Maar hopen dan dat ze jouw pakketje niet vergeten in te pakken en op te sturen.DJSmiley schreef op 27 oktober 2002 @ 00:57:
*schrik*
hele IA vergeten, toevallig mailtje tegengekomen in mailbox
morgen direct ff overmaken
*schaam*
[nieuwsierig mode]spacy_ schreef op 27 oktober 2002 @ 01:00:
binnen onze kerk heb ik het ook druk met veel jeugdactiviteiten
welke kerk? Gref/herv/room's/b.tist?
ik gref
[/nieuwsierig mode]
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Kan er niet een mailtje gestuurd worden naar alle mensen die nog niet betaald hebben dat ze asap moeten betalen?
Wèh zedde gij??
idd, ik zit ook al met smart te wachten op men ledjus.
ben nl. al begonne met een casemodje en et enigste wat nog ontbreekt zijn dus deze ledjes.
dit is em
-> [rml]dodo79 in "[ cm][ lcd][ el] nieuwe uitbreiding (pics)"[/rml]
dus iedereen, als den duvel dokke!!
ben nl. al begonne met een casemodje en et enigste wat nog ontbreekt zijn dus deze ledjes.
dit is em
dus iedereen, als den duvel dokke!!
omdat het kan!
offtopic:
[quote]Looki schreef op 27 oktober 2002 @ 19:43:
[...]
[nieuwsierig mode]
ik gref
[/nieuwsierig mode][/quote]
geref vrijg (Assen-Noord)
[quote]Looki schreef op 27 oktober 2002 @ 19:43:
[...]
[nieuwsierig mode]
ik gref
[/nieuwsierig mode][/quote]
geref vrijg (Assen-Noord)
was ik idd van plan vanavond te gaan doenHavocnl schreef op 27 oktober 2002 @ 21:06:
Kan er niet een mailtje gestuurd worden naar alle mensen die nog niet betaald hebben dat ze asap moeten betalen?
ik ken het probleem, zelf ben ik ook al ver gevorderd met me custom casemod, vanavond net de eerste run gedaan, na de voedingskabeltjesmod blijkt ie nog te werken, maar moet ook de foto's weer updatendodo79 schreef op 27 oktober 2002 @ 21:20:
idd, ik zit ook al met smart te wachten op men ledjus.
...
Verwijderd
Als het goed is wordt het morgen en uiterlijk overmorgen overgemaakt 
/me hoooooopt dat het allemaal op tijd is
/me hoooooopt dat het allemaal op tijd is

Ik wil ik wil !! 
Hopelijk gaat er niks mis met de ledjesbouwmachine
Hopelijk gaat er niks mis met de ledjesbouwmachine
Proud member of Tacopsclan [CLS]
001Michael is me nic
Mensen zonder internetbankieren zijn sowieso nu al te laat met beginnen met betalen, evenals de mensen met Girotel...
Dus heb je Postbank en nog niet betaald, dan moet je nu toch wel een envelop met contant geld + een dikke bonus in de brievenbus stoppen, morgen ben je daar misschien ook weer te laat mee en krijg je gewoon geen LEDs... Toch?
En als jerabo internetbankieren hebt, schiet gewoon op!!! Ik wil LEDs!
Dus heb je Postbank en nog niet betaald, dan moet je nu toch wel een envelop met contant geld + een dikke bonus in de brievenbus stoppen, morgen ben je daar misschien ook weer te laat mee en krijg je gewoon geen LEDs... Toch?
En als jerabo internetbankieren hebt, schiet gewoon op!!! Ik wil LEDs!
Eigenlijk moet er op Laupro een puntensysteem komen. En dat dan de mensen die een keer niet op tijd hebben betaald een -1 krijgen bij die inkoopactie en anders een 1, en dat dan in een mooi overzichtje per inkoopactie waaraan ze hebben meegedaan. Zo kunnen de organisatoren zien hoe de betaalgeschiedenis is geweest van de verschillende personen en ze eventueel weigeren om mee te doen.
Want wees nou eerlijk, niets is zo funest voor een inkoopactie als mensen die te laat (of helemaal niet) betalen.
Ik vind het echt een schande dat er nog niet eens 70% heeft betaald terwijl het einde zeer dicht nadert.
Want wees nou eerlijk, niets is zo funest voor een inkoopactie als mensen die te laat (of helemaal niet) betalen.
Ik vind het echt een schande dat er nog niet eens 70% heeft betaald terwijl het einde zeer dicht nadert.
