=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.249 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir jij hebt SSS toch ook, wat vind je ervan? Ik vind het best leuk vooral de multiplayer. De characters zijn ook lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
he? ds, jij had je gamecube toch verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:50:
Phydomir jij hebt SSS toch ook, wat vind je ervan? Ik vind het best leuk vooral de multiplayer. De characters zijn ook lachen.
Jep heb ik ook.. Best lache spel. Vooral als je uhm net een weekje hebt. Moet nog best veel unlocken maar heb helaas niet zo veel tijd om te spelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:01

DouweGNL

Ik ben tof.

..en? Deel ons je eerste ervaringen!! Bij welke winkel heb je ED btw gekocht? Ik heb 'm hier ook nog niet zien staan bij de FRS...
Gekocht bij een lokale winkel, DigiFan.

Eerste reactie: woei! Zoals ds ook al zegt, het spel is erg creepy, zelfs nu aan het begin al. Op punten ook erg lastig, zit nu al vast, bijvoorbeeld. Heb wel de eerste zombies onthooft, in een of andere donkere dungeon, die me deed denken aan Tomb Raider.

De besturing is direct, en zit in ieder geval logischer in elkaar dan die van Resident Evil. Het 'aimen' op zombies is in het begin een beetje lastig, standaard richt je op zijn torso, geef je een tikje naar links mik je op zijn arm, naar boven op zijn hoofd, enzovoorts.
Camera is een beetje vaag, ik probeer steeds -Mario stylee- de camera te draaien, wat dus niet mogelijk is. Hoewel de camera me nog geen moment in de problemen heb gebracht, had ik in sommige situaties toch graag een ander camerastandpunt gezien. Soms mis je gewoon overzicht, wat een beetje storend is.

Grafisch is de game gewoon erg mooi. Alles loopt vloeiend, en is met veel detail getekend. Wel is het jammer dat de FMV's wat korrelig zijn. Ook in het spel zelf zitten dingen waarvan je je afvraagt of die niet mooier gekund hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm... Ik heb nu bij sms 63 sterren maar waar moet ik de eindbaas verslaan?? Of moet ik alle levels uitspelen??

Ik wil hierna TS2 kopen ofzo :D .

oh ja: Ik weet dat er een aparte topic over sms spoilers is enzo blablabla maar hier krijg ik een vlugger reactie enzo. En ik weet het dat ik laat ben met sms uitspelen maar zo vaak speel ik het niet dus. Maar wel altijd leuk gevonden om te spelen. Maar niet 24 uur achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Zo te zien is ED er eindelijk.
Als er vragen zijn over het spel of als je vast zit dan kan je wel helpen :)
Heb hem al bijna 3x uitgespeeld :X

Als het spoiler is dan maak ik wel een zwart blokje ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 20:48:
Mmm... Ik heb nu bij sms 63 sterren maar waar moet ik de eindbaas verslaan?? Of moet ik alle levels uitspelen??

Ik wil hierna TS2 kopen ofzo :D .

oh ja: Ik weet dat er een aparte topic over sms spoilers is enzo blablabla maar hier krijg ik een vlugger reactie enzo. En ik weet het dat ik laat ben met sms uitspelen maar zo vaak speel ik het niet dus. Maar wel altijd leuk gevonden om te spelen. Maar niet 24 uur achter elkaar.
Je moet in alle levels die evil mario gepakt hebben dan gebeurt het vanzelf

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
Heeft iemand btw al alle 120 de sterren ???

Keb er nu 107 en langzaam ga ik naar de 120 toe (moet alleen nog maar die kut blauwe muntjes en daar heb ik maar heel af en toe zin in :| )

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Blauwe muntjes zijn idd lastig te halen, heb er nu 81, moet nog wel een eindje :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:04
Koffiezuiper schreef op 29 oktober 2002 @ 12:40:
Ik ben zojuist naar FRS gegaan in Leeuwarden maare geen Eternal Darkness hoor :)
Wel zag ik FIFA 2003 liggen voor de liefhebbers.
Woon jij ook in L'warden ? 8)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen, want ik heb nu 3 dagen vrij en had ik dus mooi effe naar R'dam kunnen gaan. Gelukkig heb ik nog meer te doen (grotere HD's in Linux server en RH8 installeren), en anders gaan we gewoon verder met SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
ik hoop dat ik morgen ED heb... kan niet wachten...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
ik hoop dat ik morgen TS2 heb... kan niet wachten...

