dat was zeker handigger voor ons Ceekay,
na afloop van de actie zal ik een FAQ/HowTo gaan schrijven over de inkoopactie in het algemeen, wat je dus tegenkomt aan problemen, en welke oplossingen wel eens heel handig kunnen zijn.
daar zal ik oa dit betalingsverhaal van jullie in meenemen
Youk laat het idd even weten hoe je het gaat doen, dan kunnen wij daarop inspelen bij het uitsorteren van jouw doos en enveloppen
ik zag dat Phantom pixxa mee wou helpen, maar ik heb van pixxa begrepen dat hij met een tentamenweek te maken heeft volgende week, dus Phantom ik hoop voor je dat er wat werk voor jullie overblijft, zowiezo de afhalers in Rotterdam
voor het vlot verloop van de actie zal het overgrote deel van de pakjes en enveloppen voor verzending waarschijnlijk dan gewoon bij mij thuis gaan gebeuren (gelukkig heb ik naast de angeboden hulp van Cell ook nog genoeg familie achter de hand) Cell ik ben blij dat je mee gaat helpen
doosjes en enveloppen zijn er al in ruime voorraad binnen
adres stickers van de NPD liggen ook al klaar
en de personen die denken, van shit m'n betaling is te laat (zowiezo ben je te laat begonnen met betalen

) die hebben nog een kans dat het binnenkomt voordat ik de LEDs op ga halen, gezien de drukte hier red ik de vrijdag (morgen) al niet meer, en zal ik ook zaterdag er vroeg uit moeten om veel papierwerk (ja al jullie bonnetjes) te regelen, anders weet ik niet eens exact wat ik op kan halen aan producten
toevoeging: ga er dus maar vanuit dat de kans groot is dat ik pas maandag of dinsdag de leds op ga helen.
ook gezien dit veel beter uitkomt voor de leverancier door hun problemen met de storm laatst.