Phydomir jij hebt SSS toch ook, wat vind je ervan? Ik vind het best leuk vooral de multiplayer. De characters zijn ook lachen.
he? ds, jij had je gamecube toch verkocht?
Jep heb ik ook.. Best lache spel. Vooral als je uhm net een weekje hebt. Moet nog best veel unlocken maar heb helaas niet zo veel tijd om te spelen.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:50:
Phydomir jij hebt SSS toch ook, wat vind je ervan? Ik vind het best leuk vooral de multiplayer. De characters zijn ook lachen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Gekocht bij een lokale winkel, DigiFan...en? Deel ons je eerste ervaringen!! Bij welke winkel heb je ED btw gekocht? Ik heb 'm hier ook nog niet zien staan bij de FRS...
Eerste reactie: woei! Zoals ds ook al zegt, het spel is erg creepy, zelfs nu aan het begin al. Op punten ook erg lastig, zit nu al vast, bijvoorbeeld. Heb wel de eerste zombies onthooft, in een of andere donkere dungeon, die me deed denken aan Tomb Raider.
De besturing is direct, en zit in ieder geval logischer in elkaar dan die van Resident Evil. Het 'aimen' op zombies is in het begin een beetje lastig, standaard richt je op zijn torso, geef je een tikje naar links mik je op zijn arm, naar boven op zijn hoofd, enzovoorts.
Camera is een beetje vaag, ik probeer steeds -Mario stylee- de camera te draaien, wat dus niet mogelijk is. Hoewel de camera me nog geen moment in de problemen heb gebracht, had ik in sommige situaties toch graag een ander camerastandpunt gezien. Soms mis je gewoon overzicht, wat een beetje storend is.
Grafisch is de game gewoon erg mooi. Alles loopt vloeiend, en is met veel detail getekend. Wel is het jammer dat de FMV's wat korrelig zijn. Ook in het spel zelf zitten dingen waarvan je je afvraagt of die niet mooier gekund hadden.
Verwijderd
Mmm... Ik heb nu bij sms 63 sterren maar waar moet ik de eindbaas verslaan?? Of moet ik alle levels uitspelen??
Ik wil hierna TS2 kopen ofzo
.
oh ja: Ik weet dat er een aparte topic over sms spoilers is enzo blablabla maar hier krijg ik een vlugger reactie enzo. En ik weet het dat ik laat ben met sms uitspelen maar zo vaak speel ik het niet dus. Maar wel altijd leuk gevonden om te spelen. Maar niet 24 uur achter elkaar.
Ik wil hierna TS2 kopen ofzo
oh ja: Ik weet dat er een aparte topic over sms spoilers is enzo blablabla maar hier krijg ik een vlugger reactie enzo. En ik weet het dat ik laat ben met sms uitspelen maar zo vaak speel ik het niet dus. Maar wel altijd leuk gevonden om te spelen. Maar niet 24 uur achter elkaar.
Zo te zien is ED er eindelijk.
Als er vragen zijn over het spel of als je vast zit dan kan je wel helpen
Heb hem al bijna 3x uitgespeeld
Als het spoiler is dan maak ik wel een zwart blokje
Als er vragen zijn over het spel of als je vast zit dan kan je wel helpen
Heb hem al bijna 3x uitgespeeld

Als het spoiler is dan maak ik wel een zwart blokje
Je moet in alle levels die evil mario gepakt hebben dan gebeurt het vanzelfVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 20:48:
Mmm... Ik heb nu bij sms 63 sterren maar waar moet ik de eindbaas verslaan?? Of moet ik alle levels uitspelen??
Ik wil hierna TS2 kopen ofzo.
This space is occupied
Heeft iemand btw al alle 120 de sterren ???
Keb er nu 107 en langzaam ga ik naar de 120 toe (moet alleen nog maar die kut blauwe muntjes en daar heb ik maar heel af en toe zin in
)
Keb er nu 107 en langzaam ga ik naar de 120 toe (moet alleen nog maar die kut blauwe muntjes en daar heb ik maar heel af en toe zin in
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Blauwe muntjes zijn idd lastig te halen, heb er nu 81, moet nog wel een eindje
Woon jij ook in L'warden ?Koffiezuiper schreef op 29 oktober 2002 @ 12:40:
Ik ben zojuist naar FRS gegaan in Leeuwarden maare geen Eternal Darkness hoor
Wel zag ik FIFA 2003 liggen voor de liefhebbers.
