Kijk, wie hebben we daar Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Welcome Team Switch.
Help ons naar een dagelijkse nummer 1 positie
Hmm...
Dat zal voorlopig nog wel niet lukken.
Ik ga eens beslissen wat ik zal doen met mn AMD systemen.
Op ECCP zetten of op TSC.
Wat denken jullie wat het beste uit zal komen?
Hmm...
[ Voor 0% gewijzigd door DPCKippie op 18-10-2002 09:55 . Reden: toevoeging ]
Als je graag in de stats te vinden wil zijn moet je hem op TSC zetten
Als je DPC in de strijd tegen TVM wil helpen, moet je ECCp doen!
Hier wordt om mijn mening gevraagd dus ik zeg: ECCp!
Als je DPC in de strijd tegen TVM wil helpen, moet je ECCp doen!
Hier wordt om mijn mening gevraagd dus ik zeg: ECCp!
Ik zeg TSC, omdat dit voor een goed doel is en de situatie bij ECCp toch hopeloos is, daar wordt DPC jammer genoeg echt geen eerste meer.
De nummer 2 van de daily teams kan je wegdenken trouwens, volgens mij zijn dat een aantal mensen die hem genokt zijn bij ExtremeDC!
Switch gefeliciteerd, mooie eerste plaats, jullie hebben toch meer power dan ik verwacht had
Wij 6de vandaag, hmmm, morgen top 3 proberen
Edit: Als mijn net geflushte puntjes er nou ook even bijkomen lukt dat misschien nog! Refreshen de stats niet meer op dit moment ofzo?
De nummer 2 van de daily teams kan je wegdenken trouwens, volgens mij zijn dat een aantal mensen die hem genokt zijn bij ExtremeDC!
Switch gefeliciteerd, mooie eerste plaats, jullie hebben toch meer power dan ik verwacht had
Wij 6de vandaag, hmmm, morgen top 3 proberen
Edit: Als mijn net geflushte puntjes er nou ook even bijkomen lukt dat misschien nog! Refreshen de stats niet meer op dit moment ofzo?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Mja, dit doen we waarschijnlijk niet elke dag. Dit is namelijk wel van iets meer dan 24 uur, aangezien we de member gister pas aan DPC hebben toegevoegd en hij daarvoor al een dagje op halve kracht liep (mensen waren toen aan 't switchenJustMe_ schreef op 18 oktober 2002 @ 10:09:
Vandaag (sinds 00:30) hebben we voorlopig 151 candidates gedaan, dat geeft een wat beter beeld op onze power. En idd, dat is nog best wat
hmmm, dan ben ik dus ruim 40 punten kwijt, geen idee waar ze heen zijn geflushedMy schreef op 18 oktober 2002 @ 10:21:
N0pe...
Pjabber maakt heel mooie stats, elk uur worden die gerefreshed...
URL: hier0
Ik wilde even Team_Switch bedanken voor de hulp bij DFolding en veel succes wensen bij TSC. Ik hoop dat jullie nog groter worden zodat jullie bijdrage bij de diverse projecten nog significanter kan worden. Succes!
Zullen we voor old times sake weer eens een keer Team Anandtech pakken als eerste mikpunt
Zullen we voor old times sake weer eens een keer Team Anandtech pakken als eerste mikpunt
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ja, dat weet ik, die heb ik daarna geflushed. Maar de 40 die ik daarvoor van vannacht had geflushed zijn verdwenen. Ik heb het al ff gevraagt op het TSC forum, maar nog geen reactieMy schreef op 18 oktober 2002 @ 11:21:
Er staat er 1 in de stats van jullie/jou
code:
1 1 Gangsters_ut_Grunnen
Edit: Of die lui liggen nog te pitten of ik kan beter mijn pc uitzetten
Verwijderd
Doe je er een nieuwe inVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 12:21:
mijn snelste AMD1900 kapt er me
word gek van mij fantilator

Ik zeg toch ECCp. DPC kan daar echt wel wat extra power gebruiken. Mijn mening is dus: alles ECCp. Maar het blijft natuurlijk je eigen keuze. Je kunt bijvoorbeeld ook alles 50-50 verdelen, dan geef je beide projecten steun. Mag ik trouwens vragen om hoeveel en wat voor systemen het gaat?DPCKippie schreef op 18 oktober 2002 @ 09:52:
Welcome Team Switch.
