ik heb aceton o.i.d nodig om plexi aan elkaar te smeltenJT schreef op 05 november 2002 @ 10:40:
Wat willen jullie dan doen met aceton ?
Verwijderd
kan je niet wat beter bij de scheikundeles wat 0,5 Mol HCL halen? 
probeer het anders eens met Waterstof Peroxide (waar je ook je haar mee kunt bleken)
probeer het anders eens met Waterstof Peroxide (waar je ook je haar mee kunt bleken)
Chloroform schijnt ook een hele goede 'lijm' voor plexiglas te zijn...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
HCl is zoutzuur, volgens mij heeft dat weinig effect op plastics. Net als waterstofperoxide.
Plastics zijn namelijk apolaire stoffen (koolwaterstof verbindingen), HCl en H2O2 zijn polaire stoffen, die reageren of mengen meestal niet met elkaar...
CH3COCH3 is aceton, ook een apolaire koolwaterstof. CHCl3 is chloroform, misschien een bipolaire stof (kan dat?), anders apolair... Deze stoffen lossen plexi in ieder geval wel op...
Dus zoutzuur en dergelijken gaan volgens mij niet werken... Iemand nog meer ideeen (chloroform probeer ik niet, moeilijk te krijgen en gevaarlijk) om LEDs in op te lossen?!?
Plastics zijn namelijk apolaire stoffen (koolwaterstof verbindingen), HCl en H2O2 zijn polaire stoffen, die reageren of mengen meestal niet met elkaar...
CH3COCH3 is aceton, ook een apolaire koolwaterstof. CHCl3 is chloroform, misschien een bipolaire stof (kan dat?), anders apolair... Deze stoffen lossen plexi in ieder geval wel op...
Dus zoutzuur en dergelijken gaan volgens mij niet werken... Iemand nog meer ideeen (chloroform probeer ik niet, moeilijk te krijgen en gevaarlijk) om LEDs in op te lossen?!?
Thinner misschien? Da's ook smerig spul
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Ik was al dat polaire gebeuren allang vergetenBenadski schreef op 05 november 2002 @ 11:54:
HCl is zoutzuur, volgens mij heeft dat weinig effect op plastics. Net als waterstofperoxide.

maar ok, ik dacht, omdat peroxide zo aggresief is, dat dat wel zou kunnen werken..
Verwijderd
hoe worden de leds aangeleverd?
1 grote doos met zakkenmet de verschilldende kleuren?
Of gewoon zakkies van 100 stuks per zakje?
Van wat ik weet van grote aanleveringen van dit soort spul (een vriendin van me werkt bij een toko die printplaten maakt) , worden ze op 'rollen' geleverd van een stuk of 100 - 250. Dat moet je je voorstellen als een grote rol van 2 lagen van dat afplak plakband waartussen de ledjes zitten geplakt.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 12:07:
hoe worden de leds aangeleverd?
Zou wel erg makkelijk zijn voor spacy & co om de leds af te tellen
Misschien leuk om te weten voor je.Benadski schreef op 05 november 2002 @ 11:54:
Signature: Doe niet moeilijk, download LED voorschakelweerstand software!
Je programma is al 237x gedownload op Circuits online
W000000000000t ?!?! Daar gaat mijn dataverkeerslimiet
Maar ik heb toch geen homepage, maakt niet uit!
(Hoeveel verkeer krijg je eigenlijk bij Planet ADSL op je homepage maximaal?)
Geen idee, maar na het mirroren van de site van AP Versteeg was het binnen 1 dag gedaanBenadski schreef op 05 november 2002 @ 14:09:
W000000000000t ?!?! Daar gaat mijn dataverkeerslimietMaar ik heb toch geen homepage, maakt niet uit!
![]()
We hebben het voor je ook op een mirror geplaatst, duz....Benadski schreef op 05 november 2002 @ 14:09:
W000000000000t ?!?! Daar gaat mijn dataverkeerslimietMaar ik heb toch geen homepage, maakt niet uit!