Is die einddatum echt een deadline? Mensen die dan nog niet betaald hebben zijn exit? Zou eigenlijk wel moeten.
* Keizer betaalt altijd mooi op tijd
* Keizer betaalt altijd mooi op tijd

Always outnumbered, never outgunned!
Klopt, voor deze IA's (wat een bedragen!Lamborghini schreef op 28 oktober 2002 @ 11:20:
vergeleken met het begin vand e betaal periode is het inderdaad jammer dat er een serie tragen tussen zitten.
Op het moment dat we de LEDs gaan ophalen kunnen we niet meer meenemen dan dat we kunnen betalen natuurlijk, dit betekend wel dat we zowiezo moeten wachtten tot de Belgische transactie binnen is op onze rekening,
de planning is dat we aan het eind van de week de LEDs ophalen,
mocht er vertraging zitten tussen België Nederland, dan zullen we jullie nog enkele dagen geduld moeten vragen.
Op het moment dat we de LEDs gaan ophalen kunnen we niet meer meenemen dan dat we kunnen betalen natuurlijk, dit betekend wel dat we zowiezo moeten wachtten tot de Belgische transactie binnen is op onze rekening,
mocht er vertraging zitten tussen België Nederland, dan zullen we jullie nog enkele dagen geduld moeten vragen.
iets van 70 ppl die nog moeten betalen? op de 401 valt dat nog wel mee... 1/6 of zo
Gewwon die lui flink aan hun hoofd zeuren... automatisch script dat ze 2 keer per dag automatisch een mailtje stuurt of zo
want uiteraard willen alle anderen incl. spacy en Pixxa z.s.m. de LED's!!!
Gewwon die lui flink aan hun hoofd zeuren... automatisch script dat ze 2 keer per dag automatisch een mailtje stuurt of zo
Cogito Ergo Credo
Nou, in principe hadden ze allemaal al betaald kunnen hebben. Iedereen heeft al 12 dagen de tijd gehad. Het is overschrijven en klaar, duurt 5 minu.ten voor de deelnemer (op wat voor wijze die dan ook zijn overschrijving doet)jopiek schreef op 28 oktober 2002 @ 11:37:
iets van 70 ppl die nog moeten betalen? op de 401 valt dat nog wel mee... 1/6 of zo
Verwijderd
Eind van de week pas?spacy_ schreef op 28 oktober 2002 @ 11:33:
vergeleken met het begin vand e betaal periode is het inderdaad jammer dat er een serie tragen tussen zitten.
Ooooooh
Dat redt de postbank wel
Betaling eidigd aan het einde van de maand. Staat je geld er dan niet op dan exit. Easy as that. Nix eind van de week, 2 dagen !Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 12:06:
[...]
Eind van de week pas?
Ooooooh
Dat redt de postbank wel
Proud member of Tacopsclan [CLS]
* SchizoDuckie heeft ook eindelijk betaald!
Sorry dat ik niet eerder betaald heb pplz, maar ik was ziek en heb thuis nog geen inet verbinding
Mn betaling is dus onderweg!
[edit]
't is inmiddels van mijn rekening af!
Sorry dat ik niet eerder betaald heb pplz, maar ik was ziek en heb thuis nog geen inet verbinding
Mn betaling is dus onderweg!
[edit]
code:
1
2
3
4
| 29-10-2002 tb 3828.53.601 R.K. Janssen af 18,50 Ia, id:2135, 2282cd3 Papa eend, [censuur]@[censuur].nl |
* Hexyl heeft nog 10 euro extra overgemaakt omdat hij nog 40 leds extra besteld had *
dus spacy_ het is nu ongeveer aangekomen op je rekening (rabo)
Volgens mij snap jij niet dat het belgische geld via een internationale transactie binnen moet komen, voordat dat binnen is kunnen wij de LEDs niet ophalen,Interstice schreef op 28 oktober 2002 @ 12:26:
[...]
Betaling eidigd aan het einde van de maand. Staat je geld er dan niet op dan exit. Easy as that. Nix eind van de week, 2 dagen !
hier moeten we dus zowiezo op wachten,
en ja dan zal het wel minstens einde van de week worden,
maar het zijn gewoon een stel luiwammessen die nu pas nog gaan betalen,
arriveert je geld later dan dat wij de LEDs opahlen dan heb je waarschijnlijk pech.
als goed is heb je dan ook een mail ontvangen,Phant0m schreef op 28 oktober 2002 @ 12:28:
* spacy heeft nog 10 euro extra overgemaakt omdat hij nog 40 leds extra besteld had *
waarin ik kenbaar maakte dat ik niet met zekerheid kon zeggen of er extra blauwe leds besteld konden worden, omdat dat afhaneklijk was van hoeveel er niet zouden betalen.
deze week ga ik de bestellingen allemaal goed per papiertje uitwerken inclusief gewijzigde adressen e andere informatie
dat hoop ik dan maar voor jeVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 12:06:
[...]
