Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qosmic schreef op 07 January 2003 @ 22:21:
[...]

Waar staat dat Nokia Application Installer in je telefoon ergens?

btw: ik heb een 7210

Want ik wil dus ook zo'n game downloaden en dan krijg ik ook te zien dat het niet kan met een rood kruis erbij.
Nokia Application Installer staat in je pc suite, dus niet in je telefoon! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:14
Hehe.. ok :+

Nah ja, ik vind het ook een beetje vaag. Ik kan die site wel bereiken, maar als ik dan bv pacman wil downen wat maar 16 kb is (ik heb 243 vrij) dan doet ie het niet. Geeft mn tel een rood kruis en er staat iets van: ongeldig bestand.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 16:22:
[...]

Wat doe je?

Ik heb ze met Nokia Application Installer in mn foon gezet, werkt prima.
Je moet alleen voldoende vrij geheugen hebben.
ik krijg ook steeds een error, invalid jad bestand als ik hem wil installeren met Nokia application Installer

edit:
nou moe, nu ik de bestanden in een aparte folder op me desktop had gezet en vanuit daar installeerde, toen ging alles wel opeens goed :)

[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 07-01-2003 22:36 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet die JAR toch hebben ipv die JAD, wap maar is naar de jar toe!

Werkte bij mij. de JAD is voor installatie via de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 07 januari 2003 @ 22:30:
edit:
nou moe, nu ik de bestanden in een aparte folder op me desktop had gezet en vanuit daar installeerde, toen ging alles wel opeens goed :)
Zou kunnen.. games save je natuurlijk in je /mobile/games mapje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 15:18
Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 16:22:
[...]

Wat doe je?

Ik heb ze met Nokia Application Installer in mn foon gezet, werkt prima.
Je moet alleen voldoende vrij geheugen hebben.
Gewoon wappen naar die JAD file zoals op de site staat, maar lees net dat als je het via Wap doet, dat ik dan juist naar de Jar moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
clix wil bij mij niet werken...:'(

Hij vraagt iedere keer om toegang naar het internet, maar dat wil ik niet... Of is dat verplicht om het te kunnen spelen?

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
laat maar... Ik heb het al... Gewoon niet bij opties duwen maar op een andere toets...

Stom stom stom.... |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
Garoth schreef op 08 January 2003 @ 10:13:
laat maar... Ik heb het al... Gewoon niet bij opties duwen maar op een andere toets...
Stom stom stom.... |:( |:(
Leg uit :? :?
Wat deed je verkeerd? en wat moet je dan doen, is alvast handig voor als ik dezelfde fout ga maken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
ik duwde bij het spelletje op de menukeuze "opties", aangezien er geen andere keuze is, maar daar kun je alleen maar je score uploaden. Je moet gewoon op een andere toets duwen, en dan kun je beginnen met spelen...
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik merk dat het schermpje van de 6610 niet goed tegen lage tempraturen kan, dan wordt ie vaag, iemand anders al gemerkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor die http://tampere.as/logo/
ben al tijdje op zoek naar zo'n transparant logo,
ik kan er alleen niet op komen.... :(
'server bezet' komt in mn schermpie
Meer mensen die daar last van hebben?
Of is er misschien nog een alternatief?

En dat je scherm wat verkleurd komt door de kou!
Heb ik met bijna al mn toestellen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Ik kan maar geen JAVA games van die site afhalen als ik ernaartoe wap. Er komt bij mij dan te staan: De pagina is te groot om terug te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckow
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-02 22:34
Ik heb een tijdje een Nokia 6610 icm Dutchtone Extended. Nu heb ik alleen een probleem: :(

JAVA-applicaties kunnen web-toegang vragen. Nu heb ik hier alleen problemen mee:

(*) WebViewer werkt perfect: zodra het nodig is wordt GPRS-verbinding opgezet

(*) Mail++, PALMmsn (..) werken niet: die geven steevast de melding dat verbinding niet mogelijk was (zie ook geen GPRS toegang gemaakt worden, bij WebViewer wel).

Uit WebViewer blijkt dat het dus wel kan... . Dutchtone Extended maakt gebruik van een profiel wat onder "Diensten" in het menu staat. Dit alles werkt gewoon goed.

Hebben meer mensen hier moeite mee gehad? Is er een oplossing voor? Heeft iemand het adres van Nokia? Want heb geen zin in bellen.

Jammer dat dat soort dingen niet beter uitgelegd staan in de handleiding.

Ook mis ik bij deze nokia veel dingen die je in zou willen stellen. Zo'n schermpje opend veel mogelijkheden, maar niets is mogelijk. Ik wil bijvoorbeeld:

(o) WAPPEN via de wap-browser met kleine letters, dus evengroot als SMS.... met die grote tekens past er alsnog nix op je scherm

(o) De soft-key knoppen "Menu" en "Namen" (of: names) een andere kleur geven, zodat ze mooi uitkomen op zwarte achtergrond. Nu moet je achtergrond hebben die op die plek licht is (nog mooier: dit automatisch) / ook indicators volledig instelbaar (ook wit te maken)

(o) Een sneltoets naar Tekstberichten IN in kunnen stellen.
Manu => Berichten => Tekstberichten => 1 omlaag => inbox is toch ECHT te lang. IMHO kan multimedia-berichten samen met tekstberichten, zie geen toegevoegde waarden om ze apart te hebben

(o) MEER sneltoetsen!!! Bijvoorbeeld op calender. De green-key wordt niet gebruikt, handig zou zijn dat je met die knop direct de dagnotities krijgt, ipv hele menu moeten openen. Wap-browser kan dit wel (doe eens met bookmarks, en dan die knop... direct erheen)

(o) Ik wil net als op de 3310 naar namen kunnen navigeren door op toets van beginletter te drukken, en daarna is iedere andere toets de zoveelste van die lettergroep. Om nu naar bijvoorbeeld "Leontien" te gaan moet je 3x op 5 drukken, en Leontien zelf nog selecteren :(

(o) Spelletjes + Toepassingen samen, minder menu's om door te lopen

(o) Mogelijkheid menu voor sim-app uit te zetten

IMHO kan Nokia de software echt nog wel op een groot aantal punten verbeteren. Maar zoals Nokia altijd doet: bijna alleen bugfixes in nieuwe versies. SE heeft nog wel eens nieuwe functies opeens.