Specificatie homepage Planet Internet
Overzicht vanaf: 1 Nov 2002
Toegestane diskquota: 0 B
Huidige diskverbruik: 0 B
Status homepage: BLOCKED
Gegenereerd verkeer: 1988 MB
Aantal gegenereerde hits: 33894
En dat in 1 of 2 dagen

Tijd voor een eigen Webserver
En dat in 1 of 2 dagen

Hmm, zo erg is het bij mij gelukkig nog niet (of waren dit mijn stats?!?)... Maar een eigen webserver maken gaat mij toch niet lukken, er zou dan ook een firewall in moeten komen, want mijn firewall in de gehackte alcatel modem laat dat volgens mij niet echt toe... Die moet ik dan uitzetten (lukt nog net), maar dan die server...The Undertaker schreef op 05 november 2002 @ 14:45:
Specificatie homepage Planet Internet
En dat in 1 of 2 dagen![]()
![]()
![]()
Nee dit waren mijn stats. De link ben ik al links en rechts tegengekomen. Als freeware fire waal zou ik voor Outpost van www.Agnitum.com gaan (PCM Keuze) of Zonelabs 3.0. Van beide is er ook een betaalde Pro versie. Maar een tweaker.......Benadski schreef op 05 november 2002 @ 15:15:
[...]
Hmm, zo erg is het bij mij gelukkig nog niet (of waren dit mijn stats?!?)... Maar een eigen webserver maken gaat mij toch niet lukken, er zou dan ook een firewall in moeten komen, want mijn firewall in de gehackte alcatel modem laat dat volgens mij niet echt toe... Die moet ik dan uitzetten (lukt nog net), maar dan die server...
[eigenlijk offtopic]
Hmmz, da's Windows software zeker?!? Heb het daar niet zo op... Heb heel vroeger weleens een firewall (ipchains?) gemaakt met UNIX incl. communicatieprotocollen en software voor RS-485 devices en dat alles op een 12MB Disc On Chip (incl UNIX loader zelf).
Ik wil eigenlijk hetvolgende op een 120MB harddisk hebben in UNIX/LINUX:
- Webserver met webpagina's en downloadbare bestanden (max 60MB)
- Firewall
- LCDtje met stats
- nog wat leuks...
maar ik ben nu weer Linux n00b
[/offtopic]
Ik denk dat ik met mijn LEDjes mijn kamer ga versieren, mijn pc's ga modden en misschien dat ik ooit nog wat in mijn nog te kopen auto gooi... Daar wil ik ook een PCtje in eigenlijk...
EDIT: Oja, natuurlijk een aantal LEDs voor in dat servertje als er iemand probeert in te breken, een LED (blauw) = alles OK, een LED (groen) = enkele pogingen van verschillende IP's, een LED (geel) = meerdere pogingen van een IP (en enkele van verschillende), rooie voor echte terreur... Allen natuurlijk omgevingslicht afhankelijk, overdag fel, snachts zwakjes (behalve rood)...
Nog meer ideeen?!?
Hmmz, da's Windows software zeker?!? Heb het daar niet zo op... Heb heel vroeger weleens een firewall (ipchains?) gemaakt met UNIX incl. communicatieprotocollen en software voor RS-485 devices en dat alles op een 12MB Disc On Chip (incl UNIX loader zelf).
Ik wil eigenlijk hetvolgende op een 120MB harddisk hebben in UNIX/LINUX:
- Webserver met webpagina's en downloadbare bestanden (max 60MB)
- Firewall
- LCDtje met stats
- nog wat leuks...
maar ik ben nu weer Linux n00b
[/offtopic]
Ik denk dat ik met mijn LEDjes mijn kamer ga versieren, mijn pc's ga modden en misschien dat ik ooit nog wat in mijn nog te kopen auto gooi... Daar wil ik ook een PCtje in eigenlijk...
EDIT: Oja, natuurlijk een aantal LEDs voor in dat servertje als er iemand probeert in te breken, een LED (blauw) = alles OK, een LED (groen) = enkele pogingen van verschillende IP's, een LED (geel) = meerdere pogingen van een IP (en enkele van verschillende), rooie voor echte terreur... Allen natuurlijk omgevingslicht afhankelijk, overdag fel, snachts zwakjes (behalve rood)...
Nog meer ideeen?!?
Alles kan je leren
Ik ga een aantal leds in het dashboard van m'n auto doen (blauw) m'n case de leds, de drives
Ik ga een aantal leds in het dashboard van m'n auto doen (blauw) m'n case de leds, de drives
Hmm... ik hoop dat iemand nog een manier vindt om heldere led's diffuus te maken. Ik zag in een versterker op school diffuse blauwe ledjes als indicatielichtjes van het volume. Bij diffuse led's wordt het licht wat gelijkmatiger verdeeld en zie je het 'binnenwerk' van de led niet op zo'n verblindende manier.
