Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 14:17:
Ik ben sowiezo een mazzelaar, want ik heb dus echt nog nooit problemen gehad met een nokia (3x afkloppen) en ik heb de 5110, 6110, 8850, 8310 gehad en nu de 7210 en 6610.
Ik heb de 3310 gehad, de 3330, de 3510, de 6510 en nu de 6610 en ook nog nooit problemen gehad met geen enkele van deze telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 14:32:
[...]

Nee, want in de 7210 zit mijn kpn abo en in de 6610 ben abo, aangezien ik nog een duocard optie heb gevonden voor deze toestellen.

Die 7650 past niet in mijn zak!
Tja dan blijf je idd dus nog steeds met 2 technisch identieke toestellen zitten! en hoe strak zijn die broeken die jij draagt dan hee DAMN! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 18:22:
[...]

Tja dan blijf je idd dus nog steeds met 2 technisch identieke toestellen zitten! en hoe strak zijn die broeken die jij draagt dan hee DAMN! >:)
haha, hij is fijn. Nee, maar ik vind die 7650 gewoon te groot en die foto's maak ik toch niet. Die aankomende P800 begin ik wel interessanter te vinden, maar ik wacht absoluut op de 8910i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
ik kan je vertellen dat de 8910 (zonder I) best kut is...

althans dat vind ik, toetsen zijn best klein en bagger, sms'erds zulle het niet waarderen. verder zijn ze ook niet verlicht (niet goed althans) waardoor het toetsen in het donker best wel moeilijk is als je niet alle toetsen uit je kop kent. en de twee toetsen aan de zijkant voelen mij te los aan...

mijn broer en oom hebben hem dus ik heb er vrij veel mee gespeeld.
pluspunten zijn natuurlijk de stoere uiterlijk, niet veel mensen hebben hem, en de harde titanium casing. :) denk dat er niet veel verschil zal zitten tussen normale en I versie.. java enzow alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The System schreef op 18 januari 2003 @ 21:44:
ik kan je vertellen dat de 8910 (zonder I) best kut is...

althans dat vind ik, toetsen zijn best klein en bagger, sms'erds zulle het niet waarderen. verder zijn ze ook niet verlicht (niet goed althans) waardoor het toetsen in het donker best wel moeilijk is als je niet alle toetsen uit je kop kent. en de twee toetsen aan de zijkant voelen mij te los aan...

mijn broer en oom hebben hem dus ik heb er vrij veel mee gespeeld.
pluspunten zijn natuurlijk de stoere uiterlijk, niet veel mensen hebben hem, en de harde titanium casing. :) denk dat er niet veel verschil zal zitten tussen normale en I versie.. java enzow alleen.
en het ehhh KLEURENSCHERM! >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is iedereen over de geluidskwaliteit te spreken van de 7210? ik las op vergelijk.nl dat die behoorlijk butt is.... iemand die hier duidelijkheid kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Nou aangezien de 7210 en de 6610 identiek zijn(technisch gezien) en ik een 6610 heb, kan ik zeggen dat de geluidskwaliteit zeer goed is. Ook op de handsfree speaker, dan is het net alsof je naast de persoon staat waarmee je aan het bellen bent. Helaas hoor je dan soms wel eens kraken en zo in het netwerk, maar ja, da's bij iedere foon. HSCSD is gewoon goed... :)

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op 17 januari 2003 @ 18:22:
Nou, de software versie van m'n telefoon is 'geupgrade'. Ik heb nu dus software versie 3.08 i.p.v. 3.09 ;( (En heel m'n telefoon leeg...)
Maar goed, de man in de winkel ging meteen zorgen dat ie volgende week 4.18 in huis heeft...
Dat is klote. Nu is je telefoon gedowngrade ipv geupdate. Ze hadden eerst moeten kijken welke firmware je telefoon had voordat ze het gingen update.
Anders moet je naar de Nokia Store Rotterdam gaan, ze hebben daar wel de 4.18. En het is binnen een uur klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 13:19:
[...]

Dat is klote. Nu is je telefoon gedowngrade ipv geupdate. Ze hadden eerst moeten kijken welke firmware je telefoon had voordat ze het gingen update.
Anders moet je naar de Nokia Store Rotterdam gaan, ze hebben daar wel de 4.18. En het is binnen een uur klaar.
Ja, zit erover te denken, maar hij zou 'm volgende week hebben en Den Haag is gunstiger gelegen voor mij.
Garoth schreef op 20 January 2003 @ 09:52:
Nou aangezien de 7210 en de 6610 identiek zijn(technisch gezien) en ik een 6610 heb, kan ik zeggen dat de geluidskwaliteit zeer goed is. Ook op de handsfree speaker, dan is het net alsof je naast de persoon staat waarmee je aan het bellen bent. Helaas hoor je dan soms wel eens kraken en zo in het netwerk, maar ja, da's bij iedere foon. HSCSD is gewoon goed... :)
Helemaal mee eens. Ik vind het geluid op mijn 7210 prima. Beter dan m'n 8210.