Hmm...
Nu op TSC: 2xP4 1,6GHz 24/7HaPpY_MuShRoOm schreef op 18 oktober 2002 @ 12:36:
[...]
Ik zeg toch ECCp. DPC kan daar echt wel wat extra power gebruiken. Mijn mening is dus: alles ECCp. Maar het blijft natuurlijk je eigen keuze. Je kunt bijvoorbeeld ook alles 50-50 verdelen, dan geef je beide projecten steun. Mag ik trouwens vragen om hoeveel en wat voor systemen het gaat?
Nu op ECCP: AMD2100+ 24/7 AMD1200 +/- 4/7
Komt er nog aan: AMD1800+ AMD500 (2x)
1 van de P4's gaat af en toe uit. Is namelijk een test pc op het werk.
De andere P4 is mn werkstation op het werk.
Ohh dus je hebt ook al pc's op TSC staan.. Tja ik weet niet waar jij het meeste waarde aan hecht. Ik hecht bij ECCp het meeste waarde aan de eerste plek (winnen van aars!) maar dit project (TSC) is nuttiger. It's up to you... maar ik had het wel geweten
Die P4's zou ik zowiezo op TSC houden, niet uit hebberigheid, maar uit efficientie-opzichten
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Ja, dat had ik dus ook al door. Maar het gaat me dus echt om mijn AMD machines.Die P4's zou ik zowiezo op TSC houden, niet uit hebberigheid, maar uit efficientie-opzichten
Is bij mekaar toch zo'n 6GHz
hoe kan je nou eigenlijk meer computers onder 1 acc laten grazen. hoef je alleen maar het email hetzelfde intevullen of moet er nog meer gebeuren?
Specs van mijn bak Hier!
Verwijderd
Zow, ik vind best wel lekker gaan, van enkele vrienden heb ik extra nodes bij gekregen die het nodige werk zullen gaan verrichten.
Daarom heb ik effe onze naam veranderd, vanaf nu gaan we de naam; "WebsterR's Maniac Team" voeren. Buitengewoon stijlvolle naam waaronder nodes van Barthezzje, Tijntjuh en WebsterR samensmelten tot 1 geheel.
Nou, ik wens iedereen een stijlvolle graaspartij toe!
Ennuh voor Heineken; is dat nu 4 x 2 grassprieten?
Daarom heb ik effe onze naam veranderd, vanaf nu gaan we de naam; "WebsterR's Maniac Team" voeren. Buitengewoon stijlvolle naam waaronder nodes van Barthezzje, Tijntjuh en WebsterR samensmelten tot 1 geheel.
Verwijderd
Gewoon mail in de client voeren en in je account bij "My Nodes" op "Add" klikken om het systeem toe te voegenmsentinelb schreef op 18 oktober 2002 @ 13:44:
hoe kan je nou eigenlijk meer computers onder 1 acc laten grazen. hoef je alleen maar het email hetzelfde intevullen of moet er nog meer gebeuren?
Verwijderd
Goed bezigVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 13:45:
Zow, ik vind best wel lekker gaan, van enkele vrienden heb ik extra nodes bij gekregen die het nodige werk zullen gaan verrichten.
Inderdaad.hoe kan je nou eigenlijk meer computers onder 1 acc laten grazen. hoef je alleen maar het email hetzelfde intevullen of moet er nog meer gebeuren?
Zelfde mail adres invullen.
Maar dan moet je ook ff inloggen op de website en daar bij je persoonlijke pagina de nodes toevoegen.
edit:
Webster was me voor
Webster was me voor
msentinelb: Het is handiger als je de e-mailadressen gelijk hebt om ze als 1 account te laten grazen. Daarnaast zou ik de linkjes onderaan de stats even doorlezen en daarnaast deze post even doorlezen. Ik had namelijk pas geleden precies hetzelfde gedaan.
