Sorry hoor, maar ik heb elk van de 3 topic's compleet gelezen, en de laatste 20 reacties ff globaal. Ik zag daarbij dat Spacy het erover had dat het verpakt was per 50. En kon daaruit eventueel opmaken dat hij ze zou hebben. Daarom vroeg ik het ff.Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 16:18:
[...]
wat zijn er toch veel mensen die NIET OPLETTEN.... alleen op deze pagina al zie ik antwoord op deze vraag.....
Verwijderd
Goeie aktieJT schreef op 08 november 2002 @ 20:36:
Spacy, die paar centen die ik teveel heb betaald omdat die blauwe ledjes goedkoper uitvielen mag je bij je bonus optellen

GekkenhuisEternalDragon schreef op 08 november 2002 @ 19:07:
Heeft iemand nog leuke ideeen voor de tyrefly's pro behalve op voertuigen.
Weet iemand misschien ook hoe zwaar die dingen wegen? Kun je misschien op een 120mm fan plaatsen?
daar zijn ze echt te groot voor hoor. Ze zijn 4 cm lang en 1,5 cm breed. Ik heb geen nauwkeurige weegschaal, dus het gewicht weet ik niet. Het is niet veel (een velg met Tireflys hoeft niet opnieuw uitgebalanceerd te worden), ik schat een grammetje of 5. Ik zal kijken of ik morgen wat fotootjes kan maken van wat verschillende kleuren (rood, blauw en wit)
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Verwijderd
die van de halfords zuigen die zijn MEGA groot ... is voor vliegtuig wielen ofzo...
hoop dat deze wat kleiner zijn..
Uit de Spits! van 08 november
FEESTVERLICHTING AUTO'S AANGEPAKT
Barneveld- De politie gaat bekeuren voor het voeren van blauwe ' feestverlichting' op personenauto's en vrachtwagens. Een bestuurder die met dergelijke lichtjes op de voorkant van zijn wagen rondrijdt krijgt een boete van 57 euro. Dat meldde (eer)gisteren de regiopolitie Gelderland-Midden. Fantasieverlichting in het verkeer is verboden en kan andere weggebruikers in verwarring brengen. Volgens de politie is er sprake van een trend die zich de afgelopen weken snel over het land heeft verspreidt=. Automobilisten bevestigen snoeren met kleine blauwe lampjes bijvoorbeeld aan de ruitenwissers. (ANP)
En straks niet alleen maar op de ruitenwissers!
Barneveld- De politie gaat bekeuren voor het voeren van blauwe ' feestverlichting' op personenauto's en vrachtwagens. Een bestuurder die met dergelijke lichtjes op de voorkant van zijn wagen rondrijdt krijgt een boete van 57 euro. Dat meldde (eer)gisteren de regiopolitie Gelderland-Midden. Fantasieverlichting in het verkeer is verboden en kan andere weggebruikers in verwarring brengen. Volgens de politie is er sprake van een trend die zich de afgelopen weken snel over het land heeft verspreidt=. Automobilisten bevestigen snoeren met kleine blauwe lampjes bijvoorbeeld aan de ruitenwissers. (ANP)
En straks niet alleen maar op de ruitenwissers!
Unknown
Verwijderd
Die tireflys zitten toch aan de zijkant, what's the problemQuintus schreef op 09 November 2002 @ 01:41:
Een bestuurder die met dergelijke lichtjes op de voorkant van zijn wagen rondrijdt krijgt een boete van 57 euro.

Verwijderd
dit hebben ze dus al op schiphol en gaat ook dwars door lood heen : ))
spacy schreef op 08 november 2002 @ 00:14:
[...]
dat vroeg ik me ook al af,
maar zal wel tussen bepaalde risico vrachten gezeten hebben
als je die programma's soms op tv ziet wat ze allemaal aantreffen,
en wat voor scan apparatuur ze steeds weer ontwikkelen,
nu heeft Rotterdam er weer een mooie truck bij in 10 seconden een hele scheepscontainer gescand ( mogen ze ook wel gaan gebruiken op schiphol)
Ja, maar er staat, feestverlichting is verboden, dus ook aan de zijkant.Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 09:01:
[...]