Schuurpapier lijkt mij een beetje overkill, maar ik kan niet echt iets anders bedenken... zeker niet als oplosmiddel (aceton) niet werkt.
Schuurpapier lijkt mij een beetje overkill, maar ik kan niet echt iets anders bedenken... zeker niet als oplosmiddel (aceton) niet werkt.
Verwijderd
Hoezo overkill... als je waterproof schuurpapier pakt met een 1000 of 1200 korrel gaat dat perfect lijkt me. Je moet natuurlijk geen 100 of 200 korrel nemen

Bernadski, als je die installer dumpt en gewoon de EXE erop zet, die is maar 24 kb ofzo. Knappe jongen als je dan je datalimiet sloopt.
Hmmmz, maar dan krijgt ik weer van 60% van de mensen te horen dat het niet werkt zonder dll's (zou die er natuurlijk ook apart bij kunnen zetten...)sebastius schreef op 05 november 2002 @ 17:53:
Bernadski, als je die installer dumpt en gewoon de EXE erop zet, die is maar 24 kb ofzo. Knappe jongen als je dan je datalimiet sloopt.
Maargoed, ik laat het nog maar ff zo... Ik heb nog geen waarschuwing van Planet mogen ontvangen... Straks heb ik hoop ik toch wel mijn eigen servertje...
anders maak je toch een setup die tijdens het installeren al die DLL's downloadBenadski schreef op 05 november 2002 @ 17:59:
[...]
Hmmmz, maar dan krijgt ik weer van 60% van de mensen te horen dat het niet werkt zonder dll's (zou die er natuurlijk ook apart bij kunnen zetten...)
Maargoed, ik laat het nog maar ff zo... Ik heb nog geen waarschuwing van Planet mogen ontvangen... Straks heb ik hoop ik toch wel mijn eigen servertje...
Aha hier is de topic naar toe. Vanwege die domme search was ik gewoon het topic kwijt ...
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Geef ze een hyperlink naar dat VBRun pack op microsoft.com.Benadski schreef op 05 november 2002 @ 17:59:
[...]
Hmmmz, maar dan krijgt ik weer van 60% van de mensen te horen dat het niet werkt zonder dll's (zou die er natuurlijk ook apart bij kunnen zetten...)
Verwijderd
Kan iemand mij een update geven over de status van deze IA? Ik zag op laupro niet staan of de bestelling al geplaatst was... Ook fff geen zin om door duizenden posts heen te bladeren... Thanx alvast!
OMFG!Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:02:
Kan iemand mij een update geven over de status van deze IA? Ik zag op laupro niet staan of de bestelling al geplaatst was... Ook fff geen zin om door duizenden posts heen te bladeren... Thanx alvast!
tsjaaaaa....spacy schreef op 04 november 2002 @ 20:08:
wanneer de LEDs dus precies komen durf ik nu niet te zeggen ivm slome douane,
ik verwacht dat ze zowiezo deze week bij mij thuis zijn.
als ik ze niet kan halen dan kunnen ze misschien wel gebracht worden
en dan is het maar net afwachtten hoe snel iemands pakketjes ingepakt is,
enveloppen is heel simpel, inhoud erin, adres erop, post betaald stempel erop en via post op me werk de deur uit, de rekening daarvan krijg ik dan wel.
pakketjes gaat wat lastigger omdat ik zelf 30km van een NPD depot verwijderd ben ga ik dezen liever in grote porties bij hun aanleveren, of laten ophalen.
maar zowiezo is deze laatste optie weer makkelijker dan het niet begripvolle informatieloket van de TPG
verpakkingsmateriaal en NPD etiketten zijn allemaal al aanwezig dus dat hoeft niet nog een keer geregeld worden
ik heb een 5 mm ledje voor de helft afgezaagt en op geschuurd met 1000 korrelVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 17:50:
Hoezo overkill... als je waterproof schuurpapier pakt met een 1000 of 1200 korrel gaat dat perfect lijkt me. Je moet natuurlijk geen 100 of 200 korrel nemen
edit: pics
de originele 5 mm led

de afgezaagde + geschuurde led

beide leds

de originele led aan

de afgekorte led aan

excuses voor de brakke kwaliteit maar de webcam kan niet beter
ik heb de 5 mm led voor een gedeelte met de dremel afgezaagd om de bovenzijde gelijk mat te maken
OMG!!Phant0m schreef op 05 november 2002 @ 19:30:
[...]
ik heb een 5 mm ledje voor de helft afgezaagt en op geschuurd met 1000 korrelen dat werkt goed moet ik zeggen, zal wel ff een pic maken
AcouSE, ik wil graag een incident van led-mishandeling aangeven!!

