Achtste daily, en twee plekkies omhoog in de overall stats. Dat is toch best OK voor een team met 11 users * Anoniem: 26550 is wel tevreden * Blistimo ook wel hoor Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
gaat lekker hier
ik zal minder gamen dan gaan we nog harder
ik zal minder gamen dan gaan we nog harder
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
VFRManiac heeft de strijd opgegeven?
Morgen stijgt DPC weer een plekje in ieder geval
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 7841
doet dit project ook meetellen in de wie is het beste overall team van de wereld ranglijst??
Als je de overall lijst op de site van Meremortal bedoelt wel ja
We kunnen met dit project nog wel wat punten scoren voor die lijst. We staan al voor Ars, maar we kunnen nog wat verder uitlopen.
offtopic:
Hoe is het met je homepage Elteor? Tijdje niets meer aan gedaan of wat?
Hoe is het met je homepage Elteor? Tijdje niets meer aan gedaan of wat?
Anoniem: 51355
Nope, no worries mate!Mobster schreef op 15 oktober 2002 @ 10:26:
VFRManiac heeft de strijd opgegeven?
Het lijkt erop dat de monsterscore van gisteren verrekent nu verrekent wordt?
Iig goed bezig DPC!
Iig goed bezig DPC!
Iemand die weet of er ook Real-Time stats zijn?
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Ze worden 6x per uur geupdeet. Bijna realtime dus.Freakertje schreef op 15 oktober 2002 @ 13:27:
Iemand die weet of er ook Real-Time stats zijn?
Bijna goedHeineken schreef op 15 oktober 2002 @ 13:34:
[...]
Ze worden 6x per uur geupdeet. Bijna realtime dus.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Mjah ok, daar heb je gelijk in, maar wat ik eigenlijk bedoelde (deze sufferd definieerd weer eens niet goed
) is zoiets als wat Dukebox heeft met ECCp zodat je ook binnen je team kan zien wat er deze dag door wie geflusht is
Ditte dus
Wat ik nu zie is alleen van het team zelf.
Ditte dus
Totale Modjesgekte
bedoel je dit???
griz personal/subteam stats
daar kun je opgeven welke nodes enzo bij elkaar horen ....dacht ik
of bedoel je dat ook niet , de stats die je bij dukebox en innuedo ziet komen voort uit het feit dat mensen via hun naar het project flushen bij TSC en D2OL kan dat niet ...zover ik weet
of bedoel je dat ook niet , de stats die je bij dukebox en innuedo ziet komen voort uit het feit dat mensen via hun naar het project flushen bij TSC en D2OL kan dat niet ...zover ik weet
Een proxy bestaat er iig niet. Maar duidelijk is dat jij de geweldige stats van griz nog niet hebt ontdekt. Klik maar eens op je team, vervolgens kun je op edit team klikken als teamleider. Vervolgens kun je weer nodenummers aan gebruikers koppelen en die komen dan in de stats van jouw subteam te staan. We zitten hier wel bij TSC, maar kijk als voorbeeld eens naar de stats van TCF bij d2ol (gewoon op ons team klikken in de dpch). Dan zie je gewoon alle members van TCF die d2ol flushen, daily, overall, grafieken, gemiddelden, inhaalstats noem maar opFreakertje schreef op 15 oktober 2002 @ 13:39:
Mjah ok, daar heb je gelijk in, maar wat ik eigenlijk bedoelde (deze sufferd definieerd weer eens niet goed) is zoiets als wat Dukebox heeft met ECCp zodat je ook binnen je team kan zien wat er deze dag door wie geflusht is
![]()
Ditte dus
Alleen die zijn niet realtime verder, maar worden 1x per dag geupdate.
Maar als je de nodenummers weet kun je die wel weer op sengent opzoeken in de nodestats, die zijn er ook gewoon, naast de teamstats en memberstats.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Anoniem: 61461
hoe lang duurt 1 wu in feite want ik zit met een pIII die bijna niet of net genoeg aanstaat om 1wu in f@h te finishen in de toegestane tijd maar ik denk dat die toch zal moeten overschakkelen naar iets anders ik wil immers geen uren werk van mijn processor zien verdwijnen in 0.0 punten
Ik het ook TSC gejoined.
Seti gaat mij te langzaam op mn P4.
En ik moet zeggen: 5 candidates in zo'n 2 uur tijd is niet echt verkeerd.
Zal mij benieuwen wat ie in een hele dag doet.
Seti gaat mij te langzaam op mn P4.
En ik moet zeggen: 5 candidates in zo'n 2 uur tijd is niet echt verkeerd.
Zal mij benieuwen wat ie in een hele dag doet.
* M v Akkeren gaat maar eens joinen.
Is weer eens wat anders als rc5
[ Voor 0% gewijzigd door M v Akkeren op 15-10-2002 14:00 . Reden: typ0 ]
ok ik zit er dan met een amd xp1800+ die doet +/- 18minuten over een candidateAnoniem: 61461 schreef op 15 oktober 2002 @ 13:57:
hoe lang duurt 1 wu in feite want ik zit met een pIII die bijna niet of net genoeg aanstaat om 1wu in f@h te finishen in de toegestane tijd maar ik denk dat die toch zal moeten overschakkelen naar iets anders ik wil immers geen uren werk van mijn processor zien verdwijnen in 0.0 punten
dat zijn 20 conformers
stel dat jij met je pIII (800 ofzo?) de helft doet dan doe je misschien wel rond de 2 candidates per uur (40 conformers) is 48 per dag als je 24/7 draait zegmaar
Bij deze: we staan al 24e 
Team USA is geklopt.
Team USA is geklopt.