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ik hoop dat ik over 13 dagen me geld heb voor GC mario pack, + ssx tricky +burnout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSX Tricky _/-\o_
Ik ga morgen zoeken naar TS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkReuvers
  • Laatst online: 26-02 12:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lig ons nog maar een beetje lekker te maken met een spel dat we voorlopig nog niet kunnen spelen :P (tenzij iemand een ps2 heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 29 oktober 2002 @ 21:31:
[...]

Je moet in alle levels die evil mario gepakt hebben dan gebeurt het vanzelf
volgens mij heb ik dat al gedaan :/ . Er zijn toch 6 levels of niet??

Wel een beeetje jammer dat er zo weinig levels zijn ten opzichte van super mario 64...maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 05:23:
[...]

volgens mij heb ik dat al gedaan :/ . Er zijn toch 6 levels of niet??

Wel een beeetje jammer dat er zo weinig levels zijn ten opzichte van super mario 64...maarja.
erm.. er zijn er dacht ik 7 of 8...

mini spoiler alert!!!!

-
-
-
-

Ben je al in dat level geweest waar je kunt komen door boven op de shine gate in dat worm hole gat te springen?

-
-
-
-
-

Spoiler alert ended.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 30 oktober 2002 @ 07:52:
[...]

erm.. er zijn er dacht ik 7 of 8...

mini spoiler alert!!!!

-
-
-
-

-
-
-
-
-

Spoiler alert ended.
yep....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

mini spoiler alert!!!!

-
-
-
-

En ook die ananas met yoshi uit het dak gegeten?
-
-
-
-
-

Spoiler alert ended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 30 oktober 2002 @ 08:17:
mini spoiler alert!!!!

-
-
-
-

-
-
-
-
-

Spoiler alert ended.
Lol die had ik net gevonden zonder dit te lezen en ik wilde net zeggen dat ik em al gevonden had.....serieus :D . thnx anyway :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
de nieuwe shots van zelda op ign zijn trouwens best vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier THPS 4 al of Fifa 2003?

Hoor er niet veel over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 09:02:
de nieuwe shots van zelda op ign zijn trouwens best vet
Inderdaad, en gewoon vrij te bekijken. Die filmpjes blijven ook goed hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
BloodKnight schreef op 29 oktober 2002 @ 22:22:
[...]

Woon jij ook in L'warden ? 8)
Yup, ik woon ook in Lwd ja :)

Vanmiddag maar even zien of FRS of een andere winkel TS2 heeft, ED ga ik denk ik niet halen omdat ik RE al heb en volgens mij is TS2 qua fun en replay stukken groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Fifa 2003 gisteren gehaald..ik stop hem erin en guess what...54 blocks required!!! :(
Ik moet dus een nieuwe mem card gaan halen want ik kan nu nix opslaan. :'( Heb wel al weetikhoeveel friendly matches gespeeld en ik moet zeggen dat ik hem fantastisch vind. Graphics zien er gewoon erg goed uit en de besturing is heerlijk met de GC pad (now that's a surprise ;) ) Dus voetballiefhebbers, halen die hap. (vrije trappen zijn echt heerlijk, animaties zijn echt geweldig gedaan). Nu nog TS2 halen en een memcard...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Laatst online: 12:01

DouweGNL

Ik ben tof.

Heb FIFA 2003 ook, en het spel is toch echt verbeterd. Lekker passen totdat je een gaatje vind, daar draait het om. Slechts heel af en toe kun je langs je direct tegenstander met een echte supa-dupa actie, meestal kom je alleen voor de goal door te combineren.
Grafisch dik in orde, vooral de close-ups van sommige spelers zijn geniaal. Neem Seaman bijvoorbeeld, die lijkt zo griezellig echt... Framedrops zijn er niet echt, heeeel soms hapert een replay een beetje, maar daar houd het wel mee op. Wel jammer dat je de replay's niet kan saven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

The new GameCube software sales charts are in! Guess who still owns the no1 spot?

Below you can see the charts for the week ending the 25th of October. We have 2 new entries - Need for Speed: Hot Pursuit 2 and Smuggler's Run: Warzones. Also interesting to mention is that Sega's Beach Spikers has already left the charts. And we didn't expect it to be any different, Mario still tops the charts!

