Hmm, vier nieuwe leden en toch daily twee plekkies omlaag. Ach, we stormen op de top 20 af en hebben alweer 16 flushende leden, dus ik heb er het volste vertrouwen in dat het wel goed komt Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Ik #15 al weer terug 
het gaat met de dag beter hier
op naar 30 flushers daily
wie o wie komt ervoor zorgen dat we daily 1000 candidates gaan flushen
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Sorry Scorpion, maar ik denk dat je ons toch even moet laten passeren 
In dit tempo gaan we in het weekend wel ff zwaaien
In dit tempo gaan we in het weekend wel ff zwaaien
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Hmmm, denk dat wij toch naar de 90 daily moeten om een beetje mee te blijven doen 
Oscar? Doe je pc beneden aan
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Anoniem: 30041
Even voor wie tsc check niet aan de praat krijgt.
TSC moet in file mode worden gestart. Pas je snelkoppeling aan door er:
Daarna tsccheck starten. Mocht deze je node niet automatisch vinden , klik rechts en add node.
Bij versie 1.01 crashed echter de clean node optie. Daarom blijf ik gewoon dspy gebruiken omdat deze wat mij betreft beter werkt.
TSC moet in file mode worden gestart. Pas je snelkoppeling aan door er:
code:
van te maken.1
| pad:\naar\TSC\TSC\D2OL.exe controller:file |
Daarna tsccheck starten. Mocht deze je node niet automatisch vinden , klik rechts en add node.
Bij versie 1.01 crashed echter de clean node optie. Daarom blijf ik gewoon dspy gebruiken omdat deze wat mij betreft beter werkt.
Bedankt voor de info, bij mij is hij nog nooit gecrashed, maar bij teamgenoot wel 
Maareh, zorgt Dspy er dan ook voor dat de corrupte candidates eruit worden gefilterd?
Maareh, zorgt Dspy er dan ook voor dat de corrupte candidates eruit worden gefilterd?
Anoniem: 30041
Nee , dspy geeft alleen aan waar de client mee bezig en logt het.
Inderdaad jammer dat die cleaner het niet doet maar de tsccheck zelf blijft wel verder gaan.
Inderdaad jammer dat die cleaner het niet doet maar de tsccheck zelf blijft wel verder gaan.
maar als de cleaner het niet doet, dan heeft het programma toch geen voordelen ten opzichte van Dspy?
Maar ff in een nieuwe post, valt wat eerder op 
ok, ik ben weer aan het prutsen geslagen
Ik wil de volgende structuur aanbrengen:
DPC - QUCCC - user1(node 1), user2(node 2 & 3)
Ik heb ons nu al onder DPC als current team gezet, en QUCCC als member aangemerkt. De 3 nodes zijn ook al aan de member toegevoegd, Maar nu wil ik dus de nodes aan users linken. Dit laatste lukt mij dus niet. Voor alle duidelijkheid, de 2 users kan ik dus wel aanmaken en heb ik ook al gedaan. Iemand die mij een hint kan geven?
Ik heb ons nu al onder DPC als current team gezet, en QUCCC als member aangemerkt. De 3 nodes zijn ook al aan de member toegevoegd, Maar nu wil ik dus de nodes aan users linken. Dit laatste lukt mij dus niet. Voor alle duidelijkheid, de 2 users kan ik dus wel aanmaken en heb ik ook al gedaan. Iemand die mij een hint kan geven?
Totale Modjesgekte
Anoniem: 26550
Ehm, ik geloof dat je het over mijn stats hebt, heb je dit al ingevuld?Freakertje schreef op 16 oktober 2002 @ 14:52:
Maar ff in een nieuwe post, valt wat eerder op
Zo ja, dan log je hier in, en dan maak je daar je users aan. Vervolgens kun je nodes toewijzen aan users, dus ook meerdere nodes bij 1 user.
Check me anders even op ICQ 4877326, MSN griz@teamcoldfusion.nl of IRC irc.convolution.nl #coldfusion...
thnx griz, ik ga ermee aan de slag 
Ok, ik beken schuld
Ik was waarschijnlijk te snel met het reageren. Die pagina's die griz me gaf was ik wel eerder op geweest, maar dan direct na het maken van de users enzo.
[Denkmodus]"Ja domme koe, dat moet dus eerst verwerkt worden, en nog lang niet alles doet dat realtime!" [/Denkmodus]
Dus aan andere teamoprichters: probeer het na een uurtje ofzo nog eens dan heb je kans dat het wel lukt
Owjah, griz, nogmaals bedankt voor de moeite!
Ok, ik beken schuld
Ik was waarschijnlijk te snel met het reageren. Die pagina's die griz me gaf was ik wel eerder op geweest, maar dan direct na het maken van de users enzo.
[Denkmodus]"Ja domme koe, dat moet dus eerst verwerkt worden, en nog lang niet alles doet dat realtime!" [/Denkmodus]
Dus aan andere teamoprichters: probeer het na een uurtje ofzo nog eens dan heb je kans dat het wel lukt
Owjah, griz, nogmaals bedankt voor de moeite!
Totale Modjesgekte
Ik geloof niet dat iedereen daar zo blij mee is als ik dat doe.JustMe_ schreef op 16 oktober 2002 @ 14:20:
Hmmm, denk dat wij toch naar de 90 daily moeten om een beetje mee te blijven doen
Woei.
Meteen al mn eerste mijlpaaltje (al is het maar een heel kleintje).
Zal mij benieuwen wat ik morgen heb. Eens kijken wat mn P4 1,6GHz nu echt doet in 24 uur.
Zal mij benieuwen wat ik morgen heb. Eens kijken wat mn P4 1,6GHz nu echt doet in 24 uur.
OK, duidelijk
Ik wel en nou, toe nouOscar538 schreef op 16 oktober 2002 @ 15:21:
[...]
Ik geloof niet dat iedereen daar zo blij mee is als ik dat doe.