Omae wa mō shindeiru.
Verwijderd
Balen, want ik heb nu 3 dagen vrij en had ik dus mooi effe naar R'dam kunnen gaan. Gelukkig heb ik nog meer te doen (grotere HD's in Linux server en RH8 installeren), en anders gaan we gewoon verder met SMS.
ik hoop dat ik morgen ED heb... kan niet wachten...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ik hoop dat ik morgen TS2 heb... kan niet wachten...
This space is occupied
ik hoop dat ik over 13 dagen me geld heb voor GC mario pack, + ssx tricky +burnout
hier ff een burnout 2 movie
http://www.acclaim.com/ga...t2/burnout2teaserMPG.html
Verwijderd
lig ons nog maar een beetje lekker te maken met een spel dat we voorlopig nog niet kunnen spelenDarkReuvers schreef op 30 oktober 2002 @ 00:06:
hier ff een burnout 2 movie
Verwijderd
volgens mij heb ik dat al gedaanTheEvilCuber schreef op 29 oktober 2002 @ 21:31:
[...]
Je moet in alle levels die evil mario gepakt hebben dan gebeurt het vanzelf

Wel een beeetje jammer dat er zo weinig levels zijn ten opzichte van super mario 64...maarja.
erm.. er zijn er dacht ik 7 of 8...Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 05:23:
[...]
volgens mij heb ik dat al gedaan. Er zijn toch 6 levels of niet??
Wel een beeetje jammer dat er zo weinig levels zijn ten opzichte van super mario 64...maarja.
mini spoiler alert!!!!
-
-
-
-
Ben je al in dat level geweest waar je kunt komen door boven op de shine gate in dat worm hole gat te springen?
-
-
-
-
-
Spoiler alert ended.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
yep....Phydomir schreef op 30 oktober 2002 @ 07:52:
[...]
erm.. er zijn er dacht ik 7 of 8...
mini spoiler alert!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Spoiler alert ended.
mini spoiler alert!!!!
-
-
-
-
En ook die ananas met yoshi uit het dak gegeten?
-
-
-
-
-
Spoiler alert ended.
-
-
-
-
En ook die ananas met yoshi uit het dak gegeten?
-
-
-
-
-
Spoiler alert ended.
Verwijderd
Lol die had ik net gevonden zonder dit te lezen en ik wilde net zeggen dat ik em al gevonden had.....serieusPhydomir schreef op 30 oktober 2002 @ 08:17:
mini spoiler alert!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Spoiler alert ended.
de nieuwe shots van zelda op ign zijn trouwens best vet
Verwijderd
Inderdaad, en gewoon vrij te bekijken. Die filmpjes blijven ook goed hoor!Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 09:02:
de nieuwe shots van zelda op ign zijn trouwens best vet
Yup, ik woon ook in Lwd ja
Vanmiddag maar even zien of FRS of een andere winkel TS2 heeft, ED ga ik denk ik niet halen omdat ik RE al heb en volgens mij is TS2 qua fun en replay stukken groter
Verwijderd
Ik heb Fifa 2003 gisteren gehaald..ik stop hem erin en guess what...54 blocks required!!! 
Ik moet dus een nieuwe mem card gaan halen want ik kan nu nix opslaan.
Heb wel al weetikhoeveel friendly matches gespeeld en ik moet zeggen dat ik hem fantastisch vind. Graphics zien er gewoon erg goed uit en de besturing is heerlijk met de GC pad (now that's a surprise
) Dus voetballiefhebbers, halen die hap. (vrije trappen zijn echt heerlijk, animaties zijn echt geweldig gedaan). Nu nog TS2 halen en een memcard...:)
Ik moet dus een nieuwe mem card gaan halen want ik kan nu nix opslaan.
Heb FIFA 2003 ook, en het spel is toch echt verbeterd. Lekker passen totdat je een gaatje vind, daar draait het om. Slechts heel af en toe kun je langs je direct tegenstander met een echte supa-dupa actie, meestal kom je alleen voor de goal door te combineren.