1. Super Mario Sunshine (Nintendo)
2. Resident Evil (Capcom)
3. WWE Wrestlemania X8 (THQ)
4. Super Smash Brothers Melee (Nintendo)
5. Star Wars Rogue Leader (LucasArts)
6. Need for Speed: Hot Pursuit 2 (EA Games)
7. Turok: Evolution (Acclaim)
8. Luigi's Mansion (Nintendo)
9. Sonic Adventure 2 (Infogrames)
10. Sega Soccer Slam (Sega)
11. Super Monkey Ball (Infogrames)
12. 007: Agent Under Fire (EA)
13. Burnout (Acclaim)
14. Pikmin (Nintendo)
15. Simpson's Road Rage (EA)
16. Spiderman (Activision)
17. Madden NFL 2003 (EA)
18. Waverace: Blue Storm (Nintendo)
19. Smuggler's Run: Warzones (Take 2)
20. Taz Wanted (Infogrames)
Screens + packshot van Casper

Star Wars: The clone wars een week naarvoren geschoven!

dat zie je niet vaak een game die eerder word gereleasd. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Memcard net besteld (toch maar 256 blocks :) ) dus vrijdag kan ik hem waarschijnlijk ophalen en met een beetje mazzel TS 2 erbij :) Wat ook erg mooi is van Fifa 2003 is de club championship. De teams die daarin verschijnen zijn echt erg goed uitgewerkt. Zo speelde ik met Ajax tegen Lyon en hoorde ik vanaf de tribunes "Ajax, Ajax". Dit voegt echt heel veel toe aan de sfeer van het spel. Ander minpuntje van de replay's is dat er geen Free cam meer is die je zelf kan besturen. En buitenspel klopt niet helemaal, ik heb al 3 buitenspelgoals gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mensen ik lees net dit en ik kan wel huilen van geluk. :Y) Dit komt uit een interview met Cryo de makers van Serious Sam:
Since Croteam is branching out into the console market, will we see Serious Sam on other platforms?

We'll see new Serious Sam coming to GameCube in 2003. This will be a totally new game based on the Serious Sam character, but will have the same Serious Sam frantic action feeling.
Een geheel nieuwe Serious sam game dus voor de cube. _/-\o_

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah die komt ook voor de Xbox (pardon ;) ) uit geloof ik. Is al bijna af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:19:
Jah die komt ook voor de Xbox (pardon ;) ) uit geloof ik. Is al bijna af. :)
Jah maar dat was volgens mij serious sam 2. :) Dit gaat om een geheel nieuwe game. :) Tenminste zo lees ik het. Maar het gaat er gewoon om dat er een Serious Sam game komt. :)

Yeah baby yeah!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 30 oktober 2002 @ 10:21:
[...]

Jah maar dat was volgens mij serious sam 2. :) Dit gaat om een geheel nieuwe game. :)
Nee was ook een nieuwe dacht ik.. kan het ook mishebben ;) Leuk, weer een coole Coöp game erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zit alle nederlands clubs in Fifa 2003?

ik heb wel ISS2, maar overweeg ook fifa2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hiero is het hele interview en idd coöp _/-\o_ _/-\o_

hele interview

gaat dus wel over de Xbox versie maarja die krijgen wij dus ook. :)

[...]
volgens mij alleen Ajax, Feyenoord, PSV. De grote 3 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 10:22:
zit alle nederlands clubs in Fifa 2003?

ik heb wel ISS2, maar overweeg ook fifa2003
Nee alleen Ajax, feyenoord en PSV. Knvb deed weer moeilijk. :( Maar Ajax is het beste uitgewerkt van die 3 omdat dat 1 van de 18 speciale teams is. :)
Ik heb ISS 2 ook maar die ben ik al een tijdje zat. Het is namelijk ook wel eens leuk om met alle echte namen te spelen.

Ow nog een pluspuntje: Het commentaar. Dit is echt mooi gedaan, spelers worden besproken bijv. als je met Mido scoort, zeggen ze iets van "deze speler was verkozen tot de op 3 na beste speler in de Nederlandse competitie" Zo hebben ze bij elke speler wel van deze informatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:24:
[...]