Bij moeilijkheden mag je mij wel contacten, en anders post je het hier of zoek je ff contact met griz
Owjah: Download voor IEDERE bak een nieuwe node! Dat vinden ze bij Sergent grappiger
Bij moeilijkheden mag je mij wel contacten, en anders post je het hier of zoek je ff contact met griz
Owjah: Download voor IEDERE bak een nieuwe node! Dat vinden ze bij Sergent grappiger
[ Voor 0% gewijzigd door Freakertje op 18-10-2002 13:54 . Reden: Willen jullie niet zo F*cking snel zijn? :D ]
Totale Modjesgekte
Goed bezig idd, jij ook veel plezier heh!Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 13:45:
Wij hebben er als het goed is ook weer een ghz bij en als ik hier de boel eindelijk weer aan de gang heb ook nog een P3 500
Verwijderd
Is er ook een mogelijkheid om het password van je acc te verandere... die nieuwe naam "WebsterR's Maniac" daar zitten we nu met zn 3en in.. maare WebsterR heeft een persoonlijk w8woord ingevuld.. dus kunnen we niet allemaal kijke omdat WebsterR zn wachtwoord ni wil vertelle
volgens mij heb ik hem goed nu thx allemaal
Specs van mijn bak Hier!
Dat is mogelijk ja, de techniek staat voor niets tegenwoordig.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 13:58:
Is er ook een mogelijkheid om het password van je acc te verandere... die nieuwe naam "WebsterR's Maniac" daar zitten we nu met zn 3en in.. maare WebsterR heeft een persoonlijk w8woord ingevuld.. dus kunnen we niet allemaal kijke omdat WebsterR zn wachtwoord ni wil vertelle
Verwijderd
haha.. joat daar was ik ook al achter gekomen.. Kun je ook uitleggen waar je dat moet doen?
Voor mensen met vragen; ik heb een TSC faq in elkaar geknutseld. Hij is te vinden op het volgende adres: http://www.xs4all.nl/~anon/tsc/
Vragen, tips of opmerkingen zijn altijd welkom. Hij is vrij snel in gemaakt, dus d'r kunnen nog wel wat fouten in zitten qua spelling ed. Als ik meer tijd zal er ook een uitbreiding komen.
Barthezzje> je moet inloggen op de site en dan zijn je het meteen staan, dit moet WebsterR dus even doen.
Vragen, tips of opmerkingen zijn altijd welkom. Hij is vrij snel in gemaakt, dus d'r kunnen nog wel wat fouten in zitten qua spelling ed. Als ik meer tijd zal er ook een uitbreiding komen.
Barthezzje> je moet inloggen op de site en dan zijn je het meteen staan, dit moet WebsterR dus even doen.
Heineken:
Deze ga ik nog een paar keer updaten als ik foutjes tegenkom, dus check deze post straks ook nog ff een keer. Voor de rest: Goed bezig m8!
Misschien onder het kopje "Wat is TSC?" van de verwijzing naar "de website van Stichting Tubereuze Sclerosis Nederland. " een linkje maken
Onder het kopje "Wat is het doel?" staat in de 4e zin het woordje werkt er 1 × teveel in.
Onder het kopje "Hoe doe je mee en wat heb je nodig?" kun je misschien ook nog wat linkjes zetten naar bijv. de downloadsite en de inlogsite.
Je zou ook nog een verwijzing en uitleg kunnen geven over het progje DSpy.
Volgens mij was dit wel wat ik kwijt wou over je FAQ. Als ik nog iets anders tegen kom dan mail ik je wel.
Dank je griz
Deze ga ik nog een paar keer updaten als ik foutjes tegenkom, dus check deze post straks ook nog ff een keer. Voor de rest: Goed bezig m8!
Misschien onder het kopje "Wat is TSC?" van de verwijzing naar "de website van Stichting Tubereuze Sclerosis Nederland. " een linkje maken
Onder het kopje "Wat is het doel?" staat in de 4e zin het woordje werkt er 1 × teveel in.
Onder het kopje "Hoe doe je mee en wat heb je nodig?" kun je misschien ook nog wat linkjes zetten naar bijv. de downloadsite en de inlogsite.
Je zou ook nog een verwijzing en uitleg kunnen geven over het progje DSpy.