[ Voor 37% gewijzigd door jvo op 20-01-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik soms de enige hiero die ook de carkit van de 6610 heeft??? Niemand ervaringen met de nieuwe firmware en de carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 15:18
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 07:32:
Ben ik soms de enige hiero die ook de carkit van de 6610 heeft??? Niemand ervaringen met de nieuwe firmware en de carkit?
Ik denk het van wel :o
Ik gebruik gewoon de ingebouwde luidspreker als carkit :D Werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een nOOb vraag: wat heb je naast je mobiele abbonement nog meer nodig om bijv foto's te versturen en spellen of andere dingen via de Java techniek te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 12:04:
ff een nOOb vraag: wat heb je naast je mobiele abbonement nog meer nodig om bijv foto's te versturen en spellen of andere dingen via de Java techniek te downloaden?
Een telefoon! >:) Sorry, kon het niet later. :)
Jouw abbo moet wel MMS en WAP/GPRS ondersteunen. Maar verder heb je niks nodig.
Als je het via je PC wilt doen, heb je wel een IR nodig om het naar de telefoon te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je ook geen GPRS databundel nodig ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 13:37:
heb je ook geen GPRS databundel nodig ofzoiets?
Ligt aan je aanbieder, bij Ben is het in elk geval niet perse nodig. Maar is wel aan te bevelen als je veel (>200k) dataverkeer genereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar ik een chrome frontje kan vinden voor de 7210, ik heb er eentje gevonden op een Amerikaanse site, maar ik vind dat een beetje teveel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zijn er ergens al frontjes te koop voor de 6610?
Ik was van het weekend bij de belcompany en die konden er geen zinnig woord over zeggen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik heb ook nog steeds geen frontjes kunnen vinden.... Maar volgens de nokia store kunnen ze ieder moment binnenkomen...

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]jvo schreef op 17 januari 2003 @ 14:36:
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 11:42:

[...]

Die serial krijg je gewoon van Nokia via mail, net zoals met JBuilder trouwens. Xp service pack 1 heb je niet nodig. Ik heb het zonder ook prima draaien.
eeeeeey dat is nuttige informatie voor mij :) dat wist ik nog niet... ik dacht namelijk dat het een serial was die je bij aanschaf van het toestel erbij kreeg...
euhm... van Nokia via mail? maar hehe HOE? dan.... :S

toch alvast bedankt voor de tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 01:19:
hoe is iedereen over de geluidskwaliteit te spreken van de 7210? ik las op vergelijk.nl dat die behoorlijk butt is.... iemand die hier duidelijkheid kan geven?
soms lijkt het wel alsof het volume van de telefoon op zacht staat :O , de ander aan de andere kant hoor je dan in de verte enzo.. maar wellicht komt dat in sommige gevallen ook door de verbinding BEN <> KPN of 02 - TELE2 of whatever... :r
bij mij is het in ieder geval af en toe butt ja...

:*) which reminds me... weet iemand hoe je het volume van de speakertjes tijdens het bellen met de Nokia 7210 kunt regelen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garoth schreef op 22 January 2003 @ 10:58:
Ik heb ook nog steeds geen frontjes kunnen vinden.... Maar volgens de nokia store kunnen ze ieder moment binnenkomen...
ze zijn er al wel!!! :)
ik heb zelfs in een louge zaakie een zwarte metallic gezien!!!! 8)
die was extreem vet en kostte 20 eurootjes.... :9~

ff nog sparen |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 11:42:
[...]

ze zijn er al wel!!! :)
ik heb zelfs in een louge zaakie een zwarte metallic gezien!!!! 8)
die was extreem vet en kostte 20 eurootjes.... :9~

ff nog sparen |:( ;)
En waar was die louge zaak? Dan ga ik er meteen eentje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 18:44:
[...]

Ja dat is zo, want als ik buiten naar de radio luister (bijvoorbeeld Yorin FM) dan krijg ik het wegvallen altijd op dezelfde plek, dus het moet wel aan het ontvangst liggen.

Of de aansluiting gaat altijd precies op dezelfde plek los zitten maar dat lijkt me niet erg logisch :+ 8)7
:) heren.... ik denk dat het een combinatie van beide is in dit geval... beweeg je aansluiting van je koptelefoontje maar eens van links naar rechts en let op het resultaat :S ... kan ook zijn dat mijn aansluitingspinnetjes gewoon slecht zijn en dat andere foons er geen last van hebben, either way ga ik er ff mee langs de winkel om het na te laten kijken c.q. om een nieuwe te vragen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 11:44:
[...]