Weet je wat nog beter werkt dan dat schuurpapier? Koelprut!! Ook perfect om je koelblok mee te poleisten! (witte prut wordt op een alu-koelbloek helemaal grijs en als je het daarna weghaald, hou je een spiegel over!)
Het leuke is dat "ingekorte" LED's ook te koop zijninsan1ty schreef op 05 november 2002 @ 19:46:
[...]
OMG!!
AcouSE, ik wil graag een incident van led-mishandeling aangeven!!![]()
(okay, niet bij deze IA, maar ze zijn der wel
shit he beter zijn me leds er voor 15 november want de leds uit me HENK uit plexiglas daar zijn de pootjes vanaf gebroken, me ma had me buro op geruimt
slaan die ma´sPhant0m schreef op 05 november 2002 @ 20:00:
shit he beter zijn me leds er voor 15 november want de leds uit me HENK uit plexiglas daar zijn de pootjes vanaf gebroken, me ma had me buro op geruimt
maareh, erg leuk die afgeschuurde leds, denk dat ik dat ook maar ga proberen (ik ga dr een paar gebruiken als schijnwerpers in mn case), en ik heb dr dan toch zat
schijnwerpers zou ik niet gaan afschuren,Kr3Kr schreef op 06 november 2002 @ 00:15:
[...]
slaan die ma´s
maareh, erg leuk die afgeschuurde leds, denk dat ik dat ook maar ga proberen (ik ga dr een paar gebruiken als schijnwerpers in mn case), en ik heb dr dan toch zat
de lens van de led is in zo'n vorm gemaakt dat ie het felst is precies recht naar voren, en zodra je hem mat maakt kan die dat licht niet meer goed bundelen, omdat de breking van het licht veranderd.
maar het is zeker de moeite eens waard om te proberen hoor, ik ga zelf ook matte/difuuse leds gebruiken in de epia case als power en hd led
staat het zaakje nog steeds bij de douane???
Cogito Ergo Credo
zolang ik geen update van de leverancier krijg ga ik er wel van uit ja,jopiek schreef op 06 november 2002 @ 11:43:
staat het zaakje nog steeds bij de douane???
er zit meer bij dan alleen onze bestelling,
dus ze maken er echt wel haast mee.
Verwijderd
Voor wat het waard is, ik heb nog eens 5 knipper LED's van de logitech optical mouse verpakkingen bewaard en die naast elkaar in een kartonnetje geknutseld. Op zich een leuk effect, omdat elke led net een andere knipper frequentie heeft en dus 5 LED's random knipperen, maar toch soms patronen vertonen.
Hier een plaatje:
Hier een plaatje:

Nu nog ff de kleuren veranderen en wat meer LEDs toevoegen... Beetje olschool spaceship stylie creeeren (idee!
)
zijn er al pics van de led's? Of iig nieuws?
Zijn er al pics van de led's...
Die hebben eeuwen op de Laupro site gestaan... maar nu niet meer. Of bedoel je pics van de hele bunch led's die ingepakt en opgestuurd moeten gaan worden?
ja, maar die zijn dr dus ook nietThermo man schreef op 06 november 2002 @ 20:35:
Zijn er al pics van de led's...Die hebben eeuwen op de Laupro site gestaan... maar nu niet meer. Of bedoel je pics van de hele bunch led's die ingepakt en opgestuurd moeten gaan worden?
Verwijderd
uhm ik krijg toch wel mijn ledjes he ? Ik had namelijk al wel betaald maar iets later als het goed is is laupro daar van op de hoogte......
nog geen nieuws, als ik vanavond geen email krijg van de levernacier ga ik ze morgen weer bellen of ze inmiddels hun vracht al hebben.
hmmm wanneer kan ik dan dus mijn bestelling verw8en ... sorry ben er een weekie uit geweesd.... ik heb al betaald en het is bevestigd
Maakt dat uit ...