Die tireflys zitten toch aan de zijkant, what's the problem
Unknown
dus het mag nog wel op je fietsQuintus schreef op 09 November 2002 @ 01:41:
Barneveld- De politie gaat bekeuren voor het voeren van blauwe ' feestverlichting' op personenauto's en vrachtwagens.
Verwijderd
Fantasieverlichting in het verkeer is verboden en kan andere weggebruikers in verwarring brengen
dus lijkt het me dat het ook niet op de fiets mag
op scooter en brommer staat iig 34 euro boete als je 2 tirefly's erop het en je bent die 2 ook meteen kwijt
dus lijkt het me dat het ook niet op de fiets mag
op scooter en brommer staat iig 34 euro boete als je 2 tirefly's erop het en je bent die 2 ook meteen kwijt
Verwijderd
stelletje zeikwijven bij de politie, zo kunnen ze alles toch alleen maar beter zien
Misschien dat er afleiding kan komen...
Daarom heb ik er ook 10 gekocht.Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 12:06:
Dus jij kan 5x gepakt worden dus dat is:
34*5 = 170 voor de boetes + 1.75*10 = 17.50
17.50+ 170 = € 187.50 voor de tyre flys... t's maar wat je d'r voor overheb
34*5 = 170 voor de boetes + 1.75*10 = 17.50
17.50+ 170 = € 187.50 voor de tyre flys... t's maar wat je d'r voor overheb
n54 power!
we hebben ook niets voor niets oranje tireflies 
oranje zijmarkering is volgens de verkeers/voertuigenweg legaal, en ja deze lmpjes zijn bedoeld om je auto, motor, s.cooter of misschien fiets van de zijkant zichtbaar te maken
oranje zijmarkering is volgens de verkeers/voertuigenweg legaal, en ja deze lmpjes zijn bedoeld om je auto, motor, s.cooter of misschien fiets van de zijkant zichtbaar te maken
Verwijderd
ik dacht dat alle zijmarkering verboden was... had ik nou toch maar wel die oranje genomen

Verwijderd
hoe staat het met de leds.??
zat net even op laupro te kijken naar mun bestelling
zijn ze al door de douane?
zat net even op laupro te kijken naar mun bestelling
zijn ze al door de douane?
Gewoon doppies over je tyrefly's doen als er politie in de buurt is
Zijn de leds ondertussen al gearriveerd? Ik vind het zo stil worden rondom de status van die dingen... Liggen ze NOG STEEDS bij de douane
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
ff lezen, zijn inmiddels doorgelaten... worden binnen paar dagen bij de organisatie verwacht...
Cogito Ergo Credo
Ik hoop dat spacy vandaag al is langsgeweest om de LEDs op te halen, maar ik vrees dat ik ff snel een andere hobby moet gaan uitvoeren...
Maargoed, de LEDs worden op de fiets verstuurd, kost geen brandstof, duurt alleen iets langer en is daarom ook zo goedkoop... Ahhh, vandaar dat er zoveel fietsen in Nederland rijden dus, is goedkoop!
Maargoed, de LEDs worden op de fiets verstuurd, kost geen brandstof, duurt alleen iets langer en is daarom ook zo goedkoop... Ahhh, vandaar dat er zoveel fietsen in Nederland rijden dus, is goedkoop!
Verwijderd
fietsen is duur...
kost eten voor energie
kost een fiets (of meerdere) want ze worden zo gejat
kost eten voor energie
kost een fiets (of meerdere) want ze worden zo gejat
Mijn fiets is gejat ergens tussen de begrafenis van claus en afgelopen woensdag. Kut studenten in delft... O wacht. Ik ben er zelf ook één...
Maar goed, ik ben benieuwd wanneer de ptt met het pakje op de stoep staat... Maar doe rustig aan, de verjaardag waar die cubes voor zijn is pas in december...
