[IA] LEDS 3 & 5 mm *Afhandeling* - deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 989 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
De vorige werd wat groot: [rml][ IA] LEDS 3 & 5 mm helder div. kleuren * Afhandeling *[/rml]
Dus we gaan hier verder.

De status? Als de sodemieter betalen want ik wil m'n leds! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook mijn leds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

ikke kan niet wachten, heb me soldeerboutje al dagen heet ;)

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb al betaald :)
Sta ook bevestigd op betaald bij LauPro :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Spacey: Ik heb al sinds woensdag betaald, maar er staat nog niets op Laupro? En ook niets in mijn mailbox? Heb je iets van mij ontvangen?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Ik heb vrijdag betaald, en ik sta nog steeds niet bevestigd :(.
Nou ja, morgen weer een dag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga strax kijken op de rekening van de belgische deelnemers.
Ik moet nu gaan werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiNo!
  • Laatst online: 06:50
Wat een marteling, al die tijd wachten op onze vitamine L! Je weet toch dat een mens niet lang zonder vitamines kan :)

https://github.com/atoomnetmarc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

vorige week donderdag had ik 't geld al overgemaakt:

[rml]jwbagger in "[ IA] LEDS 3 & 5 mm helder div. kleuren *"[/rml]

vaag dat 't nou nog niet binnen is... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Vorige week woensdag geld over gemaakt en ook nog geen bevestiging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here !!! Woensdag (vorige week) afgeboekt, maar nog steeds niks bevestigd (geen mail, laupro-status). :/ Ik wil wel mn leds :'( Vraag me toch steeds meer af waar Postbank mn centjes heeft gelaten. :( (,anders moeten we ff met het GOTknockteam langsgaan }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

muhahahaha! Ik was er deze keer eens extreem vroeg bij met betalen! :D Leven Girotel via internet! :D :D })

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 09:17
Door sleeping_hollow - Tuesday 22 October 2002 00:29

Ik ga er wat blauwe en rode ccfllen inzetten, een elektrisch uitschuifbare baybus, blauwe leds, extra cooling, enz...
Ik kan echt niet wachten. een nieuwe kast, een nieuwe mod
ik was van plan een soort van neon gloed aan de onderkant natuurlijk wat ccfl aan de binnenkant en gekleurde fans enzo maybe dat zo'n uitschuifbare baybus ook nog wel leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
zwahiel schreef op 22 oktober 2002 @ 13:45:
muhahahaha! Ik was er deze keer eens extreem vroeg bij met betalen! :D Leven Girotel via internet! :D :D })
Ik via internetbankieren maar een bevestiging :? Niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Laatst online: 20-02 13:44
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 13:42:
Same here !!! Woensdag (vorige week) afgeboekt, maar nog steeds niks bevestigd (geen mail, laupro-status). :/ Ik wil wel mn leds :'( Vraag me toch steeds meer af waar Postbank mn centjes heeft gelaten. :( (,anders moeten we ff met het GOTknockteam langsgaan }) )
Wij eisen een verklaring! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk als ik de Postbank bel dat ze al bang van mij worden. Laat staan als we ff langsgaan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij staat er dan gelijk e5000,- meer op spacy zn rekening 8) :+ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Same here, dat KUT girotel (waar je ook nog voor moet betalen! |:() is net zo sloom als briefpost! Wat zeg ik? Volgens mij is een POSTduif (zou daar de naam POSTbank vandaan komen?) nog sneller! :X

Denk dat ik overstap op Rabobank Internet bankieren, dat schijnt wel in staat te zijn geld binnen 1 dag over te boeken...