Volgens mij was dit wel wat ik kwijt wou over je FAQ. Als ik nog iets anders tegen kom dan mail ik je wel.
Dank je griz
Totale Modjesgekte
Thnx voor de tip.
Ik had er eerst wel al een link in gezet, maar door het c&p-en naar Word (spelling) was de link verdwenen. Hij staat er nu weer.
Ik had er eerst wel al een link in gezet, maar door het c&p-en naar Word (spelling) was de link verdwenen. Hij staat er nu weer.
Verwijderd
Tis al gebeurd mannekeVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:27:
haha.. joat daar was ik ook al achter gekomen.. Kun je ook uitleggen waar je dat moet doen?
Verwijderd
Lijkt me toch dat ze in ieder geval op de hoogte moeten zijn van dit project, en misschien dat een linkje ons nog wat leden oplevert!Beste Mijnheer/Mevrouw,
Het Amerikaanse Rithbert Institute heeft sinds een aantal maanden een belangrijk project lopen wat ik graag onder Uw attentie zou willen brengen: CommunityTSC. Dit is een Distributed Computing (DC) project, waar ook veel Nederlanders aan meedoen.
Wat is DC? Het idee achter DC is dat vele handen licht werk maken. Er worden in de medische en chemische wereld veel berekeningen uitgevoerd, die ongelooflijk veel computerkracht vereist. Men bouwde daar vroeger vaak zogenaamde Supercomputers voor: computers met zeer veel rekenkracht die dan dag en nacht bezig waren met het doorrekenen van bepaalde grote berekeningen. DC is een andere manier om deze grote berekeningen uit te voeren: men hakt het werk wat gedaan moet worden in zeer veel kleine stukjes. Deze kleine stukjes worden vervolgens, via internet, verspreid over talloze computers van gewone mensen zoals U en ik, die dan dit klein stukje van de berekening doet. Na voltooiing van het pakketje wordt het resultaat teruggestuurd. Het resultaat is een gigantische hoop rekenkracht.
Binnen DC zijn er veel verschillende projecten, de een met een wiskundige achtergrond, de ander met een fysische achtergrond en dus ook enkele met een medische achtergrond. Wellicht is het SETI (het zoeken naar buitenaards leven) project wel het bekendst: hieraan doen miljoenen mensen en dus miljoenen computers mee. De rekenkracht van deze groep gebruikers is ongekend. De voornaamste redenen dat mensen meedoen aan zo'n project zijn vaak dat men zijn computer, die een groot deel van de dag toch staat te niksen, voor iets nuttigs wil gebruiken en daarnaast de statistieken: men krijgt voor het gedane werk punten, dus hoe meer computers men op een project heeft, hoe meer punten men krijgt. Er worden zelfs teams opgericht van mensen die samen zoveel mogelijk punten willen. Zo is er binnen Nederland een zeer groot team, wat meedoet aan meer dan 10 projecten, genaamd Dutch Power Cows (DPC).
Nu is dus sinds een aantal maanden een project opgestart voor het zoeken naar een medicijn tegen TSC. Op http://www.childhooddiseases.org vindt u er meer informatie over. Sinds enkele weken zijn ook de DPC bezig met dit project. Ten eerste wilde ik dit project gewoon in het algemeen onder Uw aandacht brengen, maar daarnaast heb ik nog een klein verzoekje. Het lijkt me in zowel ons als in Uw belang dat er zoveel mogelijk mensen meedoen aan het project. Misschien dat het dus mogelijk zou zijn om een link naar onze site te plaatsen. De belangrijkste plek is ons forum: Dutch Power Cows, waar elke dag statistieken worden gepost die iedereen bekijkt. Die heten dan DPC TSC-hitparade, en mensen die nieuw zijn binnen het project of die nog willen beginnen kunnen daar altijd terecht met hun vragen.
Hopelijk kunnen we tot enige vorm van samenwerking komen en mochten er vragen zijn dan kunt U altijd contact met me opnemen.
Met vriendelijke groet,
Chris van Hinsbergen.