En waar was die louge zaak? Dan ga ik er meteen eentje halen.
nou....

als je in Almere bent heb je het centraal station... dan loop je rechtsaf richting de busbaan, rechts aanhouden, richting zo'n electra zaakje.... dan ga je links naar de Vobis en daar schuin tegenover is het... ongeveer 800 meter van het station.

in het zaakje hangen de covers voor de 7210 aan de linkerkant dichtbij het raam.

ik heb een rode , paarse , groene en zwarte gezien maar die dingen liepen als een zotte zei die gast dus ik weet niet wat ie nu allemaal nog heeft...

1 ding... de frontjes zagen er bijzonder uit, maar ik vond ze er OOK wat krakkemikkig uitzien... (goedkoop) :S

aan jouw de keuze zou ik zeggen, persoonlijk wacht ik nog ff met aanschaf van nieuwe frontjes omdat ik denk dat er in de nabije toekomst nog vele mooiere op de markt komen! :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, hoe zit het met het software upgraden, aangezien hij ze allemaal automagisch op de telefoon opslaat... En ik weet niet hoe ik ze massaal op de SIM kan laten opslaan... :X

Trouwens, even wat pics van mijn 7210 (brown)... Bezit hem al zo'n week nu :P

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/7210/DSCF0001.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/7210/DSCF0002.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/7210/DSCF0003.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je goed zoekt, zijn ze gewoon te vinden, ik heb 6610 frontjes al in verschillende winkels in Hilversum, Utrecht en Amsterdam gezien! De 7210 frontjes zijn nog moeilijker aan te komen, deze worden zelfs door de nokia store nog bijna nergens verkocht, toch heb ik er al 3 kunnen bemachtigen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 12:50:
Als je goed zoekt, zijn ze gewoon te vinden, ik heb 6610 frontjes al in verschillende winkels in Hilversum, Utrecht en Amsterdam gezien! De 7210 frontjes zijn nog moeilijker aan te komen, deze worden zelfs door de nokia store nog bijna nergens verkocht, toch heb ik er al 3 kunnen bemachtigen! ;)
Ik woon zelf in Amsterdam, waar heb je die 6610 frontjes gezien dan, want ik ben ook in het bezit van een 6610 en daar heb ik al helemaal niks voor kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
Heb jij je eigen nummer in je display staan :?
Ken je die niet uit je hoofd :?

Of wil je gewoon door een zootje Tweakers gebeld worden :X 8)7 :+

[ Voor 23% gewijzigd door FitNiX op 22-01-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 11:59:
Trouwens, hoe zit het met het software upgraden, aangezien hij ze allemaal automagisch op de telefoon opslaat... En ik weet niet hoe ik ze massaal op de SIM kan laten opslaan... :X

Met ze bedoel je de telefoonnummers? Is wel zo prettig op je telefoon, hoef je niet op je sim te wachten bij het aanzetten. Dat overzetten tussen sim en telefoon is niet zo moeilijk. Zoek even of pak de handleiding. Zit in elk geval in het menu 'Namen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 12:59:
[...]

Ik woon zelf in Amsterdam, waar heb je die 6610 frontjes gezien dan, want ik ben ook in het bezit van een 6610 en daar heb ik al helemaal niks voor kunnen vinden.
Er zitten een aantal "rommel" winkeltjes in een zijstraatje bij de Nieuwedijk, een daarvan heet geloof ik "Phonepoint" en ik heb ze ook gewoon bij de "PhoneHouse" zien hangen!, maarja voor de 6610 heb je er helaas maar 3....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt sjoerdo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op 22 January 2003 @ 19:22:
[...]

Met ze bedoel je de telefoonnummers? Is wel zo prettig op je telefoon, hoef je niet op je sim te wachten bij het aanzetten. Dat overzetten tussen sim en telefoon is niet zo moeilijk. Zoek even of pak de handleiding. Zit in elk geval in het menu 'Namen'.
Enige nadeel is alleen wel als je meer dan alleen een nummer in je geheugen hebt staan. Adressen, email adressen, meerdere tel.nrs per persoon etc. Dan zet ie alle nummers onder verschillende namen op de sim, mucho irritante. De adressen kan ie op de sim niet kwijt, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand bevestigen dat de screensaver automatisch aangaat zodra je de 6610 in je (volledige cark-126) carkit plaatst met de 4.18 firmware??
Als dit namelijk zo is, dan doe ik de upgrade namelijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoorde ik ook al, maar ik heb ook gehoord dat de telefoon lastig doet met infrarood na de update. Wat is hier van waar? Want ik wil ook zo'n update gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand het verschil tussen .jad en .jar extensies van de site midlet.org?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 11:59:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb ook een week mijn 7210 (Turquoise) en bevalt erg goed.

