Maar Ik heb de search en google al volledig benut tot zover het kan
Nu weet ik dat er de volgende softwarematig overclock utlis bestaan
1. SoftFSB
2. FuzziLogic van MSI
3. Easytune van Gigabyte
Ik zal eerst maar eens mijn specs geven van het systeempje waarvan ik wil o/c
MSI 6305 I810 mobo met een p!!! 1G
Nu heb ik Softfsb al geprobeerd , maar die ondersteund geen i810 mobos (alleen maar bx en ouder d8 ik )
dus die valt af.
Ook Fuzzylogic van MSI kan ik niet gebruiken (raar eigenlijk) omdat hij wel opstart maar ik kan me FSB dus niet veranderen (misschien omdat tie me mobo niet ondersteund)
Easytune kan ik ook instaleren , maar bij het opstarten geeft tie al foutmeldingen en als ik hem geforced opstart krijg ik errors
Wie weet er nog meer (zeldzame ) FSB overklokproggies?
> Modjes gooi deze aub niet op slot , want GOT is wel toe aan eeen nieuwe topic over softwarematig overklokken , want al die ouwe die in de search staan levert echt niets meer op.
/edit :
en de reden waarom ik er eentje zoek omdat me BIOS FSB instellingen meteen een grote stap maakt van 17...en dat trekt me cpu tje niet
Nu weet ik dat er de volgende softwarematig overclock utlis bestaan
1. SoftFSB
2. FuzziLogic van MSI
3. Easytune van Gigabyte
Ik zal eerst maar eens mijn specs geven van het systeempje waarvan ik wil o/c
MSI 6305 I810 mobo met een p!!! 1G
Nu heb ik Softfsb al geprobeerd , maar die ondersteund geen i810 mobos (alleen maar bx en ouder d8 ik )
dus die valt af.
Ook Fuzzylogic van MSI kan ik niet gebruiken (raar eigenlijk) omdat hij wel opstart maar ik kan me FSB dus niet veranderen (misschien omdat tie me mobo niet ondersteund)
Easytune kan ik ook instaleren , maar bij het opstarten geeft tie al foutmeldingen en als ik hem geforced opstart krijg ik errors
Wie weet er nog meer (zeldzame ) FSB overklokproggies?
> Modjes gooi deze aub niet op slot , want GOT is wel toe aan eeen nieuwe topic over softwarematig overklokken , want al die ouwe die in de search staan levert echt niets meer op.
/edit :
en de reden waarom ik er eentje zoek omdat me BIOS FSB instellingen meteen een grote stap maakt van 17...en dat trekt me cpu tje niet