Maar goed, ik ben benieuwd wanneer de ptt met het pakje op de stoep staat... Maar doe rustig aan, de verjaardag waar die cubes voor zijn is pas in december...
sebastius schreef op 09 November 2002 @ 20:59:
Mijn fiets is gejat ergens tussen de begrafenis van claus en afgelopen woensdag. Kut studenten in delft... O wacht. Ik ben er zelf ook één...
offtopic:
dan hoeft je fiets nog niet gejat te zijn. Kijk eens bij de politie, of ze je fiets niet toevallig hebben opgeruimd vanwege de begrafenis van Claus. Er zijn namelijk vele honderden fietsen verwijderd om de stad schoon te krijgen. je kan ze dan weer bij één of ander depot ophalen.
dan hoeft je fiets nog niet gejat te zijn. Kijk eens bij de politie, of ze je fiets niet toevallig hebben opgeruimd vanwege de begrafenis van Claus. Er zijn namelijk vele honderden fietsen verwijderd om de stad schoon te krijgen. je kan ze dan weer bij één of ander depot ophalen.
Verwijderd
Jouw ondertitel is wel extreem ziekjwbagger schreef op 09 November 2002 @ 23:34:
[...]
offtopic:
Heb je er echt 56 euro mee verdient???
Tis wel funny
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2002 23:42 . Reden: typo ]
lalala.. schiet op met die leds.. 
* AMDFreak wordt al zenuwachtig
* AMDFreak wordt al zenuwachtig
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
dan ben je a) stom als je geld geeft en b) heb je dan geld over ofzoVerwijderd schreef op 09 november 2002 @ 23:41:
[...]
Jouw ondertitel is wel extreem ziek
Tis wel funny
nee ik ben vandaag niet geweest, heb vanmorgen wel telefonisch contact gehad.
er zou speciaal iemand vandaag aanwezig moeten zijn gezien ze meestal normaal niet op zaterdag werken. (op zich niet vreemd vergeleken met andere gewoon zakelijke bedrijven)
het is al door de douane heen ja (die vraag werd weers es gesteld)
ze hebben de vracht ook al binnen,
verwachting is dus (bijna 100% zeker) dat ik er maandag of dinsdag heen ga.
waarom zit hier inmiddels dan al een week extra tussen vergeleken met wat een tijdje terug was aangegeven?
we waren uitgegaan van ideale situatie (tja 1e inkoopactie en je weet dan nog niet hoe dit soort zakelijke vrachten normaal kunnen verlopen)
Met dit soort grote afnames die overgevlogen worden vanwege de korte tijd die er tussen zit (bestelling/betaling/levering) gaat de tijd dus niet zitten in het transport zelf, maar in de afhandeling van het transport. (oa douane)
Kijk eens rond naar andere inkoopacties,
zie je hoeveel er herhaald worden met succesvolle contacten bij dezelfde leverancier?
dit geeft ook enigszins te denken over hoe groot en serieus onze bestellingen soms zijn voor de gekozen leveranciers.
m.a.w. ik hoop dat jullie nog even een paar dagen geduld kunnen hebben,
en na deze actie is er grote kans dat er nog een volgende gaat volgen
(nee niet direct weer een met leds, maar dan natuurlijk ook es wat anders proberen )
er zou speciaal iemand vandaag aanwezig moeten zijn gezien ze meestal normaal niet op zaterdag werken. (op zich niet vreemd vergeleken met andere gewoon zakelijke bedrijven)
het is al door de douane heen ja (die vraag werd weers es gesteld)
ze hebben de vracht ook al binnen,
verwachting is dus (bijna 100% zeker) dat ik er maandag of dinsdag heen ga.
waarom zit hier inmiddels dan al een week extra tussen vergeleken met wat een tijdje terug was aangegeven?
we waren uitgegaan van ideale situatie (tja 1e inkoopactie en je weet dan nog niet hoe dit soort zakelijke vrachten normaal kunnen verlopen)
Met dit soort grote afnames die overgevlogen worden vanwege de korte tijd die er tussen zit (bestelling/betaling/levering) gaat de tijd dus niet zitten in het transport zelf, maar in de afhandeling van het transport. (oa douane)
Kijk eens rond naar andere inkoopacties,
zie je hoeveel er herhaald worden met succesvolle contacten bij dezelfde leverancier?
dit geeft ook enigszins te denken over hoe groot en serieus onze bestellingen soms zijn voor de gekozen leveranciers.
m.a.w. ik hoop dat jullie nog even een paar dagen geduld kunnen hebben,
en na deze actie is er grote kans dat er nog een volgende gaat volgen
(nee niet direct weer een met leds, maar dan natuurlijk ook es wat anders proberen )
Verwijderd
begin je nu pas met wachten, ik wacht al vanaf de dag dat de ia gestart was man....Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 00:55:
Ik wacht geduldig... Nouja, geduldig is niet echt waar. Dus: ik wacht...