Grafisch dik in orde, vooral de close-ups van sommige spelers zijn geniaal. Neem Seaman bijvoorbeeld, die lijkt zo griezellig echt... Framedrops zijn er niet echt, heeeel soms hapert een replay een beetje, maar daar houd het wel mee op. Wel jammer dat je de replay's niet kan saven
Grafisch dik in orde, vooral de close-ups van sommige spelers zijn geniaal. Neem Seaman bijvoorbeeld, die lijkt zo griezellig echt... Framedrops zijn er niet echt, heeeel soms hapert een replay een beetje, maar daar houd het wel mee op. Wel jammer dat je de replay's niet kan saven
Screens + packshot van CasperThe new GameCube software sales charts are in! Guess who still owns the no1 spot?
Below you can see the charts for the week ending the 25th of October. We have 2 new entries - Need for Speed: Hot Pursuit 2 and Smuggler's Run: Warzones. Also interesting to mention is that Sega's Beach Spikers has already left the charts. And we didn't expect it to be any different, Mario still tops the charts!
1. Super Mario Sunshine (Nintendo)
2. Resident Evil (Capcom)
3. WWE Wrestlemania X8 (THQ)
4. Super Smash Brothers Melee (Nintendo)
5. Star Wars Rogue Leader (LucasArts)
6. Need for Speed: Hot Pursuit 2 (EA Games)
7. Turok: Evolution (Acclaim)
8. Luigi's Mansion (Nintendo)
9. Sonic Adventure 2 (Infogrames)
10. Sega Soccer Slam (Sega)
11. Super Monkey Ball (Infogrames)
12. 007: Agent Under Fire (EA)
13. Burnout (Acclaim)
14. Pikmin (Nintendo)
15. Simpson's Road Rage (EA)
16. Spiderman (Activision)
17. Madden NFL 2003 (EA)
18. Waverace: Blue Storm (Nintendo)
19. Smuggler's Run: Warzones (Take 2)
20. Taz Wanted (Infogrames)
Star Wars: The clone wars een week naarvoren geschoven!
dat zie je niet vaak een game die eerder word gereleasd.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Memcard net besteld (toch maar 256 blocks
) dus vrijdag kan ik hem waarschijnlijk ophalen en met een beetje mazzel TS 2 erbij
Wat ook erg mooi is van Fifa 2003 is de club championship. De teams die daarin verschijnen zijn echt erg goed uitgewerkt. Zo speelde ik met Ajax tegen Lyon en hoorde ik vanaf de tribunes "Ajax, Ajax". Dit voegt echt heel veel toe aan de sfeer van het spel. Ander minpuntje van de replay's is dat er geen Free cam meer is die je zelf kan besturen. En buitenspel klopt niet helemaal, ik heb al 3 buitenspelgoals gemaakt
mensen ik lees net dit en ik kan wel huilen van geluk.
Dit komt uit een interview met Cryo de makers van Serious Sam:
Een geheel nieuwe Serious sam game dus voor de cube.Since Croteam is branching out into the console market, will we see Serious Sam on other platforms?
We'll see new Serious Sam coming to GameCube in 2003. This will be a totally new game based on the Serious Sam character, but will have the same Serious Sam frantic action feeling.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Jah maar dat was volgens mij serious sam 2.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:19:
Jah die komt ook voor de Xbox (pardon) uit geloof ik. Is al bijna af.
Yeah baby yeah!!
Verwijderd
Nee was ook een nieuwe dacht ik.. kan het ook mishebbenschnumi schreef op 30 oktober 2002 @ 10:21:
[...]
Jah maar dat was volgens mij serious sam 2.Dit gaat om een geheel nieuwe game.
zit alle nederlands clubs in Fifa 2003?
ik heb wel ISS2, maar overweeg ook fifa2003
hiero is het hele interview en idd coöp
hele interview
gaat dus wel over de Xbox versie maarja die krijgen wij dus ook.
hele interview
gaat dus wel over de Xbox versie maarja die krijgen wij dus ook.
volgens mij alleen Ajax, Feyenoord, PSV. De grote 3 dus.
