Hopsa, kijk eens aan zeg. Drie nieuwe leden, we lijken Ars succesvol van ons af te kunnen houden, we stijgen twee plekken overall, we enteren de top10 daily, en dan nog een rij inhaalstats (de goeie Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Wow, dat gaat goed. Een mijlpaal en de tweede plaats daily.
De scores van de andere teams lijken hier veel hoger te liggen als bij D2OL.
Btw, komt er nog wat van DPC_Slokkebeest?
De scores van de andere teams lijken hier veel hoger te liggen als bij D2OL.
Btw, komt er nog wat van DPC_Slokkebeest?
Anoniem: 65823
Mooowww
Over TSCcheck: er wordt hier dus niet automatisch herkent dat er TSC draait. Welke bestand moet ik daan aangeven zodat TSCcheck hem wel herkent?
Anoniem: 65823
Nee wat is dat eigenlijk?Anoniem: 26550 schreef op 13 oktober 2002 @ 12:43:
BTW, heb je TSCCheck al runnen?
Meer info over TSCcheck
Het programma schijnt verkeerde Candidates weg te filteren zodat de client niet vast loopt.
Anoniem: 21125
Ik wou de client even downloaden om te kijken of het wat is, maar de download link op de TSC site werkt niet
Iemand die een andere link weet, of de installer (Win2K) even naar me wil mailen (Pjabber@home.nl)
Iemand die een andere link weet, of de installer (Win2K) even naar me wil mailen (Pjabber@home.nl)
Anoniem: 26550
Als je hierheen gaat:Anoniem: 21125 schreef op 13 oktober 2002 @ 13:52:
Ik wou de client even downloaden om te kijken of het wat is, maar de download link op de TSC site werkt niet![]()
http://www.childhooddisea...ownload_instructions.html
dan krijg je geen popup met of je de file wil saven?! Na een paar seconde redirect hij je auto naar de exe. Bij mij werkt het in ieder geval wel
Hij's onderweg.Anoniem: 21125 schreef op 13 oktober 2002 @ 13:52:
Ik wou de client even downloaden om te kijken of het wat is, maar de download link op de TSC site werkt niet![]()
(na wat probleempjes)
mmm
Dat gaat dus niet....552 Message size exceeds fixed maximum message size
Anoniem: 49384
Dat is: Program Files/CommunityTSC/TSCHeineken schreef op 13 oktober 2002 @ 12:49:
Over TSCcheck: er wordt hier dus niet automatisch herkent dat er TSC draait. Welke bestand moet ik daan aangeven zodat TSCcheck hem wel herkent?
Ik zat er zelf in het begin ook al mee te prutsen
Belangrijkste optie is "Node bereinigen", waarmee je dus rotte candidates weg kunt halen. Er zitten nog wat meer handige opties in als je TSC hidden hebt draaien.
Ik kan me trouwens nog steeds niet aanmelden voor teamstats.... ik weet zeker dat ik mijn login goed heb. Account is glurp_oc. Ik heb zo'n idee dattie naar de D2OL pagina gaat.
Mmm, ik zal het zo nog eens proberen. Het wil hier niet echt.Anoniem: 49384 schreef op 13 oktober 2002 @ 14:31:
[...]
Dat is: Program Files/CommunityTSC/TSC
Ik zat er zelf in het begin ook al mee te prutsen
Belangrijkste optie is "Node bereinigen", waarmee je dus rotte candidates weg kunt halen. Er zitten nog wat meer handige opties in als je TSC hidden hebt draaien.
Hier werkt het prima.Ik kan me trouwens nog steeds niet aanmelden voor teamstats.... ik weet zeker dat ik mijn login goed heb. Account is glurp_oc. Ik heb zo'n idee dattie naar de D2OL pagina gaat.
Dat zag ik in de stats ja....maar op een of andere manier werkt het hier gewoon niet. Mijn oude account "Glurp" kan ik wel bij, maar daar vindt ie geen nodes. Als ik op mijn oude account's naam klik kom ik op de D2OL pagina, waar ik ook als Glurp wat punten heb gedaan... (Glurp TSC: 14 punten, Glurp D2OL: iets van 80 punten)
Ik heb net windows eindelijk stabiel gereinstalled, zal nu eens even kijken of ik al die bugs eruit krijg 
-edit-
Glurp: kun je even opnieuw op deze pagina je aanmelden met je account glurp_oc en je password? Als het goed is moet je nu kunnen inloggen en op je nodes kunnen scannen!
-/edit-
-edit-
Glurp: kun je even opnieuw op deze pagina je aanmelden met je account glurp_oc en je password? Als het goed is moet je nu kunnen inloggen en op je nodes kunnen scannen!
-/edit-
Hoe weet je dat je candidates geflushed zijn, verdwijnen ze dan bij candidates completed?
Of telt die gewoon door terwijl je ze al wel geflushed hebt?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
ja daar ben ik nou ook wel benieuwd naar.....