Verwijderd
Ik heb alle tijd
Ik weet nie eens wat ik met die 110 ledjes ga doen, dussssssss............

ik heb juist miljoenen ideeënVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 04:11:
Ik heb alle tijdIk weet nie eens wat ik met die 110 ledjes ga doen, dussssssss............
![]()
nee, zoals je waarschijnlijk wel kan begrijpen, heeft men ook genoeg "valse" input gegeven, die van boven de 10 euro kan ik waarschijnlijk niet verwachten dat die binnenkomenVerwijderd schreef op 09 November 2002 @ 23:41:
[...]
Jouw ondertitel is wel extreem ziek
Tis wel funny
Ik heb ook aangegeven welk geld wél binnen is gekomen, en die verschijnen dan ook pas echt in m'n signature...
enne ziek? nee hoor
Ik wil mijn LEDjes ook wel graag. kan ik ze in mijn kast gaan bouwen, en op mijn fiets 
Wat gebeurt er nu eigenlijk met de eurocenten die op blauwe LEDs worden bespaard?
Wat gebeurt er nu eigenlijk met de eurocenten die op blauwe LEDs worden bespaard?
Verwijderd
110 leds, pff
was d dat nu???
ik heb er 1300+
Ik ben nu alleen mhn kop aan t breken hoe ik die allemaal van stroom ga voorzien.
t idee is al bijna helemaal uitgetekend, nu nog de leds voor de eerste test, en dan begint het bouwwerk. Nog een maand of 4 na de levering van de leds ou mn case af moeten zijn.
Remember my name, you will c it sooner or later
was d dat nu???
ik heb er 1300+
Ik ben nu alleen mhn kop aan t breken hoe ik die allemaal van stroom ga voorzien.
t idee is al bijna helemaal uitgetekend, nu nog de leds voor de eerste test, en dan begint het bouwwerk. Nog een maand of 4 na de levering van de leds ou mn case af moeten zijn.
Remember my name, you will c it sooner or later
Verwijderd
ik heb nu een ander id in me kop gehaald.. en heb dus leds teweinig
ik moet er nu ongeveer 1400 meer hebben en dat 2 maal
kleinigheidje blijf je houden he
Verwijderd
wtf ben jij van planVerwijderd schreef op 10 november 2002 @ 12:43:
Verwijderd
ows niet veel bijzonders...
is maar schermpje van 20 maal 4
char size is 7 bij 5
dus ja paar ledjes
is maar schermpje van 20 maal 4
char size is 7 bij 5
dus ja paar ledjes
De meeste mensen gebruiken TL-buisjes voor een zonnebank hoorVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 12:43:
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
lolTD-er schreef op 10 november 2002 @ 13:13:
[...]
De meeste mensen gebruiken TL-buisjes voor een zonnebank hoor
MMI, een blauwe led text display dus ?
1400 stuks ?
allemaal zelfde kleur waarschijnlijk?
1400 stuks ?
allemaal zelfde kleur waarschijnlijk?
Verwijderd
jupz allemaal zelfde kleur
alleen is het 2800 leds en geen 1400 (is 2 schermen samengevoegd)
holy shite man... 2800 leds....
Verwijderd
ja of 80 led matrixensebastius schreef op 10 november 2002 @ 16:08:
holy shite man... 2800 leds....
jwbagger, heb jij copyright op je sig? lijkt mij ook wel grappig om dat eens te proberen.