[...]
Verwijderd
Nee alleen Ajax, feyenoord en PSV. Knvb deed weer moeilijk.Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 10:22:
zit alle nederlands clubs in Fifa 2003?
Ik heb ISS 2 ook maar die ben ik al een tijdje zat. Het is namelijk ook wel eens leuk om met alle echte namen te spelen.
Ow nog een pluspuntje: Het commentaar. Dit is echt mooi gedaan, spelers worden besproken bijv. als je met Mido scoort, zeggen ze iets van "deze speler was verkozen tot de op 3 na beste speler in de Nederlandse competitie" Zo hebben ze bij elke speler wel van deze informatie.
hmm da's dus alweer een reden om t niet te kopen...Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:24:
[...]
Nee alleen Ajax, feyenoord en PSV. Knvb deed weer moeilijk.Maar Ajax is het beste uitgewerkt van die 3 omdat dat 1 van de 18 speciale teams is.
Ik heb ISS 2 ook maar die ben ik al een tijdje zat.
Verwijderd
Persoonlijk zit ik niet op De Graafschap-Fc Zwolle te wachten, maar dat is mijn mening.Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 10:25:
[...]
hmm da's dus alweer een reden om t niet te kopen...
Grrrrr IGN doet weer eens vaag
bij die Zelda screens kreeg ik er eerst een paar te zien en daarna zegt ie dat ik een IGN insider moet zijn (wat ik dus niet ben)
Grrrrr maar goed de filmpjes die daar staan zijn echt superrr mooi/vet
je mag er maar 3 of 4 bekijken, daarna moet je betalen... (of je cookie wissenFebster schreef op 30 oktober 2002 @ 10:40:
Grrrrr IGN doet weer eens vaagbij die Zelda screens kreeg ik er eerst een paar te zien en daarna zegt ie dat ik een IGN insider moet zijn (wat ik dus niet ben)
OohPhusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 10:43:
[...]
je mag er maar 3 of 4 bekijken, daarna moet je betalen... (of je cookie wissen)

damm zelda ziet er gewoon weer
uit man.
Het is toch leuk dat je in het begin zag dat veel mensen tegenstrijdig waren toen ze de celshading van zelda zagen.
Als je nu naar de screenshots kijkt dan lijkt het wel of het er mooier uit ziet dan de niet celshading. Maar ik wacht nog geduldig af op het eindresultaat.
Valt me trouwens ook op dat we er nog zo weinig van af weten wat het spel allemaal ondersteund zoals DPL2, BB, PScan ect.
Trouwens ik hoopte eigenlijk dat er vandaag een review op IGN zou verschijnen over PSO2 online.
Mmmm ik zie trouwens wel een Logitech Z-680 review staan
Als de review goed bij mij in de smaak valt dan ga ik dit setje zeker kopen
Effe de cijfers die ze geven :
Als je nu naar de screenshots kijkt dan lijkt het wel of het er mooier uit ziet dan de niet celshading. Maar ik wacht nog geduldig af op het eindresultaat.
Valt me trouwens ook op dat we er nog zo weinig van af weten wat het spel allemaal ondersteund zoals DPL2, BB, PScan ect.
Trouwens ik hoopte eigenlijk dat er vandaag een review op IGN zou verschijnen over PSO2 online.

Performance 9.5
Stunning power and accurate sound. First-rate decoding in all modes.
Build Quality 9.5
The first-gen speakers were well made. The 680s are tanks. Solid as could be and very smartly designed.
Ease of Use 9.5
All this power and even the dumbest IGN editor could use them with ease.
Value 9.5
No other 5.1 system offers near this much for any amount of money. That they cost the same as other normal 5.1 rigs is insane.
Features 10.0
Desktop speakers shouldn't have this much. DTS, Dolby Digital, and Pro Logic II. You also get more power than you need, a remote, and optical, coaxial, and analog ins.
Longevity 8.0
6.1 is here with the Audigy 2, but 5.1 ain't going anywhere any time soon.