Of misschien met meerdere mensen Nokia mailen: mail jouw wensen uit lijstje... lang genoeg zeuren kan misschien helpen ;) Wie weet een e-mail adres van Nokia?
:)

Zow... een veel te lange post... raak te opgewonden :) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckow
Voor meer mensen: wap -:> www.midletcentral.com en via WAP kan je Over The Air de Java-appjes downloaden...

Maar IR- blijft gewoon rulen, en voor zo'n dure phone is het krenterig als je geen IR receiver van 30 euro koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:58
geckowtje schreef op 08 January 2003 @ 21:55:
Ik heb een tijdje een Nokia 6610 icm Dutchtone Extended. Nu heb ik alleen een probleem: :(
Een functie in de browser, waarmee je de plaatjes op wap-sites op kan slaan zou ook ideaal wezen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckow
Een functie in de browser, waarmee je de plaatjes op wap-sites op kan slaan zou ook ideaal wezen..
Inderdaad, dat soort dingetjes...

Het lijkt wel of Nokia steeds sneller wil ontwerpen, en de fase van "uitproberen met klant erbij " overslaat.

Neem nou die POP-on port oid. Dit is volgens mij van de tekentafel direct naar de fabriek gegaan... Ding valt er constant af, hem eropdoen is een gepriegel, en met de radio valt af en toe de stereo weg omdat een contactje niet een blijvend contact heeft.

Om nog maar te zwijgen over de vele krasjes op beeldscherm die in no-time ontstaan...

En de aan en uitknop. Okay, je kan hem niet per-ongeluk indrukken... maar dit is weer de compleet andere wereld... Je drukt nu je vinger blauw...

[ Voor 4% gewijzigd door Geckow op 08-01-2003 22:44 . Reden: opmaakcodefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-08 19:58

Maartenvs

For Sale

Nou ik heb ook een 7210 gekocht (2e persoon die hem kocht in Tilburg :P) <Versie 3.09> die heeft iedereen denk en als iemand een nieuwere heeft laat maar weten of ie sneller is want deze versie is TRAAG :( Verder is het aan/uit knopje inderdaad een gruwel. Het is nog makkelijker om je batterij er vanaf te halen. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden (echt een vooruit gang op mijn 7110 alleen was die wel iets robuuster) lekker helder display (hoewel dit verschilt per 7210) knopjes wennen snel >:) gelukkig maar. Alleen had ik een paar vragen en opmerkingen :+

TIP: als je een bestandsoverdracht via wap annuleert en dan het annuleren annuleert (volg je t nog:/) blijft je tel hangen op het annuleer venster zeer irri. Dus rustig wachten

Ten eerste is het al IEMAND gelukt om voorbij level 9 te komen met bounce ??? _/-\o_

Is die pc suite van nokia er ook maar dan iets kleiner? 50 is vrij veel, trek mijn libretto 70CT niet echt lekker.

Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het probleem met die headset. Continue valt de stereo weg als je radio aanzet. Heb geen zin om 'm vast te tapen namelijk.

Verder om terug te komen op de eerste vraag even de voor en nadelen (persoonlijk 8)7

Voordeel:
Design
Scherp kleurscherm
Fotos opslaan
Poly ringtoon
Veel namen opslaan en anders meuk zoals kalender
Java
Laden gaat supersnel (sneller dan mijn anders tels)
Achtergrond en menu kleuren
IR blijft handig
Radio (ja ik gebruik hem)
Radio op handsfree functie (zeer handig in die saaie pauzes/lessen op school)
Organiser
en WAP
Meer schiet mee even niet te binnen

Nadeel
Gruwel van een aan/uit knop
BUGS !!!
bounce BUGS!!!
covers sluiten niet super aan
pop port moet nog eens serieus naar gekeken worden
Zilveren rand en covers niet echt slijtvast
Preuts telefoontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Maartenvs, Ik ben het helemaal met je eens.
Die aan en uit knop, jezus hee... wat een drama! Ik heb idd ook software versie 3.09, erg langzaam en superveel bugs! Als iemand idd weet of er een andere versie is, meld dat dan even. Ik wil de mijne iig laten updaten.
Wat ik ook een nadeel vind (maar dat is al eerder genoemd) is dat als het koud is, dat dan je hele beeldscherm vaag wordt en dat je nog langzamer door je menu's skipt.
En idd ook met die radio, ook fokt op als je die op stereo hebt staan, ben dan de hele tijd dat kabeltje erin aan t drukken in de veronderstelling dat die er niet lekker in zit dan. Maar dat helpt niet echt. :+

Wat je wel kan doen is je radio op mono zetten, heb je daar geen gezeik meer mee en kwaliteit is nog steeds wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hee Qosmic, heb je dat probleem met die pagina al opgelost? Ik krijg die fout namelijk ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Volgens mij is dat met die radio niet een probleem met de pop-port, maar eerder met de ontvangst. Want zeg nu zelf, zo'n headsetje is niet echt de perfecte antenne...