Eind van de week pas?
Ooooooh
Dat redt de postbank wel
tja laat betalen is wel risisco lopen van de boot missen hoor, en een hoop ergenis voor de anderen
mijn betaling is net verzonden, wel laat maar dat is mede mn baas zn schuld en ik ben dit weekend naar art of lan geweest
magoed, ik zal de soldeerbout alvast opwarmen

offtopic:
FXL schreef op 28 oktober 2002 @ 13:21:
duurt dat zo lang bij jou voor ie warm is?
wat een smack ding 
FXL schreef op 28 oktober 2002 @ 13:21:
duurt dat zo lang bij jou voor ie warm is?
Zit jij dan ook bij Rabo? Anders kan ik je nu al zeggen dat je te laat bentFXL schreef op 28 oktober 2002 @ 13:21:
mijn betaling is net verzonden, wel laat maar dat is mede mn baas zn schuld en ik ben dit weekend naar art of lan geweest![]()
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
damn wat duren die 2 weken om te betalen lang......
hoelang na de 31ste kunnen we de leds gaan verwachten eigenlijk?
we kunnen de leds over een paar dagen al afhalen bij de leverancier.Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:50:
damn wat duren die 2 weken om te betalen lang......
maar zowiezo moeten we met het opahlen wachtten tot we het belgische geld op de rekening hebben
Verwijderd
Heb abnamro internetbankieren 
Sávond voor 22.00 betaald en da andere dag kreeg ik al een mail replay dat het
betaald was...
Hoezo snel
Sávond voor 22.00 betaald en da andere dag kreeg ik al een mail replay dat het
betaald was...
Hoezo snel
Verwijderd
Ik check zojuist mijn rekening en der staat nog STEEDS geen geld op 
Hebben ze ter ere van ".blieblie. heeft geld nodig" voor een maand stufi afgeschaft en hebben ze om mij een plezier te doen het vasthoudtermijn van salarissen nog hoger opgeschroeft bij die K*T bank
Anders was het geld al lang en breed gestort
.
Als ik mocht het geld er morgen nog niet zijn, naar de rabo gaan om daar cash geld te storten op [desbetreffende rekening] staat het dan binnen een dag op "De Rekening" ????
Hebben ze ter ere van ".blieblie. heeft geld nodig" voor een maand stufi afgeschaft en hebben ze om mij een plezier te doen het vasthoudtermijn van salarissen nog hoger opgeschroeft bij die K*T bank
Anders was het geld al lang en breed gestort
Als ik mocht het geld er morgen nog niet zijn, naar de rabo gaan om daar cash geld te storten op [desbetreffende rekening] staat het dan binnen een dag op "De Rekening" ????
Cash storten op een rekening kost toch vaak extra? Het zal misschien er wel direct opstaan... Misschien ook niet... Mail de RABO ff...Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 15:38:
Anders was het geld al lang en breed gestort.
Verwijderd
Dat heb ik er dan wel voor overBenadski schreef op 28 oktober 2002 @ 15:43:
[...]
Cash storten op een rekening kost toch vaak extra? Het zal misschien er wel direct opstaan... Misschien ook niet... Mail de RABO ff...
ja hoor staat er aan eind van de dag op,Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 15:38:
storten met pasje koste me niks extra, maar je kunt ook storten bij die computer zonder pasje, maar dat zal amar een kleinigheid zijn als het al wat gaat kosten.
woei! hoe bedoel je snel!Papa Eend schreef op 28 oktober 2002 @ 12:26:
* SchizoDuckie heeft ook eindelijk betaald!
binnen 3.5 uur!verzonden: ma 28-10-2002 16:00
Hallo
We hebben de betaling ontvangen,
je status op laupro zal veranderd worden naar betaald met een "vinkje"
Rabo internet bankieren r0x!
van 289 mensen staat op laupro dat wij hun betaling hebben ontvangen,
edit: 34 anderen hebben op laupro al aangeven dat hun betaling onderweg is.
