hoezo aanbetaling? zijn zij bang dat je niet echt besteld ofzo? of zijn anders de koste te groot?spacy_ schreef op 23 oktober 2002 @ 17:46:
De aanbetaling is overgemaakt naar Global Gimmicks,
deze zal dus waarschijnlijk morgen of overmorgen bij hun op de rekening te zien zijn
da's standaard bij dit soort bedragen hoor,Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 17:47:
[...]
hoezo aanbetaling? zijn zij bang dat je niet echt besteld ofzo? of zijn anders de koste te groot?
we nemen wel in 1x een hele grote order van heel veel klein spul af,
dus niet zo vreemd dat daar om gevraagd wordt,
ik heb er trouwens een vnette rekening van mogen ontvangen hoor
edit: er zijn weer een aantal betalingen binnen gekomen,
deze zullen na mijn maaltijd daar bevestiging van ontvangen
Gisteravond overgemaakt(zie mijn post), net een bev email gehad. Jawel! (ABN AMRO)
139 geen actie
10 niks besteld
212 betaald vink
45 betaald vraagteken
Omdat ik toch niks had te doen ben ik gaan tellen
10 niks besteld
212 betaald vink
45 betaald vraagteken
Verwijderd
omg?fleppuhstein schreef op 23 oktober 2002 @ 19:19:
139 geen actie
10 niks besteld
212 betaald vink
45 betaald vraagteken
ik wou dat ik zoveel vrijetijd had, hmmm heb ik misschien ook wel, maar ik heb wel wat beters te doen lol

Verwijderd
Je hoort zeker te leren voor tentamens ofzofleppuhstein schreef op 23 oktober 2002 @ 19:19:
139 geen actie
10 niks besteld
212 betaald vink
45 betaald vraagteken