(sorry voor deze compleet zinloze post in dit topic, alhoewel ik wel ledjes heb besteld)
(sorry voor deze compleet zinloze post in dit topic, alhoewel ik wel ledjes heb besteld)
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Verwijderd
ik ga dus nog een stereo vu meter bouwen voor deze divx speler [rml][ CM] mijn via divx home player[/rml]
kan het mooi achter het schermpje wat nu nog donker is
en daar heb ik dus ook die ledjes voor nodig
kan het mooi achter het schermpje wat nu nog donker is
en daar heb ik dus ook die ledjes voor nodig
Ik heb al een keertje een ledmatrix gemaakt van 42x7 led's (bijna 300). Wat een klote werk om dat te solderen. Ben blij dat dat projectje af isVerwijderd schreef op 10 november 2002 @ 16:06:
jupz allemaal zelfde kleur
Kun je daar niet es ff een leuke pic van posten
Verwijderd
tja...Lamborghini schreef op 10 november 2002 @ 18:08:
[...]
Ik heb al een keertje een ledmatrix gemaakt van 42x7 led's (bijna 300). Wat een klote werk om dat te solderen. Ben blij dat dat projectje af is
bij mij worden dan dus 80 matrixen van 5 bij 7 leds
dus tje...
2800 eledjes is niet nix om dat aan elkaar te bakken maar ik heb hier al een sidekick (of hoe schrijf je dat) klaar zitten
ik hoef gelukkig maar 20 ledjes
en het resultaat mag er dan ook wel wezen
If it aint broke, fix it till it is!
mm... reken reken..Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 18:21:
[...]
tja...
dus tje...
2800 eledjes is niet nix om dat aan elkaar te bakken maar ik heb hier al een sidekick (of hoe schrijf je dat) klaar zitten
1 ledje, 4.5V(globaal), 20 mA (blauw)... 4.5*0.02=0.09W x 2800 = 252 W aan LED-power.. djeezz, daar verlicht je een halve woonwijk mee..
kunnen we dan binnenkort bij jouw in de buurt ping-pong spelen? (net als dat gebouw in berlijn tijdje terug)
Edit: mag je ook wel een beste powersupply bouwen.... worden vast ledjes in serie, anders heb je gewoon koperbuizen nodig voor de stroom
En de hitteontwikkeling wil ik ook niet weten (flat meteen geen kachel meer nodig)
Verwijderd
Hier slaat u dan toch zeer ernstig de plank misDJSmiley schreef op 10 november 2002 @ 19:18:
[...]
mm... reken reken..
1 ledje, 4.5V(globaal), 20 mA (blauw)... 4.5*0.02=0.09W x 2800 = 252 W aan LED-power.. djeezz, daar verlicht je een halve woonwijk mee..
kunnen we dan binnenkort bij jouw in de buurt ping-pong spelen? (net als dat gebouw in berlijn tijdje terug)
Edit: mag je ook wel een beste powersupply bouwen.... worden vast ledjes in serie, anders heb je gewoon koperbuizen nodig voor de stroom
En de hitteontwikkeling wil ik ook niet weten (flat meteen geen kachel meer nodig)
De ledjes gaan niet allemaal tegelijk aan, er wordt elke seconde 50 keer alle regeltjes afgegaan, net als bij een beeldscherm, de maximale belasting is dus als van 1 regeltje (pixelrij) alle ledjes aan zijn en dat is toch een stuk minder dan 2800...
Verwijderd
gelukkig branden idd niet alle ledjes tegelijk
maar kheb al een goede PS denk ik dat zie ik snel genoeg hoop ik
alleen de leds
waarhaal ik ze zoveel en niet duurder dan 100 euro het liefste
maar kheb al een goede PS denk ik dat zie ik snel genoeg hoop ik
alleen de leds
Voor de liefhebber: www.blinkenlights.deDJSmiley schreef op 10 November 2002 @ 19:18:
[...]

Kun je de filmpjes van het project bekijken en software halen om zelf zoiets op te bouwen (waarom ook niet... heeft iemand een flatgebouw dat we kunnen gebruiken
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
Fans moest ked zijn
Beetje moe,
maar ben wel bikkel van de dag
Verwijderd
Nog steeds nie wakker zie ik?Fans moest ked zijn
Beetje moe,
maar ben wel bikkel van de dag , zie hk
2800 keds leds (
), da's niks.