oftewel, de overige 78 mensen moeten opschietenspacy_ schreef op 28 oktober 2002 @ 16:10:
van 289 mensen staat op laupro dat wij hun betaling hebben ontvangen,
Je kan toch wel rood staan!Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 15:38:
Verwijderd
nope kan ik niet 
Heb ik gedaan uit zelfbescherming, want het enige verschil is dan dat de bodem niet op 0 zit maar op -1000, en daar zit je (naja ik iig) in 2 maanden weer lekker op te hikken
Heb ik gedaan uit zelfbescherming, want het enige verschil is dan dat de bodem niet op 0 zit maar op -1000, en daar zit je (naja ik iig) in 2 maanden weer lekker op te hikken
ik heb vorige week woensdag als ik mij niet vergis het geld overgemaakt met een overschrijvingskaart van de postbank. Vandaag vertelde de altijd vriendelijke dame van de Girofoon mij dat het geld van m'n rekening af is. Kan iemand mij vertellen of het er nu wel op tijd is?
Verwijderd
Waarom betalen jullie dan ook allemaal zo laat?
Anywayz, wat zullen we es met die ledjes gaan doen?
Ik heb nu 4 fannetjes in 2 5¼" bays zitten, nu wilde ik daar van plexiglas een soort glowpad-baybus-combi van maken
Enig id hoe ik die ledjes kan aansluiten/wegwerken? (3mm ledjes)
Anywayz, wat zullen we es met die ledjes gaan doen?
Ik heb nu 4 fannetjes in 2 5¼" bays zitten, nu wilde ik daar van plexiglas een soort glowpad-baybus-combi van maken
Enig id hoe ik die ledjes kan aansluiten/wegwerken? (3mm ledjes)
* Eskimootje gaat kijken of hij er een temp meter van kan brouwen. Ik heb all1 niet de kennis maar daarvoor heb je vrienden
Hoe zit het nu met te veel betaald, ik zou van de week daar een mailtje over krijgen, maar ik heb niks mogen ontvangen.
ja het zal dan tussen nu en 2 dagen op onze rekeing gaan verschijnenmerijnen schreef op 28 oktober 2002 @ 16:43:
ik heb vorige week woensdag als ik mij niet vergis het geld overgemaakt met een overschrijvingskaart van de postbank. Vandaag vertelde de altijd vriendelijke dame van de Girofoon mij dat het geld van m'n rekening af is. Kan iemand mij vertellen of het er nu wel op tijd is?
questie van valutuering
ja dat klopt 9ik ben helaas nog niet toegekomen aan het op papier zetten van de orders, dan pas is het voor mij ook duidelijk wie nu meer heeft betaald als dat er op laupro gevraagd wordt,fleppuhstein schreef op 28 oktober 2002 @ 18:28:
Hoe zit het nu met te veel betaald, ik zou van de week daar een mailtje over krijgen, maar ik heb niks mogen ontvangen.
ik hoop hier ergens in de eerst helft van deze week al wel een stuk verder mee te komen.
eigenlijk nog niet zo veel ideetjes, natuurlijk hier en daar wat veranderen van kleur, de verplichte VU-metertjes en zo van die dingenVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 19:38:
ik ben benieuwd wat die mensen met 300+ leds gaan doen ermee
ik was trouwens ook aan het denken aan verlichting voor de nieuwe naaimachine van mijn moeder
Verwijderd
MondvoorraadVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 19:38:
gloeilampjes van de auto vervangen,
voor in de Kerstboom,
In het hele huis de anderkleur ledjes vervangen door blauwe,
oja dit zijn maar ideen, niet dat ik het echt van plan ben
Dat is heel simpel, we gaan allemaal naar de locale electronicaboer en we verkopen onze LEDs met vette winst om daarna nog een IA te houden omdan 50K+ blauwe leds te bestellen (0,18 Euro??) heheVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 19:38:
Verwijderd
Vanmiddag om 0300PM nog eens het geld overgemaakt. Ik kreeg het bedrag weer terug omdat het naar een andere rekening was gegaan. Ik had ipv 3828.**.*** 3838.**.*** ingevoerd. Afgelopen vrijdag terug laten boeken. Het is dus weer onderweg naar de 3838 uhhhh 39 nee naar 3828. Ik hoop dat het er op tijd zal zijn. Even ter informatie voor Spacy_: Ik heb het extra geld van de extra 8 blauwe en 8 oranje TireFlies er direct bij gedaan. Dit is op de site van Laupro ook al aangepast. Het complete bedrag is nu onderweg.