dan zal ik even een update geven fleppuhstein, voor ons is tellen veel makkelijker doet laupro wel (en ik was net bezig met de status van sommigen tijdens jouw telactie)
gegevens volgens laupro:
Betaald: 221
Betaling onderweg: 42
Geen actie: 133
(mensen met lege winkelkar heb ik status geweigerd gegeven)
Geweigerd: 10
gegevens volgens laupro:
Okee dan klopt het wel. Maar wat ik ook heb gemerkt tijdens mij eigen IA. Als jij mensen met een lege kar status geweigerd geeft. Dan staat er voor de bezoekers gewoon niks besteld. vandaar...spacy_ schreef op 23 oktober 2002 @ 19:43:
dan zal ik even een update geven fleppuhstein, voor ons is tellen veel makkelijker doet laupro wel (en ik was net bezig met de status van sommigen tijdens jouw telactie)
gegevens volgens laupro:
waar kan ik mijn aanmeldings-id nummer vinden in laupro?
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
kan je terugvinden onder "persoonlijk"tijgermobiel schreef op 23 oktober 2002 @ 19:59:
waar kan ik mijn aanmeldings-id nummer vinden in laupro?
waar kan ik persoonlijk vinden?
Sorry ik had mijn vraag beter moeten formuleren.
Ik kan nergens het tabblad persoonlijk vinden als ik ben ingelogd
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Moet je je inloggen en dan naar de LED IA gaan en dan kan je op persoonlijk klikkentijgermobiel schreef op 23 oktober 2002 @ 20:01:
[...]
das wel raar dan, als ik ingelogd ben krijg ik 4 tabbladen tezien, namelijk Informatie, Deelnemers, Bestelde Producten en Persoonlijktijgermobiel schreef op 23 oktober 2002 @ 20:01:
[...]
misschien eens proberen om je cookies te verwijderen en dan opnieuw aan te loggen
Spacy_ ik heb je hier ook al over gemaild maar voor het geval je het mailtje kwijtraakt zet ik het hier op het forum ook nog ff weg.
Omdat mijn saldo ontoerijkend was d8 ik dat de postbank mijn overschrijvingskaart had verwijderd. Nu had ik dus gister geld van mn girlie geleend
en dat op mn rekening gestort. Nu hoor ik vandaag dus op mn saldo dat er dat geld is bijgestort maar het geld dat ik wou overmaken via die kaart waarvan ik d8 dat tie verwijderd was ook is afgeboekt. Mijn geld is dus nu overgemaakt.
Omdat ik d8 dat de kaart verwijdered was heb ik ook een nieuwe op de post gedaan. Nu is na de afschrijving mn saldo toch weer ontoereikend daarvoor, maar als van de week mn salaris binnenkomt dan maakt de postbank dus nogmaals dat bedrag naar je over.
Ik hoop dat je ff contact met me opneemt en dat geld wat je dan voor de tweede keer ontvangt gelijk weer kunt terugstorten. (Anders kan ik mijn maandelijkse hoeveelheid computerapps niet kopen
)
Ff gegevens: Stinger666 ID:2170 4874MB7 stinger@stinger.fol.nl (NIET ALLEMAAL MAILEN BESTE TWEAKERS
)
Omdat mijn saldo ontoerijkend was d8 ik dat de postbank mijn overschrijvingskaart had verwijderd. Nu had ik dus gister geld van mn girlie geleend
Omdat ik d8 dat de kaart verwijdered was heb ik ook een nieuwe op de post gedaan. Nu is na de afschrijving mn saldo toch weer ontoereikend daarvoor, maar als van de week mn salaris binnenkomt dan maakt de postbank dus nogmaals dat bedrag naar je over.
Ik hoop dat je ff contact met me opneemt en dat geld wat je dan voor de tweede keer ontvangt gelijk weer kunt terugstorten. (Anders kan ik mijn maandelijkse hoeveelheid computerapps niet kopen
Ff gegevens: Stinger666 ID:2170 4874MB7 stinger@stinger.fol.nl (NIET ALLEMAAL MAILEN BESTE TWEAKERS
Ik heb voor Benads2 betaald, dat ben ik namelijk ook... 
Het geld zal er over 4 dagen zeker wel op staan d8 ik zo... Girotel doet het meestal wel redelijk snel bij mij...
Het geld zal er over 4 dagen zeker wel op staan d8 ik zo... Girotel doet het meestal wel redelijk snel bij mij...
Verwijderd
ik heb nog even een vraagje omtrend de ledjes. (Kan me bijna niet indenken dat deze vraag al beantwoord is omdat ik dit topic op de voet volg.)
De spanningswaarden van de UV-ledjes en de oranje leds, zijn die al bekend? Want ik kan me herinneren dat daar nog geen specificaties van binnen waren en bij laupro staan deze ook nog tussen haakjes.
De spanningswaarden van de UV-ledjes en de oranje leds, zijn die al bekend? Want ik kan me herinneren dat daar nog geen specificaties van binnen waren en bij laupro staan deze ook nog tussen haakjes.
oranje is normalitair vergelijk baar met geel, in geval vand eze leds dus ook met rood,Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 21:13:
ik heb nog even een vraagje omtrend de ledjes. (Kan me bijna niet indenken dat deze vraag al beantwoord is omdat ik dit topic op de voet volg.)
uv is normaal vergelijkbaar met blauw, en bij deze actie zijn wit, blauw en groen dezelfde waarden
maar voordat ik ze jullie toestuur, zal ik zelf mijn leds van de levering testen met de spanningen en stromen die we aanbevolen hebben gekregen.
Ik zou die toch wel allemaal testen zennespacy_ schreef op 23 oktober 2002 @ 21:57:
[...]
oranje is normalitair vergelijk baar met geel, in geval vand eze leds dus ook met rood,
uv is normaal vergelijkbaar met blauw, en bij deze actie zijn wit, blauw en groen dezelfde waarden
maar voordat ik ze jullie toestuur, zal ik zelf mijn leds van de levering testen met de spanningen en stromen die we aanbevolen hebben gekregen.
Iig het mijne is ook onderweg naar die andere gekke belg
Dat ID komt niet overeen met mn 'echte' laupro IDRave17 schreef op 23 oktober 2002 @ 20:03:
Moet je je inloggen en dan naar de LED IA gaan en dan kan je op persoonlijk klikken
bij IA staat 2128 en mn laupro ID is 980
dat klopt wel, want van elke actie krijg je voor elke deelnemings aanmelding een id.Boeie schreef op 24 oktober 2002 @ 11:19:
[...]
Dat ID komt niet overeen met mn 'echte' laupro ID
bij een andere actie heb je dan ook een ander aanmeldingsid
kan ik pas thuis weer nakijken, (zal of laat in de middag of ergens 's nachts worden, heb ook nog wat anders te doen)Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 11:39:
hebben jullie het geld van mij al gehad?
ben nu op het werk,
als je denkt dat het wel erg lang duurt 5 dagen of langer stuur dan even een mailtje met je betalingsgegevens dan zoeken wij het op.
Ik heb gisteravond het geld overgemaakt, maar dat zal wel ff duren (Giro >>> bank is
)

