Ja netjes hoor, weer een plekkie hoger in de dailies door een nette flush van Marble, en door twee nieuwe leden al 19 flushers in de DPCH. Keep on keeping on! Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Welkom WebsterR en Barthezzje, ook jullie kunnen binnenkort de TSC-clubcard thuis verwachten. Met deze pas krijgt u korting op allerlei handige dingen. Deze week hebben wij de actie: 2 grassprieten halen, geen betalen. 
Nette flush Marble, is dit je daily output?
Helaas weer geen nr. 1 postitie voor mij in de daily's.
Nette flush Marble, is dit je daily output?
Helaas weer geen nr. 1 postitie voor mij in de daily's.
TSCcheck is een programma dat rotte candidates uit je que verwijderd zodat de client niet regelmatig vast loopt. (dit schijnt te gebeuren, maar hier niet). Het programma heeft ook andere functies. Bijv. als je de client met file:controler erachter opstart is deze onzichtbaar, met TSCcheck is dan nog te zien wat er precies gebeurd en kan je instellen of je client online is ed. Best een handig programma dus.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 12:44:
Hoe werkt dat TSCCheck en wat heb je eraan?
oeh dr is vanmorgen met de HTACCES file gekut op de server... ik zal het vanmiddag als ik thuis ben ff fixenVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 12:52:
[...]
Dat je je icon ergens anders host, ik moet inloggen om 'm te zien...
Elke keer als ik een TSC DPCH open (die van 15 en 16 oct in ieder geval) krijg ik een inlogscherm of ik me even wil aanmelden bij dutchpeepz ofzoiets? Meer mensen last van?
Ja, marble, jij stiekeme node-toevoegerT, jij avatar is stoek.
Hé. DPC geen plekje gestegen vandaag? Slecht!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Yeps.. heb precies hetzelfde probleem...Mobster schreef op 17 oktober 2002 @ 12:56:
Elke keer als ik een TSC DPCH open (die van 15 en 16 oct in ieder geval) krijg ik een inlogscherm of ik me even wil aanmelden bij dutchpeepz ofzoiets? Meer mensen last van?
hier dus ook last van dat inlog-scherm....
Moeten marble toch maar eens aanspreken ofzo..
Want het komt bij hem weg zie ik..
slecht he geen plekkie nou dan moeten we er morgen maar 2 doen
1tje is al gelukt
1tje is al gelukt
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Hij weet het al (zie eerder dit topic) en gaat het vanavond fixen.Rexcore schreef op 17 oktober 2002 @ 13:05:
Moeten marble toch maar eens aanspreken ofzo..Want het komt bij hem weg zie ik..
* Heineken heeft geen last ervan, maarja ik gebruik ook geen webicons
Je -kan- natuurlijk tijdelijk dat webicon uit je profile slopen Marble 
edit:
ondertussen heeft een lief adje het al voor je gedaan, kan je hem als de .htaccess gefixt is weer terug zetten
ondertussen heeft een lief adje het al voor je gedaan, kan je hem als de .htaccess gefixt is weer terug zetten
We spend our years as a tale that is told
Met een P4 1,6GHz: 47 candidates per dag.
Nog even verifieren met de stats morgen. Iig. zo rond de 50 denk ik.
M'n P4 2,4 doet er 64, ik weet niet klopt gezien m'n wisselende scores, maar volgens griz' stats pagina is dit het gemiddelde. Over een week weet ik het precies.DPCKippie schreef op 17 oktober 2002 @ 13:20:
Met een P4 1,6GHz: 47 candidates per dag.
Griz, wat betekent dit:
Het staat iig onder m'n stats.Could not connect to JRun Connector Proxy
Please contact the system administrator for this web site.
Rexcore, wil jij niet _te_hard gaan? Vindt ik zo zielig voor de andere luitjes hiero
Beetje lullig als we binnen 4 dagen in de top 15 staan waar anderen weken voor moeten werken 
Wij ook niet!