Als je een andere achtergrond wil moet je ff kijken op myfone.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 13:12:
weet iemand het verschil tussen .jad en .jar extensies van de site midlet.org?
Ja, ik ;)

De .jar is het bestand waarin de java classes, graphics e.d. zitten. Het is eigenlijk gewoon een zip bestand.

De .jad bevat een omschrijving van de .jar en geeft o.a. aan welke java class gestart moet worden bij het openen, welke vriendelijke naam deze moet krijgen en welk bestand in de .jar als ikoon gebruikt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 12:23:
Dat hoorde ik ook al, maar ik heb ook gehoord dat de telefoon lastig doet met infrarood na de update. Wat is hier van waar? Want ik wil ook zo'n update gaan doen.
Nergens last van gehad tot nu toe met 4.18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master__R schreef op 23 januari 2003 @ 13:23:
[...]

Ik heb ook een week mijn 7210 (Turquoise) en bevalt erg goed.

Als je een andere achtergrond wil moet je ff kijken op myfone.nl.
coole site dat myfone.nl!

maareuh...

als je telefoon zegt check ip adres.... waar moet je dan zijn , weet iemand dat?

ik ga denk ik maar is ff langs de phonehouse company in Utrecht om het te vragen of weet iemand hoe dat komt? krijg je dat adres bij je welkomstpakket of weet ik het....????

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Heej, ik kom er net achter dat de 6610 geen trilfunctie heeft? En geen memo functie? Zodat je gesprekken e.d. op kunt nemen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
MauriX schreef op 23 januari 2003 @ 15:16:
Heej, ik kom er net achter dat de 6610 geen trilfunctie heeft? En geen memo functie? Zodat je gesprekken e.d. op kunt nemen?!
tril heeft hij zeker wel weet allleen niet of die memo heeft... heb hem ook maar net een paar daagjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik de 6610 of 7210 halen ? Ik weet het niet meer , alleen maar goeie verhalen en ze zijn allebei mooi .................
Maar ze hebben allebei dezelfde functies he ? En hoe is die radio ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 15:25:
Zal ik de 6610 of 7210 halen ? Ik weet het niet meer , alleen maar goeie verhalen en ze zijn allebei mooi .................
Maar ze hebben allebei dezelfde functies he ? En hoe is die radio ?
als je snelle gozer bent en kinky neem de 7210 wil je strak design en pro look neem 6610.. eigen keuze.. radio is goed jah :) en kan lekker hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een goede wapsite waar ik via GPRS polytones dan downloaden met m'n Nokia 6610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Nu snap ik het niet meer. Ik wil graag de 6610 gaan kopen. Ik ben van de nokia site uitgegaan en daar stond ie in "Piano White". Dat lijkt wel zilver Grijs. Heeft iemand deze kleur? De witte bedoel ik dan. Lijkt ie Zilver of heb ik dat verkeerd? Wilde wel een zilver grijze. Beetje zo'n kleur als de Panasonic GD-93?

Als ik hem bestel adviseren jullie dan gelijk een nieuwe firmware te laten uploaden? En waarom?

[ Voor 17% gewijzigd door MauriX op 23-01-2003 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de witte (errug mooi), lijkt geen zilvergrijs, is echt wit metallic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

MauriX schreef op 23 januari 2003 @ 15:16:
Hij heeft wel een trilfunctie en geen memo functie. De 6610 en 7210 zijn overigens compleet identiek op het uiterlijk na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de zwarte net opgehaald :) Helemaal gratis :D Ik heb nu een dutchtone abo 30 allin voor twee jaar en toen kon ik em zo meenemen, zonder ook maar een cent bij te leggen. :D Bij Belcompay, actie duurt nog tot 31 januari. Later ga ik nog het blauwe frontje halen, die vind ik toch mooier... Nouja, ik ga toch maar weer ff verder spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vertu :) daar loopt niemand mee, met personal assistent:) , ooit zal ik zo'n dign hebben :P
de 7210 lijkt echt een kermis ding man, zo'n ding zal ik echt nooit nemen, die 6610 is tenminste ook nog mooi strak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Heeft iemand misschien een goede tip voor die 6610 + abo? Ik ben op zoek naar zo'n ding, maar kan niet echt iets vinden, behalve dan met de zware abbonementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Jaded schreef op 23 January 2003 @ 21:45:
Heeft iemand misschien een goede tip voor die 6610 + abo? Ik ben op zoek naar zo'n ding, maar kan niet echt iets vinden, behalve dan met de zware abbonementen.
meestal kom je op 2 jaar uit als je echt cheap wil uit zijn per maand..

heb zelf 2 jaar allin 30 dutchtone met 6610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niks van dat Myfone.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MaLa_ schreef op 24 januari 2003 @ 10:10:
[...]

meestal kom je op 2 jaar uit als je echt cheap wil uit zijn per maand..

heb zelf 2 jaar allin 30 dutchtone met 6610
Die wil ik ook nemen , bevalt ie een beetje ? Bereik in de Randstad goed ?
En hoe zit dat met die geruchten dat ze meer afschrijven van je maandbedrag dan je werkelijk gebruikt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 11:05:
[...]