Eindelijk
Ik heb vannacht het geld laten overmaken door de postbank met girotel.
Wanneer hebben hun hun geld dan?
Wanneer hebben hun hun geld dan?
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Ssst, nu verraad je me planVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 19:57:
[...]
Mondvoorraad,
gloeilampjes van de auto vervangen,
voor in de Kerstboom,
In het hele huis de anderkleur ledjes vervangen door blauwe,
oja dit zijn maar ideen, niet dat ik het echt van plan ben
Ik heb best wel veel en snelle reactie gekregen op een waarschwuings mail dat de betalingstermijn bijna verlopen is,
2 personen hebben laten weten er uiteindelijk van af te zien,
en van sommigen was het reeds onderweg, of gaan nu heel vlug actie ondernemen
ik hoop dat de rest het ook voor elkaar krijgt op tijd te betalen, of zich tenminste afmeld
de leverancier is uiteraard geïntresserd in klanten/afname zoals wij doen.
2 personen hebben laten weten er uiteindelijk van af te zien,
en van sommigen was het reeds onderweg, of gaan nu heel vlug actie ondernemen
ik hoop dat de rest het ook voor elkaar krijgt op tijd te betalen, of zich tenminste afmeld
Als je van plan bent er handel mee te gaan voeren laat het dan even weten,DiNo7 schreef op 28 oktober 2002 @ 20:00:
[...]
Dat is heel simpel, we gaan allemaal naar de locale electronicaboer en we verkopen onze LEDs met vette winst om daarna nog een IA te houden omdan 50K+ blauwe leds te bestellen (0,18 Euro??) hehe
de leverancier is uiteraard geïntresserd in klanten/afname zoals wij doen.
wie niet

dat vind ik niet echt netjes van ze. als je zoiets besteld dan weet je dat jeje er ook aan moet houden, naders moet jejezelf optijd uit de databse bij laupro halen en niet gewoon je naam erin laten staan. ( het is gewoon mogelijk in het systeem van laupro), maar dat moet je dan wel doen voordat je uiterlijke inschrijf datum is verstreken, daarna wordt ervan uitgegaan dat je ook betaald voor je bestelling. en terecht dat daar vanuit gegaan wordt imo.spacy_ schreef op 28 oktober 2002 @ 20:31:
.....
2 personen hebben laten weten er uiteindelijk van af te zien.....
just my 2 cents
Van klussen krijg je grijze haren
Hoe lang duurt het voordat je een bevestigingsmailtje krijgt van je betaling? Ik heb het geld vorige week overgemaakt met Girotel. Aanmeldings-id = 2140, nick = kleinelievewolff
Wat zijn er nu 2 op de 400fenrir schreef op 28 oktober 2002 @ 20:53:
[...]
dat vind ik niet echt netjes van ze. als je zoiets besteld dan weet je dat jeje er ook aan moet houden, naders moet jejezelf optijd uit de databse bij laupro halen en niet gewoon je naam erin laten staan. ( het is gewoon mogelijk in het systeem van laupro), maar dat moet je dan wel doen voordat je uiterlijke inschrijf datum is verstreken, daarna wordt ervan uitgegaan dat je ook betaald voor je bestelling. en terecht dat daar vanuit gegaan wordt imo.
just my 2 cents
correctie 3 inmiddels,Rave17 schreef op 28 oktober 2002 @ 21:47:
[...]
Wat zijn er nu 2 op de 400Zoals ik al eerder heb gezegd, iedereen blijft vrijblijvend in het wel of niet betalen. Je kan het dan wel niet netjes vinden, maar het blijft toch mogelijk
en ik heb liever dat ze betalen of laten weten dat ze niet willen betalen, dan dat ze helemaal niks doen, en wij ons maar afvragen waarom ze niet betalen,
natuurlijk hadden ze dit eerder moeten realiseren,
maar ja...
Verwijderd
Pixxa 495 € 149,10 Geen actie 10-6-2002 19:50:28
spacy 603 € 281,70 Geen actie 10-6-2002 19:45:33
tsssktsssktsskkk.
organisatoren die niet betalen en de boel er maar bij laten zitten... waar moet dat heen met de wereld
im bored.
must......uch.....have.......ledjes.....soon......uch.........
tsssktsssktsskkk.
organisatoren die niet betalen en de boel er maar bij laten zitten... waar moet dat heen met de wereld
im bored.
rustig maar hoor komt wel goedVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 22:37:
Pixxa 495 € 149,10 Geen actie 10-6-2002 19:50:28
tsssktsssktsskkk.
im bored.
ik heb ook mezelf een waarschuwingsmail gestuurd hoor

Wie gaan er hier allemaal LED schijnwerpers maken?
