...
Kweenie, wat probeer je te doen dan?
[ Voor 0% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 30-10-2002 22:12 . Reden: typo ]
hmm zo'n setje is misschien ook wel wat voor mij... hee elroy waar heb je die gekocht?
ik heb nu al een dag ED hier liggen maar hij zit nog in 't celofaan...
Ben je bang dat je echt helemaal psychotic wordt..Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 21:58:
hmm zo'n setje is misschien ook wel wat voor mij... hee elroy waar heb je die gekocht?

Ik ben ook zeer benieuw waar Elroy deze set gekocht heeft voor € 380,- ? Ik kan 'm namelijk nergens vinden goedkoper dan rond de € 420, - ?
pricewatch staat ie voor 380 dacht ikblakez schreef op 30 oktober 2002 @ 22:03:
[...]
Ben je bang dat je echt helemaal psychotic wordt..wanneer je deze game gaat spelen of heb je er gewoon geen zin in? Dat kan ik me niet voorstellen iig..
Of heb je het nog te druk met Fifa 2003 misschien?
Ik ben ook zeer benieuw waar Elroy deze set gekocht heeft voor € 380,- ? Ik kan 'm namelijk nergens vinden goedkoper dan rond de € 420, - ?
oh ja voor de gameshop
zie sig!
kan ff iemand mij ff uitleggen hoe je een icooontje maak??
dan ga ik zelf beetje prutzen

waar kun je goedkoop een cubes halen ?? of komen er kortingen met de sinterklaas/kerst ?? bij dixons waren sommige games al 50euro..i.p.v. 60 (zal dat in de folder
)
dan ga ik zelf beetje prutzen
waar kun je goedkoop een cubes halen ?? of komen er kortingen met de sinterklaas/kerst ?? bij dixons waren sommige games al 50euro..i.p.v. 60 (zal dat in de folder
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Ok, je staat bij mijn favourietenPhusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 22:06:
[...]
pricewatch staat ie voor 380 dacht ik
oh ja voor de gameshop
zie sig!
aargh al die nieuwe icons ! ! en ook nog 100kb .. vieze leechers ! 
en wie merkt hier iets van ? .. JA juist .. (niemand) .. NEE IKKUH !
die van hivalicious is echt te dS3entachtigduizend en 2 d's + een letter
denk telkens dat ik 1 van de 2 aan het woord zie ( ok ok ok, het is ds (muahaha intern grapje)
ow jeeh ben weer bezopen
maak verdorie is een mario kart icon ofzo! of doe net zoals ik en doe alsof je de wereld aan het overnemen bent met een anti-stress wereldbol van justitie !
(dat heeft btw een hele mooie uitleg.. maar daar zal ik jullie nu niet mee gaan vervelen
)
en wie merkt hier iets van ? .. JA juist .. (niemand) .. NEE IKKUH !
die van hivalicious is echt te dS3entachtigduizend en 2 d's + een letter
ow jeeh ben weer bezopen
maak verdorie is een mario kart icon ofzo! of doe net zoals ik en doe alsof je de wereld aan het overnemen bent met een anti-stress wereldbol van justitie !
(dat heeft btw een hele mooie uitleg.. maar daar zal ik jullie nu niet mee gaan vervelen
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
ik heb t scoren al een beetje onder de knie met fifa 2003...
nog steeds geen ED gespeeld overigens... hehe... misschien straks na mijn rijles
nog steeds geen ED gespeeld overigens... hehe... misschien straks na mijn rijles
hehehe... geeft het maar toe... Je bent bang voro die game