Trouwens lekkere score voor ons vandaag, en direct een 100 mijlpaaltje 
ha, geen seti ircow op jouw pc dan?M v Akkeren schreef op 15 oktober 2002 @ 13:59:
* M v Akkeren gaat maar eens joinen.Is weer eens wat anders als rc5
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Anoniem: 61461
ja ik heb een pIII 700 als mijn laatste eiwit daar is afgelopen zal ik hier komen verder doen
en dan valt er te bekijken wat ik met mijn XP2000 nog zal doen
ok, dan weet ik nu voldoende_DPC_Scorpion schreef op 15 oktober 2002 @ 13:50:
bedoel je dit???
Coldfusion, die had ik net zoals bij D²OL al wel ontdekt, maar ik wist dat die per 24 uur liepen, dus ik vroeg me af of er ook een proxy meeliep
Enneh, Griz:
Totale Modjesgekte
Door hier even te klikken, en dan op JOINAnoniem: 61461 schreef op 15 oktober 2002 @ 19:24:
ik heb de client geinstalleert maar hoe moet ik mij nu aanmelden bij dpc?
Zal ik je alvast maar welkom heten?
Je moet hier inloggen en dan zie je het vanzelf.Anoniem: 61461 schreef op 15 oktober 2002 @ 22:13:
waar zie jij een join knop???
Je moet om in te kunnen loggen wel eerst een account op de site aanmaken. Let er hierbij wel op dat je hetzelfde emailadres gebruikt als het emailadres wat je bij de client hebt ingevuld.
Maar das lachenAnoniem: 61461 schreef op 15 oktober 2002 @ 19:24:
ik heb de client geinstalleert maar hoe moet ik mij nu aanmelden bij dpc?

Totale Modjesgekte
Wie of wat is de user doelloos als ik vragen mag, ik loop al enkele dagen stuivertje te wisselen met hem/haar en nadat ik de boel een dag niet aan heb gehad lijkt het lastig te worden, we staan nu gelijk
Nope.. Vind seti niet echt lekker lopen @ p4. Dus dan maar een project waar p4 wel gewoon lekker loopt.JustMe_ schreef op 15 oktober 2002 @ 14:22:
Trouwens lekkere score voor ons vandaag, en direct een 100 mijlpaaltje
[...]
ha, geen seti ircow op jouw pc dan?
True, het is lastig een goed project voor een P4 te vinden...
Totale Modjesgekte
Met een P4 gaat dit project erg goed.
Ik haal 90 punten per dag. Tegen een duron 700 met 21 puntjes is dit best netjes.
Ik haal 90 punten per dag. Tegen een duron 700 met 21 puntjes is dit best netjes.
Beetje offtopic maar er zijn (imho) wel projecten/clients die voor de P4 geschikt zijn.
De P4 doet het bij UD (Think) of Distributed Folding erg goed (stukken beter dan bij de projecten die eerder zijn genoemd).
Geen idee of TSC of D2OL (FOlding en Genome ook) een beetje P4 vriendelijk is. Je zou het ook allemaal eens kunnen uitproberen en dan ff vertellen waar ie 't goed doet
De P4 doet het bij UD (Think) of Distributed Folding erg goed (stukken beter dan bij de projecten die eerder zijn genoemd).
Geen idee of TSC of D2OL (FOlding en Genome ook) een beetje P4 vriendelijk is. Je zou het ook allemaal eens kunnen uitproberen en dan ff vertellen waar ie 't goed doet
Das waarMarcyDarcy schreef op 15 oktober 2002 @ 23:35:
Beetje offtopic maar er zijn (imho) wel projecten/clients die voor de P4 geschikt zijn.
Anoniem: 26550
D2OL en dus TSC zijn behoorlijk P4 vriendelijk. Ze doen zover ik het heb gehoord (ben geen bezitter van zo'n ding
) ongeveer evenveel als een Athlon op dezelfde kloksnelheid. Dus voeg maar toe in je rijtje Marcy
Totale Modjesgekte
Anoniem: 67917
denk zal eens ff laten zien dat doelloos leeft
lol @ Gangsters ut Grunnen
Kijk daar houd ik van. Eerder lid van DPC dan van GoT! 
Welkom bij DPC en Welkom op GoT doelloos!
Anoniem: 28736
Zijn we niet allemaal eerst DPC-er dan GoT-ter en dan misschien ook nog een beetje nederlander maar dat laatste meer omdat het moet, tochMobster schreef op 16 oktober 2002 @ 09:09:
Kijk daar houd ik van. Eerder lid van DPC dan van GoT!
Ik mag natuurlijk niet zeuren over DPCH's maar waar is ie van de 15de

Eeej Doelloos, welkomAnoniem: 67917 schreef op 15 oktober 2002 @ 23:55:
ff kijken of dit werkt !
denk zal eens ff laten zien dat doelloos leeft![]()
lol @ Gangsters ut Grunnen
Ik heb nu weer 1 van mijn 2 pc's draaien na vele hd problemen, dus we zullen wel zien hoe het loopt
Omdat het moet dan, en omdat we dan straks weer kunnen stemmenAnoniem: 28736 schreef op 16 oktober 2002 @ 09:46:
[...]
Zijn we niet allemaal eerst DPC-er dan GoT-ter en dan misschien ook nog een beetje nederlander maar dat laatste meer omdat het moet, toch.
De stats van de 15 zullen er zo wel zijn, geduld is een schone zaak
Eej thx die kende ik niet.Freakertje schreef op 15 oktober 2002 @ 23:41:
MarcyDarcy: Je hebt het over dit draadje?
-=edit=- Wat zijn we weer snel vanaaf
Hoe kan ik een topic over het hoofd zien? Vond zelf wel dat ik goed oplette. Woei weer wat geleerd.
Pagina: 1