Verwijderd
ow id het erg als ik dat id heb opgegevenBoeie schreef op 24 oktober 2002 @ 11:19:
[...]
Dat ID komt niet overeen met mn 'echte' laupro ID
ik vond d8 ik enkel dat
voortaan toch eens verder kijken dan mijn neus lang is!!
Ik heb al betalingen terug wtene te vinden aan de hand van de achternaam en een voorletter van de rekening waar het vandaan kwam.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 13:13:
[...]
ow id het erg als ik dat id heb opgegeven
ik vond d8 ik enkel dat
voortaan toch eens verder kijken dan mijn neus lang is!!
Verwijderd
het is via mijn pappies rekening overgestordspacy_ schreef op 24 oktober 2002 @ 14:46:
[...]
Ik heb al betalingen terug wtene te vinden aan de hand van de achternaam en een voorletter van de rekening waar het vandaan kwam.
dus ik weet niet of je het nu nog terug kan vinde?
mijn id die ik heb opgegeven met overschijven is
2167
Verwijderd
Ik heb het geld maandag overgemaakt (op de belgische rekening) en heb nu nog altijd geen ontvangst bewijs via mail ontvangen
ID = 1849
E-mail = Timothy.de.keulenaer@pandora.be
Bedankt
ID = 1849
Bedankt
dat kan wel kloppen want ceekay heeft het ook druk,Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:48:
Ik heb het geld maandag overgemaakt (op de belgische rekening) en heb nu nog altijd geen ontvangst bewijs via mail ontvangen
ID = 1849
Bedankt
ik denk dat je je bevesting echt wel op tijd otvangt hoor.
op de nederlandse rekeing zijn weer 23 betalingen erbij,
deze zal ik pas 's nachts bevestigen, en ik heb nu vanavond eerst iets anders te doen
Verwijderd
Ik heb nog even een vraagje, want ik zie dat alleen Spacy nog maar heeft gereageerd in dit nieuwe topic en ik verneem helemaal niets meer van pixxa. Is hij ziek of zoiets???
Verwijderd
ze zullen onderling wel genoeg spreken. Daar denk ik dat je je geen zorgen moet voor maken :-)
Verwijderd
pixa doet voor spek en bonen mee 
ik zie spacy duidelijk het grootste deel van het werk doen, mailtjes beantwoorden, betalingen regelen.
misschien dat ie pixa gaat pimpen voor het inpakken ofzo
ik zie spacy duidelijk het grootste deel van het werk doen, mailtjes beantwoorden, betalingen regelen.
misschien dat ie pixa gaat pimpen voor het inpakken ofzo