Nee alleen Ajax, feyenoord en PSV. Knvb deed weer moeilijk. :( Maar Ajax is het beste uitgewerkt van die 3 omdat dat 1 van de 18 speciale teams is. :)
Ik heb ISS 2 ook maar die ben ik al een tijdje zat. :(
hmm da's dus alweer een reden om t niet te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 10:25:
[...]

hmm da's dus alweer een reden om t niet te kopen...
Persoonlijk zit ik niet op De Graafschap-Fc Zwolle te wachten, maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 23:46
Grrrrr IGN doet weer eens vaag :? bij die Zelda screens kreeg ik er eerst een paar te zien en daarna zegt ie dat ik een IGN insider moet zijn (wat ik dus niet ben)

Grrrrr maar goed de filmpjes die daar staan zijn echt superrr mooi/vet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Febster schreef op 30 oktober 2002 @ 10:40:
Grrrrr IGN doet weer eens vaag :? bij die Zelda screens kreeg ik er eerst een paar te zien en daarna zegt ie dat ik een IGN insider moet zijn (wat ik dus niet ben)

Grrrrr maar goed de filmpjes die daar staan zijn echt superrr mooi/vet :9~
je mag er maar 3 of 4 bekijken, daarna moet je betalen... (of je cookie wissen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 23:46
Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 10:43:
[...]

je mag er maar 3 of 4 bekijken, daarna moet je betalen... (of je cookie wissen ;))
Ooh O-) :X tnx voor de tip 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

damm zelda ziet er gewoon weer :9~ :9~ :9~ uit man. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Het is toch leuk dat je in het begin zag dat veel mensen tegenstrijdig waren toen ze de celshading van zelda zagen.
Als je nu naar de screenshots kijkt dan lijkt het wel of het er mooier uit ziet dan de niet celshading. Maar ik wacht nog geduldig af op het eindresultaat.
Valt me trouwens ook op dat we er nog zo weinig van af weten wat het spel allemaal ondersteund zoals DPL2, BB, PScan ect.

Trouwens ik hoopte eigenlijk dat er vandaag een review op IGN zou verschijnen over PSO2 online. :/

Mmmm ik zie trouwens wel een Logitech Z-680 review staan :9~
Als de review goed bij mij in de smaak valt dan ga ik dit setje zeker kopen :)

Effe de cijfers die ze geven :
Performance 9.5
Stunning power and accurate sound. First-rate decoding in all modes.

Build Quality 9.5
The first-gen speakers were well made. The 680s are tanks. Solid as could be and very smartly designed.

Ease of Use 9.5
All this power and even the dumbest IGN editor could use them with ease.

Value 9.5
No other 5.1 system offers near this much for any amount of money. That they cost the same as other normal 5.1 rigs is insane.

Features 10.0
Desktop speakers shouldn't have this much. DTS, Dolby Digital, and Pro Logic II. You also get more power than you need, a remote, and optical, coaxial, and analog ins.

Longevity 8.0
6.1 is here with the Audigy 2, but 5.1 ain't going anywhere any time soon.

Overall Rating (Not an average) 9.5

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 30 oktober 2002 @ 11:06:
Het is toch leuk dat je in het begin zag dat veel mensen tegenstrijdig waren toen ze de celshading van zelda zagen.
Als je nu naar de screenshots kijkt dan lijkt het wel of het er mooier uit ziet dan de niet celshading. Maar ik wacht nog geduldig af op het eindresultaat.
Valt me trouwens ook op dat we er nog zo weinig van af weten wat het spel allemaal ondersteund zoals DPL2, BB, PScan ect.

Trouwens ik hoopte eigenlijk dat er vandaag een review op IGN zou verschijnen over PSO2 online. :/
Ik denk dat Nintendo DPL2, BB, Pscan allemaal gaat ondersteunen bij Zelda. :) Ook komt er in EU een 60Hz functie. :) let maar op want dit moet gewoon een topper worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 29 oktober 2002 @ 20:12:
he? ds, jij had je gamecube toch verkocht?
Nee, ik denk dat je in de war bent met D³. Die heeft zijn cube verkocht. Geeft verder niet hoor :>, zijn wel meer mensen die dezelfde fout hebben gemaakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand TS2 al ergens gespot :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Elroy schreef op 30 oktober 2002 @ 11:06:

Mmmm ik zie trouwens wel een Logitech Z-680 review staan :9~
Als de review goed bij mij in de smaak valt dan ga ik dit setje zeker kopen :)

Effe de cijfers die ze geven :

[...]
hmm die surround set lijkt me ook wel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:29:
[...]