Overall Rating (Not an average) 9.5
Ik denk dat Nintendo DPL2, BB, Pscan allemaal gaat ondersteunen bij Zelda.Elroy schreef op 30 oktober 2002 @ 11:06:
Het is toch leuk dat je in het begin zag dat veel mensen tegenstrijdig waren toen ze de celshading van zelda zagen.
Verwijderd
Nee, ik denk dat je in de war bent met D³. Die heeft zijn cube verkocht. Geeft verder niet hoordaFubar schreef op 29 oktober 2002 @ 20:12:
he? ds, jij had je gamecube toch verkocht?
hmm die surround set lijkt me ook wel vetElroy schreef op 30 oktober 2002 @ 11:06:
[...]
Nee, maar het zal wel leuk zijn als je met de wat mindere teams kampioen kan worden.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:29:
[...]
Persoonlijk zit ik niet op De Graafschap-Fc Zwolle te wachten, maar dat is mijn mening.
Omae wa mō shindeiru.
ga ED en Fifa2003 maar eens halen
Timesplitters 2 zal ik morgen wel krijgen
Mocht je ook een ps2 hebben probeer dan Pro Evolution Soccer 2 maar eens. Die heeft pas gameplayVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:03:
Ik heb Fifa 2003 gisteren gehaald..ik stop hem erin en guess what...54 blocks required!!!
Ik moet dus een nieuwe mem card gaan halen want ik kan nu nix opslaan.Heb wel al weetikhoeveel friendly matches gespeeld en ik moet zeggen dat ik hem fantastisch vind. Graphics zien er gewoon erg goed uit en de besturing is heerlijk met de GC pad (now that's a surprise
) Dus voetballiefhebbers, halen die hap. (vrije trappen zijn echt heerlijk, animaties zijn echt geweldig gedaan). Nu nog TS2 halen en een memcard...:)
Verwijderd
Geef ff door wat je vind van fifa2003, ok??Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 12:09:
ga ED en Fifa2003 maar eens halen
Verwijderd
Ik ken PES (1 en 2) en ik moet je eerlijk zeggen dat ik Fifa toch echt leuker vind.DarkReuvers schreef op 30 oktober 2002 @ 12:19:
[...]
Mocht je ook een ps2 hebben probeer dan Pro Evolution Soccer 2 maar eens. Die heeft pas gameplay
Hmmz, ik was net bij Next Level, daar hadden ze ED al wel. Alleen toen ik vroeg waarneer TS2 binnenkwam vertelde hij mij dat ie was uit gesteld tot eind november begin december.
D+ heeft uhm nog wel op 1/11 staan en op de nintndo site kom ik niet veel verder want die werkt niet echt mee
Ik hoop zo dat dit niet klopt...
D+ heeft uhm nog wel op 1/11 staan en op de nintndo site kom ik niet veel verder want die werkt niet echt mee
Ik hoop zo dat dit niet klopt...
NEEEEE als dat echt zo is hang ik mezelf op.
Verwijderd
Ja hoor zou wel weer wat voor de cube zijn...Die ps2 en xbox versies liggen GVD al 2 weken in de winkels.....Hier wordt ik nou echt moedeloos van. Hopelijk is die gozer een gemiddelde games verkoper want die komen meestal met de vreemdste data aanzetten
Idd als het zo zou zijn word ik echt fucking gestoord. De Xbox en PS2 kunnen wel gewoon uitgebracht worden waarom de Gamecube versie dan niet.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:10:
Ja hoor zou wel weer wat voor de cube zijn...Die ps2 en xbox versies liggen GVD al 2 weken in de winkels.....Hier wordt ik nou echt moedeloos van. Hopelijk is die gozer een gemiddelde games verkoper want die komen meestal met de vreemdste data aanzetten
Verwijderd
So what else is new.. cube is met alle games de laatste. iemand al wel ED gespot bij Bart Smit / FRS?
Verwijderd
Op zich niet zo gek. Ik had namelijk ergens gelezen dat je GC versie verbeterd werd ten opzichte van de PS2 en Xbox versies.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:10:
jah maar dan nog.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:22:
[...]
Op zich niet zo gek. Ik had namelijk ergens gelezen dat je GC versie verbeterd werd ten opzichte van de PS2 en Xbox versies.
btw: f-zero come to pappa dammm wat ziet dat er weer lekker uit.
ben je er al geweest??BloodKnight schreef op 30 oktober 2002 @ 12:03:
[...]