Spacy_ je kan mijn 10 euro die ik jullie nog verschuldigt bent snel verschijnen ik schrijf hem zo over, (ik had de laatste dag nog even snel 40 leds erbij besteld vandaar)
zolang je je username op LauPro en/of aanmeldingsid vermeldt, kunnen ze het altijd terugvinden. Mijn betaling stond ook op m'n vaders naam (had zelf geen geld, dus heb het hem even laten betalenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:23:
[...]
het is via mijn pappies rekening overgestord
dus ik weet niet of je het nu nog terug kan vinde?
mijn id die ik heb opgegeven met overschijven is
2167
* Eraser127 heeft het vorige week overgeboekt, is het er al door?
Ow, hier waren jullie 
* DjGeRo heeft geld 18 okt. op de bus gedaan
* DjGeRo heeft geld 18 okt. op de bus gedaan
Mijn poen is ook onderweg.
Mailtje gestuurd naar rolandj.
Zie de bevestiging wel komen.
Mailtje gestuurd naar rolandj.
Zie de bevestiging wel komen.
Unknown
Verwijderd
ik heb het maandag overgemaakt, maar nog geen mailtje gehad, heb het via elektronisch banken gedaan.. kunnen jullie het ff checke?
pixxa heeft het volgens mij erg druk met school,
en zowiezo zal hij nog veel werk gaan verichtten met het inpakken hoor
betalingsverkeer op een persoonlijke rekening, gaat gewoon maar 1 persoon over,
hij krijgt van mij wel precies te horen wie en wat er allemaal betaald heeft/is, en heeft ook inzage in de rekening hoor als hij erom vraagt
ik heb maar een 20 urige ICT baan, dus heb opzich tijd over voor dit soort dingen
edit: ben nu net terug van een bruiloftsfeestje en moet morgen weer tussen 8 en 9 op werk verschijnen,
zul dus pas morgen middag na 12 uur nieuwe bevestigingen doen (doe ik namelijk liever als ik wat meer wakker
en helderder ben, zodat de kans op een vergissing minimaal blijft
)
en zowiezo zal hij nog veel werk gaan verichtten met het inpakken hoor
betalingsverkeer op een persoonlijke rekening, gaat gewoon maar 1 persoon over,
hij krijgt van mij wel precies te horen wie en wat er allemaal betaald heeft/is, en heeft ook inzage in de rekening hoor als hij erom vraagt
ik heb maar een 20 urige ICT baan, dus heb opzich tijd over voor dit soort dingen
edit: ben nu net terug van een bruiloftsfeestje en moet morgen weer tussen 8 en 9 op werk verschijnen,
zul dus pas morgen middag na 12 uur nieuwe bevestigingen doen (doe ik namelijk liever als ik wat meer wakker

Verwijderd
Ik kom tegen een uur of 22.00 ook weer met een hoop updates voor de Belgen onder de deelnemers.
Voor mij is het helaas ook weer tijd om gaan te werken.
En dan volgt een training, ...
Voor mij is het helaas ook weer tijd om gaan te werken.
En dan volgt een training, ...
tussenstand:
inmiddels is van 264 deelnemers de betaling binnen
100 personen hebben volgens laupro nog geen actie ondernomen
van 30 personen staat vermeld dat de betaling onderweg is
samen met de 10 lege winkelkarren komen we zo op de totaalstand van 404 deelnemers
inmiddels is van 264 deelnemers de betaling binnen
100 personen hebben volgens laupro nog geen actie ondernomen
van 30 personen staat vermeld dat de betaling onderweg is
samen met de 10 lege winkelkarren komen we zo op de totaalstand van 404 deelnemers
Worden die 10000 blauwe LEDs nou dan nog wel gehaald denk je? Zou zonde zijn als je ineens geld tekort komt namelijk...
MENSEN, BETALEN!!!!!!!
MENSEN, BETALEN!!!!!!!
Verwijderd
ik heb betaald....
en ik wil wat verranderingen zien! meer mensen die dokken enzow! anders duurt het super lang voordat je je spullen krijgt!!! Begrijp dus dat je het alleen maar in je eigen voordeel doet!!
en ik wil wat verranderingen zien! meer mensen die dokken enzow! anders duurt het super lang voordat je je spullen krijgt!!! Begrijp dus dat je het alleen maar in je eigen voordeel doet!!

Misschien moeten ze bij Laupro een FAQ maken met daarin:
Besteld = Betalen
Dan weet iedereen waar hij aan toe is en kan je altijd iets op iemand verhalen
Besteld = Betalen