Met die witte LED's bedoel jeinsan1ty schreef op 28 oktober 2002 @ 22:53:
ik was wel van plan een soort zaklampje te modden en een zuinig vakantie leeslampje te makeninsan1ty schreef op 28 oktober 2002 @ 22:53:
Ik vind best dat je nu 200 euro korting mag vragen aan de leverancier... en dan die 200 euro zelf houden.. dit dan dan een redelijk bedrag voor zo'n inkoopactie.. en voor 20 uur per week..
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Er moet idd rekening worden gehouden dat ouders van minderjarigen een koop kunnen ontbinden. Ze kunnen zelfs het artikel terug brengen en het aankoopbedrag terug eisen.
Dit kan een ketting reactie veroorzaken als daardoor bv een kwantumkorting niet meer wordt gehaald en er bijbetaald moet worden.
Kom er nu ook pas tot de ontdekking dat ik een van de IA richtlijnen heb overschreden.
sowwy
Het is er een met tl-buisje, twee oranje knipper lampen en een schijnwerper.
Die tl en de knipperlampen vervangen lijkt mij geen probleem met de witte leds.
Voor de schijnwerper is het wat lastiger omdat je in het brandtpunt van de reflector moet uitkomen.
Dit kan een ketting reactie veroorzaken als daardoor bv een kwantumkorting niet meer wordt gehaald en er bijbetaald moet worden.
Kom er nu ook pas tot de ontdekking dat ik een van de IA richtlijnen heb overschreden.
Speel idd met het idee om een oude pech lamp om te bouwen.insan1ty schreef op 28 oktober 2002 @ 22:53:
Het is er een met tl-buisje, twee oranje knipper lampen en een schijnwerper.
Die tl en de knipperlampen vervangen lijkt mij geen probleem met de witte leds.
Voor de schijnwerper is het wat lastiger omdat je in het brandtpunt van de reflector moet uitkomen.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ikke, ik wil een duiklamp gaan maken!insan1ty schreef op 28 oktober 2002 @ 22:53:
Nee, ik ben niet dyslectisch dus typefouten kan je me rustig aanrekenen.
we hebben al behoorlijk wat korting hoor,Looki schreef op 28 oktober 2002 @ 23:15:
Ik vind best dat je nu 200 euro korting mag vragen aan de leverancier... en dan die 200 euro zelf houden.. dit dan dan een redelijk bedrag voor zo'n inkoopactie.. en voor 20 uur per week..
vergelijk de prijzen van de LEDs maar eens mat anderen
Ik hoop natuurlijk dat dit niet gaat gebeuren,KroontjesPen schreef op 28 oktober 2002 @ 23:17:
Er moet idd rekening worden gehouden dat ouders van minderjarigen een koop kunnen ontbinden. Ze kunnen zelfs het artikel terug brengen en het aankoopbedrag terug eisen.
misschien is het handig je tegen dit soort zaken in te dekken
ik kan echt niet wachten op mijn ledjes. Ik hoop ook dat er een 2de IA komt want heb eigenlijk toch te weinig leds bestelt vind ik (tis gewoon een soort verslaving
)
Verwijderd
Gezien dat mijn pa het betaald heeft zal het wel goed zittenspacy_ schreef op 28 oktober 2002 @ 23:46:
[...]
Ik hoop natuurlijk dat dit niet gaat gebeuren,
Maar het is wel zo, wettelijk gezien kan een ouder het wel doen, maar dat is het risico van het vak.
ik heb nou denk ik al aan veel inkoopacties meegedaan en er is nooit zoiets voorgekomen.
• Shift LCD Inkoopactie #4 via een maar van mij(ergens rond aug 2001), mijn 4x20 blackbackground lcd komt via hem.
• HDD VU Meter printjes
• Neon snoer inkoopactie #1 (van mezelf)
• Neon snoer+fangards #2 (van mezelf alleen gestopt wegens niet genoeg betalingen)
• CCFL IA van PO
• Deze IA
• Slime CD-ROM converter ia via ~Dissection~
• Ik vergeet er nog 2
Indekken tegen de financiele macht van ouders kun je niet, maar er is hier weinig kans op.spacy_ schreef op 28 oktober 2002 @ 23:46:
[...]