Ze blijven bij 'candidates completed' staan.JustMe_ schreef op 13 oktober 2002 @ 16:49:
Hoe weet je dat je candidates geflushed zijn, verdwijnen ze dan bij candidates completed?
De enigste manier om te kijken hoeveel je geflushed heb is door de site te bezoeken. Deze geeft bijna realtime de stats weer.
OK, bedankt!Heineken schreef op 13 oktober 2002 @ 16:54:
[...]
Ze blijven bij 'candidates completed' staan.
De enigste manier om te kijken hoeveel je geflushed heb is door de site te bezoeken. Deze geeft bijna realtime de stats weer.
ff kijke of het klopt
edit: hmmm, bij mijn ene node is het op de site 1 meer als in mijn client, op mijn 2de zelfs 2 meer op de site, vaag!
Wie weet hoe dat kan/werkt?
Het werkt nu! Thx!Anoniem: 26550 schreef op 13 oktober 2002 @ 16:32:
Ik heb net windows eindelijk stabiel gereinstalled, zal nu eens even kijken of ik al die bugs eruit krijg
-edit-
-/edit-
Is er ook een retire optie, dat je dus een email adres met een bijbehorend node naar jouw email adres retired en dat je dus die node erbij krijgt met de punten?
Daarvoor moet je even contact met ze opnemen.JustMe_ schreef op 13 oktober 2002 @ 17:23:
Is er ook een retire optie, dat je dus een email adres met een bijbehorend node naar jouw email adres retired en dat je dus die node erbij krijgt met de punten?
Anoniem: 60484
Wat is het max aantal atomen in een candidate ?? Ik heb er nu 1 met 181 en dat kost me meer dan een dag om door te rekenen
.
Er is geen max dat ik weet. Ik heb ze bij d2ol al s gezien met 234 atomen en 18 bindingen. Bijna een uur per conformer op een xp2000+.Anoniem: 60484 schreef op 13 oktober 2002 @ 18:52:
Wat is het max aantal atomen in een candidate ?? Ik heb er nu 1 met 181 en dat kost me meer dan een dag om door te rekenen.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Anoniem: 26550 schreef op 13 oktober 2002 @ 14:01:
Als je hierheen gaat:
http://www.childhooddisea...ownload_instructions.html
dan krijg je geen popup met of je de file wil saven?! Na een paar seconde redirect hij je auto naar de exe. Bij mij werkt het in ieder geval wel

Bedankt voor de mededeling, anders was ik nu nog aan het proberen..
En Heineken heel erg bedankt dat je geprobeerd het de installer naar me te mailen. Ik wist ook niet dat het 10 Mb was
Hoe, via hun forum, of via mail?
Hoe laat worden deze stats eigenlijk gefetched? Is dat altijd op dezelfde tijd per dag?
Edit: en hoe kan het dat ik de ene keer als ik flush dat de results wel bij completed candidates blijven staan en de keer daarop weer niet?
Edit: en hoe kan het dat ik de ene keer als ik flush dat de results wel bij completed candidates blijven staan en de keer daarop weer niet?
en dit postje is dus helemaaaaaaal voor niks
Ik zal me daar eens registreren en daar het een en ander vragen 
Dankje Heineken!
Dankje Heineken!
Volgens mij was het bij D2OL zo dat completed canditades het aantal is sinds de client is opgestart. Dat zou betekenen dat hij weer op nul staat na een herstart van de client....JustMe_ schreef op 13 oktober 2002 @ 21:19:
Hoe laat worden deze stats eigenlijk gefetched? Is dat altijd op dezelfde tijd per dag?
Correct me if i am wrong...
De statsrun is om iets na half een 's nachts, elke nacht. De stats zijn dus (bijna) altijd over 24 uur.JustMe_ schreef op 13 oktober 2002 @ 21:19:
De client en server synchroniseren hun results met elkaar. Het kan zijn dat je nu punten verstuurt, en dat je pas een dag later de credits daarvoor krijgt: er wil nog wel eens eventjes iets misgaan op de servers en later wordt dat allemaal dan rechtgetrokken. Dus het kan zijn dat de totall results wel eens op een neer kan springen en zo. No worries: al je puntjes worden geteld uiteindelijk
OK, dankje!Anoniem: 26550 schreef op 13 oktober 2002 @ 23:36:
[...]
De statsrun is om iets na half een 's nachts, elke nacht. De stats zijn dus (bijna) altijd over 24 uur.
De client en server synchroniseren hun results met elkaar. Het kan zijn dat je nu punten verstuurt, en dat je pas een dag later de credits daarvoor krijgt: er wil nog wel eens eventjes iets misgaan op de servers en later wordt dat allemaal dan rechtgetrokken. Dus het kan zijn dat de totall results wel eens op een neer kan springen en zo. No worries: al je puntjes worden geteld uiteindelijk
Maar toch is het vaag, ik weet dat het wel wordt meegeteld en daar gaat het om, maar was benieuwd hoe en wat
Trouwens het herstarten van de client heeft er niet echt wat mee te maken imho
Pagina: 1