Dan weet iedereen waar hij aan toe is en kan je altijd iets op iemand verhalen
Ja, maar dan moet LauPro dus echt een bedrijf gaan worden ofzo? Anders kan je het volgens mij niet zo makkelijk verhalen op mensen...
Wordt moeilijk...
Wordt moeilijk...
* AMDFreak heeft lekker al betaald 
Alleen ut abn mannetje heeft me kenmerk verkeerd opgevat
heeft ie ipv van een 2 een Z neergezet.. ja dat hoort nie he.
Alleen ut abn mannetje heeft me kenmerk verkeerd opgevat
heeft ie ipv van een 2 een Z neergezet.. ja dat hoort nie he.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
een groot aantal van de mensen op laupro waar bij staat dat ze geen actie hebben ondernomen blijken vaak al wel wat overgeboekt te hebben,Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 15:45:
Eeeeeey spacy, wat doe je eigenlijk met de mensen die wel hebben besteld maar niet betaald ???
ook pixxa, ceekay en ik moeten zelf nog betalen.
maar dat zie je wel vaker bij de organisatoren
en ik denk dat er nog veel binnen komt hoor gezien ik deze laatste dagen ongeveer 15 a 20 betalingen per dag binnen krijg, en we hebben nog 6 dagen te gaan.
en de laatste dagen arriveren meestal nog een hoop late betalers

Maar diegene die bij jullie komen ophalen dan? Die maken toch ook geen geld over, dan kan er ook pas status betaald staan als ze langs zijn geweest. Of moeten ook zij vooruit betalen.
(sorry als dit in de FAQ stond, die heb ik niet helemaal doorgelezen, en ik heb zelf allang betaald)
(sorry als dit in de FAQ stond, die heb ik niet helemaal doorgelezen, en ik heb zelf allang betaald)
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Die moeten óók van te voren betalen.
* Eskimootje is blij dat zijn etaling gelukt is heb ik me oor nix zorgen lopen maken tijdens de vakantie.
Je moet niet vergeten dat IA's houden via LauPro nog steeds geen webwinkel is waarbij als je wat besteld hebt je ook echt weet dat je moet betalen. Vele mensen zien het toch als invullen die bestellijst en ik zie wel of ik nog meedoe. Tenminste dat is wat ik denk
Verwijderd
Wie?? Ik??spacy_ schreef op 25 oktober 2002 @ 16:31:
[...]
een groot aantal van de mensen op laupro waar bij staat dat ze geen actie hebben ondernomen blijken vaak al wel wat overgeboekt te hebben,
ook pixxa, ceekay en ik moeten zelf nog betalen.
maar dat zie je wel vaker bij de organisatoren
en ik denk dat er nog veel binnen komt hoor gezien ik deze laatste dagen ongeveer 15 a 20 betalingen per dag binnen krijg, en we hebben nog 6 dagen te gaan.
en de laatste dagen arriveren meestal nog een hoop late betalers