Rustig aan ... die dingen komen wel als ze er zijn
Suc6 met tellen btw organisatoren
Rustig aan ... die dingen komen wel als ze er zijn
Suc6 met tellen btw organisatoren
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Laupro organisatoren zijn pixxa en spacy dusVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 21:10:
uhm ik krijg toch wel mijn ledjes he ? Ik had namelijk al wel betaald maar iets later als het goed is is laupro daar van op de hoogte......
Voor de duidelijkheid: pixxa en spacy zijn de oranisatoren en de IA wordt gewoon gehouden via de LauPro site. Deze laatste is van LauPro zelf, dus niet van pixxa en spacy
DWC1800 jouw geld heb ik inderdaad gekregen maar je email kon niet bezorgd worden
zijn er al updates?
Hebben jullie onze kleine lichtpuntjes al?
Hebben jullie onze kleine lichtpuntjes al?
Duurt steeds langer en langer.. zal je zien dat ze uhm pas volgende week kunne komen halen
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
haha, net op nieuws:
"Feestverlichting" auto's en vrachtwagens gaat de politie en KLPD verbieden. De meestal blauwe ledjes die overal worden toegepast (grills, ruitenwisser, dashbord etc.) worden verboden. Mede weggebruikers hebben hier last van. De boete zal 59 euro bedragen.
Bron Nieuws van 1700 uur
Lang leve de inkoopactie
"Feestverlichting" auto's en vrachtwagens gaat de politie en KLPD verbieden. De meestal blauwe ledjes die overal worden toegepast (grills, ruitenwisser, dashbord etc.) worden verboden. Mede weggebruikers hebben hier last van. De boete zal 59 euro bedragen.
Bron Nieuws van 1700 uur
Lang leve de inkoopactie
tja het houd de juten op de straat heVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 17:04:
haha, net op nieuws:
Bron Nieuws van 1700 uur
Lang leve de inkoopactie
als er nou niks te beleven valt zie je ze ook niet rondrijden,
dus opzich zijn we bezig met een goeie zaak
lol
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
we wisten al dat het niet legaal was (in Nederland dan)... en dit nieuws heb ik gisteren of eergisteren al gehoord.Verwijderd schreef op 07 November 2002 @ 17:04:
haha, net op nieuws:
Bron Nieuws van 1700 uur
Lang leve de inkoopactie
maare hoe zit het met die ledjes heb vandaag geen update gelezen (of ik moet scheel zijnspacy schreef op 07 november 2002 @ 17:13:
[...]
tja het houd de juten op de straat he
als er nou niks te beleven valt zie je ze ook niet rondrijden,
dus opzich zijn we bezig met een goeie zaak
Verwijderd
tsja, je hebt altijd baas boven baas he, maar ik post het hier ffdj_tsunami schreef op 07 november 2002 @ 17:14:
[...]
we wisten al dat het niet legaal was (in Nederland dan)... en dit nieuws heb ik gisteren of eergisteren al gehoord.
Wat zielig van de regering om blauwe ledjes bj ruitenwisservloeistofsproeiers te verbieden
Het is volgens mij juist extra goed omdat je de auto dan beter kan zien... (dan wel minimaal, maar het is zeker niet negatief).

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
de douane heeft de vracht vrijgegeven inmiddels,DJ-NaRRa schreef op 07 november 2002 @ 17:52:
[...]
maare hoe zit het met die ledjes heb vandaag geen update gelezen (of ik moet scheel zijn
het zal morgen of zaterdag logistiek worden verwerkt
morgen krijg ik meer te horen over hoe we dan gaan zorgen dat de LEDs bij mij en pixxa thuis komen, zodat we kunen beginnen,
op zich voel ik er weer voor om ze op te gaan halen...