Persoonlijk zit ik niet op De Graafschap-Fc Zwolle te wachten, maar dat is mijn mening.
Nee, maar het zal wel leuk zijn als je met de wat mindere teams kampioen kan worden. ;)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 11:30:
heeft iemand TS2 al ergens gespot :?
Nee, ben te lui om naar de stad te gaan.
Dan maar vanmiddag naar de MM. 5 minuten lopen >:)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ga ED en Fifa2003 maar eens halen
Timesplitters 2 zal ik morgen wel krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ED bij FRS gespot????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkReuvers
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:03:
Ik heb Fifa 2003 gisteren gehaald..ik stop hem erin en guess what...54 blocks required!!! :(
Ik moet dus een nieuwe mem card gaan halen want ik kan nu nix opslaan. :'( Heb wel al weetikhoeveel friendly matches gespeeld en ik moet zeggen dat ik hem fantastisch vind. Graphics zien er gewoon erg goed uit en de besturing is heerlijk met de GC pad (now that's a surprise ;) ) Dus voetballiefhebbers, halen die hap. (vrije trappen zijn echt heerlijk, animaties zijn echt geweldig gedaan). Nu nog TS2 halen en een memcard...:)
Mocht je ook een ps2 hebben probeer dan Pro Evolution Soccer 2 maar eens. Die heeft pas gameplay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 12:09:
ga ED en Fifa2003 maar eens halen
Timesplitters 2 zal ik morgen wel krijgen
Geef ff door wat je vind van fifa2003, ok??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkReuvers schreef op 30 oktober 2002 @ 12:19:
[...]

Mocht je ook een ps2 hebben probeer dan Pro Evolution Soccer 2 maar eens. Die heeft pas gameplay ;)
Ik ken PES (1 en 2) en ik moet je eerlijk zeggen dat ik Fifa toch echt leuker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Hmmz, ik was net bij Next Level, daar hadden ze ED al wel. Alleen toen ik vroeg waarneer TS2 binnenkwam vertelde hij mij dat ie was uit gesteld tot eind november begin december.

D+ heeft uhm nog wel op 1/11 staan en op de nintndo site kom ik niet veel verder want die werkt niet echt mee :(

Ik hoop zo dat dit niet klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

NEEEEE als dat echt zo is hang ik mezelf op. :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor zou wel weer wat voor de cube zijn...Die ps2 en xbox versies liggen GVD al 2 weken in de winkels.....Hier wordt ik nou echt moedeloos van. Hopelijk is die gozer een gemiddelde games verkoper want die komen meestal met de vreemdste data aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:10:
Ja hoor zou wel weer wat voor de cube zijn...Die ps2 en xbox versies liggen GVD al 2 weken in de winkels.....Hier wordt ik nou echt moedeloos van. Hopelijk is die gozer een gemiddelde games verkoper want die komen meestal met de vreemdste data aanzetten ;)
Idd als het zo zou zijn word ik echt fucking gestoord. De Xbox en PS2 kunnen wel gewoon uitgebracht worden waarom de Gamecube versie dan niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So what else is new.. cube is met alle games de laatste. iemand al wel ED gespot bij Bart Smit / FRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe F-Zero filmpjes bij ign, echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:10:
Op zich niet zo gek. Ik had namelijk ergens gelezen dat je GC versie verbeterd werd ten opzichte van de PS2 en Xbox versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:22:
[...]

Op zich niet zo gek. Ik had namelijk ergens gelezen dat je GC versie verbeterd werd ten opzichte van de PS2 en Xbox versies.
jah maar dan nog. :'(

btw: f-zero come to pappa dammm wat ziet dat er weer lekker uit. :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BloodKnight schreef op 30 oktober 2002 @ 12:03:
[...]

Nee, ben te lui om naar de stad te gaan.
Dan maar vanmiddag naar de MM. 5 minuten lopen >:)
ben je er al geweest?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
schnumi schreef op 30 oktober 2002 @ 13:29:
[...]

ben je er al geweest?? :)
Ja, ED en TS2 nog niet gezien.Wel Speed Challenge? :?