Als er nouw eens stufi of salaris werd gestort

Verwijderd
ik heb vandaag ook overgeschreven, en ga het maandag dan storten op de rekening van pixxa en spacey.
Ik ga nu nog even een hoop mails op de bus doen ivm betalingen en dan zal ik hier ook een update brengen.
Ik ga nu nog even een hoop mails op de bus doen ivm betalingen en dan zal ik hier ook een update brengen.
Er komt een functie in (staat op mijn lijstje) met een keuze om je bestelling definitief te plaatsen. De periode waarvoorin je dit moet doen is tot de einddatum. Vanuit mijn servertje wordt er dan elke 'dagwissel' gecheckt wie er te laat zijn en automatisch verwijderdRave17 schreef op 25 oktober 2002 @ 19:27:
Je moet niet vergeten dat IA's houden via LauPro nog steeds geen webwinkel is waarbij als je wat besteld hebt je ook echt weet dat je moet betalen. Vele mensen zien het toch als invullen die bestellijst en ik zie wel of ik nog meedoe. Tenminste dat is wat ik denk
Aan de organisatoren: Mocht je een user vinden die niet wilt betalen oid (maar wel de status op betaald), meld het dan ff aan me.
* LauPro heeft btw ook vrij laat betaald
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
ok en dan volgt hier een status update voor de belgische deelnemers:
Betaald
steekie
Youk
DTM 25
sleeper20
piston
MR Chronom
Zerocool
nike
rope
plons
beton
freakazoid ;-)
chief
ligone
cascom
petzollini
badpinguin
/me heeft ook betaald als laatste
Dit alles is voor 1 368.10 Euro.
Deze betaling wordt maadag gedaan naar de rekening van pixxa en spacey.
Dan zit het voor de belgiche deelnemers dr ook weer op met deze (zeer goede) IA.
ik kijk er dan ook naar uit voor de ontvagnst van de ledjes
Betaald
steekie
Youk
DTM 25
sleeper20
piston
MR Chronom
Zerocool
nike
rope
plons
beton
freakazoid ;-)
chief
ligone
cascom
petzollini
badpinguin
Dan zit het voor de belgiche deelnemers dr ook weer op met deze (zeer goede) IA.
Kun je dat niet automatisch doenLauPro schreef op 25 oktober 2002 @ 21:22:
[...]
Er komt een functie in (staat op mijn lijstje) met een keuze om je bestelling definitief te plaatsen. De periode waarvoorin je dit moet doen is tot de einddatum. Vanuit mijn servertje wordt er dan elke 'dagwissel' gecheckt wie er te laat zijn en automatisch verwijderd. Tenzij je je deelname meteen op definitief zet natuurlijk.
Aan de organisatoren: Mocht je een user vinden die niet wilt betalen oid (maar wel de status op betaald), meld het dan ff aan me.
* LauPro heeft btw ook vrij laat betaald, excuses
Hoe bedoel je? Juist nu gaat het automatisch en weet je eigenlijk niet of dat iemand echt wel mee wil doen. Ik bedenk me overigens net dat de status op definitief zetten misschien wat dubbelop is, maar daar verzin ik wel wat op.
Ik ga het systeem iig duidelijker maken (je krijgt automatisch mail als de organisator je geld ontvangen heetf e.d.).
ah oef!! ik dacht al dat ik juist te laat ging zijn, kwas het effe vergeten...Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 21:31:
Betaald
steekie
Youk
DTM 25
sleeper20
piston
MR Chronom
Zerocool
nike
rope
plons
beton
freakazoid ;-)
chief
ligone
cascom
petzollini
badpinguin
ma ksta ertussen dus ben ik content
woei dat scheelt je een hoop knip en plak werk als organisator !!LauPro schreef op 25 oktober 2002 @ 22:25:
[...]
...
Ik ga het systeem iig duidelijker maken (je krijgt automatisch mail als de organisator je geld ontvangen heetf e.d.).

spacy_ schreef op 25 oktober 2002 @ 22:31:
[...]
woei dat scheelt je een hoop knip en plak werk als organisator !!
offtopic:
Dat geloof ik best idd maar ik ben nu een beetje offtopic aan het gaan
. Ik zal binnenkort een topic openen waarin jullie ideeën e.d. kunnen posten.
Dat geloof ik best idd maar ik ben nu een beetje offtopic aan het gaan

Verwijderd
T spijt me dat ik nog geen e mails heb verstuurd, maar ik had het druk vandaag, en nu gaan we een beetje stappen, ....Ligone schreef op 25 oktober 2002 @ 22:25:
[...]
ah oef!! ik dacht al dat ik juist te laat ging zijn, kwas het effe vergeten...
ma ksta ertussen dus ben ik content
Morgen kunnen alle begische deelnemers die op mn rekening hebben gestort een mail ontvangen met een laatste bevestiging, en dat maadag hun geld wordt gestort naar heren pixxa en spacey.
It s time 2 get druk
Ceekay alvast bedankt voor de geboden hulp,
zo maken we de acties voor zowel de Nederlanders als de Belgen aantrekkelijk
zo maken we de acties voor zowel de Nederlanders als de Belgen aantrekkelijk
gelukkig is mijn geld snel overgegaan van mijn rekening naar de IA starter, ik hoopdat iedereen op tijd betaald, des te eerder we ze hebben
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Wel raar dat er nu nog zo veel mensen op geen actie staan 
Dat haal je volgens mij nooit meer