Ik heb trouwens een 6610 met software versie 3.09, en bij mij is er niks aan de hand. Het loopt allemaal soepel, en ik heb nog geen bugs ontdekt, behalve hier en daar een spelfout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Doublehomme schreef op 09 januari 2003 @ 00:53:
Hee Qosmic, heb je dat probleem met die pagina al opgelost? Ik krijg die fout namelijk ook :(
Nee nog niet opgelost, zou ook niet weten hoe dat zou moeten eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
lester schreef op 08 January 2003 @ 14:18:
ik merk dat het schermpje van de 6610 niet goed tegen lage tempraturen kan, dan wordt ie vaag, iemand anders al gemerkt??
Ik werk in het weekend in een koelcel:
Cel A = 12°
Cel B =
En dan zit mijn telefoon in het borstzakje van m'n jas, maar ik heb nog nooit gemerkt dat ie vaag werd of iets dergelijks... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bestel dalijk nog ff de 7210 bij gsmtrack met ben vaak(2jaar) voor 106euro...
maar kan ik snap nog niet helemaal met het gprs systeem, omdat je daar ook verschillende abbonement kan nemen(gewoon,actief,intensief), en kan ik ook mail van mn eigen domein ontvangen of alleen via wap pagina's?

en waarzit die aan/uit knop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Laatst online: 16-08 19:58

Maartenvs

For Sale

de aan/uit knop zit bovenaan

http://www.nokia.nl/7210/demo/demo_nl.html voor de demo

maar als ik jou was en je een beetje de vorm van de 7210 wilt maar toch fotos wil maken kun je beter wachten op de 7250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja 7250 lijkt me wel wat,alleen hij zal wel duur zijn...wanneer komt ie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is zou die komen in het eerste kwartaal van 2003, maar je kent nokia, reken er nog maar een paar maanden bij voordat ie komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik hbe de 7210 nu al, hij is nu aa het opladen..daarna gaan we em eens goed bekijken...kan iemand me ff snel zeggen hoe ik de pincode kan veranderen??
en 1 minpuntje van gsmtrack, de handleiding is in het frans, en dat is niet mijn beste taal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh, ik heb hem ook gewoon in nederlands hoor dude, check menu dan instellingen dan beveiliging dan zie je het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel het boekje, maar ik heb al de nl versie gedownload

maar ff ander probleem:
ik probeerde een afbeelding via de IR van de Casio palm te sturen, maar de casio zei dat hij geen apparaat vond, en ik had de ir bij de nokia aangezet...maar het is toch niet alleen van telefoon naar telefoon??

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 18:14:
ik bedoel het boekje, maar ik heb al de nl versie gedownload

maar ff ander probleem:
ik probeerde een afbeelding via de IR van de Casio palm te sturen, maar de casio zei dat hij geen apparaat vond, en ik had de ir bij de nokia aangezet...maar het is toch niet alleen van telefoon naar telefoon??
Nee zelfs dat kan niet, je kan bij de 7210 en 6610 alleen van Pc suite naar telefoon sturen! ik wilde een paar foto's van mijn 7650 naar de 7210 sturen via infrarood en dat kon jammer genoeg ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan maar datakabel kopen...toch zonder al die verkrijgbare suite's he? Weet iemand al waar een goedkope is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 16:11
superjoost schreef op 07 januari 2003 @ 22:19:
[...]

stuntprijzen.net : datakabel 6610 €15,00
deze heb ik net binnen gehad... vaag ding zeg.. 8)7
achterkant telefoon eraf..accu eruit blokje van kabel erin klikken en dan accu er schuin op klikken...

op zich niet zo'n ramp maar had wel verwacht dat je hem gewoon onder in
kon klikken die kabel..

alleen nu heb ik 1 klein probleempje... :(
hij wil niet connecten met m'n Nokia Suite...

iemand al ervaringen met deze kabel..??? :?

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is niet echt handig....iemand anders een betere??

maar ff iets anders:ik probeerde via wap/gprs te gaan naar 7210.dvd-ru.com, en als dan een spel wil downloaden zegt hij dat het een ongeldig bestand is..????

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Softwareversie 4.18 voor de nokia 6610 is uit! ik ga m vanmiddag halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Fox-Racing schreef op 11 januari 2003 @ 14:34:
[...]

deze heb ik net binnen gehad... vaag ding zeg.. 8)7
achterkant telefoon eraf..accu eruit blokje van kabel erin klikken en dan accu er schuin op klikken...

op zich niet zo'n ramp maar had wel verwacht dat je hem gewoon onder in
kon klikken die kabel..

alleen nu heb ik 1 klein probleempje... :(
hij wil niet connecten met m'n Nokia Suite...

iemand al ervaringen met deze kabel..??? :?
tja dat met accu eruit enzo is de standaard crappy nokia oplossing

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 11:07:
Hoe zie je welke versie je hebt en waar haal je die nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de nou echt merkbare verschillen tussen de 6610/7210, want ik kan gewoon geen keuze maken!

Zelf vind ik de 7210 wat mooier qua design, maar als echt hij bij elk pre-paid pakket komt te zitten is het niet meer leuk... Alhoewel, dat wel betekend dat het een goede foon is... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 13:23:
[...]

Hoe zie je welke versie je hebt en waar haal je die nieuwe?
je kunt zien welke software versie je hebt door *#0000# in te toetsen

Firmware update's kan je halen bij Nokia Shop door het hele land..
(weet niet zeker of dit kostenloos is...dacht het wel..)