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
FiRePaTH schreef op 22 oktober 2002 @ 14:35:
Same here, dat KUT girotel (waar je ook nog voor moet betalen! |:() is net zo sloom als briefpost! Wat zeg ik? Volgens mij is een POSTduif (zou daar de naam POSTbank vandaan komen?) nog sneller! :X

Denk dat ik overstap op Rabobank Internet bankieren, dat schijnt wel in staat te zijn geld binnen 1 dag over te boeken...
Heb ik maar een bevestiging NEE :'( en dat sinds woensdag (is wel afgeschreven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 14:36
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 13:42:
Het moet van Bank -> Bank. Als je dus zoals mij het gisteren op de bus deed, is het vandaag bij de Postbank in behandeling genomen (of iig aangekomen mag ik hopen >:)) en geen idee hoe het dan verder gaat :D Maar iig het moet dan dus naar de Rabobank, wie weet hoelang de Rabobank er weer over doet om het in behandeling te nemen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een week is het ze iig nog niet gelukt, das duidelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Het moet van Bank -> Bank. Als je dus zoals mij het gisteren op de bus deed, is het vandaag bij de Postbank in behandeling genomen (of iig aangekomen mag ik hopen >:)) en geen idee hoe het dan verder gaat :D Maar iig het moet dan dus naar de Rabobank, wie weet hoelang de Rabobank er weer over doet om het in behandeling te nemen :?
In mijn geval van Rabobank naar Rabobank en dat gaat, weet ik sneller, dan er hier gebeurd :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Rave17 schreef op 22 oktober 2002 @ 14:47:
[...]

Ik heb het dus vorige week vrijdag overgemaakt met girosnol... Da's dus 4 dagen om het geld over te maken... Tijd genoeg dus :(

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
leuk, nieuw topic (ff de link veranderen in me sig :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
FiRePaTH schreef op 22 oktober 2002 @ 14:59:
[...]

Ik heb het dus vorige week vrijdag overgemaakt met girosnol... Da's dus 4 dagen om het geld over te maken... Tijd genoeg dus :(
Misschien een idee om een e-mail te gaan sturen naar de Postbank & de Rabobank, met de vraag: "waarom duurt het allemaal zo lang?".

[ :+ -modus]
Misschien iets voor Kassa! of Ook dat nog!, kijken hoelang banken erover doen om betalingen naar andere banken over te schrijven en met de vraag: "waarom duurt het allemaal zo lang?" :+ Zal vast wel een geldige reden voor zijn, lijkt mij :?
[/ :+ -modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooowwh, goed idee, KASSA en Ook dat Nog zijn mijn lievingsprogamma's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Yo, relax allemaal eens ff... mogelijk is je betaling als wel binnen maar hebben Spacy en CeeKay gewoon nog geen tijd gehad om het zaakje bij te werken. Heb je wel gezien hoeveel deelnemers er zijn? En om hoeveel €€€ we praten? Hou je gewoon nog ff op de achtergrond. En als je nou vind dat het allemaal te lang duurt, begin dan eens met te controlleren of het geld al van je eigen rekening is afgeschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

* SchizoDuckie gaat morgen het geld overmaken :)

leds leds leds leds :9 :9 :9 :9 :9

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

jongens jullie posten weer flink door,
ik ga kijken hoeveel betalingen er weer binnen zijn vandaag,
ook voor hurricane zal ik uitzoeken waarom z'n mail niet aankomt

edit/update: er zijn weer een stuk of 30 betalingen binnen, waarvan de helft postbank,
deze personen zullen binnen een paar uur mail hieorver krijgen :)
btw. het aanbetalingsbedrag hebben we inmiddels bereikt, terwijl de rekening (papieren versie) nog onderweg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

spacy_ schreef op 22 oktober 2002 @ 16:15:
jongens jullie posten weer flink door,
ik ga kijken hoeveel betalingen er weer binnen zijn vandaag,
ook voor hurricane zal ik uitzoeken waarom z'n mail niet aankomt
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Namens (bijna) alle tweakers

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 09:27
Postbank duurde bij mij ook langer dan ik had ged8, maar wees geduldig, tis hier ook goedgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcouSE schreef op 22 oktober 2002 @ 15:18:
Yo, relax allemaal eens ff... mogelijk is je betaling als wel binnen maar hebben Spacy en CeeKay gewoon nog geen tijd gehad om het zaakje bij te werken. Heb je wel gezien hoeveel deelnemers er zijn? En om hoeveel €€€ we praten? Hou je gewoon nog ff op de achtergrond. En als je nou vind dat het allemaal te lang duurt, begin dan eens met te controlleren of het geld al van je eigen rekening is afgeschreven...
Juistem want ik heb netjes na 2 of 3 daagjes een bevestiging gekregen dat ik betaald heb! toppertje deze actie ;)

Iedereen w8 op z'n betalings bevestiging en ik wacht op het vinkje bij "de organisator heeft uw bestelling ingepakt" op de Laupro sijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 21:02

Dr.Roelski

Walk on ....