Die wil ik ook nemen , bevalt ie een beetje ? Bereik in de Randstad goed ?
En hoe zit dat met die geruchten dat ze meer afschrijven van je maandbedrag dan je werkelijk gebruikt :?
ik had hiervoor 1 jaar allin 15 werkte perfect altijd.. heb nu dus allin 30 ik merk er nix van dat ze meer afschrijven bekijk rekeningen altijd goed..

ik heb eigenlijk nog nooit bereik problemen altijd voluit hier ede/arnhem en daar buiten naar mijn idee ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 11:01:
Ik snap niks van dat Myfone.nl :)
Ze hebben echt een super duidelijke faq hoor.
Daar staat alles perfect ingaan.

Een linkje:
http://www.myfone.nl/help.aspx#t5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
[Airwolf] schreef op 24 January 2003 @ 11:19:
[...]

Ze hebben echt een super duidelijke faq hoor.
Daar staat alles perfect ingaan.

Een linkje:
http://www.myfone.nl/help.aspx#t5
yups :)

airwolf weet jij welke achtergrond pics gewoon fullscreen @ 6610 passen ? dus niet van die halve welke reso moet ik hebben dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_MaLa_ schreef op 24 January 2003 @ 11:27:
[...]

yups :)

airwolf weet jij welke achtergrond pics gewoon fullscreen @ 6610 passen ? dus niet van die halve welke reso moet ik hebben dan :?
128x128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*)

mensen ik ben bezig met het opzetten van een NOKIA 7210 FANSITE!!!

Wie heeft er tijd en zin om met deze site te helpen? Ik wil er graag leuke dingens zoals nieuwe covers, adressen van covers e.d. erop zetten,
leuke pics etc...

demo: http://members.lycos.nl/sretep002/test

LET ME KNOW!!! als je wil helpen mail me dan of geef ff een reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 14:32:
:*)

mensen ik ben bezig met het opzetten van een NOKIA 7210 FANSITE!!!

Wie heeft er tijd en zin om met deze site te helpen? Ik wil er graag leuke dingens zoals nieuwe covers, adressen van covers e.d. erop zetten,
leuke pics etc...

demo: http://members.lycos.nl/sretep002/test

LET ME KNOW!!! als je wil helpen mail me dan of geef ff een reactie!
Geinig hoor ;)
Maaruh ... ik ga de 6610 halen dus waarom niet de "Nokia 7210 + 6610 Fansite" !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

idd, zijn toch exact hetzelfde

Zijn er hier trouwens mensen die de nokia carkit voor dit toestel al hebben? Ik heb zelf sinds een week de 7210 (bevalt goedmoet ik zeggen) maar ben nu op zoek naar de originele carkit. Heb wel op internet wat zaakjes gevonden die hem verkochte maar ik wil weten of dat ding een beetje goed werkt

[ Voor 84% gewijzigd door @r!k op 24-01-2003 14:50 ]

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Net terug gaan naar de winkel... Mijn 6610 is niet helemaal in orde. Bij radio doet de linkerkant het niet van de headset. Schiet dus niet echt op. Nou dacht ik gewoon dat het aan de headset lag, maar het ligt dus aan het toestel.

Aangezien ze mijn toestel niet meer op voorraad hadden, moet ik dus wachten op de nieuwe voorraad. Het kan zijn dat deze vandaag nog binnenkomt of morgen, maar het kan ook zijn dat het pas volgende week is. Ze boden me nog aan om em om te ruilen voor de 7210, gratis, ookal zou die €50 duurder zijn. Maar toen ik dat dingetje in mijn hand had, was het niet mijn toestel vond ik. En die knopjes zijn veel minder soepel, had ik het idee.

Nou, ik heb dus gevraagd of ze mij willen bellen zodra er weer nieuwe 6610's zijn en dan kom ik em dan wel omruilen, dat mocht gelukkig ook. Ik hoop maar dat ze snel bellen!!! Ik heb iig mijn toestel nog, maar ik ga er nu nog niet te veel mee doen, omdat ik em straks dus weer ga ruilen en dan moet ik weer alles opnieuw doen.