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Zero zit er echt gaaf uit. Beste F-Zero tot nu toe, man, die levels en dan die boosts. AAAAAHHH, ik word hier gek!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb TS2 wel gezien en ED en FIFA2003 gekocht
TS2 is dus wel al te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei beterzz TS 2 uit! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 13:37:
ik heb TS2 wel gezien en ED en FIFA2003 gekocht
TS2 is dus wel al te koop
waar hebbie uhm gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jep... maar ja 3 spellen in 1x kopen vond ik iets teveel van t goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phydomir schreef op 30 oktober 2002 @ 13:43:
[...]

waar hebbie uhm gezien?
hehe krijg ik dan provisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BloodKnight schreef op 30 oktober 2002 @ 13:34:
[...]

Ja, ED en TS2 nog niet gezien.Wel Speed Challenge? :?
villeneuve racing is dat. :) ja die van de F1. een futuristische racer. Lijkt me niks. :)

TS2 is er!!!!! _/-\o_ _/-\o_ waar????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 13:44:
[...]

please tell us. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 13:44:
[...]

erm... 8)7

just tell me.. heb vanmiddag niets te doen, dus kank lekker trein reizen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phydomir schreef op 30 oktober 2002 @ 13:46:
[...]

erm... 8)7

just tell me.. heb vanmiddag niets te doen, dus kank lekker trein reizen :P
kom op idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 22:15
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:35:
F-Zero zit er echt gaaf uit. Beste F-Zero tot nu toe, man, die levels en dan die boosts. AAAAAHHH, ik word hier gek!!!!!!!!!
jij word gek? ik word pas gek..
ik zie jullie hier praten over de vetste game die ik ok wil spelen en ikl heb gvd nog geen cube ;(
ik heb niet eens t geld ervoor.. WHAAAAA

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
in Sittard... kun je ff lekker reizen... vanaf Eindhoven is Sittard een 45 min met de trein

of bij mijn eigen shop... ik krijg hem ook vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 30 oktober 2002 @ 13:49:
[...]

jij word gek? ik word pas gek..
ik zie jullie hier praten over de vetste game die ik ok wil spelen en ikl heb gvd nog geen cube ;(
ik heb niet eens t geld ervoor.. WHAAAAA
Das idd kut. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
en ik zit hier met Eternal Darkness en FIFA 2003, en heb ze nog niet eens gespeeld...
ik ben gewoon GEK... whehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 13:51:
in Sittard... kun je ff lekker reizen... vanaf Eindhoven is Sittard een 45 min met de trein

of bij mijn eigen shop... ik krijg hem ook vanmiddag
ai... Sittard is iets te veel van ut goede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 13:52:
en ik zit hier met Eternal Darkness en FIFA 2003, en heb ze nog niet eens gespeeld...
ik ben gewoon GEK... whehehe
Ga snel F-Zero filmpje bekijken, nu! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:52:
[...]

waaaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

IGN en het is :9~ :9~ :9~ ik heb nog nooit zo'n snelle game gezien.

ps: noem nou effe de naam van de shop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ben echt mega f-zero fan
f-zero rules gewoon
en als ie sneller is als xg 1 in first person view... dan roelt ie
het was gewoon zo vet toen op de n64... bijna niemand kon die snelheid bij houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:52:
[...]

Ja baas, :Y)
Spel is _/-\o_ _/-\o_
SPEED,SPEED EN NOG EENS SPEED!!!

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkReuvers
check it out!