Bij de Uitmarkt van 24 sept. dit jaar in Amsterdam speelde Wibi Soerjadi op het Brandplein, en daar stond er ook een LED scherm met een afmeting van 31 m2
waar je het podium (en Wibi
) beter op kon zien. Allemaal rode, groene en blauwe led's dus, en vast heel wat meer dan 2800!! Het beeld was wel af en toe veel te rood, maar wit werd wel goed weergegeven.
Persberichtje:
Persberichtje:
Onderwerp: hvb project voor de komende drie jaar 'preferred supplier' van de uitmarkt
Datum: 27 mei
De jaarlijkse start van het theaterseizoen, beter bekend als de Uitmarkt, in onze hoofdstad wordt vanaf 2002 voor 3 jaar audiovisueel gefaciliteerd door hvb presentation services. Naast het plaatsen van het 31 m2 LED scherm naast het hoofdpodium levert hvb alle overige audiovisuele faciliteiten voor de overige podia. Het signaal voor weergave op het LED scherm komt hoofdzakelijk van de 3 cameraregieset, geleverd en bediend door de hvb-crew.
Het immens grote scherm vormt de komende 3 jaar dé eyecatcher op hét evenement van het jaar in de Amsterdamse binnenstad. hvb kijkt met veel plezier uit naar deze samenwerking en is er van overtuigd, dat het evenement nog meer allure krijgt dan het nu al heeft!
woei, volgens mij hebben zij ook meegedaan aan een IA
dat valt best mee hoor...Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 18:21:
[...]
tja...
dus tje...
ik moet op m'n werk van die politie stop, politie volgen led bordjes in elkaar zetten ennu daar gaan 150 per bord of zo op... en dan X 2 pootjes is 300 pootjes per bord solderen. en dat 20 X gheghehge...
ik ben het gewend om dat voor me werkt te doen maar jah.
zolang je maar goede spullen voor het solderen hebt he
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
ja en ?wat dacht je van patch paneelen dan voor cat 5 , dat is per conector 8 draaden afmonteren x24 per paneel en dat een kast vol dan heb je aan het eind van de dag geen handen meer over
nee, wat denk je van een parralel gestuurde relais kast:
32x triac schakel circuit op experimenteer bordjes + 4x74374 + 32x ledjes + 100000 draadjes + 64 stopcontacten
dat projectje heeft me 100000000 km draad gekost en het langst duurden de triac relais schakelingetjes
32x triac schakel circuit op experimenteer bordjes + 4x74374 + 32x ledjes + 100000 draadjes + 64 stopcontacten
dat projectje heeft me 100000000 km draad gekost en het langst duurden de triac relais schakelingetjes
Verwijderd
Ik zou dan ook geen relaisschakelingen maar optocouplers nemen, anders hoor je dus echt 50x per seconde "klik-klik-klik-klik-klik"
Verwijderd
En het is maandag...!!! En, en, en, en, en?!? Ben je er al heengeweest Spacy? Nou, nou, nou, nou? Vertel!!!verwachting is dus (bijna 100% zeker) dat ik er maandag of dinsdag heen ga.
Verwijderd
denk het niet...
sommige GOTters hebben ook een sociaal leven..
met alle respect door dat...
sommige GOTters hebben ook een sociaal leven..
met alle respect door dat...
De stress die sommige mensen hebben om een paar ledjes... Doe ff relaxed, die klerezooi moet toch nog helemaal ingepakt worden enzo.
IA Organisatoren, veel sterkte de komende tijd!
IA Organisatoren, veel sterkte de komende tijd!
ff voor de duidelijkheid,Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 11:41:
[...]
En het is maandag...!!! En, en, en, en, en?!? Ben je er al heengeweest Spacy? Nou, nou, nou, nou? Vertel!!!
het is niet zomaar een ritje voor me, Assen - Nijmegen (en dan ook nog naar Rotterdam) en weer terug natuurlijk.
als ik voor 1 uur bericht krijg dat ze het spul voor ons er uit hebben gezocht, en klaar gezet in dozen is het nog zinvol om daar heen te gaan,
anders wordt dat pas morgen,
gezien de stand van zaken verwacht ik wel dat ze vandaag deze pallets met vracht weten uit te zoeken.