Ik heb laatst een Papiertje gehad van Fortizzz waarop die tijden inderdaad stonden.
Ging over verschil boekdatum en rentedatum ofzoiets.
Hierin stond ook dat dit verschil een deel van hun inkomstenbron was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

er zijn weer een lading mails de deur uit,
vanavond zal ik nog eens controleren of er weer meer bij zijn gekomen,

mocht je al wel een mailtje OF de status verandering naar betaald met een "vinkje" hebben gehad, maar niet de andere (je hoort ze bedie te krijgen van ons)
laat het dan even weten via mail, met wat gevens zodat we een eventuele fout makkelijk kunnen vinden
Dr.Roelski schreef op 22 oktober 2002 @ 17:02:
Ik heb laatst een Papiertje gehad van Fortizzz waarop die tijden inderdaad stonden.
je hebt dezelfde icon als mede organisator pixxa,

<--- gaat weer verder met z'n custom builded epia casemod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.Roelski schreef op 22 oktober 2002 @ 17:02:
Helemaal correct, die winst steken ze lekker in eigen zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacy, _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Heb je mail ontvangen en status is ook aangepast (naar betaald V) THX !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:05

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik heb het mailtje binnen Spacy, was mijn eigen fout wat betreft het e-mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

beter :) mailje binnengekomen 8) status op laupro is bijgewerkt 8)

woei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, geld overgemaakt, bevestigingmail gehad, tijd voor een :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Nu online

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Mensen met de postbank... wis je koekjes en je temp. internetfiles eens... :D

Dat hielp bij mij ook, ging ineens een stuk sneller, en nu tegenwoordig duurdt 't trouwens een werkdag voordat hunnie 't geld hebben! had 't vrijdag overgemaakt en maandag stond 't bij hun op de rekening :) Postbank is er best op vooruit gegaan vind ik eigenlijk :D :9

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm spacy_ ik kom (over)morgen ofzo wel ff langs en druk het in je postbus thuis :) ik moet alleen ff je huisnummer nog weten ;) ik spreek je nog wel op icq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 18:13:
Hmm spacy_ ik kom (over)morgen ofzo wel ff langs en druk het in je postbus thuis :) ik moet alleen ff je huisnummer nog weten ;) ik spreek je nog wel op icq
ik zie dat je een nickchange ondergaan hebt ;)
had je m'n huisnummer nog niet dan?
volgens mij staat ie al op diverse andere plaatsen vermeld.

IJselstraat 54
in de wijk Pitteloo in Assen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we het willen hebben over de toepassing van de LED in je kast, is daar hier ruimte voor? of mag dat niet. Zo niet hoor ik het wel.
Ik wil de led gebruiken om mijn kast van binnen te verlichten, omdat ik denkt dat dat mooier dan een tl buisje.
Zijn daar schemas voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Spacy_ .Ik heb vorige week woensdag betaald. Ik heb geen mail gekregen en niets op Laupro.

Ben ik tussen alles uit gevallen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
18-10-2002___tb___ 3828.53.601___R.K. Janssen__ af__ 37,00
Ia id: 2335, raid@planet.nl ____The undertaker

Haal ik net van internetbankieren af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

alexandervisser schreef op 22 oktober 2002 @ 18:25:
Spacy_ .Ik heb vorige week woensdag betaald. Ik heb geen mail gekregen en niets op Laupro.

