Hoppeta, 8 nieuwe leden, als in ACHT. DIe inhaalstats zien er lekker uit hoor mensen, maar heb je die output van TSC@Hope gezien? Werk aan de winkel! Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Als ik alles van D2OL overzet naar TSC komt het wel goed zeker?...
Maar ik weet niet, ik heb een of andere waarde aan D2OL gehecht, het is iets vaags maar ik draai het liever dan whatever ook!
Maar ik weet niet, ik heb een of andere waarde aan D2OL gehecht, het is iets vaags maar ik draai het liever dan whatever ook!
Intentionally left blank.
Hmmzz.. Ik denk dat ik dit project tussendoor ga doen als ECCp is afgelopen..
Gebruikt 't enige memory?
Gebruikt 't enige memory?
Ik heb even de client "geprobeerd" , ziet er idd het zelfde uit als D2OL.
Meer dan proberen was het niet. LawnMooherMen blijft voorloopig D2OL doen.
Maar wie weet, als voorsprong groot genoeg is
Meer dan proberen was het niet. LawnMooherMen blijft voorloopig D2OL doen.
Maar wie weet, als voorsprong groot genoeg is
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Jammer dat de client om de haverklap ermee kapt. Toch maar een ander project zoeken, idle cycles heb ik een hekel aan.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Woei, eerste in de daily's! 
Hier is het op de eene pc 54 + 16 en de andere 65 + 15.Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 10:41:
Client gebruikt 65mb + 12mb voor javaw. Slik, das nog meer als bij d2ol. [afbeelding]
Verwijderd
Hmmmz, we zullen zien hoe lang dat duurt:-) Een of andere onverlaat heeft mijn hongerigste koei uitgezet grrrmbbl
Verwijderd
Ook met die TSCcheck of hoe dat progje ook mag heten?scorpionv schreef op 12 oktober 2002 @ 10:59:
Jammer dat de client om de haverklap ermee kapt. Toch maar een ander project zoeken, idle cycles heb ik een hekel aan.
Die zoekt namelijk de candidates eruit die de crashes veroorzaken geloof ik...
Verwijderd
TSC-check werkt hier best goed en haalt inderdaad slechte candidates eruit. Wel lijkt het erop dat als je de TSC client afsluit, de candidate waar je op dat moment nog mee bezig bent een grote kans heeft om corrupt te raken en in de soep loopt de volgende keer dat je TSC weer opstart. TSC-check pikt 'm er wel uit als je weer checkt voor rotte candidates.
Ik heb nu dus bijna geen uitval meer, toevallig vanmorgen een candidate die ik na wat gepruts zelfs weer aan de gang kreeg (client pauzeren en weer verdergaan). Het vreemde is dat mijn teamgenoot gewoon helemaal geen (!) last heeft van uitval, terwijl ie al aardig wat punten gedaan heeft.
Ik heb nu dus bijna geen uitval meer, toevallig vanmorgen een candidate die ik na wat gepruts zelfs weer aan de gang kreeg (client pauzeren en weer verdergaan). Het vreemde is dat mijn teamgenoot gewoon helemaal geen (!) last heeft van uitval, terwijl ie al aardig wat punten gedaan heeft.
scorpionv schreef op 12 oktober 2002 @ 10:59:
Zie ik zomaar ineens DCI in de stats staan
Verwijderd
Ik heb een probleempje: Ik kan me niet aanmelden bij de stats van Griz voor teamstats, terwijl ik zeker weet dat ik mijn naam en passwoord goed heb. Bij mijn oude account kan het wel, maar daar vindt ie geen nodes.
Help!
Help!
Verwijderd
Het lijkt er toch op dat je login incorrect is. Wat is precies je accoutn name? glurp_oc of Glurp?
Even een vraagje, hier staat:
Afgezien van het feit dat we er nu 26 hebben
[nog 1 klein dingetje...waarom is de halve DPCH in het Engels...we zijn hollanders toch?]
en onderaan:(Flushing teammembers today: 14/24 = 58.3%)
Hoeveel leden hebben we nou 23 of 24?Totaal aantal leden: 23
Afgezien van het feit dat we er nu 26 hebben
[nog 1 klein dingetje...waarom is de halve DPCH in het Engels...we zijn hollanders toch?]
Verwijderd
Account name is glurp_oc , account Glurp is ook van mij maar daar doe ik niets meer mee. Ik gebruik dezelfde login als op de TSC site.Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 14:36:
Het lijkt er toch op dat je login incorrect is. Wat is precies je accoutn name? glurp_oc of Glurp?
Mijn pc-tjes doen het weer, nieuwe hd's erin, of eigenlijk oude 
Heb al 26 nu, alleen nog ff wachten op de stats
Heb al 26 nu, alleen nog ff wachten op de stats
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
kHeb sinds kort een P4 geassimidingust, en die suckt voor ECCp.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Pagina: 1