Verwijderd
pak de trein johspacy schreef op 11 november 2002 @ 12:06:
[...]
ff voor de duidelijkheid,
het is niet zomaar een ritje voor me, Assen - Nijmegen (en dan ook nog naar Rotterdam) en weer terug natuurlijk.
als ik voor 1 uur bericht krijg dat ze het spul voor ons er uit hebben gezocht, en klaar gezet in dozen is het nog zinvol om daar heen te gaan,
anders wordt dat pas morgen,
gezien de stand van zaken verwacht ik wel dat ze vandaag deze pallets met vracht weten uit te zoeken.
sure, je snapt hoe vaak dat overstappen is?
en mijn voodeeluren kaart is inmiddels verlopen,
en heb ik niet verlengd omdat ik toch een auto heb
en misschien enig idee met hoeveel dozen ik dan moet gaan lopen slepen,
grote dozen zullen het niet zijn, mar wel een stuk of 10 verwacht ik.
Verwijderd
was een grapje johspacy schreef op 11 november 2002 @ 12:20:
[...]
sure, je snapt hoe vaak dat overstappen is?
en mijn voodeeluren kaart is inmiddels verlopen,
en heb ik niet verlengd omdat ik toch een auto heb
en misschien enig idee met hoeveel dozen ik dan moet gaan lopen slepen,
grote dozen zullen het niet zijn, mar wel een stuk of 10 verwacht ik.
Verwijderd
doe ff relax iedereen, wacht nou maar gewoon af... jullie mogen dankbaar zijn dat er iemand is die de boel regeld, wat ons een helehoop geld/tijd/bende spaart. denk niet dat je dan iemand kan drukken om te haasten en dergelijke....
tis trouwens nog vrij snel hoe deze IA verloopt...... bij andere werd er vaak langer gewacht.
hulde aan spacy!

hulde aan spacy!
"Controleren op blauw licht echt zielig" lees ik net in de Metro. Wie heeft een berg tyrefly's aangeschaft en kan ze nu niet meer kwijt?
Verwijderd
heb er 26 aan geschaft hehe
hou ze mooi allemaal
zelf
hey uh spacy? jij organiseerd dit he? heb je alle adressen al? want dan zet ik het adres op laupro weer terug het adres wat er nu staat is van mun buurman en daar moeten de ledjes heen.
dus als j e de adressen hebt wil je het dan even laten weten?
hey uh spacy? jij organiseerd dit he? heb je alle adressen al? want dan zet ik het adres op laupro weer terug het adres wat er nu staat is van mun buurman en daar moeten de ledjes heen.
ja in dat geval heb ik je adres al,Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 12:54:
heb er 26 aan geschaft hehehou ze mooi allemaal
zelf
![]()
maar de meesten hebben hun gewijzigde adres via mail verstuurd
Verwijderd
ok dan verander ik het adres op laupro weer voor de rest van die ia`s die ik nog moet betalen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2002 13:25 . Reden: typo`s :P ]
euhm, als ik een relaisschakeling bouw, wil niet zeggen dat ik relais gebruikVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 02:28:
Ik zou dan ook geen relaisschakelingen maar optocouplers nemen, anders hoor je dus echt 50x per seconde "klik-klik-klik-klik-klik"
Verwijderd
Dat klinkt nog altijd beter dan een semi-relais black box schakelingOverSoft schreef op 11 November 2002 @ 16:16:
[...]
euhm, als ik een relaisschakeling bouw, wil niet zeggen dat ik relais gebruikik zei toch dat ik triac's heb gebruikt (of ik had moeten zeggen een opto-geïsoleerd-triac circuit moeten zeggen, maar dat snapt nie iedereen
)
Dus als het er nu naar uit ziet.. wordt het morgen gehaald? Dinsdag 12 nov?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Wacht nu allemaal eens een dag ofzow. HEt is niet zo dat ze sneller bij pixxa en spacey zijn als we dr na gaan vragen.
Ze verwachten dat ze morgen zullen aankomen.
Als ze er zijn, dan zijn wij de eerste die het gaan weten.