GefeliciteerdDPCKippie schreef op 16 oktober 2002 @ 15:36:
Woei.
Ben wel benieuwd ja hoe goed een P4 nou presteerd met TSC
Anoniem: 61461
Ik heb tsc op 2 pc staan maar er is maar 1 die in de stats komt te staan omdat ik maar 1 node nr kan invoeren kan ik ergens de 2de ook in mijn stats zetten of moet ik een team oprichten om het te kunnen doen
IceFire
IceFire
Volgens mij kun je dat bij je gebruikersinstellingen via de website instellen.Anoniem: 61461 schreef op 16 oktober 2002 @ 17:14:
Ik heb tsc op 2 pc staan maar er is maar 1 die in de stats komt te staan omdat ik maar 1 node nr kan invoeren kan ik ergens de 2de ook in mijn stats zetten of moet ik een team oprichten om het te kunnen doen
IceFire
Ff gekeken en ja, inderdaad.
Je moet je eigen homepage zoeken (http://d2ol.childhooddise...erServices/myHomepage.jsp) en dan kun je daar onderaan een node toevoegen.
Anoniem: 33795
Kheb vandaag ingeschreven bij jullie team, samen met een klasgenoot. Lekker grazen! Mwoooooaaah!
Kijk, das positief nieuws. Welkom bij TSC WebsterR & klasgenoot!
Uiteraard zijn je andere klasgenoten ook welkom.
Uiteraard zijn je andere klasgenoten ook welkom.
Euh.... traag inet en edit-foutje

Totale Modjesgekte
Oeh, gaaf Heineken! Krijgen we nu ook een kortingsactie op kratten Grolsch? 
QU|CCC staat namelijk bekend bij de andere projecten als de Grolsch-zuiperts
Totale Modjesgekte
Ik dacht het niet.Freakertje schreef op 16 oktober 2002 @ 20:10:
zo, ik heb mijn hidden node van de afgelopen 4 dagen ook maar toegevoegd..../ en een nieuwe pc geinfecteerd
Anoniem: 21125
Wat kun je nu eigenlijk allemaal met dat pasjeHeineken schreef op 16 oktober 2002 @ 18:37:
Welkom QUCCC, DPCKippie, IceFire en M_v_Akkeren bij de TSC-club, u krijgt uw clubpas waarmee u kunt profiteren van vele aanbiedingen binnenkort thuis gestuurd.
Het moet wel de moeite waard zijn hoor, anders mag ik van mijn vriendien niet mee gaan doen met TSC

<== voelt zich aangesprokenHeineken schreef op 16 oktober 2002 @ 18:37:
Welkom QUCCC, DPCKippie, IceFire en M_v_Akkeren bij de TSC-club, u krijgt uw clubpas waarmee u kunt profiteren van vele aanbiedingen binnenkort thuis gestuurd.
M'n daily score is vandaag trouwens wel erg laag.
Ja, dat is te zien, dachten wij eindelijk doelloos achter ons te laten kom jij aanzettenMarble schreef op 16 oktober 2002 @ 21:05:
zo, ik heb mijn hidden node van de afgelopen 4 dagen ook maar toegevoegd..../ en een nieuwe pc geinfecteerd
En daarna ook nog eens team switch met maarliefst 17 nodes
Anoniem: 33795
Zojuist nog een extra node toegevoegd, niet zo'n snelle, maar jah alle kleine beetjes helpen eeej :-)
Als je alvast spiekt bij de DPCH van de 16de (bij Griz) zie je dat die 1000 gewoon makkelijk gelukt is_DPC_Scorpion schreef op 16 oktober 2002 @ 13:52:
Ik #15 al weer terug
morgen 2000
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
griz, nog ff over deze post van jou, met de 2e link (log je hier in) die je geeft lukt het mij (vrijwel) nooit om in te loggen, terwijl het met de eerst (dit al ingevuld?) altijd wel lukt. Misschien een vervelend beestje?
Totale Modjesgekte
Anoniem: 26550
Humhum, ik zal er eens naar kijken... Nu moet ik eigenlijk werkenFreakertje schreef op 17 oktober 2002 @ 11:24:
griz, nog ff over deze post van jou, met de 2e link (log je hier in) die je geeft lukt het mij (vrijwel) nooit om in te loggen, terwijl het met de eerst (dit al ingevuld?) altijd wel lukt. Misschien een vervelend beestje?
Wat zou u willen hebben?Anoniem: 21125 schreef op 17 oktober 2002 @ 06:40:
[...]
Wat kun je nu eigenlijk allemaal met dat pasje![]()
![]()
![]()
Het moet wel de moeite waard zijn hoor, anders mag ik van mijn vriendien niet mee gaan doen met TSC
(de klant is immers koning)
A.k.a. De RanjaBoysFreakertje schreef op 16 oktober 2002 @ 20:10:
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1