Dat haal je volgens mij nooit meer
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2002 00:16 . Reden: petit aanpassinkje ]
Verwijderd
euh, hoe komt dat ik niet bij dat lijstje sta (DoW) ga morgen direct checken wat er allemaal gebeurt is bij de bank, ik heb het namelijk maandag overgemaaktVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 21:31:
Betaald
steekie
Youk
DTM 25
sleeper20
piston
MR Chronom
Zerocool
nike
rope
plons
beton
freakazoid ;-)
chief
ligone
cascom
petzollini
badpinguin
LauPro schreef op 25 oktober 2002 @ 22:44:
[...]
offtopic:
Dat geloof ik best idd maar ik ben nu een beetje offtopic aan het gaan. Ik zal binnenkort een topic openen waarin jullie ideeën e.d. kunnen posten.
offtopic:
mag ik je nog ffies bedanken voor je geweldige site
en ik heb altijd nog wel ideeën.
mag ik je nog ffies bedanken voor je geweldige site
heb hier ook wel eens een actie door gemist, was abn-amro->postbank
Cogito Ergo Credo
update:
onze aanbetaling is binnen bij de leverancier,
ze verwachtten komende week de zending.
edit: ik kreeg vandaag zo'n 60 velletjes bankafschriften in de bus
ze hadden 3 enveloppen nodig voor die rekening
Verwijderd
Ik kreeg vandaag te horen dat mijn salaris der pas maandag of dinsdag is.spacy_ schreef op 26 oktober 2002 @ 12:02:
update:
Dus het wordt krap met betalen

Maar hier krijg je nog wel een meeltje over....
/me verplicht 3 dagen hongerlijden gaat.
ik hoop dat alles op tijd binnen is om in me mod te proppen
anders moet ik alles er later bij gaan stampen.. maarja zoals oeloe ook al in zijn sig vermeld, met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten....
*burp*
Als je het via telebankieren doet.. staat het er meteen op..Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 18:57:
wie weet hoelang het duurt van rabo bank naar jullie???
afschriften duren wel een tijdje..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
278 mensen hebben inmiddels betaald (volgens laupro)
zijn er meer mensen die een email of iets dergelijks hebben ontvangen dat ze betaald hebben maar het is op laupro nog niet bijwerkt?? mail ons dan even hierover!
zijn er meer mensen die een email of iets dergelijks hebben ontvangen dat ze betaald hebben maar het is op laupro nog niet bijwerkt?? mail ons dan even hierover!
Verwijderd
maandag ga ik overschrijven vrijdag heb ik pas loon gehad word ie dinsdag verwerkt moet het er voor een donderdag opstaan je hebt toch ook rabo???spacy_ schreef op 26 oktober 2002 @ 19:09:
dan moet je met digitale handtekeningen gaan werken, en dat mag [nog] niet volgens mij...Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 15:53:
Of een soort van automatiche incasso, zou misschien ook wel werken.
k'heb juist wel betaald en aangegeven op LauPro, maar nog geen bevestigingmailtjespacy_ schreef op 26 oktober 2002 @ 19:09:
ik zag op laupro dat ik betaald had, maar heb daar nog geen meel over gehad. maakt nie zoveel uit, maar ik wil wel ff cker wten of ik betaald heb...spacy_ schreef op 26 oktober 2002 @ 19:09:
ja wij hebben rabo jaVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 19:11:
[...]
maandag ga ik overschrijven vrijdag heb ik pas loon gehad word ie dinsdag verwerkt moet het er voor een donderdag opstaan je hebt toch ook rabo???
zal ik morgen uitzoeken,Kr3Kr schreef op 26 oktober 2002 @ 19:52:
[...]
ik zag op laupro dat ik betaald had, maar heb daar nog geen meel over gehad. maakt nie zoveel uit, maar ik wil wel ff cker wten of ik betaald heb...
stuur een mail hierover aub
kan ik niet wat samples krijgen
ik ben namelijk een groot afnemertje geweest
. Mwaah morgen maar ff verder solderen/bakken en dan is mn fanbus gedoe bijna af qua solderen
als ik tijd heb wat spaken halen bij de fietsjes maker. En mn mod is op de ledjes na af.
*schrik*
hele IA vergeten, toevallig mailtje tegengekomen in mailbox
morgen direct ff overmaken
*schaam*
*schaam*
als het voor ons een financieel intressant project was geweest (en dat is het niet echt gezien wij er geen winst op maken) dan zouden we de mogelijkheid hebben om je samples te kunnen sturen, en zouden we dit dus ook doen gezien jij geld in het laatje brengt en een klant moet je nou enmaal netjes behandelen.Eskimootje schreef op 26 oktober 2002 @ 21:22:
kan ik niet wat samples krijgenik ben namelijk een groot afnemertje geweest
. Mwaah morgen maar ff verder solderen/bakken en dan is mn fanbus gedoe bijna af qua solderen
als ik tijd heb wat spaken halen bij de fietsjes maker. En mn mod is op de ledjes na af.
maar ja daar zijn dus de financiële reserves niet voor beschikbaar.
ik ken het probleem tijdnood,
sinds ik me met deze actie bezig houd kijk ik bijna geen tv meer, want in m'n vrijetijd ben ik ook nog bezig:
met het opbouwen van een .nl (gelukig niet meer kennis vereist dan html en grafisch, en een opensource php forum draait inmiddels, maar daar die moet natuurlijk ook goed worden ingedeeld, en ook half worden vertaald)
daarnaast ben ik ook bezig met een custom casemod (zie sign) hij vorderd gestaag, hangt er maar net van af hoeveel tijd ik er voor over heb