Ze verwachten dat ze morgen zullen aankomen.
Als ze er zijn, dan zijn wij de eerste die het gaan weten.
Ik weet niet of alles netjes ingepakt zit, maar anders is het mischien leuk wat foto's te posten van zoveel onderdeeltjes, dan krijgt men hier een idee hoeveel werk het wel niet is.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
ennuh als er iets mis gaat (zakjes die door elkaar vallen enzo (wat ik niet hoop)) pics van posten
Ik wil morgen (of overmorgen) ook wel graag PICS !
TD-er schreef op 11 November 2002 @ 19:14:
Ik weet niet of alles netjes ingepakt zit, maar anders is het mischien leuk wat foto's te posten van zoveel onderdeeltjes, dan krijgt men hier een idee hoeveel werk het wel niet is.

Die opmerking is al 13 keer opgemerkt..
Verwijderd
Rustig maar, rustig...Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 12:41:
doe ff relax iedereen, wacht nou maar gewoon af... jullie mogen dankbaar zijn dat er iemand is die de boel regeld, wat ons een helehoop geld/tijd/bende spaart. denk niet dat je dan iemand kan drukken om te haasten en dergelijke....tis trouwens nog vrij snel hoe deze IA verloopt...... bij andere werd er vaak langer gewacht.
hulde aan spacy!
Is het nou echt zo dat iedereen afhankelijk is geworden van al die smileys? Moet je nou echt overal een knipoog achter zetten? Pffff.......
Vooruit, speciaal voor jou dan:
Is het nou beter...?En het is maandag...!!! En, en, en, en, en?!? Ben je er al heengeweest Spacy? Nou, nou, nou, nou? Vertel!!!![]()

Verder ben ik content over het verloop van het hele gebeuren, zeer content zelfs...
Verwijderd
moet ik dat nou opvatten als negatief? daar wordt ik pas absoluut onrustig van en je wil me niet onrustig zien! en dan voor jou om het toch maar even goed over te laten komen en omdat ik compleet afhankelijk ben van smileys, vooral die knipoog die overigens niet in mijn post te vinden was
en nu ga ik toch echt

Modbreak: Laat zo'n lading smilies de volgende keer maar achterwege
en nu ga ik toch echt

Modbreak: Laat zo'n lading smilies de volgende keer maar achterwege
[ Voor 0% gewijzigd door AcouSE op 12-11-2002 11:26 ]
het nut van de reactie op die 1e
is me op dit moment nog niet duidelijk

Verwijderd
Er moeten nog 26 van de 396 deelneemers betalen, hieronder zitten dan ook nog een paar die hun bestelling hebben geanuleerd...
Die ownt!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Tsja.... heb geen haast, heb toch maar een b'tje leds besteld. Ga alleen maar de leds in mijn case en in mijn spelers vervangen
?!?! Nu pas? Kan toch allang niet meer?iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 12 November 2002 @ 09:34:
Tsja.... heb geen haast, heb toch maar een b'tje leds besteld. Ga alleen maar de leds in mijn case en in mijn spelers vervangen
Dat LED knightrider ding heeft geen nagloei... n00b!
Verwijderd
In dat stukje softwar van je, dat led vs. weerstand ding.Benadski schreef op 12 november 2002 @ 10:03:
[...]
?!?! Nu pas? Kan toch allang niet meer?
Dat LED knightrider ding heeft geen nagloei... n00b!
Daar is het wel verwarrend dat er eerst een . als scheidingsteken wordt gebruikt en je zelf moet scheiden met een ,
Ik trap daar zelf elke keer weer in
Hoe bedoel je? Ligt denk ik aan je systeeminstellingen dan. Heb je je scheidingsteken soms op " . " staan? (amerikaanse instellingen) Hier geen problemen namelijk... Of ik snap niet helemaal wat je bedoelt...Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 10:57:
[...]
In dat stukje softwar van je, dat led vs. weerstand ding.
Daar is het wel verwarrend dat er eerst een . als scheidingsteken wordt gebruikt en je zelf moet scheiden met een ,
Ik trap daar zelf elke keer weer in.
Dit topic is gesloten.