Ben ik tussen alles uit gevallen misschien?
mail hierover met je gegevens dan zullen we dat op gaan zoeken in de betalingsinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schiet al lekker op met de batalingen, want als ik het goed geteld heb, hebben er nu al 194 mensen betaald, als we dit doorzetten en er in de komende 6 dagen hetzelfde erbij komt, dan komen we in de goede richting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:14
Heb ook betaald :*)

Met i-net bankieren via girotel van de postbank, ze maakten het voor de grap maar dubbel over wegens een technische fout |:(

THX Spacy voor je snelle reactie hierop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 18:22:
Als we het willen hebben over de toepassing van de LED in je kast, is daar hier ruimte voor? of mag dat niet. Zo niet hoor ik het wel.
Ik wil de led gebruiken om mijn kast van binnen te verlichten, omdat ik denkt dat dat mooier dan een tl buisje.
Zijn daar schemas voor?
Hmm, daar was al eens eerder sprake van. Je zou alleen wel erg veel LED's moeten gebruiken wilde je het mooi egaal verlichten. Schema's zijn der niet echt voor volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn geld is ook overgemaakt naar cekay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
Rave17 schreef op 22 oktober 2002 @ 15:11:
[...]
Misschien een idee om een e-mail te gaan sturen naar de Postbank & de Rabobank, met de vraag: "waarom duurt het allemaal zo lang?".
[ :+ -modus]
Misschien iets voor Kassa! of Ook dat nog!, kijken hoelang banken erover doen om betalingen naar andere banken over te schrijven en met de vraag: "waarom duurt het allemaal zo lang?" :+ Zal vast wel een geldige reden voor zijn, lijkt mij :?
Hebben ze al eens gedaan, half tot heel jaar geleden. Was niet zo'n beste uitslag voor de postbank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
spacy_ schreef op 22 oktober 2002 @ 16:15:
btw. het aanbetalingsbedrag hebben we inmiddels bereikt, terwijl de rekening (papieren versie) nog onderweg is!
Dus je kan het bedrag nog niet naar ze overmaken want je hebt officieel de rekening nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kreeg net mail dat mn betaling binnen was :)
Keurig geregeld, deze IA... Ben blij dat ik het bedrag naar boven afgerond heb.
Goed werk! _/-\o_

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 20:38
De postbank krijgt enorme bedragen in handen door die overboekingen.
Al dat geld is namelijk een paar dagen 'onderweg' en dan in hun handen.
Daarmee kan de postbank dan weer een leuk rendement op halen, wat ze in eigen zak steken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was mijn betaling via de ABN-AMRO (internet bankieren) er rete-snel. Dus toch een postbank probleem?

Maar inderdaad, de personen die nog niet betaald hebben, worden dringend, doch vriendelijk verzocht om het z.s.m. te doen. Ik wil m'n LEDS!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:16
Jawel, ik heb eea ook overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 22:40
dit is voor mij een perfecte AI had betaald binnen 1 dag en ook ontvangen via i-net rabobankieren.TOPPIE! :D

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn cash is ook de deur uit.. zal tegen het eind van de week wel op je rekening staan... Kan niet wachten tot ze binnen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ok, bevestigingsmail is binnen en Laupro is bijgewerkt!

Status-update:
Spacy & Co: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Postbank: |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

wat is nu de ETA van de leds bij ons? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
480 ticks

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:01

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Vreemd hoor. Op 16-10-2002 met girotel van de postbank bedrag overgemaakt.
Dag daarna netjes afgeschreven.
Weer een dag verder netjes e-mail gehad dat het bedrag de 18e was bijgeboekt.
Dus postbank - rabobank maar 2 (twee) dagen.

Het lig mij trouwens bij dat juist de postbank er bij kassa er goed uitkwam.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

BaRF schreef op 22 oktober 2002 @ 22:18:
wat is nu de ETA van de leds bij ons? :P
tot de 31e zullen we betalingen ontvangen,
de week daarop hopen we de betselling af te halen en direct te beginnen met inpakken en zo snel m0ogelijk daarop natuurlijk te versturen.

Als alles meezit verwachtten we dat we de leds bij jullie voor half november aan huis bezorgd kunnen hebben, (binnen 2 week na eindiging van de betaalperiode dus)
maar mocht het anders lopen dan laten we jullie dit natuurlijk zo snel mogelijk weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

KroontjesPen schreef op 22 oktober 2002 @ 22:27:
Vreemd hoor. Op 16-10-2002 met girotel van de postbank bedrag overgemaakt.
Dag daarna netjes afgeschreven.
Weer een dag verder netjes e-mail gehad dat het bedrag de 18e was bijgeboekt.
Dus postbank - rabobank maar 2 (twee) dagen.