offtopic:
...m'n auto is net bij de garage geweest en die vertelde dat ik ivv 98 moest gaan tanken ipv 95 (euro 95 bleek behoorlijk wat troep achter te laten waardoor de prestaties laatste tijd achteruit gingen qua verbruik en acceleratie )
kan ik mooi uittesten of die het nu weer zuiniger en beter doet
...m'n auto is net bij de garage geweest en die vertelde dat ik ivv 98 moest gaan tanken ipv 95 (euro 95 bleek behoorlijk wat troep achter te laten waardoor de prestaties laatste tijd achteruit gingen qua verbruik en acceleratie )
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG
ik kom er dus net achter dat de abn al mijn online betalings opdrachten niet verwerkt heeft
dacht dat ik 2 weken geleden al betaald had, is het te laat om nu alsnog te betalen ?
wil eventueel zelfs nog wel een extra boete ofzo betalen
* heuveltje is pissig
ik kom er dus net achter dat de abn al mijn online betalings opdrachten niet verwerkt heeft

dacht dat ik 2 weken geleden al betaald had, is het te laat om nu alsnog te betalen ?
* heuveltje is pissig
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
AAAHHH!, dan wil men meer blauw op straat en dan gaan ze het nog verbieden ookVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 17:04:
haha, net op nieuws:
Bron Nieuws van 1700 uur
Lang leve de inkoopactie
Je kan het ook opvatten als, verlicht je je fiets of iets dergelijks eindelijk eens, wordt het weer verbodenDiNo7 schreef op 07 November 2002 @ 19:19:
[...]
AAAHHH!, dan wil men meer blauw op straat en dan gaan ze het nog verbieden ook
we kunnen denk ik wel wat regelen, kan je bij mij langs komen of is dat geen optie?heuveltje schreef op 07 november 2002 @ 19:02:
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG
ik kom er dus net achter dat de abn al mijn online betalings opdrachten niet verwerkt heeft![]()
![]()
![]()
* heuveltje is pissig
ik moet maandag nog meer geld storten dus dat van jouw er gelijk bij.
mmm waaar is bij jouw ?
zit in eindhoven, maar heb ov
dus als het station in de buurt is ?
zit in eindhoven, maar heb ov
dus als het station in de buurt is ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
al meer info over de ledjes ?
lezen is ook een kunstZydell schreef op 07 november 2002 @ 23:09:
al meer info over de ledjes ?
Door spacy - Thursday 07 November 2002 18:59
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
DJ-NaRRa schreef op 07 november 2002 @ 17:52:
[...]
maare hoe zit het met die ledjes heb vandaag geen update gelezen (of ik moet scheel zijn
--------------------------------------------------------------------------------
de douane heeft de vracht vrijgegeven inmiddels,
het zal morgen of zaterdag logistiek worden verwerkt
morgen krijg ik meer te horen over hoe we dan gaan zorgen dat de LEDs bij mij en pixxa thuis komen, zodat we kunen beginnen,
op zich voel ik er weer voor om ze op te gaan halen...
offtopic:
Mijn moeder komt net binnen en leest iets over Douane en vrijgeven.
Zegt ze: Als jeje maar niet met foute dingen inlaat he
Ik haar helemaal moeten uitleggen wat Leds zijn
LOL dacht ze dat het drugs waren ofzo
dat vroeg ik me ook al af,Verwijderd schreef op 07 November 2002 @ 23:55:
waarom dacht je dat het zolang duurde bij de douane???![]()
![]()
maar zal wel tussen bepaalde risico vrachten gezeten hebben
als je die programma's soms op tv ziet wat ze allemaal aantreffen,
en wat voor scan apparatuur ze steeds weer ontwikkelen,
nu heeft Rotterdam er weer een mooie truck bij in 10 seconden een hele scheepscontainer gescand ( mogen ze ook wel gaan gebruiken op schiphol
[ Voor 0% gewijzigd door spacy op 08-11-2002 00:14 . Reden: tiepvoud ]
Verwijderd
Ze dacht zeker dat je het over LSD had? Lijkt er ook erg op!thacow schreef op 07 november 2002 @ 23:30:
Mijn moeder komt net binnen en leest iets over Douane en vrijgeven.
Ah, alweer nieuws zie ik, kutdouane ook altijd
Als ze zaterdag binnenkomen, wanneer gaan jullie dan inpakken/verzenden?
/me can't wait
me can't wait either
If it aint broke, fix it till it is!