Hoge kartelboete voor Nintendo

BRUSSEL - Nintendo, de Japanse fabrikant van spelletjescomputers, heeft een fikse boete gekregen van de Europese Commissie. Concurrentiecommissaris Monti maakte woensdag bekend dat Nintendo en zeven van zijn Europese distributeurs 167,8 miljoen euro boete moeten betalen.
Volgens de Commissie maakten de spelletjesfabrikant en zijn verkooppartners zich schuldig aan ontoelaatbare kartelafspraken. Binnen Europa bestaan er grote prijsverschillen. In Groot-Brittannië betaal je voor een Nintendo circa 65 procent minder dan in dure landen zoals Duitsland en Nederland. De Japanners hielden de prijsverschillen kunstmatig in stand.
Van de totale boete moet Nintendo 149 miljoen euro voor zijn rekening nemen. Brussel neemt het de Japanse fabrikant kwalijk dat hij gewoon doorging met zijn handelwijze terwijl er al een onderzoek liep. "We kunnen dit soort praktijken om prijzen kunstmatig hoog te houden niet tolereren", legde Monti uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 13:55:
ik ben echt mega f-zero fan
f-zero rules gewoon
en als ie sneller is als xg 1 in first person view... dan roelt ie
het was gewoon zo vet toen op de n64... bijna niemand kon die snelheid bij houden
Ik heb het op e N64 op het moeilijkst uitgespeeld, een super snel spel, maar nu is het nog sneller en bloed mooi. To good to be true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox wat is de naam van die winkel nou??? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bah net 1e filmpje gezien van f-zero
valt dat ff tegen
het is nu net een XG clone.... shame on sega...
en waar is die cockpit view???

hmm ik had me zo verheugd op fzero
dit filmpje valt best tegen
hopelijk maken ze er nog wat fatsoenlijks van

ik ga ED en FIFA2003 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 14:00:
bah net 1e filmpje gezien van f-zero
valt dat ff tegen
het is nu net een XG clone.... shame on sega...
en waar is die cockpit view???

hmm ik had me zo verheugd op fzero
dit filmpje valt best tegen
hopelijk maken ze er nog wat fatsoenlijks van

ik ga ED en FIFA2003 spelen
euhh nog maar eens proberen: wat is de naam van de winkel?? :)

btw: dit is maar een gewoon filmpje hoor je weet helemaal niet hoe het hele spel er uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
schnumi schreef op 30 oktober 2002 @ 13:59:
Phusebox wat is de naam van die winkel nou??? :D
Volgens mij moest je hem mailen voor de naam. ;)
Stond op de vorige pages.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BloodKnight schreef op 30 oktober 2002 @ 14:09:
[...]

Volgens mij moest je hem mailen voor de naam. ;)
Stond op de vorige pages.
wat dan je mag toch wel de naam van een games winkel zeggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
schnumi schreef op 30 oktober 2002 @ 14:19:
[...]

wat dan je mag toch wel de naam van een games winkel zeggen :?
Ik denk et wel.
Maar hij zit nu ED en Fifa te spelen.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik wacht met smart wat phusebox nu te zeggen heeft over ED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ED nog niet gespeeld maar FIFA... hmm... kan niet zeggen dat de graphics echt geweldig zijn... de gameplay ben ik nog niet over uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 14:24:
hmm ik wacht met smart wat phusebox nu te zeggen heeft over ED.
zal wel weer negatief zijn. ;) :+

( geintje phuse )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

hmmz... * Phydomir gaat maar ff naar een winkel centrum wat hiero zit. Es kijken of heel misschien Toys R Us of Intertoys em al heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
damn ze krijgen TS2 pas later in de middag binnen :( dan maar morgenochtend halen of ff bellen en dan met de bus heen en weer

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkReuvers schreef op 30 oktober 2002 @ 13:57:
check it out!

Hoge kartelboete voor Nintendo

BRUSSEL - Nintendo, de Japanse fabrikant van spelletjescomputers, heeft een fikse boete gekregen van de Europese Commissie. Concurrentiecommissaris Monti maakte woensdag bekend dat Nintendo en zeven van zijn Europese distributeurs 167,8 miljoen euro boete moeten betalen.
Volgens de Commissie maakten de spelletjesfabrikant en zijn verkooppartners zich schuldig aan ontoelaatbare kartelafspraken. Binnen Europa bestaan er grote prijsverschillen. In Groot-Brittannië betaal je voor een Nintendo circa 65 procent minder dan in dure landen zoals Duitsland en Nederland. De Japanners hielden de prijsverschillen kunstmatig in stand.
Van de totale boete moet Nintendo 149 miljoen euro voor zijn rekening nemen. Brussel neemt het de Japanse fabrikant kwalijk dat hij gewoon doorging met zijn handelwijze terwijl er al een onderzoek liep. "We kunnen dit soort praktijken om prijzen kunstmatig hoog te houden niet tolereren", legde Monti uit.
En dan krijgen wij allemaal een spel naar keuze gratis :P ?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.