Het lig mij trouwens bij dat juist de postbank er bij kassa er goed uitkwam.
Ik heb het idee dat zowel de postbank als de rabo te maken hebben met een schuldige factor.
hoewel de rabobank met z'n eigen rekeningen supersnel is (online binnen paar minuten meestal overgeboekt)
zowiezo zijn de papieren overschrivingen erg traag in verwerking bij de banken,
ik zou iedereen van harte online bankieren of telefoonbankieren aanbevelen,
als je vaker aan inkoopacties deel wil nemen en zowiezo online bankieren als je ze organiseerd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ff opgezocht : http://info.omroep.nl/vara?nav=rleXsHzGHGaHhHN
Valutering: hoe banken extra winst maken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 23:26:
Heb het ff opgezocht : http://info.omroep.nl/vara?nav=rleXsHzGHGaHhHN
Valutering: hoe banken extra winst maken :Y)
Uit dit verhaal begrijp ik dus dat transacties juist gratis zijn dankzij de valutering... Ahaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

volgens mij heeft laupro wat problemen,
krijg regelmatig database error,
hopen dat ie het volhoud,
zonder laupro zijn de inkoopacties erg lastig :P

van 205 deelnemers hebben pixxa, ceekay of ik inmdidels de betalingen ontvangen,
erg netjes na 1 week!
maar we willen natuurlijk de rest ook voor de 31e oktober binnen hebben hè!!
voor de belgen zelfs voor de 25e bij Ceekay ivm internationale transactie

offtopic:
<-- gaat lekker slapie doen, moet morgen weer gewerkt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacy_ schreef op 23 oktober 2002 @ 00:21:
van 205 deelnemers hebben pixxa, ceekay of ik inmdidels de betalingen ontvangen,
erg netjes na 1 week!
maar we willen natuurlijk de rest ook voor de 31e oktober binnen hebben hè!!
voor de belgen zelfs voor de 25e bij Ceekay ivm internationale transactie
You ve got a status update (lees: you ve got mail, lots of mail)

Ik heb net de rekening gechecked van de belgische deelnemers, en ik heb weer een aantal betalingen binnen hehad.
Ik heb idereen kunnen mailen behalve Plons.
Ik hoop dat jullie deze persoon wel kunnen mailen.

En daar boven heb ik dan jullie ook nog een apparte stat update gestuurt.

/me kan dan ook eindelijk gaan slapen na een lange dag op t werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 00:42:
[...]

You ve got a status update (lees: you ve got mail, lots of mail)

Ik heb net de rekening gechecked van de belgische deelnemers, en ik heb weer een aantal betalingen binnen hehad.
Ik heb idereen kunnen mailen behalve Plons.
Ik hoop dat jullie deze persoon wel kunnen mailen.

En daar boven heb ik dan jullie ook nog een apparte stat update gestuurt.

/me kan dan ook eindelijk gaan slapen na een lange dag op t werk.
Ik had al een paar van die mails gereplied en bijgewerkt op laupro,
de rest zal ik vananvond doen, als ik weer thuis ben,
bedankt voor de statusmail voor de Belgen alvast,
ik zal plons wel proberen te bereiken.
een enkele belg had ook ene Nederlandse rekeking en heeft me op die manier betaald, dus je zult wel niet van iedere Belg een betaling ontvangen,
ik zal even voor je uitzoeken van welke Belgen ik weet dat ze betaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat lekker zo zie ik. ik hoop dat de overige mensen snel betalen, want het zal toch niet zo zijn dat die wat bestellen en dan opeens vel te laat gaan betalen? ik zat zelf gewoon te wachten tot ik kon betalen en heb het ook meteen gedaan..

maargoed. Pay the dudes, dudes! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 13:57
Doe vandaag giro ding op de bus, zal er volgende week wel opstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Ik hoop vandaag bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiNo!
volgens
code:
1
2
lynx -dump -nolist "http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=124&p=d"\
|grep -c "Geen actie"
zijn er nog 148 mensen die geen actie hebben ondernomen!