Ik hoop natuurlijk dat dit niet gaat gebeuren,
Ik denk niet dat hier veel modders rondlopen zonder bijbaantje, met zo'n inkomen kun je als ouder bijna geen koop onbinden vanwege je "grote" inkomen.
(groot in vergelijking met een beetje zakgeld is dat dus)
Daarom zijn de modjes waarschijnlijk met dat max. bedrag gekomen.
Dit kunnen we ook wel meenemen in een evaluatie topic over IA's. Misschien samen met die van Laupro.
[/off-topic]

Dit kunnen we ook wel meenemen in een evaluatie topic over IA's. Misschien samen met die van Laupro.
[/off-topic]
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Verwijderd
Ik ben tweaker, loop rond, en heb geen bijbaantje 

edit:
modder leek me geen geschikt woord
dek je maar in tegen Rembooooo dan Spacy_ !Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 00:05:
edit:
nog iets meer dan een half maandje dan kun je ook aan het werk (kost wel effe wat zoekwerk hoor)Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 00:05:
edit:
maar loop je ook geen kranten of folders ofzo? dat mag al vaak vanaf 13 jaar
Verwijderd
goedzo! streng zijn voor jezelf!spacy_ schreef op 28 oktober 2002 @ 22:47:
[...]
rustig maar hoor komt wel goed
ik heb ook mezelf een waarschuwingsmail gestuurd hoor

en nou ga ik tukken tis laat zat
Verwijderd
Het is al eens gezegd, maar ik kan mezelf niet inhouden:
als je potdikke twee weken hebt om te betalen, waarom dan nu pas gaan of erger nog, nu nog moeten betalen?!?
Ik geloof dat ik op de dag dat het mogelijk was om geld over te maken dit ook gedaan heb. Is toch voor iedereen het beste? Het zijn allemaal niet van die bedragen dat je perse op je stufi/salaris moet wachten...
(op de 300+ bestellers wellicht na dan)
als je potdikke twee weken hebt om te betalen, waarom dan nu pas gaan of erger nog, nu nog moeten betalen?!?
Ik geloof dat ik op de dag dat het mogelijk was om geld over te maken dit ook gedaan heb. Is toch voor iedereen het beste? Het zijn allemaal niet van die bedragen dat je perse op je stufi/salaris moet wachten...

Verwijderd
Nouwja, 50euro kan ik toch wel weer een week van leven als uitwonende student zijnde.......Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 00:48:
Ik geloof dat ik op de dag dat het mogelijk was om geld over te maken dit ook gedaan heb. Is toch voor iedereen het beste? Het zijn allemaal niet van die bedragen dat je perse op je stufi/salaris moet wachten...(op de 300+ bestellers wellicht na dan)
je wil niet weten hoe sommigen met hun uitgaven omgaan,Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 00:48:
Ik geloof dat ik op de dag dat het mogelijk was om geld over te maken dit ook gedaan heb. Is toch voor iedereen het beste? Het zijn allemaal niet van die bedragen dat je perse op je stufi/salaris moet wachten...(op de 300+ bestellers wellicht na dan)
of zich ernstig vergissen en dagen dat ze nog met restanten rond moeten komen voordat nieuw salaris er is

50 euro is zo ongeveer wat ik voor een maand aan stufi krijgVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 10:02:
[...]
Nouwja, 50euro kan ik toch wel weer een week van leven als uitwonende student zijnde.......

edit:
woon wel thuis
woon wel thuis
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
daar heb ik gelukkig geen last van, ik werk en woon thuis, als ik me hele salaris aan leds had uitgegeven dan had ik 6400 leds ofzo besteldDemoniac schreef op 29 oktober 2002 @ 10:15:
[...]
50 euro is zo ongeveer wat ik voor een maand aan stufi krijg
edit:
woon wel thuis
Zal best, maar doe dan ook niet mee.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 10:02:
[...]
Nouwja, 50euro kan ik toch wel weer een week van leven als uitwonende student zijnde.......
Wees dan zo flink om je in te houden om mee te doen.
Verwijderd
Nouw, als de geld-distributie op mijn rekening deze maand was verlopen zoals het hoort te verlopen.Lamborghini schreef op 29 oktober 2002 @ 10:54:
[...]
Zal best, maar doe dan ook niet mee.
Wees dan zo flink om je in te houden om mee te doen.