Voordeel is nou wel, dat ik em straks kan ruilen voor de witte 6610, ik heb nu de zwarte en die vind ik toch iets minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik H wrote:
Zijn er hier trouwens mensen die de nokia carkit voor dit toestel al hebben? Ik heb zelf sinds een week de 7210 (bevalt goedmoet ik zeggen) maar ben nu op zoek naar de originele carkit. Heb wel op internet wat zaakjes gevonden die hem verkochte maar ik wil weten of dat ding een beetje goed werkt

Yup, ik heb de volledige carkit :P Hij werkt echt goed. Het ontvangst is uitstekend zelfs in tunnels of parkeergarages. Alleen weet ik nog steeds niet of je screensaver automatisch aangaat in je carkit met firmware 4.18
. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 14:52:
:( Net terug gaan naar de winkel... Mijn 6610 is niet helemaal in orde. Bij radio doet de linkerkant het niet van de headset. Schiet dus niet echt op. Nou dacht ik gewoon dat het aan de headset lag, maar het ligt dus aan het toestel.

Aangezien ze mijn toestel niet meer op voorraad hadden, moet ik dus wachten op de nieuwe voorraad. Het kan zijn dat deze vandaag nog binnenkomt of morgen, maar het kan ook zijn dat het pas volgende week is. Ze boden me nog aan om em om te ruilen voor de 7210, gratis, ookal zou die €50 duurder zijn. Maar toen ik dat dingetje in mijn hand had, was het niet mijn toestel vond ik. En die knopjes zijn veel minder soepel, had ik het idee.

Nou, ik heb dus gevraagd of ze mij willen bellen zodra er weer nieuwe 6610's zijn en dan kom ik em dan wel omruilen, dat mocht gelukkig ook. Ik hoop maar dat ze snel bellen!!! Ik heb iig mijn toestel nog, maar ik ga er nu nog niet te veel mee doen, omdat ik em straks dus weer ga ruilen en dan moet ik weer alles opnieuw doen.

Voordeel is nou wel, dat ik em straks kan ruilen voor de witte 6610, ik heb nu de zwarte en die vind ik toch iets minder mooi.
Ja dat heb ik ook, maar ik heb geen garantie genomen, ik heb hem Maandag gekocht, dus ik zou hem bijv. Zaterdag nog kunnen omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 14:42:
[...]

Geinig hoor ;)
Maaruh ... ik ga de 6610 halen dus waarom niet de "Nokia 7210 + 6610 Fansite" !!
Ik heb zelf een 7210, maar ik vind het wel een goed punt. Alle tools e.d. werken toch voor beide toestellen. Waarom dan niet combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 16:17:
[...]

Ja dat heb ik ook, maar ik heb geen garantie genomen, ik heb hem Maandag gekocht, dus ik zou hem bijv. Zaterdag nog kunnen omruilen?
Ik heb ook geen garantie bijgekocht, maar je hebt gewoon standaard een jaar garantie, dus ik zou gewoon teruggaan als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo vind ik er geen bijna... :s en je moet iedere keer rechterklik en dan eigenschappen pakken pfffff :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip: download nokia pc suite 5.0/hoger
koop een infrarood usb adaptertje (30 euro)

hiermee kun je zelf foto's vanaf je computer op je 7210/6610 zetten en dan meteen de juiste resolutie instellen. Hartstikke simpel, goedkoop en snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 16:46:
Weet iemand misschien een goede wapsite waar ik via GPRS polytones dan downloaden met m'n Nokia 6610?
Niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand interesse in een Nokia 7210, ik heb hem net 2 weekjes, maar niet gebruikt, want ik heb ook een 6610. Ik wil een 8910. Maar ok, voor 400 euro mag je hem ophalen, voor 425 stuur ik hem op. Hij is helemaal nieuw en compleet, dus gewoon rechtstreeks van de belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 19:35:
Iemand interesse in een Nokia 7210, ik heb hem net 2 weekjes, maar niet gebruikt, want ik heb ook een 6610. Ik wil een 8910. Maar ok, voor 400 euro mag je hem ophalen, voor 425 stuur ik hem op. Hij is helemaal nieuw en compleet, dus gewoon rechtstreeks van de belcompany.
Hier is got niet voor bedoeld. :)

Als je dingen wil verkopen, kijk dan even hier:
http://www.tweakers.net/aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 19:35:
* ManiacScum heeft interesse maar voor 400 euro, kijkt hij nog even verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit te twijfelen tussen de 7650 en de 6610
de 7650 is groot, log, en uber sweet qua functionaliteiten
de 6610 is klein, slank ligt en wat minder uitgerust

heeft de 6610 eigenlijk ook bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, de 6610 heeft geen bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 19:15:
[...]

zo vind ik er geen bijna... :s en je moet iedere keer rechterklik en dan eigenschappen pakken pfffff :X
Dan maak je ze toch 128 x 128 :?
Heb ik ook gedaan, heb nu de vetste logo's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Laatst online: 14:30
Kermit schreef op 25 januari 2003 @ 02:15:
[...]