Hé phuse die aanbiedingen op je site zijn volgensmij helemaal niet zo goedkoop.. bij de FRS is TS2 ook 59.95 ofzo en met korting maar 54€ hetzelfde geld voor SMS ide is ook niet bijzonder goedkoop
maar het is wel een mooie site
This space is occupied
Heb je er dan nu nog geen???Yohann!s schreef op 31 oktober 2002 @ 00:47:
kan ff iemand mij ff uitleggen hoe je een icooontje maak??
dan ga ik zelf beetje prutzen![]()
waar kun je goedkoop een cubes halen ?? of komen er kortingen met de sinterklaas/kerst ?? bij dixons waren sommige games al 50euro..i.p.v. 60 (zal dat in de folder)
offtopic:
een zaterdag neem ik Smugglers Run 2 & pikmin mee naar LS, Misschien dat ik een vrijdag ook nog wat laat zien als je vroeg bent op het feesie van mijn broer
een zaterdag neem ik Smugglers Run 2 & pikmin mee naar LS, Misschien dat ik een vrijdag ook nog wat laat zien als je vroeg bent op het feesie van mijn broer
Idd... iedereen (lees een hoop sites) begint maar een online shop waar je zo genaamd goedkoop spellen kan kopen. Maar hier bij de FRS ben ik gewoon altijd het goedkoopst uit...TheEvilCuber schreef op 31 oktober 2002 @ 08:57:
Hé phuse die aanbiedingen op je site zijn volgensmij helemaal niet zo goedkoop.. bij de FRS is TS2 ook 59.95 ofzo en met korting maar 54€ hetzelfde geld voor SMS ide is ook niet bijzonder goedkoop
ja maar da's wel TS2 voor PS2 en die is duurder... en xbox tevens ookPhydomir schreef op 31 oktober 2002 @ 09:00:
[...]
Idd... iedereen (lees een hoop sites) begint maar een online shop waar je zo genaamd goedkoop spellen kan kopen. Maar hier bij de FRS ben ik gewoon altijd het goedkoopst uit...
en mario, tja 55 euro, veel mensen nemen zich niet de moeite naar de FRS te gaan... en dan is ie dus wel goedkoper als de meeste winkels
officieel morgenVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 10:10:
Hoort Ts2 vandaag in de winkels te zijn?
phusebox ben je F1 fan??Phusebox schreef op 31 oktober 2002 @ 10:09:
[...]
ja maar da's wel TS2 voor PS2 en die is duurder... en xbox tevens ook
en mario, tja 55 euro, veel mensen nemen zich niet de moeite naar de FRS te gaan... en dan is ie dus wel goedkoper als de meeste winkels
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
jep... al sinds... 1988
Hoopelijk niet voor Montoya

Omae wa mō shindeiru.
Schumacher natuurlijk.. hij is de man.. of niet soms
This space is occupied
Verwijderd
Nee, dat is ie nietTheEvilCuber schreef op 31 oktober 2002 @ 11:39:
bleghTheEvilCuber schreef op 31 oktober 2002 @ 11:39:

wereldkampioen in 94 door hill eraf te rijden, jeuj sportief
in 95 kampioen, erg dubieuze auto en later onderzoek wees uit zelfs illegaal maar dat weigert de FIA toe te geven
96 hill kampioen
97 villeneuve maar schumacher probeert villeneuve eraf te rijden om kampioen te worden
blegh wat haat ik die vent
en nu de laatste jaren, tja als je een superieure auto hebt en tegenstanders die niet kunnen rijden dan wordt je al snel wereldkampioen
ik was senna-fan, later voor damon hill, maar nu rijdt er niemand meer in de f1 die echt mijn waardering verdient...
hopelijk volgend jaar weer
Verwijderd
Kijk, met jou kan ik praten!Phusebox schreef op 31 oktober 2002 @ 11:43:
[...]
bleghschumi... vies ventje
in 95 kampioen, erg dubieuze auto en later onderzoek wees uit zelfs illegaal maar dat weigert de FIA toe te geven
96 hill kampioen
97 villeneuve maar schumacher probeert villeneuve eraf te rijden om kampioen te worden
en nu de laatste jaren, tja als je een superieure auto hebt en tegenstanders die niet kunnen rijden dan wordt je al snel wereldkampioen
ik was senna-fan, later voor damon hill, maar nu rijdt er niemand meer in de f1 die echt mijn waardering verdient...
Verwijderd
Ik heb zelf een setje van Cambridge Soundworks aangesloten op mijn cube (DTS 3500). Deze heeft ook 5.1 geluid. Je moet gewoon de gele tulpstekker in je tv gooien en de witte en rode tulp in zo'n verlengstukje. Aan de andere kant van dit verleng stukje stop je zo'n kabel met aan de ene kant dus zo'n witte en rode uitgang en aan de andere kant zo'n kleine koptelefoonaansluiting. Die koptelefoon aansluiting stop je dan in je versterkertje en dan werkt alles, tenminste bij mij dan. Duidelijkblakez schreef op 30 oktober 2002 @ 21:24:
[...]
Maar dat wil dus zeggen, dat wanneer je een speciale RGB kabel gebruikt, geen gebruik kan maken van DPL2 geluid.. dan moet je terug over stappen naar de standaard aansluiting van je cube als ik het goed begrijp? Dat zou iig wel een stuk minder zijn..