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 11:07:
damn, ik heb nog 3.09 erop staan heb ik juist gezien, heb hem nog maar een week. Hoeveel kost dat nu, de firmware updaten? En maakt het veel verschil bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 17:21:
[...]

damn, ik heb nog 3.09 erop staan heb ik juist gezien, heb hem nog maar een week. Hoeveel kost dat nu, de firmware updaten? En maakt het veel verschil bij jou?
idd, wat is eigenlijk precies het verschil tussen die versies?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil tussen verschillende softwareversies is dat ze vaak wat foutjes hebben opgelost zoals dingen die tijdens dit topic al eens genoemd zijn. Verder is het upgraden volgens mij geheel gratis te doen bij ieder nokia service punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 14 January 2003 @ 20:25:
[...]

idd, wat is eigenlijk precies het verschil tussen die versies?
Ik merk nog geen verschil.

releasenotes die ik erbij kreeg:

Changes made from MCU SW version 3.09 to version 4.18:

- Call and network management
- Automatic redials can be made, when fixed dialling numbers are activated
- New calls can be made without new limits after deactivation of Call cost limit
- Menu functions ‘Activate’ and ‘Cancel’ are available in Call waiting application when ALS is active
- Calling name presentation feature added
- MMS
- Message size has been increased from 30 kB to 45 kB
- Menu item: save image added to MMS saved items folder to save images to Gallery
- Images file lists are sorted same way than in Gallery
- Received messages font size depends on the used font settings
- Font size stays same regardless of place where the message is read
- Reply option is possible only for received messages
- Image file list is displayed also after changing the language
- Name of message sender is shown also when phone memory is in use
- Received PNG files can be attached to messages
- SMS
- In memory full situation SMS tone is played even when only first part of concatenated SMS is received
- Message time stamp is always updated when the other parts of concatenated message are received
- Header text is shown in the topics of info messages
- Fixed dialling number support added
- Alert tone can be selected from Gallery
- WAP
- Default value of session mode has been changed to permanent
- Browsing can be continued normally without any action after receiving MMS
- Pressing end key while downloading quits the download
- Pages with 256 color images can be opened
- Pages without any titles can be book marked
- Information note is displayed, when trying to send too long bookmark as a text message
- Wap over CSD connection stays on after MMS sending
- Data
- Images and applications can be transferred between phone and PC using Data cable DKU-5
- Games
- Bounce version is now 1.8
- General improvements in level 6 (Ball handling, trampoline improvement)
- A wandering spike improvement in level 8
- Jump improvement in level 9
- Improvement of the interaction between the ball and the screen in level 10
- Java
- Wrapper class can be used in MIDlets, for example to renewal of license. Now wrapper class waits for the user response (OK or cancel) and after selecting ok, charging is done and application is executed.
- There is now 6 bookmarks for images, tones, games and applications services
- Separate bookmarks for games and applications services implemented
- Phonebook
- Ringing tones from gallery can be set to different caller groups
- Sort order of special Chinese characters has been changed in Chinese phonebook
- SIM
- SIM Application Toolkit
- Layout changes in waitbar Improvement to PLMN search time and network refresh procedure
- The menu “Confirm SIM service actions” can be now enabled or disabled for customer variants
- GPRS
- Help text has been added to ‘GPRS connection’ menu choice item
- When running MIDlet that is interacting with the network, first press of the end key ends GPRS connection and second press of end key quits the MIDlet
- Note “Always online not available” is displayed on the screen, when end user tries to select Always online option in NMO3+PCCCH/PBCCH cell
- Improvement to GPRS attach/detach collision handling
- Changed page mode handling in case of downlink immediate assignment where IA Rest Octects are not present
- Improvement to GPRS detach procedure. Combined detach type is now always used when needed.
- Improvement to Extended Paging handling in non-DRX mode
- Improvements to Location Services
- Improvement to handling Routing Area Update Reject cause #14
- The name of the activated WAP service setting can be displayed in the WAP service text notification, when connection is done to WAP service
- Item Home in the Service menu can be replaced with the “name” of the active service setting
- Languages
- Translation of 'Gallery' menu in Hungarian language changed to be Galéria
- Translation of 'Silence' in Hungarian language changed to be Némít
- Am/pm texts were changed to Latin in Hindi language
- Pressing '0' will give horizontal line in traditional Chinese language
- NOKIA 11x12 bitmap Chinese font has been replaced by standard 11x12 bitmap font
- Am/pm text are displayed in idle in Greek language, when 12 hour time format is in use
- Screen saver is activated normally when phone is in Full Car Kit CARK126
- White color in black and white operator logos is now transparent
- Handling of ringing tones and vibra are improved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is er ook nog een manier om een blanco provider logo te krijgen via een IRDA device? zo ja hoe?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die nieuwe versie ook voor de nokia 7210? en waar heb je het laten updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnomiS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 18:06
nu kan je dus zelf een tone voor de wekker kiezen ? ( dat is toch die - Alert tone can be selected from Gallery ) ?, zou ik wel op prijs stellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnomiS schreef op 15 January 2003 @ 00:13:
nu kan je dus zelf een tone voor de wekker kiezen ? ( dat is toch die - Alert tone can be selected from Gallery ) ?, zou ik wel op prijs stellen :D
Volgens mij slaat dat op de SMS-alert tone..