Post ze hier eens ff ;)

En hoe heb je ze ge-upload?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 6610 ook net binnen.
En was eigenlijk op zoek naar een site met leuke polyfone ringtones maar dan niet van bekende liedjes maar gewoon lekker in het gehoor liggende tones.
Die liedjes gaan zo snel vervelen dat is gewoon zonde van het geld en het klinkt ook nooit goed.
Met de bijgeleverde Cd kun je ze zelf maken alleen mis ik even het polyfone gedeelte in die tracker.
Je zou toch meerdere noten tegelijkertijd moeten kunnen horen of niet? Ik kan nu alleen een rij noten achter elkaar plakken. In de handleiding kan ik er ook niks over vinden. Misschien dat iemand er al mee gewerkt heeft en kan laten weten hoe dit in elkaar zit ?

Als ik eruit kom hoe het werkt kan ik mijn broer wel vragen om wat leuke tones te maken die kan goed overweg met synths dus dan zou dit ook moeten lukken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kermit schreef op 25 January 2003 @ 02:15:
[...]

Ze 128x128 maken? Ik kan enkel Wappen voorlopig, ik heb geen irda of datakabel op dit moment, en ik kan in geen enkele winkel een usb apparaatje vinden voor irda, dat moet dan weer overal besteld worden... :( En moet je nu altijd die PC suite 5.0 downloaden?? Is die software op de cd die erbij zat niet goed genoeg of zow? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De software op de CD is toch PC Suite 5.0.
Daar zit een image converter bij die zal gewone images wel kunnen omzetten naar het formaat van je foon.
Je zult uiteraard iets moeten hebben om een verbinding naar je GSM (kabel of iRDA) te maken via je PC hoe wil je anders iets oversturen zonder dat het je geld gaat kosten.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:02

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb afgelopen week mijn nokia 6610 laten upgraden naar versie 4.18
Eenmaal thuisgekomen bleek dat mijn spellen en toepassingen niet meer werkten.
Namen en telefoonnummers stonden er allemaal in nog.

Ik heb toen alle spellen en toepassingen verwijderd, en toen zag ik dat ik nog maar 48kb vrij geheugen over had. :(

Is iemand met 4.18 op zijn 6610 dat ook opgevallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:23
Dit is vast al gevraagd, maar heb geen zin om t hele topic door te spitten:

kan je de frontjes van de 6610 verwisselen (als die frontjes te koop zijn tenminste)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

ja dat kan onne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Laatst online: 14:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard...tis Nokia hè! Maar dat had je zelf ook kunnen bekijken op de nokia site ;)

Edit: Net te laat :( . Moet eerst maar eens wat vaker refreshen voordat ik een reply neer typ |:(

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Ik heb mijn 6610 besteld en komt woensdag binnen. Ik ben benieuwd. De reacties hier zijn nogal verschillend. Uiteraard is het een geweldig telefoontje. Ik ben alleen een beetje huiverig voor dat software gebeuren. Ik zit dus een beetje: Waarom zou ik een update doen van de telefoon?
Welke mankementen vertoont een "slechte software" Telefoon?(ik las iets over een wekker die niet uitging zonder dat de batterij eraf moest)
Weet nokia(of een winkel als belcompany) hiervan?
Is het kosteloos?

Zoals je ziet zit ik er nogal mee. Wat adviseren jullie, gelijk laten updaten of juist helemaal niet.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:19

pistole

Frutter

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 15:14:
Erik H wrote:

Yup, ik heb de volledige carkit :P Hij werkt echt goed. Het ontvangst is uitstekend zelfs in tunnels of parkeergarages. Alleen weet ik nog steeds niet of je screensaver automatisch aangaat in je carkit met firmware 4.18
. :?
Is dat de Cark126?
Ik zag dat die met een losse speaker wordt geleverd terwijl ik hem liever via de speakers van de radio wil... Wat zijn jouw ervaringen met de carkit?

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar hebben jullie je 6610 besteld/gekocht?
zoek een goedkoop adresje :)

denk dat ik toch maar afzie van de 7650, is mij te lomp voor een telefoon en dat is toch het uitgangspunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op 25 januari 2003 @ 02:41:
[...]