Schumacher kan ook Ralf zijn.Phusebox schreef op 31 oktober 2002 @ 11:43:
[...]
bleghschumi... vies ventje
96 hill kampioen
Volgend jaar Verstappen?
Omae wa mō shindeiru.
Pff, ik reken nergens meer op. Je hoort altijd "Het ziet er goed uit" maar volgens mij is het enige team met interesse Minardi...BloodKnight schreef op 31 oktober 2002 @ 12:04:
Schumacher kan ook Ralf zijn.
Volgend jaar Verstappen?
Grab shell dude!
Verwijderd
Ja heeft iemand TS2 al. Ben net naar mn FRS geweest en ze hadden m niet. Heb wel ED gekocht. Impressies later.
ik had TS2 gisteren moeten krijgen... kga maar eens op zoek naar een andere leverancier, want dit schiet niet op zo...
ik heb TS2 wel in de winkel gezien overigens (gisteren)
ik heb TS2 wel in de winkel gezien overigens (gisteren)
Shit, moet ik TS2 nu gaan halen of niet... Lijkt me echt een vet spel maar heb Mario nog lang niet uitgespeeld en Resident Evil ook nog steeds niet. Misschien moet ik toch nog maar ff wachten.
Of niet...
Shit...
Of niet...
Shit...
Grab shell dude!
Verwijderd
Het zijn toch totaal andere games, dus ik zou zeggen halen die hap.jOzh schreef op 31 oktober 2002 @ 13:08:
Shit, moet ik TS2 nu gaan halen of niet... Lijkt me echt een vet spel maar heb Mario nog lang niet uitgespeeld en Resident Evil ook nog steeds niet. Misschien moet ik toch nog maar ff wachten.
Of niet...
Shit...
Ja, vandaag de Xbox versie gespeeld bij de Intertoys.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 13:02:
Heeft de gamecube versie van NFS6 net zo wazig (n64 achtig) beeld als de xbox versie?
Omae wa mō shindeiru.
aaaaaaaaaaaargh K*T leverancier
we krijgen TS2 volgende week pas...
nou ja vette pech voor de leverancier, want we hebben maar meteen bij een andere leverancier een aanvraag gedaan... stelletje homo's
hoe moet ik nou een winkel runnen als we de producten NA de release pas krijgen
we krijgen TS2 volgende week pas...
nou ja vette pech voor de leverancier, want we hebben maar meteen bij een andere leverancier een aanvraag gedaan... stelletje homo's
hoe moet ik nou een winkel runnen als we de producten NA de release pas krijgen
Verwijderd
Boh vet ik ben al van plan om TS2 te kopen en nu die mappen maken...woehoe vet.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 13:14:
Check deze site. Er staan multiplayer maps voor TS2 op.
En op deze site kan je zien hoe de mappen van Goldeneye eruit zien, zodat je die kan namaken.
AAAAHHHHH! Timesplitter 2 is binnen bij Dimension Plus, AAAHHHHHH!!!!
Phusebox, er zijn twee dingen die ik niet van je snap.
1: Waarom zit je Eternal Darkness nog steeds in het cellofaan? Ik zou een moord doen om het nu te kunnen spelen!
2: Waarom ben je aan het lessen? Ik dacht dat jij degene was die had gezegd dat je helemaal geen rijbewijs nodig hebt... dit was in de tijd dat ik ermee bezig was.
verder heb ik gisteren een 29 jarige chick uit Brazilie gescoord, even ter info omdat ik toch niks cube-wise te melden heb
1: Waarom zit je Eternal Darkness nog steeds in het cellofaan? Ik zou een moord doen om het nu te kunnen spelen!
2: Waarom ben je aan het lessen? Ik dacht dat jij degene was die had gezegd dat je helemaal geen rijbewijs nodig hebt... dit was in de tijd dat ik ermee bezig was.
verder heb ik gisteren een 29 jarige chick uit Brazilie gescoord, even ter info omdat ik toch niks cube-wise te melden heb
Tss, opschepper!daFubar schreef op 31 oktober 2002 @ 14:20:
Grab shell dude!
geen idee waarom ik het nog niet aan t spelen ben... t zit nu nog in t celofaan...daFubar schreef op 31 oktober 2002 @ 14:20:
Phusebox, er zijn twee dingen die ik niet van je snap.
tja
chick with a dick? hehe 29 bah... oude doos
Dit topic is gesloten.