Had spacy allang zijn geld binnen
Dis gewoon een beetje kutmaand aangezien alle stortingen net uit pas lopen met mijn uitgaven. En dat had ik ook niet van te voren aan zien komen
En het betalen kan ik makkelijk, ALS het maar ging zoals ik gepland had
ik heb gisteren nacht het geld laten overmaken.
wanneer kan ik verwachten dat de website van laupro is bijgewerkt zodat ik zeker weet dat ik heb betaald?
wanneer kan ik verwachten dat de website van laupro is bijgewerkt zodat ik zeker weet dat ik heb betaald?
Heb je zelf al je status op betaald gezet? Dat moet je ook doen namelijk...
En als je Postbank hebt ben je waarschijnlijk al te laat met betalen... Dat merk je vanzelf, dan krijg je geen LEDS.
En als je Postbank hebt ben je waarschijnlijk al te laat met betalen... Dat merk je vanzelf, dan krijg je geen LEDS.
Joepie ik sta op 'BETAALD'!
Dat is altijd wel shit idd. Ik snap het volkomen.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 11:09:
[...]
En het betalen kan ik makkelijk, ALS het maar ging zoals ik gepland had
Verwijderd
En dan loop ik dalijk 100 goeikope ledjes misLamborghini schreef op 29 oktober 2002 @ 13:12:
[...]
Dat is altijd wel shit idd. Ik snap het volkomen.
Als het nu mis gaat lopen.
(en loopt het mis, zal je zien dat er net 1 dag te laat in 1 keer alle 900 euro's op mijn rekening worden gedumpt
je kunt altijd nog de stortcomputer bij de rabobank doen.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:17:
[...]
En dan loop ik dalijk 100 goeikope ledjes mis
Als het nu mis gaat lopen.
(en loopt het mis, zal je zien dat er net 1 dag te laat in 1 keer alle 900 euro's op mijn rekening worden gedumpt![]()
Verwijderd
mag je morgen ook nog betalen? Dan kan ik het nog ff mee naar school nemen... anders moet ik vandaag ff naar assen
Verwijderd
Pixxa en spacey
Ik kom morgen dat geld van de Belgen persoonlijk brengen
Grrr @ mensen die zich niet aan een planning kunnen houden.
Anders stondt het er vandaag al bij jullie op.
Wil 1 van jullie me zeggen wie het dichtste bij belgie woont???
en vanaf hoelaat ik kan komen.
als ik mij niet vergis is het Pixxa die dichtst in de buurt van België woont, in Rotterdam, 'k dacht dat Spacy_ ergens in het noorden woont (correct me if I'm wrong)
lijkt me handig dat je het naar pixxa brengt,Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:37:
Pixxa en spacey
en hij het op z'n rekening stort en naar mij overschrijft
pixxa woont in Rotterdam
en ik woon in Assen (da's in het noorden vlak onder Groningen)
wat je ook kunt doen is het storten bij het dichtsbijzijnde rabobank filiaal voor jouw,
dan staat het aan het eind van de dag op de actie rekening,
en hoef je niet eens zover de grens over en scheelt pixxa ook nog een keer het overmaken.
Ik heb rabobank gebeld,
ze hebben niet overal een stortcomputer dus bij sommige banken zal het aan de balie gestort moeten worden, om te storten op je eigen rekening is gratis, om te storten op een willekeurige rekening, wordt gemiddeld € 4,50 per storting in rekening gebracht (verschilt klein beetje per filiaal) de hoogte van het bedrag maakt hierbij niks uit.
ik ookDJ-NaRRa schreef op 28 oktober 2002 @ 23:53:
ik kan echt niet wachten op mijn ledjes. Ik hoop ook dat er een 2de IA komt want heb eigenlijk toch te weinig leds bestelt vind ik (tis gewoon een soort verslaving)

Ik heb zelf een LED-Lenser, dat is zo'n zaklampi met 1-led, en ik ben eigenlijk vanplan nog zo iets te maken met meerdere led's d'r in. En de ene kant van de lamp met witte leds en de andere kant met UV leds.... Tot zo ver mijn ideen.....
Wat kunnen 2 weken lang zijn he...
Wat kunnen 2 weken lang zijn he...
n54 power!
nee, bij de ABN-Amro.. maar het is koud hierAMDFreak schreef op 28 oktober 2002 @ 14:06:
[...]
Zit jij dan ook bij Rabo? Anders kan ik je nu al zeggen dat je te laat bent
hoelang duurt de betaling met girotel?
ik heb het geld maandag overlaten maken
Ik hoop echt dat het op tijd is
ik heb het geld maandag overlaten maken
Ik hoop echt dat het op tijd is
Dit topic is gesloten.