Nee, ben te lui om naar de stad te gaan.
Dan maar vanmiddag naar de MM. 5 minuten lopen
Ja, ED en TS2 nog niet gezien.Wel Speed Challenge?
Omae wa mō shindeiru.
Verwijderd
F-Zero zit er echt gaaf uit. Beste F-Zero tot nu toe, man, die levels en dan die boosts. AAAAAHHH, ik word hier gek!!!!!!!!!
ik heb TS2 wel gezien en ED en FIFA2003 gekocht
TS2 is dus wel al te koop
waar hebbie uhm gezien?Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 13:37:
ik heb TS2 wel gezien en ED en FIFA2003 gekocht
jep... maar ja 3 spellen in 1x kopen vond ik iets teveel van t goede
hehe krijg ik dan provisie?
villeneuve racing is dat.BloodKnight schreef op 30 oktober 2002 @ 13:34:
[...]
Ja, ED en TS2 nog niet gezien.Wel Speed Challenge?
TS2 is er!!!!!
erm...

just tell me.. heb vanmiddag niets te doen, dus kank lekker trein reizen
kom op idd.Phydomir schreef op 30 oktober 2002 @ 13:46:
[...]
erm...![]()
just tell me.. heb vanmiddag niets te doen, dus kank lekker trein reizen
jij word gek? ik word pas gek..Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:35:
F-Zero zit er echt gaaf uit. Beste F-Zero tot nu toe, man, die levels en dan die boosts. AAAAAHHH, ik word hier gek!!!!!!!!!
ik zie jullie hier praten over de vetste game die ik ok wil spelen en ikl heb gvd nog geen cube
ik heb niet eens t geld ervoor.. WHAAAAA
Bier, Whiskey en Metal!!
in Sittard... kun je ff lekker reizen... vanaf Eindhoven is Sittard een 45 min met de trein
of bij mijn eigen shop... ik krijg hem ook vanmiddag
Verwijderd
Das idd kut.Lord_Mithril schreef op 30 oktober 2002 @ 13:49:
[...]
jij word gek? ik word pas gek..
ik zie jullie hier praten over de vetste game die ik ok wil spelen en ikl heb gvd nog geen cube
ik heb niet eens t geld ervoor.. WHAAAAA
en ik zit hier met Eternal Darkness en FIFA 2003, en heb ze nog niet eens gespeeld...
ik ben gewoon GEK... whehehe
ai... Sittard is iets te veel van ut goedePhusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 13:51:
in Sittard... kun je ff lekker reizen... vanaf Eindhoven is Sittard een 45 min met de trein
Verwijderd
Ga snel F-Zero filmpje bekijken, nu!Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 13:52:
en ik zit hier met Eternal Darkness en FIFA 2003, en heb ze nog niet eens gespeeld...
waaaar?
IGN en het is
ps: noem nou effe de naam van de shop.
ik ben echt mega f-zero fan
f-zero rules gewoon
en als ie sneller is als xg 1 in first person view... dan roelt ie
het was gewoon zo vet toen op de n64... bijna niemand kon die snelheid bij houden
f-zero rules gewoon
het was gewoon zo vet toen op de n64... bijna niemand kon die snelheid bij houden
Ja baas,
Spel is
SPEED,SPEED EN NOG EENS SPEED!!!
Omae wa mō shindeiru.
http://cubemovies.ign.com/cube/video/fzeroclipfinal1.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/fzeroclipfinal2.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/fzeroclipfinal3.mov
voor de rest
traaaaaage server
http://cubemovies.ign.com/cube/video/fzeroclipfinal2.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/fzeroclipfinal3.mov
voor de rest
traaaaaage server
check it out!
Hoge kartelboete voor Nintendo
BRUSSEL - Nintendo, de Japanse fabrikant van spelletjescomputers, heeft een fikse boete gekregen van de Europese Commissie. Concurrentiecommissaris Monti maakte woensdag bekend dat Nintendo en zeven van zijn Europese distributeurs 167,8 miljoen euro boete moeten betalen.