Verwijderd
Zolang de groote bestellers het maar als eerste krijgen vindt ik het al lang goed 
we zullen wel zien wanneer ze aankomen. Nu kan mn bankrekening iig wat aandikken
we zullen wel zien wanneer ze aankomen. Nu kan mn bankrekening iig wat aandikken
denk eerder dat die als laatste komen
kleine bestellingen is makkelijk bij elkaar te sprokkelen en dus eerder af
Verwijderd
maarre.. over die blauwe verlichting op de auto e.d... dat was allang bekend.. maar niks gezegd over ORANJE verlichting
heheheheheheheheh
hoe zou dat zitten met zo'n blauw ding op brommer of fiets. bij een brommer maybe wel maar bij een fiets zullen ze er toch niet zo moeilijk over doenVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 11:49:
maarre.. over die blauwe verlichting op de auto e.d... dat was allang bekend.. maar niks gezegd over ORANJE verlichtingheheheheheheheheh
Hangt er even van af wanneer ik ga inpakken,DJ-NaRRa schreef op 08 November 2002 @ 11:10:
denk eerder dat die als laatste komenkleine bestellingen is makkelijk bij elkaar te sprokkelen en dus eerder af
als ik een hele dag de tijd heb verwerk ik het liefst de pakjes,
heb ik maar even een uurtje de tijd dan doe ik gewoon wat enveloppen.
in dit geval ga ik waarschijn de eerste dgaen wat meer tijd hebben hiervoor dus zullen eerst pakjes ana bod komen.
de reden waarom ik leiver het een of het ander verwerk is dat ik de pakjes graag in een behoorlijk aantal stuks tegelijk wil afleveren bij het NPD depot
Verwijderd
hoe ben je van plan die dingen te gaan tellen????
of zitten de leds per 100 verpakt?? wegen ook een optie?
of zitten de leds per 100 verpakt?? wegen ook een optie?
Verwijderd
Ik denk dat het bij een fiets wel mee zal vallen, en politie zal misschien ee beetje raar opkijken...maar ik denk niet dat je er veel problemen mee zal krijgen..hoogstens een waarschuwing..DJ-NaRRa schreef op 08 november 2002 @ 11:51:
[...]
hoe zou dat zitten met zo'n blauw ding op brommer of fiets. bij een brommer maybe wel maar bij een fiets zullen ze er toch niet zo moeilijk over doen
Dan zeggen we gewoon: "Mijnheer, eerst had ik geen verlichting en kreeg ik een waarschuwing, volg ik dus keurig op: lichtjes op de fiets die ook nog eens nauwelijks kapot kunnen! En dan is het ook niet goed, moet ik dan maar zonder licht gaan rijden ;)"Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 12:01:
[...]
Ik denk dat het bij een fiets wel mee zal vallen, en politie zal misschien ee beetje raar opkijken...maar ik denk niet dat je er veel problemen mee zal krijgen..hoogstens een waarschuwing..
Cogito Ergo Credo
tvdp: de leds zitten per 50 verpakt, en die zakjes zijn gelukkig met label met kleur voorzien, dus dat zal vats geen probleem worden
)
ik hoop voor je dat de agent begrip kan tonen voor het feit dat je geen normale kleuren meer hebt aan fietsverlichting
maar als tijdens autorijden ben ik meestal al blij als ik een lichtpuntje zie aan een fiets snachts, de meesten hebben inderdaad er niks op zitten
dat noemt men kiezen tussen 2 uitersten, (...er is ook nog een middenwegjopiek schreef op 08 november 2002 @ 13:01:
[...]
Dan zeggen we gewoon: "Mijnheer, eerst had ik geen verlichting en kreeg ik een waarschuwing, volg ik dus keurig op: lichtjes op de fiets die ook nog eens nauwelijks kapot kunnen! En dan is het ook niet goed, moet ik dan maar zonder licht gaan rijden ;)"
ik hoop voor je dat de agent begrip kan tonen voor het feit dat je geen normale kleuren meer hebt aan fietsverlichting
maar als tijdens autorijden ben ik meestal al blij als ik een lichtpuntje zie aan een fiets snachts, de meesten hebben inderdaad er niks op zitten
Het wegen van LEDs zou misschien nog wel kunnen ook! Je hebt niet eens een supernauwkeurige weegschaal nodig, LEDs wegen bijna exact hetzelfde.
Maak of regel een balansje en leg aan de ene kant 10 LEDs, dan kan je ze iig. snel per 10 tellen!
Maak of regel een balansje en leg aan de ene kant 10 LEDs, dan kan je ze iig. snel per 10 tellen!