Wel jammer dat de screensaver in de carkit nu aangaat, zie liever mn mooie background 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
Zo te lezen zit de Nederlandse typfout er dus nog steeds in... :?
Zal ze eens even mailen... :/

Edit:
Je kan niet eens een gevonden bug in de software opsturen :( :|

[ Voor 33% gewijzigd door FitNiX op 15-01-2003 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"- Images and applications can be transferred between phone and PC using Data cable DKU-5"

In theorie zou je nu met een data-kabel je gedownloade java-applicaties kunnen backuppen en er weer via infrarood op moeten kunnen zetten.

Dus wanneer zijn al die coole games te downloaden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn Nokia 6610 weggebracht naar de Nokia Store R'dam om te updaten. Even kijken hoe de nieuwe firmware is.

huis, probeer eens op www.google.com te zoeken naar midlets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 11:42:
Ik heb net mijn Nokia 6610 weggebracht naar de Nokia Store R'dam om te updaten. Even kijken hoe de nieuwe firmware is.

huis, probeer eens op www.google.com te zoeken naar midlets.
Ja, ik heb al wat van die java games gedownload, maar ik doelde meer op de java-games van club nokia. Die ben ik nog nergens tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Laatst online: 18:38
Heb laatst een 3510i gekocht ook een leuk apperaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe kan je die midlets downloaden in belgie en nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 12:55:
en hoe kan je die midlets downloaden in belgie en nl?
Ik heb ze gewoon gedownload (van verschillende sites die hier ook al genoemd zijn) en ze toen via IR overgezet naar de telefoon.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Wow, kben helemaal gecharmeerd van de 6610, en ik ga em bestellen bij www.gsm.nl icm met een Ben Vaak abbo (1jr) voor maar 99,-!!! :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Kermit schreef op 15 januari 2003 @ 09:23:
Zo te lezen zit de Nederlandse typfout er dus nog steeds in... :?
Zal ze eens even mailen... :/

Edit:
Je kan niet eens een gevonden bug in de software opsturen :( :|
Dat kan via www.forum.nokia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff ter verduidelijking: ahum... ik ben mijn nokia vanmiddag gaan binnendoen voor software update. wat blijkt? het kost rond de 20 € behalve als er iets scheelt aan je gsm, dan is het gratis onder garantie, mooie service zou ik zeggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je kunt vinden waar al die Nokia service points zijn, want ik wil graag weten of er ook een in Den Bosch zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
Google en gij zult vinden....

http://www.nokia.nl/eng/club3.html :)

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 21:52:
ff ter verduidelijking: ahum... ik ben mijn nokia vanmiddag gaan binnendoen voor software update. wat blijkt? het kost rond de 20 € behalve als er iets scheelt aan je gsm, dan is het gratis onder garantie, mooie service zou ik zeggen :?
Dat vind ik echt een klotestreek. Ik snap sowieso niet waarom je zo'n firmware update niet via je pc kan bewerkstelligen. Met een digitaal fototoestel download je toch ook gewoon een firmware update en knal je die via een kabel in je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 21:52:
Ze vroegen ook of mijn toestel defect was toen ik om een firmwareupdate vroeg. Ik had gewoon gezegd dat ik mijn eigen ringtones bij een bellergroep wil toewijzen. En ze deden die firmwareupdate gratis. Ik ben naar de Nokiastore in Rotterdam geweest.

7210 liefhebbers Bij dezelfde Nokiastore (Rotterdam) had ik zwarte covers/frontjes voor de 7210 gezien. Ze hadden deze net binnengekregen. En ze hadden geen covers/frontjes voor de 6610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moeten ze dat zelfs gratis voor je doen als je er om vraagt, zo'n update.
Ik dacht dat ik dat ooit ergens in een post ook gelezen had. Hier is nl al eens vaker over gediscussieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

Doen ze bij een Nokia servicepoint een software update direct ter plekke (klaar terwijl je wacht) of kan dat alleen bij een Nokiastore?

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 11:36:
Volgens mij moeten ze dat zelfs gratis voor je doen als je er om vraagt, zo'n update.
Ik dacht dat ik dat ooit ergens in een post ook gelezen had. Hier is nl al eens vaker over gediscussieerd.
Ik heb mijn 7210 net weggebracht voor een software update. Onder het mom dat ik mijn eigen beltonen niet aan belgroepen kon koppelen. Hier een gedeelte van het gesprek:
Jvo: "Het is misschien een stomme vraag, maar ik kan mijn eigengemaakte beltonen niet aan bellergroepen." O-)
Nokia-mannetje: "Oh, ff kijken, nee, dat lukt niet. Weet ik niet." :?
Jvo: "Nou, ik heb op internet gelezen dat dat met een firmware update opgelost is." :*)
Nokia-mannetje: "Oh, nou, dat weet ik niet. Maar we kunnen het altijd proberen." :?
Jvo: "Ok, kan dat dan meteen gebeuren?" :9~
Nokia-mannetje: "Nee, morgen om vijf uur is ie klaar." :O
Jvo: "Oh, ik dacht dat dat een kwestie van een paar minuten aan een computer hangen was." :|
Nokia-mannetje: "Ja, dat is ook zo, maar dat doen we morgen." :Z

Nou goed, dit was bij de nokia store in Den Haag. Ze hebben er nog geen frontjes voor de 7210, maar de software update is in elk geval wel gratis. (Op deze manier althans...)
crashtestdummy schreef op 16 januari 2003 @ 13:31:
Doen ze bij een Nokia servicepoint een software update direct ter plekke (klaar terwijl je wacht) of kan dat alleen bij een Nokiastore?
Bij de nokia store in Den Haag kan het in elk geval niet ;(

[ Voor 15% gewijzigd door jvo op 16-01-2003 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op 16 January 2003 @ 13:32:
[...]