Post ze hier eens ff ;)

En hoe heb je ze ge-upload?
Dit kan je gewoon bij myfone.nl doen. Je kan willekeurige plaatjes uploaden bij hun en dan via je mobile naar hun wap site gaan en dan kan je je eigen plaatjes die je geupload hebt er weer vanaf halen :) . De grote van het plaatje maakt niet uit , want bij myfone maakt hij er de juiste grote van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Iemand hier die ff kan kijken in zijn nokia6610 hoeveel geheugen hij/zij nog vrij heeft na de upgrade naar versie 4.18 ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 06:15:
[...]

Dit kan je gewoon bij myfone.nl doen. Je kan willekeurige plaatjes uploaden bij hun en dan via je mobile naar hun wap site gaan en dan kan je je eigen plaatjes die je geupload hebt er weer vanaf halen :) . De grote van het plaatje maakt niet uit , want bij myfone maakt hij er de juiste grote van
Ik heb geprobeerd een paar plaatjes van mezelf via Myfone naar mijn 6610 te sturen, maar mijn telefoon zegt dat de grootte van het bestand te groot is.
Weet iemand hoeveel Kb ze maximaal mogen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee... maar als je gewoon een jpegje ofiets upload bij mypictures en dan via wap erheen moet het goed gaan. Ik heb het ook een paar keer gehad, maar meestal gaat het wel goed.
Als je op hun pagina leest zie je ook dat ze dat probleem toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pistole zie mijn vorige replys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Virus.NL schreef op 26 January 2003 @ 11:15:
[...]

Ik heb geprobeerd een paar plaatjes van mezelf via Myfone naar mijn 6610 te sturen, maar mijn telefoon zegt dat de grootte van het bestand te groot is.
Weet iemand hoeveel Kb ze maximaal mogen zijn?
mm dat probleem heb ik nog niet gehad ze moeten 128x128 btw voor fullscreen..

ik kan nu namelijk al sinds gister niet connecten naar polyfone na gebruikers naam en pw zegt hij kan geen verbinding maken ofzo probeer het later nog is.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg met m'n 7210 errors als ik online games wil downloaden, namelijk: "This file is not supported!" ofzo... Via WAP dan wel...

En ook 128x128 plaatjes wilt hij niet binnen halen omdat ze "te groot" zijn... Volgens de telefoon? :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Niet online
Ik heb de pics met Photoshop 128x128 gemaakt.
Een van mijn pics is 9,87kb, hij geeft niet aan dat ie te groot is, maar ik krijg hem ook niet op mijn telefoon.
Bij andere pics van 15,7kb geeft mijn ie wel aan dat ze te groot zijn.
Ik heb het net nog geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet.
Zodra er een datakabel is schaf ik die wel aan, maar ik heb ze nog niet in de winkel zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Virus.NL schreef op 26 January 2003 @ 16:40:
Ik heb de pics met Photoshop 128x128 gemaakt.
Een van mijn pics is 9,87kb, hij geeft niet aan dat ie te groot is, maar ik krijg hem ook niet op mijn telefoon.
Bij andere pics van 15,7kb geeft mijn ie wel aan dat ze te groot zijn.
Ik heb het net nog geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet.
Zodra er een datakabel is schaf ik die wel aan, maar ik heb ze nog niet in de winkel zien liggen.
je kunt ze eens proberen via myfone.nl effe uppen en dan ophalen via wap.. ik heb fullscreen background met 128x128..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Niet online
_MaLa_ schreef op 26 January 2003 @ 16:42:
[...]

je kunt ze eens proberen via myfone.nl effe uppen en dan ophalen via wap.. ik heb fullscreen background met 128x128..
Dat probeer ik ook de hele tijd bij myfone :)

Hoe groot is dat plaatje van jou dat je zelf geupped hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Virus.NL schreef op 26 January 2003 @ 16:45:
[...]

Dat probeer ik ook de hele tijd bij myfone :)

Hoe groot is dat plaatje van jou dat je zelf geupped hebt?
128x128 en werkt gewoon... maar ik kan nu de laatste twee dagen niet meer inloggen via wap heel vreemd lukt dat bij jouw wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Niet online
Ik bedoelde de grootte in kb. van het plaatje ;)

Ik kan gewoon inloggen, maar ik heb me gisteren pas geregd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
6,9 en 9,6 kb.. zijn de pics die ik gedownd heb

[ Voor 6% gewijzigd door _MaLa_ op 26-01-2003 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Laatst online: 22-01 21:17
mijn aanvraag voor een 7210 is de deur uit :) hopelijk heb ik em snel binnen... dan kan het geklooi gaan beginnen hehe..alles uitproberen etc

[ Voor 4% gewijzigd door DARKLORD op 26-01-2003 17:46 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.