Verwijderd
ehmBenadski schreef op 08 november 2002 @ 13:41:
Het wegen van LEDs zou misschien nog wel kunnen ook! Je hebt niet eens een supernauwkeurige weegschaal nodig, LEDs wegen bijna exact hetzelfde.

LOLtvdp: de leds zitten per 50 verpakt, en die zakjes zijn gelukkig met label met kleur voorzien, dus dat zal vats geen probleem worden
Kan niet wachten tot ik ze heb... mijn hd vu meter schreeuwt om die blauwe dingetjes
Waar vui zit, zit geen glans!
mn hele case staat te springen om leds
mn handen jeuken omdat ze zoooo graag willen inpakken (toch handjes? * Tristan kijkt naar zn handen)
Mn vu meter moet ook maar es af
Ik w8 gwn totdat spacy voor mn deur staat en dan kunnen we aan de slag
Mn vu meter moet ook maar es af
Ik w8 gwn totdat spacy voor mn deur staat en dan kunnen we aan de slag
ik heb hier ook wel een digitale weegschaal die met 1/100 gram om kan gaanBenadski schreef op 08 november 2002 @ 13:41:
oud laboratorium ding, mettler ofzo
maar ik tel gewoon de zakjes,
50 is mooi gesorteerd aantal om mee te werken
omdat de rest allemaal in je computer zitspacy schreef op 08 november 2002 @ 13:22:
Verwijderd
wat zijn er toch veel mensen die NIET OPLETTEN.... alleen op deze pagina al zie ik antwoord op deze vraag.....Lamborghini schreef op 08 November 2002 @ 15:45:
Heb je ze al thuis dan?
Verwijderd
nee hij heeft ze nog niet thuis.Lamborghini schreef op 08 November 2002 @ 15:45:
Heb je ze al thuis dan?
nee dit spul komt uit een andere richting418O2 schreef op 08 november 2002 @ 16:29:
je hebt toch niet stiekem iets meebesteld bij een vage colombiaan?
en voor de mensen die niet een hele laatste pagina kunnen lezen, ik heb ze nog niet binnen, maar de leverancier inmiddels al wel, dus binnen enkele dagen (misschien morgen al) hebben ik en pixxa ze dan eindelijk in huis
Ik heb al wel wat superfelle blauwe LEDtjes op mijn fiets gebouwd. Geeft best wel grappig licht. Ik heb ze gewoon aangesloten op m'n dynamo. Volgens mij brandt mijn voorlamp nu wel minder fel
heb jij die blauwe gewoon in je achterlicht gestopt??brouwerpower schreef op 08 November 2002 @ 18:07:
Ik heb al wel wat superfelle blauwe LEDtjes op mijn fiets gebouwd. Geeft best wel grappig licht. Ik heb ze gewoon aangesloten op m'n dynamo. Volgens mij brandt mijn voorlamp nu wel minder fel
Deden ze het goed en fel
Hoeveel volt staat er op die dynamo als je op een normaal tempo fietst
Want ik wil ze ook op mijn fietsen bouwen (en ik pc)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Heeft iemand nog leuke ideeen voor de tyrefly's pro behalve op voertuigen.
Weet iemand misschien ook hoe zwaar die dingen wegen? Kun je misschien op een 120mm fan plaatsen?
Weet iemand misschien ook hoe zwaar die dingen wegen? Kun je misschien op een 120mm fan plaatsen?
Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}
Het zou maar gebeuren dat spacey opeens een doos met zakjes laat vallen en dat ze allemaal openschieten en dan? :P(negatieve-modus)
If it aint broke, fix it till it is!
Verwijderd
dan elk ledje aansluiten en kijken welke kleur het isVenxir schreef op 08 november 2002 @ 19:15:
Het zou maar gebeuren dat spacey opeens een doos met zakjes laat vallen en dat ze allemaal openschieten en dan? :P(negatieve-modus)
Verwijderd
Geen goed idee!EternalDragon schreef op 08 november 2002 @ 19:07:
Heeft iemand nog leuke ideeen voor de tyrefly's pro behalve op voertuigen.
Spacy, die paar centen die ik teveel heb betaald omdat die blauwe ledjes goedkoper uitvielen mag je bij je bonus optellen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Dit topic is gesloten.