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
En dat is de 200 
Ondertussen zijn we al over de 300
Marble doe eens ff rustig
Ondertussen zijn we al over de 300
Marble doe eens ff rustig
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Marble deed slechts een add-flush, het wordt nog leuker mocht ie zich weer bij zijn cluppie scharen
Totale Modjesgekte
idd dan schuif ik weer een plaatsje omhoog
en ik maar tegen made roepen hey jij zat toch bij QU|ccc was het marble
en ik maar tegen made roepen hey jij zat toch bij QU|ccc was het marble

Hoeft niet hoorFreakertje schreef op 17 oktober 2002 @ 13:57:
Marble deed slechts een add-flush, het wordt nog leuker mocht ie zich weer bij zijn cluppie scharen
* Heineken gaat voor het eerst ingehaald worden bij TSC 
Erm, die clubkaart is weer ingetrokken. Na de eerste tests bleek dat de kaart niet goed beveiligd was, er werden namelijk illigaal grassprieten gepikt. Later volgt er meer info.
Erm, die clubkaart is weer ingetrokken. Na de eerste tests bleek dat de kaart niet goed beveiligd was, er werden namelijk illigaal grassprieten gepikt. Later volgt er meer info.

Verwijderd
Ik denk dat de aliens geland zijnHeineken schreef op 17 oktober 2002 @ 13:28:
[...]
Griz, wat betekent dit:
tuut kraak piep reutel
Het staat iig onder m'n stats.

Nee, dat is de CF Graphin Server die op ze smoel gegaan is, zal hem ff een schop geven
Hé, spreek voor jezelf jij!
griz schreef op 17 oktober 2002 @ [b]11:30[/b]:
Humhum, ik zal er eens naar kijken... Nu moet ik eigenlijk werken

Totale Modjesgekte
Lijkt wel erg veel op dat ding van Seti
zelfde gast natuurlijk
hijs wel leukopzich

alleen je heb er hier niet zoveel aan
zelfde gast natuurlijk
hijs wel leukopzich
alleen je heb er hier niet zoveel aan
ok ok.. ik stop al... ff een dagje zonder tsc dan maar.. Anders is het ook zo sneuFreakertje schreef op 17 oktober 2002 @ 13:50:
Rexcore, wil jij niet _te_hard gaan? Vindt ik zo zielig voor de andere luitjes hieroBeetje lullig als we binnen 4 dagen in de top 15 staan waar anderen weken voor moeten werken
[...]
Wij ook niet! [afbeelding]
MIJN _cluppie_ ....Freakertje schreef op 17 oktober 2002 @ 13:57:
JULLIE cluppie... niet van mij, het is leuk geweest.....
btw. bedankt liev modje, voor het vervullen van mijn taak
Uhm.... huh? Volgens mij heeft ik iets gemist
Misschien wel grappig als we dit een keer prive bespreken
Misschien wel grappig als we dit een keer prive bespreken
Totale Modjesgekte
Dus Marble gaat straks niet fuseren naar qu|ccc?
Verwijderd
Hè jammer, ik deed het nou net voor die 2 grassprietenHeineken schreef op 17 oktober 2002 @ 14:00:
* Heineken gaat voor het eerst ingehaald worden bij TSC
[ Voor 0% gewijzigd door Z!oN op 17-10-2002 21:30 . Reden: grrr ]
Wel humor

Denk dat ik hem op mn website ga planten
Thnx voor de link.
Denk dat ik hem op mn website ga planten
Thnx voor de link.
We staan weer gelijk
leuk die countersJustMe_ schreef op 17 oktober 2002 @ 22:45:
[...]
We staan weer gelijkdus zo te zien lukt dat wel
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker, en nu ze zo bij elkaar staan makkelijk om ff te kijken wie er voor staat
Verwijderd
Dank je, ik ben blij dat je onze steun op prijs steldVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:15:
/me kan nog maar een paar dagen genieten van zijn nummer 1 plekje
Welkom Team Switch!
We zullen het tempo van DPC even een beetje opvoeren de komende weken
Pagina: 1