Ik heb mijn 7210 net weggebracht voor een software update. Onder het mom dat ik mijn eigen beltonen niet aan belgroepen kon koppelen. Hier een gedeelte van het gesprek:
Jvo: "Het is misschien een stomme vraag, maar ik kan mijn eigengemaakte beltonen niet aan bellergroepen." O-)
Jvo: "Nou, ik heb op internet gelezen dat dat met een firmware update opgelost is." :*)
Nokia-mannetje: "Oh, nou, dat weet ik niet. Maar we kunnen het altijd proberen." :?
Jvo: "Oh, ik dacht dat dat een kwestie van een paar minuten aan een computer hangen was." :|

Nou goed, dit was bij de nokia store in Den Haag. Ze hebben er nog geen frontjes voor de 7210, maar de software update is in elk geval wel gratis. (Op deze manier althans...)

[...]

Dat is klote dat je zo lang moet wachten. In Rotterdam kon ik het al naar een uurtje ophalen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op 16 January 2003 @ 13:32:
[...]

[...]

Ik ga het ook zo is proberen... Maar dan in een andere winkel, die gozers zien mij niet meer terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

http://download.com.com/3000-2171-10160723.html?tag=lst-0-6

Voor een mp3/wav naar midi converter, weet niet of het goed werkt, ben hem nu aan het downloaden.

edit:
Werkt goed bij mij :), het is even puzzlen qua opties wat wat doet maar het werkt wel goed.

[ Voor 25% gewijzigd door Fietsbel op 17-01-2003 08:00 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
Kun je ook niet muziek naar midi samplen? Dat lijkt me toch ontzettend sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi folks! :+

ff een vraagje...

ik heb een laptop met IR en mijn 7210 leg ik erachter... dan zegt ie dat ie een nieuw infrarood device heeft gevonden, maar daarna vraagt ie naar een driver...

iemand enig idee waar ik die driver kan vinden, welke driver ik moet installeren? |:(

alvast bedankt voor degene die het antwoord weet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 10:46:
hi folks! :+

ff een vraagje...

ik heb een laptop met IR en mijn 7210 leg ik erachter... dan zegt ie dat ie een nieuw infrarood device heeft gevonden, maar daarna vraagt ie naar een driver...

iemand enig idee waar ik die driver kan vinden, welke driver ik moet installeren? |:(

alvast bedankt voor degene die het antwoord weet _/-\o_
Bij nokia? PC suite kan je bij nokia downloaden op www.forum.nokia.com
De driver voor het infrarood apparaat moet natuurlijk ook geinstalleerd zijn. Ik weet in elk geval dat windows XP niet eens meer zegt dat ie een new device heeft gevonden, hij doet het gewoon meteen.
Homedisc schreef op 17 January 2003 @ 07:52:
http://download.com.com/3000-2171-10160723.html?tag=lst-0-6

Voor een mp3/wav naar midi converter, weet niet of het goed werkt, ben hem nu aan het downloaden.

edit:
Werkt goed bij mij :), het is even puzzlen qua opties wat wat doet maar het werkt wel goed.
Hmm, ik heb hem ook weleens geprobeerd, maar ik vond het niet echt bijzonder. Kan je je midi-resultaten posten?

[ Voor 25% gewijzigd door jvo op 17-01-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog een fout met de 3.09 software die ik in alle posts nog niet tegengekomen ben. Wanneer je de 6610 in je (volledige) carkit hebt en je probeert dan van kleurenschema te veranderen, dan blijft je backlight niet meer aanstaan, ook al heb je ingesteld dat hij aan moet blijven staan.:/

De oplossing hiervoor is om de telefoon even eruit te halen en dan er weer in te zetten.

Ook lees ik dat de nieuwe firmware het volgende bevat:
Screen saver is activated normally when phone is in Full Car Kit CARK126

Dit is dan zwaar pokke!! :( Ik rij vrij vaak en dan is het cool om je eigen ingestelde achtergrond te zien. Als iemand hier ervaring mee heeft met de nieuwe firmware en carkits.....please post aub.

Ook is het zo dat je bewegende gif files op je 6610 kan laten zien. Als je de file opent vanaf het galerij menu dan zie je het ook echt bewegen. Jammer genoeg kan je het niet laten bewegen als je de file voor een wallpaper gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siemenz schreef op 07 November 2002 @ 23:57:
idd :D ik heb ook 7210 namelijk.... ik kon niet meer wachten op de 6610:D
als je/iemand mms of games of sms plaatjes wil uitwisselen...

laat het me even weten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]jvo schreef op 17 januari 2003 @ 11:00:
[...]

Bij nokia? PC suite kan je bij nokia downloaden op www.forum.nokia.com
De driver voor het infrarood apparaat moet natuurlijk ook geinstalleerd zijn. Ik weet in elk geval dat windows XP niet eens meer zegt dat ie een new device heeft gevonden, hij doet het gewoon meteen.

ok maar op mijn laptop staat win98 vandaar....

anyways... thnx voor de link bro! _/-\o_

enneuh voor de nieuwelingen :O deze link is directer
http://www.forum.nokia.com/main/1,35452,030,00.html
:)

1 more thing...
voor het forum moet je je registreren, :/ tevens heb je een serial nummer (ik denk van de telefoon maar daar ben ik nog mee bezig |:( ) nodig om de software op je computer te zetten
Verder heb je xp service pack 1 :Y) nodig om het programma werkend te hebben :'(

erg veel gedoe dus eerst... :(

anyways, pc suite 4,8 werkt perfect met de 7210!!!!