Kan iemand mij trouwens vertellen of ik ergens kan nakijken welk mailadres ik voor mijn node heb ingevuld? Volgens mij heb ik het goed gedaan, maar tijdens de scan voor het toevoegen bij mijn member op griz' site wordt ie niet herkend. (Het gaat trouwens om node 6893) Mocht dit niet kunnen en wordt ie morgen nog niet herkend en er zijn ook geen andere oplossingen dan download ik wel een nieuwe client.
En jah ik ben al een half uur 1,5 uur aan het zoeken geweest.
Totale Modjesgekte
Strakke lap tekst kerel! Mijn complimenten.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 15:50:
[...]
Lijkt me toch dat ze in ieder geval op de hoogte moeten zijn van dit project, en misschien dat een linkje ons nog wat leden oplevert!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Woei, das nog eens tiepwerk!Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 15:50:
[...]
Lijkt me toch dat ze in ieder geval op de hoogte moeten zijn van dit project, en misschien dat een linkje ons nog wat leden oplevert!
Nu hopen dat het nog wat leden opleverd.
misschein moet je ten overvloede er even bij vermelden dat TSC het engels is voor TBC
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Second that for sure!!
Trouwens heineken, pleur die faq anders ff in je ondertitel ofzo want jij post altijd wel in de TSC hitparade, lekker makkelijk
En hij moet natuurlijk ook bij het rijtje linkjes onderaan de hitparade
Verwijderd
Vanaf morgen erbij als het goed is!JustMe_ schreef op 18 oktober 2002 @ 19:31:
[...]
En hij moet natuurlijk ook bij het rijtje linkjes onderaan de hitparade
Totale Modjesgekte
Hardstikke mooi
Eh, ik zou niet weten waar je kunt vinden welk email adres je ervoor hebt ingevuld, ga ik ook niet anderhalf uur naar zoeken, want je kan namelijk even een mailtje sturen naar Ken van TSC (info@sengent.com) en dan vraag je even welk adres bij node 6893 hoort (in het engels) en dan mailt ie binnen een halve dag terug wat je email adres daarbij is. Is dat dan een verkeert adres, hoef je niet opnieuw de boel te installeren maar vraag je gewoon ook nog aan hem of hij het adres kan veranderen, heb ik ook al eens gedaanFreakertje schreef op 18 oktober 2002 @ 15:57:
Kan iemand mij trouwens vertellen of ik ergens kan nakijken welk mailadres ik voor mijn node heb ingevuld? Volgens mij heb ik het goed gedaan, maar tijdens de scan voor het toevoegen bij mijn member op griz' site wordt ie niet herkend. (Het gaat trouwens om node 6893) Mocht dit niet kunnen en wordt ie morgen nog niet herkend en er zijn ook geen andere oplossingen dan download ik wel een nieuwe client.
Het email adres wordt nergens bereikbaar voor jou opgeslagen. Het staat alleen opgeslagen in de database bij Sengent, zodat ze weten welke node bij welk email adres hoort. Het moet dus in de database aangepast worden, dus daarvoor moet je dan, zoals JustMe_ al zei, een meeltje sturen naar Ken.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Kijk, ik had al zo'n vermoedden dat mijn post over het hoofd was gezien
Bedankt voor de uitleg, die gaat in de personal FAQ
Nou weet ik iig dat ik niet meer verder hoef te zoeken. Wel jammer eigenlijk dat het niet zo als bij ECCp tijdens de installatie in een file op je eigen harde schijf wordt opgeslagen, zodat je die ten alle tijden kan nakijken.
Totale Modjesgekte
Achja, er zijn nog zoveel dingen die nog moeten komen bij TSC, zoals retire optie's, van emailadres naar emailadres en van node naar node. Op het forum wordt daar wel eens naar gevraagt en dan is het een feature, nouja we zien wel of het ooit komtFreakertje schreef op 18 oktober 2002 @ 21:12:
Kijk, ik had al zo'n vermoedden dat mijn post over het hoofd was gezienBedankt voor de uitleg, die gaat in de personal FAQ
Nou weet ik iig dat ik niet meer verder hoef te zoeken. Wel jammer eigenlijk dat het niet zo als bij ECCp tijdens de installatie in een file op je eigen harde schijf wordt opgeslagen, zodat je die ten alle tijden kan nakijken.
Pagina: 1