Kom op! je hebt nog maar een paar dagen!

Daarentegen hebben 205 mensen een vinkje achter hun naam staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
DiNo7 schreef op 23 oktober 2002 @ 10:20:
volgens
code:
1
lynx -dump -nolist "http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=124&p=d" |grep -c "Geen actie"

Kom op! je hebt nog maar een paar dagen!

Daarentegen hebben 205 mensen een vinkje achter hun naam staan.
Ik en meerdere mensen hebben wel actie ondernomen maar nog geen bevestiging op laupro :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
The Undertaker schreef op 23 oktober 2002 @ 10:26:
[...]
Ik en meerdere mensen hebben wel actie ondernomen maar nog geen bevestiging op laupro :X :X :X
Dan staat er wel betaald maar geen vinkje. Dus jij en die anderen horen nog niet eens tot die 148.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
DiNo7 schreef op 23 oktober 2002 @ 10:20:
volgens
code:
1
lynx -dump -nolist "http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=124&p=d" |grep -c "Geen actie"
Kun je met zo'n code ook niet ff uitrekenen hoeveel euro dat bij elkaar is wat er nog niet betaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiNo!
The Undertaker schreef op 23 oktober 2002 @ 10:26:
[...]

Dat zijn er 43.

code:
1
2
lynx -dump -nolist "http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=124&p=d"\
|grep  "t0.gif" |grep -c "Betaald"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

er zijn er ook genoeg waarvan ik als ik de betaling ontvang zie dat ze hun iegen status zelf nog niet op betaald? hadden gezet,
bij 1 op de 3 personen kom ik dit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiNo!
Lamborghini schreef op 23 oktober 2002 @ 11:07:
[...]

Kun je met zo'n code ook niet ff uitrekenen hoeveel euro dat bij elkaar is wat er nog niet betaald is.
Tuurlijk, alles kan, maar het zou makkelijker zijn als Laupro dat voor je programmeerd op een soort "Satistical overview" pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die nog niet betaald hebben ga dat is ff vlug doen!
zo moeilijk is het toch niet om het op tijd over te maken.
volgende IA minder betaaltijd doen ehehe
ik wil mn ledjuhs! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

DiNo7 schreef op 23 oktober 2002 @ 11:19:
[...]

Tuurlijk, alles kan, maar het zou makkelijker zijn als Laupro dat voor je programmeerd op een soort "Satistical overview" pagina.
dat kan ook allemaal hoor, maar bij sommige vand eze dingen is dit alleen makkelijk mogelijk gemaakt voor de organisatoren van de actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

offtopic:
Sjezus! 1 dag niet op GoT geweest en gelijk iets van 6 pagina's door te lezen! Dat is toch niet normaal meer!

BTW Ook ik wordt gek van het w88!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Ik moet toegeven dat er al veel mensen betaald hebben en ontvangen :), maar er zitten nog steeds apen tussen cdien iks bestellen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Venxir schreef op 23 oktober 2002 @ 12:26:
Ik moet toegeven dat er al veel mensen betaald hebben en ontvangen :), maar er zitten nog steeds apen tussen die niks bestellen :|
Sorry voor dubbelpost !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik heb mijn bedrag gegirofoond en binnen drie dagen krijg ik de bevestigingsmail van spacy. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjadow_
  • Laatst online: 05-06-2024

Sjadow_

wassup?

Ik heb me geld inmiddels ook al overgemaakt, als het goed is krijg je het vrijd anders maand binnen spacy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polderdijk
  • Laatst online: 13-09 15:52
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:33:
Volgens mij was mijn betaling via de ABN-AMRO (internet bankieren) er rete-snel. Dus toch een postbank probleem?

Maar inderdaad, de personen die nog niet betaald hebben, worden dringend, doch vriendelijk verzocht om het z.s.m. te doen. Ik wil m'n LEDS!! 8)
Met Rabo internet bankieren gaat het ook SUPER snel, ik had het tegen 5-en overgemaakt en nadat ik klaar was met eten, rond kwart voor 6 had ik al een mailtje gekregen dat mijn geld ontvangen was en mijn status stond meteen op "Betaald"

_/-\o_ de Rabobank is toppie _/-\o_

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Polderdijk schreef op 23 oktober 2002 @ 14:06:
[...]

