Nou deze stats zijn over wat langer dan 24 uur ivm een foutje van * Anoniem: 26550 zijn kant. Nou ja, we staan lekker op een tiende plek daily, en we staan alweer op een 27e plek overall. EN de komende tijd gaan we er nog een zooitje inhalen Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Er staat TSC in de titel. Dan staat er TBC in de inleiding met een TSC verklaring 
Even om een beetje inzicht te krijgen in dit project. Die 5000 punten van de nummer 1. Hoeveel GHz-en praten we hierover? Dit project lijkt me drukker dan D2OL bijvoorbeeld.
Morgen halen we in ieder geval weer 2 teams in zie ik! Mede dankzij oude bekenden, maar nieuwe leden Gangsters_ut_Grunnen (Just_me waarschijnlijk
) en TeamBVD. Welkom!
Even om een beetje inzicht te krijgen in dit project. Die 5000 punten van de nummer 1. Hoeveel GHz-en praten we hierover? Dit project lijkt me drukker dan D2OL bijvoorbeeld.
Morgen halen we in ieder geval weer 2 teams in zie ik! Mede dankzij oude bekenden, maar nieuwe leden Gangsters_ut_Grunnen (Just_me waarschijnlijk
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Mmmm, die foutjes van griz' zijn wel leuk als het echt zo was. 
Ik denk dat je voor 5000 punten per dag toch zeker zo'n 150 GHz. Das best veel.
Welkom Gangsters_ut_Grunnen en TeamBVD, dat jullie nog maar vele candidates moge versturen.
Karmatic gaat trouwens ook lekker.
Ik denk dat je voor 5000 punten per dag toch zeker zo'n 150 GHz. Das best veel.
Welkom Gangsters_ut_Grunnen en TeamBVD, dat jullie nog maar vele candidates moge versturen.
Karmatic gaat trouwens ook lekker.
Als dat zo is, dan is dit project dus dichter bevolkt dan D2OL en zullen we er iets harder aan moeten trekken om hier ook op #1 te komen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
No one is able to defeat the cows!! toch
Grazuh!! We komen dr wel
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
we shieten iig als een speer uit de startblokken sinds de dpch's
door grazen
door grazen
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Eventjes een vraagje over TSCcheck er staat constant Thread Wait:

zo dus, betekend dat nou dat het programma werkt of niet? T staat er niet echt duidelijk.
zo dus, betekend dat nou dat het programma werkt of niet? T staat er niet echt duidelijk.
Anoniem: 49384
Ik heb versie 0.51 van TSCcheck, die ziet er nogal anders uit. Lijkt me in ieder geval niet goed dat er Thread wait bij staat 
Als deze hetzelfde werkt: met de rechtermuisknop erop klikken en je krijgt extra opties. Kijk anders even met Dspy of TSC aan het werk is of niet.
Als deze hetzelfde werkt: met de rechtermuisknop erop klikken en je krijgt extra opties. Kijk anders even met Dspy of TSC aan het werk is of niet.
Grappig, vraag me alleen af wie zich uitgeeft voor TeamBVD zonder dat Team BVD er ook maar iets vanaf weet
Anoniem: 27535
Ja... Zou wel fijn zijn om te weten; ik wil best één van mijn PC's doneren aan dit project, maar dan moet ik wel de account gegevens weten...
Als iemand van TeamBVD gewoon maar ff een account aanmaakt zonder wat te melden...
Als iemand van TeamBVD gewoon maar ff een account aanmaakt zonder wat te melden...

Mja, rare zaak.
* Heineken vindt het iig niet vreslijk vervelend
* Heineken vindt het iig niet vreslijk vervelend
Anoniem: 27535
heb nu een accountje aangemaakt op m'n Dual-proc compie...
Voor nu ff op mijn eigen account, nog niet gejoined op DPC; moet natuurlijk op de TeamBVD account gaan komen, maar dan moet je wel gegevens hebben...
Voor nu ff op mijn eigen account, nog niet gejoined op DPC; moet natuurlijk op de TeamBVD account gaan komen, maar dan moet je wel gegevens hebben...
edit:
Cliënt weet niet wat 2 processoren zijn, meteen maar ff een guide gepost met hoe te installeren op Dual-proc systeem....
Cliënt weet niet wat 2 processoren zijn, meteen maar ff een guide gepost met hoe te installeren op Dual-proc systeem....
Yep, that would be meMobster schreef op 14 oktober 2002 @ 13:28:
...
Morgen halen we in ieder geval weer 2 teams in zie ik! Mede dankzij oude bekenden, maar nieuwe leden Gangsters_ut_Grunnen (Just_me waarschijnlijk) en TeamBVD. Welkom!
Samen met een vriend van me ben ik met dit project bezig dus, maar vandaag niet, moest nieuwe hd's installeren en daar had ik geen zin in
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
*kuch*DSmarty schreef op 14 oktober 2002 @ 23:23:
Grappig, vraag me alleen af wie zich uitgeeft voor TeamBVD zonder dat Team BVD er ook maar iets vanaf weet![]()
Pagina: 1