en binnen onze kerk heb ik het ook druk met veel jeugdactiviteiten
en dan hebben we last but not least het sociale leven nog
met dit soort dingen ben ik dan welles blij met een werkweek van maar 20 uur
foei! wat moeten de andere deelnemers hier wel niet van denkenDJSmiley schreef op 27 oktober 2002 @ 00:57:
*schrik*
*schaam*
Uh.. nixspacy_ schreef op 27 oktober 2002 @ 01:00:
[...]
foei! wat moeten de andere deelnemers hier wel niet van denken

Anyway: ik heb 't maar meteen overmaakt
80 pleuro, afgerond....
Maarre.... mn Laupro ID is 1693 (als ik mn info probeer op te vragen bij de deelnemers)
terwijl bij persoonlijk staat:
Je aanmeldings-id is: 2318.
wtf is het nu?
Anyway: Ik heb 't onder ID 1693 overgemaakt...
Verwijderd
Volgens mij had je het onder je aanmeldings ID moeten overmaken, maar goed. Ik zou voor de zekerheid nog maar ff een mailtje naar spacey of pixxa sturen.DJSmiley schreef op 27 oktober 2002 @ 01:11:
[...]
......
Verwijderd
bij elke IA krijg je een andere IDDJSmiley schreef op 27 oktober 2002 @ 01:11:
[...]
Uh.. nix![]()
![]()
Anyway: ik heb 't maar meteen overmaakt
80 pleuro, afgerond....
Maarre.... mn Laupro ID is 1693 (als ik mn info probeer op te vragen bij de deelnemers)
terwijl bij persoonlijk staat:
Je aanmeldings-id is: 2318.
wtf is het nu?
Je moet idd 1693 hebben hoor. Dat is je laupro id voor deze IA.
Die moet je hebben
Die moet je hebben
Wèh zedde gij??
alle aanmeldings id's beginnen met een 2,Havocnl schreef op 27 oktober 2002 @ 01:57:
Je moet idd 1693 hebben hoor. Dat is je laupro id voor deze IA.
Die moet je hebben
de ander had ie dus moeten hebben die met de 2 begon had ie moeten hebben, dat is je aanmeldingsid voor een actie, voor elke actie waaraan je deelneemt is dit id uniek, en makkelijk te vinden voor de organisatoren, maar we vinden het wel terug hoor
had het toch je LauPro-id moeten zijn? ach, jullie vinden me wel terug op me usernamespacy_ schreef op 27 oktober 2002 @ 10:27:
[...]
alle aanmeldings id's beginnen met een 2,
de ander had ie dus moeten hebben, maar we vinden het wel terug hoor
Je moet je id hebben die bij laupro op de pagina persoonlijk bij de IA is te vinden.
Dus niet je inlog id.
Dus niet je inlog id.
Wèh zedde gij??
Met nog 4 dagen voor de boeg, en een heleboel (geen zin om te tellenMomenteel heeft 68,9% al betaald.
Dit topic is gesloten.