Met Rabo internet bankieren gaat het ook SUPER snel, ik had het tegen 5-en overgemaakt en nadat ik klaar was met eten, rond kwart voor 6 had ik al een mailtje gekregen dat mijn geld ontvangen was en mijn status stond meteen op "Betaald"

_/-\o_ de Rabobank is toppie _/-\o_
En daar zijn de meningen nu dus sterk over verdeelt, mijn geld is sinds vrijdag onderweg, ik weet ook niet welke omweg het maakt maar op dit moment ben ik niet erg tevreden met Internetbankieren vd Rabobank :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polderdijk
  • Laatst online: 13-09 15:52
The Undertaker schreef op 23 oktober 2002 @ 14:10:
[...]

En daar zijn de meningen nu dus sterk over verdeelt, mijn geld is sinds vrijdag onderweg, ik weet ook niet welke omweg het maakt maar op dit moment ben ik niet erg tevreden met Internetbankieren vd Rabobank :X :X :X :X
Heeft het niet te maken met het volgende artiekel wat op fok staat?? http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=23205

Ik hoop het niet voor je, misschien is je omweg van je geld wel ergens anders gestopt 8)7

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

zo ook betaald en aan mail de deur uit gedaan :) (hopen dat de postbank een beetje opschiet :+ )
ik kijk uit naar m'n bevestiging (hoewel ik die niet voor vrijdag verwacht de postbank kennende)

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

The Undertaker schreef op 23 oktober 2002 @ 14:10:
[...]

kun jij mij eens een mailtje sturen op rolandj@home.nl
ik begrijp dat jij met jouw rabobank internetbankieren het bedrag hebt over geboekt, dit had er dan al lang moeten zijn, gezien de actie rekening ook een raborekeing is.
het zou handig zijn als je de gegevens van de overboeking in de mail kunt kopiëren.
vanmavond zal ik dit dan direct uit gaan zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Mail is verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe mijn betaalkaart asap op de bus (tussen nu en 30 min dus :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Polderdijk schreef op 23 oktober 2002 @ 14:22:
[...]

Heeft het niet te maken met het volgende artiekel wat op fok staat?? http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=23205

Ik hoop het niet voor je, misschien is je omweg van je geld wel ergens anders gestopt 8)7
[off-topic]
Lol, Spacy_'s rekening heeft een mooi bedrag onder de 10.000 euro. Hopelijk wordt hij niet doelwit van iemand die erop komt ;)
[/off-topic]

Volgens mij waren er nog best wel wat mensen die gingen wachten tot de laatste dag van betaling. Hopelijk betaald iedereen ook echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Rave17 schreef op 23 oktober 2002 @ 15:49:
[...]

[off-topic]
Lol, Spacy_'s rekening heeft een mooi bedrag onder de 10.000 euro. Hopelijk wordt hij niet doelwit van iemand die erop komt ;)
[/off-topic]

Volgens mij waren er nog best wel wat mensen die gingen wachten tot de laatste dag van betaling. Hopelijk betaald iedereen ook echt :)
gelukkig controleer ik hem dagelijks 2x,
dus inbreuk is zo ontdekt, :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Laatst online: 14-09 15:54

Mad_Demon

de dokter

Betaald en naar boven afgerond :)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Alles is toppie ook met rabo Internetbankieren, het was een klein foutje, kan gebeuren
spacy_ bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

The Undertaker, het was geen fout van de Rabobank, maar van mij
tijdens de vele bevestigingen had ik jouw helaas overgeslagen

<-- IS TE LAAT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Demon schreef op 23 oktober 2002 @ 16:14:
Betaald en naar boven afgerond :)
1 euro voor de ia en 1 euro voor laupro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

De aanbetaling is overgemaakt naar Global Gimmicks,
deze zal dus waarschijnlijk morgen of overmorgen bij hun op de rekening te zien zijn
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.