Volgens de Commissie maakten de spelletjesfabrikant en zijn verkooppartners zich schuldig aan ontoelaatbare kartelafspraken. Binnen Europa bestaan er grote prijsverschillen. In Groot-Brittannië betaal je voor een Nintendo circa 65 procent minder dan in dure landen zoals Duitsland en Nederland. De Japanners hielden de prijsverschillen kunstmatig in stand.
Van de totale boete moet Nintendo 149 miljoen euro voor zijn rekening nemen. Brussel neemt het de Japanse fabrikant kwalijk dat hij gewoon doorging met zijn handelwijze terwijl er al een onderzoek liep. "We kunnen dit soort praktijken om prijzen kunstmatig hoog te houden niet tolereren", legde Monti uit.
BRUSSEL - Nintendo, de Japanse fabrikant van spelletjescomputers, heeft een fikse boete gekregen van de Europese Commissie. Concurrentiecommissaris Monti maakte woensdag bekend dat Nintendo en zeven van zijn Europese distributeurs 167,8 miljoen euro boete moeten betalen.
Volgens de Commissie maakten de spelletjesfabrikant en zijn verkooppartners zich schuldig aan ontoelaatbare kartelafspraken. Binnen Europa bestaan er grote prijsverschillen. In Groot-Brittannië betaal je voor een Nintendo circa 65 procent minder dan in dure landen zoals Duitsland en Nederland. De Japanners hielden de prijsverschillen kunstmatig in stand.
Van de totale boete moet Nintendo 149 miljoen euro voor zijn rekening nemen. Brussel neemt het de Japanse fabrikant kwalijk dat hij gewoon doorging met zijn handelwijze terwijl er al een onderzoek liep. "We kunnen dit soort praktijken om prijzen kunstmatig hoog te houden niet tolereren", legde Monti uit.
Verwijderd
Ik heb het op e N64 op het moeilijkst uitgespeeld, een super snel spel, maar nu is het nog sneller en bloed mooi. To good to be true.Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 13:55:
ik ben echt mega f-zero fan
f-zero rules gewoon
Phusebox wat is de naam van die winkel nou???
bah net 1e filmpje gezien van f-zero
valt dat ff tegen
het is nu net een XG clone.... shame on sega...
en waar is die cockpit view???
hmm ik had me zo verheugd op fzero
dit filmpje valt best tegen
hopelijk maken ze er nog wat fatsoenlijks van
ik ga ED en FIFA2003 spelen
valt dat ff tegen
euhh nog maar eens proberen: wat is de naam van de winkel??Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 14:00:
bah net 1e filmpje gezien van f-zero
valt dat ff tegen
btw: dit is maar een gewoon filmpje hoor je weet helemaal niet hoe het hele spel er uit gaat zien.
Volgens mij moest je hem mailen voor de naam.
Stond op de vorige pages.
Omae wa mō shindeiru.
wat dan je mag toch wel de naam van een games winkel zeggenBloodKnight schreef op 30 oktober 2002 @ 14:09:
[...]
Volgens mij moest je hem mailen voor de naam.![]()
Stond op de vorige pages.
Ik denk et wel.schnumi schreef op 30 oktober 2002 @ 14:19:
[...]
wat dan je mag toch wel de naam van een games winkel zeggen
Maar hij zit nu ED en Fifa te spelen.
Omae wa mō shindeiru.
ED nog niet gespeeld maar FIFA... hmm... kan niet zeggen dat de graphics echt geweldig zijn... de gameplay ben ik nog niet over uit...
zal wel weer negatief zijn.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 14:24:
hmm ik wacht met smart wat phusebox nu te zeggen heeft over ED.
( geintje phuse )
hmmz... * Phydomir gaat maar ff naar een winkel centrum wat hiero zit. Es kijken of heel misschien Toys R Us of Intertoys em al heeft...
damn ze krijgen TS2 pas later in de middag binnen
dan maar morgenochtend halen of ff bellen en dan met de bus heen en weer
This space is occupied
Verwijderd
En dan krijgen wij allemaal een spel naar keuze gratisDarkReuvers schreef op 30 oktober 2002 @ 13:57:
check it out!
Dit topic is gesloten.