je kan hem vinden met kazaa

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rijk.plasman/gaar.JPG Die p800 lijkt me niet zo'n fijn toestel, moet je ff kijken hoe groot dat ding is... Ik raad iedereen een 6610 of 7210 aan, ik heb een siemens s55 en t68i gehad en allebei verkocht en gewoon maar een nokia gekocht en dat zijn gewoon de beste telefoons. Die t68i is zo ontzettend langzaam, en ja ook met de laatste software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 13:29:
[afbeelding] Die p800 lijkt me niet zo'n fijn toestel, moet je ff kijken hoe groot dat ding is... Ik raad iedereen een 6610 of 7210 aan, ik heb een siemens s55 en t68i gehad en allebei verkocht en gewoon maar een nokia gekocht en dat zijn gewoon de beste telefoons. Die t68i is zo ontzettend langzaam, en ja ook met de laatste software.
Maar wat was er nu mis met de S55?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maartenvs schreef op 08 januari 2003 @ 23:04:
Nou ik heb ook een 7210 gekocht (2e persoon die hem kocht in Tilburg :P) <Versie 3.09> die heeft iedereen denk en als iemand een nieuwere heeft laat maar weten of ie sneller is want deze versie is TRAAG :( Verder is het aan/uit knopje inderdaad een gruwel. Het is nog makkelijker om je batterij er vanaf te halen. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden (echt een vooruit gang op mijn 7110 alleen was die wel iets robuuster) lekker helder display (hoewel dit verschilt per 7210) knopjes wennen snel >:) gelukkig maar. Alleen had ik een paar vragen en opmerkingen :+

TIP: als je een bestandsoverdracht via wap annuleert en dan het annuleren annuleert (volg je t nog:/) blijft je tel hangen op het annuleer venster zeer irri. Dus rustig wachten

Ten eerste is het al IEMAND gelukt om voorbij level 9 te komen met bounce ??? _/-\o_

Is die pc suite van nokia er ook maar dan iets kleiner? 50 is vrij veel, trek mijn libretto 70CT niet echt lekker.

Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het probleem met die headset. Continue valt de stereo weg als je radio aanzet. Heb geen zin om 'm vast te tapen namelijk.

Verder om terug te komen op de eerste vraag even de voor en nadelen (persoonlijk 8)7

Voordeel:
Design
Scherp kleurscherm
Fotos opslaan
Poly ringtoon
Veel namen opslaan en anders meuk zoals kalender
Java
Laden gaat supersnel (sneller dan mijn anders tels)
Achtergrond en menu kleuren
IR blijft handig
Radio (ja ik gebruik hem)
Radio op handsfree functie (zeer handig in die saaie pauzes/lessen op school)
Organiser
en WAP
Meer schiet mee even niet te binnen

Nadeel
Gruwel van een aan/uit knop
BUGS !!!
bounce BUGS!!!
covers sluiten niet super aan
pop port moet nog eens serieus naar gekeken worden
Zilveren rand en covers niet echt slijtvast
Preuts telefoontje
ik ben het helaas volledig met je voor- en nadelen eens, de covers sluiten idd niet helemaal aan en de stereo valt ook vaak weg en dat komt niet door de radiouitzending maar gewoon door de aansluiting :/

heb je eigenlijk al een paar nieuwe leuke java spelletjes?
:*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 20 oktober 2002 @ 11:19:
echt niet 7210 is nog nergens te koop
Lul niet, ik heb hem al een paar maanden in mijn broekzak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:43:
[...]

Lul niet, ik heb hem al een paar maanden in mijn broekzak!
(ok sorry dat is flauw van me!) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

[quote]Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 11:42:
jvo schreef op 17 januari 2003 @ 11:00:
[...]
1 more thing...
voor het forum moet je je registreren, :/ tevens heb je een serial nummer (ik denk van de telefoon maar daar ben ik nog mee bezig |:( ) nodig om de software op je computer te zetten
Verder heb je xp service pack 1 :Y) nodig om het programma werkend te hebben :'(

erg veel gedoe dus eerst... :(
Die serial krijg je gewoon van Nokia via mail, net zoals met JBuilder trouwens. Xp service pack 1 heb je niet nodig. Ik heb het zonder ook prima draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb donderdag een nokia 6610 maar gehaald met 2 jaar dutchtone.. had hiervoor andere abo dutchtone met 6210 maar is wel effe verschil vergeleken met 6210 :)

tot nu toe bevalt ie perfect de 6610 echt relax dingetje :9

[ Voor 17% gewijzigd door _MaLa_ op 17-01-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:45:
[...]
(ok sorry dat is flauw van me!) 8)7
Gelukkig zeg je het zelf al 7(8)7

Heb mijn 6610 vanmiddag dus weggebracht :/
Gaat 2 a 3 weken duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:36:
[...]

ik ben het helaas volledig met je voor- en nadelen eens, de covers sluiten idd niet helemaal aan en de stereo valt ook vaak weg en dat komt niet door de radiouitzending maar gewoon door de aansluiting :/

heb je eigenlijk al een paar nieuwe leuke java spelletjes?
:*)
Het wegvallen van stereo heeft denk ik niets te maken met de aansluiting volgens mij. Ik moet toegeven dat het er niet echt stevig uitziet. Maar het wegvallen van stereo is gewoon een gevolg van het ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 11:22:
[...]

als je/iemand mms of games of sms plaatjes wil uitwisselen...

laat het me even weten!!!
ik wil wel hoor, heb er op het moment nog heel weinig maar jah, je moet ergens beginnen, mail me of voeg me toe op msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

offtopic:

Ik wil de Nokia6610 bij www.gsm.nl halen, maar hoe weten zij nou welke kleur ik wil? (en als ik het goed begrijp leveren ze geen blauw? :7)

Heeft er iemand self made pics van het beeldscherm en zijn kunnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Nou, de software versie van m'n telefoon is 'geupgrade'. Ik heb nu dus software versie 3.08 i.p.v. 3.09 ;( (En heel m'n telefoon leeg...)
Maar goed, de man in de winkel ging meteen zorgen dat ie volgende week 4.18 in huis heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 17 January 2003 @ 18:21:
offtopic:

Ik wil de Nokia6610 bij www.gsm.nl halen, maar hoe weten zij nou welke kleur ik wil? (en als ik het goed begrijp leveren ze geen blauw? :7)

Ik heb em daar ook vandaan.. kon nix kiezen maar kreeg een zilvere 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ND schreef op 17 januari 2003 @ 18:21:
offtopic:

wit, zwart en grijs zijn de enige kleuren die standaard geleverd worden, blauw en de rest van de kleuren zijn losse x-press on covers die niet als pakkket met de phone worden meegeleverd of keuze uit kan maken.
wat betreft gsm.nl, die zullen waarschijnlijk je een 6610 opsturen met de desbetreffende kleur frontje dat ze op het moment in huis hebben.
Als je echt goed antwoord wil zou je ze eventueel kunnen emailen met je vraag.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
ND schreef op 17 January 2003 @ 18:21:
offtopic:

ze sturen gewoon de kleur die ze in huis hebben.. ik had bij de belcompany ook alleen keus uit 1 zwarte rest was gewoon op... maar piano zwart vind ik hem ook wel geil :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 16:52:
[...]

Het wegvallen van stereo heeft denk ik niets te maken met de aansluiting volgens mij. Ik moet toegeven dat het er niet echt stevig uitziet. Maar het wegvallen van stereo is gewoon een gevolg van het ontvangst.
Ja dat is zo, want als ik buiten naar de radio luister (bijvoorbeeld Yorin FM) dan krijg ik het wegvallen altijd op dezelfde plek, dus het moet wel aan het ontvangst liggen.

Of de aansluiting gaat altijd precies op dezelfde plek los zitten maar dat lijkt me niet erg logisch :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Homedisc schreef op 17 januari 2003 @ 18:32:
[...]

wit, zwart en grijs zijn de enige kleuren die standaard geleverd worden, blauw en de rest van de kleuren zijn losse x-press on covers die niet als pakkket met de phone worden meegeleverd of keuze uit kan maken.
wat betreft gsm.nl, die zullen waarschijnlijk je een 6610 opsturen met de desbetreffende kleur frontje dat ze op het moment in huis hebben.
Als je echt goed antwoord wil zou je ze eventueel kunnen emailen met je vraag.
oooooow in that case maakt het niet, zolang ik maar geen rood of beige krijg :) Hopen dat ik of een zwarte, of een grijze krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 18:29:
[...]

Ik heb em daar ook vandaan.. kon nix kiezen maar kreeg een zilvere 8)
Er is toch helemaal geen zilvere? zwart en wit en beige/grijs ofzo. Toch?

Als er wel een zilvere is wil ik die ook, ipv zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 20:06:
[...]

Er is toch helemaal geen zilvere? zwart en wit en beige/grijs ofzo. Toch?

Als er wel een zilvere is wil ik die ook, ipv zwart.
Nouja dan is ie grijs.. grijs metallic 8)

Zeker nie beige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 22:06:
[...]

Nouja dan is ie grijs.. grijs metallic 8)

Zeker nie beige
In belgie in de winkel was er enkel grijs en zwart, geen wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 23:27:
[...]

In belgie in de winkel was er enkel grijs en zwart, geen wit
waarschijnlijk was de witte dan gewoon uitverkocht in belgie

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 17 januari 2003 @ 23:36:
[...]

waarschijnlijk was de witte dan gewoon uitverkocht in belgie
tja ik zou zo zeggen, het waren de eerste dagen en ze hadden een enorme stock binnen, dus lijkt mij redelijk onmogelijk, ze vertelden mij dat er gewoon maar 2 beschikbaar waren, weet ook niet hoe het komt, misschien is de witte niet voor ons bestemd, heb hem nog nooit gezien (is ook niet erg, ben wit al beu van men vroegere 3330)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sowiezo een mazzelaar, want ik heb dus echt nog nooit problemen gehad met een nokia (3x afkloppen) en ik heb de 5110, 6110, 8850, 8310 gehad en nu de 7210 en 6610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 14:17:
Ik ben sowiezo een mazzelaar, want ik heb dus echt nog nooit problemen gehad met een nokia (3x afkloppen) en ik heb de 5110, 6110, 8850, 8310 gehad en nu de 7210 en 6610.
Zo zo, 7210 en 6610. Kun je dan nog wel een keuze maken welke je wil gebruiken?
En had je dan niet liever ipv 1 van die 2 een 7650 erbij gehad? Ook omdat de 7210 en 6610 technisch gezien identiek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 14:29:
[...]

Zo zo, 7210 en 6610. Kun je dan nog wel een keuze maken welke je wil gebruiken?
En had je dan niet liever ipv 1 van die 2 een 7650 erbij gehad? Ook omdat de 7210 en 6610 technisch gezien identiek zijn.
Nee, want in de 7210 zit mijn kpn abo en in de 6610 ben abo, aangezien ik nog een duocard optie heb gevonden voor deze toestellen.

Die 7650 past niet in mijn zak!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.